Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.22 szombat, 12:36:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 306 307 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13742311 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14950 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 16:46:45 »

Szívósor tömítésből hány darabot kell rendelnem?  Az egyiknél elég jól folyik a olaj. Meg gondolom szökik a levegő is.
úgy emlékszem 8db kell
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14951 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 16:48:21 »

Én már régóta tervezgetem hogy kiváltom és el is kezdtem már inventor11 -be tervezni  de mielőtt megvalósításig eljutnék  előtte jó lenne egy  két adat a karakterisztikájáról hogy mit is kell neki produkálni milyen fordulatszámon stb.mert gyártás előtt van lehetőség egy virtuális tesztre ami megmutatja ,hogy érdemes vagy nem és azt fogja nyújtani vagy nem amire kivan találva. ha valaki ilyen jelegű adatok birtokában van  megköszönném a segítséget.
hátha segít ez a video: http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A  wave

ezt mondja lengyelül a végén: "ez a bizonyítása annak, hogy csak alapjáraton terhelés nélkül nyit a szelep"
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #14952 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 16:50:01 »

Ez nem lesz olcsó mutatvány sajnos. Van benne állítós feszítő meg 2 vezető ha jól emlékszem.  A szett nem biztos, h olcsóbb. Minőségtől függően változnak az árak is. Meg kell még főtengely szíjtárcsa is. Mindent cserélj le amit a szíj hajt és sokáig jó lesz. Valaki árult itt régebben komplet cuccot jó áron, meg külföldről is szoktak tudni rendelni.  Hátha előkerül.  Meg páran raktak a generátorra szabadon futós tárcsát (ZEN) és így még tovább bírja szíj, feszítő.

És ez a főtengely szijtárcsa ez melyik!? Néztem és kétfélét mutat a gép! Egy horror árú, meg egy olcsobb! Az egyik ha jól látom három csavar tartja, a másikat egy!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14953 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 16:53:40 »

Szívósor tömítésből hány darabot kell rendelnem?  Az egyiknél elég jól folyik a olaj. Meg gondolom szökik a levegő is.
8db van a blokk felöl meg egy kör alakú az egr fele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14954 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 16:55:21 »

És ez a főtengely szijtárcsa ez melyik!? Néztem és kétfélét mutat a gép! Egy horror árú, meg egy olcsobb! Az egyik ha jól látom három csavar tartja, a másikat egy!
A generátor oldalon a legalsó nagy!!!!3 csavaros....húszonvalahány ezres
A héten lettek cserélve a cuccok nekem rinya
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #14955 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 17:01:26 »

hátha segít ez a video: http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A  wave

ezt mondja lengyelül a végén: "ez a bizonyítása annak, hogy csak alapjáraton terhelés nélkül nyit a szelep"

Ezt a videót én is megtaláltam de nem teljesen egyértelmű a dolog  a szelep egyrészt szakaszos és százalékos működésű ami azt jelent hogy fordulatszám függvényében hány százalékba nyit ki mert ha a videót nézed akkor látod ,hogy a szelepnek több állása van mikor elveszi  a gázt és a fordulatszám ugrál a szelephelyzet úgy követi és ha megvan ez nekem mikor  melyik fordulatszámhoz milyen szelep helyzet kell akkor már sima dolog az egész  .De sajnos erre nem találtam még adatot rinya
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14956 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 17:02:49 »

Ezt a videót én is megtaláltam de nem teljesen egyértelmű a dolog  a szelep egyrészt szakaszos és százalékos működésű ami azt jelent hogy fordulatszám függvényében hány százalékba nyit ki mert ha a videót nézed akkor látod ,hogy a szelepnek több állása van mikor elveszi  a gázt és a fordulatszám ugrál a szelephelyzet úgy követi és ha megvan ez nekem mikor  melyik fordulatszámhoz milyen szelep helyzet kell akkor már sima dolog az egész  .De sajnos erre nem találtam még adatot rinya
kísérletezni kell  vigyor3
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14957 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 17:05:17 »

kísérletezni kell  vigyor3
de leginkébb mérni...

meg kell nézni tis-ben, hogy a 3 lábközül melyik-en mit kap és megmérni minden esetben...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #14958 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 17:06:46 »

A generátor oldalon a legalsó nagy!!!!3 csavaros....húszonvalahány ezres
A héten lettek cserélve a cuccok nekem rinya

Nekem 40ezer felletti árakat dob ki a unixnál! És ez csak a szijtárcsa egymagában! Te hol rendelted, hogy 20ezer körül volt!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14959 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 17:14:54 »

Nekem 40ezer felletti árakat dob ki a unixnál! És ez csak a szijtárcsa egymagában! Te hol rendelted, hogy 20ezer körül volt!?
Igaz,igaz....nekem volt 30% kedvezményem azért irtam azt,sorry....
http://shop.bardiauto.hu/index.php
Pár oldallal ezelött linkeltek komplett szettet ami jó áron volt,vagy az MK3 ba lesz....
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.15 vasárnap, 17:16:34 írta balko » Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14960 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 18:47:15 »

Igaz,igaz....nekem volt 30% kedvezményem azért irtam azt,sorry....
http://shop.bardiauto.hu/index.php
Pár oldallal ezelött linkeltek komplett szettet ami jó áron volt,vagy az MK3 ba lesz....
Üdv
Az a szett 65 körül volt.A főtengely tárcsából a gyári  34 körül van.Gyári cuccból 100e-ből kijön.Tedöntesz.De ha megvan bontva akkor cserélj mindent.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14961 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 18:55:31 »

8db van a blokk felöl meg egy kör alakú az egr fele

Kör alakút nem találtam hozzá. A cromaxba meg semmilyet. Marad a unix
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #14962 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 19:04:00 »

Az a szett 65 körül volt.A főtengely tárcsából a gyári  34 körül van.Gyári cuccból 100e-ből kijön.Tedöntesz.De ha megvan bontva akkor cserélj mindent.

Maradon a Unixnál és az skf-nél, az már sokszor bizonyitotta nekem, hogy nem egy rossz minöség! Illetve a Unixnál van 40% kedvezményem, szóval azért nem mindegy, mert igy 75 alatt maradok a végösszeggel ugy, hogy benne van a szett és a fötengely szijtárcsa is! Szerelésért nem tom mennyit kérnek általában, de gondolom azért 25nél nem több, igy 100ból megvan minden! Reményeim szerint! Amugy mivel most padlón vagyok pénzügyileg még várok a cserével! Gondolom azért elmegy még igy pár hétig! Az nálam max 500km! Eddig nagyon hallkan bug!
Amugy tuti hogy az ad ilyen hangot!? Nem lehet, hogy a turbó beindulása adja ki ezt a hangot, ahogy felpörög!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14963 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 19:14:52 »

Maradon a Unixnál és az skf-nél, az már sokszor bizonyitotta nekem, hogy nem egy rossz minöség! Illetve a Unixnál van 40% kedvezményem, szóval azért nem mindegy, mert igy 75 alatt maradok a végösszeggel ugy, hogy benne van a szett és a fötengely szijtárcsa is! Szerelésért nem tom mennyit kérnek általában, de gondolom azért 25nél nem több, igy 100ból megvan minden! Reményeim szerint! Amugy mivel most padlón vagyok pénzügyileg még várok a cserével! Gondolom azért elmegy még igy pár hétig! Az nálam max 500km! Eddig nagyon hallkan bug!
Amugy tuti hogy az ad ilyen hangot!? Nem lehet, hogy a turbó beindulása adja ki ezt a hangot, ahogy felpörög!?
Ne felejts el Relhist-től szabadonfutót venni a  generátorra! Wink wave
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14964 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 19:16:26 »

Kör alakút nem találtam hozzá. A cromaxba meg semmilyet. Marad a unix
pedig lennie kell. kérdezd meg wyctort Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14965 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 19:17:45 »

Maradon a Unixnál és az skf-nél, az már sokszor bizonyitotta nekem, hogy nem egy rossz minöség! Illetve a Unixnál van 40% kedvezményem, szóval azért nem mindegy, mert igy 75 alatt maradok a végösszeggel ugy, hogy benne van a szett és a fötengely szijtárcsa is! Szerelésért nem tom mennyit kérnek általában, de gondolom azért 25nél nem több, igy 100ból megvan minden! Reményeim szerint! Amugy mivel most padlón vagyok pénzügyileg még várok a cserével! Gondolom azért elmegy még igy pár hétig! Az nálam max 500km! Eddig nagyon hallkan bug!
Amugy tuti hogy az ad ilyen hangot!? Nem lehet, hogy a turbó beindulása adja ki ezt a hangot, ahogy felpörög!?
Alapból van egy kis morgása és ha kicseréled utána majd lassan megint lesz.Ez tipus dolog.Ha teljesen csöndest akarsz akkor REHLIST kérdezzdmeg és ajánlja neked a szabadonfutósítást.Majd ha lecseréled akkor tudodmeg,hogy elment-e?Ismerősnek a laza szíj megcsúszott és ráolvadt a rendszerre mivel nemfeszített rendesen.Nem rémiszgetni akarlak.Tudom a pénz nagy úr de nehogy valahol megálljon és a tréler sem olcsó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14966 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 19:18:33 »

Ne felejts el Relhist-től szabadonfutót venni a  generátorra! Wink wave
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Na megelőztél.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14967 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 19:24:03 »

Nem is akarom kiszedni onnan, csak meghamisítani a jelet, amit kap, hogy azt higgye, rendesen működik. Szóval hogyan is működik...?
AndyA
Én már régóta tervezgetem hogy kiváltom és el is kezdtem már inventor11 -be tervezni  de mielőtt megvalósításig eljutnék  előtte jó lenne egy  két adat a karakterisztikájáról hogy mit is kell neki produkálni milyen fordulatszámon stb.mert gyártás előtt van lehetőség egy virtuális tesztre ami megmutatja ,hogy érdemes vagy nem és azt fogja nyújtani vagy nem amire kivan találva. ha valaki ilyen jelegű adatok birtokában van  megköszönném a segítséget.
Nem olyan 1xű,ezért nem is nagyon lesz rá más megoldás,mint a Bunyek féle teljes kiiktatás!
Az eu4esek nem csak az egr helyzetét érzékelik!A programban van legalább 3 helyen ellenőrizve a helyes működése.
-A belépő levegő hőmérséklet változásakor.(MAP)
-A belépő levegő nyomásválzozásából.(MAP)
-A belépő levegő mennyiségválozásából.(MAF)

Plusz még van ugye rajta a jeladója is.Ennek a jelét hiába próbálod imitálni,ha a másik 3 feltételt nem tudod!!

Eu4 től jobban rákönyököltek az egr szelep működésének a figyelésére a programban is.
Az eu3asoknál nincs semmilyen hasonló megoldás(2.0),kivéve a 2.2-es mociknál,mert ott az eu3-as és 4es is dob egr hibát,ha ledugózzák.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #14968 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 19:44:51 »

Nem olyan 1xű,ezért nem is nagyon lesz rá más megoldás,mint a Bunyek féle teljes kiiktatás!
Az eu4esek nem csak az egr helyzetét érzékelik!A programban van legalább 3 helyen ellenőrizve a helyes működése.
-A belépő levegő hőmérséklet változásakor.(MAP)
-A belépő levegő nyomásválzozásából.(MAP)
-A belépő levegő mennyiségválozásából.(MAF)

Plusz még van ugye rajta a jeladója is.Ennek a jelét hiába próbálod imitálni,ha a másik 3 feltételt nem tudod!!

Eu4 től jobban rákönyököltek az egr szelep működésének a figyelésére a programban is.
Az eu3asoknál nincs semmilyen hasonló megoldás(2.0),kivéve a 2.2-es mociknál,mert ott az eu3-as és 4es is dob egr hibát,ha ledugózzák.
ez volna a legegyszerűbb megoldás ha progiban ki lehetne kapcsolni, mert akkor nem kéne azon törni a kobakot , hogy milyen módon lehet átvágni a rendszert, de azért még nem adtam fel az egr project  kiváltását  és ha kész akkor úgy is közlöm.
Naplózva
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #14969 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 20:14:04 »

Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. Pár hete vettem egy mondit és úgy néz ki elromlott a szervóm. (2002-12 mk3) Tudnátok segíteni h űj vagy esetleg használt? Ár?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #14970 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 21:34:28 »

Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. Pár hete vettem egy mondit és úgy néz ki elromlott a szervóm. (2002-12 mk3) Tudnátok segíteni h űj vagy esetleg használt? Ár?

Pontosan mi a hiba?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14971 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 21:42:13 »

Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. Pár hete vettem egy mondit és úgy néz ki elromlott a szervóm. (2002-12 mk3) Tudnátok segíteni h űj vagy esetleg használt? Ár?
Ha a szervószivattyúd romlott el akkor az 65000ft a cromax-ban.Ez gyári FORD.Kell hozzá szíj 2-3 e ft meg akkor kell cserélni olajat és még számolj hozzá munkadíjjat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #14972 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 07:51:45 »

Pontosan mi a hiba?
Hát pintosan a hiba h nehezebbben tekerhető a kormány. Semmi ropogás, tartályban nincs habosodás. Vagy mire gondoltál pontosabban? Használt szivattyü megéri?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14973 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 09:20:04 »

Hát pintosan a hiba h nehezebbben tekerhető a kormány. Semmi ropogás, tartályban nincs habosodás. Vagy mire gondoltál pontosabban? Használt szivattyü megéri?
Ha nehezen megy egy takarítás először leírást találsz róla A FAQ topicban.Ha nemhasznál akkor csere.Az ár leírtam neked pár írással előbb.Részemről használt kilőve.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14974 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 09:31:40 »

Hát pintosan a hiba h nehezebbben tekerhető a kormány. Semmi ropogás, tartályban nincs habosodás. Vagy mire gondoltál pontosabban? Használt szivattyü megéri?
ez hirtelen jelentkezett vagy miből gondolod, hogy nehezebben tekerhető? mi volt a viszonyítási alap?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #14975 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 10:57:18 »

Hát pintosan a hiba h nehezebbben tekerhető a kormány. Semmi ropogás, tartályban nincs habosodás. Vagy mire gondoltál pontosabban? Használt szivattyü megéri?

Erre. Ahogy Tisler mondja, először cseréld le a szervóolajat, és mosasd is át a rendszert vele. Csodákra képes.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14976 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 10:58:34 »

Erre. Ahogy Tisler mondja, először cseréld le a szervóolajat, és mosasd is át a rendszert vele. Csodákra képes.
de legelőször is összekéne hasonlítani egy másik mk3-mal, mert más típus után tűnhet nehéznek a kormánya, közben pedig lehet, hogy semmi baja... Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #14977 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 11:05:39 »

de legelőször is összekéne hasonlítani egy másik mk3-mal, mert más típus után tűnhet nehéznek a kormánya, közben pedig lehet, hogy semmi baja... Wink
Ja, ez is igaz, másik típushoz képest nehezebb, ez tény.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14978 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 11:45:22 »

Ja, ez is igaz, másik típushoz képest nehezebb, ez tény.
gumitól is függhet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14979 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:44:30 »

Hát pintosan a hiba h nehezebbben tekerhető a kormány. Semmi ropogás, tartályban nincs habosodás. Vagy mire gondoltál pontosabban? Használt szivattyü megéri?
Közel sem biztos,hogy a szivattyú romlott el!Ritkán megy tönkre.
Hamarabb megy az örök vadászmezőkre a vízpumpa tengelye!Ettől nincs hajtása a szervó szivattyúnak,és ettől nehéz tekerni a kormányt!
Ellenőriztesd le,hogy nincs-e a ricni lenyalódva a tengelykapcsolatnál a vízpumpa és a szervó szivattyú között!
Lehet,hogy a vízpumpát kell majd cserélned....  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #14980 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:44:58 »

Sziasztok!

Már fentebb irtam egy fura jelenséget, amit a kerék felöl tapasztalok! Arról volna szó, hogy erös balra kanyarodáskor, pláne elindulásnál olyat csinál a kocsi, mintha pattanna kétszer háromszor a kerék oldalra! Érzödik hogy ugrik a kocsi és mászik kifelé! Mi okozhatja ezt? Futomüves ellenörizte már, de nem talált semmit! Okozhat ilyet pl féltengely? Mert menet közben, illetve az elsö elindulás után már nem csinál ilyet! Talán az okozhatta, hogy kezdte megadni magát a kéttömegü, amit cserélnek most!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14981 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:50:40 »

Sziasztok!

Már fentebb irtam egy fura jelenséget, amit a kerék felöl tapasztalok! Arról volna szó, hogy erös balra kanyarodáskor, pláne elindulásnál olyat csinál a kocsi, mintha pattanna kétszer háromszor a kerék oldalra! Érzödik hogy ugrik a kocsi és mászik kifelé! Mi okozhatja ezt? Futomüves ellenörizte már, de nem talált semmit! Okozhat ilyet pl féltengely? Mert menet közben, illetve az elsö elindulás után már nem csinál ilyet! Talán az okozhatta, hogy kezdte megadni magát a kéttömegü, amit cserélnek most!?
vidd el egy sokkal jobb futóműveshez!
Lengőkar szilent hibánál ilyen a jelenség.esetleg toronycsapágy......bár azt álló helyzetben lehetne hallani,amikor kitekered a kormányt.
A lengőkar szilentet is lehet otthon ellenőrizni.
Beteszed 3ikba az autót állló motornál.nyitott motortérnél elkezded lökdösni előre hátr az autót.a rossz lengőkarszilentnél löttyen az egész lengőkat előre hátra.

De a kormányösszekötő gömbfej is okozhatja,bár az gyakran bekopog menet közben is.

És az is,ha nem jól van beállítva a futómű-a kerék összetartás!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #14982 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:21:45 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem: a turbóról leszerelve a légszűrő felőli csatlakozást megpróbáltam megforgatni a lapátokat. Azt gondoltam, majd szépen forog magától egy darabig. De nem így történt, hanem maga a forgatás is kissé nehézkesen ment, mintha szorulna valahol. Ez normális dolog?

Köszi a választ.
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14983 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:23:53 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem: a turbóról leszerelve a légszűrő felőli csatlakozást megpróbáltam megforgatni a lapátokat. Azt gondoltam, majd szépen forog magától egy darabig. De nem így történt, hanem maga a forgatás is kissé nehézkesen ment, mintha szorulna valahol. Ez normális dolog?

Köszi a választ.
hidegen igen.Melegen sokkal könnyebben forog.A lényeg,hogy ne karistolja a lapát az aluházat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Xiboo
Vendég
« Új hozzászólás #14984 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:41:02 »

SZiasztok, új vagyok itt, egy 2.0 tdci vásárlása előtt állok, azért kérdezné.
Facelift előtti 2002 3. havi autó. mindíg minden szervízelve volt rajta eddig, (cimborám autója), nem is ment sokat 160k km van benne. lendkerék / kuplung cserén átesett 140 nél, így azzal nem jöhet mostanában gond, marad csak a vészes rész a befecskendezés... az autót egyik nap megnéztem (áll 1 hónapja, mert másikat használ már a srác, aznap ment csak vele 2-300 métert) és indítás (pöcre indult) után vagy 10-15 sec ig egyenetlen volt az alapjárat. 800-1100 között ugrált a mutató, majd beállt normálisan 900 körülre (nulla-minusz pár fok volt). egyébként az egyenetlenség alatt sem rázott vagy ilyesmi hírtelen nem is tudtam eldönteni hogy a műszer szarakodik vagy tényleg ugrálhat az alapjárat...
KÉrdés, ez ilyenkor már porlasztócsúcs bajt jelenthet, vagy semmi extra, van ilyen ?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14985 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:48:26 »

SZiasztok, új vagyok itt, egy 2.0 tdci vásárlása előtt állok, azért kérdezné.
Facelift előtti 2002 3. havi autó. mindíg minden szervízelve volt rajta eddig, (cimborám autója), nem is ment sokat 160k km van benne. lendkerék / kuplung cserén átesett 140 nél, így azzal nem jöhet mostanában gond, marad csak a vészes rész a befecskendezés... az autót egyik nap megnéztem (áll 1 hónapja, mert másikat használ már a srác, aznap ment csak vele 2-300 métert) és indítás (pöcre indult) után vagy 10-15 sec ig egyenetlen volt az alapjárat. 800-1100 között ugrált a mutató, majd beállt normálisan 900 körülre (nulla-minusz pár fok volt). egyébként az egyenetlenség alatt sem rázott vagy ilyesmi hírtelen nem is tudtam eldönteni hogy a műszer szarakodik vagy tényleg ugrálhat az alapjárat...
KÉrdés, ez ilyenkor már porlasztócsúcs bajt jelenthet, vagy semmi extra, van ilyen ?
Ez az ingadozás lehet izzítógyertya is vagy légtömegmérőt kikellene pucolni,EGR koszos szívósor tisztítás.HA indításkor fehéren füstöl kezdhetsz aggódni.A p csúcsokat elviszed egy poharazásra egy hozzáértő szerelőhöz és abból megtudod milyen állapotban lehetnek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14986 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:53:49 »

Közel sem biztos,hogy a szivattyú romlott el!Ritkán megy tönkre.
Hamarabb megy az örök vadászmezőkre a vízpumpa tengelye!Ettől nincs hajtása a szervó szivattyúnak,és ettől nehéz tekerni a kormányt!
Ellenőriztesd le,hogy nincs-e a ricni lenyalódva a tengelykapcsolatnál a vízpumpa és a szervó szivattyú között!
Lehet,hogy a vízpumpát kell majd cserélned....  Roll Eyes
nem úgy van, hogy a szij hajtja a szervót és onnan megy a hajtás a vizpumpára és ha a ricni elnyiródik akkor a vizpumpa nem lesz hajtva,
de a szervót még hajtja a szij?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14987 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:56:24 »

nem úgy van, hogy a szij hajtja a szervót és onnan megy a hajtás a vizpumpára és ha a ricni elnyiródik akkor a vizpumpa nem lesz hajtva,
de a szervót még hajtja a szij?
Csak ha ricni elnyíródik akkor a víz átmegy a szervószivattyúba és az is tönkremegy.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jozsef.kovacs
Vendég
« Új hozzászólás #14988 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:14:00 »

Sziasztok!

Most lettem büszke tulajdonosa egy 2004-es Mondeo Ghia 2.0 TDCI autónak! Ez a 6sebességes, 130Le-ős kiadás! Smiley
Most lesz benne kéttömegű lendkerék és kuplung cserélve mert a kéttömegű már kezdi megadni magát, kopog erösen a kuplung benyomásakor!
A kérdésem nem is ehhez kapcsolodik, inkább egy másik jelenséghez! Eddig benzinessel jártam, szóval lehet csak én gondolom, hogy baj, de minden sebességnél, hidegen, melegen is, kb 1700-1900es fordulat között egy halk bugó hangot hallok a motor felöl, aztán elhalkul szépen! Ez normális? Lehet hogy a turbó az, ahogy beindul rendesen? Tudom nagyon amatőr vagyok, de mint irtam nekem nagyon uj még ez! Smiley
Aki esetleg tudja mi ez, mi okozhatja, az segitsen kérem! Smiley Köszönöm elöre is! Üdv
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14989 Dátum: 2012.01.17 kedd, 10:13:28 »

Csak ha ricni elnyíródik akkor a víz átmegy a szervószivattyúba és az is tönkremegy.
Ha már ereszti a vizet a pumpa a tengelynél igen, de hajtás attól van a szervónak szerintem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14990 Dátum: 2012.01.17 kedd, 10:26:42 »

SZiasztok, új vagyok itt, egy 2.0 tdci vásárlása előtt állok, azért kérdezné.
Facelift előtti 2002 3. havi autó. mindíg minden szervízelve volt rajta eddig, (cimborám autója), nem is ment sokat 160k km van benne. lendkerék / kuplung cserén átesett 140 nél, így azzal nem jöhet mostanában gond, marad csak a vészes rész a befecskendezés... az autót egyik nap megnéztem (áll 1 hónapja, mert másikat használ már a srác, aznap ment csak vele 2-300 métert) és indítás (pöcre indult) után vagy 10-15 sec ig egyenetlen volt az alapjárat. 800-1100 között ugrált a mutató, majd beállt normálisan 900 körülre (nulla-minusz pár fok volt). egyébként az egyenetlenség alatt sem rázott vagy ilyesmi hírtelen nem is tudtam eldönteni hogy a műszer szarakodik vagy tényleg ugrálhat az alapjárat...
KÉrdés, ez ilyenkor már porlasztócsúcs bajt jelenthet, vagy semmi extra, van ilyen ?
Hosszabb állás után lehet alapjarat ingadozás gyenge akksi miatt is, mert a generátor jobban dolgozik. A porlasztos ingadozás "frekije" nagyobb, a motor hangja is más. A generátor miatti inkább hullámzás, nem annyira intenzív a fordulatszám változása.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #14991 Dátum: 2012.01.17 kedd, 13:48:04 »

Sziasztok!

Most lettem büszke tulajdonosa egy 2004-es Mondeo Ghia 2.0 TDCI autónak! Ez a 6sebességes, 130Le-ős kiadás! 
Most lesz benne kéttömegű lendkerék és kuplung cserélve mert a kéttömegű már kezdi megadni magát, kopog erösen a kuplung benyomásakor!
A kérdésem nem is ehhez kapcsolodik, inkább egy másik jelenséghez! Eddig benzinessel jártam, szóval lehet csak én gondolom, hogy baj, de minden sebességnél, hidegen, melegen is, kb 1700-1900es fordulat között egy halk bugó hangot hallok a motor felöl, aztán elhalkul szépen! Ez normális? Lehet hogy a turbó az, ahogy beindul rendesen? Tudom nagyon amatőr vagyok, de mint irtam nekem nagyon uj még ez!
Aki esetleg tudja mi ez, mi okozhatja, az segitsen kérem!  Köszönöm elöre is! Üdv


Te szerintem a "tipikus" Mondeo búgó hangjára gondolsz, bár az szerintem alacsonyabb fordulaton jelentkezik. Ahogy pörög fel a turbó, úgy jelentkezik ez a hang is. Ez a légbeszívás hangja, és normálisnak mondható, de javítsanak ki az okosok, ha nem így van...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #14992 Dátum: 2012.01.17 kedd, 14:36:47 »

Te szerintem a "tipikus" Mondeo búgó hangjára gondolsz, bár az szerintem alacsonyabb fordulaton jelentkezik. Ahogy pörög fel a turbó, úgy jelentkezik ez a hang is. Ez a légbeszívás hangja, és normálisnak mondható, de javítsanak ki az okosok, ha nem így van...

Nos ma megvolt a kuplung és kettöstömegü cseréje! Mondanom sem kell, hogy a kuplung padlon fog és sokkal finomabban indul meg a kocsi!

A bugó hangot ma megnéztem jobban és 1700nál van és kb egy-két másodpercig, aztán elhalgat, minden fokozatnál! Mély búgó hang, nem berregő, tényleg olyan, mintha beindulna valami! Illetve a szervizben is azt mondták hosszú tesztelgetések után, hogy a kocsi rendben van, nem hallanak hibát a motor felöl, pedig nem is emlitettem ezt!

A kerékugrálásra, vagy inkább uszására pedig azt mondta a futómüves, hogy a 225/45 R17es gumim túl széles neki, ez okozhatja! Valszeg igaza lehet, mert futoműállitás is megvolt, összes gömbfej, szilent meglett nézve!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #14993 Dátum: 2012.01.17 kedd, 14:38:28 »

Te szerintem a "tipikus" Mondeo búgó hangjára gondolsz, bár az szerintem alacsonyabb fordulaton jelentkezik. Ahogy pörög fel a turbó, úgy jelentkezik ez a hang is. Ez a légbeszívás hangja, és normálisnak mondható, de javítsanak ki az okosok, ha nem így van...

Illetve 1600nál indul kb a bugó hang, aztán 1700-1800 körül elhallgat!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14994 Dátum: 2012.01.17 kedd, 14:50:33 »

Illetve 1600nál indul kb a bugó hang, aztán 1700-1800 körül elhallgat!

Már írtam: beleng a szíj. A szíjfeszítőt kéne cserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14995 Dátum: 2012.01.17 kedd, 14:55:15 »

Már írtam: beleng a szíj. A szíjfeszítőt kéne cserélni.
vagy nem lehet az a rezonátor turbócső amit fixre kell csavarni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14996 Dátum: 2012.01.17 kedd, 14:57:41 »

Illetve 1600nál indul kb a bugó hang, aztán 1700-1800 körül elhallgat!
A töltőlevegő rendszer fém szakaszainak rögzítése rendben van? Az tud 1800 körül rezonálni, eléggé vicces hangja van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14997 Dátum: 2012.01.17 kedd, 18:51:58 »

nem.A te autódat egy sima elm327-el kilehet olvasni.ebay 4-5 e ft,de itthon 7-8e ért már lehet venni,akár programmal.de az már részletkérdés,mert le is lehet tölteni sw-ket.
Merre laksz?hátha van a közeledben olyan klubtárs,akinek van elm cucca.....

de a gyári az 100%-os!csak azért a diagért 6e ft-ot kérnek.....
vannak autó villamosságisok,akik olcsóbban is kiolvasság a hibatárolót.
Szia
elkészült a bringa de a fordszervizzel nem sokra mentem,állítólag megcsinálták a nagy diagot de nem lettem okosabb újra ezek a hibakódok jöttek P132B P2263,és egy uj  P244B de viszont most megy az autó.Hétvégén nekiállunk az egrnek meg a szívósornak takarítani.Ha elakadunk hívhatlak?(ha igen küld át számod PÜ-be) Aszem élek az általad felajánlott lehetőséggel valamikor felugrok Bp.-re Hozzád diagra .mert szeretnék mostmár tisztán látni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.17 kedd, 20:20:28 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14998 Dátum: 2012.01.17 kedd, 20:40:18 »

Szia
elkészült a bringa de a fordszervizzel nem sokra mentem,állítólag megcsinálták a nagy diagot de nem lettem okosabb újra ezek a hibakódok jöttek P132B P2263,és egy uj  P244B de viszont most megy az autó.Hétvégén nekiállunk az egrnek meg a szívósornak takarítani.Ha elakadunk hívhatlak?(ha igen küld át számod PÜ-be) Aszem élek az általad felajánlott lehetőséggel valamikor felugrok Bp.-re Hozzád diagra .mert szeretnék mostmár tisztán látni.
ok,dobok privátot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14999 Dátum: 2012.01.17 kedd, 20:41:52 »

SZiasztok, új vagyok itt, egy 2.0 tdci vásárlása előtt állok, azért kérdezné.
Facelift előtti 2002 3. havi autó. mindíg minden szervízelve volt rajta eddig, (cimborám autója), nem is ment sokat 160k km van benne. lendkerék / kuplung cserén átesett 140 nél, így azzal nem jöhet mostanában gond, marad csak a vészes rész a befecskendezés... az autót egyik nap megnéztem (áll 1 hónapja, mert másikat használ már a srác, aznap ment csak vele 2-300 métert) és indítás (pöcre indult) után vagy 10-15 sec ig egyenetlen volt az alapjárat. 800-1100 között ugrált a mutató, majd beállt normálisan 900 körülre (nulla-minusz pár fok volt). egyébként az egyenetlenség alatt sem rázott vagy ilyesmi hírtelen nem is tudtam eldönteni hogy a műszer szarakodik vagy tényleg ugrálhat az alapjárat...
KÉrdés, ez ilyenkor már porlasztócsúcs bajt jelenthet, vagy semmi extra, van ilyen ?
a generátor megciceregtette az alapjáratot,amíg észheztért az autó. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 306 307 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.