Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 01:58:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13782144 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #10850 Dátum: 2011.06.28 kedd, 16:48:31 »


Koszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #10851 Dátum: 2011.06.28 kedd, 17:42:24 »

Tudod mit? A Mondeora tényleg kell költeni. És tényleg vannak vele problémák.
A feelinget ugyanis meg kell fizetni.
Vehetsz mondjuk fele annyiból egy ....., ami soha nem romlik el, de azt nem is olyan vezetni.
Hogy mást ne mondjak, egy Ferrari felni 500 ezer Ft, olaj cere 7500 Km-enként ugyan annyi.
Akkor miről beszélünk? A Ferrari rossz kocsi?
Nem! csak meg kell fizetni az érzést.
Hogy neked mire van szükséged, és mit engedhetsz meg magadnak azt döntsd el te.
De, hogy ebben az "érzés" kategóriában ez a legolcsóbb, az biztos.

Maximálisan egyetértek. Írtam erről egy eszmefuttatást a Facebookon:
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_137015676346992&view=doc&id=137023259679567
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10852 Dátum: 2011.06.28 kedd, 18:39:51 »

Maximálisan egyetértek. Írtam erről egy eszmefuttatást a Facebookon:
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_137015676346992&view=doc&id=137023259679567
nem ís írod, mi lett a verdával? miért szakadt a szíj el?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #10853 Dátum: 2011.06.28 kedd, 18:44:37 »

nem ís írod, mi lett a verdával? miért szakadt a szíj el?
Leírtam már, az alábbi a hozzászólásban, fotókkal, de senki sem reagált rá akkor:
#30141    MK3 Általános kérdések    Dátum: 2011.06.07 kedd, 19:34:40
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.28 kedd, 19:07:52 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #10854 Dátum: 2011.06.28 kedd, 18:50:25 »

Maximálisan egyetértek. Írtam erről egy eszmefuttatást a Facebookon:
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_137015676346992&view=doc&id=137023259679567

Es arckonyv account nelkul...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #10855 Dátum: 2011.06.28 kedd, 19:00:07 »

Es arckonyv account nelkul...?

AndyA
Tessék...
http://web.t-online.hu/incent93/milyen.htm
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #10856 Dátum: 2011.06.28 kedd, 22:33:03 »

Sziasztok.

Segítségre,véleményekre lenne szükségem.Reggel az első indítás után az autónak ingadozik az alapjárata,de kis idő múlva kiegyenesedik.
Induláskor,és ez mindig jellemző,hogy a kuplung ráengedésekor alacsony fordulaton kopogósabb a motorhang.
A fordulat emelésével a hang elmarad.
A csúcsokat a múlt héten néztük meg "poharazással",3 db egyformán engedi vissza a résolajat,1 db ami még gyári többet enged vissza.
Lehet ez a hiba oka?Huh?
Elég ezt az egyet cserélni,vagy mind a 4-et kell???
Vagy érdemesebb inkább felújítatni?
Mennyibe kerül egy felújítás/db? Hol érdemes csináltatni?
Az autó napi használatban van,tehát ezért bajos ha egy napra is nélkülözni kell.

Várom a válaszokat,amit előre is nagyon köszönök.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10857 Dátum: 2011.06.28 kedd, 23:27:33 »

Sziasztok.

Segítségre,véleményekre lenne szükségem.Reggel az első indítás után az autónak ingadozik az alapjárata,de kis idő múlva kiegyenesedik.
Induláskor,és ez mindig jellemző,hogy a kuplung ráengedésekor alacsony fordulaton kopogósabb a motorhang.
A fordulat emelésével a hang elmarad.
A csúcsokat a múlt héten néztük meg "poharazással",3 db egyformán engedi vissza a résolajat,1 db ami még gyári többet enged vissza.
Lehet ez a hiba oka?Huh?
Elég ezt az egyet cserélni,vagy mind a 4-et kell???
Vagy érdemesebb inkább felújítatni?
Mennyibe kerül egy felújítás/db? Hol érdemes csináltatni?
Az autó napi használatban van,tehát ezért bajos ha egy napra is nélkülözni kell.

Várom a válaszokat,amit előre is nagyon köszönök.

Az alapjárar ingadozás lehet attól is,hogy koszos a légtömeg mérőd,légszürő csere mikor volt?A poharazást,hogy néztétek mert 1 percig kell mérni és 17ml-nél nem lehet több csúcsonként.Én javaslom bár nem mindenki ért majd egyet adj neki egy protechet kezdésre.A felújítást megtudod kérdezni  BOSCH szervizben.Rákeresel a hozzád legközelebbire és beszélsz velük.Egr levan dugózva mert lehet az is kezd eltömődni és a szívósort is nem árt kitisztítani.Ezek  mind befolyásoló tényezők lehetnek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10858 Dátum: 2011.06.29 szerda, 09:42:20 »

Sziasztok,

üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.

A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...  Huh?
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...

köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10859 Dátum: 2011.06.29 szerda, 11:02:09 »

Sziasztok,

üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.

A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...  Huh?
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...

köszi,
Levis
mi di-nél 45ekm-enként(3 olajcsere) szoktuk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #10860 Dátum: 2011.06.29 szerda, 12:12:42 »

Sziasztok,

üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.

A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...  Huh?
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...

köszi,
Levis
Szia!

Én két olajcserénként szoktam azaz 30000km-nél, mert 15-nél cserélek olajat.
Otthon is meg lehet csinálni a leírás alapján. Légteleníteni tudtommal nem kell. wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10861 Dátum: 2011.06.29 szerda, 12:34:38 »

Sziasztok,

üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.

A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...  Huh?
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...

köszi,
Levis
Tisztelt Fórumtárs!
A TDCI motorok Porlasztó csúcsai elég érzékenyek a különböző szennyeződésekre és emiatt jó minőségű 2 mikronos szürőt alkalmaznak. Ez az a terület ahol nem érdemes spórolni, tudom megoszlanak a vélemények. Én minden egyes motor olaj cserénél lecserélem a gázolaj szürőt is csak gyárira. (15000 Km) Még eddig nem bántam meg. 125 000 Km mentem probléma mentesen. Relhist szerint atom stabil az alapjáratom, ami nem egy rossz dolog.  A szürő cseréje nagyon egyszerű a FAQ-ban leirtak alapján bátran próbáld meg. A csere előtt rongyal takard le a generátort, hogy az a kevés nafta ami a cserekor óhatatlan kifolyik ne a generátorra fojjon és feltétlenül töltsd fel a szűrőt a beépités előtt gázolajjal. A cseréhez sok sikert kivánok.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #10862 Dátum: 2011.06.29 szerda, 12:56:53 »

Sziasztok,

üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.

A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...  Huh?
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...

köszi,
Levis

Ne inditsd el a motort, amig nincs a helyen, akkor nem megy levego a nagynyomasu reszbe. Egyebkent a gyujtas raadasara tolja neki a naftat az uzemanyagpumpa, ha feltoltotted olajjal elotte, akkor nem lesz semmi gondod vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10863 Dátum: 2011.06.29 szerda, 13:07:48 »

... Egyebkent a gyujtas raadasara tolja neki a naftat az uzemanyagpumpa, ...

Levis-nek TDCi van nem TDDi
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10864 Dátum: 2011.06.29 szerda, 13:10:42 »

Sziasztok,

üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.

A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...  Huh?
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...

köszi,
Levis

csere után beülsz, beindítod és felemeled a fordulatot kb 2000-re. járatod 2-3 percig és ámen.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
raczanti
Vendég
« Új hozzászólás #10865 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:02:00 »

Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el. rinya
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10866 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:03:46 »

Aki ezt veled megetette az nagyon értett hozzá.
Ilyen gyönyörűen senki nem tudta volna összefoglalni a hibát. smile

Esetleg a fluxuskondenzátor, ha mégsem az EGR.

Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el. rinya
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10867 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:06:47 »

Ne inditsd el a motort, amig nincs a helyen, akkor nem megy levego a nagynyomasu reszbe. Egyebkent a gyujtas raadasara tolja neki a naftat az uzemanyagpumpa, ha feltoltotted olajjal elotte, akkor nem lesz semmi gondod vele.

AndyA

tdci-ben nincs üanyag pumpa wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #10868 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:06:54 »

Aki ezt veled megetette az nagyon értett hozzá.
Ilyen gyönyörűen senki nem tudta volna összefoglalni a hibát. smile

Esetleg a fluxuskondenzátor, ha mégsem az EGR.


Ja, jol mondod, annak a ricnije szokott lefitulni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10869 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:07:35 »

Levis-nek TDCi van nem TDDi
90le-s DI-ben sincs wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10870 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:11:14 »

Milyen évjárat a járgány?
EGR elektromos, vagy vákuumos?

Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el. rinya
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
raczanti
Vendég
« Új hozzászólás #10871 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:15:32 »

Aki ezt veled megetette az nagyon értett hozzá.
Ilyen gyönyörűen senki nem tudta volna összefoglalni a hibát. smile

Esetleg a fluxuskondenzátor, ha mégsem az EGR.


Nekem mindegy, csak tudjam használni. Van ötleted hova vigyem, ahol értenek is hozzá?
Naplózva
raczanti
Vendég
« Új hozzászólás #10872 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:17:12 »

Milyen évjárat a járgány?
EGR elektromos, vagy vákuumos?


2006 évjárat, van rajta vákumcső és elektromos csatlakozó is.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10873 Dátum: 2011.06.29 szerda, 16:38:07 »

2006 évjárat, van rajta vákumcső és elektromos csatlakozó is.


Az EGR-el 3 dolgot lehet csinálni:
1. kiveszed,megpucolod visszarakod
2. kiveszed,megpucolod,ledugózod,visszarakod és veszel egy diag készüléket,hogy tudd a kódot törölgetni
3. hiszel a szervíznek,és 70ezerért veszel egy új EGR-t
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10874 Dátum: 2011.06.29 szerda, 17:53:00 »

Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el. rinya
Bocsánat, de ezen akkorát kacagtam...  taps
Mesekönyvet kéne íratni azzal, aki ilyeneket ki tud találni.  integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10875 Dátum: 2011.06.29 szerda, 18:05:40 »

Bocsánat, de ezen akkorát kacagtam...  taps
Mesekönyvet kéne íratni azzal, aki ilyeneket ki tud találni.  integet2
Megállnának a gyerekek a fejlődésbe ha olvassnák. falbav falbav falbav falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10876 Dátum: 2011.06.29 szerda, 18:10:33 »

2006 évjárat, van rajta vákumcső és elektromos csatlakozó is.

akkor az biztos nem 2006-os.
Ne bízd hülyékre a kocsidat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10877 Dátum: 2011.06.29 szerda, 18:17:43 »

akkor az biztos nem 2006-os.
Ne bízd hülyékre a kocsidat.
Miért? Az enyém 2007-es és van rajta vákuum is meg elektronyos csati is  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10878 Dátum: 2011.06.29 szerda, 18:20:44 »

Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el. rinya
Ezt újra és újra el kell olvasnom, annyira jó.
Kellene belőle scifi regényt írni, vagy valami.
Komolyra fordítva a szót: ha ez lenne a helyzet, akkor:
1) szürkén füstölne
2) villogna az izzításjelződ a befecskendezési nyomás problémája miatt (nagyobb nyomásesés a rendkívüli nyitás miatt)
3) rosszak lennének a dugattyúgyűrűid, ami alacsony kompressziót jelentene
4) a 6,5L motorolaj előbb-utóbb gondot okozna az olajszivattyúnak
5) huzamosabb (pályás) használat után lecsökkenne a motorolaj szint a kiégő gázolaj miatt
6) az egr beleszólna az üzemanyag befecskendezés vezérlésébe, ami komoly programhibára utal, ugyanis eredetileg nincs benne a vezérlési körben.

nem DPF-ről (részecskeszűrő) volt szó véletlenül? Mert ott tényleg lehet tisztítási célzattal többlet üzemanyag befecskendezés elvileg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10879 Dátum: 2011.06.29 szerda, 18:21:07 »

Miért? Az enyém 2007-es és van rajta vákuum is meg elektronyos csati is  Roll Eyes
akkor de.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #10880 Dátum: 2011.06.29 szerda, 19:52:04 »

Ezt újra és újra el kell olvasnom, annyira jó.
Kellene belőle scifi regényt írni, vagy valami.
Komolyra fordítva a szót: ha ez lenne a helyzet, akkor:
1) szürkén füstölne
2) villogna az izzításjelződ a befecskendezési nyomás problémája miatt (nagyobb nyomásesés a rendkívüli nyitás miatt)
3) rosszak lennének a dugattyúgyűrűid, ami alacsony kompressziót jelentene
4) a 6,5L motorolaj előbb-utóbb gondot okozna az olajszivattyúnak
5) huzamosabb (pályás) használat után lecsökkenne a motorolaj szint a kiégő gázolaj miatt
6) az egr beleszólna az üzemanyag befecskendezés vezérlésébe, ami komoly programhibára utal, ugyanis eredetileg nincs benne a vezérlési körben.

nem DPF-ről (részecskeszűrő) volt szó véletlenül? Mert ott tényleg lehet tisztítási célzattal többlet üzemanyag befecskendezés elvileg.

Na nem is értem miért nem láttok a mondandó mögé......? nyes

Az egr szelep rosz,mert elkormolja a rendszert.Ez OK.

Az ecu meg plusz üzemanyagot nyom be a DPF regenerációjához,ami bizony emeli az oljaszintet.Ez is OK.

Az olajszinttel nem lehet mit csinálni,csak sűrűbben cserélni az olajat.Az egr szelepet meg kikell cserélni,vagy lekell dugózni,és kódszkennerel törölgetni a hibát....én biztosan nem keresnék új-de még másik egr szelepet sem! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10881 Dátum: 2011.06.29 szerda, 20:34:47 »

akkor az biztos nem 2006-os.
Ne bízd hülyékre a kocsidat.

az enyém is 2006os...és min2 van rajt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #10882 Dátum: 2011.06.29 szerda, 20:41:08 »

Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el. rinya
motorcraft most bont egy autót.kérdezd meg,van-e neki egr
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10883 Dátum: 2011.06.29 szerda, 21:42:37 »

Ne inditsd el a motort, amig nincs a helyen, akkor nem megy levego a nagynyomasu reszbe. Egyebkent a gyujtas raadasara tolja neki a naftat az uzemanyagpumpa, ha feltoltotted olajjal elotte, akkor nem lesz semmi gondod vele.

AndyA


KÖSZI MINDENKINEK A VÁLASZOKAT!!!

Akkor a hétvégén belevágok a cserébe  wave
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
raczanti
Vendég
« Új hozzászólás #10884 Dátum: 2011.06.29 szerda, 23:38:13 »

Ezt újra és újra el kell olvasnom, annyira jó.
Kellene belőle scifi regényt írni, vagy valami.
Komolyra fordítva a szót: ha ez lenne a helyzet, akkor:
1) szürkén füstölne
2) villogna az izzításjelződ a befecskendezési nyomás problémája miatt (nagyobb nyomásesés a rendkívüli nyitás miatt)
3) rosszak lennének a dugattyúgyűrűid, ami alacsony kompressziót jelentene
4) a 6,5L motorolaj előbb-utóbb gondot okozna az olajszivattyúnak
5) huzamosabb (pályás) használat után lecsökkenne a motorolaj szint a kiégő gázolaj miatt
6) az egr beleszólna az üzemanyag befecskendezés vezérlésébe, ami komoly programhibára utal, ugyanis eredetileg nincs benne a vezérlési körben.

nem DPF-ről (részecskeszűrő) volt szó véletlenül? Mert ott tényleg lehet tisztítási célzattal többlet üzemanyag befecskendezés elvileg.

Valóban villog időnként az izzítás jelző és a részecske szűrőt már 2-szer tistították 5000 km-en belül.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10885 Dátum: 2011.06.29 szerda, 23:45:45 »

Valóban villog időnként az izzítás jelző és a részecske szűrőt már 2-szer tistították 5000 km-en belül.

Az olajpálcán láttad is,hogy emelkedett a szint továbbá nem mondták a részecskeszürőt cserélni kell ez miatt.?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10886 Dátum: 2011.06.29 szerda, 23:46:40 »

Valóban villog időnként az izzítás jelző és a részecske szűrőt már 2-szer tistították 5000 km-en belül.

én kivenném belőle, jó lesz az a polcra eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
raczanti
Vendég
« Új hozzászólás #10887 Dátum: 2011.06.29 szerda, 23:54:55 »

Az olajpálcán láttad is,hogy emelkedett a szint továbbá nem mondták a részecskeszürőt cserélni kell ez miatt.?
Látható az olajszint emelkedés a nívó pálcán. A részecske szűrő a csere elkerülése miatt lett tisztítva. A cseréhez anyagi okokból nem volt kedvem.
200000 feletti összeget mondtak cserére.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10888 Dátum: 2011.06.29 szerda, 23:56:56 »

Látható az olajszint emelkedés a nívó pálcán. A részecske szűrő a csere elkerülése miatt lett tisztítva. A cseréhez anyagi okokból nem volt kedvem.
200000 feletti összeget mondtak cserére.

De ha 2szer volt tisztítva és újra csinálja a galibát nem fogod megúszni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10889 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 00:02:15 »

Látható az olajszint emelkedés a nívó pálcán. A részecske szűrő a csere elkerülése miatt lett tisztítva. A cseréhez anyagi okokból nem volt kedvem.
200000 feletti összeget mondtak cserére.

miért nem szeditek ki belőle?? ki tudják programozni belőle, és nem fog hiányozni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10890 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 00:51:50 »

miért nem szeditek ki belőle?? ki tudják programozni belőle, és nem fog hiányozni Wink

de hogy mi a francnak rakták azt bele azt szerintem ők sem tudják...nekem már az az egyetlen dob is ba...a a csőröm ami rajta van  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #10891 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 08:45:01 »

KÖSZI MINDENKINEK A VÁLASZOKAT!!!

Akkor a hétvégén belevágok a cserébe  wave

Legalabb 5 perc, de akar 6 vagy 7 is lehet, ha meg sosem csinaltad. Nagy kaland... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #10892 Dátum: 2011.07.02 szombat, 17:05:34 »

Egy kis hivatalos infó a DPF szűrőről,a motorolajról,és hogy miért van a gyakori olajcserére szükség:


Olajcsere-figyelmeztető jelző - gépkocsik dízel-részecskeszűrővel (DPF)

Újraméretezéshez kattintson E71711

Az olajcsere-figyelmeztető jelző tájékoztatja a vezetőt arról, hogy a motornak a motorolajban felgyülemlett tüzelőanyag miatt olajcserére van szüksége. Ez a DPF-regenerációs folyamatnak köszönhető, ahol további tüzelőanyag-mennyiség kerül adagolásra a kipufogó-gáz hőmérsékletének növelésére. Ennek eredményeként kis mennyiségekben elégettlen tüzelőanyag marad az égéstérben és a dugattyúgyűrűket megkerülve a motorolajba jut.

A túlzott tüzelőanyag mennyiségét a PCM számítja ki. A PCM felügyeli a motor üzemállapotát valamint a kipufogógáz-hőmérséklet érzékelőből a DPF regenerációs folyamat alatt érkező értékeket, és kiszámítja az olajban található tüzelőanyag mennyiségét. Ha a tüzelőnyag-tartalom meghaladja a megengedett szintet, a PCM megvilágítja az olajcsere-figyelmeztető jelzőt a kombinált műszerben.

Miután a motorolajat lecserélték, a szervizintervallum kijelző lenullázását el kell végezni.
További információkért lásd a következő munkapozíciót ebben az alcsoportban: Olajcsere-jelző visszaállítás (413-09 Figyelmeztető berendezések, Általános szervizmunkák).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10893 Dátum: 2011.07.02 szombat, 17:24:55 »

Egy kis hivatalos infó a DPF szűrőről,a motorolajról,és hogy miért van a gyakori olajcserére szükség:


Olajcsere-figyelmeztető jelző - gépkocsik dízel-részecskeszűrővel (DPF)

Újraméretezéshez kattintson E71711

Az olajcsere-figyelmeztető jelző tájékoztatja a vezetőt arról, hogy a motornak a motorolajban felgyülemlett tüzelőanyag miatt olajcserére van szüksége. Ez a DPF-regenerációs folyamatnak köszönhető, ahol további tüzelőanyag-mennyiség kerül adagolásra a kipufogó-gáz hőmérsékletének növelésére. Ennek eredményeként kis mennyiségekben elégettlen tüzelőanyag marad az égéstérben és a dugattyúgyűrűket megkerülve a motorolajba jut.

A túlzott tüzelőanyag mennyiségét a PCM számítja ki. A PCM felügyeli a motor üzemállapotát valamint a kipufogógáz-hőmérséklet érzékelőből a DPF regenerációs folyamat alatt érkező értékeket, és kiszámítja az olajban található tüzelőanyag mennyiségét. Ha a tüzelőnyag-tartalom meghaladja a megengedett szintet, a PCM megvilágítja az olajcsere-figyelmeztető jelzőt a kombinált műszerben.

Miután a motorolajat lecserélték, a szervizintervallum kijelző lenullázását el kell végezni.
További információkért lásd a következő munkapozíciót ebben az alcsoportban: Olajcsere-jelző visszaállítás (413-09 Figyelmeztető berendezések, Általános szervizmunkák).
eljen mehetne FAQ-ba Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #10894 Dátum: 2011.07.02 szombat, 17:27:19 »

eljen mehetne FAQ-ba Wink
tedd be,én másik témát teszek be.az is lesz ilyen érdekes biztos.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10895 Dátum: 2011.07.02 szombat, 17:32:23 »

tedd be,én másik témát teszek be.az is lesz ilyen érdekes biztos.... vigyor3
ok, rakom Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #10896 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 02:21:07 »

Srácok!
Kicseréltettem (sajnos nem ment sk) a generátorszíjat ékszíjtárcsával, feszítővel szíjjal és görgőkkel együtt, így már hallani valamit a motorhangból is. Sajna nem örülök, mert traktorhangja van, és volt olyan, hogy indításkor úgy járt első gázadásig, mintha nem menne egy henger, de reagált a gázpedálra és utána nem volt semmi rendellenesség. Ezenkívül alapjáraton néha megcsörren valami a motorban. Ha felveszem és belinkelem, meghallgatjátok?
Csak hogy már biztos legyek benne, hogy nem én hülyültem meg...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #10897 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 05:54:57 »

Alf, a nem részecskeszűrősöket is ki kell nullázni valahol olajcsere után?

Egy kis hivatalos infó a DPF szűrőről,a motorolajról,és hogy miért van a gyakori olajcserére szükség:


Olajcsere-figyelmeztető jelző - gépkocsik dízel-részecskeszűrővel (DPF)

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #10898 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 07:14:12 »

Srácok!
Kicseréltettem (sajnos nem ment sk) a generátorszíjat ékszíjtárcsával, feszítővel szíjjal és görgőkkel együtt, így már hallani valamit a motorhangból is. Sajna nem örülök, mert traktorhangja van, és volt olyan, hogy indításkor úgy járt első gázadásig, mintha nem menne egy henger, de reagált a gázpedálra és utána nem volt semmi rendellenesség. Ezenkívül alapjáraton néha megcsörren valami a motorban. Ha felveszem és belinkelem, meghallgatjátok?
Csak hogy már biztos legyek benne, hogy nem én hülyültem meg...
Sajnos nem te hülyültél meg. Illetve nem tudom, hogy sajnos-e. eplus2
Nekem is hol csendes, mint egy benzines Grin viszont olyan is van, hogy a hangja vetekszik egy 30 éves csapágyas Jonn Dear traktorral. falbav
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10899 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 07:27:39 »

Srácok!
Kicseréltettem (sajnos nem ment sk) a generátorszíjat ékszíjtárcsával, feszítővel szíjjal és görgőkkel együtt, így már hallani valamit a motorhangból is. Sajna nem örülök, mert traktorhangja van, és volt olyan, hogy indításkor úgy járt első gázadásig, mintha nem menne egy henger, de reagált a gázpedálra és utána nem volt semmi rendellenesség. Ezenkívül alapjáraton néha megcsörren valami a motorban. Ha felveszem és belinkelem, meghallgatjátok?
Csak hogy már biztos legyek benne, hogy nem én hülyültem meg...
indítás utánii furcsa hang az enyémen is van néha. Olyan, mintha az egyik szelep nem jól járna. Hengerkiesés nem lehet az enyémnél, mert akkor annyira egyenetlenül járna, hogy majd' kiugrana a helyéről.
vedd fel kintről és bentről, meglátjuk.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.