Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 02:07:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 942 943 944 945 946 947 948 [949] 950 951 952 953 954 955 956 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13312806 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
szigetiantal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #47400 Dátum: 2021.03.08 hétfő, 16:18:39 »

Vészüzemben nem megy a turbó,azért van füst.Korom sok lehet úgy is,hogy nem érzékeled.Egszerűen lerakódik a turbó lapátjaira a kipufogó oldalon,elkezd szorulni,és letilt az PCM.Ez történik most neked.Megkell tisztítani a  turbó geometriáját,és a koromképződést normál szintre nyomni.Egr dugózás segít,turbócső rendszer tömtettsége fontos,és az injektorok jó működése.
A csúcsokon mérj korrekciós értékeket.2alatti tartománban kell működniük alapjáraton.4fölött már valami bajra  utalhat.Hiába javították őket...

Megértettem. Nagyon köszönöm!  worship A diagot megcsinálom. A turbó tisztítást hogyan kell végezni? (csak reménykedem, hogy nem kell levennem megint a komplett turbót, mert az brutál művelet volt nekem) Bocs a laikus kérdésért, de nem szeretném az autómat tönkretenni valami idealizált ötlettel (mondjuk neten terjedő Mr Muscle), így inkább kérdezek :-) Nagyon köszi a jótanácsokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47401 Dátum: 2021.03.08 hétfő, 17:38:49 »

Megértettem. Nagyon köszönöm!  worship A diagot megcsinálom. A turbó tisztítást hogyan kell végezni? (csak reménykedem, hogy nem kell levennem megint a komplett turbót, mert az brutál művelet volt nekem) Bocs a laikus kérdésért, de nem szeretném az autómat tönkretenni valami idealizált ötlettel (mondjuk neten terjedő Mr Muscle), így inkább kérdezek :-) Nagyon köszi a jótanácsokat!
de lekell. A te muszklid kell hozzá....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #47402 Dátum: 2021.03.08 hétfő, 18:34:50 »

Megértettem. Nagyon köszönöm!  worship A diagot megcsinálom. A turbó tisztítást hogyan kell végezni? (csak reménykedem, hogy nem kell levennem megint a komplett turbót, mert az brutál művelet volt nekem) Bocs a laikus kérdésért, de nem szeretném az autómat tönkretenni valami idealizált ötlettel (mondjuk neten terjedő Mr Muscle), így inkább kérdezek :-) Nagyon köszi a jótanácsokat!

Olvass PÜ-t is, kaptál párat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szigetiantal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #47403 Dátum: 2021.03.08 hétfő, 21:22:37 »

Megértettem. Nagyon köszönöm!  worship A diagot megcsinálom. A turbó tisztítást hogyan kell végezni? (csak reménykedem, hogy nem kell levennem megint a komplett turbót, mert az brutál művelet volt nekem) Bocs a laikus kérdésért, de nem szeretném az autómat tönkretenni valami idealizált ötlettel (mondjuk neten terjedő Mr Muscle), így inkább kérdezek :-) Nagyon köszi a jótanácsokat!

No, plusz információ. Mivel folyamatos a vészüzem, így csak indításnál tudtam megnézni a mm3/g értékeket, amik -0.08 és +0,23 közt vannak. A diag vészüzemben 0,00 mm3/g értéket ír csak :-(
Sajnos turbónyomást nem tudtam mérni, vagy nem tudom mit kell nézni a diagban. Valamilyen nyomócső nyomás volt benne az olyan 34000 kpa körül mozgott. Azt hiszem szeriz a vége. Csak ne félnék a szervizektől. Nincs erre valamielyen hivatalos fogalom? (szervizfobia ? :-) )
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47404 Dátum: 2021.03.08 hétfő, 22:19:33 »

No, plusz információ. Mivel folyamatos a vészüzem, így csak indításnál tudtam megnézni a mm3/g értékeket, amik -0.08 és +0,23 közt vannak. A diag vészüzemben 0,00 mm3/g értéket ír csak :-(
Sajnos turbónyomást nem tudtam mérni, vagy nem tudom mit kell nézni a diagban. Valamilyen nyomócső nyomás volt benne az olyan 34000 kpa körül mozgott. Azt hiszem szeriz a vége. Csak ne félnék a szervizektől. Nincs erre valamielyen hivatalos fogalom? (szervizfobia ? :-) )
Ne add fel!

Ezt még megtudod nézni,mert amíg a turbó elektronika vészüzembe vágja az autót,addig nem jutsz tovább.
http://talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/

http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szigetiantal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #47405 Dátum: 2021.03.11 csütörtök, 15:12:18 »

No, plusz információ. Mivel folyamatos a vészüzem, így csak indításnál tudtam megnézni a mm3/g értékeket, amik -0.08 és +0,23 közt vannak. A diag vészüzemben 0,00 mm3/g értéket ír csak :-(
Sajnos turbónyomást nem tudtam mérni, vagy nem tudom mit kell nézni a diagban. Valamilyen nyomócső nyomás volt benne az olyan 34000 kpa körül mozgott. Azt hiszem szeriz a vége. Csak ne félnék a szervizektől. Nincs erre valamielyen hivatalos fogalom? (szervizfobia ? :-) )

Update!
Működik! A turbó elektronikában valami elszakadt. Mecsinálták garanciában :-) Most megy mint az álom :-)
Köszönöm mindenkinek, hogy segítettetek, ötleteket adtatok! :-)
Tony
Naplózva
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47406 Dátum: 2021.03.12 péntek, 14:58:42 »

Sziasztok! Izzítógyertya cserénél most melyik állítás az igazság. Csak is kizárólag hideg motornál ugye az aluminium hengerfej és fém izzítógyertya miatt, de valahol meg azt olvastam, hogy meleg motornál kell kiszerelni és hidegnél vissza pont a hőtágulás eltérések miatt.

Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #47407 Dátum: 2021.03.12 péntek, 15:29:17 »

Sziasztok! Izzítógyertya cserénél most melyik állítás az igazság. Csak is kizárólag hideg motornál ugye az aluminium hengerfej és fém izzítógyertya miatt, de valahol meg azt olvastam, hogy meleg motornál kell kiszerelni és hidegnél vissza pont a hőtágulás eltérések miatt.



A gyári szervizleírás az égadta világon semmit nem mond erről, így csak próbálok logikusan gondolkodni. Az alu hőtágulása lényegesen nagyobb a vasénál. Ha melegen szereled ki, az alu hengerfejben lévő lyuk is nagyobb lesz a hőtágulás miatt. Ennek viszont a vas a kisebb hőtágulása miatt nem tud "utánamenni", azaz szerintem melegen kellene inkább megpróbálni. Visszafelé meg eléggé teoretikus a kérdés, hiszen ugyanakkor fogod, amikor kitekerted. Smiley

Viszont előtte mindenképpen célszerű "beáztatni" pár napra egy kis csavarlazítóval, rendes, napi használat mellett mindig odafújva egy kicsit az izzító tövébe, hogy hadd dolgozzon az anyag a hőtágulással megsegítve. Vas és alu nagyon össze tud gyógyulni az elektrokémiai korróziótól. Detto semmi nincs erről a hivatalos leírásban, de pont ezért nem szerelném be "szárazon" az új izzítókat sem, valami hőálló dolgot azért kennék a menetre (rézzsír?).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47408 Dátum: 2021.03.12 péntek, 20:12:07 »

A gyári szervizleírás az égadta világon semmit nem mond erről, így csak próbálok logikusan gondolkodni. Az alu hőtágulása lényegesen nagyobb a vasénál. Ha melegen szereled ki, az alu hengerfejben lévő lyuk is nagyobb lesz a hőtágulás miatt. Ennek viszont a vas a kisebb hőtágulása miatt nem tud "utánamenni", azaz szerintem melegen kellene inkább megpróbálni. Visszafelé meg eléggé teoretikus a kérdés, hiszen ugyanakkor fogod, amikor kitekerted. Smiley

Viszont előtte mindenképpen célszerű "beáztatni" pár napra egy kis csavarlazítóval, rendes, napi használat mellett mindig odafújva egy kicsit az izzító tövébe, hogy hadd dolgozzon az anyag a hőtágulással megsegítve. Vas és alu nagyon össze tud gyógyulni az elektrokémiai korróziótól. Detto semmi nincs erről a hivatalos leírásban, de pont ezért nem szerelném be "szárazon" az új izzítókat sem, valami hőálló dolgot azért kennék a menetre (rézzsír?).

AndyA


Köszönöm szépen a részletes választ. Én is hasonlóan gondoltam, hogy talán sikeresebb lehet meleg motornál kiszerelni. Előtte egy s60as volvom volt és annál is meleg motornál cseréltem ki és nagyon könnyen ki jött, pedig annál 5-ből 3 nem volt jó, tehát azokban is lehetett km bőven.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47409 Dátum: 2021.03.12 péntek, 21:13:56 »

Köszönöm szépen a részletes választ. Én is hasonlóan gondoltam, hogy talán sikeresebb lehet meleg motornál kiszerelni. Előtte egy s60as volvom volt és annál is meleg motornál cseréltem ki és nagyon könnyen ki jött, pedig annál 5-ből 3 nem volt jó, tehát azokban is lehetett km bőven.
ennél a csere periódus 120e km.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47410 Dátum: 2021.03.13 szombat, 04:35:02 »

Köszönöm szépen a részletes választ. Én is hasonlóan gondoltam, hogy talán sikeresebb lehet meleg motornál kiszerelni. Előtte egy s60as volvom volt és annál is meleg motornál cseréltem ki és nagyon könnyen ki jött, pedig annál 5-ből 3 nem volt jó, tehát azokban is lehetett km bőven.

Nem akarok az AndyA által leirtakkal vitába szálni, de fujogathatod napestig akár egy évig is , ha nem akar kijönni akkor nem jön ki.
NEM a gyertya menete szorul,ragad be, hanem a gyertya végére feltapat koksz az akadályozza a kijövetelt ezért is a vége szakad be, ezért fölösleges a fujkálás
mert a végére nem igazán folyik le, max akkor ha már a gyertya menete feljebb van mint a hengerfej, akkor van egy kis rés és ott már le tudd folyni.
én anak idelyén T kulcsal finoman oda-vissza csavargatva vettem ki, 1 gyertya kb 3 óra alatt jöt ki, de egyben kijött.

Nehogy rézzsirral rakd vissza az ujat, alu-réz nem szereti egymást, kerámia zsirt vagy sprayt használj.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #47411 Dátum: 2021.03.15 hétfő, 09:10:52 »

Nem akarok az AndyA által leirtakkal vitába szálni, de fujogathatod napestig akár egy évig is , ha nem akar kijönni akkor nem jön ki.
NEM a gyertya menete szorul,ragad be, hanem a gyertya végére feltapat koksz az akadályozza a kijövetelt ezért is a vége szakad be, ezért fölösleges a fujkálás
mert a végére nem igazán folyik le, max akkor ha már a gyertya menete feljebb van mint a hengerfej, akkor van egy kis rés és ott már le tudd folyni.
én anak idelyén T kulcsal finoman oda-vissza csavargatva vettem ki, 1 gyertya kb 3 óra alatt jöt ki, de egyben kijött.

Nehogy rézzsirral rakd vissza az ujat, alu-réz nem szereti egymást, kerámia zsirt vagy sprayt használj.

Az még jobb, mint a rézzsír.

Alu-réz akkor nem jó kombó, ha kap nedvességet, amit ott nemigen fog. Vas és alu viszont akkor is "összeérik", ha akárhogyan teszed össze őket, tehát mindenképpen erősen ajánlott valamit odatenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cobra.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #47412 Dátum: 2021.03.18 csütörtök, 20:11:52 »

Ha az egyik izzítógyertya nem működik, akkor arról ad valami infót az autó?
Még nem nyúltunk az autóhoz, majd ha már 4 fok fölött lesz reggel a hőmérséklet és át tudok ülni végre motorra.
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47413 Dátum: 2021.03.18 csütörtök, 21:11:49 »

Ha az egyik izzítógyertya nem működik, akkor arról ad valami infót az autó?
Még nem nyúltunk az autóhoz, majd ha már 4 fok fölött lesz reggel a hőmérséklet és át tudok ülni végre motorra.
nem.kikell mérni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #47414 Dátum: 2021.03.18 csütörtök, 21:27:33 »

Ha az egyik izzítógyertya nem működik, akkor arról ad valami infót az autó?
Még nem nyúltunk az autóhoz, majd ha már 4 fok fölött lesz reggel a hőmérséklet és át tudok ülni végre motorra.

Semmit. Honnan tudná...?

Ráfogsz a drótra egy lakatfogós árammérővel, az az egyetlen megoldás, hogy megtudd.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #47415 Dátum: 2021.03.21 vasárnap, 16:58:22 »

Tisztelt Fórumtársak!


Egyik napról a másikra nem indul az autónk (Mondeo MK3 TDCi, 2002-es, FMBA). Kiolvasás után a következő hibakódokat kaptuk:


https://kepkuldes.com/image/QGubli

Az izzításjelző folyamatosan villog. Van valakinek tippje, hogy "merre induljak el"? Készüljünk a legrosszabbra, és "kuka" az autó?

Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #47416 Dátum: 2021.03.21 vasárnap, 17:50:02 »

Tisztelt Fórumtársak!


Egyik napról a másikra nem indul az autónk (Mondeo MK3 TDCi, 2002-es, FMBA). Kiolvasás után a következő hibakódokat kaptuk:


https://kepkuldes.com/image/QGubli

Az izzításjelző folyamatosan villog. Van valakinek tippje, hogy "merre induljak el"? Készüljünk a legrosszabbra, és "kuka" az autó?


A kereső ezt mondta:
p1164-p1665: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg795921#msg795921
p2337: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg872262#msg872262
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #47417 Dátum: 2021.03.21 vasárnap, 18:31:44 »


Kedves Edk!


Nagyon köszönöm a gyors választ. Az első link alapján lehet, hogy első lépésként ezeket kell megtennem?
1. a kontakthibá(ka)t mindenképpen meg kell néznem, és javítanom kell,
2. az első linked alapján találtam ott egy főrelé ellenőrzésre javaslatot (K163), ezt akkor kicserélem.


Naplózva
macsaba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #47418 Dátum: 2021.03.23 kedd, 23:40:22 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 TDCI FMBA motorom, amelyben most lett felújítva  a nagynyomású és a porlasztók illetve az izzítógyertyák. Sokkal jobban mgy az autó, nem tilt le meg semmi előző probléma, gázadásra nagyon megy. Viiszont ha elveszem a gázt és néha alacsonyabb fordulaton is megtorpan a kocsi. Az alapjárat stabil. Mai napon első indítás nem sikerült, második indításra a malacfarok is villogott, harmadjára pöccre indult.
Abban kérnék tanácsot, hogy milyen irányba érdemes elindulni? Szerintetek továbbra is a CR renszerrel lesz gond és vigyem vissza a szerelőhöz? Ha csak valami szenzor, EGR, ilyesmi gond van azt szívesen megcsinálnám magamnak. Diagom van hozzá, viszont fogalmam sincs milyen értékeket lenne érdemes nézni és mik az elvárható értékek.
Köszi,
Csaba
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47419 Dátum: 2021.03.24 szerda, 06:36:35 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 TDCI FMBA motorom, amelyben most lett felújítva  a nagynyomású és a porlasztók illetve az izzítógyertyák. Sokkal jobban mgy az autó, nem tilt le meg semmi előző probléma, gázadásra nagyon megy. Viiszont ha elveszem a gázt és néha alacsonyabb fordulaton is megtorpan a kocsi. Az alapjárat stabil. Mai napon első indítás nem sikerült, második indításra a malacfarok is villogott, harmadjára pöccre indult.
Abban kérnék tanácsot, hogy milyen irányba érdemes elindulni? Szerintetek továbbra is a CR renszerrel lesz gond és vigyem vissza a szerelőhöz? Ha csak valami szenzor, EGR, ilyesmi gond van azt szívesen megcsinálnám magamnak. Diagom van hozzá, viszont fuogalmam sincs milyen értékeket lenne érdemes nézni és mik az elvárható értékek.
Köszi,
Csaba

Első körben akkor kéne megnézni mire panaszkodik, amikor villog az izzításjelző. Gyújtás levétele nélkül ilyenkor dugd rá az eszközt, és nézd meg a hibatárolót.
Naplózva
macsaba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #47420 Dátum: 2021.03.24 szerda, 16:52:28 »

Első körben akkor kéne megnézni mire panaszkodik, amikor villog az izzításjelző. Gyújtás levétele nélkül ilyenkor dugd rá az eszközt, és nézd meg a hibatárolót.

Ezzel az a gond, hogy eddig egyszer csinálta és nem tudom direktbe előidézni. Ha meg a diagot be is rakom a kocsiba laptop nem feltétlen van nálam. Nem lehetne valahogy a torpanás mentén elindulni élő diaggal?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #47421 Dátum: 2021.03.24 szerda, 17:27:59 »

Ezzel az a gond, hogy eddig egyszer csinálta és nem tudom direktbe előidézni. Ha meg a diagot be is rakom a kocsiba laptop nem feltétlen van nálam. Nem lehetne valahogy a torpanás mentén elindulni élő diaggal?

Nézhetsz rail nyomást és hasonlókat, de az igazi akkor is az, ha kiolvasod a hibatárolót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
macsaba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #47422 Dátum: 2021.04.04 vasárnap, 14:41:41 »

Nézhetsz rail nyomást és hasonlókat, de az igazi akkor is az, ha kiolvasod a hibatárolót.

AndyA

Azóta mindig pöccre indult, a torpanást még csinálja. Kiolvastam a kódokat (nem akkor amikor villog a malacfarok, mert ezt azóta nem csinálta) és P0191, C1301, B1100. Lehet az a gond, hogy levegős a rendszer?
Naplózva
Rob001
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #47423 Dátum: 2021.04.08 csütörtök, 11:57:31 »

Sziasztok!
Nem feltétlenül ide vág a téma, de azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehet egy DPF-es 2006/10. havi Mondeot optimalizálni/tuningolni? Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Előre is Köszönöm!
Robi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #47424 Dátum: 2021.04.08 csütörtök, 12:08:49 »

Sziasztok!
Nem feltétlenül ide vág a téma, de azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehet egy DPF-es 2006/10. havi Mondeot optimalizálni/tuningolni? Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Előre is Köszönöm!
Robi

Mindent lehet, csak némi pénz és a megfelelő ember kell hozzá. Bunyek fórumtársnak van Pécsen egy konktaktja, ahol jó tuningot írnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Rob001
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #47425 Dátum: 2021.04.08 csütörtök, 12:55:59 »

Mindent lehet, csak némi pénz és a megfelelő ember kell hozzá. Bunyek fórumtársnak van Pécsen egy konktaktja, ahol jó tuningot írnak.

AndyA

Köszönöm az infót!
Naplózva
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #47426 Dátum: 2021.04.09 péntek, 20:12:49 »

Hello
Mondeo MK3   2.0  TDCI  vásárlás előtt állok.  Ki is néztem egy 131 LE  2005-ös kombit.   2 dolgot vettem észre a kocsi átnézésekor:
1. a turbo geometria állító elektromos motor karja alapjáraton kis mértékben ide oda mozog. Ez normális, gázadás nélkül? Hibakód nincs.
2. hidegen , üresben ha megnyomom a gázt és elengedem, akkor kicsit beejti a fordulatot visszaálláskor, és csak alulról áll be újra alapjáratra. Kicsit be is remeg.  Melegen el kisimul és normálisan megy le a fordulatszám alapjáratra. A FAQ-ban olvastam hogy ez kezdődő porlasztó hibára utal. Melegen is kellene produkálni ezt a jelenséget? 
A remegés minimális, és kuplung ki-be nyomásra nem változik. Melegen ez is megszűnik.

Illetve szerelőtől hallottam hogy a 2.2 TDCI motor sokkal problémásabb, hibákra hajlamosabb mint a 2.0.  Ez igaz? Más a motor, befecskendező, turbó stb ?

előre is köszönöm a válaszokat
M.
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47427 Dátum: 2021.04.09 péntek, 21:48:50 »

Hello
Mondeo MK3   2.0  TDCI  vásárlás előtt állok.  Ki is néztem egy 131 LE  2005-ös kombit.   2 dolgot vettem észre a kocsi átnézésekor:
1. a turbo geometria állító elektromos motor karja alapjáraton kis mértékben ide oda mozog. Ez normális, gázadás nélkül? Hibakód nincs.
2. hidegen , üresben ha megnyomom a gázt és elengedem, akkor kicsit beejti a fordulatot visszaálláskor, és csak alulról áll be újra alapjáratra. Kicsit be is remeg.  Melegen el kisimul és normálisan megy le a fordulatszám alapjáratra. A FAQ-ban olvastam hogy ez kezdődő porlasztó hibára utal. Melegen is kellene produkálni ezt a jelenséget? 
A remegés minimális, és kuplung ki-be nyomásra nem változik. Melegen ez is megszűnik.

Illetve szerelőtől hallottam hogy a 2.2 TDCI motor sokkal problémásabb, hibákra hajlamosabb mint a 2.0.  Ez igaz? Más a motor, befecskendező, turbó stb ?

előre is köszönöm a válaszokat
M.

egy 16éves tdci-nél minden kezdődő hibára utal.Érted...kicsit beremeg...újonnan sem volt más. vigyor3
A 2.2es sem volt örök életű,csak sokkal kevesebb futott belőlük mint a 2.0ból.Amúgy a porlasztói és a turbó fordulat száma is más volt.
Véleményem szerint tartós volt az is addig,amíg el nem kezdett széthullani, mint bármi más.Mk3at szegelni kell mindig... Wink
Ha belevágsz,a sok öröm mellett megannyi bosszúságot is okoz majd.Ha van affinitásod és érdekel,akkor könnyebb lesz az életed... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #47428 Dátum: 2021.04.10 szombat, 09:02:11 »

egy 16éves tdci-nél minden kezdődő hibára utal.Érted...kicsit beremeg...újonnan sem volt más. vigyor3
A 2.2es sem volt örök életű,csak sokkal kevesebb futott belőlük mint a 2.0ból.Amúgy a porlasztói és a turbó fordulat száma is más volt.
Véleményem szerint tartós volt az is addig,amíg el nem kezdett széthullani, mint bármi más.Mk3at szegelni kell mindig... Wink
Ha belevágsz,a sok öröm mellett megannyi bosszúságot is okoz majd.Ha van affinitásod és érdekel,akkor könnyebb lesz az életed... wave

világos, nem vár csodákat az ember. Csak annyi a kéréds hogy egyből a vásárlás után jönnek majd a turbó, befecskendező stb nyűgök, vagy ezek teljesen normális használt 2.0 jelenségek?
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47429 Dátum: 2021.04.10 szombat, 09:16:39 »

világos, nem vár csodákat az ember. Csak annyi a kéréds hogy egyből a vásárlás után jönnek majd a turbó, befecskendező stb nyűgök, vagy ezek teljesen normális használt 2.0 jelenségek?
Ha megtudod oldani, vigyél magaddal diagcuccot, vagy olyat,akinek van minimum elm327+ Forscan laptoppal.
Lehet mérni turbónyomást menet közben.Ha megvan a maximum nyomás(2,5bar), és nem lóg kritikusan a turbó tengelye,azzal kb nincs baj.
Lehet a csúcsokon korrekciós értékeket mérni alapjáraton.Ha valamelyik több mint 4,vagy sokkal nagyobb,mint a többi,ott már lehet gyanakodni.
Lehet csúcs rail nyomást is mérni,annak el kell érnie az 1800bart, asszem 1850 a max.
Hibák biztosan lesznek.Mérlegelni kell,alkudni,ha bele fér, és van rá hajlandóság is, hogy mindig lesz mit faragni rajta, akkor hajrá.
Én nagyon szerettem,7évig nyúztam egy  mk3tdci-t komolyabb meghibásodás nélkül. Volt ugyan turbócserém, de azt is megúsztam 50ből, bontottan.
De a fékekkel és a futóművel is  adódnak gondok,arra is kell figyelni  (mint minden másra).
Van sok segítség az FAQ topicban, lapozgasd szorgalmasan: http://mondeo.hu/index.php?board=45.0

De látom nem újdonság az mk3 mondi,eddig tddi ben utaztál.Akkor megvan a nagyja,nem lesz meglepetés a tdci sem. Wink eljen
« Utoljára szerkesztve: 2021.04.10 szombat, 09:39:53 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47430 Dátum: 2021.04.10 szombat, 14:15:18 »

Ha megtudod oldani, vigyél magaddal diagcuccot, vagy olyat,akinek van minimum elm327+ Forscan laptoppal.
Lehet mérni turbónyomást menet közben.Ha megvan a maximum nyomás(2,5bar), és nem lóg kritikusan a turbó tengelye,azzal kb nincs baj.
Lehet a csúcsokon korrekciós értékeket mérni alapjáraton.Ha valamelyik több mint 4,vagy sokkal nagyobb,mint a többi,ott már lehet gyanakodni.
Lehet csúcs rail nyomást is mérni,annak el kell érnie az 1800bart, asszem 1850 a max.
Hibák biztosan lesznek.Mérlegelni kell,alkudni,ha bele fér, és van rá hajlandóság is, hogy mindig lesz mit faragni rajta, akkor hajrá.
Én nagyon szerettem,7évig nyúztam egy  mk3tdci-t komolyabb meghibásodás nélkül. Volt ugyan turbócserém, de azt is megúsztam 50ből, bontottan.
De a fékekkel és a futóművel is  adódnak gondok,arra is kell figyelni  (mint minden másra).
Van sok segítség az FAQ topicban, lapozgasd szorgalmasan: http://mondeo.hu/index.php?board=45.0

De látom nem újdonság az mk3 mondi,eddig tddi ben utaztál.Akkor megvan a nagyja,nem lesz meglepetés a tdci sem. Wink eljen
lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #47431 Dátum: 2021.04.10 szombat, 15:11:41 »

Ha megtudod oldani, vigyél magaddal diagcuccot, vagy olyat,akinek van minimum elm327+ Forscan laptoppal.
Lehet mérni turbónyomást menet közben.Ha megvan a maximum nyomás(2,5bar), és nem lóg kritikusan a turbó tengelye,azzal kb nincs baj.
Lehet a csúcsokon korrekciós értékeket mérni alapjáraton.Ha valamelyik több mint 4,vagy sokkal nagyobb,mint a többi,ott már lehet gyanakodni.
Lehet csúcs rail nyomást is mérni,annak el kell érnie az 1800bart, asszem 1850 a max.
Hibák biztosan lesznek.Mérlegelni kell,alkudni,ha bele fér, és van rá hajlandóság is, hogy mindig lesz mit faragni rajta, akkor hajrá.
Én nagyon szerettem,7évig nyúztam egy  mk3tdci-t komolyabb meghibásodás nélkül. Volt ugyan turbócserém, de azt is megúsztam 50ből, bontottan.
De a fékekkel és a futóművel is  adódnak gondok,arra is kell figyelni  (mint minden másra).
Van sok segítség az FAQ topicban, lapozgasd szorgalmasan: http://mondeo.hu/index.php?board=45.0

De látom nem újdonság az mk3 mondi,eddig tddi ben utaztál.Akkor megvan a nagyja,nem lesz meglepetés a tdci sem. Wink eljen

würt - wow olvassa az élő értékeket?  Más autókat néztem vele menet közben, főleg VW gyártmányokat. Azokat szépen látja. Fordot nempróbáltam ezzel.
« Utoljára szerkesztve: 2021.04.12 hétfő, 09:34:42 írta AndyA » Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #47432 Dátum: 2021.04.12 hétfő, 09:33:04 »

Hello
Mondeo MK3   2.0  TDCI  vásárlás előtt állok.  Ki is néztem egy 131 LE  2005-ös kombit.   2 dolgot vettem észre a kocsi átnézésekor:
1. a turbo geometria állító elektromos motor karja alapjáraton kis mértékben ide oda mozog. Ez normális, gázadás nélkül? Hibakód nincs.
2. hidegen , üresben ha megnyomom a gázt és elengedem, akkor kicsit beejti a fordulatot visszaálláskor, és csak alulról áll be újra alapjáratra. Kicsit be is remeg.  Melegen el kisimul és normálisan megy le a fordulatszám alapjáratra. A FAQ-ban olvastam hogy ez kezdődő porlasztó hibára utal. Melegen is kellene produkálni ezt a jelenséget? 
A remegés minimális, és kuplung ki-be nyomásra nem változik. Melegen ez is megszűnik.

Illetve szerelőtől hallottam hogy a 2.2 TDCI motor sokkal problémásabb, hibákra hajlamosabb mint a 2.0.  Ez igaz? Más a motor, befecskendező, turbó stb ?

előre is köszönöm a válaszokat
M.


1. Igen, folyamatosan szabályoz, ez a dolga.

2. Ez sem egyértelműen hiba. Ha van is valami a porlasztókkal, az csak úgy fog kiderülni, ha bevizsgáltatod őket. Vagy még úgy sem, mert most még határértéken vannak, fél év múlva meg már nem lesznek... A jövőbe meg nem lát senki.

Nekem akkor csinált ilyen hidegen egyenetlen járást, amikor letapadt az egyik porlasztóm, és alapjáratnál nem volt szállított mennyiség. Bemelegedett, elmúlt. Egy tisztítókúra, meg a beviszgáláskor végzett ultrahangos pucolás segített. Persze ez nem jelenti azt, hogy a tiédnek is ez a baja, és hogy ez lesz a megoldás.

A 2.2-es motor éppen jobban szokta bírni, mint a 2.0-sok.

Ugyanaz a blokk, csak kicsit nagyobbak a hengerek benne. A CR-szivattyúja viszont más, mert nagyobb a szállítandó üzemanyagmennyiség, és ez a CR-szivattyú jobban szokta bírni a megpróbáltatásokat, mint a 2.0-soké. Az enyémben 520 ezer km van (igaz, ennek jórésze országút-autópálya), de a teljes adagolórendszer eredeti benne. 6 éve porosodnak az új injektorok a polcon, várják, hogy sorra kerüljenek, de nem akaródzik tönkremenni a réginek. Smiley

Nyilván mások a porlasztók is a többlet üzemanyag miatt, illetve a turbo is egy számmal nagyobb, kicsivel jobban is pörög, meg van benne egy második sor lapát is a sűrítő oldalon, arról lehet könnyen felismerni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #47433 Dátum: 2021.04.12 hétfő, 19:27:32 »

1. Igen, folyamatosan szabályoz, ez a dolga.

2. Ez sem egyértelműen hiba. Ha van is valami a porlasztókkal, az csak úgy fog kiderülni, ha bevizsgáltatod őket. Vagy még úgy sem, mert most még határértéken vannak, fél év múlva meg már nem lesznek... A jövőbe meg nem lát senki.

Nekem akkor csinált ilyen hidegen egyenetlen járást, amikor letapadt az egyik porlasztóm, és alapjáratnál nem volt szállított mennyiség. Bemelegedett, elmúlt. Egy tisztítókúra, meg a beviszgáláskor végzett ultrahangos pucolás segített. Persze ez nem jelenti azt, hogy a tiédnek is ez a baja, és hogy ez lesz a megoldás.

A 2.2-es motor éppen jobban szokta bírni, mint a 2.0-sok.

Ugyanaz a blokk, csak kicsit nagyobbak a hengerek benne. A CR-szivattyúja viszont más, mert nagyobb a szállítandó üzemanyagmennyiség, és ez a CR-szivattyú jobban szokta bírni a megpróbáltatásokat, mint a 2.0-soké. Az enyémben 520 ezer km van (igaz, ennek jórésze országút-autópálya), de a teljes adagolórendszer eredeti benne. 6 éve porosodnak az új injektorok a polcon, várják, hogy sorra kerüljenek, de nem akaródzik tönkremenni a réginek. Smiley

Nyilván mások a porlasztók is a többlet üzemanyag miatt, illetve a turbo is egy számmal nagyobb, kicsivel jobban is pörög, meg van benne egy második sor lapát is a sűrítő oldalon, arról lehet könnyen felismerni.

AndyA


nagyon köszönöm a válaszokat
melyik évjárattól részecsekszűrősek az MK3 TDCI-k ?  Kívülről a motortérben látszik valami különbség a sima meg a DPF-es között?
« Utoljára szerkesztve: 2021.04.12 hétfő, 19:29:28 írta geem9 » Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #47434 Dátum: 2021.04.13 kedd, 09:38:29 »


nagyon köszönöm a válaszokat
melyik évjárattól részecsekszűrősek az MK3 TDCI-k ?  Kívülről a motortérben látszik valami különbség a sima meg a DPF-es között?

Ha alánézel, ott látszik, hogy van-e benne DPF, vagy simán megy végig a cső a hátsó dobig:

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160626/f0fdfd1c70ddf2e03254ba2554063536.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #47435 Dátum: 2021.04.16 péntek, 16:41:25 »

1. Igen, folyamatosan szabályoz, ez a dolga.

2. Ez sem egyértelműen hiba. Ha van is valami a porlasztókkal, az csak úgy fog kiderülni, ha bevizsgáltatod őket. Vagy még úgy sem, mert most még határértéken vannak, fél év múlva meg már nem lesznek... A jövőbe meg nem lát senki.

Nekem akkor csinált ilyen hidegen egyenetlen járást, amikor letapadt az egyik porlasztóm, és alapjáratnál nem volt szállított mennyiség. Bemelegedett, elmúlt. Egy tisztítókúra, meg a beviszgáláskor végzett ultrahangos pucolás segített. Persze ez nem jelenti azt, hogy a tiédnek is ez a baja, és hogy ez lesz a megoldás.

A 2.2-es motor éppen jobban szokta bírni, mint a 2.0-sok.

Ugyanaz a blokk, csak kicsit nagyobbak a hengerek benne. A CR-szivattyúja viszont más, mert nagyobb a szállítandó üzemanyagmennyiség, és ez a CR-szivattyú jobban szokta bírni a megpróbáltatásokat, mint a 2.0-soké. Az enyémben 520 ezer km van (igaz, ennek jórésze országút-autópálya), de a teljes adagolórendszer eredeti benne. 6 éve porosodnak az új injektorok a polcon, várják, hogy sorra kerüljenek, de nem akaródzik tönkremenni a réginek. Smiley

Nyilván mások a porlasztók is a többlet üzemanyag miatt, illetve a turbo is egy számmal nagyobb, kicsivel jobban is pörög, meg van benne egy második sor lapát is a sűrítő oldalon, arról lehet könnyen felismerni.

AndyA

Hello

na rádugtam gépre az autót ( 2005. 2.0 TDCI 130 LE ) . Eltárolt hiba P0191. Nem is engedi kitörölni. Ez ugye valamiféle üzemanyagrendszer nyomás érték hiba.  Hidegen az alapjárat ingadozik. Ezzel a würthel nem tudtam megnézni a porlasztókat.
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47436 Dátum: 2021.04.16 péntek, 17:01:00 »

Hello

na rádugtam gépre az autót ( 2005. 2.0 TDCI 130 LE ) . Eltárolt hiba P0191. Nem is engedi kitörölni. Ez ugye valamiféle üzemanyagrendszer nyomás érték hiba.  Hidegen az alapjárat ingadozik. Ezzel a würthel nem tudtam megnézni a porlasztókat.
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance

Lehet, hogy a rail szenzor, vagy a vezetékelése ,csatlakozása xar.Próbából érdemes másikat tenni.Illetve alkualap,ha ezt meg akarod venni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #47437 Dátum: 2021.04.17 szombat, 15:24:13 »

P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance

Lehet, hogy a rail szenzor, vagy a vezetékelése ,csatlakozása xar.Próbából érdemes másikat tenni.Illetve alkualap,ha ezt meg akarod venni...

ez ugyen nem az a nyomásszabályzó ami az magasnyomású szivattyún van, hanem ami a közös cső végén?  Úgy látom az unix nem tarja. Utángyártottban melyik gyártmány számít jó minőségnek ?  Vagy a cromaxban szoktatok gyárit venni?
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47438 Dátum: 2021.04.17 szombat, 17:48:58 »

ez ugyen nem az a nyomásszabályzó ami az magasnyomású szivattyún van, hanem ami a közös cső végén?  Úgy látom az unix nem tarja. Utángyártottban melyik gyártmány számít jó minőségnek ?  Vagy a cromaxban szoktatok gyárit venni?
A rail cső  végén van.Nyomás érzékelő,nem szabályzó.próbálj bontottat szerezni tesztre.Ritkán megy tönkre,de nem kizárt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #47439 Dátum: 2021.05.03 hétfő, 16:10:05 »

Sziasztok  ,

A P2338 hibakód a  ' 3-as henger kopogási határérték felett ' jelenti , ki járt úgy , hogy esetleg csak kopogás szenzor a hiba és nem a 3 -as  porlasztó .

Válaszokkal sokat segítenétek , előre is köszike

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #47440 Dátum: 2021.05.03 hétfő, 16:31:59 »

Sziasztok  ,

A P2338 hibakód a  ' 3-as henger kopogási határérték felett ' jelenti , ki járt úgy , hogy esetleg csak kopogás szenzor a hiba és nem a 3 -as  porlasztó .

Válaszokkal sokat segítenétek , előre is köszike



Egy kopogásérzékelő van, így alighanem sajnos tényleg a hármas hengerrel van valami.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47441 Dátum: 2021.05.03 hétfő, 17:26:43 »

Sziasztok  ,

A P2338 hibakód a  ' 3-as henger kopogási határérték felett ' jelenti , ki járt úgy , hogy esetleg csak kopogás szenzor a hiba és nem a 3 -as  porlasztó .

Válaszokkal sokat segítenétek , előre is köszike


az egy jeladó. Tökéletlen égést jelez abban a hengerben.
Ergo üza rendszeri hiba.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #47442 Dátum: 2021.05.03 hétfő, 17:39:54 »

az egy jeladó. Tökéletlen égést jelez abban a hengerben.
Ergo üza rendszeri hiba.....
Köszi az infót
Naplózva
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47443 Dátum: 2021.06.18 péntek, 23:04:22 »

Sziasztok!

Lenne egy dolog, hogy ha a porlasztók fel vannak újítva, és jól látható rajta a kód, akkor újra kell kódolni vagy nem?

Köszi a válaszokat!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47444 Dátum: 2021.06.19 szombat, 04:29:42 »

Sziasztok!

Lenne egy dolog, hogy ha a porlasztók fel vannak újítva, és jól látható rajta a kód, akkor újra kell kódolni vagy nem?

Köszi a válaszokat!

Ha fellet ujitva , akkor kapnod kellet volna hozzájuk új kódot , ha nem kaptál, akkor kérj tőlük, mert a régi kód már nem jó hozzá
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
valmet72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #47445 Dátum: 2021.07.02 péntek, 10:54:18 »

Sziasztok ! A véleményetek kérném .  Tavaj összel vettem az autót   mk3 N7BB motorral kilóméter 95e  szép megkímélt állapot, mint most kiderült egr csatlakozó lehúzva ,dpf átszakítva  . Alacsony fordulaton erőtlen(használhatatlanul), füstöl,de kétezertől jól megy.Két normális műhelyben is átnézték és azt mondták szoftveres , valószínűleg a dpf ,egr kiírás következtében . Abban kérném a segítségeteket ,hogy ki tudja ezt megcsinálni? Előre is kosz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47446 Dátum: 2021.07.02 péntek, 11:36:46 »

Sziasztok ! A véleményetek kérném .  Tavaj összel vettem az autót   mk3 N7BB motorral kilóméter 95e  szép megkímélt állapot, mint most kiderült egr csatlakozó lehúzva ,dpf átszakítva  . Alacsony fordulaton erőtlen(használhatatlanul), füstöl,de kétezertől jól megy.Két normális műhelyben is átnézték és azt mondták szoftveres , valószínűleg a dpf ,egr kiírás következtében . Abban kérném a segítségeteket ,hogy ki tudja ezt megcsinálni? Előre is kosz.
"hány éves vagy királylány? És még hiszel a mesékben?" Mk3 tdci 95e km? nyes
Veszel egy bontott dpf-et,fordban visszarakatod a gyári sw-t az ecura(kb 10-15e ft),és az egr-csatit visszarakod a helyére.Nyilván ha te nem,akkor egy szerelő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
valmet72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #47447 Dátum: 2021.07.02 péntek, 13:01:32 »

"hány éves vagy királylány? És még hiszel a mesékben?" Mk3 tdci 95e km? nyes
Veszel egy bontott dpf-et,fordban visszarakatod a gyári sw-t az ecura(kb 10-15e ft),és az egr-csatit visszarakod a helyére.Nyilván ha te nem,akkor egy szerelő.
  Nem használódik( rohad ,dugul rakódik) el a dpf hogy , bontottat vegyen ez embr?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #47448 Dátum: 2021.07.02 péntek, 13:35:24 »

 Nem használódik( rohad ,dugul rakódik) el a dpf hogy , bontottat vegyen ez embr?
1. A dpf az autó életkorának megfelelő ideig jó,amennyiben jól működik a rendszer. Telítődik,majd regenerál.
2. Újat nem fogsz venni,mert az autód nem ér annyit... vigyor3  Wink

Kiütni kokányolás,mert a rendszerben kell a hibát megszüntetni.
« Utoljára szerkesztve: 2021.07.02 péntek, 13:37:27 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47449 Dátum: 2021.07.09 péntek, 22:57:32 »



A 444444 km-t is lekéstem anno, erre az 555555-öt is sikerült  vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 942 943 944 945 946 947 948 [949] 950 951 952 953 954 955 956 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.