Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 13:30:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 929 930 931 932 933 934 935 [936] 937 938 939 940 941 942 943 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13292367 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Losi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #46750 Dátum: 2019.12.17 kedd, 11:04:35 »

Sziasztok!

115 lovas 1,6 Tdci motoros Tourneom alapjáraton vissza vissza térő 1-2 másodpercig tartó remegést kezdett el produkálni.Porlasztokat kimérettem, kiderült, hogy ki kell cserélni őket.Gyári Fordot rakattam bele.Gyári kódokat betáplálták és annyit mondtak, hogy a kocsi még finomhangolja magát, addig elképzelhető hogy hallok a motor felől “kerregő” hangot, de az el fog múlni miután beállította magát.Hát ez a hang nem múlt el, sőt az alapjárati remegés is megmaradt.Visszavittem persze, de nem igazán tudnak kit kezdeni vele.A gépen az üzemanyagszivattyúból mért értékek ingadoznak, talán azzal lehet még bibi de nem tudják biztosra mondani.
Hasonló élményekkel gazdagodott már valaki közületek?

Köszi a válaszokat!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46751 Dátum: 2019.12.17 kedd, 11:10:27 »

Sziasztok!

115 lovas 1,6 Tdci motoros Tourneom alapjáraton vissza vissza térő 1-2 másodpercig tartó remegést kezdett el produkálni.Porlasztokat kimérettem, kiderült, hogy ki kell cserélni őket.Gyári Fordot rakattam bele.Gyári kódokat betáplálták és annyit mondtak, hogy a kocsi még finomhangolja magát, addig elképzelhető hogy hallok a motor felől “kerregő” hangot, de az el fog múlni miután beállította magát.Hát ez a hang nem múlt el, sőt az alapjárati remegés is megmaradt.Visszavittem persze, de nem igazán tudnak kit kezdeni vele.A gépen az üzemanyagszivattyúból mért értékek ingadoznak, talán azzal lehet még bibi de nem tudják biztosra mondani.
Hasonló élményekkel gazdagodott már valaki közületek?

Köszi a válaszokat!


Szia!

Lehet feltűnt, hogy ez Mondeo fórum. Az MK3-ban pedig nem is volt 1.6 Tdci...mivel az PSA motor.  vigyor3
Amúgy ennél a motornál a kódok beírása után, törölni kell az injektorok adaptációs értékeit és menni az autóval, amíg 7 lépcsőben újra nem tanul.
Ha nincs törölve, nem fog elkezdeni újratanulni. A tanítási menet alatt gyorsítások 3000 rpm fölé és onnan motorfékkel 1500 -ig kell vissza engedni, amig mind a 4 befecskendező értéke teljesen be nem tanult.
Milyen értékek -amiket mértek- és hogyan ingadonak?
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.17 kedd, 11:12:01 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Losi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #46752 Dátum: 2019.12.17 kedd, 11:23:36 »


Szia!

Lehet feltűnt, hogy ez Mondeo fórum. Az MK3-ban pedig nem is volt 1.6 Tdci...mivel az PSA motor.  vigyor3
Amúgy ennél a motornál a kódok beírása után, törölni kell az injektorok adaptációs értékeit és menni az autóval, amíg 7 lépcsőben újra nem tanul.
Ha nincs törölve, nem fog elkezdeni újratanulni. A tanítási menet alatt gyorsítások 3000 rpm fölé és onnan motorfékkel 1500 -ig kell vissza engedni, amig mind a 4 befecskendező értéke teljesen be nem tanult.
Milyen értékek -amiket mértek- és hogyan ingadonak?

Szia!

Lehet feltűnt, hogy ez Mondeo fórum. Az MK3-ban pedig nem is volt 1.6 Tdci...mivel az PSA motor.  vigyor3
Amúgy ennél a motornál a kódok beírása után, törölni kell az injektorok adaptációs értékeit és menni az autóval, amíg 7 lépcsőben újra nem tanul.
Ha nincs törölve, nem fog elkezdeni újratanulni. A tanítási menet alatt gyorsítások 3000 rpm fölé és onnan motorfékkel 1500 -ig kell vissza engedni, amig mind a 4 befecskendező értéke teljesen be nem tanult.
Milyen értékek -amiket mértek- és hogyan ingadonak?

Az adaptációs értékek törölve lettek.Tanítani is megpróbáltam pontosan úgy ahogy leírtad (kb 100 km-t mentem vele úgy) de nem tanul.
Az üzemanyag nyomás értékai ingadoznak, teljesen rendszertelenül.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46753 Dátum: 2019.12.17 kedd, 12:47:05 »

Az adaptációs értékek törölve lettek.Tanítani is megpróbáltam pontosan úgy ahogy leírtad (kb 100 km-t mentem vele úgy) de nem tanul.
Az üzemanyag nyomás értékai ingadoznak, teljesen rendszertelenül.
Honnan tudod, hogy nem tanult?
Azt lehet ellenőrizni, ki olvasni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Losi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #46754 Dátum: 2019.12.17 kedd, 12:49:35 »

Honnan tudod, hogy nem tanult?
Azt lehet ellenőrizni, ki olvasni.

Leellenőriztük azt is géppel.Az írja, hogy 0%
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46755 Dátum: 2019.12.17 kedd, 12:50:22 »

Leellenőriztük azt is géppel.Az írja, hogy 0%

Hát nem azt kell írnia....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46756 Dátum: 2019.12.18 szerda, 07:04:46 »

Honnan tudod, hogy nem tanult?
Azt lehet ellenőrizni, ki olvasni.

Mk3-nál hogyan kell törölni a tanult értékeket?
Tanítás ugyan az a folyamat amit leirtal?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46757 Dátum: 2019.12.18 szerda, 08:11:40 »

Mk3-nál hogyan kell törölni a tanult értékeket?
Tanítás ugyan az a folyamat amit leirtal?

A két motor nem azonos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46758 Dátum: 2019.12.18 szerda, 13:07:27 »

A két motor nem azonos.

Van megoldás mk3ra is?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46759 Dátum: 2019.12.18 szerda, 13:11:28 »

Van megoldás mk3ra is?

Milyen megoldásra gondolsz?  Varázsige?
Ha rosszak a befecskendezők, fel kell újítani vagy cserélni (biztosan jók legyenek). Kódokat beírni és autózni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #46760 Dátum: 2019.12.18 szerda, 13:16:08 »

Sziasztok!

Hétfőn viszem szervízbe a kicsikét, de érdekelne a véleményetek, mennyire fog fájni Smiley

Megjelent a motortérből egy ütemes kattogó hang (fémes ütésszerű traktorhang), ami elektromos terhelésre erősödik (bekapcsolom az első ablakfűtést és csörgő hang is hallatszik). Mintha gázadásra halkabb lenne, de lehet csak elnyomja a motor hangja. A mondi 2 literes, tudom hogy nem számít, de gyönyörű gengszterbabakék Cheesy

Nem vagyok egy nagy guru, de a hang biztosan a motorból jön, nem oldalról a generátor felől. Mind a légkondi mind a hűtővízpumpa szíja és tárcsái cserélve voltak kb. fél éve. Injektorok cserélve voltak benne egy éve. Generátor csapágyas volt fél éve, megcsináltuk Smiley Olajszintje rendben van, nem eszi, olajcsere esedékes, de nem vészesen (10k), amúgy eredetileg azért vittem volna szervízbe. Légkondi nincs bekapcsolva.

A motor nyomatéka teljesen rendben van, a járása amúgy szép, és pöccre indul.

A szerelőm szerint első hallásra vezérműlánc feszítőgörgő lehet, de nem látta még.

Két kérdésem:
- vontassam szerelőig?
- mi lehet szerintetek a gond?

Köszönöm a válaszokat  Grin  worship


eltünt innét az emberke. szerelöd kuka , nálam ugyan ez volt 300ba került a végén csak mert hazudodzott klimakompresszort cseréltett közben csak a fötengelyszijtárcsa volt a rossz.
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Madox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46761 Dátum: 2019.12.24 kedd, 18:02:03 »

Sziasztok! Először is Kellemes ünnepeket! Új vagyok még itt de nagyon jó csapatnak látlak benneteket. Van egy ford focusom 1.8 tdci motorral de sajnos ott nem nagyon látok nagy érdeklődést úgyhogy ha lehet itt kérdeznék hátha tud valaki segíteni. Cserébe amit tudok megosztom majd veletek.Nem rég vettem a kocsit úgy hogy 8000km van az injektorokba és a magasnyomású pedig fel lett újítva.Minap hazafelé a munkából ahogy kell beadta az izzítójeles hibát. Kiolvastam a hibát:4 es henger kopogás küszöbérték felett.Megkérdeztem tőlem okosabb embereket, mi lehet a gond? Egyértelműen injektor, ezt az infót kaptam. Hát jó akkor injektor ki. Mind a négynek nagy volt a résolaj vesztesége. Na ez így karácsony tájékán jól gyomrom rúgott. 140000 lett a vége, deee garancia csak akkor van ha be viszem a többi cuccot is. Ok bevittem. Minden kitakarításra kerűlt és utánna a magasnyomásút is tesztelték csupán egy 40esért. Minden ok mehet vissza. Megtörtént. Viszont a hiba és a tűntek is megmaradtak.Az az érdekes hogy a gyújtás ráadva már adja is ezt a hibát.Lehet esetleg nyomásszabályzó szelep? Vagy a nyomás szenzor a közös csőbe? De az üzemnyomás meg alapjáraton jó. Indítás előtt 6bart mutat. Bocsánat a helyesírásért de mobilról írok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46762 Dátum: 2019.12.24 kedd, 18:41:26 »

Sziasztok! Először is Kellemes ünnepeket! Új vagyok még itt de nagyon jó csapatnak látlak benneteket. Van egy ford focusom 1.8 tdci motorral de sajnos ott nem nagyon látok nagy érdeklődést úgyhogy ha lehet itt kérdeznék hátha tud valaki segíteni. Cserébe amit tudok megosztom majd veletek.Nem rég vettem a kocsit úgy hogy 8000km van az injektorokba és a magasnyomású pedig fel lett újítva.Minap hazafelé a munkából ahogy kell beadta az izzítójeles hibát. Kiolvastam a hibát:4 es henger kopogás küszöbérték felett.Megkérdeztem tőlem okosabb embereket, mi lehet a gond? Egyértelműen injektor, ezt az infót kaptam. Hát jó akkor injektor ki. Mind a négynek nagy volt a résolaj vesztesége. Na ez így karácsony tájékán jól gyomrom rúgott. 140000 lett a vége, deee garancia csak akkor van ha be viszem a többi cuccot is. Ok bevittem. Minden kitakarításra kerűlt és utánna a magasnyomásút is tesztelték csupán egy 40esért. Minden ok mehet vissza. Megtörtént. Viszont a hiba és a tűntek is megmaradtak.Az az érdekes hogy a gyújtás ráadva már adja is ezt a hibát.Lehet esetleg nyomásszabályzó szelep? Vagy a nyomás szenzor a közös csőbe? De az üzemnyomás meg alapjáraton jó. Indítás előtt 6bart mutat. Bocsánat a helyesírásért de mobilról írok.
És nem törölted?  a hibatárolót kellene kiolvasni,nyilván ha ugyan az a hibakód-kopogásérzékelő, akkor töröld.
Mikori az autó?Még elég kevés az infó...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46763 Dátum: 2019.12.24 kedd, 19:08:34 »

Sziasztok! Először is Kellemes ünnepeket! Új vagyok még itt de nagyon jó csapatnak látlak benneteket. Van egy ford focusom 1.8 tdci motorral de sajnos ott nem nagyon látok nagy érdeklődést úgyhogy ha lehet itt kérdeznék hátha tud valaki segíteni. Cserébe amit tudok megosztom majd veletek.Nem rég vettem a kocsit úgy hogy 8000km van az injektorokba és a magasnyomású pedig fel lett újítva.Minap hazafelé a munkából ahogy kell beadta az izzítójeles hibát. Kiolvastam a hibát:4 es henger kopogás küszöbérték felett.Megkérdeztem tőlem okosabb embereket, mi lehet a gond? Egyértelműen injektor, ezt az infót kaptam. Hát jó akkor injektor ki. Mind a négynek nagy volt a résolaj vesztesége. Na ez így karácsony tájékán jól gyomrom rúgott. 140000 lett a vége, deee garancia csak akkor van ha be viszem a többi cuccot is. Ok bevittem. Minden kitakarításra kerűlt és utánna a magasnyomásút is tesztelték csupán egy 40esért. Minden ok mehet vissza. Megtörtént. Viszont a hiba és a tűntek is megmaradtak.Az az érdekes hogy a gyújtás ráadva már adja is ezt a hibát.Lehet esetleg nyomásszabályzó szelep? Vagy a nyomás szenzor a közös csőbe? De az üzemnyomás meg alapjáraton jó. Indítás előtt 6bart mutat. Bocsánat a helyesírásért de mobilról írok.

Szia!

Én már ott látom a hibát a folyamatban, hogy valaki egyértelműen kijelenti mindenféle ellenőrzés/vizsgálat nélkül, hogy mi a hiba.
Ebben azért van bátorság. Meg abban is, hogy erre alapozva nekiugrasz a javításnak.

Egy ezres nagyságrendű nyomásszenzornál a 6 bar nem releváns érték, olyan hibaszázalék szerű....

Gyújtás ráadás után jelentkező hiba elektromos hiba, hiszen azonnal jelentkezik. Nem kell működnie a motornak illetve indítózni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Madox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46764 Dátum: 2019.12.24 kedd, 20:19:41 »

 Nyilván volt előjátéka a hiba feltárásnak. De nem akartam ecsetelni. 2001 es ford focus 1.8 tdci F9DA duratorq motor. Igen a hibát próbáltam törölni de nem engedi. És igen én is gondoltam hogy elektronikai gond van de már csak a injektorok újra behelyezése után. A tanítást is megcsináltam. Akkor tűnik el a hiba amikor betanítom. Ha újra ráadom a gyújtás amivel fixálom a tanítást az ecuba akkor újra kiadja.5 éve tanulom az autójavítást nem vagyok se profi se autószerelő de szeretem csinálni és nem kokányolok még mielőtt ilyen gondolatok támadnának.Eddig még nem volt rá mód hogy ezt a fajta üzemanyag rendszert tanulmányozzam.Ezért is kértem itt segítséget. A diagnosztika is még egy hónapja van meg de folyamatosan tanulom. Delphi, wow diagom van.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46765 Dátum: 2019.12.24 kedd, 20:28:38 »

Gyújtás levétele után tárol a PCM,  nem ráadáskor.
Vagyis amikor ráadod a gyújtást, akkor érzékel újra fennálló hibát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46766 Dátum: 2019.12.24 kedd, 20:34:58 »

Nyilván volt előjátéka a hiba feltárásnak. De nem akartam ecsetelni. 2001 es ford focus 1.8 tdci F9DA duratorq motor. Igen a hibát próbáltam törölni de nem engedi. És igen én is gondoltam hogy elektronikai gond van de már csak a injektorok újra behelyezése után. A tanítást is megcsináltam. Akkor tűnik el a hiba amikor betanítom. Ha újra ráadom a gyújtás amivel fixálom a tanítást az ecuba akkor újra kiadja.5 éve tanulom az autójavítást nem vagyok se profi se autószerelő de szeretem csinálni és nem kokányolok még mielőtt ilyen gondolatok támadnának.Eddig még nem volt rá mód hogy ezt a fajta üzemanyag rendszert tanulmányozzam.Ezért is kértem itt segítséget. A diagnosztika is még egy hónapja van meg de folyamatosan tanulom. Delphi, wow diagom van.
És mi a hibakód? Pxxxx?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Madox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46767 Dátum: 2019.12.24 kedd, 21:20:24 »

És mi a hibakód? Pxxxx?
p2339- 4 es henger kopogás hatáérték felett
Naplózva
Madox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46768 Dátum: 2019.12.24 kedd, 21:22:30 »

Gyújtás levétele után tárol a PCM,  nem ráadáskor.
Vagyis amikor ráadod a gyújtást, akkor érzékel újra fennálló hibát.
értem. Köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46769 Dátum: 2019.12.24 kedd, 21:35:25 »

értem. Köszönöm

Viszont ha törlöd és engedi majd gyújtásra ismét tárolja, indítás nélkül, akkor a hibakód nem lehet valós.
Mert a kopogás felismeréséhez járó motor szükséges.
Tehát ha engedi törölni és gyújtásra beírja, biztosan nem lehet kopogás hiba.
Inkább kódolási hiba. Rossz, hibás kód....
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.24 kedd, 21:38:55 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46770 Dátum: 2019.12.24 kedd, 21:36:55 »

p2339- 4 es henger kopogás hatáérték felett
Pedig ezt a hibát törölni kell,hiszen gyujtás ráadásakor nem tudhatja, hogy kopogni fog....
Próbáld esetleg foscan-el törölni a hibát.Merre laksz,hátha van valaki a környékeden elm327-el?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Madox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46771 Dátum: 2019.12.24 kedd, 22:01:25 »

Pedig ezt a hibát törölni kell,hiszen gyujtás ráadásakor nem tudhatja, hogy kopogni fog....
Próbáld esetleg foscan-el törölni a hibát.Merre laksz,hátha van valaki a környékeden elm327-el?
Hajdú-Bihar Konyár
De a hibán kivűl van tünet is. Többszöri índítózásra indul be nagy nehezen, okádja a füstöt szűrke színű.
Naplózva
Madox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46772 Dátum: 2019.12.24 kedd, 22:05:25 »

Viszont ha törlöd és engedi majd gyújtásra ismét tárolja, indítás nélkül, akkor a hibakód nem lehet valós.
Mert a kopogás felismeréséhez járó motor szükséges.
Tehát ha engedi törölni és gyújtásra beírja, biztosan nem lehet kopogás hiba.
Inkább kódolási hiba. Rossz, hibás kód....
Nem engedi törölni csak abban az esetben ha újra beírom  mind a 4 injektor kódot, és csak addig amíg újra gyújtást kap.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46773 Dátum: 2019.12.24 kedd, 22:41:43 »

Nem engedi törölni csak abban az esetben ha újra beírom  mind a 4 injektor kódot, és csak addig amíg újra gyújtást kap.
akkor ott valami nem stimmel a feltört diagoddal
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46774 Dátum: 2019.12.24 kedd, 23:10:34 »

Hajdú-Bihar Konyár
De a hibán kivűl van tünet is. Többszöri índítózásra indul be nagy nehezen, okádja a füstöt szűrke színű.
a csúcsok kódolásánál elvérzik a holmid valószínűleg.Így gyakorlatilag megbízhatatlan az is,amit kiír.Első körben egy rendes diagnosztika javasolt.Vagy gyári célműszer vagy hasonló típus specifikus diag.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46775 Dátum: 2019.12.24 kedd, 23:12:30 »

Hajdú-Bihar Konyár
De a hibán kivűl van tünet is. Többszöri índítózásra indul be nagy nehezen, okádja a füstöt szűrke színű.
Nem vagy messze HZsolt92-től.Kérdezd meg tud-e segíteni rajtad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Madox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46776 Dátum: 2019.12.25 szerda, 06:57:10 »

Nem vagy messze HZsolt92-től.Kérdezd meg tud-e segíteni rajtad.
Esetleg email cím vagy tel szám?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46777 Dátum: 2019.12.25 szerda, 09:08:58 »

Esetleg email cím vagy tel szám?
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=7027
írj neki privát üzenetet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46778 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 11:04:29 »

Sziasztok! Először is Kellemes ünnepeket! Új vagyok még itt de nagyon jó csapatnak látlak benneteket. Van egy ford focusom 1.8 tdci motorral de sajnos ott nem nagyon látok nagy érdeklődést úgyhogy ha lehet itt kérdeznék hátha tud valaki segíteni. Cserébe amit tudok megosztom majd veletek.Nem rég vettem a kocsit úgy hogy 8000km van az injektorokba és a magasnyomású pedig fel lett újítva.Minap hazafelé a munkából ahogy kell beadta az izzítójeles hibát. Kiolvastam a hibát:4 es henger kopogás küszöbérték felett.Megkérdeztem tőlem okosabb embereket, mi lehet a gond? Egyértelműen injektor, ezt az infót kaptam. Hát jó akkor injektor ki. Mind a négynek nagy volt a résolaj vesztesége. Na ez így karácsony tájékán jól gyomrom rúgott. 140000 lett a vége, deee garancia csak akkor van ha be viszem a többi cuccot is. Ok bevittem. Minden kitakarításra kerűlt és utánna a magasnyomásút is tesztelték csupán egy 40esért. Minden ok mehet vissza. Megtörtént. Viszont a hiba és a tűntek is megmaradtak.Az az érdekes hogy a gyújtás ráadva már adja is ezt a hibát.Lehet esetleg nyomásszabályzó szelep? Vagy a nyomás szenzor a közös csőbe? De az üzemnyomás meg alapjáraton jó. Indítás előtt 6bart mutat. Bocsánat a helyesírásért de mobilról írok.

Majd rájössz, ha GSR elkezdeni neked osztani az észt... taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46779 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 11:07:58 »


Vagy csak egy választ három hozzászólással feljebb. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Krisz81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #46780 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 14:56:28 »

Sziasztok!
Adott az aláírásban levő mondeo. Tempomatos 130-as tempó, puhanás, daráló-törmelék hang. Üresbe kilök, fék, leállósáv. Motorháztető felnyit, 2-es hengernél lyukas blokk. Soha semmilyen rendellenesség nem volt, az autó mindig első fordításra indult, nem füstölt. Mégis mi okozhatta a hajtókar törést? Sokak szerint nyitva ment tönkre a porlasztó és telenyomta a hengert. Ez ésszerű is lehetne, de egy haldokló porlasztónak vannak előjelei. Csak úgy tönkrement egyik pillanatról a másikra? Ez a motor már kuka...
Szétszedve még nem lett,ezért még nem tudom mi történhetett. A motorban 302000 km van. Friss olaj, szűrő üa szűrő 2000km-rel ezelőtt cserélve.
Ki mire tippel? Mi okozta a motor hirtelen halálát?
Naplózva

2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46781 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 19:47:53 »

Sziasztok!
Adott az aláírásban levő mondeo. Tempomatos 130-as tempó, puhanás, daráló-törmelék hang. Üresbe kilök, fék, leállósáv. Motorháztető felnyit, 2-es hengernél lyukas blokk. Soha semmilyen rendellenesség nem volt, az autó mindig első fordításra indult, nem füstölt. Mégis mi okozhatta a hajtókar törést? Sokak szerint nyitva ment tönkre a porlasztó és telenyomta a hengert. Ez ésszerű is lehetne, de egy haldokló porlasztónak vannak előjelei. Csak úgy tönkrement egyik pillanatról a másikra? Ez a motor már kuka...
Szétszedve még nem lett,ezért még nem tudom mi történhetett. A motorban 302000 km van. Friss olaj, szűrő üa szűrő 2000km-rel ezelőtt cserélve.
Ki mire tippel? Mi okozta a motor hirtelen halálát?
A sokak szerinti tipp állhat a legközelebb a valósághoz.300ekm valós, vagy vélt? Mk3nál gyakran úgy jött az országban,hogy a 80e-es autó,máshol már bőven megfutotta 250-300-at is.Úgy 10-ből 9 behozott autónál ez igaz lehetett.
Ha így van,akár járhat a mocid 450-500nál is.Ha nem volt csúcs cserélve még,akkor meg nem is megy csodaszámba a hajtókar törés...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Krisz81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #46782 Dátum: 2019.12.26 csütörtök, 23:01:55 »

A sokak szerinti tipp állhat a legközelebb a valósághoz.300ekm valós, vagy vélt? Mk3nál gyakran úgy jött az országban,hogy a 80e-es autó,máshol már bőven megfutotta 250-300-at is.Úgy 10-ből 9 behozott autónál ez igaz lehetett.
Ha így van,akár járhat a mocid 450-500nál is.Ha nem volt csúcs cserélve még,akkor meg nem is megy csodaszámba a hajtókar törés...
Valós km a 300 ezer. Mégpedig magyarországi autó.
2. tulajtól vettem 154ekm-rel 2007-ben. Asszem 1. és  3. hengerben 101-es porlasztó van (többi 301-es), tehát ott már voltak cserélve. Mióta én használom nem voltak porlasztó gondjaim...
Folyamatosan OMV Maxx Motiont kapott + Metabond Megasel. A hajtókar törés előtt éppen Ausztriából jöttem haza és kint nyomtam tele OMV Maxx Motionnal. Igaz, Metabondot nem tettem most hozzá, mondván nem magyar gázolajat kapott...
Nekem az nem fér a fejembe, hogy mindenféle előjel nélkül történt mindez.
Nekem csak az nem fér a fejembe hogy mindenféle előjel nélkül történt
Naplózva

2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46783 Dátum: 2019.12.27 péntek, 04:27:17 »

Valós km a 300 ezer. Mégpedig magyarországi autó.
2. tulajtól vettem 154ekm-rel 2007-ben. Asszem 1. és  3. hengerben 101-es porlasztó van (többi 301-es), tehát ott már voltak cserélve. Mióta én használom nem voltak porlasztó gondjaim...
Folyamatosan OMV Maxx Motiont kapott + Metabond Megasel. A hajtókar törés előtt éppen Ausztriából jöttem haza és kint nyomtam tele OMV Maxx Motionnal. Igaz, Metabondot nem tettem most hozzá, mondván nem magyar gázolajat kapott...
Nekem az nem fér a fejembe, hogy mindenféle előjel nélkül történt mindez.
Nekem csak az nem fér a fejembe hogy mindenféle előjel nélkül történt

Szerintem istenes hogy eddig bírta, mivel 2 porlasztó nem igazán hozzá való, szerintem nincs mit csodálkozni rajta ha beadta a kulcsot
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Krisz81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #46784 Dátum: 2019.12.30 hétfő, 11:39:31 »

Szerintem istenes hogy eddig bírta, mivel 2 porlasztó nem igazán hozzá való, szerintem nincs mit csodálkozni rajta ha beadta a kulcsot
Én úgy tudom, hogy a 101Z helyettesítheti a 301Z-t.
12 éve így közlekedtem vele 150ekm-t teljesen hibamentesen. Nem gondolnám hogy a101Z-nek köze lenne hozzá, mivel a 2-es hengerben (ahol tört a hajtókar) a gyári 301Z volt.
Egyébként van ismerősöm akinek mar 2 tranzit motor adta meg magát ugyanígy. Bemérette a porlasztót és tökéletes volt. De ezek szerint mechanikai oka van. Pl anyagkifáradás...?
Naplózva

2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46785 Dátum: 2019.12.30 hétfő, 12:10:36 »

Én úgy tudom, hogy a 101Z helyettesítheti a 301Z-t.
12 éve így közlekedtem vele 150ekm-t teljesen hibamentesen. Nem gondolnám hogy a101Z-nek köze lenne hozzá, mivel a 2-es hengerben (ahol tört a hajtókar) a gyári 301Z volt.
Egyébként van ismerősöm akinek mar 2 tranzit motor adta meg magát ugyanígy. Bemérette a porlasztót és tökéletes volt. De ezek szerint mechanikai oka van. Pl anyagkifáradás...?
Szerintem nem.Nem jellemző hiba,illetve sokkal kevesebbet futott autóknál is előfordult hasonló hiba,és sokkal többet is futott tdci motorok vannak hibátlanul.Pilanatnyilag az sem tisztázott nálad, hogy az az eredeti csúcs, most rossz-e vagy jó annál a hengernél.Simán bepisilhetett a hengerbe,ami okozta a hajtókar törést,akár mindenféle előjel nélkül is... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Krisz81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #46786 Dátum: 2019.12.30 hétfő, 13:34:33 »

Szerintem nem.Nem jellemző hiba,illetve sokkal kevesebbet futott autóknál is előfordult hasonló hiba,és sokkal többet is futott tdci motorok vannak hibátlanul.Pilanatnyilag az sem tisztázott nálad, hogy az az eredeti csúcs, most rossz-e vagy jó annál a hengernél.Simán bepisilhetett a hengerbe,ami okozta a hajtókar törést,akár mindenféle előjel nélkül is... Roll Eyes
Erre voltam kíváncsi, hogy "előjel nélkül is" szokványos dolog -e ez a porlasztó bepisilés.
Bevizsgálás választ ad rá.
Naplózva

2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #46787 Dátum: 2019.12.31 kedd, 12:06:39 »

Sziasztok!

Sajnos kilyukadt az olajhűtőm. Szerintetek elég csak új olajhűtőt vennem,
 vagy érdemesebb szűrőházzal együtt megvenni az egészet?

https://cromax.hu/motor/kenesi_rendszer_es_alkatreszei/olajhuto/olajhuto_ford_mondeo_2000-2007_diesel_csak_a_huto_74852

https://cromax.hu/motor/kenesi_rendszer_es_alkatreszei/olajhuto/olajhuto_szurohazzal_ford_mondeo_2000-2007_transit_2000-_10775


Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46788 Dátum: 2019.12.31 kedd, 12:50:00 »


Hőcserélő, nem olajhűtő. (sajnos sok helyen hibásan nevezik)
Elég csak azt cserélni, ami rossz. De kérdés, hogy jár-e hozzá tömítés!
Azt mindenképpen cserélni kell! Gyárilag nem hoz oda tömítést, csak komplett szűrőházat lehet venni.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.31 kedd, 12:55:33 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #46789 Dátum: 2019.12.31 kedd, 13:23:07 »

Hőcserélő, nem olajhűtő. (sajnos sok helyen hibásan nevezik)
Elég csak azt cserélni, ami rossz. De kérdés, hogy jár-e hozzá tömítés!
Azt mindenképpen cserélni kell! Gyárilag nem hoz oda tömítést, csak komplett szűrőházat lehet venni.


Köszönöm a gyors választ! worship
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #46790 Dátum: 2020.01.02 csütörtök, 22:32:52 »

Sziasztok,
el vagyok keseredve Sad úgy néz ki haláltusáját járjuk szeretett Mondeomnak Sad
Ugye nem rég írtam az elfolyó hűtővízről, sajnos azóta sincs meg hova folyik, így a legrosszabbra gondolok.
Ervin kicserélte a víz pumpát és lekötötte az egr hűtőt, ezért nem tud máshol elfolyni, csepegést nem látok seho, de továbbra is látványosan fogy el a víz a tartálybol.
Közben behalt az önindító, de annak javítása után is nehezen indul az autó, 3szori izzitassal indul azért, hatalmas füsttel, ma már olyan is volt hogy beindulas után a gáz pedalra nem reagált.
Így a porlasztó is gatya úgy néz ki.
Viszont ha hengerfejes a motor akkor nem nagyon van már értelme porlasztókat, izzitogyertyakat cserélni.
Mit gondoltok, mit tanácsoltok, hogyan tovább?
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46791 Dátum: 2020.01.02 csütörtök, 22:42:34 »

Sziasztok,
el vagyok keseredve Sad úgy néz ki haláltusáját járjuk szeretett Mondeomnak Sad
Ugye nem rég írtam az elfolyó hűtővízről, sajnos azóta sincs meg hova folyik, így a legrosszabbra gondolok.
Ervin kicserélte a víz pumpát és lekötötte az egr hűtőt, ezért nem tud máshol elfolyni, csepegést nem látok seho, de továbbra is látványosan fogy el a víz a tartálybol.
Közben behalt az önindító, de annak javítása után is nehezen indul az autó, 3szori izzitassal indul azért, hatalmas füsttel, ma már olyan is volt hogy beindulas után a gáz pedalra nem reagált.
Így a porlasztó is gatya úgy néz ki.
Viszont ha hengerfejes a motor akkor nem nagyon van már értelme porlasztókat, izzitogyertyakat cserélni.
Mit gondoltok, mit tanácsoltok, hogyan tovább?
ha ennyire összejött valóban, a csere motor lehet a legegyszerűbb...talán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46792 Dátum: 2020.01.02 csütörtök, 23:08:32 »

Sziasztok,
el vagyok keseredve Sad úgy néz ki haláltusáját járjuk szeretett Mondeomnak Sad
Ugye nem rég írtam az elfolyó hűtővízről, sajnos azóta sincs meg hova folyik, így a legrosszabbra gondolok.
Ervin kicserélte a víz pumpát és lekötötte az egr hűtőt, ezért nem tud máshol elfolyni, csepegést nem látok seho, de továbbra is látványosan fogy el a víz a tartálybol.
Közben behalt az önindító, de annak javítása után is nehezen indul az autó, 3szori izzitassal indul azért, hatalmas füsttel, ma már olyan is volt hogy beindulas után a gáz pedalra nem reagált.
Így a porlasztó is gatya úgy néz ki.
Viszont ha hengerfejes a motor akkor nem nagyon van már értelme porlasztókat, izzitogyertyakat cserélni.
Mit gondoltok, mit tanácsoltok, hogyan tovább?

Attól függően, hogy az autó többi része milyen állapotban van:
1. Próbálsz szerezni bele egy bontott motort, elfogadva, hogy kb minden dízel MK3 megjárta már a föld-hold távolságot kétszer. (Értsd: ha épp nincs szerencséd, akkor belenyúlsz a tutiba és az "új" motorral 5000 km múlva ugyanitt fogsz tartani.)
2. Elfogadod, hogy ez az autó ennyit tudott, aprópénzért meghirdeted, valami zugnepper biztos elviszi, onnantól már nem a te gondod. Arra figyelj, hogy az adás-vételin szerepeljenek a hibák, hogy ezekért később téged ne tudjanak elővenni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #46793 Dátum: 2020.01.03 péntek, 06:17:26 »

Sziasztok,
el vagyok keseredve Sad úgy néz ki haláltusáját járjuk szeretett Mondeomnak Sad
Ugye nem rég írtam az elfolyó hűtővízről, sajnos azóta sincs meg hova folyik, így a legrosszabbra gondolok.
Ervin kicserélte a víz pumpát és lekötötte az egr hűtőt, ezért nem tud máshol elfolyni, csepegést nem látok seho, de továbbra is látványosan fogy el a víz a tartálybol.
Közben behalt az önindító, de annak javítása után is nehezen indul az autó, 3szori izzitassal indul azért, hatalmas füsttel, ma már olyan is volt hogy beindulas után a gáz pedalra nem reagált.
Így a porlasztó is gatya úgy néz ki.
Viszont ha hengerfejes a motor akkor nem nagyon van már értelme porlasztókat, izzitogyertyakat cserélni.
Mit gondoltok, mit tanácsoltok, hogyan tovább?

Szia!
Meg kell töle válni,vagy megtudni mi mibe fáj,s mérlegelni!
2019.ápr. én is meghoztam ezt a fájó döntést,megváltunk egymástól!Én s a mondeo külön utakon járunk!
Ráköltöttem egy autó árát,s még mindig voltak ujabb bibik...ment a háztól!
Sok sikert!
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #46794 Dátum: 2020.01.03 péntek, 09:56:34 »

Sziasztok,
el vagyok keseredve Sad úgy néz ki haláltusáját járjuk szeretett Mondeomnak Sad
Ugye nem rég írtam az elfolyó hűtővízről, sajnos azóta sincs meg hova folyik, így a legrosszabbra gondolok.
Ervin kicserélte a víz pumpát és lekötötte az egr hűtőt, ezért nem tud máshol elfolyni, csepegést nem látok seho, de továbbra is látványosan fogy el a víz a tartálybol.
Közben behalt az önindító, de annak javítása után is nehezen indul az autó, 3szori izzitassal indul azért, hatalmas füsttel, ma már olyan is volt hogy beindulas után a gáz pedalra nem reagált.
Így a porlasztó is gatya úgy néz ki.
Viszont ha hengerfejes a motor akkor nem nagyon van már értelme porlasztókat, izzitogyertyakat cserélni.
Mit gondoltok, mit tanácsoltok, hogyan tovább?
2 éve nekem is hengerfejes lett a gépem, előjelként szépen fogyott a víz a hűtőrendszerből. Hetekig kerestem hol szivároghat.  Mire oda jutott mint a tied. Nehezen 3 hengerezve indult. Én is porlasztóra gyanakodva, ebből már nem lesz autó. Elkeseregtem a várható költségekre gondolva. Próba kép, a kiegyenlítőt záró sapka levételével hagytam jó pár órát. Így az indulás lényegesen jobb lett, porlasztóknak ezek szerint semmi baja nem lett. Maradt a hengerfej hiba. Leszereltem a hengerfejet, a volt meló helyemen volt lehetőségem felsikoltatni. Nyomás próbázni nem volt kedvem, a kivitelezése miatt a hengerfejet. Így folyadék behatolásos penetrációs módszerrel csináltam repedés vizsgálatot.  Én magam végeztem a javítást, így megúsztam a hengerfejtömítés, a csavarkészlet, és az olaj hűtő folyadék árának beruházásával. Két vasárnapom ment rá a műveletre, de nekem megérte. Hiba mentes a gép 70E km szépen lement. Javítás után úgy volt eladom, de meggondoltam magam, olyan jól sikerült a művelet.  Ara figyelj, hogy a mostani állapotában a géped könnyen víz ütés érheti. Hengerbe annyi víz kerülhet, ami megakadályozza a dugattyú teljes útjának végig járását.                   
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46795 Dátum: 2020.01.03 péntek, 10:38:40 »

A víz ütés olyasmi mint a szél ütés?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #46796 Dátum: 2020.01.03 péntek, 11:14:11 »

A víz ütés olyasmi mint a szél ütés?  hehe
Úgy ahogy mondod. Láttam már így egymás után a kettőt megtörténni.  beka3
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #46797 Dátum: 2020.01.03 péntek, 23:24:37 »

Hőcserélő, nem olajhűtő. (sajnos sok helyen hibásan nevezik)
Elég csak azt cserélni, ami rossz. De kérdés, hogy jár-e hozzá tömítés!
Azt mindenképpen cserélni kell! Gyárilag nem hoz oda tömítést, csak komplett szűrőházat lehet venni.


Sziasztok!

Megvettem a hőcserélőt ( "Nissens" márkájú, ehhez adnak tömítést is), ki is cseréltük. Eddig úgy néz ki, hogy jó lett,
Az olcsóbb kategóriában nem jár hozzá a tömítés, külön meg nem lehet rendelni (legalábbis én nem találtam).
Mégegyszer köszönöm a segítséget!
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #46798 Dátum: 2020.01.07 kedd, 11:10:57 »

Erről az olajról mi a véleményetek?
Bele tehetem a masinába?
Az adatlap alapján az ACEA A5/B5, A1/B1, ILSAC GF-4, FORD WSS-M2C913-C jó lehet és az ára is kellemes...

Köszönettel...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46799 Dátum: 2020.01.07 kedd, 11:52:45 »

Erről az olajról mi a véleményetek?
Bele tehetem a masinába?
Az adatlap alapján az ACEA A5/B5, A1/B1, ILSAC GF-4, FORD WSS-M2C913-C jó lehet és az ára is kellemes...

Köszönettel...

Ha 5W30, akkor igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 929 930 931 932 933 934 935 [936] 937 938 939 940 941 942 943 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.