Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 02:17:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
931
932
933
934
935
936
937
[
938
]
939
940
941
942
943
944
945
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14678234 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46850 Dátum:
2020.01.21 kedd, 08:45:43 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.01.21 kedd, 08:16:01
Ez a 2.2-es? Nekem 337000 km-nél jár. Napi első hidegindításnál nyom egy fehéres füstpamacsot (2-3mp), azon kívül még nincs baja. Jó lenne, ha elmenne 400000 km-t ez is.
Szerintem a tulajtól is függ.Pl én oda figyelek a kocsimra csak prémium go tankolok,üzemanyag szűröt is sürübben cserélek mégis porlasztós lett.Lehet aki üti vágja nem foglalkozik vele csak hajtja annak többet el megy!Na de mindegy,meg kell csinálni és mehet tovább!!Nekem ez a 4 mondeóm de a következő is az lesz!Szép napot mindenkinek
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46851 Dátum:
2020.01.21 kedd, 08:49:36 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.01.21 kedd, 08:16:01
Ez a 2.2-es? Nekem 337000 km-nél jár. Napi első hidegindításnál nyom egy fehéres füstpamacsot (2-3mp), azon kívül még nincs baja. Jó lenne, ha elmenne 400000 km-t ez is.
Nekem szürkén pöffen egyet, ha nem várom ki az izzítást. Ha várok 5-6 másodpercet, akkor elég kevés füsttel beindul.
A fehér az inkább vízgőz, nem?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46852 Dátum:
2020.01.21 kedd, 09:58:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.21 kedd, 08:49:36
Nekem szürkén pöffen egyet, ha nem várom ki az izzítást. Ha várok 5-6 másodpercet, akkor elég kevés füsttel beindul.
A fehér az inkább vízgőz, nem?
AndyA
Szürkés/fehéres, elég intenzív gázolaj szaga van. Izzítást kivárom, de kipróbálom azt esetleg, hogy többet izzítok.
Utána már nem füstöl, nem is kormol, pedig tuning van rajta, katalizátor meg nincs.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46853 Dátum:
2020.01.21 kedd, 16:54:03 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.01.21 kedd, 09:58:02
Szürkés/fehéres, elég intenzív gázolaj szaga van. Izzítást kivárom, de kipróbálom azt esetleg, hogy többet izzítok.
Utána már nem füstöl, nem is kormol, pedig tuning van rajta, katalizátor meg nincs.
Szerintem az egyik izzító gyertyád elhalálozott és azért a fehér füst, mérj rá mindegyikre és cseréld ha kell
egyébként 100 ezrenként amúgy is érdemes cserélni őket
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46854 Dátum:
2020.01.21 kedd, 17:37:46 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.21 kedd, 16:54:03
Szerintem az egyik izzító gyertyád elhalálozott és azért a fehér füst
A Focus MK2 1.6 TDCi-nél is ez volt az előjel. Aztán egyhelyben állva, alapjáraton néhány másodperc múlva píííííí és piros lámpa és izzítógyertyára utaló hibakód. A Cseréjük után megjavult és megszűnt a fehér füst is.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46855 Dátum:
2020.01.21 kedd, 18:53:20 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.21 kedd, 16:54:03
Szerintem az egyik izzító gyertyád elhalálozott és azért a fehér füst, mérj rá mindegyikre és cseréld ha kell
egyébként 100 ezrenként amúgy is érdemes cserélni őket
Mérni mértem őket, aszerint jók. De lehet kicserélem őket, annyira nem drágák.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46856 Dátum:
2020.01.22 szerda, 15:48:12 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.04.25 csütörtök, 12:28:11
Köszi!
Mennyi volt neked?
Legutóbb csak szelepeket kellett cserélni, 120e volt újrakódolással együtt.
Ha csúcsot is kell cserélni, szerintem 45e/db-ért megcsinálja.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46857 Dátum:
2020.01.22 szerda, 22:36:15 »
Idézetet írta: nandi - 2020.01.20 hétfő, 16:16:05
Hű mennyi 2004-5ös TDCi nyekken meg mostanában....
Sajna úgy tűnik nekem is vannak gondok..
Hideg indításnál 4-5 izzítás után is igen nagy szürkés - kékes füstöt tol... Aztán kb 20 másodpercig kicsit össze-vissza jár, de utána kiegyenesedik és semmi problémát nem érzek.
Megy, gyorsul, ketyeg mint egy zsebóra
Ha csak 1-2 órát áll, akkor simán indul..
Mondjuk a kékes árnyalat nem nyugtat meg, főleg, mintha a kipufogó alatt olajos foltot látnék reggelente...
357e km, eddig a motor nem volt megbontva
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46858 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 17:41:00 »
Idézetet írta: Levis - 2020.01.22 szerda, 22:36:15
Sajna úgy tűnik nekem is vannak gondok..
Hideg indításnál 4-5 izzítás után is igen nagy szürkés - kékes füstöt tol... Aztán kb 20 másodpercig kicsit össze-vissza jár, de utána kiegyenesedik és semmi problémát nem érzek.
Megy, gyorsul, ketyeg mint egy zsebóra
Ha csak 1-2 órát áll, akkor simán indul..
Mondjuk a kékes árnyalat nem nyugtat meg, főleg, mintha a kipufogó alatt olajos foltot látnék reggelente...
357e km, eddig a motor nem volt megbontva
Tisztelt Fórumtárs!
Az eddig megtett Km igen szép teljesítmény. Én a helyedben először ellenőrizném, egyenként az izzítógyertyákat. A gyertyák cseréje 100-150 ezer Km között ajánlatos. Nyáron nem jelent gondot de télen nagyon sokat segít az indításnál és az alapjárati fordulatszám stabilitásában. A gyertyák cseréjével kapcsolatban találsz cikkeket a FAQ topikban. Ha a motor nem eszi az olajat és van benne erő, akkor a dugattyúgyűrűk még megfelelően teszik a dolgukat. Ettől függetlenül elképzelhető olajlehúzó gyűrűkopás.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46859 Dátum:
2020.01.23 csütörtök, 23:41:59 »
Idézetet írta: László - 2020.01.23 csütörtök, 17:41:00
Tisztelt Fórumtárs!
Az eddig megtett Km igen szép teljesítmény. Én a helyedben először ellenőrizném, egyenként az izzítógyertyákat. A gyertyák cseréje 100-150 ezer Km között ajánlatos. Nyáron nem jelent gondot de télen nagyon sokat segít az indításnál és az alapjárati fordulatszám stabilitásában. A gyertyák cseréjével kapcsolatban találsz cikkeket a FAQ topikban. Ha a motor nem eszi az olajat és van benne erő, akkor a dugattyúgyűrűk még megfelelően teszik a dolgukat. Ettől függetlenül elképzelhető olajlehúzó gyűrűkopás.
Tisztelettel László!
KÖszi
Majdnem azt válaszoltam, hogy nemrég néztük az izzítógyertyákat AndyA-val, de utánna néztem, és az tavaly márciusban volt...
legutóbb 2014-ben cseréltem a gyertyákat, akkor 236e km után, azóta csak 120e km ment bele
De igazad van, megnézetem őket mielőbb.. remélem ennyivel megúszom
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46860 Dátum:
2020.01.25 szombat, 23:55:38 »
Idézetet írta: Levis - 2020.01.23 csütörtök, 23:41:59
KÖszi
Majdnem azt válaszoltam, hogy nemrég néztük az izzítógyertyákat AndyA-val, de utánna néztem, és az tavaly márciusban volt...
legutóbb 2014-ben cseréltem a gyertyákat, akkor 236e km után, azóta csak 120e km ment bele
De igazad van, megnézetem őket mielőbb.. remélem ennyivel megúszom
Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?
https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing
Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.
vélemények, ötletek?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.25 szombat, 23:57:14 írta Levis
»
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46861 Dátum:
2020.01.26 vasárnap, 07:06:45 »
Idézetet írta: Levis - 2020.01.25 szombat, 23:55:38
Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?
https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing
Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.
vélemények, ötletek?
Valószínű hogy a flexi cső kilyukadt neked (elrohadt) és öt jön a füst. A barátomnak 2 hete cseréltem ki ezt a flexi csövet, mert már az övé teljesen szétrohadt
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46862 Dátum:
2020.01.26 vasárnap, 07:46:52 »
Idézetet írta: Levis - 2020.01.25 szombat, 23:55:38
Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?
https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing
Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.
vélemények, ötletek?
Az indítás utáni füstöd lehet izzító gyertya.A vezető ülés alól jövő füst ,az meg elképzelhető,hogy a flexibilis cső elrohadt.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46863 Dátum:
2020.01.27 hétfő, 07:26:14 »
Idézetet írta: Levis - 2020.01.25 szombat, 23:55:38
Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?
https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing
Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.
vélemények, ötletek?
Kidurrant a flexicsöved. Nyáron a klíma kondenzvíz kifolyója arra csorgatja a vizet, és a forró fém + víz együtt nem éppen a legjobb ötlet, de ez van. Valamiért ezt így találták ki...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46864 Dátum:
2020.01.27 hétfő, 12:29:17 »
Idézetet írta: laza - 2020.01.26 vasárnap, 07:46:52
Az indítás utáni füstöd lehet izzító gyertya.A vezető ülés alól jövő füst ,az meg elképzelhető,hogy a flexibilis cső elrohadt.
Kit ajánlanatok ezekre a munkákra? Nekem most nincs lehetőségem / időm ezt megoldani.
Több helyen is voltam az elmúlt időszakban, de nem sok bizodalmam maradt ezekben a szervízekben.
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46865 Dátum:
2020.01.27 hétfő, 15:16:20 »
Idézetet írta: Levis - 2020.01.27 hétfő, 12:29:17
Kit ajánlanatok ezekre a munkákra? Nekem most nincs lehetőségem / időm ezt megoldani.
Több helyen is voltam az elmúlt időszakban, de nem sok bizodalmam maradt ezekben a szervízekben.
Én Dunaújvárosban egy kipufogószervízhez mentem ugyanezzel tavaly (vagy tavalyelőtt). Alánéztek, megmérték a flexicsövet, megrendelték és két nap múlva fél óra alatt megcsinálta a szerelő. Akkor 18e-t fizettem érte.
Szerk.: kérj meg valakit, hogy fogja be a kipufogó végét valamivel (meleg!) járó motornál és nézd meg közben, hogy hol fúj ki az ülés alatt.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.27 hétfő, 15:18:10 írta edk
»
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46866 Dátum:
2020.01.27 hétfő, 17:43:22 »
Sziasztok!
Főtengely ékszíjtárcsa csavarok meghúzási nyomatékát szeretném megtudni ha van!
Köszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46867 Dátum:
2020.01.28 kedd, 07:12:09 »
Idézetet írta: zooli74 - 2020.01.27 hétfő, 17:43:22
Sziasztok!
Főtengely ékszíjtárcsa csavarok meghúzási nyomatékát szeretném megtudni ha van!
Köszönöm
Volt már, próbáld visszakeresni. Hivatalosan valami olyan rémlik, hogy meghúzod X nyomatékra, és utána még fordítasz rajta valamennyit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46868 Dátum:
2020.01.28 kedd, 09:05:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.01.28 kedd, 07:12:09
Volt már, próbáld visszakeresni. Hivatalosan valami olyan rémlik, hogy meghúzod X nyomatékra, és utána még fordítasz rajta valamennyit.
AndyA
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46869 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 12:25:23 »
Üdv.
Ismerősnek van egy 2,2tdci(2006).
Olyan gondja van, hogy alapjárat sokszor alulról áll be, malacfarok is volt neki azt mondja.Mondjuk most nem produkálja, hogy kiolvassam.Viszont forscan-al néztem rail nyomást, ami alapjáraton ugrál 195-280 bar között.Gondolom ez nem egèszséges, mert az enyémen mérve majdnem fixen áll.
Kérdés, hogy a szivattyún lévő nyomás szabályzó hajlamos meghibásodni, vagy csak szivattyú gondja lehet?köszi a választ
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46870 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 13:17:34 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2020.02.02 vasárnap, 12:25:23
Üdv.
Ismerősnek van egy 2,2tdci(2006).
Olyan gondja van, hogy alapjárat sokszor alulról áll be, malacfarok is volt neki azt mondja.Mondjuk most nem produkálja, hogy kiolvassam.Viszont forscan-al néztem rail nyomást, ami alapjáraton ugrál 195-280 bar között.Gondolom ez nem egèszséges, mert az enyémen mérve majdnem fixen áll.
Kérdés, hogy a szivattyún lévő nyomás szabályzó hajlamos meghibásodni, vagy csak szivattyú gondja lehet?köszi a választ
Igen szokása a hibásodás, már én is cseréltem rajta és a barátom 2.2-n is volt cserélve
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46871 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 13:20:38 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.02.02 vasárnap, 13:17:34
Igen szokása a hibásodás, már én is cseréltem rajta és a barátom 2.2-n is volt cserélve
A szabályzóra gondolsz igaz?köszi a választ
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46872 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 14:19:36 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2020.02.02 vasárnap, 13:20:38
A szabályzóra gondolsz igaz?köszi a választ
igen arra, ami a CR-n van
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46873 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 14:25:30 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.02.02 vasárnap, 14:19:36
igen arra, ami a CR-n van
CR = Commom Rail, közös cső.
Azon nincs szabályzó.
Hozam szabályozás történik a HPP-n.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46874 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 14:31:20 »
Sziasztok.
A kérdésem az lenne hogy miért nem korrigálja a porlasztócsúcsokat az autó?
Indítás után 4-5 fordulatig irja hogy mekkora a korrigálás utána visszaesik 0.00 ra és egyenetlenül jár az autó.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.02 vasárnap, 14:34:49 írta Mykrisz39804
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46875 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 15:14:28 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2020.02.02 vasárnap, 14:31:20
Sziasztok.
A kérdésem az lenne hogy miért nem korrigálja a porlasztócsúcsokat az autó?
Indítás után 4-5 fordulatig irja hogy mekkora a korrigálás utána visszaesik 0.00 ra és egyenetlenül jár az autó.
Folyamatosan, mindig történik korrekció.
Legfeljebb nem látod. Ez lehet program, kommunikáció, állapot hiba.
Ki kell venni a csúcsokat bevizsgáltatni. Nagynyomásúval együtt érdemes.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46876 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 17:55:57 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.02 vasárnap, 14:25:30
CR = Commom Rail, közös cső.
Azon nincs szabályzó.
Hozam szabályozás történik a HPP-n.
Arra gondoltam, köszönöm a kiigazítást
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46877 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 20:42:00 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.02.02 vasárnap, 13:17:34
Igen szokása a hibásodás, már én is cseréltem rajta és a barátom 2.2-n is volt cserélve
Próbakörre átcseréltem a sajátomból.sajnos nem változott semmi.Rail nyomás ingadozik+egyenetlen alapjárat.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46878 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 20:49:23 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2020.02.02 vasárnap, 20:42:00
Próbakörre átcseréltem a sajátomból.sajnos nem változott semmi.Rail nyomás ingadozik+egyenetlen alapjárat.
Ez nem így működik, hogy csere-bere.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46879 Dátum:
2020.02.03 hétfő, 06:55:57 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.02 vasárnap, 15:14:28
Folyamatosan, mindig történik korrekció.
Legfeljebb nem látod. Ez lehet program, kommunikáció, állapot hiba.
Ki kell venni a csúcsokat bevizsgáltatni. Nagynyomásúval együtt érdemes.
Értem én de egyik pillanatról a másikra több programban sem mutat korrekciót csak az indítást követő 2-3 mpig. Eddig meg volt.
Nem gondolnám hogy ilyen baj van inkább valami kábel vagy vezérlő.
Ez nem lehetséges?
Cseréltem vezérműtengely jeladót mert írta hogy "b" bankban ragadt.
De nem változott semmi
Naplózva
andrasc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46880 Dátum:
2020.02.08 szombat, 00:43:06 »
Idézetet írta: p4czy - 2020.01.20 hétfő, 08:31:18
Ez jó ötlet, megpróbálok egy tesztet szervezni rá. Sajnos aránytalanul sokat nem akarok bele invesztálni, mert a turbó és lendkerék sincs jó állapotban, nem egy jó befektetés most.
üdv. Én most cseréltem le a 3mas mondeomat (2004, 2. 0 tdci 131 lovas de kb 160 ra optimalizálva) közel 600 ezer km utan (csak nálam 500 ezer km ment nagyrészt német pályán, komoly tempóval 180-220). Eddig 2X volt teljes (4 db) porlasztó csúcs felújítás és 1X magasnyomású szivattyú javítás. Se szijjakat, se láncot, és turbót se cseréltem ennyi km után. Csak szabadon futó lett utólag rakva a generátorra. Max 15 ezrenkent olajcsere és lehetőleg prémium üzemanyag. Ami szempont, nekem Kiskunmajsan újították fel befecskendezoket. 4db kb 120 ezer ft volt utoljára, bemérve, garival és korrekciós értékkel,tehát 30 ezer volt darabja. A magasnyomású szivattyú 160 feletti tempónál ill. kövér gáznál dobott egy hibát hogy a commonrail nyomás nem elégséges, vagy valami hasonló. Az öreg Mohácsi szétkapta és nyomó elemet fordított és új tömítéssek, szereléssel együtt komplett 37 ezer volt.. Ez kb 400 ezer km körül történt. Azért írtam mindezt le, mert horror árakat olvasok itt porlasztó / magasnyomású szivattyú javítás ügyben. Nekem is kínáltak darabja 80 ért felújított csúcsokat de... Gugliban Kiskunmajsa és Mohácsi és ott lesz minden infó... 10 év alatt 3 X mentem és mindig úgy kaptam vissza a kocsit hogy következő 200 ezer km alatt nem volt üzemanyag rendszer hibám.. Nem rokon, nem kapok százalékot, egyszerűen csak "nagyon elégedett vevő" vagyok..
Naplózva
Kucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46881 Dátum:
2020.02.08 szombat, 01:41:56 »
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Vettem egy wifi-s OBD2 készüléket
https://profidiag.hu/termek/obd2-univerzalis-wifi-autodiagnosztika/
.
Próbálok csatlakozni de nem sikerül. Azt írja hogy az ECU nem csatlakozik. Lenne valami ötlet?
2006-os kombi mondeo, 2.0 TDCI 85KW
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
Baker
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46882 Dátum:
2020.02.08 szombat, 08:51:39 »
Ne értsd félre a kérdésemet, de ráadtad a gyújtást?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46883 Dátum:
2020.02.08 szombat, 09:59:03 »
Idézetet írta: Kucsi - 2020.02.08 szombat, 01:41:56
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Vettem egy wifi-s OBD2 készüléket
https://profidiag.hu/termek/obd2-univerzalis-wifi-autodiagnosztika/
.
Próbálok csatlakozni de nem sikerül. Azt írja hogy az ECU nem csatlakozik. Lenne valami ötlet?
2006-os kombi mondeo, 2.0 TDCI 85KW
Előre is köszi a válaszokat.
gondolom, hogy a wifi csatlakozás és a driver rendben van (ezzel lehet még gond).Ezen felül általában gyujtásra megvan az autó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46884 Dátum:
2020.02.08 szombat, 16:15:36 »
Idézetet írta: alf® - 2020.02.08 szombat, 09:59:03
gondolom, hogy a wifi csatlakozás és a driver rendben van (ezzel lehet még gond).Ezen felül általában gyujtásra megvan az autó.
Természetesen ráadtam a gyújtást. Valami olyasmit irt a progi, hogy az OBD csatlakozott az ECU nem tud csatlakozni. Kolléga 2004-es Volvojára rögtön csatlakozott.
Naplózva
Baker
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46885 Dátum:
2020.02.11 kedd, 19:45:26 »
Idézetet írta: Kucsi - 2020.02.08 szombat, 16:15:36
Természetesen ráadtam a gyújtást. Valami olyasmit irt a progi, hogy az OBD csatlakozott az ECU nem tud csatlakozni. Kolléga 2004-es Volvojára rögtön csatlakozott.
Hú, nem dereng semmi. Én ahogy bedugtam, rögtön vette az adást.
Naplózva
voltage84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46886 Dátum:
2020.02.15 szombat, 06:11:33 »
Sziasztok!
2005-ös 2.2 TDCi Ford Mondeo-m hidegen, alacsony fordulaton/kis gázon, terhelésre (elindulás, tolatás) égéskimaradást produkál (fehér füst pamacsok), kicsit rángat. 1300 rpm felett jó, alapjárat jó. 5 perc menet után nincs gond. Fogyasztás, erőnlét rendben, hűtővíz nem fogy, olaj nem fogy. Izzítógyertyák decemberben cserélve voltak, mind a 4, nem segített. 142.000 km van benne.
Van ötletetek? Érdemes foglalkozni vele?
Köszi!
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46887 Dátum:
2020.02.15 szombat, 09:24:18 »
Sziasztok most találtam ezt a képet a fórumon.e szerint nem jo a porlaszto a kocsimban?
2007 mondeo 2.0 tdci 130 ló n7ba és 504z porlasztó van benne.
Eszerint meg 501z kellene?
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46888 Dátum:
2020.02.15 szombat, 09:24:51 »
Nem birom csatolni a képet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46889 Dátum:
2020.02.15 szombat, 10:57:23 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2020.02.15 szombat, 09:24:51
Nem birom csatolni a képet.
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Nem kell csak a kép...
Amúgy meg,igen.De biztos 130le és eur3? Forgalmiban mi van?Vázszámmal ellenőrizhető...
Mert lehet, hogy eur4 és 125le az autód,és azért van benne 504z.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.15 szombat, 11:01:07 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46890 Dátum:
2020.02.16 vasárnap, 08:26:18 »
Sziasztok.
Nekem két rövid és két hosszú csúcs van a kocsiba.
2001-es 130ló.
Valamelyik szarakodik, reggel beborítja a környéket gázolajfüstel.
Melegen meg akad 1700-2000-ig részterhelésen.
Amúgy jól szedi a pacskert, fogyi is rendben.
Mit ajánlotok, hogyan kezdjek bele?
Állítólag ezt a hibát se pohár, se pad nem adja ki a csúcsnál.
Azt mondták vegyek egy csúcsot és rakosgassam be, amelyiknél megszűnok a probléma, ott volt a gebasz.
Várom válaszotok.
Üdv mindenkinek, örülök, hogy még vagytok.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46891 Dátum:
2020.02.16 vasárnap, 09:36:21 »
Idézetet írta: Csorosz - 2020.02.16 vasárnap, 08:26:18
Sziasztok.
Nekem két rövid és két hosszú csúcs van a kocsiba.
2001-es 130ló.
Valamelyik szarakodik, reggel beborítja a környéket gázolajfüstel.
Melegen meg akad 1700-2000-ig részterhelésen.
Amúgy jól szedi a pacskert, fogyi is rendben.
Mit ajánlotok, hogyan kezdjek bele?
Állítólag ezt a hibát se pohár, se pad nem adja ki a csúcsnál.
Azt mondták vegyek egy csúcsot és rakosgassam be, amelyiknél megszűnok a probléma, ott volt a gebasz.
Várom válaszotok.
Üdv mindenkinek, örülök, hogy még vagytok.
Én magam részéről vennék belevalót, 4 db-t .
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46892 Dátum:
2020.02.17 hétfő, 10:25:01 »
Idézetet írta: voltage84 - 2020.02.15 szombat, 06:11:33
Sziasztok!
2005-ös 2.2 TDCi Ford Mondeo-m hidegen, alacsony fordulaton/kis gázon, terhelésre (elindulás, tolatás) égéskimaradást produkál (fehér füst pamacsok), kicsit rángat. 1300 rpm felett jó, alapjárat jó. 5 perc menet után nincs gond. Fogyasztás, erőnlét rendben, hűtővíz nem fogy, olaj nem fogy. Izzítógyertyák decemberben cserélve voltak, mind a 4, nem segített. 142.000 km van benne.
Van ötletetek? Érdemes foglalkozni vele?
Köszi!
Az enyémnél hideg (téli) indításnál csinálta azt az egyik porlasztó, hogy alapjáraton és kicsit fölötte egyszerűen nem szállított semmit. Ha menni kellett, pont így 1200-1500 környékétől már jó volt, de állásból indulásnál kicsi gázzal dadogott. Nekem az injektortisztító használt.
Mondjuk meg kellene nézni, hogy mi a baja, mielőtt elkezdesz ötletelni, és találomra ezt-azt cserélgetni. Pl. kompresszió, ill. inkább veszteségmérés mit mutat?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46893 Dátum:
2020.02.17 hétfő, 14:23:13 »
Az én gépem 2007 es évjátatú még mk3 éppen, n7ba motoros.
Ebben van 4 db 504z porlasztó. 96kw
Sztem euro3 de meglesem mindjárt
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46894 Dátum:
2020.02.17 hétfő, 15:23:31 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2020.02.17 hétfő, 14:23:13
Az én gépem 2007 es évjátatú még mk3 éppen, n7ba motoros.
Ebben van 4 db 504z porlasztó. 96kw
Sztem euro3 de meglesem mindjárt
Ha N7BA és 504z, akkor az Euro-4-es.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46895 Dátum:
2020.02.17 hétfő, 15:33:09 »
Idézetet írta: Mykrisz39804 - 2020.02.17 hétfő, 14:23:13
Az én gépem 2007 es évjátatú még mk3 éppen, n7ba motoros.
Ebben van 4 db 504z porlasztó. 96kw
Sztem euro3 de meglesem mindjárt
2007ben már nem volt eur3.Csak 4.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46896 Dátum:
2020.02.17 hétfő, 16:07:50 »
Idézetet írta: alf® - 2020.02.17 hétfő, 15:33:09
2007ben már nem volt eur3.Csak 4.
Vannak azért érdekes dolgok....
MK4-ből ugye 2010.03-tól szerelik EuroV motorral a dízeleket.
Aztán futottam már bele 2011-es EuroIV-esbe.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46897 Dátum:
2020.02.17 hétfő, 16:42:07 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.17 hétfő, 16:07:50
Vannak azért érdekes dolgok....
MK4-ből ugye 2010.03-tól szerelik EuroV motorral a dízeleket.
Aztán futottam már bele 2011-es EuroIV-esbe.
Gyártás vagy forgalombahelyezés? Utóbbi simán. Az előbbi már érdekes.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46898 Dátum:
2020.02.17 hétfő, 17:15:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.02.17 hétfő, 16:42:07
Gyártás vagy forgalombahelyezés? Utóbbi simán. Az előbbi már érdekes.
AndyA
Hülyének néző hülye kérdésre nem válaszolok.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ujfiju
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46899 Dátum:
2020.02.24 hétfő, 10:44:18 »
Sziasztok,
Egy olyan problemam lenne, hogy a faceliftes 130 LE tdci-m melegen (kb 20 perces ut utan) 2-3-4 masodperces inditozas utan indul csak el. Hidegen nincs ilyen baja. Vegigolvastam par hozzaszolast es nem egyeretelmu mivel lehet gond, illetve tobb az olyan hozzaszolas hogy mi lehet a gond, mint hogy tenylegesen mi volt a gebasz. Utoljara a generator halt be rajta (3 hetig akkurol mentem), kb azota allandosult a hiba.
Az auto eladas elott van, mert mar nem igazan hasznaljuk (van egy majdnem takarekos SUV-unk), de nem szeretnem ugy meghirdetni, hogy nem tudom mi baja, illetve ennyire riaszto problemaja van. A szerelo akihez syokatm vinni, szerel mindent, de nem egy dizel motor guru. Tippelgetett, hogy mivel lehet gond, de nem sok kedvem van szep lassan kicserelni a tippek alapjan a kocsit.
Ti tudtok ajanlani olyan szerelot, aki ert is hozza, de nem koltom ra a jargany ertekenek a felet?
Akiknek nagyon hasonlo problemaja volt, ott mi volt a tenyleges hibaforras? Volt pl, egy hozzaszolas, ahol az onindito volt a ludas (ez szimpatikusabb, mint a porlasztok)
Vagy ti mit tennetek, mit erdemes megvizsgalni, igy is erdemes meghirdetni?
Koszi,
Ujfiju
Naplózva
2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
Oldalak:
1
...
931
932
933
934
935
936
937
[
938
]
939
940
941
942
943
944
945
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ