Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113476 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13400 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:54:25 »

Megkerestek megint akiknek a kezükbe adtam a rossz izzitót hogy nem jó a kocsi még mindig... falbav
Komolyan miért nem mennek egyesek péknek vagy pásztornak nem értem b@zdmeg...sütögetnének meg terelgetnék a juhokat és nem tudnának elb@szni semmit.
lényeg..kiszedtem mind a 4 izzitót (egyik meg se volt húzva) és érdekes módon mind jó...de szétvannak rohadva...mondom mi a fakk...

Vettem 4 db DENSO izzitót és nézem a gyáriakat amiket kitekertem hát végig elnyalva a menet kettőn...oh jeee....egymás mellé teszem a régit meg a densot és ezt látom.

Hát a menet nem éppen ott van a kettőn...na mondom ez a gáz.
DENSO-t betekertem mind koppig nyomatékra meghúzva, 2-nél a mente ujravágva a DENSO gyertyával... eplus2
Pöcc-röff és atom stabil mint a svájci óra.
A gyári gyertya gondolom kicsit megszorult és nem húzták le hogy a kúp felüljön a helyére...spec nem szeretem a beru gyertyákat, enyémben is DENSO van és fele annyiba kerül....és itt is bejött hogy a gyárinál van jobb olcsóbban.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13401 Dátum: 2015.02.07 szombat, 23:09:37 »

jah közbe olvasom mit műveltek XD  szoval a helyzet a következő
a kocsi gyári wolf tuningos azaz 145 lovas! viszont ugy megy kint egy gyári 116 lovas! azhittem normál program van rajta elvittem egy chipeshez kiderült h wolfos! nyilván bele nem láttunk az adatokba mert le van védve! mértünk már itthol egy turbónyomást 1,2 bar  kb 1800 tól. ezért kérdezem jó e az érték(én ugy gondolom igen)
de a kocsi csak nem megy(ill csak kb mint egy gyári) EGR off katalizátor bent van(még) nem füstöl semmi rendellenes jelenség
mi lehet a hiba?
ill vagy egy dolog ami érdekes: a kiolvasás(és nyomásmérés) asszem autocommal történt és kiir egy bizonyos alapjárati korrekciós értéket(de nem is értem egy DI nél hogyan lehet tök fals adat) ) 1 es hengernél 0  2 es kb 50 mg 3 as 100 4 es meg 200-600 között ugrál....(nem hiszem el h ilyen durbva mennyiségeknél nem járna egyenetlenül a motor v nem füstölne)

a wolfos programot letölthetnétek és közzé lehetne tenni...sokan vágynak rá köztük én is Cheesy
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13402 Dátum: 2015.02.07 szombat, 23:12:44 »

a wolfos programot letölthetnétek és közzé lehetne tenni...sokan vágynak rá köztük én is Cheesy

Bizony! eljen
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13403 Dátum: 2015.02.07 szombat, 23:15:11 »

a wolfos programot letölthetnétek és közzé lehetne tenni...sokan vágynak rá köztük én is Cheesy


Azt fel lehet(ne) tölteni az ids-el?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13404 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 06:28:39 »

hol?
Vazze.komolyan.ha el sem olvassátok amit linkelek,akkor hogy a pitsába vitáztok?csakazértis.....

"A lényeg, hogy V.Tamásnak írta még meg, az változós TDDI, az enyém fix. Nála tudta állítani a turbónyomást, nálam nem.  
Lehet, hogy a te szakid még többet kihozna a gépemből? Most, 1,5-1,55-ig megy fel a turbónyomásom. Ha több anyagot adott rá, Gergő, volt vagy 3-4 beállítás, már nem ment jobban, csak kormolni kezdett."

Zsiri
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13405 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 08:41:49 »

Csak akkor látnánk a wolf is profit ha szét szedjük az ecut es közvetlenül a procit olvassuk ki lehet lesz ra alkalom mert enis kiváncsi vagyok. De szeretnem megfejteni mitől nem megy az autó...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13406 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:07:32 »

Vazze.komolyan.ha el sem olvassátok amit linkelek,akkor hogy a pitsába vitáztok?csakazértis.....

"A lényeg, hogy V.Tamásnak írta még meg, az változós TDDI, az enyém fix. Nála tudta állítani a turbónyomást, nálam nem.  
Lehet, hogy a te szakid még többet kihozna a gépemből? Most, 1,5-1,55-ig megy fel a turbónyomásom. Ha több anyagot adott rá, Gergő, volt vagy 3-4 beállítás, már nem ment jobban, csak kormolni kezdett."

Zsiri

Én elolvastam. Nem tudom ebből miért vonod le azt a következtetést, hogy ez a gyári. Én ebből arra következtetek, hogy a változósnál lehet szoftveresen változtatni a turbónyomást. Nem arra, hogy 1,5 bar a gyári beállítás. Nála MOST annyi, mint ahogy Bunyeknél is, mert annyira állította. Mint a korábbi youtube videón.
https://www.youtube.com/watch?v=67WBcYV-bBI
Standart Mondeo Mk3 TDDI turbo, with increased boost to 1,5bar
Ford Mondeo 2001 years, 85kw TDDI. Boost controller added. Boost - 1.5bar(22Psi) standart - 1.2bar(17.4Psi)

Megemelt turbónyomás 1.5 bar!
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.08 vasárnap, 09:33:31 írta kupeti » Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13407 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:11:46 »

Vazze.komolyan.ha el sem olvassátok amit linkelek,akkor hogy a pitsába vitáztok?csakazértis.....


Ha pl. most írok egy hatalmas badarságot, akkor mondjuk 2 év múlva fogadjuk el gyári adatnak, és hivatkozzunk rá? nyes
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13408 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:22:58 »

jónak gondolom az 1,2-t énis de a napokban megmérek egy fixeset mert már szétb*sz az ideg...
de szakadjuk el egy kicsit a turbótémától mert nagyon ugy néz ki nem az a baj: miért nem megy az autó?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13409 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:26:49 »

miért nem megy az autó?

Na hát az jó kérdés.
Egyébként valamikor ment jól, csak valami elromlott, vagy mindig ilyen volt?
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.08 vasárnap, 09:32:39 írta kupeti » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13410 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:27:44 »

Vazze.komolyan.ha el sem olvassátok amit linkelek,akkor hogy a pitsába vitáztok?csakazértis.....

"A lényeg, hogy V.Tamásnak írta még meg, az változós TDDI, az enyém fix. Nála tudta állítani a turbónyomást, nálam nem.  
Lehet, hogy a te szakid még többet kihozna a gépemből? Most, 1,5-1,55-ig megy fel a turbónyomásom. Ha több anyagot adott rá, Gergő, volt vagy 3-4 beállítás, már nem ment jobban, csak kormolni kezdett."

Zsiri
jah, azt hittem végre valami értékelhetőt linkelsz, nem népmesét
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13411 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:31:18 »

Én elolvastam. Nem tudom ebből miért vonod le azt a következtetést, hogy ez a gyári. Én ebből arra következtetek, hogy a változósnál lehet szoftveresen változtatni a turbónyomást. Nem arra, hogy 1,5 bar a gyári beállítás. Nála MOST annyi, mint ahogy Bunyeknál is, mert annyira állította. Mint a korábbi youtube videón.
https://www.youtube.com/watch?v=67WBcYV-bBI
Standart Mondeo Mk3 TDDI turbo, with increased boost to 1,5bar
Ford Mondeo 2001 years, 85kw TDDI. Boost controller added. Boost - 1.5bar(22Psi) standart - 1.2bar(17.4Psi)

Megemelt turbónyomás 1.5 bar!

mitől ne lenne gyári?pont ezt írta,hogy nála nem lett-lehet változtatni az sw-ben,mert fix.a több anyaggal sem lett több a nyomás csak kormolni kezdett.szerintem nem annyira bonyolult ez....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13412 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:32:33 »

jah, azt hittem végre valami értékelhetőt linkelsz, nem népmesét
Ha lenne működő TIS-em,belinkelném.De én küldtem neked egyszer az etisből 2vagy 3 file-t a turbóról.szerintem abban is benne volt.keresd meg. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13413 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:34:20 »

Ha pl. most írok egy hatalmas badarságot, akkor mondjuk 2 év múlva fogadjuk el gyári adatnak, és hivatkozzunk rá? nyes

ezek mért adatok.diaggal. ha kevésnek találod az értékét,csabd fel a TIS-t.csak aztán nem gyertek azzal,hogy az nem hivatalos forrás,mert kalózmódon szedhető le a bnetről.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13414 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:35:13 »

jónak gondolom az 1,2-t énis de a napokban megmérek egy fixeset mert már szétb*sz az ideg...
de szakadjuk el egy kicsit a turbótémától mert nagyon ugy néz ki nem az a baj: miért nem megy az autó?
szakadjunk.vagy turbónyomás nincs  eplus2 ,vagy üzemanyag....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13415 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:38:16 »

Én elolvastam. Nem tudom ebből miért vonod le azt a következtetést, hogy ez a gyári. Én ebből arra következtetek, hogy a változósnál lehet szoftveresen változtatni a turbónyomást. Nem arra, hogy 1,5 bar a gyári beállítás. Nála MOST annyi, mint ahogy Bunyeknél is, mert annyira állította. Mint a korábbi youtube videón.
https://www.youtube.com/watch?v=67WBcYV-bBI
Standart Mondeo Mk3 TDDI turbo, with increased boost to 1,5bar
Ford Mondeo 2001 years, 85kw TDDI. Boost controller added. Boost - 1.5bar(22Psi) standart - 1.2bar(17.4Psi)

Megemelt turbónyomás 1.5 bar!

A Boost-ot az mk3 összes dízele tudja.AZ GYÁRI FEATURE.annyit tudnia kell! nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13416 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:51:30 »

kicsit több mint 1 éve van nálunk ez mindig igy ment. csak nem foglalkoztatott a dolog mert mondom gyári és ennyit tud...de most kiderült h wolf na az rohadtul nem gyári és most mocskosul ba*sza az agyamat! Amugy én is ugy tudom h mindegyik DI tudja a boost-ot( a fix es is bár nem tudom hogy érik ezt el mechanikusan) akkor viszont vmi nem jó mert ez ugy áll 1,2-n mint a szög! akárhiogyan taposom szét nem megy el onnan! de őszinte leszek amugy a videón lévő háromtized boost-ot kicsit sokallom gyári adatnak. de megpróbálok a napokban pár DI-t megmérni és akkor többet tudok.
na és az az alapjárati korrekciós érték nyugtassatok meg h vmi fals adat...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13417 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:52:16 »

Ebben a topikban megállt az idő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13418 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:52:37 »

A Boost-ot az mk3 összes dízele tudja.AZ GYÁRI FEATURE.annyit tudnia kell! nemtudom

Másképp van az a bizonyos boost mint azt sokan gondolják (én már kezdem érteni), és akkor sem megy a nyomás 1.3 fölé, hiszen itt kinyit a wastegate!
Szerintem meg ez nem olyan bonyolult.
Az a szelep kinyit 1.3 nál mindig, minden körülmények között!
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13419 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:55:59 »

A Boost-ot az mk3 összes dízele tudja.AZ GYÁRI FEATURE.annyit tudnia kell! nemtudom

Na ugye en is ezen lovagoltam, illetve lovagolok.
Utana lesz nezve a dolognak, mert nekem 1800-on nagyon nincs meg az 1,2 bar lehet a fele kb., de pontosan ra fogok nezni.
Nekem biztos "megy" a boost, mert csak padlon sikerul 1,25 barig vinni a turbonyomast, de azon kivul sose eri az 1,2-t, amit meg tudnia kellene!

Katalizator kirepul belole, mert 99%, hogy el van tomodve, illetve 99%, hogy a leomlonel kifuj, kerdee, hogy ez okozhat-e annyi nyomasesest, amennyi nalam van, vagy pedig mashol is ereszti a nyomast.

Wolf progira meg en is vevo lennek, ha megoldodik a turbo problema, akkor felraknam ra a wolf-ot.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13420 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:56:07 »

kicsit több mint 1 éve van nálunk ez mindig igy ment. csak nem foglalkoztatott a dolog mert mondom gyári és ennyit tud...de most kiderült h wolf na az rohadtul nem gyári és most mocskosul ba*sza az agyamat! Amugy én is ugy tudom h mindegyik DI tudja a boost-ot( a fix es is bár nem tudom hogy érik ezt el mechanikusan) akkor viszont vmi nem jó mert ez ugy áll 1,2-n mint a szög! akárhiogyan taposom szét nem megy el onnan! de őszinte leszek amugy a videón lévő háromtized boost-ot kicsit sokallom gyári adatnak. de megpróbálok a napokban pár DI-t megmérni és akkor többet tudok.
na és az az alapjárati korrekciós érték nyugtassatok meg h vmi fals adat...

Na ezért nem hinnék annak a műszernek, amit használsz.
Di és mutat korrekciós tényezőt....  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13421 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:56:22 »

kicsit több mint 1 éve van nálunk ez mindig igy ment. csak nem foglalkoztatott a dolog mert mondom gyári és ennyit tud...de most kiderült h wolf na az rohadtul nem gyári és most mocskosul ba*sza az agyamat! Amugy én is ugy tudom h mindegyik DI tudja a boost-ot( a fix es is bár nem tudom hogy érik ezt el mechanikusan) akkor viszont vmi nem jó mert ez ugy áll 1,2-n mint a szög! akárhiogyan taposom szét nem megy el onnan! de őszinte leszek amugy a videón lévő háromtized boost-ot kicsit sokallom gyári adatnak. de megpróbálok a napokban pár DI-t megmérni és akkor többet tudok.
na és az az alapjárati korrekciós érték nyugtassatok meg h vmi fals adat...

Az a különbség, hogy a wolfos 1,2 nél áll mint a szög, a gyári meg csak néha eléri azt, de már szabályoz is vissza (szoftveresen!).
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13422 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 09:57:52 »

Ebben a topikban megállt az idő.


Csak nem közelednek a nézetek eplus2
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13423 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:00:02 »

Na ezért nem hinnék annak a műszernek, amit használsz.
Di és mutat korrekciós tényezőt....  nyes


A fordtc nekem is mutat korrekciós tényezőt. Nem tudom hogy az most jó vagy rossz. Valósnak tűnik.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13424 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:03:45 »

Na ugye en is ezen lovagoltam, illetve lovagolok.
Utana lesz nezve a dolognak, mert nekem 1800-on nagyon nincs meg az 1,2 bar lehet a fele kb., de pontosan ra fogok nezni.
Nekem biztos "megy" a boost, mert csak padlon sikerul 1,25 barig vinni a turbonyomast, de azon kivul sose eri az 1,2-t, amit meg tudnia kellene!

Katalizator kirepul belole, mert 99%, hogy el van tomodve, illetve 99%, hogy a leomlonel kifuj, kerdee, hogy ez okozhat-e annyi nyomasesest, amennyi nalam van, vagy pedig mashol is ereszti a nyomast.

Wolf progira meg en is vevo lennek, ha megoldodik a turbo problema, akkor felraknam ra a wolf-ot.

Azért az nem úgy van, hogy felrakom a wolfot. A wolfos programot kell egy JÓ chiptuningos embernek áttanulmányozni, összehasonlítani a gyárival, és a különbségeket átírni a tiedre.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13425 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:05:22 »

A fordtc nekem is mutat korrekciós tényezőt. Nem tudom hogy az most jó vagy rossz. Valósnak tűnik.


Nem jó, nem rossz.....kamu.  vigyor3  A Di nem tud(hat) ilyet mutatni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13426 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:06:56 »



Nem jó, nem rossz.....kamu.  vigyor3  A Di nem tud(hat) ilyet mutatni.

Miért mik ezek?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13427 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:10:45 »

Miért mik ezek?

Röviden.....a Di-ben mechanikus 2 rugós porlasztó van, ezért nem tudhat korrekciós értékeket mutatni.
Itt olvashatsz róla bővebben is: http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2004/04/12.pdf
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13428 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:11:29 »

srácok nagy titkok szerintem nincsenek a wolfos progiban sem ez egy viszonylag "buta autó" itt sokmindennel nem lehet jatszani csak bizonyos fordulatokon bizonyos üzemanyagmennyiségekkel(esetekben ez eredményezhet kisebb töltőnyomás emelkedést) esetleg előtöltéssel(bár megkockáztatom h ECU-n keresztül azzal sem!)
ezt a korrekciós dolgot én sem értem DI-nél főleg nem ECU-n keresztül...még adagolóvezérlőn keresztül sem hinném h kijön csak padon...
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.08 vasárnap, 10:13:53 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13429 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:54:45 »

Csak nem közelednek a nézetek eplus2
ez benne a szépség.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13430 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:55:25 »


Röviden.....a Di-ben mechanikus 2 rugós porlasztó van, ezért nem tudhat korrekciós értékeket mutatni.
Itt olvashatsz róla bővebben is: http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2004/04/12.pdf
nyes eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13431 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:57:16 »

Na ezért nem hinnék annak a műszernek, amit használsz.
Di és mutat korrekciós tényezőt....  nyes

mutass nekem egy ilyen diagolt DI korrekciós tényezőt mk3on! Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13432 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:57:32 »

szerzek már egy usb-s BT adaptert, hogy tudjam logolni az élő adatokat forscan-el Smiley
akkor lehet majd nézni, hogy milyen fordulaton mennyit tölt a turbo.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13433 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:06:06 »

mutass nekem egy ilyen diagolt DI korrekciós tényezőt mk3on! Cheesy

Én nevetek rajta....nem látod?  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13434 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:25:26 »

egyáltalán lehet egy DI nél megvalósult befecskendezett üzemanyagmennyiséget valamilyen diaggal ECU-n keresztül kiolvasni??? mert jelen esetben elég fontos adat lenne...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13435 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:32:57 »

egyáltalán lehet egy DI nél megvalósult befecskendezett üzemanyagmennyiséget valamilyen diaggal ECU-n keresztül kiolvasni??? mert jelen esetben elég fontos adat lenne...

Nem. Csak padon.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13436 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:35:15 »

akkor sajnos jól gondoltam Sad
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13437 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:46:55 »

adagolóvezérlőn kerszetül KTS sel mit látni ezekben?  mert mivel turbónyomás van akkor üzemanyag nincs...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13438 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:53:04 »

adagolóvezérlőn kerszetül KTS sel mit látni ezekben?  mert mivel turbónyomás van akkor üzemanyag nincs...

Még CR befecskendezőknél is a megvalósult befecskendezett mennyiség (ahogy te írtad korábban) csak próbapadon mérhető.
Tehát mennyiséget mérni minden esetben csak fizikailag lehet.
Számolni a CR-nél lehet. (ezt mutatja az ECU)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13439 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 12:02:52 »

sejtettem köszönöm  rinya
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13440 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 12:07:15 »

de az ecut sztem majd szétszedjük kiváncsi vagyok mik vannak neki előirva...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13441 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 14:15:48 »

jah és ha már ECU hol van és hogy tudom a legkönnyebben kiszerelni?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13442 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 14:28:30 »

jah és ha már ECU hol van és hogy tudom a legkönnyebben kiszerelni?


A jobb oldali torony mögött van az egyik fele (csatlakozós), a másik meg a tűzfal túloldalán a kesztyűtartó mögött (erre felé jön ki).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13443 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 16:30:36 »

Ha a hülyeség fájna páran üvöltöznének... eplus2
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13444 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 16:55:11 »

Ha a hülyeség fájna páran üvöltöznének... eplus2

Nekem néha fáj, de kibírom csendben vigyor3
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13445 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:17:53 »

Ma kicseréltem a termosztátokat (ez már vagy a sokadik alkalom volt).
Ott kezdődött, hogy elégedetlen voltam, ez az első ilyen lassan melegedő dízel autóm. Először cseréltem a főkörit Gates utánygyártottra. Rosszabb lett mint volt. Akkor visszatettem a gyárit. Utána vettem gyári olajkörit, de már akkor furcsa volt, hogy belefújva picit áteresztett. Nembaj, gondoltam belerakom, meg akkor tettem bele az utángyártott facet főkörit. Így legalább ki tudtam főzni azt, ami benne volt két gyárit, meg a gatest. A lábosteszt azt hozta hogy jó mindkét gyári, a gates hamar nyit, de legalább lassan zár. Aztán vettem gyári főkörit biztos ami biztos alapon, meg visszatettem az eredetileg benne lévő gyári olajkörit. Most jó. Illetve az túlzás hogy jó, de ettől jobb nem lesz. El kell fogadni, hogy ez ilyen. Most legalább van egy rakás termosztátom, meg egy csomó rutinom a cseréjükben.
Lényeg ha valaki vadul termosztátokat akar cserélni, ne tegye, nem érdemes. szomoru1
Naplózva
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #13446 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:23:06 »

Tiszteletem az Uraknak!
 Érdeklődni szeretnék, hogy diesel öblítő adalékkal is meg lehet-e csinálni az injektor tisztítását mint ahogy az a videón van?
Mármint azzal a fajtával, amelyiken a flakonon egy motor látható, és nem az injektor. Válaszotokat előre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.08 vasárnap, 18:38:26 írta probaneger » Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #13447 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:23:36 »

eleve csak gyári motorcraft termosztátokat szabad beépiteni  wave
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13448 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:31:45 »

eleve csak gyári motorcraft termosztátokat szabad beépiteni  wave

Igen. Vagy még azt se hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13449 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:38:32 »

Tiszteletem az Uraknak!
 Érdeklődni szeretnék, hogy diesel öblítő adalékkal is meg lehet-e csinálni az injektor tisztítását mint ahogy az a videón van?
Melyik videón?
Csodák nincsenek.
Videón bármit "meg lehet csinálni". Meg el is kell adni valahogy a "csodaterméket".
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.