Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 09:26:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 594 595 596 597 598 599 600 [601] 602 603 604 605 606 607 608 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13829608 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30000 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:35:30 »

lehet,hogy simán vészüzemben van.hibakod olvasás...

semmit nem mutat, nincs kód....
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30001 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:39:34 »

semmit nem mutat, nincs kód....


Akkor vagy a turbó halt be, vagy valamelyik turbócső szállt el... Üzemanyagrendszeri hiba esetén kell, hogy legyen hibakód...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30002 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:46:04 »

Akkor vagy a turbó halt be, vagy valamelyik turbócső szállt el... Üzemanyagrendszeri hiba esetén kell, hogy legyen hibakód...

..ezt még lecsekkolom, csekkoltatom..... köszi Tomik!!! vigyor3 worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30003 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:11:57 »

Akkor vagy a turbó halt be, vagy valamelyik turbócső szállt el... Üzemanyagrendszeri hiba esetén kell, hogy legyen hibakód...
lukas turbocsovel is megy 180at,csak lassabban gyorsul.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30004 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:13:01 »

lukas turbocsovel is megy 180at,csak lassabban gyorsul.

Nekem nem ment a mondi...  vigyor3 Cserébe füstölt, mint az állat!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30005 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:14:47 »

Nekem nem ment a mondi...  vigyor3 Cserébe füstölt, mint az állat!
az is egy hibakod. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30006 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 15:15:47 »

..ezt még lecsekkolom, csekkoltatom..... köszi Tomik!!! vigyor3 worship

Nekem is ment 180at lyukas csővel pedig volt rajta egy 5 és egy 3cm-es repedés is.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #30007 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 19:09:55 »

Sziasztok

Következő érzésem van.  help
Elképzelhető, hogy a generátorom haldoklik? Alapjáraton hideg motornál hullámzik az alapjárat, bár ma már meleg motornál is csinálta. Néha meg olyan mintha kihagyna egy henger, ez csak hideg motornál. Valamint ha 0° körüli hőmérséklet van akkor enyhe búgás-zúgás-nyikorgást hallok valahonnan a motortérből. Először szervó szivattyúra gondoltam, de itt olvasgatva már a generátor felé hajlok. Tippetek esetleg így látatlanban, hogy mi lehet? Most fogom egyébként cseréltetni a szíjakat meg az összes olajat(motor,fék,váltó és szervó), de akkor kiszereltetem a hibás alkatrészt is javításra vagy cserére. Egyébként mennyibe kerülnek a fenti holmik az autómhoz?
Üzemanyagrendszerem új kb 3000km van benne és nincs is hibakód.

Köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30008 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 19:55:42 »

Sziasztok

Következő érzésem van.  help
Elképzelhető, hogy a generátorom haldoklik? Alapjáraton hideg motornál hullámzik az alapjárat, bár ma már meleg motornál is csinálta. Néha meg olyan mintha kihagyna egy henger, ez csak hideg motornál. Valamint ha 0° körüli hőmérséklet van akkor enyhe búgás-zúgás-nyikorgást hallok valahonnan a motortérből. Először szervó szivattyúra gondoltam, de itt olvasgatva már a generátor felé hajlok. Tippetek esetleg így látatlanban, hogy mi lehet? Most fogom egyébként cseréltetni a szíjakat meg az összes olajat(motor,fék,váltó és szervó), de akkor kiszereltetem a hibás alkatrészt is javításra vagy cserére. Egyébként mennyibe kerülnek a fenti holmik az autómhoz?
Üzemanyagrendszerem új kb 3000km van benne és nincs is hibakód.

Köszi
Generátor felujítás attól függ mit kell benne cserélni 1000-30000ft is,generátor oldalnál általában cserélni kell mindent ha nagyon rossz.Ha minden akkor 90e ft körül van,a szervó feszítő javítására van itt a FAQ topicban javítási leírás.HA a leírás szerint csinálod 10e ft körül van ha gyárit veszel bele horror.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30009 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:32:17 »

Sziastok!

Elérkezett a várva várt turbofelújítás a kocsimnál. Még semmi komoly, de nem is akarom megvárni. Van javaslatotok ki a megbízható felújító műhely a fővárosban? Esetleg olyan aki már tett is le az asztalra Mondeo fronton? Mennyibe kerül kb. egy bontott darab FMBA motorra?  worship

Kösz előre is!

Tonyo
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #30010 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:34:30 »

Sziastok!

Elérkezett a várva várt turbofelújítás a kocsimnál. Még semmi komoly, de nem is akarom megvárni. Van javaslatotok ki a megbízható felújító műhely a fővárosban? Esetleg olyan aki már tett is le az asztalra Mondeo fronton? Mennyibe kerül kb. egy bontott darab FMBA motorra?  worship

Kösz előre is!

Tonyo

Azt hiszem többen is Ervinnel konzultáltak ez ügyben, de Ő nem Pesti.  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30011 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:45:44 »

Sziastok!

Elérkezett a várva várt turbofelújítás a kocsimnál. Még semmi komoly, de nem is akarom megvárni. Van javaslatotok ki a megbízható felújító műhely a fővárosban? Esetleg olyan aki már tett is le az asztalra Mondeo fronton? Mennyibe kerül kb. egy bontott darab FMBA motorra?  worship

Kösz előre is!

Tonyo

Budaörsön van jó, akiket Ervin is ajánl. Garett gyári cuccokkal újítanak fel. Peches esetben kb. 140 ezer körül van a vége, 50 környékén indul.

Én 2.2-es turbot vettem bontottan 50-ért, a 2.0 valamivel olcsóbb kell legyen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30012 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:54:44 »

Budaörsön van jó, akiket Ervin is ajánl. Garett gyári cuccokkal újítanak fel. Peches esetben kb. 140 ezer körül van a vége, 50 környékén indul.

Én 2.2-es turbot vettem bontottan 50-ért, a 2.0 valamivel olcsóbb kell legyen.

AndyA


Köszönöm srácok! Budaörs príma, ott dolgozom... Felkeresem Ervint! Köszi az infót!  worship

Üdv.

T.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30013 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:57:36 »

Köszönöm srácok! Budaörs príma, ott dolgozom... Felkeresem Ervint! Köszi az infót!  worship

Üdv.

T.

Azért ne menj el hozzá Súrra... Elég, ha írsz neki. Elmenni csak akkor kell hozzá, amikor megvan a cseredarab, hogy szerelje be neked. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30014 Dátum: 2014.01.21 kedd, 18:58:16 »

Köszönöm srácok! Budaörs príma, ott dolgozom... Felkeresem Ervint! Köszi az infót!  worship

Üdv.

T.

Azt hiszem, ők azok:

http://www.papturbo.hu/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30015 Dátum: 2014.01.21 kedd, 21:35:42 »

Sziastok!

Elérkezett a várva várt turbofelújítás a kocsimnál. Még semmi komoly, de nem is akarom megvárni. Van javaslatotok ki a megbízható felújító műhely a fővárosban? Esetleg olyan aki már tett is le az asztalra Mondeo fronton? Mennyibe kerül kb. egy bontott darab FMBA motorra?  worship

Kösz előre is!

Tonyo
Most ezt én nem értem,ha nincs semmi komoly akkor mit szeretnél vele csinálni.Ennyierőből akkor generálozhatod a motort már bocs a kérdésért.Annyi km van benne vagy mi?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wiszkis
Vendég
« Új hozzászólás #30016 Dátum: 2014.01.22 szerda, 11:12:09 »

 Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni, van egy 2006-os tdci mondeom, és a múlthéten a pályán kigyulladt a "malacfarok" és folyamatosan villogott és az ereje is csökkent.Természetesen ez a jelenség csak akkor jelentkezett amikor hirtelen gyorsultam fel, 6-ik sebességben 3e fordulat előtt. miután újraindítottam a villogás megszűnt  A mai nap leolvasták a hibakódot, p0251 és p1211. ki tudna a hibakód alapján tanácsot, segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30017 Dátum: 2014.01.22 szerda, 11:16:28 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni, van egy 2006-os tdci mondeom, és a múlthéten a pályán kigyulladt a "malacfarok" és folyamatosan villogott és az ereje is csökkent.Természetesen ez a jelenség csak akkor jelentkezett amikor hirtelen gyorsultam fel, 6-ik sebességben 3e fordulat előtt. miután újraindítottam a villogás megszűnt  A mai nap leolvasták a hibakódot, p0251 és p1211. ki tudna a hibakód alapján tanácsot, segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm.

Szia!

Aki leolvasta a hibakódot,nem mondott semmit? Először jelentkezett ez a dolog?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30018 Dátum: 2014.01.22 szerda, 13:25:27 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni, van egy 2006-os tdci mondeom, és a múlthéten a pályán kigyulladt a "malacfarok" és folyamatosan villogott és az ereje is csökkent.Természetesen ez a jelenség csak akkor jelentkezett amikor hirtelen gyorsultam fel, 6-ik sebességben 3e fordulat előtt. miután újraindítottam a villogás megszűnt  A mai nap leolvasták a hibakódot, p0251 és p1211. ki tudna a hibakód alapján tanácsot, segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm.
üzemanyagrendszeri probléma,elés sok minden lehetséges.az egyszerű szűrőcserétől a csúcshibáig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #30019 Dátum: 2014.01.22 szerda, 22:00:35 »

Sziasztok!
A jobb motortartó bak még nem ereszti az olajat,de az alsó részen látni a felsőrész gumiperemének a fényes nyomát.A kérdésem az lenne hogy ez már cserés,vagy még bírja egy darabig.Köszönettel.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30020 Dátum: 2014.01.22 szerda, 22:13:59 »

Sziasztok!
A jobb motortartó bak még nem ereszti az olajat,de az alsó részen látni a felsőrész gumiperemének a fényes nyomát.A kérdésem az lenne hogy ez már cserés,vagy még bírja egy darabig.Köszönettel.
Az olajat nem biztos,hogy ereszteni fogja,mert nekem sem ereszt semmit,de hangja főleg hidegen motorféknél már elviselhetetlen volt.HA hangos cseréld ki és álom lesz utána a kocsi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #30021 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 08:32:09 »

Sziasztok.2002 es tdci 130 lovas mondeohoz keresek nagy nyomású szivattyút.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30022 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 08:33:15 »

Sziasztok.2002 es tdci 130 lovas mondeohoz keresek nagy nyomású szivattyút.
a keres kínál topicban nagyobb sikerrel jársz!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #30023 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 18:56:46 »

Az olajat nem biztos,hogy ereszteni fogja,mert nekem sem ereszt semmit,de hangja főleg hidegen motorféknél már elviselhetetlen volt.HA hangos cseréld ki és álom lesz utána a kocsi.
Köszönöm,megvettem és holnap be is szerelem.
Naplózva
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #30024 Dátum: 2014.01.24 péntek, 18:04:37 »

Hellósztok!! Honnan tudhatom, hogy valamelyik izzítóm nem jó? Mert mostanában észre vettem, hogy hidegben (4°C) körül ingadozik az alapjáratom, de ha már meleg a motor akkor már normális, egyenletes.Hozzá teszem pöccre indul mindig. Először arra tippeltem, hogy a rossz lehet a generátorom töltése mert villog a belső világítás míg egyenletlen az alapárat, de 14.4V körül tölt, meg kb 2éve volt felújítva. Lehet valami köze az izzítóhoz vagy szerintetek mi lehet az oka? köszi.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30025 Dátum: 2014.01.24 péntek, 18:41:06 »

Hellósztok!! Honnan tudhatom, hogy valamelyik izzítóm nem jó? Mert mostanában észre vettem, hogy hidegben (4°C) körül ingadozik az alapjáratom, de ha már meleg a motor akkor már normális, egyenletes.Hozzá teszem pöccre indul mindig. Először arra tippeltem, hogy a rossz lehet a generátorom töltése mert villog a belső világítás míg egyenletlen az alapárat, de 14.4V körül tölt, meg kb 2éve volt felújítva. Lehet valami köze az izzítóhoz vagy szerintetek mi lehet az oka? köszi.
az izzitót a legegyszerűbben úgy tudod megnézni hogy komplettan kibontod a kábelehidat amire rá van kötve mind a 4 és után egy sima kábellel ráérinted az akku + polusát!ha szikrázik jó ha nem akkor kuka!de ez nem valószínű hogy izzitó gond nekem 3 volt rossz és -10ben is pöccre indult és nem ingadozott az alapjárat!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30026 Dátum: 2014.01.24 péntek, 18:42:58 »

Hellósztok!! Honnan tudhatom, hogy valamelyik izzítóm nem jó? Mert mostanában észre vettem, hogy hidegben (4°C) körül ingadozik az alapjáratom, de ha már meleg a motor akkor már normális, egyenletes.Hozzá teszem pöccre indul mindig. Először arra tippeltem, hogy a rossz lehet a generátorom töltése mert villog a belső világítás míg egyenletlen az alapárat, de 14.4V körül tölt, meg kb 2éve volt felújítva. Lehet valami köze az izzítóhoz vagy szerintetek mi lehet az oka? köszi.
A generátorral sem biztos,hogy minden rendben van-hiába volt 2 éve felújítva.....

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #30027 Dátum: 2014.01.24 péntek, 18:50:45 »

A generátorral sem biztos,hogy minden rendben van-hiába volt 2 éve felújítva.....

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban

Őszintén én is erre gyanakszom jobban csak páran mondták, hogy az izzítóknál keresem a hibát ha csak hidegben csinálja. De ha a bronzkefékkel van a gond akkor a töltésemnek is baja lenne nem? Mert anno mikor fel lett újítva akkor magas volt a töltésem (15V körül ment) azért lett megcsinálva. Vagy még az akksimra gondolok, mert az is akkor lett véve kb.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30028 Dátum: 2014.01.24 péntek, 19:55:05 »

Őszintén én is erre gyanakszom jobban csak páran mondták, hogy az izzítóknál keresem a hibát ha csak hidegben csinálja. De ha a bronzkefékkel van a gond akkor a töltésemnek is baja lenne nem? Mert anno mikor fel lett újítva akkor magas volt a töltésem (15V körül ment) azért lett megcsinálva. Vagy még az akksimra gondolok, mert az is akkor lett véve kb.
Akkor még egyszerübb,mérd meg a töltést alapban és terhelve sok fogyasztó rákapcsolásával.Aztán mérd meg az akksit,esetleg terhelő villával is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #30029 Dátum: 2014.01.24 péntek, 20:17:18 »

Akkor még egyszerübb,mérd meg a töltést alapban és terhelve sok fogyasztó rákapcsolásával.Aztán mérd meg az akksit,esetleg terhelő villával is.
Na azt megnéztem ha ki kapcsolom a fűtést, lámpát, a magnót meg amit tudok akkor sokkal jobb az alapjárat..sőt alig ingadozik. De ha már visszakapcsolok pl első ablak fűtést akkor újra kezdi. Hidegbe csak. Holnap megnézem az akksit. A töltésnek mennyinek kell ha pl égnek a lámpák mert ahogy emlékszem utoljára amikor mértem 13 egész valamennyi volt
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30030 Dátum: 2014.01.24 péntek, 20:19:15 »

Na azt megnéztem ha ki kapcsolom a fűtést, lámpát, a magnót meg amit tudok akkor sokkal jobb az alapjárat..sőt alig ingadozik. De ha már visszakapcsolok pl első ablak fűtést akkor újra kezdi. Hidegbe csak. Holnap megnézem az akksit. A töltésnek mennyinek kell ha pl égnek a lámpák mert ahogy emlékszem utoljára amikor mértem 13 egész valamennyi volt

Az sovány....nekem terhelve is 14,2 szokott lenni. Terhelés nélkül 14,4.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #30031 Dátum: 2014.01.24 péntek, 20:24:01 »

Az sovány....nekem terhelve is 14,2 szokott lenni. Terhelés nélkül 14,4.
Akkor végül is melyik lehet a hibás az akksi? vagy a generátor?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30032 Dátum: 2014.01.24 péntek, 20:40:34 »

Akkor végül is melyik lehet a hibás az akksi? vagy a generátor?

Ha nincs csak 13v körüli töltésed akkor valószínű a generátor....de mérj még párat.
1. Mérd meg indítózás közben. megkérsz valakit, hogy indítsa be az autót te pedig figyeld mennyire esik le a feszültség indítózás közben
2. Mérd meg indítás után úgy, hogy minden fogyasztó ki legyen kapcsolva.   
3. Mérd meg úgy, hogy bekapcsolsz nagyobb fogyasztókat.

Aztán írd meg az eredményeket....azok alapján már biztosabban ki lehet jelenteni, hogy mi a hibás.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #30033 Dátum: 2014.01.24 péntek, 20:47:17 »

Ha nincs csak 13v körüli töltésed akkor valószínű a generátor....de mérj még párat.
1. Mérd meg indítózás közben. megkérsz valakit, hogy indítsa be az autót te pedig figyeld mennyire esik le a feszültség indítózás közben
2. Mérd meg indítás után úgy, hogy minden fogyasztó ki legyen kapcsolva.   
3. Mérd meg úgy, hogy bekapcsolsz nagyobb fogyasztókat.

Aztán írd meg az eredményeket....azok alapján már biztosabban ki lehet jelenteni, hogy mi a hibás.

Oké köszönöm. Majd akkor ha holnap lesz rá időm megmérem mindet és megosztom Veletek.  worship Sziasztok!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
vekony68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61


E-mail
« Új hozzászólás #30034 Dátum: 2014.01.25 szombat, 08:11:49 »

sziasztok érdeklődnék, hogy valószínü vizpumpás a mondeom és találtam a cromax nál felujitó készlete. ér az valamit, vagy komplett csere??
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30035 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:26:14 »

sziasztok érdeklődnék, hogy valószínü vizpumpás a mondeom és találtam a cromax nál felujitó készlete. ér az valamit, vagy komplett csere??

Nincs hozzá javítókészlet.....komplett csere.
Gondolom erre gondoltál: https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690524-vizpumpa-alkatreszei/391525-vizpumpa-javitokeszlet-mondeo-2000-2007transit-2000-2006
olvasd el a személyes tapasztaltok fület....csak csavarok, tömítések vannak benne.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30036 Dátum: 2014.01.25 szombat, 09:33:26 »

Sziasztok!

Ma reggel engem is utolért a végzet. Elkezdett villogni az izzításjelző és 1700 fordulat környékén megtorpan a kocsi majd le is áll. Ha újraindítom akkor megszűnik egészen addig amíg megint nem érem el az 1700-as fordulatot. Üresben viszont nem tilt le. Esetleg tud valaki segíteni hibakódolvasásban Borsod megyében. (Sátoraljaújhely környékén)
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #30037 Dátum: 2014.01.25 szombat, 10:31:53 »

Sziasztok!

Ma reggel engem is utolért a végzet. Elkezdett villogni az izzításjelző és 1700 fordulat környékén megtorpan a kocsi majd le is áll. Ha újraindítom akkor megszűnik egészen addig amíg megint nem érem el az 1700-as fordulatot. Üresben viszont nem tilt le. Esetleg tud valaki segíteni hibakódolvasásban Borsod megyében. (Sátoraljaújhely környékén)

Ha Miskolcig le mersz evickélni vele akkor megpróbálhatjuk (de az 1700-as fordulat miatt ez nekem meredeknek tűnik), főleg most most ahogy kinézek nem tudom milyen idő van feljebb. Másrészt várható hogy inkább előbb mint utóbb már be se fog indulni. Inkább kicsit is hosszabb útra ne indulj el vele. Ilyet általában akkor szokott csinálni ha az ECU által előírt és a tényleges CR nyomásérték nem egyezik meg. Ennek az oka lehet vagy egy túlhúzott tuning box vagy ha CR vezérlő vezeték valahol kidörzsölödött és pont 1700-as fordulatszámon rezonál be annyira hogy akkor kap egy testet és ezért áll le. Vagy egy Cr nyomás szenzor hiba, vagy porlasztócsúcs hiba vagy(és) nagynyomású szivattyú hiba. A javítás várható költsége  emelkedő sorrendben 0Ft-600eFt között ahogy a hibaokok felsorolva. Undecided
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30038 Dátum: 2014.01.25 szombat, 14:02:22 »

sziasztok érdeklődnék, hogy valószínü vizpumpás a mondeom és találtam a cromax nál felujitó készlete. ér az valamit, vagy komplett csere??
Tisztelt Fórumtárs!
Első lépés, beszerzel egy vízkeringető szivattyút. Második, beszerzed a Cromaxban hirdetett javítókészletet, mely tartalmaz egy "O" gyűrűt a szivattyú tengelyre és egy speciális kenőanyagot a bordás tengely végére. Nem érdemes gagyi zsírral kiváltani mert megbosszulja magát, és a végén újból szét kell szedni a rendszert. Sok sikert a szivattyú cseréhez. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30039 Dátum: 2014.01.25 szombat, 14:26:52 »

Sziasztok!

Ma reggel engem is utolért a végzet. Elkezdett villogni az izzításjelző és 1700 fordulat környékén megtorpan a kocsi majd le is áll. Ha újraindítom akkor megszűnik egészen addig amíg megint nem érem el az 1700-as fordulatot. Üresben viszont nem tilt le. Esetleg tud valaki segíteni hibakódolvasásban Borsod megyében. (Sátoraljaújhely környékén)

Hibakodod van? Mondjuk P0251? Wink
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30040 Dátum: 2014.01.25 szombat, 15:50:56 »

Sziasztok!

Ma reggel engem is utolért a végzet. Elkezdett villogni az izzításjelző és 1700 fordulat környékén megtorpan a kocsi majd le is áll. Ha újraindítom akkor megszűnik egészen addig amíg megint nem érem el az 1700-as fordulatot. Üresben viszont nem tilt le. Esetleg tud valaki segíteni hibakódolvasásban Borsod megyében. (Sátoraljaújhely környékén)

ha aláírásba kitennéd milyen kocsid van és milyen évjàratu könnyebb lenne a tanácsadás.Amugy ha le is áll az még rosszabb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vekony68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61


E-mail
« Új hozzászólás #30041 Dátum: 2014.01.25 szombat, 19:35:52 »

Nincs hozzá javítókészlet.....komplett csere.
Gondolom erre gondoltál: https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690524-vizpumpa-alkatreszei/391525-vizpumpa-javitokeszlet-mondeo-2000-2007transit-2000-2006
olvasd el a személyes tapasztaltok fület....csak csavarok, tömítések vannak benne.

igen erre gondoltam köszi
Naplózva
vekony68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61


E-mail
« Új hozzászólás #30042 Dátum: 2014.01.25 szombat, 19:37:26 »

Tisztelt Fórumtárs!
Első lépés, beszerzel egy vízkeringető szivattyút. Második, beszerzed a Cromaxban hirdetett javítókészletet, mely tartalmaz egy "O" gyűrűt a szivattyú tengelyre és egy speciális kenőanyagot a bordás tengely végére. Nem érdemes gagyi zsírral kiváltani mert megbosszulja magát, és a végén újból szét kell szedni a rendszert. Sok sikert a szivattyú cseréhez. wave
Tisztelettel László! worship
köszönöm wave
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30043 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:02:19 »

urak!

Valaki tudna segiteni hol van a nagynyomásún a nyomásvezérlő szelep??  Roll Eyes Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30044 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:06:02 »

urak!

Valaki tudna segiteni hol van a nagynyomásún a nyomásvezérlő szelep??  Roll Eyes Undecided
a fenekén.elektromos csati megy rá-talán piros.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30045 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:14:21 »

a fenekén.elektromos csati megy rá-talán piros.

köszi! worship

Már megfigyeltük, csak ilyenkor mikor minuszok vannak felvillan néha a malac!
december eleje óta nem volt ilyen.....gép és természetesen porlasztó problémára utal.
Meglesték,mind rendesen szállít....így erre a szelepre gyanakodunk.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30046 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:23:27 »

köszi! worship

Már megfigyeltük, csak ilyenkor mikor minuszok vannak felvillan néha a malac!
december eleje óta nem volt ilyen.....gép és természetesen porlasztó problémára utal.
Meglesték,mind rendesen szállít....így erre a szelepre gyanakodunk.
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140890000-adagolo-nagynyomasu-szivattyu/140890407-nagynyomasu-szivattyu-reszei/15053-nagynyomasu-szivattyu-szelep-ford
Így néz ki
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30047 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:24:55 »


 Wink Wink worship worship worship
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30048 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:25:57 »


szolid az ára!!!  wow1 wow1 wow1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30049 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:27:19 »

szolid az ára!!!  wow1 wow1 wow1
Nagyautó-nál olcsóbb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 594 595 596 597 598 599 600 [601] 602 603 604 605 606 607 608 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.