Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 08:51:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 626 627 628 629 630 631 632 [633] 634 635 636 637 638 639 640 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13829219 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #31600 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:33:54 »

Na de hányszor?  eplus2
pont mint egy nyúl... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31601 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:39:20 »

Vik-vagy a szagszervíz.
ok, megkeresem. most, ha minden igaz megvan a vészüzem hiba. állandóan turbó hibát írt, az elektronika működik, másikkal is próbáltam, azzal is *** volt. leakasztottam  a kart róla, és alig lehet mozgatni, úgy le van kormolódva, ráadásul egy helyen akad is. és símán a megengedett +1,5 bar fölé ment, gondolom ezért tiltott.
Kellett nekem nagyon ez a kocsi. az mk2-t már az utolsó csavarig ismertem motorikusan, valamivel csak szhopni kell  hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #31602 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:46:50 »

ok, megkeresem. most, ha minden igaz megvan a vészüzem hiba. állandóan turbó hibát írt, az elektronika működik, másikkal is próbáltam, azzal is *** volt. leakasztottam  a kart róla, és alig lehet mozgatni, úgy le van kormolódva, ráadásul egy helyen akad is. és símán a megengedett +1,5 bar fölé ment, gondolom ezért tiltott.
Kellett nekem nagyon ez a kocsi. az mk2-t már az utolsó csavarig ismertem motorikusan, valamivel csak szhopni kell  hehe
Akkor te is turbo  takarítás előtt állsz, enyém is ugyan ezt csinálta anno.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31603 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:02:32 »

az a cikk a matyókáék reklámozásán kívül nem sokat ér. nem kell bedőlni neki

Már az elején megbukott az elmélet hogy a mondeon nincs gázolaj hűtő....pedig van mindegyik MK3 dieselen... eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31604 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:05:29 »

Már az elején megbukott az elmélet hogy a mondeon nincs gázolaj hűtő....pedig van mindegyik MK3 dieselen... eplus2

Mk3ason nincs Ervin szerint.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31605 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:12:04 »

Mk3ason nincs Ervin szerint.

Én meg tudom hogy van... eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31606 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:13:48 »

Mk3ason nincs Ervin szerint.

Nem biztos, hogy jól tudom.....de
Kimondott hűtő nincs, mint mk4-en.....viszont az autó hasán a gázolajcsöveken ami van "borítás" az úgy van kialakítva, hogy a menetszél hűti.......szerintem.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31607 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:18:54 »

Nem úgy hűti, h a go szűrőben van 1 "szelep" ami a túl meleg go-t visszaküldi 1 körre a csövekbe/tankba?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31608 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:25:29 »

Bizony el vagy! Úgy segítesz, hogy elmondod a véleményed az adott témáról, vagy problémáról.  De tudom már! Amit te mondasz azt kötelező elhinni, amit én mondok az "csak" egy vélemény.  Wink
nem kötelező, de szentírás.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31609 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:43:32 »

Nem úgy hűti, h a go szűrőben van 1 "szelep" ami a túl meleg go-t visszaküldi 1 körre a csövekbe/tankba?
a szentírásság jegyében az alábbi "véleményt" fűzöm a témához.
"The return circuit sends a part of the compressed diesel liquid to the fuel tank. The
diesel discharge from rail pressure to atmospheric pressure provokes a subsantial release of heat into the fuel tank."

A lényeg: a visszafolyó ágon jelentős mennyiségű hő jut a tankba a rail és légköri nyomás kiegyenlítődése során.

Továbbá van még a szűrőben egy bimetálos "reheater" szelep, ami bizonyos hőmérséklet (<40Cfok) tartományban a szivattyú felé keringteti az üzemanyagot, segítve ezzel a hideg üzemet.

(forrás: Delphi common rail manual)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31610 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:53:06 »

ok, megkeresem. most, ha minden igaz megvan a vészüzem hiba. állandóan turbó hibát írt, az elektronika működik, másikkal is próbáltam, azzal is *** volt. leakasztottam  a kart róla, és alig lehet mozgatni, úgy le van kormolódva, ráadásul egy helyen akad is. és símán a megengedett +1,5 bar fölé ment, gondolom ezért tiltott.
Kellett nekem nagyon ez a kocsi. az mk2-t már az utolsó csavarig ismertem motorikusan, valamivel csak szhopni kell  hehe

Ervin az embered Súron!

Vigyél olyan 16-18-20 ezer Ft-ot magaddal, és legyen rá minimum 3 órád, de inkább 4, hogy ne kelljen Ervinnek kapkodnia. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #31611 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:58:31 »

Nem biztos, hogy jól tudom.....de
Kimondott hűtő nincs, mint mk4-en.....viszont az autó hasán a gázolajcsöveken ami van "borítás" az úgy van kialakítva, hogy a menetszél hűti.......szerintem.  
Persze, hogy nincs, de az MK4 megoldása tetszik, nézek egy ilyen hűtőt... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31612 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 23:47:25 »

Persze, hogy nincs, de az MK4 megoldása tetszik, nézek egy ilyen hűtőt... eplus2

A VW-re? Minek?  eplus2 eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31613 Dátum: 2014.04.25 péntek, 06:32:24 »

Ervin az embered Súron!

Vigyél olyan 16-18-20 ezer Ft-ot magaddal, és legyen rá minimum 3 órád, de inkább 4, hogy ne kelljen Ervinnek kapkodnia. Smiley

AndyA
Mire? Turbo takarításra? Az beb@szna, ha nem tudnám megcsinálni vigyor3

Egyébként ő mivel foglalkozik?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.25 péntek, 06:38:08 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #31614 Dátum: 2014.04.25 péntek, 06:56:16 »

Sziasztok, lenne egy nagy kerdesem, 2.0 tdci ghia mondeom gyorsitaskor süvít, mint allat. Nem visito hangja van, mint amikor a turbo doglodik, nem fustol, nem eszi az olajat a kocsi , kicsit log a turbo kozepe de nem veszes, nem er a falahoz. Süvito hangja van de nagyon.  Teljesitmeny normalisan van. Erre kellenenek hasznalhato otletek, cooler cso bilincs stb...lehuzva, atnezve . olyan lehetseges, hogy a cooler picit lyukas valahol es attol meg megy az auto rendesen de adja ezt a versenyauto hangot  ? :-) 

Szia!

Nekem volt egy olyan hibajelenségem, hogy amikor kellően be volt melegedve az autó és rendesen odaléptem neki időnként süvítő hang jelentkezett a motortérből. Sokáig nem lett meg az ok. Ervin vette le a turbóm takarításra (csere lett belőle) és akkor tapasztalta, hogy az egyik szélső kipufogócsonki csavar nincs lehúzva, de a mellette levő viszont állat módon meg volt tépve. A kipuff csonk alatt itömítésen látszott, hogy van kifújás nyom.
Amikor kellően forró volt ott minden és a tőcsavarok is nyúltak egy kicsit, akkor kifújt, ha már egy kicsit hűlt a blokk akkor már nem.
Bontott takarított TDCI turbó, új tömítés és azóta ez a jelenség nem is jött elő.

Csak tipp  integet2
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #31615 Dátum: 2014.04.25 péntek, 07:02:32 »

Továbbá van még a szűrőben egy bimetálos "reheater" szelep, ami bizonyos hőmérséklet (<40Cfok) tartományban a szivattyú felé keringteti az üzemanyagot, segítve ezzel a hideg üzemet.
(forrás: Delphi common rail manual)

Ez a szűrőben lévő szelep érdekelne, hogy mire való pontosan. TDDI-mben üa szivattyút kellett cserélnem, azóta hallom, hogy "lefúj", átereszt ez a szelep. Volt, hogy már kivettem a szűrőt, kicsit meg lett kocogtatva, utána napogik csönd lett, majd kezdte előlről. Szűrőt még nem cseréltem, mert ez egy, az üa szivattyú csere előtt nem sokkal beépített szűrő, ami a régi szivattyúval rendben volt.
Csak felvetés. Nem lehett, hogy az új szivattyú kicsit izmossabb és ez mint egy biszti szelep lefúj, korlátozva a szűrőben lévő nyomást?
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31616 Dátum: 2014.04.25 péntek, 07:45:17 »

Mire? Turbo takarításra? Az beb@szna, ha nem tudnám megcsinálni vigyor3

Egyébként ő mivel foglalkozik?

Turbotakarítással... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31617 Dátum: 2014.04.25 péntek, 08:35:50 »

Persze, hogy nincs, de az MK4 megoldása tetszik, nézek egy ilyen hűtőt... eplus2

A listaára 17e ft, szóval nem olyan vészes, meg tök lapos, simán elfér az egy mk3-ason is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31618 Dátum: 2014.04.25 péntek, 09:23:38 »

A listaára 17e ft, szóval nem olyan vészes, meg tök lapos, simán elfér az egy mk3-ason is...

Van valami kép róla, hogyan néz ki?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31619 Dátum: 2014.04.25 péntek, 09:25:47 »

Van valami kép róla, hogyan néz ki?

AndyA

http://www.ebay.de/itm/Ford-S-MAX-Galaxy-2006-CA1-Diesel-Kraftstoffkuehler-1448707-Kuehler-Kraftstoff-/171159411081?nma=true&si=9y24GEIRYm6ieR6ClK70qRE2%252Brw%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557


Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31620 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:18:11 »

A listaára 17e ft, szóval nem olyan vészes, meg tök lapos, simán elfér az egy mk3-ason is...

Bontóban valami francia dízel autóról ...... biztos olcsón adják, mert egyébként nem keresett dolog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31621 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:36:23 »

Van valami kép róla, hogyan néz ki?

AndyA
Aztán minek ez az mk3-ra? Az üzemanyag optimális hőmérséklete 40-50Cfok között van ezeknél a motoroknál és ezt elvileg tudja is a rendszer biztosítani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31622 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:38:27 »

Aztán minek ez az mk3-ra? Az üzemanyag optimális hőmérséklete 40-50Cfok között van ezeknél a motoroknál és ezt elvileg tudja is a rendszer biztosítani.

Így van.
Ha szükséges lenne, akkor bizonyára a gyártó is felszögelt volna egyet az aljára.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31623 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:40:59 »

Így van.
Ha szükséges lenne, akkor bizonyára a gyártó is felszögelt volna egyet az aljára.
Ja-ja. A Ford híres arról, hogy amire szükség van azt beszerli... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31624 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:42:49 »

Ja-ja. A Ford híres arról, hogy amire szükség van azt beszerli... nyes

Talán nem mennek el nélküle a 3-as dízelek több százezret?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31625 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:52:41 »

Ja-ja. A Ford híres arról, hogy amire szükség van azt beszerli... nyes
Most miért? A tiedben nem volt pl. kormány?  vigyor3  vigyor3   vigyor3
(Az persze kérdés lehet, hogy a ford elvárt minőségéhez képest eleget költöttek-e a fejlesztésre, tesztelésre, mikor a CR rendszert ráépítettek az addig adagolós motorra ld: generátor segédszíj rendszer)

Szerencsére az üa. hőmérséklet idáig nem okozott problémát, szemben egy pár egyéb tétellel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31626 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:52:48 »

Talán nem mennek el nélküle a 3-as dízelek több százezret?

Nem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31627 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:57:03 »

Nem.

De!
Nem a hűtő hiány miatt szharok......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31628 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:57:42 »

De!
Nem a hűtő hiány miatt szharok......

Mi megy legelőször tönkre és vágja haza a cr rendszerben a többi alkatrészt? A nagynyomású...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31629 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:59:56 »

Mi megy legelőször tönkre és vágja haza a cr rendszerben a többi alkatrészt? A nagynyomású...

De nem a hűtő hiánya miatt, wazze......hanem azért mert egy delphi, önpusztító konstrukció.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31630 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:02:26 »

De nem a hűtő hiánya miatt, wazze......hanem azért mert egy delphi, önpusztító konstrukció.


Hát nem tudom... Részben értem ezt magas hőfokú üzemanyag kárt okoz teóriát.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #31631 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:05:02 »

Sziasztok!


EGR csere után most p132A hibakódom van Sad elvileg turbó elektronika megint Sad(( a szerelő szerint okozhatja a turbónyomás érzékelő is ami a csóben van a fém betétben van. Ez lehetséges?

Üdv B
Naplózva

06-20-930-24-85
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31632 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:06:52 »

Sziasztok!


EGR csere után most p132A hibakódom van Sad elvileg turbó elektronika megint Sad(( a szerelő szerint okozhatja a turbónyomás érzékelő is ami a csóben van a fém betétben van. Ez lehetséges?

Üdv B

A MAP szenzor?
Miért cseréltek EGR-t, ha turbóelektronika hibakódod van?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #31633 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:11:31 »

A MAP szenzor?
Miért cseréltek EGR-t, ha turbóelektronika hibakódod van?

mert előtte p0401 hibakódot olvastak ki... most meg a p132A
Naplózva

06-20-930-24-85
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31634 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:15:21 »

Hát nem tudom... Részben értem ezt magas hőfokú üzemanyag kárt okoz teóriát.
Ezt lehet(ne) is érteni, csak valójában nem magas a hőfok.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31635 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:17:17 »

Hát nem tudom... Részben értem ezt magas hőfokú üzemanyag kárt okoz teóriát.
De nem magas a hőmérséklet. Max 50fok.
Egyszer megnéztem autópályás menet során, és nem volt melegebb. Es a gyári leírás szerint is jó ez így.
Ha megis, akkor valami sz@r.
A psa tdci-knél várhatóan a magasabb befecskendezési nyomás miatt magasabb a visszafolyó ág hőmérséklete, ahova már tényleg kellhet hűtő.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31636 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:18:25 »

mert előtte p0401 hibakódot olvastak ki... most meg a p132A

Értem.....ha van egy hibakód bármire akkor azt cserélni kell.  wow1  Inkább az okát kellene megkeresni és azt az alkatrészt cserélni/javítani ami tényleg hibás.
EGR hibakódja a fórumon szerintem (majdnem) minden dízel tulajdonosnak van ami nem okoz semmi problémát azon kívül, hogy néhány autónál (EU4) törölni kell a hibakódot.   
Most milyen rendellenességeket tapasztalsz? Nem megy az autó?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31637 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:18:48 »

Vik, szakszervíz.

Vik-vagy a szagszervíz.

Valaki meg is tudná adni a számát, hogy ezügyben beszéljek vele?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31638 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:21:37 »

Valaki meg is tudná adni a számát, hogy ezügyben beszéljek vele?

Ment pü.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #31639 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:26:03 »

Értem.....ha van egy hibakód bármire akkor azt cserélni kell.  wow1  Inkább az okát kellene megkeresni és azt az alkatrészt cserélni/javítani ami tényleg hibás.
EGR hibakódja a fórumon szerintem (majdnem) minden dízel tulajdonosnak van ami nem okoz semmi problémát azon kívül, hogy néhány autónál (EU4) törölni kell a hibakódot.   
Most milyen rendellenességeket tapasztalsz? Nem megy az autó?

villogó ízzítás jelző vészüzem turbó kikapcs
Naplózva

06-20-930-24-85
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31640 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:28:10 »

villogó ízzítás jelző vészüzem turbó kikapcs
nekem hasonló probléma volt, mondjuk 132b-t írt, állandóan túltöltött. a motor mozgott, de leakasztva róla a geo karját, az már nem annyira. most folyik a puccantás.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31641 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:34:55 »

villogó ízzítás jelző vészüzem turbó kikapcs

Az a turbóelektronika miatt lesz....EGR miatt nem hallottam még vészüzemről.  Az elektronika meg valószínű, hogy a turbógeometria lekormolódása miatt "akad", ezért a hibakód és vészüzem.....minél előbb ki kell takarítani a turbót, mert tönkre fog menni miatta az elektronika.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #31642 Dátum: 2014.04.25 péntek, 14:00:37 »

Az a turbóelektronika miatt lesz....EGR miatt nem hallottam még vészüzemről.  Az elektronika meg valószínű, hogy a turbógeometria lekormolódása miatt "akad", ezért a hibakód és vészüzem.....minél előbb ki kell takarítani a turbót, mert tönkre fog menni miatta az elektronika.  

A szerelő azt mondta hogy nem akad finoman jár a rudazat vagy az így nem megállapítható ? bocs a hülye kérdésekért de már nagyon telke a púpom Sad
Naplózva

06-20-930-24-85
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31643 Dátum: 2014.04.25 péntek, 15:06:23 »

A szerelő azt mondta hogy nem akad finoman jár a rudazat vagy az így nem megállapítható ? bocs a hülye kérdésekért de már nagyon telke a púpom Sad
ha leakasztja róla a kart, akkor meg lehet állapítani. 2 ujjal fogva símán kell mozognia a 2 végállásig
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31644 Dátum: 2014.04.25 péntek, 20:44:28 »

Helló.Eladó lett a 2,2 tdci mondeom ha valakit érdekel.S-maxot szeretnék venni.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31645 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:25:40 »

Szép estét mindenkinek. Régen regisztráltam már itt és nem sokat írtam mindez még tavaly októberben volt amikor is autóvásárlás előtt álltam. Tavaly októberben vettem egy Ford  Mondeo 2.0 tdci -t 2004 évjáratú N7Ba motorkódú gépkocsit, és kb. 1 hónapja, és a vásárlástól kb. 4000 km. problémamentes út megtétele után a segítségeteket szeretném kérni a következőkben.
A hibajelenségek a következők folyamatos állandó sebesség tartása mellett melett rángat, és finoman hullámzik, valamint alapjáraton enyhén egyelletlenül jár a motor és a motor dinamikája is érezhetően gyengébb lett valamint kicsit füstöl /feketén/. Voltam Ford szervíben ahol azt mondták, hogy a kompresszió tökéletes, 3 porlasztó gyenge, valamint vagy a magasnyomású szivattyúm, vagy annak a vezérlő szelepje rossz, és az EGR szelep sem működik valami fényesen, de hibakódot nem találtak, és visszajelzést sem észleltem használat során sem. Ezt követően összedobtak egy gyors árajánlatot kb. 450.000 ft javításról, majd eljöttem.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen alternatívák vannak ennek a problémák orvoslására. Természetesen nem szervízes árban mert sajna egyszerű bérből élő ember vagyok és akkor a garázsban fog maradni, hogyha ez csak ilyen áron orvosolható. Egyébként Pest megyében lakom.
Segítségteket előre is köszönöm, és szép estét mindenkinek.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31646 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:27:23 »

villogó ízzítás jelző vészüzem turbó kikapcs
Jo estet! Ha jol ertem veszuzemben kikapcsol a turbo?
Akkor miert megy tovabb rendesen fust nelkul?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31647 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:31:48 »

Szép estét mindenkinek. Régen regisztráltam már itt és nem sokat írtam mindez még tavaly októberben volt amikor is autóvásárlás előtt álltam. Tavaly októberben vettem egy Ford  Mondeo 2.0 tdci -t 2004 évjáratú N7Ba motorkódú gépkocsit, és kb. 1 hónapja, és a vásárlástól kb. 4000 km. problémamentes út megtétele után a segítségeteket szeretném kérni a következőkben.
A hibajelenségek a következők folyamatos állandó sebesség tartása mellett melett rángat, és finoman hullámzik, valamint alapjáraton enyhén egyelletlenül jár a motor és a motor dinamikája is érezhetően gyengébb lett valamint kicsit füstöl /feketén/. Voltam Ford szervíben ahol azt mondták, hogy a kompresszió tökéletes, 3 porlasztó gyenge, valamint vagy a magasnyomású szivattyúm, vagy annak a vezérlő szelepje rossz, és az EGR szelep sem működik valami fényesen, de hibakódot nem találtak, és visszajelzést sem észleltem használat során sem. Ezt követően összedobtak egy gyors árajánlatot kb. 450.000 ft javításról, majd eljöttem.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen alternatívák vannak ennek a problémák orvoslására. Természetesen nem szervízes árban mert sajna egyszerű bérből élő ember vagyok és akkor a garázsban fog maradni, hogyha ez csak ilyen áron orvosolható. Egyébként Pest megyében lakom.
Segítségteket előre is köszönöm, és szép estét mindenkinek.
elsőre végignézném a turbócsöveket + kipucolnám az egrt szivósort és a az egrt le is dugóznám!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31648 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:33:00 »

Szép estét mindenkinek. Régen regisztráltam már itt és nem sokat írtam mindez még tavaly októberben volt amikor is autóvásárlás előtt álltam. Tavaly októberben vettem egy Ford  Mondeo 2.0 tdci -t 2004 évjáratú N7Ba motorkódú gépkocsit, és kb. 1 hónapja, és a vásárlástól kb. 4000 km. problémamentes út megtétele után a segítségeteket szeretném kérni a következőkben.
A hibajelenségek a következők folyamatos állandó sebesség tartása mellett melett rángat, és finoman hullámzik, valamint alapjáraton enyhén egyelletlenül jár a motor és a motor dinamikája is érezhetően gyengébb lett valamint kicsit füstöl /feketén/. Voltam Ford szervíben ahol azt mondták, hogy a kompresszió tökéletes, 3 porlasztó gyenge, valamint vagy a magasnyomású szivattyúm, vagy annak a vezérlő szelepje rossz, és az EGR szelep sem működik valami fényesen, de hibakódot nem találtak, és visszajelzést sem észleltem használat során sem. Ezt követően összedobtak egy gyors árajánlatot kb. 450.000 ft javításról, majd eljöttem.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen alternatívák vannak ennek a problémák orvoslására. Természetesen nem szervízes árban mert sajna egyszerű bérből élő ember vagyok és akkor a garázsban fog maradni, hogyha ez csak ilyen áron orvosolható. Egyébként Pest megyében lakom.
Segítségteket előre is köszönöm, és szép estét mindenkinek.

Az EGR szelepet le kell dugózni és nem lesz vele gondod.  Ha gyorsítás közben füstöl feketén az lehet egy lyukas turbócső miatt is.
Nem kizárt, hogy már nem tökéletes az üzemanyagrenszered, de nagyobb baja lenne azt észrevetted volna.....villogó izzításjelző, leállás.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31649 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:33:39 »

Jo estet! Ha jol ertem veszuzemben kikapcsol a turbo?
Akkor miert megy tovabb rendesen fust nelkul?

Neki a vészüzem a turbó hibája miatt van. Nem minden vészüzemben kapcsol ki gondolom
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 626 627 628 629 630 631 632 [633] 634 635 636 637 638 639 640 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.