Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 13:44:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 688 689 [690] 691 692 693 694 695 696 697 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13707477 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #34450 Dátum: 2014.10.14 kedd, 09:26:05 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCi

Elmesélem a történetemet.
Reggel munkába indultam 1 km kb. Beindítottam az autót, minden rendben, majd megálltam a munkahelyemen, onnan indultam volna tovább (futár vagyok) és elsőre nem indult, másodikra sem, harmadikra igen, viszont felpörgött 3X 4X pirosba, izzitó lámpa villog, leállítottam még pörgött egy kicsit, leállt. Aztán elindítottam, mentem vele nincs gond, ugyanúgy húz, nem füstöl, olyan mint régen. Azóta néha elindul, néha nem. Amit észre vettem, hogy hideg motornál indul, viszont a munkahelyemről már nem tudok tovább indulni, max 2 óra mulva, mert akkor már beindul. Volt, hogy egyszer útközben kezdett el villogni az izzítólámpa, megállt. 15 percig nem indult, utána igen. Megjártam vele Szerbiát oda-vissza semmi baja, majd másnap reggel elindult, munkából mentem volna tovább, akkor már nem. Azóta nem pörgött fel indításnál, amikor elindul normálisan megy.

Ötlet? Hasonló tapasztalat?

Ma megyek hibakód kiolvasásra, fejleményeket írok!

Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34451 Dátum: 2014.10.14 kedd, 09:28:20 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCi

Elmesélem a történetemet.
Reggel munkába indultam 1 km kb. Beindítottam az autót, minden rendben, majd megálltam a munkahelyemen, onnan indultam volna tovább (futár vagyok) és elsőre nem indult, másodikra sem, harmadikra igen, viszont felpörgött 3X 4X pirosba, izzitó lámpa villog, leállítottam még pörgött egy kicsit, leállt. Aztán elindítottam, mentem vele nincs gond, ugyanúgy húz, nem füstöl, olyan mint régen. Azóta néha elindul, néha nem. Amit észre vettem, hogy hideg motornál indul, viszont a munkahelyemről már nem tudok tovább indulni, max 2 óra mulva, mert akkor már beindul. Volt, hogy egyszer útközben kezdett el villogni az izzítólámpa, megállt. 15 percig nem indult, utána igen. Megjártam vele Szerbiát oda-vissza semmi baja, majd másnap reggel elindult, munkából mentem volna tovább, akkor már nem. Azóta nem pörgött fel indításnál, amikor elindul normálisan megy.

Ötlet? Hasonló tapasztalat?

Ma megyek hibakód kiolvasásra, fejleményeket írok!

Üdv.

Eddig akármi is lehet. Generátor rendben? A hibakódok sokat fognak segíteni, de igazából akkor kellene kiolvasni őket, amikor villog a malacfarok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
egri04
Vendég
« Új hozzászólás #34452 Dátum: 2014.10.14 kedd, 21:13:37 »

Hali!
Remélem itt majd választ kapok a kérdéseimre!
Először is. Egy korábbi bejegyzésben találtam, hogy ha menet közben elkezd villogni az izzítás lámpa, akkor az porlasztó hibára utal? (Kb egy hónapja, 8000Km-el ezelőtt lett felújítva.) Ezt most kezdte csinálni a napokban.
Időnként elkezd rángatni, de nem kicsit, hanem durván.
Ha megyek fel egy emelkedőre és akkor kezd el rángatni, akkor mintha ki akarna szakadni a motor, az egész autó rángani kezd.
Egy hete menet közben kigyulladt az abs és az esp visszajelzője. Egy újraindítás után minden visszaállt a rendes kerékvágásba.
Dugóban araszolgatáskor elfogy a kuplungom, egyszerűen bent marad és nem lehet csak padlógázon elindulni vele. Ha vége a dugónak, akkor 10 perc után normális lesz.  falbav
Most cseréltem benne egr szelepet és a vákumszabályzót. Ezek miatt állandóan világított a checklámpám.
A többi dologról nem teszek említést, mert elenyészőek. (ablakemelő, klíma,rohadás,*** fékek,szélzaj......)
Természetesem semmi hibát nem ír ki, így hiába viszem szerelőhöz, mert akkor nem produkálja egyiket sem. Ja meg nálunk a szerelők 99%-a vw/audi a maradékhoz pedig inkább el sem viszem!
Help!!!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34453 Dátum: 2014.10.14 kedd, 21:18:53 »

Hali!
Remélem itt majd választ kapok a kérdéseimre!
Először is. Egy korábbi bejegyzésben találtam, hogy ha menet közben elkezd villogni az izzítás lámpa, akkor az porlasztó hibára utal? (Kb egy hónapja, 8000Km-el ezelőtt lett felújítva.) Ezt most kezdte csinálni a napokban.
Időnként elkezd rángatni, de nem kicsit, hanem durván.
Ha megyek fel egy emelkedőre és akkor kezd el rángatni, akkor mintha ki akarna szakadni a motor, az egész autó rángani kezd.
Egy hete menet közben kigyulladt az abs és az esp visszajelzője. Egy újraindítás után minden visszaállt a rendes kerékvágásba.
Dugóban araszolgatáskor elfogy a kuplungom, egyszerűen bent marad és nem lehet csak padlógázon elindulni vele. Ha vége a dugónak, akkor 10 perc után normális lesz.  falbav
Most cseréltem benne egr szelepet és a vákumszabályzót. Ezek miatt állandóan világított a checklámpám.
A többi dologról nem teszek említést, mert elenyészőek. (ablakemelő, klíma,rohadás,*** fékek,szélzaj......)
Természetesem semmi hibát nem ír ki, így hiába viszem szerelőhöz, mert akkor nem produkálja egyiket sem. Ja meg nálunk a szerelők 99%-a vw/audi a maradékhoz pedig inkább el sem viszem!
Help!!!

Ha villog az izzításjelző, akkor hibát is ír. Egyébként nem feltétlen porlasztó baj. Diag kell mindenképpen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #34454 Dátum: 2014.10.15 szerda, 11:49:28 »

Hali!
Remélem itt majd választ kapok a kérdéseimre!
Először is. Egy korábbi bejegyzésben találtam, hogy ha menet közben elkezd villogni az izzítás lámpa, akkor az porlasztó hibára utal? (Kb egy hónapja, 8000Km-el ezelőtt lett felújítva.) Ezt most kezdte csinálni a napokban.
Időnként elkezd rángatni, de nem kicsit, hanem durván.
Ha megyek fel egy emelkedőre és akkor kezd el rángatni, akkor mintha ki akarna szakadni a motor, az egész autó rángani kezd.
Egy hete menet közben kigyulladt az abs és az esp visszajelzője. Egy újraindítás után minden visszaállt a rendes kerékvágásba.
Dugóban araszolgatáskor elfogy a kuplungom, egyszerűen bent marad és nem lehet csak padlógázon elindulni vele. Ha vége a dugónak, akkor 10 perc után normális lesz.  falbav
Most cseréltem benne egr szelepet és a vákumszabályzót. Ezek miatt állandóan világított a checklámpám.
A többi dologról nem teszek említést, mert elenyészőek. (ablakemelő, klíma,rohadás,*** fékek,szélzaj......)
Természetesem semmi hibát nem ír ki, így hiába viszem szerelőhöz, mert akkor nem produkálja egyiket sem. Ja meg nálunk a szerelők 99%-a vw/audi a maradékhoz pedig inkább el sem viszem!
Help!!!


Hali!
Nekem porlasztó és magasnyomású felújítást követően kb 1,5-2 hónapra leállás, egyenetlen alapjárat, malacfarok, dombon felfele rángatás stb. jöttek elő. Visszavittem és újra leszedték a tankot kitakarították, átnézték az üzemanyagrendszert és a hiba még továbbra is jelen volt. Nagy nehezen rájöttek, hogy a nagynyomású szivattyú szelep volt a ludas.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34455 Dátum: 2014.10.15 szerda, 17:09:30 »

Hali!
Nekem porlasztó és magasnyomású felújítást követően kb 1,5-2 hónapra leállás, egyenetlen alapjárat, malacfarok, dombon felfele rángatás stb. jöttek elő. Visszavittem és újra leszedték a tankot kitakarították, átnézték az üzemanyagrendszert és a hiba még továbbra is jelen volt. Nagy nehezen rájöttek, hogy a nagynyomású szivattyú szelep volt a ludas.
Vicces,hogy a szivattyú felujításásnál a szelepet kihagyják.fasza egy cég lehetet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nomad85
Vendég
« Új hozzászólás #34456 Dátum: 2014.10.15 szerda, 18:17:24 »

Sziasztok!


A fórumon keresztül is meg akarom köszönni, Vik-nek a segítséget és egyben ajánlom mindenkinek, akinek gondja van, nyugodtan fordulhat hozzá, egy hozzáértő jó szakembert ismertem meg benne.

Köszönettel: Norbi
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #34457 Dátum: 2014.10.15 szerda, 20:06:51 »

Hali!
Nekem porlasztó és magasnyomású felújítást követően kb 1,5-2 hónapra leállás, egyenetlen alapjárat, malacfarok, dombon felfele rángatás stb. jöttek elő. Visszavittem és újra leszedték a tankot kitakarították, átnézték az üzemanyagrendszert és a hiba még továbbra is jelen volt. Nagy nehezen rájöttek, hogy a nagynyomású szivattyú szelep volt a ludas.

Nekem hasonló hibát a vezérműtengely jeladó produkált. Hibakódra meg soha nem mutatta.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34458 Dátum: 2014.10.15 szerda, 21:45:59 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCi

Elmesélem a történetemet.
Reggel munkába indultam 1 km kb. Beindítottam az autót, minden rendben, majd megálltam a munkahelyemen, onnan indultam volna tovább (futár vagyok) és elsőre nem indult, másodikra sem, harmadikra igen, viszont felpörgött 3X 4X pirosba, izzitó lámpa villog, leállítottam még pörgött egy kicsit, leállt. Aztán elindítottam, mentem vele nincs gond, ugyanúgy húz, nem füstöl, olyan mint régen. Azóta néha elindul, néha nem. Amit észre vettem, hogy hideg motornál indul, viszont a munkahelyemről már nem tudok tovább indulni, max 2 óra mulva, mert akkor már beindul. Volt, hogy egyszer útközben kezdett el villogni az izzítólámpa, megállt. 15 percig nem indult, utána igen. Megjártam vele Szerbiát oda-vissza semmi baja, majd másnap reggel elindult, munkából mentem volna tovább, akkor már nem. Azóta nem pörgött fel indításnál, amikor elindul normálisan megy.

Ötlet? Hasonló tapasztalat?

Ma megyek hibakód kiolvasásra, fejleményeket írok!

Üdv.

Sztem ilyen autóval /2000cm3 diesel/ nem lehet büntetlenül naponta 20x - 30× inditani...
Ha jó a generátor,akkor sem tölti fel ilyen rövid szakaszokon.
Nyilván bármi más is lehet,de ez is lehet a háttérben...voltmérővel ellenőrizni kell.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #34459 Dátum: 2014.10.16 csütörtök, 09:27:15 »

Megtörtént a hibakód kiolvasás, olvasgattam addig a fórumot, egy tipikus hiba jött elő vezérműtengely szenzor (CMP szenzor).
Cserélve lett eddig működik minden. 4335 Ft volt Smiley
Akksit, generátort bemértem még pár napja, azzal minden ok volt.

Üdv. Smiley


Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCi

Elmesélem a történetemet.
Reggel munkába indultam 1 km kb. Beindítottam az autót, minden rendben, majd megálltam a munkahelyemen, onnan indultam volna tovább (futár vagyok) és elsőre nem indult, másodikra sem, harmadikra igen, viszont felpörgött 3X 4X pirosba, izzitó lámpa villog, leállítottam még pörgött egy kicsit, leállt. Aztán elindítottam, mentem vele nincs gond, ugyanúgy húz, nem füstöl, olyan mint régen. Azóta néha elindul, néha nem. Amit észre vettem, hogy hideg motornál indul, viszont a munkahelyemről már nem tudok tovább indulni, max 2 óra mulva, mert akkor már beindul. Volt, hogy egyszer útközben kezdett el villogni az izzítólámpa, megállt. 15 percig nem indult, utána igen. Megjártam vele Szerbiát oda-vissza semmi baja, majd másnap reggel elindult, munkából mentem volna tovább, akkor már nem. Azóta nem pörgött fel indításnál, amikor elindul normálisan megy.

Ötlet? Hasonló tapasztalat?

Ma megyek hibakód kiolvasásra, fejleményeket írok!

Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34460 Dátum: 2014.10.17 péntek, 08:37:56 »

Megtörtént a hibakód kiolvasás, olvasgattam addig a fórumot, egy tipikus hiba jött elő vezérműtengely szenzor (CMP szenzor).
Cserélve lett eddig működik minden. 4335 Ft volt Smiley
Akksit, generátort bemértem még pár napja, azzal minden ok volt.

Üdv. Smiley



Jobb ez igy ,mintha a mäsik verzió lett volna  Wink  eljen
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34461 Dátum: 2014.10.17 péntek, 08:48:30 »

Megcsináltam az egr dugózásomat......
A. Wikis cikket annyival ki kéne egésziteni,hogy legyen nálunk minimum 2féle méretű dugó,illetve két egr tömités.
Sikerült adniuk egy nagyobb méretű tömitést,amit véres veritékkel kisebbre alakitottam.Ha nem sikerült volna,akkor a tisztitást kezdhettem volna előlről amikorra beszerzem a kövi jó méretűt. Anyagi kár jelentős lett,mivel a fúrógépet mindent összekentem olajjal. falbav Van ez igy...ugyhogy mindenkit arra biztatnék a szivósort inkább szervizbe mosdassa meg,arra készüljön fel előre.
Ui....sört nem bontottam ...de sikerült  eljen
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34462 Dátum: 2014.10.17 péntek, 08:58:29 »

Megcsináltam az egr dugózásomat......
A. Wikis cikket annyival ki kéne egésziteni,hogy legyen nálunk minimum 2féle méretű dugó,illetve két egr tömités.
Sikerült adniuk egy nagyobb méretű tömitést,amit véres veritékkel kisebbre alakitottam.Ha nem sikerült volna,akkor a tisztitást kezdhettem volna előlről amikorra beszerzem a kövi jó méretűt. Anyagi kár jelentős lett,mivel a fúrógépet mindent összekentem olajjal. falbav Van ez igy...ugyhogy mindenkit arra biztatnék a szivósort inkább szervizbe mosdassa meg,arra készüljön fel előre.
Ui....sört nem bontottam ...de sikerült  eljen

Látod? Ott cseszted el.  hehe taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34463 Dátum: 2014.10.17 péntek, 09:05:32 »

Látod? Ott cseszted el.  hehe taps taps taps taps taps

AndyA

Lehet  eplus2
De ezzel a szivosort jobb lenne 'mogyorózni'  eplus2

A képet a  tárolja.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.17 péntek, 09:09:38 írta wofer » Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34464 Dátum: 2014.10.17 péntek, 13:31:50 »

Megcsináltam az egr dugózásomat......
A. Wikis cikket annyival ki kéne egésziteni,hogy legyen nálunk minimum 2féle méretű dugó,illetve két egr tömités.
Sikerült adniuk egy nagyobb méretű tömitést,amit véres veritékkel kisebbre alakitottam.Ha nem sikerült volna,akkor a tisztitást kezdhettem volna előlről amikorra beszerzem a kövi jó méretűt. Anyagi kár jelentős lett,mivel a fúrógépet mindent összekentem olajjal. falbav Van ez igy...ugyhogy mindenkit arra biztatnék a szivósort inkább szervizbe mosdassa meg,arra készüljön fel előre.
Ui....sört nem bontottam ...de sikerült  eljen


Más az első és hátsó EGR dugó/tömítés mérete.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34465 Dátum: 2014.10.17 péntek, 15:21:08 »



Más az első és hátsó EGR dugó/tömítés mérete.

 eplus2....és ha a monitoron megmutattam melyiket kérem :-)  Wink ....akkor ki a hunyó?
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34466 Dátum: 2014.10.17 péntek, 15:45:51 »

eplus2....és ha a monitoron megmutattam melyiket kérem :-)  Wink ....akkor ki a hunyó?


Az eladó.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34467 Dátum: 2014.10.17 péntek, 20:39:28 »

A legendás mk3 tdci motor.....  hehe   (ilyet még a benzinesnél nem láttam)


https://www.youtube.com/watch?v=rTfs4zw9FJA

https://www.youtube.com/watch?v=Dh5Bwzqy7ZQ
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34468 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:01:10 »

A legendás mk3 tdci motor.....  hehe   (ilyet még a benzinesnél nem láttam)


https://www.youtube.com/watch?v=rTfs4zw9FJA

https://www.youtube.com/watch?v=Dh5Bwzqy7ZQ
Az első videó mitől érdekes?

A másodikon meg mik azok a xarok amire ráphotoshoppolták a hajszálakat?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34469 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:07:01 »

Az első videó mitől érdekes?

A másodikon meg mik azok a xarok amire ráphotoshoppolták a hajszálakat?


Neked semmitől, látszik nem értesz hozzá..... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34470 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:10:43 »


Neked semmitől, látszik nem értesz hozzá..... eplus2
Most jön az ami neked sose megy: Nem értek hozzá, és nem is dől össze a világ, hogy ezt elismerem.
Látod milyen könnyű!  Wink
Nem arra kell felhívd a figyelmemet, hogy nem értek hozzá, mert azt én is tudom, hanem a kérdésre válaszolj!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34471 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:12:56 »

Most jön az ami neked sose megy: Nem értek hozzá, és nem is dől össze a világ, hogy ezt elismerem.
Látod milyen könnyű!
Wink
Nem arra kell felhívd a figyelmemet, hogy nem értek hozzá, mert azt én is tudom, hanem a kérdésre válaszolj!  integet2

Neked könnyű, mert semmihez nem értesz...és ezt meg is szoktad már!  eplus2

Kár magyaráznom, ha nem tudod mit kell észrevenni és miért.
Vakoknak minek beszéljek a színekről?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34472 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:14:33 »

Neked könnyű, mert semmihez nem értesz...és ezt meg is szoktad már!  eplus2

Kár magyaráznom, ha nem tudod mit kell észrevenni és miért.
Vakoknak minek beszéljek a színekről?  hehe
Szóval semmi különös, csak már megint játszod az agyadat! Gyogyó! Smiley
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34473 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:15:15 »

Szóval semmi különös, csak már megint játszod az agyadat! Gyogyó! Smiley

Hát ez az, neked semmi különös....  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34474 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:35:02 »

Hát ez az, neked semmi különös....  laugh
Ez nem újdonság, ezt a tényt én tártam fel. Azért kérdeztem, hogy mit kell nézni, mi a fura.
Erre a kérdésre meg nem tudsz érdemben válaszolni, vagy tudsz, csak direkt nem teszed, mert azt gondolod, hogy mekkora nagy jó móka amit most csinálsz.
 nemtudom
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34475 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:46:58 »

Ez nem újdonság, ezt a tényt én tártam fel. Azért kérdeztem, hogy mit kell nézni, mi a fura.
Erre a kérdésre meg nem tudsz érdemben válaszolni, vagy tudsz, csak direkt nem teszed, mert azt gondolod, hogy mekkora nagy jó móka amit most csinálsz.
 nemtudom

Erre az egészre csak annyit mondok összefoglalva: Tévedni emberi dolog, de te durván visszaélsz ezzel.  Cool

Majd jön olyan ember, aki tudja mit kell nézni.
Aki meg nem....az minek nézi?   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34476 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:52:57 »

Szóval semmi különös, csak már megint játszod az agyadat! Gyogyó! Smiley
lóg az összes tengely amin mozognak a himbák. amikor emelné a hátulját(nyitná a szelepet) akkor nem csak forog rajta, hanem a csavarnál jól láthatóan felemelkedik a tengely
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34477 Dátum: 2014.10.17 péntek, 21:55:21 »

A legendás mk3 tdci motor.....  hehe   (ilyet még a benzinesnél nem láttam)


https://www.youtube.com/watch?v=rTfs4zw9FJA

https://www.youtube.com/watch?v=Dh5Bwzqy7ZQ
ugyanaz a motor?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #34478 Dátum: 2014.10.17 péntek, 22:00:21 »

A legendás mk3 tdci motor.....  hehe   (ilyet még a benzinesnél nem láttam)


https://www.youtube.com/watch?v=rTfs4zw9FJA

https://www.youtube.com/watch?v=Dh5Bwzqy7ZQ


Elfelejtették meghúzni a csavarokat a gyárban? eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34479 Dátum: 2014.10.17 péntek, 22:17:43 »

lóg az összes tengely amin mozognak a himbák. amikor emelné a hátulját(nyitná a szelepet) akkor nem csak forog rajta, hanem a csavarnál jól láthatóan felemelkedik a tengely
Köszi, most már tudom mit kell nézni.  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34480 Dátum: 2014.10.17 péntek, 22:21:09 »

ugyanaz a motor?

Persze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34481 Dátum: 2014.10.17 péntek, 22:54:24 »

Erre az egészre csak annyit mondok összefoglalva: Tévedni emberi dolog, de te durván visszaélsz ezzel.  Cool

Majd jön olyan ember, aki tudja mit kell nézni.
Aki meg nem....az minek nézi?   eplus2
Ezzel az utolsó mondattal meg lenézted a többieket,szerintem nem szép dolog.Ennyire még én sem néztem meg hogy tudjam mi az ,de azért érdekel.és azért szerintem másnak elmondhatod mi a gond ha a szokásos emberekkel ilyen viszonyban vagy,hogy állandóan beszóltok egymásnak.Ez a ti dolgotok,de ha tudsz akkor aki nem ért annyira hozzá nekik segíts légyszi.mert a többséget ez jobban érdekli mint az örökös egymással való civakodásotok.Mindig ha nekem is küldtél bármi tanácsot véleményt szívesen fogadtam és ezek után is jobban venném ezt mint az ilyen fajta lenézést ami az utolsó mondatodban van. worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34482 Dátum: 2014.10.18 szombat, 07:26:36 »

Ezzel az utolsó mondattal meg lenézted a többieket,szerintem nem szép dolog.Ennyire még én sem néztem meg hogy tudjam mi az ,de azért érdekel.és azért szerintem másnak elmondhatod mi a gond ha a szokásos emberekkel ilyen viszonyban vagy,hogy állandóan beszóltok egymásnak.Ez a ti dolgotok,de ha tudsz akkor aki nem ért annyira hozzá nekik segíts légyszi.mert a többséget ez jobban érdekli mint az örökös egymással való civakodásotok.Mindig ha nekem is küldtél bármi tanácsot véleményt szívesen fogadtam és ezek után is jobban venném ezt mint az ilyen fajta lenézést ami az utolsó mondatodban van. worship

Egyáltalán nem lenézésről van szó és igazából annak szól közvetlenül, akinek válaszoltam.
Akinek nem inge az ne vegye fel.
 Cool

Bocsánat ha valakit a saját értelmezése alapján megbántottam volna!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.18 szombat, 20:22:48 írta az igazat: GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34483 Dátum: 2014.10.18 szombat, 13:58:08 »

Egyáltalán nem lépésről van szó és igazából annak szól közvetlenül, akinek válaszoltam.
Akinek nem inge az ne vegye fel.
 Cool

Bocsánat ha valakit a saját értelmezése alapján megbántottam volna!  wave


 worship Elfogadom a bocsánatkérést.  hehe

Azért majd egy benzines motorgenerálról is csinálhatsz videót.....az úgyis gyakrabban fordul előeplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34484 Dátum: 2014.10.18 szombat, 14:04:28 »



 worship Elfogadom a bocsánatkérést.  hehe

Azért majd egy benzines motorgenerálról is csinálhatsz videót.....az úgyis gyakrabban fordul előeplus2

Ha elfogadtad a bocsánatkérést, akkor annyit kérdeznék, hogy te mindig más ingét veszed fel?  eplus2


Benzinesből nincs motorgenerál. Egy van most szétszedve, de hűtőfolyadék nélkül használták (nő)....erről nem a motor tehet, hanem a user.
Ellenben a dízel motor esetében, ilyet aligha lehet használóként előidézni.   hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34485 Dátum: 2014.10.18 szombat, 14:42:30 »

Ha elfogadtad a bocsánatkérést, akkor annyit kérdeznék, hogy te mindig más ingét veszed fel?  eplus2


Benzinesből nincs motorgenerál. Egy van most szétszedve, de hűtőfolyadék nélkül használták (nő)....erről nem a motor tehet, hanem a user.
Ellenben a dízel motor esetében, ilyet aligha lehet használóként előidézni.   hehe


Nem nagyon hordok inget, ha mégis akkor az általában "céges"...tehát nem az enyém.  vigyor3 

Azért én olvastam már itt 1-2 benzines motorgenerálról. 
Egyébként lehet valamit tenni megelőzés képpen? Mondjuk utánahúzni a himba tengelyt?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34486 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:02:48 »

Ha elfogadtad a bocsánatkérést, akkor annyit kérdeznék, hogy te mindig más ingét veszed fel?  eplus2


Benzinesből nincs motorgenerál. Egy van most szétszedve, de hűtőfolyadék nélkül használták (nő)....erről nem a motor tehet, hanem a user.
Ellenben a dízel motor esetében, ilyet aligha lehet használóként előidézni.   hehe
az is user hiba,te is tudod.nem véletlenül repedt el a szelephimba tartó.valszeg egy töketlen szerelő,mint te,féktisztítóval akarta elindítani azt a mocit,ami a csúcsok cseréje után nem indult,mert nem lettek kiütve a hibakódok,és nem progizta újra őket. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34487 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:04:47 »



Nem nagyon hordok inget, ha mégis akkor az általában "céges"...tehát nem az enyém.  vigyor3 

Azért én olvastam már itt 1-2 benzines motorgenerálról. 
Egyébként lehet valamit tenni megelőzés képpen? Mondjuk utánahúzni a himba tengelyt?

Olvastál, olvashattál.
Szerintem az is felhasználói hiba, ki tudja hogyan bántak szegényekkel.... (biztos csúnyán)
Egyébként azért írtam, hogy nincs motorgenerál, mert motorcsere van. Ahogy ennél a dízelnél is. Amennyi a hengerfej....és ahhoz tömítések és ki tudja mi károsodott még.
Annyiért veszek komplett motort.


Az már okozat.
Előbb repedtek el a vezérműtengely csapágyfedelek, ami miatt fellazultak a himbatengelyek.
Viszont az a nagy kérdés.....hogy az mitől!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34488 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:07:13 »

az is user hiba,te is tudod.nem véletlenül repedt el a szelephimba tartó.valszeg egy töketlen szerelő,mint te,féktisztítóval akarta elindítani azt a mocit,ami a csúcsok cseréje után nem indult,mert nem lettek kiütve a hibakódok,és nem progizta újra őket. eplus2

Az hülye történeted ne itt süsd el.... mert semmi köze nincs ehhez csak hülyeségek sorozata egy mondatban...tőled.  eplus2
Ebben a motorban garantáltan 116e km van és még nem volt megbontva! Érdekes is lenne, ha kellett volna már.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34489 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:09:14 »

Az hülye történeted ne itt süsd el.... mert semmi köze nincs ehhez csak hülyeségek sorozata egy mondatban...tőled.  eplus2
Ebben a motorban garantáltan 116e km van és még nem volt megbontva! Érdekes is lenne, ha kellett volna már.....
a másik ok az lehet,ha megpróbálják behúzni az autót...mondjak még pár jó ötletet? eplus2

amúgy nálad van ez a verda?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34490 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:12:35 »

a másik ok az lehet,ha megpróbálják behúzni az autót...mondjak még pár jó ötletet? eplus2

amúgy nálad van ez a verda?

Nálam, persze.
Én csináltam a videót és a képeket.

Attól még nem szabad ilyennek történnie. Ha forog a motor van olajnyomás és akkor no problem.
Nem tudom még mi lehet az igazi okozója.....de szerintem nem bontom tovább.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34491 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:13:49 »

Olvastál, olvashattál.
Szerintem az is felhasználói hiba, ki tudja hogyan bántak szegényekkel.... (biztos csúnyán)
Egyébként azért írtam, hogy nincs motorgenerál, mert motorcsere van. Ahogy ennél a dízelnél is. Amennyi a hengerfej....és ahhoz tömítések és ki tudja mi károsodott még.
Annyiért veszek komplett motort.


Az már okozat.
Előbb repedtek el a vezérműtengely csapágyfedelek, ami miatt fellazultak a himbatengelyek.
Viszont az a nagy kérdés.....hogy az mitől!
Mitől?  wow1 Mindegyiken ugyanazon ok miatt
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34492 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:17:43 »

Mitől?  wow1 Mindegyiken ugyanazon ok miatt

Még nem tudom, de szerintem nem kell tovább bontanom .... pedig érdekelne engem is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34493 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:20:48 »

Még nem tudom, de szerintem nem kell tovább bontanom .... pedig érdekelne engem is.
Ha ilyen tudatlan vagy akkor minek olvasod amit nem értesz! hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34494 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:21:27 »

Nálam, persze.
Én csináltam a videót és a képeket.
Ez az amit gariba vittek vissza!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34495 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:22:21 »

Még nem tudom, de szerintem nem kell tovább bontanom .... pedig érdekelne engem is.
Átugrik 2-3 fogat egyik felén kitámaszt a szelep a dugattyún a másikfelén emeli a vezérműtengely és felszakítja a csavarokat a keretből...csak ennyi.  vigyor3
Mitől ugrik át? Utoljára egy kéziféket nem használó 1 métert 1-esben előre guruló tdci-n láttam feltépve... De ezért miért kell motort cserélni?  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34496 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:25:16 »

De ezért miért kell motort cserélni?  vigyor3
Mert mindenkinek benzines motort akar rakni az autójába! eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34497 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:28:04 »

Mert mindenkinek benzines motort akar rakni az autójába! eplus2
Hát a benzin sok mindenre jó, de üzemanyagnak pocsék... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34498 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:52:44 »

Hát a benzin sok mindenre jó, de üzemanyagnak pocsék... eplus2
Hát az F1-ben mégse dízelek vannak....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34499 Dátum: 2014.10.18 szombat, 15:54:23 »

Hát az F1-ben mégse díszeleg vannak....  hehe
díszeleg? ki? Össze vissza beszélsz! eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 688 689 [690] 691 692 693 694 695 696 697 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.