Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 20:05:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 687 688 689 690 691 692 693 [694] 695 696 697 698 699 700 701 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13792588 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34650 Dátum: 2014.10.29 szerda, 09:44:36 »

Bocs de a képpel nem lehet semmit sem csinálni vagyis nem lehet nagyban megnézni!!!
Nyilván nem igy akartam feltenni,valamiért igy sikerült.  integet2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #34651 Dátum: 2014.10.29 szerda, 10:50:20 »

Nyilván nem igy akartam feltenni,valamiért igy sikerült.  integet2


Szia!


Ott lehet a gond, hogy ebben a sorban:

url=http://kepfeltoltes.hu/view/141028/Screenshot_2014-08-11-09-21-45_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]...[/url]

az elején azt, hogy "url" nem tetted szögletes zárójelek közé... próbáld meg módosítani...

...sőt, most látom, hogy url= -t használtál, így lehet, hogy "csak" a nyitó szögletes zárójel kell az elejére.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.29 szerda, 10:54:07 írta ManoWar » Naplózva
hajasmartin0717
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #34652 Dátum: 2014.10.29 szerda, 16:20:18 »

Sziasztok,

Pár napja voltam itt villogó izzításjelzővel...
Ma délelőtt (Scratchnak hála) kiderül a hiba kódja: P2339 - Henger 4 kopogás szabályozási határ elért

Akkor kezdhetek készülni a csúcs cserére, esetleg valakinek ötlet-javaslat? Smiley
Naplózva

mk III 2003.05 2.0TDCi 6seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #34653 Dátum: 2014.10.29 szerda, 18:02:58 »

Sziasztok,

Pár napja voltam itt villogó izzításjelzővel...
Ma délelőtt (Scratchnak hála) kiderül a hiba kódja: P2339 - Henger 4 kopogás szabályozási határ elért

Akkor kezdhetek készülni a csúcs cserére, esetleg valakinek ötlet-javaslat? Smiley
igen.

amíg gyüjtögetsz,progiztasd újra a csúcsokat,kicsit kitolhatod a cserét 10-20-30 e km-rel,de megúszni nem fogod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hajasmartin0717
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #34654 Dátum: 2014.10.29 szerda, 18:32:29 »

igen.

amíg gyüjtögetsz,progiztasd újra a csúcsokat,kicsit kitolhatod a cserét 10-20-30 e km-rel,de megúszni nem fogod.
Köszi, akkor először nekifutok az újraprogramozásnak...
Naplózva

mk III 2003.05 2.0TDCi 6seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #34655 Dátum: 2014.10.29 szerda, 18:38:03 »

Köszi, akkor először nekifutok az újraprogramozásnak...
azt is érdemes tudni,hogy jó vagy jobb már nem lesz,és a siker sem garantált,ha annyira rossz a csúcs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #34656 Dátum: 2014.10.29 szerda, 22:13:00 »

Üdv! mai nap lementem az aknába és valami iszonyat módon folyik az olaj a turbócsőről ami a collerba csatlakozik! valakinek esetleg valami tippje?elszálhatott a turbócső vagy annak nem ez a jelensége?cromaxon utánanéztem nem olcsó dolog csak gyári ford van 22.000 jó magyar Ft. wow1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34657 Dátum: 2014.10.29 szerda, 22:14:49 »

Üdv! mai nap lementem az aknába és valami iszonyat módon folyik az olaj a turbócsőről ami a collerba csatlakozik! valakinek esetleg valami tippje?elszálhatott a turbócső vagy annak nem ez a jelensége?cromaxon utánanéztem nem olcsó dolog csak gyári ford van 22.000 jó magyar Ft. wow1


Ha olajos akkor kifúj.  Vedd le és nézd át, hogy van -e rajta repedés, ha nincs repedés lehet csak az egyik bilincs volt laza.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #34658 Dátum: 2014.10.29 szerda, 22:20:32 »



Ha olajos akkor kifúj.  Vedd le és nézd át, hogy van -e rajta repedés, ha nincs repedés lehet csak az egyik bilincs volt laza.

gondolom nem nagyon érdemes bontott után szaladgálni,mert az is használt! egyszerűbb egy új és az biztos tartósabb lesz. tiszta olaj a cső
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34659 Dátum: 2014.10.29 szerda, 22:25:24 »

gondolom nem nagyon érdemes bontott után szaladgálni,mert az is használt! egyszerűbb egy új és az biztos tartósabb lesz. tiszta olaj a cső
Pucold le és nézd át a csövet,aztán ha repedt akkor csere,de ha a bilincs laza akkor húzd meg és 1-2 hét után megint ránézel és látod hogy javult-e a dolog
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #34660 Dátum: 2014.10.29 szerda, 22:28:42 »

Pucold le és nézd át a csövet,aztán ha repedt akkor csere,de ha a bilincs laza akkor húzd meg és 1-2 hét után megint ránézel és látod hogy javult-e a dolog
oké köszi worship
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34661 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 12:26:24 »

Főtengely ékszijtárcsa kb mennyi km-t szokott kibirni?
Aszonták ez is új,....de asszem cserés lesz. szomoru1
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #34662 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 13:40:46 »

Még két columbo-s "lenne itt még valami" kérdés:
  • Miért villoghat a malacfarok már gyújtásráadáskor porlasztóbajnál? Nem csak járó motornál tud ilyen bajt érzékelni?
  • Mennyit jelent ha tök tiszta a go.szűrő alja és fémpornak semmi nyoma?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34663 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 14:52:55 »

Még két columbo-s "lenne itt még valami" kérdés:
  • Miért villoghat a malacfarok már gyújtásráadáskor porlasztóbajnál? Nem csak járó motornál tud ilyen bajt érzékelni?
  • Mennyit jelent ha tök tiszta a go.szűrő alja és fémpornak semmi nyoma?


A malacfarok nem csak hibás porlasztónál villog....hibakódot kell olvasni és tudni fogod a pontos okát.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #34664 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 17:06:59 »

Még két columbo-s "lenne itt még valami" kérdés:
  • Miért villoghat a malacfarok már gyújtásráadáskor porlasztóbajnál? Nem csak járó motornál tud ilyen bajt érzékelni?
  • Mennyit jelent ha tök tiszta a go.szűrő alja és fémpornak semmi nyoma?
elvesztette a csúcsok kalibrációs kódját az ICU-d.pl
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #34665 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 18:07:47 »

Sziasztok!
Szerintem alacsony az alapjáratom. Az ezres alatti vonalnál van, az olyan 750 körül van...? Rázkódik is a motor. Nem tudom házilag feljebb csavarni?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #34666 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 18:31:21 »

Sziasztok!
Szerintem alacsony az alapjáratom. Az ezres alatti vonalnál van, az olyan 750 körül van...? Rázkódik is a motor. Nem tudom házilag feljebb csavarni?

750 a normális. A motor rázkódás más miatt van.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34667 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 18:32:35 »

Sziasztok!
Szerintem alacsony az alapjáratom. Az ezres alatti vonalnál van, az olyan 750 körül van...? Rázkódik is a motor. Nem tudom házilag feljebb csavarni?

Nem alacsony (motorvezérlő által beállított), házilag csak a gázpedált lenyom tudod feljebb állítani.  vigyor3
Előírás:  750 +/- 50  ford/perc
Másért remeg a motor.

Porlasztó csúcs(ok)
Rail nyomás ingadozás.
Kettős tömegő
Tönkrement motortartó bakok.
...
sok dolog lehet

Na meg ugye titok is milyen autóról van szó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #34668 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 19:46:25 »

Nem alacsony (motorvezérlő által beállított), házilag csak a gázpedált lenyom tudod feljebb állítani.  vigyor3
Előírás:  750 +/- 50  ford/perc
Másért remeg a motor.

Porlasztó csúcs(ok)
Rail nyomás ingadozás.
Kettős tömegő
Tönkrement motortartó bakok.
...
sok dolog lehet

Na meg ugye titok is milyen autóról van szó.


2004-es kombi 2.0 TDCI 130 lovas hat sebességes.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34669 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 20:24:21 »

Nem alacsony (motorvezérlő által beállított), házilag csak a gázpedált lenyom tudod feljebb állítani.  vigyor3
Előírás:  750 +/- 50  ford/perc
Másért remeg a motor.

Porlasztó csúcs(ok)
Rail nyomás ingadozás.
Kettős tömegő
Tönkrement motortartó bakok.
...
sok dolog lehet

Na meg ugye titok is milyen autóról van szó.

Meg ugye dízel. Az meg remeg. Ennyi.  eplus2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34670 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 20:40:47 »

A mai napon a dizli elérte a 444 444 km-t  taps

Gondoltam lefotózom, de sajnos elbambultam, és csak ezt sikerült: kép  levele

(Jó poros szegény belülről, holnap megy egy külső-belsőre)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #34671 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 21:02:47 »

A mai napon a dizli elérte a 444 444 km-t  taps

Gondoltam lefotózom, de sajnos elbambultam, és csak ezt sikerült: kép  levele

(Jó poros szegény belülről, holnap megy egy külső-belsőre)
eljen és még tud 140et. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34672 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 22:47:36 »

A mai napon a dizli elérte a 444 444 km-t  taps

Gondoltam lefotózom, de sajnos elbambultam, és csak ezt sikerült: kép  levele

(Jó poros szegény belülről, holnap megy egy külső-belsőre)
nekem ma a kombi a 90000-et, de én nekem is csak 90003-nál sikerült megörökíteni Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34673 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 23:05:41 »

Mindenki 3 kilométeren keresztül bambult?
 eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34674 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 23:46:07 »

Mindenki 3 kilométeren keresztül bambult?
 eplus2
nem, csak 150-nél pereg az élet vigyor3  beka3 tudom a benzines ilyenkor már sokat eszik, sokat pörög, hangos, meg leginkább városba való, meg évi 20ekm alá, olyan kevés rutinnal és se mernék annyival menni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34675 Dátum: 2014.10.31 péntek, 06:33:06 »

nem, csak 150-nél pereg az élet vigyor3  beka3 tudom a benzines ilyenkor már sokat eszik, sokat pörög, hangos, meg leginkább városba való, meg évi 20ekm alá, olyan kevés rutinnal és se mernék annyival menni eplus2

 laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #34676 Dátum: 2014.10.31 péntek, 16:00:17 »

Tisztelt Fórumtársak!
kellene egy kis segítség .hidegen ingadozik az alapjáratom néhány percig valamint olyan motorhang van mintha traktorral mennék és néha mikor visszaveszem a gázt akkor mintha valaki nyomná és ugrik egyet az autó.jól sejtem hogy ez porlasztó gond?a nagynyomásúm most lett felújítva nem régen.
köszi a segítséget
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34677 Dátum: 2014.10.31 péntek, 16:47:24 »

Tisztelt Fórumtársak!
kellene egy kis segítség .hidegen ingadozik az alapjáratom néhány percig valamint olyan motorhang van mintha traktorral mennék és néha mikor visszaveszem a gázt akkor mintha valaki nyomná és ugrik egyet az autó.jól sejtem hogy ez porlasztó gond?a nagynyomásúm most lett felújítva nem régen.
köszi a segítséget
üdv Attila
Izzító gyertyák jók?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #34678 Dátum: 2014.10.31 péntek, 19:03:32 »

Izzító gyertyák jók?
még ránézek ezesembe sem jutott
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #34679 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:41:31 »

Meg ugye dízel. Az meg remeg. Ennyi.  eplus2

az enyém is remeg 750-en,igaz nem mindig,de az esetek 80%-ban igen...viszont olyankor azt érzem majd lefullad a motor,nagyon csúnyán ráz olyankor a verda...kb két éve csinálja,egyre csúnyább,porlasztók elvileg jók,kettős tömegű cserélve...ha valakinek van ötlete ne tartsa magában:)
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34680 Dátum: 2014.10.31 péntek, 22:12:31 »

az enyém is remeg 750-en,igaz nem mindig,de az esetek 80%-ban igen...viszont olyankor azt érzem majd lefullad a motor,nagyon csúnyán ráz olyankor a verda...kb két éve csinálja,egyre csúnyább,porlasztók elvileg jók,kettős tömegű cserélve...ha valakinek van ötlete ne tartsa magában:)
Neked jók az izzítóid?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #34681 Dátum: 2014.11.01 szombat, 06:36:37 »

Neked jók az izzítóid?

ezt az én minimál szaktudásommal ellenőrizni nem tudom,kb 20000km-el ezelőtt lett cserélve mind a négy, Ervin által:) ezért gondolom,hogy nem emiatt van,nah meg ezt nyáron 35 fokban is csinálja és most a hidegben is...
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34682 Dátum: 2014.11.01 szombat, 07:43:38 »

ezt az én minimál szaktudásommal ellenőrizni nem tudom,kb 20000km-el ezelőtt lett cserélve mind a négy, Ervin által:) ezért gondolom,hogy nem emiatt van,nah meg ezt nyáron 35 fokban is csinálja és most a hidegben is...
Értem. Gondolom akkor jók az izzítók. Passzolok.  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.01 szombat, 08:12:19 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #34683 Dátum: 2014.11.01 szombat, 08:44:40 »

ezt az én minimál szaktudásommal ellenőrizni nem tudom,kb 20000km-el ezelőtt lett cserélve mind a négy, Ervin által:) ezért gondolom,hogy nem emiatt van,nah meg ezt nyáron 35 fokban is csinálja és most a hidegben is...
nem kell tudás hozzá lecsavarozod róla a kábeleket és egy kábelt fogsz az akku pozitívra és ráérinted a izzitó végére ha szikrázik jó ha nem akkor kuka
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #34684 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:04:13 »

Sziasztok!P1211, p0251, p0191, hibakódokat dobott a z autó.Tegnap lassú fordulaton kétszer leállt,villogó malacfarokkal.Mi lehet a baj?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #34685 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:07:08 »

Sziasztok!P1211, p0251, p0191, hibakódokat dobott a z autó.Tegnap lassú fordulaton kétszer leállt,villogó malacfarokkal.Mi lehet a baj?

4 csúcs+ nagynyomásút vidd el a dízelesekhez. Nincs mese!
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #34686 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:14:05 »

4 csúcs+ nagynyomásút vidd el a dízelesekhez. Nincs mese!
Most lett megcsinálva pár hónapja
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34687 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:16:17 »

Most lett megcsinálva pár hónapja

Akkor gariba!
(Hol csináltattad?)
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.01 szombat, 09:20:15 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #34688 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:26:00 »

Akkor gariba!
(Hol csináltattad?)
http://vipbusiness.hu/cegkatalogus/microsite/4325_euro-electric_kft/
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34689 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:28:43 »

a lapjuk nem valami bizalomgerjesztő
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #34690 Dátum: 2014.11.01 szombat, 09:34:07 »

Sziasztok!P1211, p0251, p0191, hibakódokat dobott a z autó.Tegnap lassú fordulaton kétszer leállt,villogó malacfarokkal.Mi lehet a baj?
Nyomás szabályzó szelep hibája okozhat ilyet?Beindítás után pár másodpercig hallani ahogy erősen dolgozik
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34691 Dátum: 2014.11.01 szombat, 11:13:48 »

nem kell tudás hozzá lecsavarozod róla a kábeleket és egy kábelt fogsz az akku pozitívra és ráérinted a izzitó végére ha szikrázik jó ha nem akkor kuka

Ez így nem teljes igaz. Ez csak szakadás ellenőrzésre jó.
Ha zárlatot, akkor is szikrázó. Máris megtéveszt......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34692 Dátum: 2014.11.01 szombat, 11:19:01 »

Nyomás szabályzó szelep hibája okozhat ilyet?Beindítás után pár másodpercig hallani ahogy erősen dolgozik

A nyomászabályzó hangját működés közben nem hallani.
Mást hallasz valószínű, bár egy traktor mellett hallgatózni.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34693 Dátum: 2014.11.01 szombat, 18:58:26 »

Nyomás szabályzó szelep hibája okozhat ilyet?Beindítás után pár másodpercig hallani ahogy erősen dolgozik
Ha a szivattyút is felújítják akkor ha azt kihagyták egy nullák!!!Amúgy akkor nem jó.ismerősnek 3 hónap alatt 3-szor kellett vissza vinni.Ez van.Vidd vissza és csinálják meg rendessen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #34694 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 07:46:50 »

Ha a szivattyút is felújítják akkor ha azt kihagyták egy nullák!!!Amúgy akkor nem jó.ismerősnek 3 hónap alatt 3-szor kellett vissza vinni.Ez van.Vidd vissza és csinálják meg rendessen.

nekem pesten a filepék csinélták és szelepet nem cseréltek
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #34695 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 08:26:25 »

Üdv!
Olyat produkál a dieselem hogy alacsony fordulaton egyenletes gázon becsörög.
1300-as fordulatnál egyenes ùton terhelès nèlkül.Ha hùzatom semmi gondja.
Nincs hibakód nem füstölegy rendesen,nem tilt.
Valakinek ötlet?

Kapott mostanában wins tisztìtóadalèkot.Lehet attól?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34696 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 10:52:14 »

nekem pesten a filepék csinélták és szelepet nem cseréltek
Azt nem értem,ha ujítunk valamit akkor mért marad ki valami,hát az nem hozzá tartozik???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34697 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 12:16:09 »

Üdv!
Olyat produkál a dieselem hogy alacsony fordulaton egyenletes gázon becsörög.
1300-as fordulatnál egyenes ùton terhelès nèlkül.Ha hùzatom semmi gondja.
Nincs hibakód nem füstölegy rendesen,nem tilt.
Valakinek ötlet?

Kapott mostanában wins tisztìtóadalèkot.Lehet attól?

enyém is ilyent csinál.

Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #34698 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 13:46:00 »

Azt nem értem,ha ujítunk valamit akkor mért marad ki valami,hát az nem hozzá tartozik???

Gondolom olcsó javítást kért és abban nem fél bele egy közel 30.000 ft alkatrész cseréje is.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #34699 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 15:32:50 »

Gondolom olcsó javítást kért és abban nem fél bele egy közel 30.000 ft alkatrész cseréje is.
nem mondtam nekik h olcsó legyen csak azt h mérjék be és telózzanak mi a helyzet .hívtak is azt mondták a szelepet nem kell cserélni mert csak most kezdett leválni a fala a szivattyúnak .így volt78e pénz ha kellett volna kicseréltetem
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Oldalak: 1 ... 687 688 689 690 691 692 693 [694] 695 696 697 698 699 700 701 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.