Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 10:36:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 607 608 [609] 610 611 612 613 614 615 616 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13786855 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30400 Dátum: 2014.02.08 szombat, 11:04:20 »

Ez azért nem így van.CS12 fórumtársnak is fix helyett fellett téve a Változó geos turbo és megoldották,hozzá a vákumvezérlést.
bocs-megmókolták.az nem fedi a kompatibilitást! Wink
Naplózva
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30401 Dátum: 2014.02.08 szombat, 11:06:54 »

Ha WGT helyére rakod.....akkor nyomással kell vezérelni, motorvezérlésben nem kell módosítani semmit. 
ez mekkora.Ki az a marha aki vgt helyére fixet tesz?no persze biztos van,de az nem hétköznapi eset.Mint mondtam,mókolni lehet,eladáskor meg magyarázkodni.... vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #30402 Dátum: 2014.02.08 szombat, 11:11:34 »

Ausztriában nem kell. Bár én ennek ellenére cserélem 20 ezrenként. Smiley

AndyA
Ausztriában sem másabb a gázolaj mint a környező országokban. Ott is ugyanúgy kell vagy nem kell cserélni a szűrőket. Egyszerű ok miatt: Ausztriábán csak a szükségletük kb 45%-t tudják előállítani gázolajból. A nagyobbik hányad import a környező országokból. (Nekem nem kell hinni de esetleg a Bundeswettbewerbsbehörde (BWB) jelentéseinek igen. )

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #30403 Dátum: 2014.02.08 szombat, 11:12:27 »

Én 10ezrenként cserélem az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt, 20ezrenként a GO szűrőt.
Eddig nem panaszkodott a paripa Cheesy
Miért nem 5000km-ként cseréled?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30404 Dátum: 2014.02.08 szombat, 11:23:54 »

Miért nem 5000km-ként cseréled?

Cheesy az ő "baja",hogy mikor cseréli,nem? Smiley nekünk se panaszkodott egy gép se,pedig 20ezrenként van olajcsere és 60ezrenként go-szűrő csere... eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30405 Dátum: 2014.02.08 szombat, 11:32:54 »

ez mekkora.Ki az a marha aki vgt helyére fixet tesz?no persze biztos van,de az nem hétköznapi eset.Mint mondtam,mókolni lehet,eladáskor meg magyarázkodni.... vigyor3

A fix helyére VGT az elterjedtebb.  Eladásnál sem feltétlen kell magyarázkodni.....sajnos sok ember azt sem tudja, hogy mit hol talál a motortérben.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30406 Dátum: 2014.02.08 szombat, 12:38:40 »

Ausztriában sem másabb a gázolaj mint a környező országokban. Ott is ugyanúgy kell vagy nem kell cserélni a szűrőket. Egyszerű ok miatt: Ausztriábán csak a szükségletük kb 45%-t tudják előállítani gázolajból. A nagyobbik hányad import a környező országokból. (Nekem nem kell hinni de esetleg a Bundeswettbewerbsbehörde (BWB) jelentéseinek igen. )

Továbbra sem azzal van gondom, hogy mi jön ki Battán a tartálykocsiban. Hanem azzal, hogy a kútnál mi jön ki a csőből. A kettő néha köszönőviszonyban is alig van egymással...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30407 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:01:33 »

A fix helyére VGT az elterjedtebb.  Eladásnál sem feltétlen kell magyarázkodni.....sajnos sok ember azt sem tudja, hogy mit hol talál a motortérben.
aki egy kicsi tért hozzá,rögtön észreveszi,hogy miért nincs MAF szenzor a VGT-s turbóhoz.
meddig tart egy másik ugyanolyan turbót feltenni,mint ami gyárilag rajta volt,és tönkre ment.úgy is bontottat vesz mindenki.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30408 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:06:26 »

aki egy kicsi tért hozzá,rögtön észreveszi,hogy miért nincs MAF szenzor a VGT-s turbóhoz.
meddig tart egy másik ugyanolyan turbót feltenni,mint ami gyárilag rajta volt,és tönkre ment.úgy is bontottat vesz mindenki.
Igen, de a többség a nívópálcát sem ismeri!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30409 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:07:16 »

Igen, de a többség a nívópálcát sem ismeri!

Ezért te dugod be a tied a többségnek............ eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30410 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:14:16 »

Igen, de a többség a nívópálcát sem ismeri!
az autó feltételez bizonyos felkészültséget.Hova kell az olaj,és hova az ablakmosóvíz.A nívópálca is ilyen.aki nem tudja,az fizessen érte.


az előzőhöz pedig:csak saját magát veri át azzal,hogy azt hiszi,hogy jobb lesz az autója,mint amit a gyár összeszerelt.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.08 szombat, 13:16:06 írta renitens » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30411 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:25:30 »

az autó feltételez bizonyos felkészültséget.Hova kell az olaj,és hova az ablakmosóvíz.A nívópálca is ilyen.aki nem tudja,az fizessen érte.


az előzőhöz pedig:csak saját magát veri át azzal,hogy azt hiszi,hogy jobb lesz az autója,mint amit a gyár összeszerelt.

Tudom fura,de tényleg az emberek 80%ának lövése sincs,h mi hol van a motortérben...Amikor bemennek a szervizbe,mert valami sárga felvillant,és kiderül,hogy csak az ablakomosó fogyott ki... falbav Meg aztán,öregpapa-effektus: há minek az olajcsere,ő 4 év alatt megy el vele 15ezret...Meg ugye,hogy jó az a 30ezres csereperiódus pl az Opelnél  integet2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30412 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:26:59 »

aki egy kicsi tért hozzá,rögtön észreveszi,hogy miért nincs MAF szenzor a VGT-s turbóhoz.
meddig tart egy másik ugyanolyan turbót feltenni,mint ami gyárilag rajta volt,és tönkre ment.úgy is bontottat vesz mindenki.

Igen...aki kicsit ért hozzá. Viszont a legtöbben a két turbó között sem tudnak különbséget tenni.  szomoru1
Nem feltétlen azért raknak fel "másik" turbót, mert az előzővel bármi baj lett volna....pl. egyszerűen jobbat akar.... 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30413 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:38:17 »

Igen...aki kicsit ért hozzá. Viszont a legtöbben a két turbó között sem tudnak különbséget tenni.  szomoru1
Nem feltétlen azért raknak fel "másik" turbót, mert az előzővel bármi baj lett volna....pl. egyszerűen jobbat akar.... 
de nem lesz jobb,csak illúziókat kergetnek.Gyári fix helyére a vgt-s csak mókolással rakható fel.A motor vezérlése nem arra íródott.nyomásos labdával utólagosan csak kínlódás van.aki ért hozzá,annak is csak a sokadik kísérletre sikerül beállítani.ezek a megoldások inkább épített autóknál elfogadottak.A mondeót nem kell megépíteni,azt már kitalálták a 2000-s évek elején.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30414 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:45:58 »

de nem lesz jobb,csak illúziókat kergetnek.Gyári fix helyére a vgt-s csak mókolással rakható fel.A motor vezérlése nem arra íródott.nyomásos labdával utólagosan csak kínlódás van.aki ért hozzá,annak is csak a sokadik kísérletre sikerül beállítani.ezek a megoldások inkább épített autóknál elfogadottak.A mondeót nem kell megépíteni,azt már kitalálták a 2000-s évek elején.

Tisztában vagyok vele, hogy lehet felrakni/megoldani.
Igen kitalálták a 2000-s évek végén....mégis van sok dolog az autón amin a fórum segítségével változtatott már sok ember és nem feltétlen lett tőle rosszabb az autó.
Mindenkinek más a véleménye.....szerintem inkább ne is merüljünk bele ennél jobban, mert nem érdemes. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30415 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:47:04 »

Tisztában vagyok vele, hogy lehet felrakni/megoldani.
Igen kitalálták a 2000-s évek végén....mégis van sok dolog az autón amin a fórum segítségével változtatott már sok ember és nem feltétlen lett tőle rosszabb az autó.
Mindenkinek más a véleménye.....szerintem inkább ne is merüljünk bele ennél jobban, mert nem érdemes. 

rendben.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30416 Dátum: 2014.02.08 szombat, 15:21:13 »

Nekem nyomásos van fenn 2.2tdci turbóval a TDDI-n...tökéletes lett...igaz kellett hozzá 3 labda kb, rengeteg pöcsölés,állitgatás, méregetés, rugó varjálás....de megérte már ugy gondolom és mostmár tudom mi a jó beállitás mondeóhoz és mik kell hozzá...pontosan olyan lett amilyenre szerettem volna és ez a legjobb dolog benne számomra, és jobb mint a vákumos vagy fix turbó....majdnem olyan jó mint a volvo turbó ami fennt volt pedig az nagyobb volt.
Eddig amit néztem mondeo gyári vgt majdnem mind szarul volt beállitva szerintem, de a tulaj is igy érezhette mert állitás után fülig ért a szája....
Én véleményem meg az minden ami gyári az nem feltétlenül jó is.....
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30417 Dátum: 2014.02.08 szombat, 15:25:58 »

Nekem nyomásos van fenn 2.2tdci turbóval a TDDI-n...tökéletes lett...igaz kellett hozzá 3 labda kb, rengeteg pöcsölés,állitgatás, méregetés, rugó varjálás....de megérte már ugy gondolom és mostmár tudom mi a jó beállitás mondeóhoz és mik kell hozzá...pontosan olyan lett amilyenre szerettem volna és ez a legjobb dolog benne számomra, és jobb mint a vákumos vagy fix turbó....majdnem olyan jó mint a volvo turbó ami fennt volt pedig az nagyobb volt.
Eddig amit néztem mondeo gyári vgt majdnem mind szarul volt beállitva szerintem, de a tulaj is igy érezhette mert állitás után fülig ért a szája....
Én véleményem meg az minden ami gyári az nem feltétlenül jó is.....


A gyári vgt turbót állítottad át vkinek a gépén? Smiley Milyen lett? "Észlelhető" változás mi volt?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30418 Dátum: 2014.02.08 szombat, 15:27:09 »

Illetve nem a legjobb. vigyor3
De a gyár nem is a legjobbat akarja kihozni, hanem teljesen más kritériumoknak megfelelőt. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30419 Dátum: 2014.02.08 szombat, 18:01:54 »

Illetve nem a legjobb. vigyor3
De a gyár nem is a legjobbat akarja kihozni, hanem teljesen más kritériumoknak megfelelőt. wave
így van. a tartósság és ismételhetőség is fontos többek között...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30420 Dátum: 2014.02.08 szombat, 18:51:09 »

de nem lesz jobb,csak illúziókat kergetnek.Gyári fix helyére a vgt-s csak mókolással rakható fel.A motor vezérlése nem arra íródott.nyomásos labdával utólagosan csak kínlódás van.aki ért hozzá,annak is csak a sokadik kísérletre sikerül beállítani.ezek a megoldások inkább épített autóknál elfogadottak.A mondeót nem kell megépíteni,azt már kitalálták a 2000-s évek elején.
A 6.os váltó sincs mindegyikbe és mint én is feltettem rá és jobb lett és nem is kicsit.Azért vannak még olyan dolgok amitől jibb lesz ami már ugy jó!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30421 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:09:03 »

A 6.os váltó sincs mindegyikbe és mint én is feltettem rá és jobb lett és nem is kicsit.Azért vannak még olyan dolgok amitől jibb lesz ami már ugy jó!!!
Nekem a gyár tette fel.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30422 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:12:05 »

A 6.os váltó sincs mindegyikbe és mint én is feltettem rá és jobb lett és nem is kicsit.Azért vannak még olyan dolgok amitől jibb lesz ami már ugy jó!!!
és 6ban is van tempomatod?Vagy 5ödikben pályázol?

Na ugye.nem vitázni szeretnék,de ezek bőven csak félmegoldások.És megoldás sosem lesz rá.
Naplózva
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30423 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:12:28 »

Nekem a gyár tette fel.  vigyor3
smile
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30424 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:16:20 »

smile
Neked milyen autód van? Nincs az aláírásodban.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30425 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:18:03 »

Neked milyen autód van? Nincs az aláírásodban.  Wink
Nem írom be,mert úgy gondolom,hogy magánügy.Ha kérdésem lenne,majd abba beírom.Látom,hogy itt más a szokás,de szerintem ez nem olyan nagy probléma. Wink wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30426 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:18:59 »

Nem írom be,mert úgy gondolom,hogy magánügy.Ha kérdésem lenne,majd abba beírom.Látom,hogy itt más a szokás,de szerintem ez nem olyan nagy probléma. Wink wave
BMW?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30427 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:21:34 »

BMW?  Wink
Ne találgass kérlek!Az előző hozzászólásban úgy gondolom egyértelmű voltam.Amúgy pillanatnyilag Ford. Wink
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30428 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:23:32 »

és 6ban is van tempomatod?Vagy 5ödikben pályázol?

Na ugye.nem vitázni szeretnék,de ezek bőven csak félmegoldások.És megoldás sosem lesz rá.
Nem is kell vitázni jobba 6-os váltó és kész!!!Amúgy meg a tempomat nincs de nem is érdekel,sok helyen úgysem tudom még autópályán sem használni.A motor meg kímélve van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30429 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:27:27 »

Nem is kell vitázni jobba 6-os váltó és kész!!!Amúgy meg a tempomat nincs de nem is érdekel,sok helyen úgysem tudom még autópályán sem használni.A motor meg kímélve van.
nem azt mondtam,hogy nem jó,mert tudom,hogy milyen a 6os váltó.De csak fél megoldás a gyárival szemben,mert sosem lesz rajta tempomat 6ban.Az sem baj,ha téged nem zavar és így elégedett vagy.Csak szimplán tökéletlen egy gyári beépítéssel szemben.Nem a tiéd,hanem átfogóan egy 5sebességes autóban a 6os váltó.Pont mint a VGT-s turbó a fix helyén.Működik,de csak mókolás.Nehogy magadra vedd!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30430 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:29:30 »

Ne találgass kérlek!Az előző hozzászólásban úgy gondolom egyértelmű voltam.Amúgy pillanatnyilag Ford. Wink

És ahogy látom,nem szereted a Fordot és elégedetlen vagy vele. Ez van,nem minden "gyári" megoldás,de akinek az van,annak így is megfelel... integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30431 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:32:14 »

nem azt mondtam,hogy nem jó,mert tudom,hogy milyen a 6os váltó.De csak fél megoldás a gyárival szemben,mert sosem lesz rajta tempomat 6ban.Az sem baj,ha téged nem zavar és így elégedett vagy.Csak szimplán tökéletlen egy gyári beépítéssel szemben.Nem a tiéd,hanem átfogóan egy 5sebességes autóban a 6os váltó.Pont mint a VGT-s turbó a fix helyén.Működik,de csak mókolás.Nehogy magadra vedd!
Mivel a váltóval nyertem.Most úgy veszem  nincs benne a tempomat.Azért mivel tudom nem is fog az én kocsimban müködni a váltóval meg sokat nyertem.Azért vannak olyan dolgok amiket megsem próbálnék átrakni mert nem hiányoznak.Tudomásul veszem,hogy ebbe nem gyártották és építették bele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30432 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:44:42 »

És ahogy látom,nem szereted a Fordot és elégedetlen vagy vele. Ez van,nem minden "gyári" megoldás,de akinek az van,annak így is megfelel... integet2
talán nem így van.nem táplálok érzéseket az autó iránt.Az autó van értünk,és nem fordítva.
A gyári megoldások sem mindig tökéletesek.Ebben a 2 témában azonban nem sikerült a gyári állapotot felülmúlni például.Vannak megoldások,amik előtt fejet hajt az ember.Az is szép eredmény,hogy ha egy tddi-re 6os váltó került házilag.Más kérdés,hogy én nem állnék neki ilyen átalakításnak,vennék inkább egy 6ost.Ilyen még pl az automata átalakítása manuálissá.Vagy netcora autója.A tdci motort cserélte tddi-re.Ha engem zavart volna a tdci,vagy sokat szívtam volna vele,biztos hogy vettem volna inkább egyben egy tddi-t.(benzinest nem,mert az sokat fogyaszt  eplus2 )

De tudom,hogy nem vagyunk egyformán,és senki zsebében sem akarok turkálni.Meg gondolom ez viszi előre itt a dolgokat,tapasztalatok,meg az a tudás,amiket máshol nem lehet megszerezni.

Általában meg sajátos véleményem van a dolgokról,de az más tészta. wave
Naplózva
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #30433 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:45:37 »

Mivel a váltóval nyertem.Most úgy veszem  nincs benne a tempomat.Azért mivel tudom nem is fog az én kocsimban müködni a váltóval meg sokat nyertem.Azért vannak olyan dolgok amiket megsem próbálnék átrakni mert nem hiányoznak.Tudomásul veszem,hogy ebbe nem gyártották és építették bele.
eljen wave
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30434 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:49:58 »

talán nem így van.nem táplálok érzéseket az autó iránt.Az autó van értünk,és nem fordítva.
A gyári megoldások sem mindig tökéletesek.Ebben a 2 témában azonban nem sikerült a gyári állapotot felülmúlni például.Vannak megoldások,amik előtt fejet hajt az ember.Az is szép eredmény,hogy ha egy tddi-re 6os váltó került házilag.Más kérdés,hogy én nem állnék neki ilyen átalakításnak,vennék inkább egy 6ost.Ilyen még pl az automata átalakítása manuálissá.Vagy netcora autója.A tdci motort cserélte tddi-re.Ha engem zavart volna a tdci,vagy sokat szívtam volna vele,biztos hogy vettem volna inkább egyben egy tddi-t.(benzinest nem,mert az sokat fogyaszt  eplus2 )

De tudom,hogy nem vagyunk egyformán,és senki zsebében sem akarok turkálni.Meg gondolom ez viszi előre itt a dolgokat,tapasztalatok,meg az a tudás,amiket máshol nem lehet megszerezni.

Általában meg sajátos véleményem van a dolgokról,de az más tészta. wave

Nem bántásból írtam  worship integet2
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30435 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:58:37 »

Miért nem 5000km-ként cseréled?

Me' csak és kész  eplus2 eplus2 nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30436 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:13:36 »

Ne találgass kérlek!Az előző hozzászólásban úgy gondolom egyértelmű voltam.Amúgy pillanatnyilag Ford. Wink
Rendkívül titkos Fordod lehet.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30437 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:25:17 »

Rendkívül titkos Fordod lehet.  eplus2

Biztos 5-ös Mondeo  eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30438 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:29:58 »

Rendkívül titkos Fordod lehet.  eplus2
és neked miért kell tudnod mindent? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30439 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:32:40 »

nem azt mondtam,hogy nem jó,mert tudom,hogy milyen a 6os váltó.De csak fél megoldás a gyárival szemben,mert sosem lesz rajta tempomat 6ban.Az sem baj,ha téged nem zavar és így elégedett vagy.Csak szimplán tökéletlen egy gyári beépítéssel szemben.Nem a tiéd,hanem átfogóan egy 5sebességes autóban a 6os váltó.Pont mint a VGT-s turbó a fix helyén.Működik,de csak mókolás.Nehogy magadra vedd!

Azért vannak dolgok amik nem érik meg...pl TDDI-t TDCI-re cserélni hogy 6-os váltóm legyen, mert egy rakás sz@r a TDCI a TDDI-hez képest....abban meg nem volt 6-os ugye.
Ellenben a TDDI 6-os váltóval meg igen jó...és ha jó helyen vásárolsz, van akarat, meg eszköz...olcsón meglehet csinálni, és x km alatt be is hozza az árát....ugynaez a fix lendkerék, minek tegyek be olyan sz@rt mindenki menekül tőle ha tud, meg olcsóbb a fix...5 éve nincs is gondom vele...
Mókolás az amikor igénytelenül csinál meg valaki valamit és az olyan is...normálisan is meglehet csinálni bármit és álltalában akkor tartósabb is.
ezek a dolgok eltörpülnek az olyan dolgok mellet mikor a zsir uj autot átépittetik bowdenes adagolósra....és lesz@rják milyen elektronika, modul, nem megy benne...mikor az x millás mergán nem képes letörölni a kannázástól ráfolyt, rárohadt rittyót mielőtt beviszi a szevizbe és 300-at otthagy egy szervizre....ezeket a dolgokat nem kell megérteni... eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30440 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:51:01 »

....ugynaez a fix lendkerék, minek tegyek be olyan sz@rt mindenki menekül tőle ha tud, meg olcsóbb a fix...5 éve nincs is gondom vele...
És ha olyan faxa a fixel, akkor a gyár miért rak kettős tömegűt bele? Komolyan érdekel.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30441 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:56:31 »

És ha olyan faxa a fixel, akkor a gyár miért rak kettős tömegűt bele? Komolyan érdekel.

Gondolom a rezonancia csökkentése miatt. De miért van fix "kiváltó-szett",ha csak a kettőstömegűvel frankó?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30442 Dátum: 2014.02.08 szombat, 21:05:14 »

Gondolom a rezonancia csökkentése miatt. De miért van fix "kiváltó-szett",ha csak a kettőstömegűvel frankó?
Szerintem az nem kiváltó szett, hanem valamelyikbe (talán Transit) olyan kellett.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30443 Dátum: 2014.02.08 szombat, 21:14:26 »

Szerintem az nem kiváltó szett, hanem valamelyikbe (talán Transit) olyan kellett.

Nem. Pl Valeo-nak (csak, hogy ne noname-t mondjak) van Mondeo-hoz fix lendkerekes szettje: Valeo 835061
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30444 Dátum: 2014.02.08 szombat, 21:20:26 »

Nem. Pl Valeo-nak (csak, hogy ne noname-t mondjak) van Mondeo-hoz fix lendkerekes szettje: Valeo 835061

di-hez? vagy ci-hez?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30445 Dátum: 2014.02.08 szombat, 21:27:01 »

És ha olyan faxa a fixel, akkor a gyár miért rak kettős tömegűt bele? Komolyan érdekel.

néz már körül mihez kapni jelnleg fix kiváltó szettet és mit lehetett pár éve kapni...szinte már alig van tipus amihez nincs...szerinted azért mert a kéttömegű annyira klassz?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30446 Dátum: 2014.02.08 szombat, 21:35:03 »

Szerintem az nem kiváltó szett, hanem valamelyikbe (talán Transit) olyan kellett.
a tranzitban is kettős van.fuvaros ismerős is kicseréltette x kmrel ezelőtt és semmi gondja nincs pedig az az autó falja a városi km-t!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30447 Dátum: 2014.02.08 szombat, 21:45:30 »

Nyugta.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30448 Dátum: 2014.02.08 szombat, 22:09:51 »

di-hez? vagy ci-hez?

Ha jól nézem, akkor
2.0 TDCI FMBA, N7BA 2003/03-tól
2.0 TDDI/TDCI D6BA, HJBA, HJBB, HJBC 2002/10-től.


Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30449 Dátum: 2014.02.08 szombat, 22:14:29 »

Ha jól nézem, akkor
2.0 TDCI FMBA, N7BA 2003/03-tól
2.0 TDDI/TDCI D6BA, HJBA, HJBB, HJBC 2002/10-től.
Nyugta.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 607 608 [609] 610 611 612 613 614 615 616 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.