Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 13:47:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 685 686 687 688 689 690 691 [692] 693 694 695 696 697 698 699 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13707515 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34550 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 15:29:01 »


De kösd ki a turbót és akkor elszáll a nyomaték a dízelből is vagy hasonlítsuk össze egy 2 literes turbós benzinessel!   hehe
széria 2.0 TDI 240 LE 500 Nm lenyomja bármelyik benzines 2.0 T-t közben fele annyit eszik... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34551 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 15:45:12 »

széria 2.0 TDI 240 LE 500 Nm lenyomja bármelyik benzines 2.0 T-t közben fele annyit eszik... vigyor3
240 Le 2.0 tdi? az hogyan? nem sok az?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34552 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 15:50:58 »

240 Le 2.0 tdi? az hogyan? nem sok az?


http://www.autonavigator.hu/ujdonsag/volkswagen_passat_b8_-_meg_nem_lattuk_de_mar_szinte_mindent_tudunk_rola-12448
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34553 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 16:14:06 »

az megint nem ér, mert 2 turbo van rajta Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34554 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 20:05:38 »

az megint nem ér, mert 2 turbo van rajta Smiley

A csúcsteljesítményhez elég lenne 1 is (lásd a 2.2 es pözsó motor a fordban 1 turbóval 200le a psa modellekben 2 turbóval 175le de ha beülsz és vezeted azt mondanád hogy fordítva van.), azért van rajt 2 hogy 1200-tól toljon mint a mozdony.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.19 vasárnap, 20:48:32 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34555 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 20:25:05 »

A csúcs teljesítményhez elég lenne 1 is (lásd a 2.2 es pözsó motor a fordban 1 turbóval 200le a psa modellekben 2 turbóval 175le de ha beülsz és vezeted azt mondanád hogy fordítva van.), azért van rajt 2 hogy 1200-tól toljon mint a mozdony.
király
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34556 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 21:19:51 »

király

Igen az ...
http://www.youtube.com/watch?v=zn9D8Crnw-0
ezek a balfaxok még időt mérni sem tudnak, mikor lelépett a fékről a 240 esnél simán meg volt 6 alatt a száz..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #34557 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 13:04:05 »

Szerinted ez vicc?  eplus2
Egy bengás szájából minden az.  Wink
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #34558 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 13:06:36 »

Ha másképp nem megy,Word-be beírod,kinyomtatod és lefotózod,örülsz eplus2
A kinyomtatasnal elakadtam.
Meg digitalis uton amugy is lehet vedeni a fakat.
(Minek nyomtatni kornyezetszennyezeshez, amikor azt egy gazfroccsel sokkal kenyelmesebben is megtehetek)  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.20 hétfő, 13:13:19 írta mendoza » Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #34559 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 18:40:52 »

A kinyomtatasnal elakadtam.
Meg digitalis uton amugy is lehet vedeni a fakat.
(Minek nyomtatni kornyezetszennyezeshez, amikor azt egy gazfroccsel sokkal kenyelmesebben is megtehetek)  eplus2
eljen
Ha nagyon hiányzik,tudod kinél van kinnt,és megnézed. eplus2
Ja és nagyon környezetbarát. hehe
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.20 hétfő, 18:45:46 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #34560 Dátum: 2014.10.21 kedd, 20:59:29 »

Sziasztok,

Véleményetek kérném, tegnap miután leállítottam az autót utána újraindítottam és nem akart indulni csak harmadikra sikerült, a két indítás között meg malacfarkot dobott. Ma olvastam hibakódot P1664 és P2288 volt letárolva, de érdekes, hogy múltkor autópályán tiltás nélkül dobott malacfarkot és az akkor beíródott P0251 hibakód most már nem volt benne (mondjuk voltam lendkerék cserén Viknél lehet, hogy törölték?). Holnap indulnék vidéki körútra de parázok hogy előjön és letilt menet közben. Szerintetek kezdhetem a poharazás stb tortúrát...?

Köszi előre is.

üdv
Szergej
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34561 Dátum: 2014.10.21 kedd, 22:23:35 »

Sziasztok,

Véleményetek kérném, tegnap miután leállítottam az autót utána újraindítottam és nem akart indulni csak harmadikra sikerült, a két indítás között meg malacfarkot dobott. Ma olvastam hibakódot P1664 és P2288 volt letárolva, de érdekes, hogy múltkor autópályán tiltás nélkül dobott malacfarkot és az akkor beíródott P0251 hibakód most már nem volt benne (mondjuk voltam lendkerék cserén Viknél lehet, hogy törölték?). Holnap indulnék vidéki körútra de parázok hogy előjön és letilt menet közben. Szerintetek kezdhetem a poharazás stb tortúrát...?

Köszi előre is.

üdv
Szergej
Mindenképp nézzd meg mert az kiinduló pont.Ha gyorsítasz hirtelen akkor előfog illetve előjöhet.Ha ltilt illetve ha leáll mert ez is előfordulhat akkor indítsd ujra és menj vele tovább.Igaz miharabb járj a végére nehogy komolyabb baj legyen a rossz csúőcsok miatt.nem lesz  kevés pénz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #34562 Dátum: 2014.10.22 szerda, 12:35:00 »

Sziasztok,

Véleményetek kérném, tegnap miután leállítottam az autót utána újraindítottam és nem akart indulni csak harmadikra sikerült, a két indítás között meg malacfarkot dobott. Ma olvastam hibakódot P1664 és P2288 volt letárolva, de érdekes, hogy múltkor autópályán tiltás nélkül dobott malacfarkot és az akkor beíródott P0251 hibakód most már nem volt benne (mondjuk voltam lendkerék cserén Viknél lehet, hogy törölték?). Holnap indulnék vidéki körútra de parázok hogy előjön és letilt menet közben. Szerintetek kezdhetem a poharazás stb tortúrát...?

Köszi előre is.

üdv
Szergej

4 csúcs + nagynyomású ki. Keres egy jó dízelest és ha szerencséd van összeszögeli egy 100 ból! Én most vagyok ezen túl. 125 volt. A szerelést haverral csináltuk.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34563 Dátum: 2014.10.22 szerda, 20:43:00 »

4 csúcs + nagynyomású ki. Keres egy jó dízelest és ha szerencséd van összeszögeli egy 100 ból! Én most vagyok ezen túl. 125 volt. A szerelést haverral csináltuk.
nem tudom ki csinálta ennyiért de örülhetsz,mert ez egy 300e ft-os tétel.csúcs 45e/db a szivattyú meg 100e ft körül van.Mit javítottak rajta??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #34564 Dátum: 2014.10.22 szerda, 21:52:05 »

Még reménykedek, most jöttem 300 km-t hiba nélkül. Mondjuk tankoltam előtte és utána jött a nem indulós sztori. Lehet valami üzemanyag gebasz?! Majd kiderül az biztos. Köszönöm a válaszokat.

4 csúcs + nagynyomású ki. Keres egy jó dízelest és ha szerencséd van összeszögeli egy 100 ból! Én most vagyok ezen túl. 125 volt. A szerelést haverral csináltuk.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34565 Dátum: 2014.10.22 szerda, 21:59:22 »

A gyengébb és az erősebb 2.0 tdci közt milyen különbözőségek vannak? Persze a teljesítményen kívül?
Naplózva
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #34566 Dátum: 2014.10.22 szerda, 22:10:33 »

Motorjavítás/felújítás előtt állok (kihagy egy henger időközönként és olyankor rángat a kocsi, a hengerben 80%-os értéket mutat a veszteségmérés). Keresek egy jó motorszervizt, a neten nem nagyon találtam, illetve csak egyet, a http://fordszerviz.eu/ -t. Van valakinek tapasztalata velük? Ajánljátok, vagy tudtok más megbízható céget? MK3 facelift, 2003 dec., 2.0 tdci. Köszi!
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #34567 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 07:58:00 »

Sziasztok vezérműláncot szeretnék cserélni tud valaki elérhető áron szerezni szettet?miket kell cserélni ilyenkor?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34568 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 08:20:10 »

A gyengébb és az erősebb 2.0 tdci közt milyen különbözőségek vannak? Persze a teljesítményen kívül?

A vezetési élmény is erősen más. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34569 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 08:20:53 »

Motorjavítás/felújítás előtt állok (kihagy egy henger időközönként és olyankor rángat a kocsi, a hengerben 80%-os értéket mutat a veszteségmérés). Keresek egy jó motorszervizt, a neten nem nagyon találtam, illetve csak egyet, a http://fordszerviz.eu/ -t. Van valakinek tapasztalata velük? Ajánljátok, vagy tudtok más megbízható céget? MK3 facelift, 2003 dec., 2.0 tdci. Köszi!

Vidd el Vikhez. Lurdyval szemben a Ford kereskedésben, Németh Viktor néven keresd.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #34570 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 09:03:34 »

nem tudom ki csinálta ennyiért de örülhetsz,mert ez egy 300e ft-os tétel.csúcs 45e/db a szivattyú meg 100e ft körül van.Mit javítottak rajta??

1 csúcs komplett, a többit kimérték / tisztítás/ + új kód. A nagynyomásún is cseréltek valamit. A tanktisztítást mi csináltuk. Tudom nem új a rendszer, de a nagynyomású csapja szét a rendszert. Ismerős volt a dízeles így nem akart "lehúzni". Ezzel elmegyek agy jó ideig.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #34571 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 09:27:27 »

Vidd el Vikhez. Lurdyval szemben a Ford kereskedésben, Németh Viktor néven keresd.

AndyA

Köszi, tavaly voltam nála, ő azonosította be a hibát, nagyon korrektek voltak, azt mondta, hogy szerinte a hajtókar ferdült el, amikor tönkrement az injektor. 3 henger jó, egyik hengerben a veszteségmérés 80% körüli értéket mutatott. Mondta, hogy csak a Ford szervizben tudja megjavíttatni és ha szétszedik, akkor meg kell javíttatni az autót, mert különben nem lehet újra összerakni a motort. De ezt láttam máshol is, hogy ha beviszem az autót és szétszedik, akkor vagy megcsináltatom, vagy ládában kapom vissza a motort az alkatrészekkel. Ezért keresek egy olyan helyet, ami megbízható, mert ugyebár ha már szétszedték, akkor kiszolgáltatott vagyok... Egy márkaszervizben egy tízéves autó motorját már rizikós szétszedetni, mert hivatalos alkatrészáron és munkadíjjal lehet többe lenne, mintha eladnám így a Mondeo-t alkatrésznek és a különbözetből vennék egy másik használtat. Csak mivel egy "új" használt pont olyan rizikós, mint egy öreg, de már ismert autó, így inkább megjavíttatnám, mert ennél legalább már tudom, hogy mi van rendben és mit kell még rajta csinálni. Nem szeretném elölről kezdeni a kettős tömegű lendkerékkel, meg az egyéb szarakodással, mint tettem ezzel, amikor megvettem kb. 100e km-rel. Most 250e van benne. Tehát már megszolgálta az árát, megbízható volt tavaly karácsonyig, amikoris ez az ominózus befecskendező rendszer tönkremenetel történt. Akkor rángatott induláskor és néha menet közben is az autó (mintha egy henger időközönként késésben lenne), a hiba nyáron szinte alig volt észrevehető, de most, hogy itt a hideg, újra ugyanaz a rángatás és hengerkihagyás jelentkezik, mint miután a befecskendezőket megcsinálták.
Ráadásul nem is egyszerű az életem, még Viktor sem tudta megmondani az autó motorszámát, mert azt mondta, hogy nem igazán olvasható, a forgalmiba meg olyan került annó, ami biztos nem az autóé, mivel ez MK3 facelift-es és a D6BA motorkód nem lehet, mert az TDDI-motorkód, ebben meg nagynyomású szivattyú van.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #34572 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:30:54 »

Egy teljesen általános kérdés!

Az alapjárat ingadozást ( hideg motornál) okozhatja a generátor hibája? ( csapágyas, nem tekeri rendesen a szíjat mondjuk)

Hideg indításnál ingadozik ( 700 és 1200 közt) és rövid idő után az akkumulátor töltést jelző lámpa kivillan...majd 2-3 ismételt indítás után jó lesz!

És fura hangja van alapjáraton, olyan erölködős a szíj felől.


Vagy mindenképp injektor hiba az irány? vagy adagoló?

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34573 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:37:36 »

Egy teljesen általános kérdés!

Az alapjárat ingadozást ( hideg motornál) okozhatja a generátor hibája? ( csapágyas, nem tekeri rendesen a szíjat mondjuk)

Hideg indításnál ingadozik ( 700 és 1200 közt) és rövid idő után az akkumulátor töltést jelző lámpa kivillan...majd 2-3 ismételt indítás után jó lesz!

És fura hangja van alapjáraton, olyan erölködős a szíj felől.

Vagy mindenképp injektor hiba az irány? vagy adagoló?

Nem kéne erőltetni, hogy ő mutassa meg, hol a hiba inkább ki kellene vizsgáltatni egy hozzáértővel.

A szíj felől erőlködés lehet egy dögleni készülő szabadonfutó is a generátoron, félhalott kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa, beállni készülő feszítőcsapágy, meg úgy kb. bármi, ami a szíjkörön van és éppen a végét járja. Ez magában elég lehet, hogy az akár hibátlan generátor ne tudjon elég villanyt adni alapjáraton.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34574 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:42:34 »

Egy teljesen általános kérdés!

Az alapjárat ingadozást ( hideg motornál) okozhatja a generátor hibája? ( csapágyas, nem tekeri rendesen a szíjat mondjuk)

Hideg indításnál ingadozik ( 700 és 1200 közt) és rövid idő után az akkumulátor töltést jelző lámpa kivillan...majd 2-3 ismételt indítás után jó lesz!

És fura hangja van alapjáraton, olyan erölködős a szíj felől.


Vagy mindenképp injektor hiba az irány? vagy adagoló?


Neked nincs adagolód.
Ha van a generátoron szabadonfutó, akkor annak a hibája okozhat ilyen tünetet.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34575 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:45:49 »

A vezetési élmény is erősen más. Smiley

AndyA

Ennél építőbb válaszaid szoktak lenni  falbav eplus2

Vagy Alf használja a gépedet?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.23 csütörtök, 14:48:55 írta vzoli » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34576 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 15:10:13 »

Egy teljesen általános kérdés!
Az alapjárat ingadozást ( hideg motornál) okozhatja a generátor hibája? ( csapágyas, nem tekeri rendesen a szíjat mondjuk)
Hideg indításnál ingadozik ( 700 és 1200 közt) és rövid idő után az akkumulátor töltést jelző lámpa kivillan...majd 2-3 ismételt indítás után jó lesz!
És fura hangja van alapjáraton, olyan erölködős a szíj felől.
Vagy mindenképp injektor hiba az irány? vagy adagoló?
Ahogy mondják a többiek. Én csak annyit tennék hozzá, hogy ne várd meg míg nem lesz töltésed, mert akkor majd egyszer csak leáll alattad az autó, és nem tudsz majd tovább menni.  wave
(Nem kellenek a sorközök, anélkül is el tudjuk olvasni és értelmezni amit írsz!) Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #34577 Dátum: 2014.10.25 szombat, 09:11:10 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám a autómmal ( kicsi vagy nagy) ,hogy nem húz úgy ahogy azt megszoktam töle. A probléma az hogy amikor gázt adok legyen az simpla gyorsitás vagy padló kb 2000 -es fordulatnál meg szokott ugrani ,de most nem . Lomha és sokat eszik 7.5-7.8l pedig eddig 7 l -nél nem evett többet még tartos nagy sebességnél sem. Ha van aki már találkozott ilyennel irja meg a tapasztalatát .
Köszönöm
Üdv Mikhail
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34578 Dátum: 2014.10.25 szombat, 11:30:13 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám a autómmal ( kicsi vagy nagy) ,hogy nem húz úgy ahogy azt megszoktam töle. A probléma az hogy amikor gázt adok legyen az simpla gyorsitás vagy padló kb 2000 -es fordulatnál meg szokott ugrani ,de most nem . Lomha és sokat eszik 7.5-7.8l pedig eddig 7 l -nél nem evett többet még tartos nagy sebességnél sem. Ha van aki már találkozott ilyennel irja meg a tapasztalatát .
Köszönöm
Üdv Mikhail
Nem füstöl?
Turbó nyomást kellene mérni! Lehet kilyukadt az egyik turbó csöved.
Az EGR alatti szokott elköszönni leggyakrabban.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #34579 Dátum: 2014.10.25 szombat, 11:55:16 »

Nem füstöl?
Turbó nyomást kellene mérni! Lehet kilyukadt az egyik turbó csöved.
Az EGR alatti szokott elköszönni leggyakrabban.


Füstölni szokott egyébként is ,de most jobban:-)
Az egr alatti csövet cseréltem már,de az más volt. Fütyült gázadásnál!
Hol és miként lehet megméretni a nyomást?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34580 Dátum: 2014.10.25 szombat, 11:59:08 »


Füstölni szokott egyébként is ,de most jobban:-)
Az egr alatti csövet cseréltem már,de az más volt. Fütyült gázadásnál!
Hol és miként lehet megméretni a nyomást?
Biztos akad a közeledben fórum társ akinek van diaghoz kütyüje (ELM327) és tud segíteni. Székesfehérvár, Dunaújváros.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34581 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:00:13 »


Füstölni szokott egyébként is ,de most jobban:-)
Az egr alatti csövet cseréltem már,de az más volt. Fütyült gázadásnál!
Hol és miként lehet megméretni a nyomást?


Ha jobban füstöl és többet is eszik akkor az turbócső lesz....
Nézd végig a turbócsöveket, bilincseket....ahol olajos ott kifúj.
Nyomást egy ELM segítségével is tudsz mérni.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #34582 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:05:43 »



Ha jobban füstöl és többet is eszik akkor az turbócső lesz....
Nézd végig a turbócsöveket, bilincseket....ahol olajos ott kifúj.
Nyomást egy ELM segítségével is tudsz mérni.  

Zoleex mi az a ELM?:-)
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #34583 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:08:44 »

Biztos akad a közeledben fórum társ akinek van diaghoz kütyüje (ELM327) és tud segíteni. Székesfehérvár, Dunaújváros.




Köszi körbe kérdezek. Az Ivanicsál is meg tudják mondani?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34584 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:09:42 »

Zoleex mi az a ELM?:-)


Styleair írta....
Diagnosztikai interface...ELM-327 http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xelm-327&_nkw=elm-327&_sacat=0
Ha nincs a közeledben olyan fórumtárs akinek van akkor vehetsz egyet (2-3ezer ft), mert turbónyomáson kívül sok más hasznos dologra jó (diagnosztika topicban olvashatsz róla bővebben)  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #34585 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:12:23 »



Styleair írta....
Diagnosztikai interface...ELM-327 http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xelm-327&_nkw=elm-327&_sacat=0
Ha nincs a közeledben olyan fórumtárs akinek van akkor vehetsz egyet (2-3ezer ft), mert turbónyomáson kívül sok más hasznos dologra jó (diagnosztika topicban olvashatsz róla bővebben)  



Ez olyan hibakód kiolvasó?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34586 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:15:09 »


Ez olyan hibakód kiolvasó?


Igen...és a megfelelő programmal diagnosztikát is lehet csinálni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34587 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:15:54 »

Biztos akad a közeledben fórum társ akinek van diaghoz kütyüje (ELM327) és tud segíteni. Székesfehérvár, Dunaújváros.

Fehérváron tudok.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34588 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:59:34 »


Ez olyan hibakód kiolvasó?
vzoli tud segíteni Fehérváron!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #34589 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 10:15:08 »

Köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat az egr alatti turbócsö volt a ludas, már megint:-)
Mitöl reped ki 5 hónap alatt? Eszembe nem jutott volna ezt megnézni  ha nem húzom fel magam és elemlámpával végig nem nézem.
Üdv Mikhail
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34590 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 10:46:36 »

Köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat az egr alatti turbócsö volt a ludas, már megint:-)
Mitöl reped ki 5 hónap alatt? Eszembe nem jutott volna ezt megnézni  ha nem húzom fel magam és elemlámpával végig nem nézem.
Üdv Mikhail
Hurrá! Vegyél újat erősített kivitelt! wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34591 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 13:32:31 »

Hurrá! Vegyél újat erősített kivitelt! wave
Vagy bandázsold be.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #34592 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 05:38:33 »

Hurrá! Vegyél újat erősített kivitelt! wave

Betekertem vászon alapu szalaggal és megerösitettem egy másik fajtával. Tapasztalatból kb 1 hónapig  megy igy aztán újra :-)
Hol lehet erősitett kivitelüt venni?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34593 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 07:16:00 »

Betekertem vászon alapu szalaggal és megerösitettem egy másik fajtával. Tapasztalatból kb 1 hónapig  megy igy aztán újra :-)
Hol lehet erősitett kivitelüt venni?

Pl. eBay vagy http://www.derbyperformancehose.co.uk/. Otthon is van, de drágább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #34594 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 09:35:42 »

Pl. eBay vagy http://www.derbyperformancehose.co.uk/. Otthon is van, de drágább.

AndyA


Köszi
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34595 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 09:40:49 »

Betekertem vászon alapu szalaggal és megerösitettem egy másik fajtával. Tapasztalatból kb 1 hónapig  megy igy aztán újra :-)
Hol lehet erősitett kivitelüt venni?
A Lőrinci Autósboltnak is szokott lenni. Kérdezd meg őket: http://mondeo.hu/index.php?topic=8553.0
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #34596 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 10:46:34 »

Hali  . Segítséget szeretnék kérni .. Beindítom a kocsit ..  füstöl kéken .. és amikor alapjáraton jár a kocsi akkor rángat de berángatja az egész kocsit .. a válaszokat elére is köszönöm ..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34597 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 11:03:57 »

Hali  . Segítséget szeretnék kérni .. Beindítom a kocsit ..  füstöl kéken .. és amikor alapjáraton jár a kocsi akkor rángat de berángatja az egész kocsit .. a válaszokat elére is köszönöm ..
izzígyertyákat ellenőrizd,meg a kiegfűtés gyertyáit-ha van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #34598 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:13:05 »

izzígyertyákat ellenőrizd,meg a kiegfűtés gyertyáit-ha van.

És hogyan tudom ellenőrizni ? És ez a kieg fűtés micsoda ?   A segítségedet köszönöm.. viszont ha megyek a kocsival több száz kilómétert és megálok akkor is csúnyán jár alapjáraton .
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34599 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:15:42 »

Üdv
Kieg.fütés gyertyákat hol lehet venni és mi az áruk??
Köszönöm
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak: 1 ... 685 686 687 688 689 690 691 [692] 693 694 695 696 697 698 699 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.