Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 08:38:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 632 633 [634] 635 636 637 638 639 640 641 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13828939 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31650 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:35:48 »

Nalam a veszuzem mar kb 8 honapja jelentkezik amikor jobban odalepek neki.
Megtanultam hajtani hogy ne legyen.
Voltam a Ford szervizben Kazanyban ahogy elnezem,total bunkok,legalabbis itt oroszban.
En az itt leirottakban sejtem hogy csucsproblemam van.
DE edekes hogy csorges ritkan van,es ami meg erdekesebb az hogy miert van farok csak 6.-ban
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31651 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:37:49 »

Regebben egyszer feltettem a KERDEST,veszuzemben mi is tortenik?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31652 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:38:17 »

Szép estét mindenkinek. Régen regisztráltam már itt és nem sokat írtam mindez még tavaly októberben volt amikor is autóvásárlás előtt álltam. Tavaly októberben vettem egy Ford  Mondeo 2.0 tdci -t 2004 évjáratú N7Ba motorkódú gépkocsit, és kb. 1 hónapja, és a vásárlástól kb. 4000 km. problémamentes út megtétele után a segítségeteket szeretném kérni a következőkben.
A hibajelenségek a következők folyamatos állandó sebesség tartása mellett melett rángat, és finoman hullámzik, valamint alapjáraton enyhén egyelletlenül jár a motor és a motor dinamikája is érezhetően gyengébb lett valamint kicsit füstöl /feketén/. Voltam Ford szervíben ahol azt mondták, hogy a kompresszió tökéletes, 3 porlasztó gyenge, valamint vagy a magasnyomású szivattyúm, vagy annak a vezérlő szelepje rossz, és az EGR szelep sem működik valami fényesen, de hibakódot nem találtak, és visszajelzést sem észleltem használat során sem. Ezt követően összedobtak egy gyors árajánlatot kb. 450.000 ft javításról, majd eljöttem.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen alternatívák vannak ennek a problémák orvoslására. Természetesen nem szervízes árban mert sajna egyszerű bérből élő ember vagyok és akkor a garázsban fog maradni, hogyha ez csak ilyen áron orvosolható. Egyébként Pest megyében lakom.
Segítségteket előre is köszönöm, és szép estét mindenkinek.
Szerintem az alap dolgokkal kezd. Fekete füst a kevés levegő miatt szokott lenni. Turbocsoveket átnézni,  szivosor takarítás, egr takaritas, turbot megnezni/takaritani.   Fordulat ingadozas szokott lenni keves töltés miatt is.   Szagszervizben mindig porlasztot akarnak cserélni,  azt hiszik mindig az a baja.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31653 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:38:59 »

Nalam a veszuzem mar kb 8 honapja jelentkezik amikor jobban odalepek neki.
Megtanultam hajtani hogy ne legyen.
Voltam a Ford szervizben Kazanyban ahogy elnezem,total bunkok,legalabbis itt oroszban.
En az itt leirottakban sejtem hogy csucsproblemam van.
DE edekes hogy csorges ritkan van,es ami meg erdekesebb az hogy miert van farok csak 6.-ban
lehet, olcsóbb megoldás is van. én 7ezerért vettem egy elm-et, és a számítógép kiírja, hogy miért van vészüzem, és nem kell találgatni. Bármi egyszerű notebook-kal megy a forscan, ennyi befektetést megér hosszú távon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31654 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:43:33 »

elsőre végignézném a turbócsöveket + kipucolnám az egrt szivósort és a az egrt le is dugóznám!

Köszönöm a gyors válaszod. Az a baj, hogy Magyarországon az emberbe belenevelik, vagy az élet tanítja meg az embereket, hogy bizalmatlanok legyenek ezért nem hinnék az első szervíznek fentartások nélkül. Az egr ledugózász olvastam már többet itt, de Én nem merek nekiállni, nem mondanám, hogy műszakilag érzéketlen vagyok, de inkább mezőgazdasági gépekben vagyok jobban otthon, és nem szeretek olyanhoz nyúlni amihez nem értek, mert már okoztam nagyobb kárt mint hasznot. Nyilván ha egyszer látnám, vagy valakinek segédkeznék egy ilyenben biztosan menne utána, de nem szeretnék a saját káromon tanulni.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31655 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:44:50 »

lehet, olcsóbb megoldás is van. én 7ezerért vettem egy elm-et, és a számítógép kiírja, hogy miért van vészüzem, és nem kell találgatni. Bármi egyszerű notebook-kal megy a forscan, ennyi befektetést megér hosszú távon
Nalam mindig P0251 van ami nyomasproblemara utal
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31656 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:46:19 »

Köszönöm, mindenkinek a válaszokat, és segítséget, de az őszintét megmondva, nem szeretnék ezeknek nekiállni itthon egyedül kezdőként, de egy szervízes nem fogja engedni, hogy nézd meg paraszt gyerek hogyan kell, aztán legközelebb nem kell idehoznod, mert otthon ugyanígy majd csináld meg, és spórolsz egy kicsit.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31657 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:46:43 »

Köszönöm a gyors válaszod. Az a baj, hogy Magyarországon az emberbe belenevelik, vagy az élet tanítja meg az embereket, hogy bizalmatlanok legyenek ezért nem hinnék az első szervíznek fentartások nélkül. Az egr ledugózász olvastam már többet itt, de Én nem merek nekiállni, nem mondanám, hogy műszakilag érzéketlen vagyok, de inkább mezőgazdasági gépekben vagyok jobban otthon, és nem szeretek olyanhoz nyúlni amihez nem értek, mert már okoztam nagyobb kárt mint hasznot. Nyilván ha egyszer látnám, vagy valakinek segédkeznék egy ilyenben biztosan menne utána, de nem szeretnék a saját káromon tanulni.

Ha egy traktort megszerelsz akkor ezt is.  eplus2  
Ezt nézd meg: http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31658 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:49:55 »

Ha egy traktort megszerelsz akkor ezt is.  eplus2  
Ezt nézd meg: http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon

Köszönöm, mostmár legalább tudom hogyan néz ki, és hol található az EGR. Abban a kategóriás traktorokban még nincs EGR amiket én javítgatok.  Wink
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31659 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:51:03 »

Nalam mindig P0251 van ami nyomasproblemara utal
ez mondjuk lehet nagy szopás, de azért ki kéne símán próbálni egy másik nyomásszabályzó szeleppel, mielőtt drágaság lesz az autó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31660 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:54:07 »

Nalam mindig P0251 van ami nyomasproblemara utal
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31661 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:56:03 »

Tehat felteszem a reg felkeszitett kerdest?Huh?
A csucs tisztitsa magat vagy mi a szosz?
Jottem haza a telen szinte megalt az auto,akusaru le es jottem tovabb rendesen,azota szinte gond nelkul kozlekedek,casak melloznom kell a 6.sebesseget
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31662 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:57:59 »

Köszönöm, mostmár legalább tudom hogyan néz ki, és hol található az EGR. Abban a kategóriás traktorokban még nincs EGR amiket én javítgatok.  Wink

Nem nagy dolog leszedni és kitakarítani....még video is van róla. http://www.youtube.com/watch?v=wn21Svlw2LU
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31663 Dátum: 2014.04.25 péntek, 21:58:48 »

ez mondjuk lehet nagy szopás, de azért ki kéne símán próbálni egy másik nyomásszabályzó szeleppel, mielőtt drágaság lesz az autó
Igen csak egy picit  tavol vagyo azoktol a jo emberektol akik segiteni szeretnenek
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31664 Dátum: 2014.04.25 péntek, 22:00:39 »

Tehat felteszem a reg felkeszitett kerdest?Huh?
A csucs tisztitsa magat vagy mi a szosz?
Jottem haza a telen szinte megalt az auto,akusaru le es jottem tovabb rendesen,azota szinte gond nelkul kozlekedek,casak melloznom kell a 6.sebesseget


Nem tudja magát tisztítani.  A tisztítást vagy kiszerelt állapotban lehet ultrahangos tisztítóban megcsinálni vagy lehet kapni üzemanyag tisztító adalékokat és azokkal is lehet próbálkozni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31665 Dátum: 2014.04.25 péntek, 22:02:03 »

Igen csak egy picit  tavol vagyo azoktol a jo emberektol akik segiteni szeretnenek

Ezt megcsinálnám a helyedben....http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31666 Dátum: 2014.04.25 péntek, 22:06:49 »


Koszi temeszetesen utananezek,bar itt nalam nem vagyok biztos benne hogy talalok.
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31667 Dátum: 2014.04.25 péntek, 22:10:56 »

Nem nagy dolog leszedni és kitakarítani....még video is van róla. http://www.youtube.com/watch?v=wn21Svlw2LU

Köszönöm. Ezt már eldöntöttem, mindenképp megcsinálom a takarítást is és a dugózást is. Többször is olvastam már ezt, de nem volt idáig gond vele ezért nem is mentem bele ebbe, de eljött az ideje. Na talán így menni fog kis korrigációval. Internetes felügyelettel.  Grin
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31668 Dátum: 2014.04.25 péntek, 22:17:41 »

Köszönöm. Ezt már eldöntöttem, mindenképp megcsinálom a takarítást is és a dugózást is. Többször is olvastam már ezt, de nem volt idáig gond vele ezért nem is mentem bele ebbe, de eljött az ideje. Na talán így menni fog kis korrigációval. Internetes felügyelettel.  Grin

Menni fog....nyugodtan állj neki. A takarításhoz szerezz be gumikesztyűt.  nyes  És nézd át a turbócsöveket is, mert a füstölés lehet azért van....a leggyakrabban pont az EGR alatt lévő cső szokott kihasadni, de azért nézd végig a többit is. Az gyanús lehet, ha nagyon olajos valamelyik cső vagy a környéke, akkor biztos hogy kifúj (lyukas). Előfordulhat, hogy csak valamelyik bilincs lazult le.....
Jó szerelgetést!
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31669 Dátum: 2014.04.25 péntek, 22:21:48 »

Menni fog....nyugodtan állj neki. A takarításhoz szerezz be gumikesztyűt.  nyes  És nézd át a turbócsöveket is, mert a füstölés lehet azért van....a leggyakrabban pont az EGR alatt lévő cső szokott kihasadni, de azért nézd végig a többit is. Az gyanús lehet, ha nagyon olajos valamelyik cső vagy a környéke, akkor biztos hogy kifúj (lyukas). Előfordulhat, hogy csak valamelyik bilincs lazult le.....
Jó szerelgetést!
 
Köszi szépen. Ha holnap úgy lessz időm megcsinálom a takarítást, és a ledugózást is, valamint átnézem a csöveket, majd természetesen leírom a tapasztaltakat is.
Nem bánnám, hogyha nem kellene a szervíz által előírt dolgokat rögtön cserélni. 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31670 Dátum: 2014.04.26 szombat, 08:29:47 »


Koszi temeszetesen utananezek,bar itt nalam nem vagyok biztos benne hogy talalok.


Rendelsz eBay-ről vagy Amazonról... Sima ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31671 Dátum: 2014.04.26 szombat, 08:58:47 »

lehet, olcsóbb megoldás is van. én 7ezerért vettem egy elm-et, és a számítógép kiírja, hogy miért van vészüzem, és nem kell találgatni. Bármi egyszerű notebook-kal megy a forscan, ennyi befektetést megér hosszú távon
Még ennél is van olcsóbb megoldás, én 4000 Ft-ért vettem ELM-et  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #31672 Dátum: 2014.04.26 szombat, 11:31:11 »

Még ennél is van olcsóbb megoldás, én 4000 Ft-ért vettem ELM-et  eplus2
még olcsóbb...2. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
manhof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #31673 Dátum: 2014.04.26 szombat, 13:23:47 »

Sziasztok tudna valaki segíteni 2002-es tdci 130 le. mondeom P2339 hibakódot ír villog  az izzításjelzőm a Miskolci ford szervizben már apróságokkal lenyultak 150 ezerrel  oda nem mennék.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31674 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:30:29 »

Sziasztok tudna valaki segíteni 2002-es tdci 130 le. mondeom P2339 hibakódot ír villog  az izzításjelzőm a Miskolci ford szervizben már apróságokkal lenyultak 150 ezerrel  oda nem mennék.

Mire fizettél ki eddig 150 ezret?  Shocked
4. hengerben kopogásos égést észlelve
Lehetséges okok:
- kopogás érzékelő, rögzítése nem megfelelő
- üzemanyag (de ugye ugyanazt kapja a többi 3 henger is)
- mechanikus hiba (befecskendező)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31675 Dátum: 2014.04.26 szombat, 16:52:57 »

Sziasztok. Tegnap írtam megírom miket tapasztalok ezek a következők lennének. Ma leszedtem az EGR szelepet, ahogy tanácsoltátok, és annyi korom volt benne, hogy a napom ráment a fogkefével való pucolásra, de most legalább tiszta ahogy kell!  vigyor3 Továbbá kipucoltam a szívósort is na az se kicsit volt retkes. A hengerfejen lévő szívócsonkokba nem mertem nyúlni csak a műanyag részt pucoltam ki mert félek nehogy a szelepekhez piszkáljam be a retket.
A turbócsövet is ellenőriztem, és ahogyan többen mondták az EGR alatt kb 5-6 cm en át volt repedve ahogy kell.
Sajna turbócsövem csak hétfőn lessz a szívosor, és egr pucolás, dugózás készen van, majd hétfőn felteszem az új csövet, és kíváncsi leszek milyen változások lettek. A Ti véleményetek szerint a rángatást okozhatja a turbócsö, vagy az egr hibás működése vagy azt nem. A teljesítménycsökkenéshez, és a fekete füsthöz biztos köze van a csőnek valyon a többihez is lehet. Nagyon Szépen köszönöm mindenkinek, és a hétfői próbáról is fogok írni tapasztalatokat. Egy kicsit bizakodóbb vagyok hátha nem kell rögtön százezreket költenem.  vigyor3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31676 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:00:21 »

Sziasztok. Tegnap írtam megírom miket tapasztalok ezek a következők lennének. Ma leszedtem az EGR szelepet, ahogy tanácsoltátok, és annyi korom volt benne, hogy a napom ráment a fogkefével való pucolásra, de most legalább tiszta ahogy kell!  vigyor3 Továbbá kipucoltam a szívósort is na az se kicsit volt retkes. A hengerfejen lévő szívócsonkokba nem mertem nyúlni csak a műanyag részt pucoltam ki mert félek nehogy a szelepekhez piszkáljam be a retket.
A turbócsövet is ellenőriztem, és ahogyan többen mondták az EGR alatt kb 5-6 cm en át volt repedve ahogy kell.
Sajna turbócsövem csak hétfőn lessz a szívosor, és egr pucolás, dugózás készen van, majd hétfőn felteszem az új csövet, és kíváncsi leszek milyen változások lettek. A Ti véleményetek szerint a rángatást okozhatja a turbócsö, vagy az egr hibás működése vagy azt nem. A teljesítménycsökkenéshez, és a fekete füsthöz biztos köze van a csőnek valyon a többihez is lehet. Nagyon Szépen köszönöm mindenkinek, és a hétfői próbáról is fogok írni tapasztalatokat. Egy kicsit bizakodóbb vagyok hátha nem kell rögtön százezreket költenem.  vigyor3

 eljen
Ha kicseréled a repedt turbócsövet akkor érezhető lesz a változás.   Mikori az autód? Motor EU4-es, mert akkor valószínű lesz majd hibakód és hibalámpa az EGR dugó miatt, de nem kell vele foglalkozni....egy 2ezer ft-os ELM-327- el bármikor törölheted a hibát.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31677 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:07:17 »

eljen
Ha kicseréled a repedt turbócsövet akkor érezhető lesz a változás.   Mikori az autód? Motor EU4-es, mert akkor valószínű lesz majd hibakód és hibalámpa az EGR dugó miatt, de nem kell vele foglalkozni....egy 2ezer ft-os ELM-327- el bármikor törölheted a hibát.

Szia. 2004-es nem tudom eu 4-es-e nem tudom hogyan kell megállapítani. Kiraktam aláírásba az autó adatait. Rendben, de pl mi az a ELM-327 hol lehet beszerezni ha szükségem lessz rá, és hogyan kell használni? Ha nem eu 4 es akkor nem is fog hibát jelezni az egr dugozás?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31678 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:08:38 »

Sziasztok. Tegnap írtam megírom miket tapasztalok ezek a következők lennének. Ma leszedtem az EGR szelepet, ahogy tanácsoltátok, és annyi korom volt benne, hogy a napom ráment a fogkefével való pucolásra, de most legalább tiszta ahogy kell!  vigyor3 Továbbá kipucoltam a szívósort is na az se kicsit volt retkes. A hengerfejen lévő szívócsonkokba nem mertem nyúlni csak a műanyag részt pucoltam ki mert félek nehogy a szelepekhez piszkáljam be a retket.
A turbócsövet is ellenőriztem, és ahogyan többen mondták az EGR alatt kb 5-6 cm en át volt repedve ahogy kell.
Sajna turbócsövem csak hétfőn lessz a szívosor, és egr pucolás, dugózás készen van, majd hétfőn felteszem az új csövet, és kíváncsi leszek milyen változások lettek. A Ti véleményetek szerint a rángatást okozhatja a turbócsö, vagy az egr hibás működése vagy azt nem. A teljesítménycsökkenéshez, és a fekete füsthöz biztos köze van a csőnek valyon a többihez is lehet. Nagyon Szépen köszönöm mindenkinek, és a hétfői próbáról is fogok írni tapasztalatokat. Egy kicsit bizakodóbb vagyok hátha nem kell rögtön százezreket költenem.  vigyor3

Bármelyik nagynyomású cső repedése miatt füstöl és rángathat. Az új csővel valószínű helyreáll a rend!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31679 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:09:29 »

Sziasztok. Tegnap írtam megírom miket tapasztalok ezek a következők lennének. Ma leszedtem az EGR szelepet, ahogy tanácsoltátok, és annyi korom volt benne, hogy a napom ráment a fogkefével való pucolásra, de most legalább tiszta ahogy kell!  vigyor3 Továbbá kipucoltam a szívósort is na az se kicsit volt retkes. A hengerfejen lévő szívócsonkokba nem mertem nyúlni csak a műanyag részt pucoltam ki mert félek nehogy a szelepekhez piszkáljam be a retket.
A turbócsövet is ellenőriztem, és ahogyan többen mondták az EGR alatt kb 5-6 cm en át volt repedve ahogy kell.
Sajna turbócsövem csak hétfőn lessz a szívosor, és egr pucolás, dugózás készen van, majd hétfőn felteszem az új csövet, és kíváncsi leszek milyen változások lettek. A Ti véleményetek szerint a rángatást okozhatja a turbócsö, vagy az egr hibás működése vagy azt nem. A teljesítménycsökkenéshez, és a fekete füsthöz biztos köze van a csőnek valyon a többihez is lehet. Nagyon Szépen köszönöm mindenkinek, és a hétfői próbáról is fogok írni tapasztalatokat. Egy kicsit bizakodóbb vagyok hátha nem kell rögtön százezreket költenem.  vigyor3

Gratula a javításhoz!

Nekem az egr takarítás és dugózás után kb 200 km múlva megszűnt teljesen a füstölés,fél lityivel kevesebb lett a fogyasztásom.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #31680 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:14:19 »

Szia. 2004-es nem tudom eu 4-es-e nem tudom hogyan kell megállapítani. Kiraktam aláírásba az autó adatait. Rendben, de pl mi az a ELM-327 hol lehet beszerezni ha szükségem lessz rá, és hogyan kell használni? Ha nem eu 4 es akkor nem is fog hibát jelezni az egr dugozás?
ha az egr szelepre megy elektromos vezetek,ha a turbora szinten akkor eu 4.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31681 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:16:25 »

Szia. 2004-es nem tudom eu 4-es-e nem tudom hogyan kell megállapítani. Kiraktam aláírásba az autó adatait. Rendben, de pl mi az a ELM-327 hol lehet beszerezni ha szükségem lessz rá, és hogyan kell használni? Ha nem eu 4 es akkor nem is fog hibát jelezni az egr dugozás?

A legegyszerűbb, ha a forgalmiban megnézed a V.9-nél ha 9-11 akkor EU4.....alatta EU3.  Hibakód mindenképpen lesz a dugó miatt....csak az EU4 már hibalámpát is kapcsol.  
Az ELM-327 egy diagnosztikai interfész: http://www.dx.com/p/elm327-bt-1-obdii-diagnose-apparatus-black-12v-308189#.U1vM7vl_vXo  
Tudsz vele diagnosztikát csinálni, hibakódot olvasni/törölni.....
Itt tudsz róla bővebben olvasni: http://mondeo.hu/index.php?topic=61.2000
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31682 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:34:30 »

Köszi mindenkinek. Forgalmi szerint 10 van írva akkor elméletileg eu 4. Akkor ha minden igaz itthon olvashatom a hibákat egy ilyen ketyerével? Egyébként, ha ezek a problámák okozzák a rángatást, és a többi hibát is, repedjek meg ha nem megyek vissza a szerzívbe és mondom el a véleményem nekik.
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31683 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:38:31 »

Hol tudok ilyen műszert beszerezni? Az oldalon amit linkeltél? Kell-e hozzá külön kábel, vagy valami cucc mert szeretnék egy ilyet vásárolni magamnak.
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31684 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:49:27 »

Hol tudok ilyen műszert beszerezni? Az oldalon amit linkeltél? Kell-e hozzá külön kábel, vagy valami cucc mert szeretnék egy ilyet vásárolni magamnak.

Már utánnanéztem bocsi a felesleges kérdésért.  vigyor3
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31685 Dátum: 2014.04.26 szombat, 18:55:46 »

Egy kérdésem még lenne. Ha eu4 és és ledugózom az egr t hibakódot dob és lámpát is kapcsol hozzá, de egy ilyen masinával elméletileg ezt ki tudom törölni. Az érdekelne hogy fog e villogni valami, vagy az megoldható.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31686 Dátum: 2014.04.26 szombat, 19:04:13 »

Szia.Villogni nem fog csak folyamatosan világít azt hiszem a motor kontroll lámpa.Nekem is világított ki töröltettem és vettem bele egy új egrt és azt évenként egyszer ki pucolom.


Egy kérdésem még lenne. Ha eu4 és és ledugózom az egr t hibakódot dob és lámpát is kapcsol hozzá, de egy ilyen masinával elméletileg ezt ki tudom törölni. Az érdekelne hogy fog e villogni valami, vagy az megoldható.

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31687 Dátum: 2014.04.26 szombat, 19:38:02 »

Egy kérdésem még lenne. Ha eu4 és és ledugózom az egr t hibakódot dob és lámpát is kapcsol hozzá, de egy ilyen masinával elméletileg ezt ki tudom törölni. Az érdekelne hogy fog e villogni valami, vagy az megoldható.


Fog hibakódot dobni, de van hogy pár ezer km után dob, van hogy 10-20-30ezer után.
ELM-el tudod törölni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31688 Dátum: 2014.04.26 szombat, 19:51:09 »

Fog hibakódot dobni, de van hogy pár ezer km után dob, van hogy 10-20-30ezer után.
ELM-el tudod törölni.
[/quote
és a motor hibajelző folyamatosan világítani fog?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31689 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:05:26 »

Fog hibakódot dobni, de van hogy pár ezer km után dob, van hogy 10-20-30ezer után.
ELM-el tudod törölni.
[/quote
és a motor hibajelző folyamatosan világítani fog?


Igen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31690 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:11:37 »

Igen.

az egy picit zavaró lessz. Nem lehet vele valamit kezdeni hogy ne világítson egr miatt. Ha törlöm majd a hibát gondolom addig nem fog ismét világítani míg ismét be nem dobja. Ha jól gondolom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31691 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:12:13 »

az egy picit zavaró lessz. Nem lehet vele valamit kezdeni hogy ne világítson egr miatt. Ha törlöm majd a hibát gondolom addig nem fog ismét világítani míg ismét be nem dobja. Ha jól gondolom.


Nagyon logikusan gondolkodsz.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31692 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:14:03 »

az egy picit zavaró lessz. Nem lehet vele valamit kezdeni hogy ne világítson egr miatt. Ha törlöm majd a hibát gondolom addig nem fog ismét világítani míg ismét be nem dobja. Ha jól gondolom.


Kiveszed az égőt az óracsoportból  Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31693 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:15:00 »

Kiveszed az égőt az óracsoportból  Cheesy

Vagy leragasztja.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31694 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:19:59 »

Vagy leragasztja.  vigyor3
vagy elèteszek valamit. Smiley nyilván kell nekem is egy ilyen masina. Egyébként változó hogy mennyi idő alatt dobja be hibának?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #31695 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:28:17 »

vagy elèteszek valamit. Smiley nyilván kell nekem is egy ilyen masina. Egyébként változó hogy mennyi idő alatt dobja be hibának?


Nekem országúti-városi közlekedésben 100km alatt is jöhet, autópályázásnál jóval ritkábban.

Valaki készített egy szerkezetet, ami az EGR szelep pozíciója alapján módosítja a MAF jelet olyanra, amilyet a PCM elvár, és akkor elvileg nincs hibakód. Ebben a topikban, vagy az általánosban volt róla szó talán.
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31696 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:36:06 »

Nekem országúti-városi közlekedésben 100km alatt is jöhet, autópályázásnál jóval ritkábban.

Valaki készített egy szerkezetet, ami az EGR szelep pozíciója alapján módosítja a MAF jelet olyanra, amilyet a PCM elvár, és akkor elvileg nincs hibakód. Ebben a topikban, vagy az általánosban volt róla szó talán.
értem köszke az infot. Majd utánanézek ha sűrűn elfordul.
Naplózva
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #31697 Dátum: 2014.04.26 szombat, 23:32:38 »

Remélem hogy ezzel megoldódott rinya25 problémája, hihetetlen jók vagytok.  worship A legjobb szakmai fórum amit valaha láttam. A márkaszervizektől meg sírva fakadok, ezt nem hittem volna.  gun

Az én gépem zakatol tovább minden hiba nélkül. Egyedül mintha annyi változott volna hogy szúrósabb szagú lett a füstje. Mint télen hidegen indítás után. De lehet csak beképzelem magamnak és eddig is ilyen büdi volt...  vigyor3
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31698 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 03:09:17 »

Én ma megejtettem a turbo tisztítást. sajnos nem egyszerűen tisztítani kellett, de megoldódott. hibakód nincs, tiltás nincs, a verda meg mint ahogy kell, tép eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31699 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 07:43:58 »

Remélem hogy ezzel megoldódott rinya25 problémája, hihetetlen jók vagytok.  worship A legjobb szakmai fórum amit valaha láttam. A márkaszervizektől meg sírva fakadok, ezt nem hittem volna.  gun

Az én gépem zakatol tovább minden hiba nélkül. Egyedül mintha annyi változott volna hogy szúrósabb szagú lett a füstje. Mint télen hidegen indítás után. De lehet csak beképzelem magamnak és eddig is ilyen büdi volt...  vigyor3
Hát még Én hogyan örülnék neki ha a 400000ft jávítási költség töredékébe lenne a javítás. Azért az szomorú ha egy egyedülálló hölgy, vagy egy naív személy elviszi a kocsiját egy szervízbe mert ha valahol értenek hozzá ott ugye igen akkor ez megtörténik simán. Feltételezem ha ilyen hiba lenne és mindent kicserélnek pcsúcsok, szivattyú, meg minden, majd cserélnek egy 8000 ft csövet, meg pucolás mert még sem lett jó a büdös életben el nem mondanák, hogy nem is az általuk azonnal feltárt hibák voltak és a 420000 ft javítási költség gyakorlatilag kijött volna 20000 ft ből. Na ezekért vagyok pesszimista általában. Bár én úgy gondolom, hogy a rángatáshoz a repedt turbócsőnek nem lessz köze, de hátha ag egr szelep okozta. Cserélni fogok egy Go szűröt is hétfőn és a régi tartalmát szépen átvizsgálom fém reszelék után. Kíváncsi vagyok mit fogok találni. Ha nem lessz benne semmi akkor 3 pcsúcs nem hiszem, hogy egyik napról a másikra egyszerre beszart volna. Feltétlenül leírom a tapasztaltakat. Mégegyszer köszönöm mindenkinek a tanácsokat, és valóban ez egy igazán segítőkész csapat örülök, hogy még van ilyen!!!!  vigyor3 vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 632 633 [634] 635 636 637 638 639 640 641 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.