Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 03:23:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 748 749 750 751 752 753 754 [755] 756 757 758 759 760 761 762 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13884900 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37700 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 10:10:40 »

Pécsett mozgok:) ha van ingyenes lehetőség megköszönöm, ha fizetni kell ám legyen.
biztos tud segíteni pécsi klubtárs....csak kérni kell,írd be a diagtopicba! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37701 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 10:12:09 »

nagyon koszonom a gyors választ. Hütő tisztítást terveztem is, viszont diagot nem tudom hol csináljak, eddig vagy 10 helyen voltam es az az érzésem senki nem tudja pontosan mit is kell nézni.
beszívott levegőhőmérsékletet és hengerfej hőmérsékletet lehet online diaggal csekkolni,kérj meg te is egy közeledbeli klubtársat,és egy elm-el is meglehet ezeket nézni.az is lehet,hogy MIL-lámpát is gyújtott,és van eltárolt hibakódja is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #37702 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 10:19:28 »

beszívott levegőhőmérsékletet és hengerfej hőmérsékletet lehet online diaggal csekkolni,kérj meg te is egy közeledbeli klubtársat,és egy elm-el is meglehet ezeket nézni.az is lehet,hogy MIL-lámpát is gyújtott,és van eltárolt hibakódja is.
Tegnap ki olvastuk: rail nyomás előírt tartományon kívül, üzemanyag mennyiség szabályozás előírt tartományon kívül. Ezek huzamosabb ideje. Azon túl Légtömeg lég mennyiség merő előírt tartományon kívül, beszívott levegő hőmérséklet megszakítás jel túl magas. Ez az utóbbi 2 nem lehet attól hogy mikor legszurot tisztítottam es lehuztam a Légtömeg mérő csatlakozojat beírta? Lehet egyben a Légtömeg es a levegő hőmérséklet jeladó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37703 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 11:35:47 »

Tegnap ki olvastuk: rail nyomás előírt tartományon kívül, üzemanyag mennyiség szabályozás előírt tartományon kívül. Ezek huzamosabb ideje. Azon túl Légtömeg lég mennyiség merő előírt tartományon kívül, beszívott levegő hőmérséklet megszakítás jel túl magas. Ez az utóbbi 2 nem lehet attól hogy mikor legszurot tisztítottam es lehuztam a Légtömeg mérő csatlakozojat beírta? Lehet egyben a Légtömeg es a levegő hőmérséklet jeladó?
mk3 nem tárol hibát gyujtás nélkül levett szenzorokra.igen,egyben van,de lehet,hogy kontakthibás vagy szakadt a vezetéke.Olyankor alapjelet kezel az ecu.ekkor történhetett a hiba......
az üzemanyagrendszeri hibakódok lehetnek ennek a következményei.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37704 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 11:42:52 »

mk3 nem tárol hibát gyujtás nélkül levett szenzorokra.igen,egyben van,de lehet,hogy kontakthibás vagy szakadt a vezetéke.Olyankor alapjelet kezel az ecu.ekkor történhetett a hiba......
az üzemanyagrendszeri hibakódok lehetnek ennek a következményei.
focus.... Smiley de attól még igaz.
Ha ennyi hiba van, lehet az ECU csatlakozója vagy a kábelek problémásak. Nyest?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37705 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 12:00:42 »

focus.... Smiley de attól még igaz.
Ha ennyi hiba van, lehet az ECU csatlakozója vagy a kábelek problémásak. Nyest?
shimán....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #37706 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:10:04 »

shimán....
egyszer volt egy kabelkoteg olvadás, amit egy szerelo igy ugy megcsinált..... Egy kabelkoteg csere akkor igazán kellemes hír lenne... Jobb lámpa magasság es tükör fűtés nincs azóta...  wow1 rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37707 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 15:01:53 »

egyszer volt egy kabelkoteg olvadás, amit egy szerelo igy ugy megcsinált..... Egy kabelkoteg csere akkor igazán kellemes hír lenne... Jobb lámpa magasság es tükör fűtés nincs azóta...  wow1 rinya
akkor bizony azzal kell kezdeni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37708 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 15:33:25 »

Elkészült a szíjlazító kézikészülék  vigyor3

Hogy kell használni?

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37709 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 15:36:27 »

Elkészült a szíjlazító kézikészülék  vigyor3

Hogy kell használni?


beakasztod az egyik pöckét a generátor traverzébe,a másik pöckét a szíjfeszítő traverzéve a rugó felett.A kart előrefelé húzod.Az összetolja a rugót-a szíj lelazul,és a generátorszíjtárcsáról a másik kezeddel ledobod oldalra a szíjat.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #37710 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 15:40:41 »

Elkészült a szíjlazító kézikészülék  vigyor3

Hogy kell használni?


Én is legyártottam ezt a kézi készüléket, sokáig próbálgattam, majd föladtam. 1 csavart kényelmesen be lehet hajtani kézzel, ezen az 1 csavaron egy kis erővel kézzel át lehet fordítani a tárcsát eplus2
 
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37711 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 15:51:39 »

beakasztod az egyik pöckét a generátor traverzébe,a másik pöckét a szíjfeszítő traverzéve a rugó felett.A kart előrefelé húzod.Az összetolja a rugót-a szíj lelazul,és a generátorszíjtárcsáról a másik kezeddel ledobod oldalra a szíjat.ennyi.
Tehát akkor oda kell beakasszam ahol a feszítő tud fordulni a generátor tartókonzolján ha jól értelmezem?!

Itt már mindent felszereltem csak a szíj lóg a levegőben?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37712 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 15:52:14 »

Én is legyártottam ezt a kézi készüléket, sokáig próbálgattam, majd föladtam. 1 csavart kényelmesen be lehet hajtani kézzel, ezen az 1 csavaron egy kis erővel kézzel át lehet fordítani a tárcsát eplus2
 
Jó lett volna úgy nekem is (ha a főtengely tárcsára gondolsz) Csak nem tudtam lelazítani a csavarokat mert nincs légkulcsom!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37713 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 15:58:37 »

Tehát akkor oda kell beakasszam ahol a feszítő tud fordulni a generátor tartókonzolján ha jól értelmezem?!

Itt már mindent felszereltem csak a szíj lóg a levegőben?
igen,igen.de ne felejtsd el a szíjat belefűzni a generátor traverzébe..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37714 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 16:06:02 »

igen,igen.de ne felejtsd el a szíjat belefűzni a generátor traverzébe..... vigyor3
Gondoltam először befűzögetem mindenhova csak a generátoron nem lesz fent  Grin

Köszi  worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #37715 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 16:14:37 »

Jó lett volna úgy nekem is (ha a főtengely tárcsára gondolsz) Csak nem tudtam lelazítani a csavarokat mert nincs légkulcsom!
A fiam taposta a féket természetesen sebességben volt az autó, én meg sima crova-val kicsit nehezen ugyan de fellazítottam.  Biztosan jó valamire a szíjlazító most garázsban a szekrény tetején pihen. Tényleg sokáig nézegettem, hogy hova lehetne beakasztani de nem sikerült rájönnöm, maradt a nyers erő.  Fix szár+cső.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37716 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 16:20:58 »

A fiam taposta a féket természetesen sebességben volt az autó, én meg sima crova-val kicsit nehezen ugyan de fellazítottam.  Biztosan jó valamire a szíjlazító most garázsban a szekrény tetején pihen. Tényleg sokáig nézegettem, hogy hova lehetne beakasztani de nem sikerült rájönnöm, maradt a nyers erő.  Fix szár+cső.
Mi is ezt csináltuk csak mozdult a motor is, aztán nem erőltettem tovább! De ha nem jön be ez a lazítós dolog akkor muszáj lesz nekem is levenni valahogy a tárcsát  smile
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #37717 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 17:08:31 »

Mi is ezt csináltuk csak mozdult a motor is, aztán nem erőltettem tovább! De ha nem jön be ez a lazítós dolog akkor muszáj lesz nekem is levenni valahogy a tárcsát  smile
Fordul a motor+a lendkerék is enged... eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37718 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 17:58:17 »

Tehát akkor oda kell beakasszam ahol a feszítő tud fordulni a generátor tartókonzolján ha jól értelmezem?!

Itt már mindent felszereltem csak a szíj lóg a levegőben?

Emlékeim szerint a szíjat csak akkor tudod a helyére tenni, ha a feszítő még nincs fixre csavarozva, mert nem fér be a blokk és a gorgője között. Amúgy igen.

A feszítőt meg így kell használni:

http://ww2.justanswer.com/uploads/Gallagher99/2011-08-31_225356_graphic.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joopofa
Vendég
« Új hozzászólás #37719 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 18:25:34 »

igen..kinyomó is...

kuplung+hidraulikus kinyomó+lendkerék:120 pénz

természetesen gyári újba...
[/quote]

szia nekem is kellene egy ilyen szett ha lenne 130 le hatos valto  fmba motorkodos 2002 evjarat kössz elöre is
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37720 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 19:16:07 »

A Te autódon a lánc felén.

Köszönöm a választ!

Közben kiderült a probléma. Rosszul vannak felprogramozva a porlasztók. A számok stimmelnek csak nem a megfelelő helyen vannak.
Ha tudnék ide képet beszúrni akkor megmutatnám, hogy mit rontottak el a kódolással, leírni meg túl hosszú, na mindegy.

Viszont Forscan programban megtaláltam azt a részt ahol át lehet írni a kódokat, át is írtam de nem találok semmi gombot amivel átküldeném az ECU-ba. Nincs OK gomb nincs SAVE gomb se semmi. Beírom a kódokat az utolsó karakternél ott van a kurzor és onnan semmi. Entert nyomtam de semmi.

Van valami trükk?
Kaphatnék egy rövid útmutatót a használatáról?

Köszönöm!

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #37721 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 20:51:17 »

akkor bizony azzal kell kezdeni.
ne maar. Az a baj hogy ha cseréltem kb annyi mint ha csere nélkül valaki át bogarassza... Szoval nem a legolcsóbb... Nem tudtok valahol olcsón kabelkoteget? Vagy valakit aki ezzel foglalkozik es nem kér el 200 ezret munkadijra?  rinya szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37722 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 21:15:31 »

Köszönöm a választ!

Közben kiderült a probléma. Rosszul vannak felprogramozva a porlasztók. A számok stimmelnek csak nem a megfelelő helyen vannak.
Ha tudnék ide képet beszúrni akkor megmutatnám, hogy mit rontottak el a kódolással, leírni meg túl hosszú, na mindegy.

Viszont Forscan programban megtaláltam azt a részt ahol át lehet írni a kódokat, át is írtam de nem találok semmi gombot amivel átküldeném az ECU-ba. Nincs OK gomb nincs SAVE gomb se semmi. Beírom a kódokat az utolsó karakternél ott van a kurzor és onnan semmi. Entert nyomtam de semmi.

Van valami trükk?
Kaphatnék egy rövid útmutatót a használatáról?

Köszönöm!

Üdv: Ákos
nem a play-t kellmegnyomni?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37723 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 21:18:22 »

ne maar. Az a baj hogy ha cseréltem kb annyi mint ha csere nélkül valaki át bogarassza... Szoval nem a legolcsóbb... Nem tudtok valahol olcsón kabelkoteget? Vagy valakit aki ezzel foglalkozik es nem kér el 200 ezret munkadijra?  rinya szomoru1
ha mondeo lenne, tudnánk. Szerintem a fordfocus.hu közösségében is vannak bontósok....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37724 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 21:31:30 »

nem a play-t kellmegnyomni?

Sajnos nem.

Amikor az elején megnyomom a play-t akkor olvassa ki a benne lévő kódokat. Utána át lehet írni de utána már a play inaktív és csak a stop-ra lehet nyomni.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37725 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 21:41:13 »

Sajnos nem.

Amikor az elején megnyomom a play-t akkor olvassa ki a benne lévő kódokat. Utána át lehet írni de utána már a play inaktív és csak a stop-ra lehet nyomni.
nekem 2 opció van.kódok olvasása,és kódok írása.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37726 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 21:54:56 »

nem a play-t kellmegnyomni?

"Milyen pléh gombot? Itt minden bakelitből van!"

Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37727 Dátum: 2015.08.07 péntek, 12:36:55 »

Köszönöm az online segítséget mindenkinek! Kicseréltem az egész szíjrendszert Cheesy
 worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


eric20
Vendég
« Új hozzászólás #37728 Dátum: 2015.08.07 péntek, 14:45:29 »

ha mondeo lenne, tudnánk. Szerintem a fordfocus.hu közösségében is vannak bontósok....
vannak de az a baj hogy nagyon kevés a 2.0 tdci.  Undecided
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37729 Dátum: 2015.08.07 péntek, 20:50:59 »

nekem 2 opció van.kódok olvasása,és kódok írása.

Oké most már megvan. Köszönöm!

A következő nagy kérdés: A porlasztókat hengerszám szerint kell felprogramozni? 1 2 3 4 vagy gyújtási sorrend szerint? 1 3 4 2
Egy külföldi fórumon azt írják, hogy gyújtási sorrend szerint.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37730 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:07:30 »

Na mostmár teljes a káosz a fejemben. A magyar oldalakon azt írják, hogy a ford TDCI motorokon a váltó felől kell számolni a hengereket és hengerszámozás sorrendjében kell beírni az injektorkódokat.

Azt is írják, hogy kódolás után néhány kilométerig nincs pilot befecskendezés. Aztán folyamatosan beáll a rendszer. Ez mégis hány km 1-2 vagy 5-10?

Aki csinált már ilyet ford mondeo TDCI-n legyen szíves írja már le a kódolás menetét és mikéntjét.

Köszönöm szépen.

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37731 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:07:41 »

Oké most már megvan. Köszönöm!

A következő nagy kérdés: A porlasztókat hengerszám szerint kell felprogramozni? 1 2 3 4 vagy gyújtási sorrend szerint? 1 3 4 2
Egy külföldi fórumon azt írják, hogy gyújtási sorrend szerint.
a forscan egyértelműen meghatározza a sorrendet.az szerint kell bevinni őket,és akkor nem lehet félreértés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37732 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:10:31 »

Na mostmár teljes a káosz a fejemben. A magyar oldalakon azt írják, hogy a ford TDCI motorokon a váltó felől kell számolni a hengereket és hengerszámozás sorrendjében kell beírni az injektorkódokat.

Azt is írják, hogy kódolás után néhány kilométerig nincs pilot befecskendezés. Aztán folyamatosan beáll a rendszer. Ez mégis hány km 1-2 vagy 5-10?

Aki csinált már ilyet ford mondeo TDCI-n legyen szíves írja már le a kódolás menetét és mikéntjét.

Köszönöm szépen.

Üdv: Ákos
a kis rajz amit a forscan kitesz a programozássorán egyértelművé teszi.Ott van a váltónak az ikonja,és a hengerek számozása.mellette a hengerszámokhoz tartozó kódokkal.a kódbevitel ugyan így.először olvasd ki a kódokat,írd fel,aztán az újrakódolás után megint ellenőrizd le őket,hogy helyesen vitted e be.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37733 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:15:22 »

Na mostmár teljes a káosz a fejemben. A magyar oldalakon azt írják, hogy a ford TDCI motorokon a váltó felől kell számolni a hengereket és hengerszámozás sorrendjében kell beírni az injektorkódokat.

Azt is írják, hogy kódolás után néhány kilométerig nincs pilot befecskendezés. Aztán folyamatosan beáll a rendszer. Ez mégis hány km 1-2 vagy 5-10?

Aki csinált már ilyet ford mondeo TDCI-n legyen szíves írja már le a kódolás menetét és mikéntjét.

Köszönöm szépen.

Üdv: Ákos
az eltárolt adatok törlődnek az ecu-ból,amik az üzemanyagrendszer korrekciós értékei.a progizás után a tanulási szakaszban ezeket az értékeket újra elkell tárolja az ecu.addig is tökéletesen működik a rendszer,de később kisimul a motor járása,nem jár olyan kopogósan,kissebb járási bizonytalanságok megszűnnek.
De ha csak a csúcsok kódjait viszed be-tehát újraprogramozod őket,az nem fogja hosszútávon megoldani a csúcsok kopása miatti problémát,ergo a xar csúcsok továbbra is xarok maradnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37734 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:27:30 »

az eltárolt adatok törlődnek az ecu-ból,amik az üzemanyagrendszer korrekciós értékei.a progizás után a tanulási szakaszban ezeket az értékeket újra elkell tárolja az ecu.addig is tökéletesen működik a rendszer,de később kisimul a motor járása,nem jár olyan kopogósan,kissebb járási bizonytalanságok megszűnnek.
De ha csak a csúcsok kódjait viszed be-tehát újraprogramozod őket,az nem fogja hosszútávon megoldani a csúcsok kopása miatti problémát,ergo a xar csúcsok továbbra is xarok maradnak.

ok.

már csak egy kérdés maradt. Hengerszámozás sorrendjében 1234 vagy gyújtási sorrendben 1342 kell beírni?  Tehát a kis ábrán a felső sorban vagy az alsó sorban lévő számozás szerint?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37735 Dátum: 2015.08.07 péntek, 22:07:24 »

ok.

már csak egy kérdés maradt. Hengerszámozás sorrendjében 1234 vagy gyújtási sorrendben 1342 kell beírni?  Tehát a kis ábrán a felső sorban vagy az alsó sorban lévő számozás szerint?
holnap megnézem neked.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37736 Dátum: 2015.08.07 péntek, 22:47:27 »

Na hát hogy ne legyen minden jó kettévált a főtengely szíjtárcsám  vigyor3

Nem egyedi eset, ugye? Jó büdös égett szag volt és kb. lépésben haladt a szíj és világított a töltésjelző eyértelműen!

Milyet vegyek?
Jó ez az akron féle 15eFt-os?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37737 Dátum: 2015.08.07 péntek, 23:26:29 »

Na hát hogy ne legyen minden jó kettévált a főtengely szíjtárcsám  vigyor3

Nem egyedi eset, ugye? Jó büdös égett szag volt és kb. lépésben haladt a szíj és világított a töltésjelző eyértelműen!

Milyet vegyek?
Jó ez az akron féle 15eFt-os?

Nem egyedi eset, "kopóalkatrész"...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #37738 Dátum: 2015.08.08 szombat, 11:36:27 »

beszívott levegőhőmérsékletet és hengerfej hőmérsékletet lehet online diaggal csekkolni,kérj meg te is egy közeledbeli klubtársat,és egy elm-el is meglehet ezeket nézni.az is lehet,hogy MIL-lámpát is gyújtott,és van eltárolt hibakódja is.
előre bocsi a hulye kérdésért, de hogy lehet online diaggal megnézni, mi az elm es a mil. Nekem is fáj a kérdés de tenyleg érdekelne.  angel worship
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37739 Dátum: 2015.08.08 szombat, 12:40:03 »

Na hát hogy ne legyen minden jó kettévált a főtengely szíjtárcsám  vigyor3

Nem egyedi eset, ugye? Jó büdös égett szag volt és kb. lépésben haladt a szíj és világított a töltésjelző eyértelműen!

Milyet vegyek?
Jó ez az akron féle 15eFt-os?

Nekünk volt olasz utángyártott. 5ezret bírt Cheesy Vegyél Dayco-t v Gates-t,azokkal nem lehet nagy gond Smiley
Naplózva
schnee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #37740 Dátum: 2015.08.08 szombat, 13:39:39 »

Hibajel nincs a műszerfalon ,attól még egy hiba olvasást meg ejthetnél.Abból már többet tudnak mondani a fiuk.


Megnéztem, nincs hiba kód a rendszerben. Viszont a probléma megoldodott, mert tegnap este elment az erő a kocsiból és elkezdett füstölni. És a turbó csövön is láthatóvá vált a lyuk....

https://drive.google.com/file/d/1v-WeZCBrnG8UdFke5a19cZ1kCPmT-_FLlw/view?usp=sharing
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.08 szombat, 13:42:19 írta schnee » Naplózva

Schnee

----
Mondeo MK3 TDCi 2.0 Kombi 2004 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37741 Dátum: 2015.08.08 szombat, 15:03:23 »

Találós kérdés:

Mi lehet az, ami hidegen indítva az autót kicsit kerepel és nyekereg, kb. a generátorszíj környékéről, de 1-2 perc után majdnem teljesen elhallgat. Gyorsításkor semmi hangja, de motorfékes menetben akár egy hosszabb lejtőn is folyamatosan kerepel (gázadásra azonnal abbahagyja a kereplést)?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37742 Dátum: 2015.08.08 szombat, 15:12:00 »

Találós kérdés:

Mi lehet az, ami hidegen indítva az autót kicsit kerepel és nyekereg, kb. a generátorszíj környékéről, de 1-2 perc után majdnem teljesen elhallgat. Gyorsításkor semmi hangja, de motorfékes menetben akár egy hosszabb lejtőn is folyamatosan kerepel (gázadásra azonnal abbahagyja a kereplést)?

AndyA
a szíjtárcsa
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37743 Dátum: 2015.08.08 szombat, 15:56:31 »

a szíjtárcsa

Fasza... Vadi új, 2500 km-t futott. Igaz, Bárdis...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37744 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 10:13:44 »

Nekünk volt olasz utángyártott. 5ezret bírt Cheesy Vegyél Dayco-t v Gates-t,azokkal nem lehet nagy gond Smiley
Mit jelent, hogy 5ezret bírt? Utána már volt hangja vagy szétesett teljesen?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37745 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 10:14:31 »

Fasza... Vadi új, 2500 km-t futott. Igaz, Bárdis...

AndyA
Meg kell oldani ezt...nem kell oda gumi fémből kell az egészet megcsinálni  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


jancsikajuliska
Vendég
« Új hozzászólás #37746 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 17:41:03 »

Sziasztok! Olyan hiba jelenséggel fordulok hozzátok, hogy egy ideje mintha szívódizel lenne az autó nézegettük a turbóját és mintha fel akadna az állítókar, ha menet közben újra indítom akkor rendesen működik egy darabig. Megtörtént a tisztítás de így sem jött meg az ereje. Turbó csövek jók,hibakód nincs, füstöt nem produkál! Ja majd elfelejtettem 2001 MK3 TDCI FMBA! Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát??
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37747 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 17:49:17 »

Sziasztok! Olyan hiba jelenséggel fordulok hozzátok, hogy egy ideje mintha szívódizel lenne az autó nézegettük a turbóját és mintha fel akadna az állítókar, ha menet közben újra indítom akkor rendesen működik egy darabig. Megtörtént a tisztítás de így sem jött meg az ereje. Turbó csövek jók,hibakód nincs, füstöt nem produkál! Ja majd elfelejtettem 2001 MK3 TDCI FMBA! Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát??

Nem villog az izzítás-lámpa a műszerfalon, amikor elmegy az ereje?
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37748 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 18:55:25 »

Sziasztok,
Különös dolgot produkál a motorom. Eddig sem evett szinte semmi olajat, de most termeli.
Új két hete kifeküdt a főtengely ékszíjtárcsa, a csere idején megnéztem az olajszintet és a max. jel fölött volt. Éppen aktuális volt az olajcsere, új olajat töltöttünk bele, pont a pálca jelei közé, talán kicsit még a min. szinthez közelebb.
Kb. 1000km-t mentem az olajcsere óta. Megnéztem és jééé?!? újra a maxnál van.
Kieresztettem belőle 1/2 litert, így kb. beállt a korábbi szintre.
Nincs benne víz, a hűtőfolyadék nem látszik fogyni, fél litert biztosan nem.

Mi lehet a titokzatos többlet anyag? Juthat üzemanyag a motorolajba?
A gép megy, mint a veszedelem, semmi füst, semmi gőz, semmi hibakód.
Egyetlen furcsaság a motortérben, hogy a két középső injektor környékén olajos a szelepfedél. Kitörölgettem, nem tudom eldönteni, hogy motorolaj jön fel a tömítőgyűrű körül, vagy a visszafolyó cső mellett ereszt picit. Tüzetesen nézve inkább az előbbi. De fél liternyi anyag nem fordult meg ott, az biztos.

Van ötletetek?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #37749 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 19:02:01 »

Sziasztok,
Különös dolgot produkál a motorom. Eddig sem evett szinte semmi olajat, de most termeli.
Új két hete kifeküdt a főtengely ékszíjtárcsa, a csere idején megnéztem az olajszintet és a max. jel fölött volt. Éppen aktuális volt az olajcsere, új olajat töltöttünk bele, pont a pálca jelei közé, talán kicsit még a min. szinthez közelebb.
Kb. 1000km-t mentem az olajcsere óta. Megnéztem és jééé?!? újra a maxnál van.
Kieresztettem belőle 1/2 litert, így kb. beállt a korábbi szintre.
Nincs benne víz, a hűtőfolyadék nem látszik fogyni, fél litert biztosan nem.

Mi lehet a titokzatos többlet anyag? Juthat üzemanyag a motorolajba?
A gép megy, mint a veszedelem, semmi füst, semmi gőz, semmi hibakód.
Egyetlen furcsaság a motortérben, hogy a két középső injektor környékén olajos a szelepfedél. Kitörölgettem, nem tudom eldönteni, hogy motorolaj jön fel a tömítőgyűrű körül, vagy a visszafolyó cső mellett ereszt picit. Tüzetesen nézve inkább az előbbi. De fél liternyi anyag nem fordult meg ott, az biztos.

Van ötletetek?
A leengedett motor olajnak nincs véletlenül gázolaj szaga?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak: 1 ... 748 749 750 751 752 753 754 [755] 756 757 758 759 760 761 762 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.