Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 06:37:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 935 936 937 938 939 940 941 [942] 943 944 945 946 947 948 949 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13319229 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #47050 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 20:42:51 »

Szerintem pár darab olyan MK3 tdci létezhet már/még, aminek a tüzelőanyag rendszeréhez még nem nyúltak.  Cool

Valami garázsban ottfelejtve... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #47051 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 21:42:48 »

akkor már mókolták.

Most akkor lehet bele tenni vagy nem ezt a típust? falbav
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47052 Dátum: 2020.05.25 hétfő, 22:18:01 »

Szerintem pár darab olyan MK3 tdci létezhet már/még, aminek a tüzelőanyag rendszeréhez még nem nyúltak.  Cool

Mit jelent a hozzányúlás? A CR-szvattyú és az injektorok még gyáriak. A motorblokk már másik. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #47053 Dátum: 2020.05.26 kedd, 12:55:01 »

Szerintem pár darab olyan MK3 tdci létezhet már/még, aminek a tüzelőanyag rendszeréhez még nem nyúltak.  Cool

az enyim az egyik, mert még gyári  wave
most fordult át a 360.000 km

na jó GO szűrő és izzítógyertya már lett cseréve, de egyébként original
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47054 Dátum: 2020.05.26 kedd, 13:06:19 »

az enyim az egyik, mert még gyári  wave
most fordult át a 360.000 km

na jó GO szűrő és izzítógyertya már lett cseréve, de egyébként original

Azt muszáj néha, nyilván. Az enyém az első blokkban 489500-at ment el, azóta a második blokkban még nem sokat, mert javításra vár a hátsó bölcső. Azaz inkább cserére. Smiley Meg a víruskrízis miatt egyébként sem sokat járok kifelé a németekhez mostanában. Azért a félmillió megvolt már. Mondjuk az is igaz, hogy ez 2.2-es, másrészt szinte kizárólag autópályán, ill. hosszú videéki utakon futotta le ezt a távot

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #47055 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 00:12:01 »

Azt muszáj néha, nyilván. Az enyém az első blokkban 489500-at ment el, azóta a második blokkban még nem sokat, mert javításra vár a hátsó bölcső. Azaz inkább cserére. Smiley Meg a víruskrízis miatt egyébként sem sokat járok kifelé a németekhez mostanában. Azért a félmillió megvolt már. Mondjuk az is igaz, hogy ez 2.2-es, másrészt szinte kizárólag autópályán, ill. hosszú videéki utakon futotta le ezt a távot

AndyA

gratula... az enyim is 2.2 és nekem is azért 60-70% pálya..
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #47056 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 00:19:15 »

Keress valami rendes, Ford saját kódokat is kezelni képest interface-t és programot (Forscan már jó). Utána amikor villog a malacfarok, motor leállítás nélkül!!! olvasd ki a kódokat, és írd meg itt.

A VINT átkapcsolós ELM-327 interface-ek elég jól beváltak eddig, de itt, a fórumon is van, aki árul ilyesmit.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41R9d6Cw5iL._AC_SY400_.jpg

AndyA

no ma sikerült szereznem egy ELM327-es olvasót és szerencsére működött a ForScan-el.
Azóta nem volt gond az indítással, de kiolvastam, hátha. DTC nem volt most sem.
Viszont vmi PCM-et talált: P0340. Asszem a főtengely jeladó hibára utal ez... de erősítsétek meg, vagy javítsatok ki  nyes

https://drive.google.com/file/d/1S59y5ypuzIhzG9rHu0nixuiq0wV0SKFO/view?usp=sharing

« Utoljára szerkesztve: 2020.05.28 csütörtök, 00:21:35 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #47057 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 14:26:27 »

no ma sikerült szereznem egy ELM327-es olvasót és szerencsére működött a ForScan-el.
Azóta nem volt gond az indítással, de kiolvastam, hátha. DTC nem volt most sem.
Viszont vmi PCM-et talált: P0340. Asszem a főtengely jeladó hibára utal ez... de erősítsétek meg, vagy javítsatok ki  nyes

https://drive.google.com/file/d/1S59y5ypuzIhzG9rHu0nixuiq0wV0SKFO/view?usp=sharing



Vezérműtengely jeladó lesz az.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47058 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 15:20:30 »

Sziasztok.
Sajnos meghalt a motor az autómban (n7ba), a 4-es hajtókar megadta magát és a blokkból is kitört egy darab. Az okát, hogy miert történt azt nem tudom, mert semmilyen előjel nem volt.  rinya
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47059 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 15:53:19 »

Sziasztok.
Sajnos meghalt a motor az autómban (n7ba), a 4-es hajtókar megadta magát és a blokkból is kitört egy darab. Az okát, hogy miert történt azt nem tudom, mert semmilyen előjel nem volt.  rinya

Ha meg akarod csináltatni, az nem lesz olcsó. Autó elejének lebontása és újraépítése az új blokkal munkadíjban kb. 180-200 (nem Ford márkaszervizben, nyilván, ott valamivel drágább lenne Smiley). Célszerű közben kuplung + kettős tömegűt is cserélni, meg főtengely váltó oldali szimmeringet, ez saccra olyan 150-es tétel együtt. Az új blokk kb. 80-90 ezer bontósoktól, futott km függvényében, de ebben nincs benne sem az adagolórendszer, sem a segédberendezések, vagyis optimális esetben, ha túlélték az esetet, egyszerűen át kell tenni a mostani blokkról mindent. Ha nem, akkor a tönkrementből is kell másik.

Nem irigyellek... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47060 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 16:04:06 »

Ha meg akarod csináltatni, az nem lesz olcsó. Autó elejének lebontása és újraépítése az új blokkal munkadíjban kb. 180-200 (nem Ford márkaszervizben, nyilván, ott valamivel drágább lenne Smiley). Célszerű közben kuplung + kettős tömegűt is cserélni, meg főtengely váltó oldali szimmeringet, ez saccra olyan 150-es tétel együtt. Az új blokk kb. 80-90 ezer bontósoktól, futott km függvényében, de ebben nincs benne sem az adagolórendszer, sem a segédberendezések, vagyis optimális esetben, ha túlélték az esetet, egyszerűen át kell tenni a mostani blokkról mindent. Ha nem, akkor a tönkrementből is kell másik.

Nem irigyellek... Sad

AndyA

Az N7BA tdci.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47061 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 16:22:02 »

Az N7BA tdci.

Nem mondod komolyan...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47062 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 16:29:41 »

Nem mondod komolyan...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Mégis adagolórendszert írtál.  Roll Eyes

Tüzelőanyagellátó rendszer van a cr-nél, nem adagoló.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47063 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 19:11:13 »

Reménykedem, hogy a nagynyomású rész nem ment meg. Így is nagyon sokba lesz, bár a szerelési díjat éppen megspórolom, családban van autó szerelő. De akkor sem olcsó...
Mi okozhat ilyen jellegű problémát, hogy leszakad a hajtókar? (kb 320e km van benne)  wow1
Olajcsere is 8-9 ezrenként volt gyári olajjal... vagy esetleg az előző tulaj lehetett hanyag és most adta ki magát a hiba?  szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #47064 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 19:15:30 »

Reménykedem, hogy a nagynyomású rész nem ment meg. Így is nagyon sokba lesz, bár a szerelési díjat éppen megspórolom, családban van autó szerelő. De akkor sem olcsó...
Mi okozhat ilyen jellegű problémát, hogy leszakad a hajtókar? (kb 320e km van benne)  wow1
Olajcsere is 8-9 ezrenként volt gyári olajjal... vagy esetleg az előző tulaj lehetett hanyag és most adta ki magát a hiba?  szomoru1
ha folyadék kerül  a hengerbe... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47065 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 19:18:06 »

Rossz lett volna a hengerfej tömítés?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #47066 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 19:30:50 »

Rossz lett volna a hengerfej tömítés?
szétszedéskor kiderülhet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47067 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 21:11:31 »

Mégis adagolórendszert írtál.  Roll Eyes

Tüzelőanyagellátó rendszer van a cr-nél, nem adagoló.  Wink

Mert ez nem adagolja bele a hengerbe a gázolajat, vagy mi?!?! Szerintem nagyon is...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47068 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 21:12:29 »

Rossz lett volna a hengerfej tömítés?

Menet közben történt váratlanul, vagy indításkor?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47069 Dátum: 2020.05.28 csütörtök, 22:34:37 »

Mert ez nem adagolja bele a hengerbe a gázolajat, vagy mi?!?! Szerintem nagyon is...

AndyA
Ez?  Mi az az ez?

A tüzelőanyag befecskendező igen, adagolja.  
Na de az csak egy alkatrész!  A többivel mi van? Azok nem adagolnak semmit és nem adagolórendszer.
Nem csak a befecskendezőket kell átszerelni!   Roll Eyes

Van ennek egy helyes neve, amit írtam. Tüzelőanyag ellátó rendszer.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47070 Dátum: 2020.05.29 péntek, 09:24:12 »

Ez?  Mi az az ez?

A tüzelőanyag befecskendező igen, adagolja.  
Na de az csak egy alkatrész!  A többivel mi van? Azok nem adagolnak semmit és nem adagolórendszer.
Nem csak a befecskendezőket kell átszerelni!   Roll Eyes

Van ennek egy helyes neve, amit írtam. Tüzelőanyag ellátó rendszer.  wave


Szerencsére értő hozzászólásod nélkül is tökéletesen tisztában volt vele, hogy miről beszélek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47071 Dátum: 2020.05.29 péntek, 10:14:17 »

Egyébként menet közben történt a dolog... Csak sajnos kell még vezérlés rögzítő is, mert a nagynyomásút levették ahonnan lesz egy motor.
Szerintetek mennyire ügyelnek oda a bontósok, hogy ne menjenek tönkre a szelepek???
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47072 Dátum: 2020.05.29 péntek, 10:18:41 »

Egyébként menet közben történt a dolog... Csak sajnos kell még vezérlés rögzítő is, mert a nagynyomásút levették ahonnan lesz egy motor.
Szerintetek mennyire ügyelnek oda a bontósok, hogy ne menjenek tönkre a szelepek???

Ha a CR-szivattyút úgy vették le, hogy nem rakták be azonnal a helyére a rögzítőt, akkor ott már lehetnek gondok...

Olyan bontóst keress, aki ügyel erre. Tudom javasolni MK3mondeoalkatrészt. Nekem tőle jött az új motorblokkom, hibátlan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47073 Dátum: 2020.05.29 péntek, 10:30:21 »

Neki van valami elérhetősége?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47074 Dátum: 2020.05.29 péntek, 11:10:02 »

Szerencsére értő hozzászólásod nélkül is tökéletesen tisztában volt vele, hogy miről beszélek. Smiley

AndyA

Egyszerűbb azt írni, ami a neve és akkor nem arra kell számítani hogy talán tudja-e mire gondolsz.
Mert akkor lehetne izé... bigyó... mifene is leírva. Aztán aki tudja tudja, aki nem nem...., hogy mire gondolt a költő.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47075 Dátum: 2020.05.29 péntek, 12:26:02 »

Neki van valami elérhetősége?

Ez a forumneve, hogy MK3mondeoalkatresz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47076 Dátum: 2020.05.31 vasárnap, 11:21:11 »

Sziasztok.
A porlsztóhoz milyen méretű kiszerelő kulcs kell?
21-es?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47077 Dátum: 2020.05.31 vasárnap, 11:39:14 »

Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy milyen porlasztó jó bele, 501 vagy 504? (ha esetleg cserélni kellene)
2004-es n7ba motor...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #47078 Dátum: 2020.05.31 vasárnap, 15:07:48 »

Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy milyen porlasztó jó bele, 501 vagy 504? (ha esetleg cserélni kellene)
2004-es n7ba motor...
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #47079 Dátum: 2020.06.01 hétfő, 22:46:27 »

Sziasztok!
A wiki-ben leírt turbó cső upgrade, amiben 51mm a megadott méret, az megfelelő az mmt6 váltóshoz is?
Amiket a neten találtam coolerokat ott 56mm volt a belső mérete a hűtőnek.
Valaki nem tudja, hogy miket kellene megrendelnem ha kiakarom cserélni az egész rendszert alu és szilikon alkotókra?
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #47080 Dátum: 2020.06.01 hétfő, 23:57:18 »

no ma sikerült szereznem egy ELM327-es olvasót és szerencsére működött a ForScan-el.
Azóta nem volt gond az indítással, de kiolvastam, hátha. DTC nem volt most sem.
Viszont vmi PCM-et talált: P0340. Asszem a vezérműtengely jeladó hibára utal ez... de erősítsétek meg, vagy javítsatok ki  nyes

https://drive.google.com/file/d/1S59y5ypuzIhzG9rHu0nixuiq0wV0SKFO/view?usp=sharing



Eddig csak annyi gondom volt, hogy időnként nem akart elindulni az autó, ezek után olvastam ki a  P0340-es hibakódot.
Ma viszont autópályán egyszer csak elkezdett villogni a malacfarok, és az autó meg elkezdett lassulni, erőtlen lett, gázadásra se igen reagált, bár olyan gyorsan történt minden.. a lényeg, hogy folyamatosan lassult..
Menet közben leállítottam és újraindítottam, és utána ment rendesen.
Hazaérve újra kiolvastam a tárolót, de továbbra is csak a P0340-es hibakód volt ami erre utalt.
A kérdés, hogy tud ilyet is okozni a vezérműtengely jeladó hiba?

Mondjuk megjelent egy új hibakód is, C1975 - Érzékelő jel hiba.
Ezt írja hozzá a ForScan:

Modul: Blokkolásgátló rendszer
Hibakódok részletesen (DTC)
Érzékelő jel hiba
Ezen kód több mint egy általános DTC és normálisan kísérnie kell további DTC-nek
kormánykerék-szögérzékelő jelhiba
Fék nyomásérzékelő jel hiba
Ez a kód akkor tárolódik el a memóriába, amikor az érzékelőtől kapott jel ellentétben áll a gépkocsi helyzetével.
Oldalirányúgyorsulás-érzékelő jelhiba
Perdületérzékelő-jelhiba


Ezt okozhatta az hogy ment közben, kb 100km/h-nál leállítottam és újraindítottam?
Vagy ezzel fáradjak át a fék, ABS topicba?  eplus2

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47081 Dátum: 2020.06.02 kedd, 07:15:44 »

Sziasztok!
A wiki-ben leírt turbó cső upgrade, amiben 51mm a megadott méret, az megfelelő az mmt6 váltóshoz is?
Amiket a neten találtam coolerokat ott 56mm volt a belső mérete a hűtőnek.
Valaki nem tudja, hogy miket kellene megrendelnem ha kiakarom cserélni az egész rendszert alu és szilikon alkotókra?
Köszönöm


Az MTX75 és az MMT6 esetében másfelé mennek a turbócsövek és nem is ugyanannyi van belőlük:

https://dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=259&search=mondeo+mk3

https://dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=253&search=mondeo+mk3

Hogy ráadásul még TDDI is, az nem tudom, változtat-e ezen még valamit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #47082 Dátum: 2020.06.02 kedd, 07:31:38 »

...Hazaérve újra kiolvastam a tárolót, de továbbra is csak a P0340-es hibakód volt ami erre utalt.
A kérdés, hogy tud ilyet is okozni a vezérműtengely jeladó hiba?...
Olvasd el az én hasonló szituációmat: http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1131403#msg1131403
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #47083 Dátum: 2020.06.02 kedd, 07:48:16 »

Az MTX75 és az MMT6 esetében másfelé mennek a turbócsövek és nem is ugyanannyi van belőlük:

https://dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=259&search=mondeo+mk3

https://dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=253&search=mondeo+mk3

Hogy ráadásul még TDDI is, az nem tudom, változtat-e ezen még valamit.

AndyA

Köszönöm.
Nem találtam leírást mmt6-hoz, valahonnan meglehet tudni, hogy mekkorák a méretek?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47084 Dátum: 2020.06.02 kedd, 10:52:06 »

Köszönöm.
Nem találtam leírást mmt6-hoz, valahonnan meglehet tudni, hogy mekkorák a méretek?

Ha szépen megkérsz, megkeresem a szettet és megmérem neked. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47085 Dátum: 2020.06.02 kedd, 12:03:32 »

Eddig csak annyi gondom volt, hogy időnként nem akart elindulni az autó, ezek után olvastam ki a  P0340-es hibakódot.
Ma viszont autópályán egyszer csak elkezdett villogni a malacfarok, és az autó meg elkezdett lassulni, erőtlen lett, gázadásra se igen reagált, bár olyan gyorsan történt minden.. a lényeg, hogy folyamatosan lassult..
Menet közben leállítottam és újraindítottam, és utána ment rendesen.
Hazaérve újra kiolvastam a tárolót, de továbbra is csak a P0340-es hibakód volt ami erre utalt.
A kérdés, hogy tud ilyet is okozni a vezérműtengely jeladó hiba?

Mondjuk megjelent egy új hibakód is, C1975 - Érzékelő jel hiba.
Ezt írja hozzá a ForScan:

Modul: Blokkolásgátló rendszer
Hibakódok részletesen (DTC)
Érzékelő jel hiba
Ezen kód több mint egy általános DTC és normálisan kísérnie kell további DTC-nek
kormánykerék-szögérzékelő jelhiba
Fék nyomásérzékelő jel hiba
Ez a kód akkor tárolódik el a memóriába, amikor az érzékelőtől kapott jel ellentétben áll a gépkocsi helyzetével.
Oldalirányúgyorsulás-érzékelő jelhiba
Perdületérzékelő-jelhiba


Ezt okozhatta az hogy ment közben, kb 100km/h-nál leállítottam és újraindítottam?
Vagy ezzel fáradjak át a fék, ABS topicba?  eplus2



Igen, főleg ilyet okoz. Cseréld ki, nem drága, és nem is bonyolult hozzá férni.

ABS hibakódot töröld, szerintem nem fogja vissza írni.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #47086 Dátum: 2020.06.02 kedd, 12:36:30 »

Ha szépen megkérsz, megkeresem a szettet és megmérem neked. Smiley

AndyA

Milyen szetted van? Szilikon? Eladó? Mehetek ma érte?  Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47087 Dátum: 2020.06.02 kedd, 13:26:08 »

Milyen szetted van? Szilikon? Eladó? Mehetek ma érte?  Wink

Igaz, pár éve várja már, hogy a helyére kerüljön, de magamnak vettem. Igen, szilikon. Az, amit linkeltem, csak feketében.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #47088 Dátum: 2020.06.02 kedd, 14:46:35 »

Igaz, pár éve várja már, hogy a helyére kerüljön, de magamnak vettem. Igen, szilikon. Az, amit linkeltem, csak feketében.

AndyA

Eladni nem szeretnéd?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47089 Dátum: 2020.06.02 kedd, 15:06:07 »

Igaz, pár éve várja már, hogy a helyére kerüljön, de magamnak vettem. Igen, szilikon. Az, amit linkeltem, csak feketében.

AndyA

Ammá' megromlott, szétfoszlott...  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47090 Dátum: 2020.06.02 kedd, 15:08:54 »

Ammá' megromlott, szétfoszlott...  eplus2

Ja, a szilikon cucc az pont erről híres.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47091 Dátum: 2020.06.02 kedd, 15:28:20 »

Ja, a szilikon cucc az pont erről híres.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Meglepődnél, hogy a "mai" műanyagok milyen gyorsan bomlanak...


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #47092 Dátum: 2020.06.02 kedd, 15:53:55 »

Meglepődnél, hogy a "mai" műanyagok milyen gyorsan bomlanak...




Nem mai, írta, hogy több éves  vigyor3
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47093 Dátum: 2020.06.02 kedd, 15:54:20 »

Meglepődnél, hogy a "mai" műanyagok milyen gyorsan bomlanak...

Mondjuk úgy, hogy van közte olyan is. A szilikon az tipikusan nem olyan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47094 Dátum: 2020.06.02 kedd, 15:54:50 »

Nem mai, írta, hogy több éves  vigyor3

Arról nem is beszélve. Ezekben még "van anyag"...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #47095 Dátum: 2020.06.02 kedd, 15:58:45 »

Arról nem is beszélve. Ezekben még "van anyag"...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Mennyi és mikor menjek érte?   nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #47096 Dátum: 2020.06.09 kedd, 00:17:57 »

Sziasztok! Turbó problémája van az  autómnak. Meg lehet àllapítani,hogy elektronika baja van,vagy a turbó koszos,vagy sérült? Ha valaki ajánlana hozzáértő szerelőt  megköszönném.Ahol voltam ott csak szétszerelés után tudnák megmondani.
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47097 Dátum: 2020.06.09 kedd, 07:10:10 »

Sziasztok! Turbó problémája van az  autómnak. Meg lehet àllapítani,hogy elektronika baja van,vagy a turbó koszos,vagy sérült? Ha valaki ajánlana hozzáértő szerelőt  megköszönném.Ahol voltam ott csak szétszerelés után tudnák megmondani.


He leveszed a szívóoldalról a csövet, belelátsz, és meg tudod nézni, hogy kotyog-e a tengely, súrlódik-e a turbina a falon.

Ha lekötöd a geometriát mozgató rudazatot, akkor meg tudod nézni, hogy a geo mennyire mozog könnyen, vagy esetleg a turbóban lévő kosz miatt beszorult.

Kb. minden más szétszedős. Merrefelé laksz? Attól függ, hogy kit tudunk javasolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vkarcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #47098 Dátum: 2020.06.09 kedd, 20:00:40 »

He leveszed a szívóoldalról a csövet, belelátsz, és meg tudod nézni, hogy kotyog-e a tengely, súrlódik-e a turbina a falon.

Ha lekötöd a geometriát mozgató rudazatot, akkor meg tudod nézni, hogy a geo mennyire mozog könnyen, vagy esetleg a turbóban lévő kosz miatt beszorult.

Kb. minden más szétszedős. Merrefelé laksz? Attól függ, hogy kit tudunk javasolni.

AndyA

Budapesti vagyok. Reggel elvittem pesterzsébeten egy turbó szerelő  műhelybe, ott azt mondták  hogy  könnyen mozog a  geometriája ,valószinüleg  az elektronikát kell felújítani,és utána tdnak többet mondani. Pont az a bajom ,hogy semennyire nem értek az autókhoz,   ezért kértem segítséget  talán tud valaki ajánlani megbízható szerelőt,mert engem nagyon könnyű megvezetni.
Naplózva

Mk3 2006 2.0 tdci 130 le. Titanium  n7bb
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #47099 Dátum: 2020.06.09 kedd, 21:10:22 »

Budapesti vagyok. Reggel elvittem pesterzsébeten egy turbó szerelő  műhelybe, ott azt mondták  hogy  könnyen mozog a  geometriája ,valószinüleg  az elektronikát kell felújítani,és utána tdnak többet mondani. Pont az a bajom ,hogy semennyire nem értek az autókhoz,   ezért kértem segítséget  talán tud valaki ajánlani megbízható szerelőt,mert engem nagyon könnyű megvezetni.


Ha a geo könyen mozog, akkor nemigen esélyes, hogy behalt volna az elektromos mozgatás. Az éppen attól szokott, ha akad, és egyre több villany kell neki a mozgatáshoz, azután egy idő múlva meg már annyi, ami túl sok neki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 935 936 937 938 939 940 941 [942] 943 944 945 946 947 948 949 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.