AndyA
|
|
« Új hozzászólás #33600 Dátum: 2014.08.22 péntek, 13:04:36 » |
|
Ott a szervó szíj feszítőgörgője van ami szólhat.
Azt meg simán egy passzos méretű golyóscsapágyra ki lehet cserélni, és utána örök élet, meg egy nap. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #33601 Dátum: 2014.08.22 péntek, 22:08:43 » |
|
Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell? ZEN 5429 WAI 24-2282 LESTER 22150 LUK 535007410 LUK 535007400 INA F-232854 INA F-556615 FORD 1S7U1OA352DB RML PART NO. 500-429 CARGO PULLEY REF 234401 WOODS ec4276 Valogathatsz.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
|
« Új hozzászólás #33602 Dátum: 2014.08.22 péntek, 22:54:23 » |
|
Sziasztok!
A kérdésem a következő a napokban vettem észre, hogy mikor leállítom a motort hallom meg csörrenni a kettős tömegű lendkereket.(Kuplungot benyomva tartva semmi zaj). A komplett lendkerék és kuplung szerkezet (LUK) csere óta 24 000 Km mentem vele, kezdek megijedni hogy megint cserélni kell, vagy ez normális jelenség?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33603 Dátum: 2014.08.23 szombat, 01:07:56 » |
|
ZEN 5429 WAI 24-2282 LESTER 22150 LUK 535007410 LUK 535007400 INA F-232854 INA F-556615 FORD 1S7U1OA352DB RML PART NO. 500-429CARGO PULLEY REF 234401 WOODS ec4276 Valogathatsz. Ez milyen fajta? Ezek szerint az enyém nem ZEN, mert ez a száma. (tőled vettem)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
micaufo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33604 Dátum: 2014.08.23 szombat, 08:56:03 » |
|
Szia! Milyen átalakításra van szükség? A fórumon sehol nem találtam pontos leírást róla. ZEN 5429 WAI 24-2282 LESTER 22150 LUK 535007410 LUK 535007400 INA F-232854 INA F-556615 FORD 1S7U1OA352DB RML PART NO. 500-429 CARGO PULLEY REF 234401 WOODS ec4276 Valogathatsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #33605 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:24:57 » |
|
Szia!
Milyen átalakításra van szükség? A fórumon sehol nem találtam pontos leírást róla.
pedig ott van elég részletesen a wikiben
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #33606 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:30:43 » |
|
Sziasztok!
A kérdésem a következő a napokban vettem észre, hogy mikor leállítom a motort hallom meg csörrenni a kettős tömegű lendkereket.(Kuplungot benyomva tartva semmi zaj). A komplett lendkerék és kuplung szerkezet (LUK) csere óta 24 000 Km mentem vele, kezdek megijedni hogy megint cserélni kell, vagy ez normális jelenség?
Nemigen normális... 24 ezernél azért többet kellene bírjon egy kicsivel. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #33607 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:32:47 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.23 szombat, 09:38:24 írta Proconsul »
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
|
|
« Új hozzászólás #33608 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:33:10 » |
|
Szia!
Milyen átalakításra van szükség? A fórumon sehol nem találtam pontos leírást róla.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
|
|
|
Naplózva
|
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb. R 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #33609 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:54:56 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
|
« Új hozzászólás #33610 Dátum: 2014.08.23 szombat, 12:17:14 » |
|
Én úgy tudom a LUK gyári beszállító azért esett erre a márkára a választás, de ezek szerint minőségben mégsem olyan tökéletes. De remélem legalább 40 000 kilométert még ki fog bírni.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
|
|
|
Shad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33611 Dátum: 2014.08.23 szombat, 16:53:09 » |
|
Én úgy tudom a LUK gyári beszállító azért esett erre a márkára a választás, de ezek szerint minőségben mégsem olyan tökéletes. De remélem legalább 40 000 kilométert még ki fog bírni.
A LUK nem rég felvásárolt valami noname márkát, és most már LUK márka alatt adja el azokat a termékeit is. Szerk: ezzel nem azt mondom, hogy a tiedbe olyan került, csak érdekességként írtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33612 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:03:52 » |
|
... Én a gyári INA futót javasolom. Tisztelettel László! Én meg a P utáni verziót.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #33613 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:05:19 » |
|
Én meg a P utáni verziót. Ne röhögtess! Pont te?
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33614 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:06:29 » |
|
A ZEN-ek mennyi az átlagos életkora?
Nekem csak 18 ezret ment el. Most Japán van fent. Eddig 21400 km-en van túl.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33615 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:07:21 » |
|
Ne röhögtess! Pont te?
Miért? Zavar?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33616 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:07:52 » |
|
A LUK nem rég felvásárolt valami noname márkát, és most már LUK márka alatt adja el azokat a termékeit is. Szerk: ezzel nem azt mondom, hogy a tiedbe olyan került, csak érdekességként írtam.
Most jól megnyugtattad!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #33617 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 09:40:40 » |
|
Nekem csak 18 ezret ment el. Most Japán van fent. Eddig 21400 km-en van túl. Felszerelt ZEN-nel kaptam az autómat TrekXC-től, nem tudom, mikor rakta fel. Nálam ment 90 ezret, amikor generátor felújítás kapcsán kapott az új generátorral együtt egy INÁ-t, és akkor még messze nem volt halott. Szóval van kivétel, ami erősíti a szabályt. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33618 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:04:33 » |
|
Felszerelt ZEN-nel kaptam az autómat TrekXC-től, nem tudom, mikor rakta fel. Nálam ment 90 ezret, amikor generátor felújítás kapcsán kapott az új generátorral együtt egy INÁ-t, és akkor még messze nem volt halott. Szóval van kivétel, ami erősíti a szabályt. AndyA Nem mondtam, hogy nem lehet ilyen. Csak azt írtam le, hogy nálam mennyit bírt.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33619 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:18:12 » |
|
Nem mondtam, hogy nem lehet ilyen. Csak azt írtam le, hogy nálam mennyit bírt.
Nyilván függ a hsználattól is. Ha sokszor megy vele hosszútávot, akkor nem megy olyan hamar tönkre, mintha naponta 10* beindítja-leállítja az autót, ami ugye fogyasztja az akksiból az áramot, amit a generátornak utána kell töltenie. Nekem van egy ilyenem, amit még Relhist-től vettem egy éve, de még nem került fel, mert utólag kiderült, hogy most is van fenn a generátoron szabadonfutó, úgyhogy eladó. RML PART NO. 500-429
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 10:58:36 írta Lacika71 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Shad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33620 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:53:54 » |
|
Most jól megnyugtattad! Nem az volt a cél, hanem a tájékoztatás Egyébként a sztori úgy volt, hogy haverom szervizt üzemeltet, és berendeltek egy autóhoz kuplungot LUK és AISIN márkát, és csontra ugyanaz a kuplung volt mindkettőben azonos sorozatszámmal, csak más dobozban. És nyilván a LUK dobozos kétszer annyiba került. Ez volt az első eset, de azóta már többször találkoztak ilyen esettel. Tehát simán lehet, hogy te megveszel egy LUK kuplungot 100k-ért, közben pedig megvehetnéd ugyanazt AISIN dobozban 50k-ért..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #33621 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 11:01:54 » |
|
Nem az volt a cél, hanem a tájékoztatás Egyébként a sztori úgy volt, hogy haverom szervizt üzemeltet, és berendeltek egy autóhoz kuplungot LUK és AISIN márkát, és csontra ugyanaz a kuplung volt mindkettőben azonos sorozatszámmal, csak más dobozban. És nyilván a LUK dobozos kétszer annyiba került. Ez volt az első eset, de azóta már többször találkoztak ilyen esettel. Tehát simán lehet, hogy te megveszel egy LUK kuplungot 100k-ért, közben pedig megvehetnéd ugyanazt AISIN dobozban 50k-ért.. Az Aisinre nem mondanám, hogy noname kis gyártó, ami szemetet termel. Amúgy Luk dobozból is került már elő Sachs DMF, Gates dobozból Febi szíjtárcsa, de ez nem jelenti azt, hogy minden terméket a másiktól vesznek, vagy hogy felvásárolták volna egymást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33622 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 11:04:33 » |
|
Az Aisinre nem mondanám, hogy noname kis gyártó, ami szemetet termel. Amúgy Luk dobozból is került már elő Sachs DMF, Gates dobozból Febi szíjtárcsa, de ez nem jelenti azt, hogy minden terméket a másiktól vesznek, vagy hogy felvásárolták volna egymást.
Nekem pl INA dobozból került elő SKF görgő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomi76
|
|
« Új hozzászólás #33623 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 13:20:15 » |
|
Sziasztok!
Az alábbi problémával kapcsolatban szükségem lenne a segítségetekre. Ma munkába menet észrevettem, hogy alapjáraton berángat a motor. Félreálva megnéztem diaggal hátha találok a gépben hibakódot, és 2db-ot dobott: P0191 P2288
Ezek a kódok milyen hibára utalhatnak?
Köszi.
Tamás
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #33624 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 13:53:20 » |
|
Sziasztok!
Az alábbi problémával kapcsolatban szükségem lenne a segítségetekre. Ma munkába menet észrevettem, hogy alapjáraton berángat a motor. Félreálva megnéztem diaggal hátha találok a gépben hibakódot, és 2db-ot dobott: P0191 P2288
Ezek a kódok milyen hibára utalhatnak?
Köszi.
Tamás
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance P2288 Injector Control Pessure Too High nincs véletlenül tuning boxod?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Tomi76
|
|
« Új hozzászólás #33625 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:11:48 » |
|
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance P2288 Injector Control Pessure Too High
nincs véletlenül tuning boxod? Szia! Már kérdezték páran, de nem tudom. Ha van hol kellene megnéznem? Tamás
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 15:24:41 írta Tomi76 »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
|
|
|
Enteo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33626 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:15:59 » |
|
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 115 lovas CI-ben hol találom a MAF szenzort, mert a video, ami itt fent van az enyémben ott épp semmi nincs, nemtom van-e valami eltérés a 130 lovastól.
A hibajelenség az, hogy indítás után kb fél percig ugrál az alapjárat, aztán kb helyrejön. Ha más tippetek van esetleg akkor légyszives írjátok meg provátban. Motor egyébként nyomatékos, nagyon is jól megy, egy gramm korom nincs. 2003-as
Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33627 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:21:44 » |
|
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 115 lovas CI-ben hol találom a MAF szenzort, mert a video, ami itt fent van az enyémben ott épp semmi nincs, nemtom van-e valami eltérés a 130 lovastól.
A hibajelenség az, hogy indítás után kb fél percig ugrál az alapjárat, aztán kb helyrejön. Ha más tippetek van esetleg akkor légyszives írjátok meg provátban. Motor egyébként nyomatékos, nagyon is jól megy, egy gramm korom nincs. 2003-as
Köszi.
Asszem a tiedben nincs olyan. László fórumtársunknak is 115 pacis gépe van és neki sincs gyárilag. Az alapjárat ugrálás lehet a generátortól is. Töltőfeszt kellene mérni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Enteo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33628 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:29:42 » |
|
Asszem a tiedben nincs olyan. László fórumtársunknak is 115 pacis gépe van és neki sincs gyárilag. Az alapjárat ugrálás lehet a generátortól is. Töltőfeszt kellene mérni.
De ha a generátor, akkor az elvileg nem is hagyhatná abba, nem? Nem tudod, Lászlónak sikerült megoldania?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33629 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:35:54 » |
|
De ha a generátor, akkor az elvileg nem is hagyhatná abba, nem? Nem tudod, Lászlónak sikerült megoldania?
Nem azt írta, hogy Lászlónak is ilyen baja volt, hanem, hogy neki is 115 lovas és nincs MAF gyárilag. Izzítógyertyák jók?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Enteo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33630 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:41:41 » |
|
Nem azt írta, hogy Lászlónak is ilyen baja volt, hanem, hogy neki is 115 lovas és nincs MAF gyárilag. Izzítógyertyák jók?
Ja értem Majd a hét vége felé nekiállok átnézegetni, mert nem rég óta van meg az autó és hála az égnek nem is kellett még hozzányúlni. Valahol találtam róla egy jó hosszú listát, hogy mik lehetnek még a problémák, de gondolom másnál is már volt ilyen, aztán hátha valami típus betegség. Elején nagyon ugrál, kb 4x, utána egyre kisebbeket és a végén beáll. Nem hiszem hogy valami oltári baja lenne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33631 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:48:51 » |
|
Ja értem Majd a hét vége felé nekiállok átnézegetni, mert nem rég óta van meg az autó és hála az égnek nem is kellett még hozzányúlni. Valahol találtam róla egy jó hosszú listát, hogy mik lehetnek még a problémák, de gondolom másnál is már volt ilyen, aztán hátha valami típus betegség. Elején nagyon ugrál, kb 4x, utána egyre kisebbeket és a végén beáll. Nem hiszem hogy valami oltári baja lenne. Majd jönnek az okosok és megmondják.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #33632 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:53:18 » |
|
De ha a generátor, akkor az elvileg nem is hagyhatná abba, nem? Nem tudod, Lászlónak sikerült megoldania?
Tisztelt Fórumtárs! Az én gépem is 115 LE és nincs benne MAF szenzor csak MAP. Azzal meg nem kell foglalkozni, mert rendkívül ritkán hibásodik meg, és megközelítőleg sem olyan érzékeny mint a MAF. Nekem akkor volt egy kis alapjárati fordulat ingadozás, amikor az izzítógyertyák közül már kettő halott volt és a generátorom meg megérett a felújításra. Mindez 100 ezer Km után volt. Mindenképp ellenőrizd le az izzítógyertyákat, külön-külön. Ha már egy is rossz, akkor megéri az összeset cserélni mivel az új gyári gyertya csak pár ezer Ft. A generátorban a kopott csúszógyűrűk és az elrövidült, kopott szénkefék tudnak még ilyen kellemetlenséget okozni, amit a késbbiek folyamán a PCM modul se szeret. Legvégére hagytam az "esetleges porlasztó problémát". Itt előfordulhat az, hogy a porlasztók hidegen a normál működési és befecskendezési határértékeken kívül üzemelnek egy rövid ideig. Foscan diaggal ez jól nyomon követhető. De mint írtam, én ezt hagynám legutoljára. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #33633 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:54:06 » |
|
Majd jönnek az okosok és megmondják. Mért te nem vagy okos??Te is mondasz jót...
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #33634 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:20:31 » |
|
Mért te nem vagy okos??Te is mondasz jót...
néha. Azért irhattad volna kisebb betűvel. Nem kell hogy mindenki lássa
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33635 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:29:36 » |
|
Mért te nem vagy okos??Te is mondasz jót...
Próbálok.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33636 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:29:58 » |
|
néha. Azért irhattad volna kisebb betűvel. Nem kell hogy mindenki lássa
Gyökér! Most is jót mondtam!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #33637 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:32:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #33638 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:34:57 » |
|
Megy ám a nyali fali. Uj szerelem van kilatasban.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33639 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:38:01 » |
|
Megy ám a nyali fali. Uj szerelem van kilatasban.
Használján mán (grammarnazinak ) smiley-kat, pl most irígykedőt!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #33640 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:40:43 » |
|
Használján mán (grammarnazinak ) smiley-kat, pl most irígykedőt! mifele smijlikat ? Telefonrol orulok hogy le tudok szepen ekezetekkel irni egy mondatot.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #33641 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:04:01 » |
|
Szia!
Már kérdezték páran, de nem tudom. Ha van hol kellene megnéznem?
Tamás
a hibák a rail nyomás szenzor és rossz nyomásérték.a rail szenzor elé kell bekötni a tuningboxot egy csatival.az szokott ilyen hibát produkálni.de lehet,hogy csak 1x valaki lehúzta gyujtás alatt a rail szenzorról a csatit.....amúgy jó a verda? a rángatás biztos nem ettől van,hacsaknem levan a csati csúszva és érintkezési hiba áll fenn.de azt sem hiszem,mert attól vészüzemre állna az autó,és egyből meg is állna a moci.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 21:05:32 írta alf »
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #33642 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:10:49 » |
|
mifele smijlikat ? Telefonrol orulok hogy le tudok szepen ekezetekkel irni egy mondatot. Használj swiftkeyt a mobilon és írj flow írással! Menni fog.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #33643 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:13:35 » |
|
Használj swiftkeyt a mobilon és írj flow írással! Menni fog. igysimegy
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Enteo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33644 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:14:17 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Az én gépem is 115 LE és nincs benne MAF szenzor csak MAP. Azzal meg nem kell foglalkozni, mert rendkívül ritkán hibásodik meg, és megközelítőleg sem olyan érzékeny mint a MAF. Nekem akkor volt egy kis alapjárati fordulat ingadozás, amikor az izzítógyertyák közül már kettő halott volt és a generátorom meg megérett a felújításra. Mindez 100 ezer Km után volt. Mindenképp ellenőrizd le az izzítógyertyákat, külön-külön. Ha már egy is rossz, akkor megéri az összeset cserélni mivel az új gyári gyertya csak pár ezer Ft. A generátorban a kopott csúszógyűrűk és az elrövidült, kopott szénkefék tudnak még ilyen kellemetlenséget okozni, amit a késbbiek folyamán a PCM modul se szeret. Legvégére hagytam az "esetleges porlasztó problémát". Itt előfordulhat az, hogy a porlasztók hidegen a normál működési és befecskendezési határértékeken kívül üzemelnek egy rövid ideig. Foscan diaggal ez jól nyomon követhető. De mint írtam, én ezt hagynám legutoljára. Tisztelettel László! Rendben, köszi, a gyertyákat megnézem meg cserélem, generátorra meg rámérek. Esetleg még annyi kérdés, h a fl-es modelleknek mi a motor kódja? Mert sok helyen olvastam, hogy a fl utáni CI-sekkel kevesebb a probléma, és csak kíváncsiságból, ha valaki tudja. (115 lovasnak) Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #33645 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:16:36 » |
|
igysimegy
debéna....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #33646 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:18:06 » |
|
debéna.... aha ez tenyleg szhar volt
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #33647 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:19:02 » |
|
aha ez tenyleg szhar volt
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Tomi76
|
|
« Új hozzászólás #33648 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 22:20:14 » |
|
a hibák a rail nyomás szenzor és rossz nyomásérték.a rail szenzor elé kell bekötni a tuningboxot egy csatival.az szokott ilyen hibát produkálni.de lehet,hogy csak 1x valaki lehúzta gyujtás alatt a rail szenzorról a csatit.....amúgy jó a verda? a rángatás biztos nem ettől van,hacsaknem levan a csati csúszva és érintkezési hiba áll fenn.de azt sem hiszem,mert attól vészüzemre állna az autó,és egyből meg is állna a moci.
Tuningbox akkor biztos nincs az autóban. Lehet, hogy a hibához köze van, de észrevettem egy furcsa zajt a hétvégén a motortérben. Ha hirtelen gázadás után a motor fordulatszáma visszaesik normál fordulatra, akkor egy vibráló/berregő hangot ad kb.: 1-2mp.-ig.(nem a generátor, ill. szíj) A hang a közösnyomócső utáni porlasztók felé haladó kis csövek környékén halható. Amíg ez a kis berregő hang hallható(1-2mp), addig az alapjáraton lehet érezni egy kis egyenetlenséget. Előre is köszönöm a segítséget. Tamás
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #33649 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 23:03:30 » |
|
Tuningbox akkor biztos nincs az autóban. Lehet, hogy a hibához köze van, de észrevettem egy furcsa zajt a hétvégén a motortérben. Ha hirtelen gázadás után a motor fordulatszáma visszaesik normál fordulatra, akkor egy vibráló/berregő hangot ad kb.: 1-2mp.-ig.(nem a generátor, ill. szíj) A hang a közösnyomócső utáni porlasztók felé haladó kis csövek környékén halható. Amíg ez a kis berregő hang hallható(1-2mp), addig az alapjáraton lehet érezni egy kis egyenetlenséget.
Előre is köszönöm a segítséget.
Tamás
Nyisd fel a motorháztetőt és hallgasd meg úgy aztán akaszd le a generátor szíjat is és úgy is milyen hangja van.Talán hamarabb nyersz megoldást.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
|