Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 07:30:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 753 754 755 756 757 758 759 [760] 761 762 763 764 765 766 767 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14379571 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37950 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:43:43 »

igen.ez már ubereli zacci szfh ját. vigyor3
De ez beazik vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37951 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:44:27 »

De ez beazik vigyor3
Cabriolet
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37952 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:44:41 »


Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37953 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:44:57 »

Cabriolet
Jaaa ertem az mas  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37954 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:45:03 »

 laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37955 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:46:00 »


Ez tok ua. Csak van rajta egy hello kitty matrinya  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #37956 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:49:03 »

De ez beazik vigyor3
....a tied is lassan.már rohadt a teteje....  nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37957 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:50:04 »

....a tied is lassan.már rohadt a teteje....  nyes
Fenebe tenyleg  vigyor3
Mar komolyan tartok tole...lehet rendszeresitek egy vodrot. Olyan jo femet amiben jo hangosan koppan az eso csepp  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #37958 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 23:37:27 »

Jesszua anyam annyiert mar kapol egy fel bontott motort ! 2 hengeres dizel  vigyor3

Mondjuk ez jó  üzletnek néz ki...egy fél motorral csak fele annyi bajod lehet mint egy egésszel vigyor3
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #37959 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 07:49:47 »

Szia!

A sziszegő hang alapján valószínű. Nem csak cső lehet, a bilincseket is érdemes átnézni, de akár tömítés is lehet, pl az EGR és szívósor közötti, illetve az intercooler ha megsérült, akkor ott is szökhet el levegő. Talán füllel is hallod, hogy kb merről jön a hang, arra felé kezdj el kutakodni. Kis segítség: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turb%C3%B3cs%C5%91_reped%C3%A9s_MK3
És persze továbbra is lehet más is a baja, pl letapadt geometria, rossz állító motor, stb.
 wave

Szia,

lekaptam a csövet, és nem mozog. Kicsit megofrgattam, és nagyon szépen finoman jár. Sehol nem szorul. Elképzelhető, hogy valahol a cső szét van repedve és amiatt adja ki ezt a hangot?

Még egyszer köszi!  worship
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #37960 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 08:48:07 »

Sziasztok. Létezik az, hogy kormányszervót cseréltek az autóban és ezmiatt csökkent a fogyasztásom?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37961 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 08:57:18 »

Sziasztok. Létezik az, hogy kormányszervót cseréltek az autóban és ezmiatt csökkent a fogyasztásom?


Persze.......ha sokat állt a szerelőnél és emiatt nem tudtál vele közlekedni akkor simán.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #37962 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 09:11:11 »

Szia!

A sziszegő hang alapján valószínű. Nem csak cső lehet, a bilincseket is érdemes átnézni, de akár tömítés is lehet, pl az EGR és szívósor közötti, illetve az intercooler ha megsérült, akkor ott is szökhet el levegő. Talán füllel is hallod, hogy kb merről jön a hang, arra felé kezdj el kutakodni. Kis segítség: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turb%C3%B3cs%C5%91_reped%C3%A9s_MK3
És persze továbbra is lehet más is a baja, pl letapadt geometria, rossz állító motor, stb.
 wave

Szia,
köszi a segítséget. Most voltam szerelőnél, ő szerinte valamelyik turbócső van valahol repedve, és amiatt adja ki ezt a hangot. A részecskeszűrő is el van tömődve a computer szerint, szóval azt is kitakarítják, illetve szerintem az EGR-t is ki kéne, mert néha rángat az autó néha nem. Az elvileg az EGR-re utal nem?  worship worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37963 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 09:14:55 »

Sziasztok. Létezik az, hogy kormányszervót cseréltek az autóban és ezmiatt csökkent a fogyasztásom?


 laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37964 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 09:28:43 »

Szia,
köszi a segítséget. Most voltam szerelőnél, ő szerinte valamelyik turbócső van valahol repedve, és amiatt adja ki ezt a hangot. A részecskeszűrő is el van tömődve a computer szerint, szóval azt is kitakarítják, illetve szerintem az EGR-t is ki kéne, mert néha rángat az autó néha nem. Az elvileg az EGR-re utal nem?  worship worship

Az EGR-t a takarítás után akár le is lehetne dugózni  integet2
Naplózva
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #37965 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 09:49:40 »

Az EGR-t a takarítás után akár le is lehetne dugózni  integet2
Lehet érdemes megpróbálni, bár anno mikor utánanéztem, akkor arra jutottam hogy ezt a típust nem lehet. N7BB a motorkódja. Próbáltuk kiütni a rendszerből is, de elvileg azt sem lehet. Aztán lehet az is, hogy nem voltam elég alapos, és még is meg lehet csinálni...  worship
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37966 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 15:46:31 »

Lehet érdemes megpróbálni, bár anno mikor utánanéztem, akkor arra jutottam hogy ezt a típust nem lehet. N7BB a motorkódja. Próbáltuk kiütni a rendszerből is, de elvileg azt sem lehet. Aztán lehet az is, hogy nem voltam elég alapos, és még is meg lehet csinálni...  worship
ledugózni mindet lehet csak ezek az elektromos taknyok hibát jeleznek, amit kitörölhetsz ha zavar de semmi egyéb mellékhatása nincs!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37967 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 19:58:21 »

ledugózni mindet lehet csak ezek az elektromos taknyok hibát jeleznek, amit kitörölhetsz ha zavar de semmi egyéb mellékhatása nincs!

Ha csak az nem, hogy nem füstöl és nem szívja be a motor a kipuból érkező trutyit.
Naplózva
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #37968 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 20:04:36 »

szia.

1. alapjárati ingadozás: generátor-töltés-akku,ellenőrizzétek autóvillamossági szakemberrel,esetleg zárlatos izzítógyertyák vagy kiegfűtés(ha van)
2.teljesítménycsökkenés: lukas turbócső valahol.6lehetséges helye van.olajsár megmutatja a helyét.csere-oszt örül.Diaggal igazolható,de ez 100%-os diagnosztika.

Köszönöm, ebben az irányban fogok elindulni. Holnap felhívom az autóvillamossági szerelőt és elmondom neki.
A másik, a turbócső ügyben:
Mi a véleményetek a 115-ös készletről?
http://www.viperperformance.co.uk/productsearch_hoses.php?xscId=9908

Itt nem adnak hozzá bilincseket, tudja valaki hogy mekkora méretű a 12db bilincs ami a turbócsövekhez kell? Vagy érdemes a bilincseket lecserélni egyáltalán? vagy jó a gyári is?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37969 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 20:37:32 »

Köszönöm, ebben az irányban fogok elindulni. Holnap felhívom az autóvillamossági szerelőt és elmondom neki.
A másik, a turbócső ügyben:
Mi a véleményetek a 115-ös készletről?
http://www.viperperformance.co.uk/productsearch_hoses.php?xscId=9908

Itt nem adnak hozzá bilincseket, tudja valaki hogy mekkora méretű a 12db bilincs ami a turbócsövekhez kell? Vagy érdemes a bilincseket lecserélni egyáltalán? vagy jó a gyári is?

Én Forge szettet vettem az Ebay-en, Forge bilincsszettel együtt.
Szerintem jobban jársz e Forge-val. Igaz drágább 38 fontal de ingyenes a posta és tuti minőség.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #37970 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:03:28 »

Én Forge szettet vettem az Ebay-en, Forge bilincsszettel együtt.
Szerintem jobban jársz e Forge-val. Igaz drágább 38 fontal de ingyenes a posta és tuti minőség.

Szia,

Látom neked ugyanolyan évjáratú a kocsid mint az enyém. Az egr dugózás után te hogyan kezelted le a hibajelzést? Van hozzá vmi kütyüd?
A másik, hogy az aláírásodban az INA mit jelent?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37971 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:10:10 »

Szia,

Látom neked ugyanolyan évjáratú a kocsid mint az enyém. Az egr dugózás után te hogyan kezelted le a hibajelzést? Van hozzá vmi kütyüd?
A másik, hogy az aláírásodban az INA mit jelent?

Hali

Nekem nem elektromos az EGR ezért nagyon ritkán van hibajel. Talán 1 éve volt utoljára.
Van hibaolvasó kütyüm azzal törlöm.
INA a generátoron a szabadonfutó. 80 ezret mentem el vele és még hibátlan. Ha nincs szabadonfutód a generátoron
én az INA-t ajánlom.....
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #37972 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:16:33 »

szia.

1. alapjárati ingadozás: generátor-töltés-akku,ellenőrizzétek autóvillamossági szakemberrel,esetleg zárlatos izzítógyertyák vagy kiegfűtés(ha van)
2.teljesítménycsökkenés: lukas turbócső valahol.6lehetséges helye van.olajsár megmutatja a helyét.csere-oszt örül.Diaggal igazolható,de ez 100%-os diagnosztika.

Ha megvizsgáltuk a villamossági szerelővel és az derül ki, hogy minden rendben, mi okozhat még ilyen hibát a fentieken kívül? El tudod nekem mondani, hogy miért múlik el néhány mp után? Nem értem hogy mi történik a háttérben, illetve azt sem, hogy melegen miért nem jelentkezik ez.
Kérlek ne vedd rossz néven hogy kíváncsiskodom.
Naplózva
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #37973 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:17:46 »

Hali

Nekem nem elektromos az EGR ezért nagyon ritkán van hibajel. Talán 1 éve volt utoljára.
Van hibaolvasó kütyüm azzal törlöm.
INA a generátoron a szabadonfutó. 80 ezret mentem el vele és még hibátlan. Ha nincs szabadonfutód a generátoron
én az INA-t ajánlom.....

És ki csinálta meg neked a generátor átalakítását? Arról van szó, ami a wikiben is le van írva?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37974 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:19:57 »

Ha csak az nem, hogy nem füstöl és nem szívja be a motor a kipuból érkező trutyit.
én úgy gondoltam, hogy aműszerfalas hibalámpán kívül más "hiba" nem fog jelentkezni Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #37975 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 21:20:14 »

Ha megvizsgáltuk a villamossági szerelővel és az derül ki, hogy minden rendben, mi okozhat még ilyen hibát a fentieken kívül? El tudod nekem mondani, hogy miért múlik el néhány mp után? Nem értem hogy mi történik a háttérben, illetve azt sem, hogy melegen miért nem jelentkezik ez.
Kérlek ne vedd rossz néven hogy kíváncsiskodom.
ezt olvasd el,benne van.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.msg542508#msg542508
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #37976 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 22:37:42 »


Köszönöm.
Nem mondom azonnal, hogy lőn világosság, de még egy párszor elolvasom és teljesen érteni fogom a cikkben leírtakat.

Ha már a generátor, akkor érdemes lenne szabadonfutósítani (INA 535 0074 10), a feszítőgörgőt csapágyra (B17-116 T1XDDGCMR (NSK))cserélni?
Ha már ennyire szét van szedve, akkor mi lenne amit még érdemes megcsinálni az autón preventíven? szíjak, tárcsák?

Vagy ebben az esetben is a "ha nem romlott el, ne javítsd meg..." elv érvényesül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #37977 Dátum: 2015.08.25 kedd, 06:02:16 »

Köszönöm.
Nem mondom azonnal, hogy lőn világosság, de még egy párszor elolvasom és teljesen érteni fogom a cikkben leírtakat.

Ha már a generátor, akkor érdemes lenne szabadonfutósítani (INA 535 0074 10), a feszítőgörgőt csapágyra (B17-116 T1XDDGCMR (NSK))cserélni?
Ha már ennyire szét van szedve, akkor mi lenne amit még érdemes megcsinálni az autón preventíven? szíjak, tárcsák?

Vagy ebben az esetben is a "ha nem romlott el, ne javítsd meg..." elv érvényesül?
a lényeg,hogy a generátor emelgetheti a fordulatszámot alapjáraton hidegen,majd melegen már azért nem,mert addigra már visszatöltötte az akkut,és nem kell annyi energia.
érdemes szabadonfutósítani,növeli az alkatrészek élettartamát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37978 Dátum: 2015.08.25 kedd, 08:39:09 »

én úgy gondoltam, hogy aműszerfalas hibalámpán kívül más "hiba" nem fog jelentkezni Smiley

Nem. Én így járok vele, amióta megvan az autó (2,5 éve), de már úgy vettem meg, hogy le volt dugózva. Van diag cuccom és havonta egyszer törlöm. Mivel elektromos az EGR-em, 30 km után visszadobja. Már megszoktam a csekk endzsín lámpa világítását. Már az a furcsa, ha nem világít.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37979 Dátum: 2015.08.25 kedd, 08:41:40 »

És ki csinálta meg neked a generátor átalakítását? Arról van szó, ami a wikiben is le van írva?

Ha BP-i vagy környéki vagy, akkor csak ajánlani tudom a Kertész utcai szervizt. Nekem ott csinálták és a generátorodról is megmondják 10 perc alatt (szereléssel együtt), hogy van-e baja vagy sem. A főoldalon megtalálod.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37980 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:29:11 »

Nem. Én így járok vele, amióta megvan az autó (2,5 éve), de már úgy vettem meg, hogy le volt dugózva. Van diag cuccom és havonta egyszer törlöm. Mivel elektromos az EGR-em, 30 km után visszadobja. Már megszoktam a csekk endzsín lámpa világítását. Már az a furcsa, ha nem világít.
értemén  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #37981 Dátum: 2015.08.25 kedd, 13:48:43 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Kedves kollegák,
A wikiben található EGR dugózás témához készült egy gyárthatóság szempontjából részletesebb rajz, melyet ezúton megosztok a közöséggel, további szíves felhasználásra. Ha gondoljátok, kitehetitek a wikibe is.

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37982 Dátum: 2015.08.25 kedd, 14:10:30 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Kedves kollegák,
A wikiben található EGR dugózás témához készült egy gyárthatóság szempontjából részletesebb rajz, melyet ezúton megosztok a közöséggel, további szíves felhasználásra. Ha gondoljátok, kitehetitek a wikibe is.



 worship worship
Feltettem Onedrive-omra, nem tudom, hogy képfeltoltes mennyi ideig tárolja, el ne vesszen:
EGR dugó
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #37983 Dátum: 2015.08.26 szerda, 09:58:26 »

sziasztok.
Nem oly rég azt tapasztalom, hogy a reggeli indítások után ( illetve, ha nem üzemmelegen indítom az autót ) az alapjárati működés nem egyenletes. Nem a fordulatszámmérő libeg le-fel, hanem a kasztnin érzem, hogy a motor nem egyenletesen jár. Picit "dadogós " , ha már eléri az üzemi hőmérsékletet, akkor nem érzem ezt. Illetve menetközben sincs megtorpanás, malacfarok villogás, csak hideg motornál.
Mi lehet a hiba? Kell izgulnom? 
Ja, az autó eredeti alkatrészekkel van szerelve.
290.000 km a ténylegesen futott km.
Várom segítő hozzászólásaitokat.
Tamás
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37984 Dátum: 2015.08.26 szerda, 10:05:49 »

sziasztok.
Nem oly rég azt tapasztalom, hogy a reggeli indítások után ( illetve, ha nem üzemmelegen indítom az autót ) az alapjárati működés nem egyenletes. Nem a fordulatszámmérő libeg le-fel, hanem a kasztnin érzem, hogy a motor nem egyenletesen jár. Picit "dadogós " , ha már eléri az üzemi hőmérsékletet, akkor nem érzem ezt. Illetve menetközben sincs megtorpanás, malacfarok villogás, csak hideg motornál.
Mi lehet a hiba? Kell izgulnom? 
Ja, az autó eredeti alkatrészekkel van szerelve.
290.000 km a ténylegesen futott km.
Várom segítő hozzászólásaitokat.
Tamás

Izzítógyertyákra rá lehetne nézni.
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #37985 Dátum: 2015.08.26 szerda, 15:20:11 »

Sziasztok! Mielött bejön a tél szeretném kicseréltetni az izzitó gyergyákat lassan 2 éve van nálam a kocsi nekem 296e van benne és csak a nagy hidegekbe mozog kicsit a fordulatszámláló mutato. A kérdésem ki milyen márka fajtát ajánlana és ma nézik meg a szervszivatyumat abbol melyik lenne a jó. Köszönöm a válaszokat
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #37986 Dátum: 2015.08.26 szerda, 15:36:11 »

Sziasztok! Mielött bejön a tél szeretném kicseréltetni az izzitó gyergyákat lassan 2 éve van nálam a kocsi nekem 296e van benne és csak a nagy hidegekbe mozog kicsit a fordulatszámláló mutato. A kérdésem ki milyen márka fajtát ajánlana és ma nézik meg a szervszivatyumat abbol melyik lenne a jó. Köszönöm a válaszokat

2000 Ft/db-os holmiról van szó. Gyári pont jó ennyiért.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #37987 Dátum: 2015.08.26 szerda, 15:57:32 »

2000 Ft/db-os holmiról van szó. Gyári pont jó ennyiért.

AndyA
   Nekem 5800ft-t/db ajánlottak ngk v beru izzitogyergyát csak szerettem volna tudni,hogy ki milyet használ.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37988 Dátum: 2015.08.26 szerda, 16:00:41 »

   Nekem 5800ft-t/db ajánlottak ngk v beru izzitogyergyát csak szerettem volna tudni,hogy ki milyet használ.

Szerintem a gyári pont jó. Nincs horror ára. Ha már úgyis leszeded a szívósort, akkor célszerű kitakarítani. Ha nincs ledugózva az EGR-ed, akkor lesz benne trutyi bőven.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #37989 Dátum: 2015.08.26 szerda, 17:21:39 »

   Nekem 5800ft-t/db ajánlottak ngk v beru izzitogyergyát csak szerettem volna tudni,hogy ki milyet használ.


Lehet, hogy nem 2000, az pár éve volt. Smiley

De nem horror ár, az biztos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37990 Dátum: 2015.08.26 szerda, 17:38:26 »

Sziasztok! Mielött bejön a tél szeretném kicseréltetni az izzitó gyergyákat lassan 2 éve van nálam a kocsi nekem 296e van benne és csak a nagy hidegekbe mozog kicsit a fordulatszámláló mutato. A kérdésem ki milyen márka fajtát ajánlana és ma nézik meg a szervszivatyumat abbol melyik lenne a jó. Köszönöm a válaszokat
Tisztelt Fórumtárs!
Izzítógyertya csere esetén mindenképp a gyári Ford gyertyát javaslom beépítésre a későbbi meglepetések elkerülése végett. A gyári gyertya márkája BERU. A gyertyán található cikkszám alapján a katalógusban nem található. Ha nem te cseréled a gyertyákat, javaslom legyél jelen a munkavégzés során, és feltétlen követeld meg a kötelezően előírt speciális berágódásgátló zsír alkalmazását. Evvel az anyaggal kell beépítés előtt a gyertya meneteit bekenni. Ellenkező estben a következő csere alkalmával a kiszerelésnél lehetnek komoly gondok, ami nem kis költség vonzatot jelent. A berágódásgátló zsír ára elég magas, ezért a szervizek hajlamosak legyinteni, és az alkalmazásától eltekinteni. A későbbi problémák megelőzése érdekében légy határozott a témában. Nyugodtan hivatkozzál arra, hogy a Ford szerelési utasítása előírja a kérdéses zsír alkalmazását. A zsír egyébként Beru GKF01 izzítógyertya zsír néven 10 gramm kiszerelésben szerezhető be. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37991 Dátum: 2015.08.26 szerda, 18:12:29 »

Tisztelt Fórumtárs!
Izzítógyertya csere esetén mindenképp a gyári Ford gyertyát javaslom beépítésre a későbbi meglepetések elkerülése végett. A gyári gyertya márkája BERU. A gyertyán található cikkszám alapján a katalógusban nem található. Ha nem te cseréled a gyertyákat, javaslom legyél jelen a munkavégzés során, és feltétlen követeld meg a kötelezően előírt speciális berágódásgátló zsír alkalmazását. Evvel az anyaggal kell beépítés előtt a gyertya meneteit bekenni. Ellenkező estben a következő csere alkalmával a kiszerelésnél lehetnek komoly gondok, ami nem kis költség vonzatot jelent. A berágódásgátló zsír ára elég magas, ezért a szervizek hajlamosak legyinteni, és az alkalmazásától eltekinteni. A későbbi problémák megelőzése érdekében légy határozott a témában. Nyugodtan hivatkozzál arra, hogy a Ford szerelési utasítása előírja a kérdéses zsír alkalmazását. A zsír egyébként Beru GKF01 izzítógyertya zsír néven 10 gramm kiszerelésben szerezhető be. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Ha a kiemelt részeket próbálja erőltetni, akkor hamar kialakul az a helyzet, hogy a legtöbb szervizben nem történik munkafelvétel.
Az ilyen okoskodó ügyfeleknek hamar felajánlják azt a lehetőséget, hogy akkor szépen el lehet végezni magának otthon a cserét.
Nem igazán az ügyfél szokta megmondani, hogy mit és hogyan, mivel csináljanak.
Orvoshoz sem úgy megy az ember, hogy kioktatja az orvost a vizsgálat, műtét, kezelés...stb. előtt.


ui: Az izzítógyertya meghúzási nyomatékából kifolyólag nem történhet a menetnél probléma. Nyilván a könnyebb becsavarás érdekében célszerű kenőanyaggal ellátni.
    A probléma a záró kúp tömítetlensége és/vagy a rossz izzítógyertyára rárakodó kokszosodása miatt keletkezik.



Tisztelettel:
Tibor

« Utoljára szerkesztve: 2015.08.26 szerda, 18:35:52 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37992 Dátum: 2015.08.26 szerda, 18:38:02 »

(...)
Orvoshoz sem úgy megy az ember, hogy kioktatja az orvost a vizsgálat, műtét, kezelés...stb. előtt.
(...)

Hát...Erről lehetne mesélni... integet2  Wink
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #37993 Dátum: 2015.08.26 szerda, 19:43:33 »

Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat és jó tanácsokat.Szeretnék veletek megosztani 1 eseményt,de ha valakit zavar attól bocsánatot kérek esetleg sokaknak jó tanács. 1 hete bejelentkeztem Németországból a megszokott szerelömhőz szervószivattyu szervizre mert 3 naponta újra kellett tölteni az olajat.Németbe 271e-be került volna a szervószivattyu,ma a megbeszélt idöbe reggel 8-ra oda vittem a kocsit a szerelő mondta 1ó és rám telcsizik,hogy mi a gond meg mondja mennyi lesz kb.12ó én telcsizek,hogy miujság mis-másolás volt,hogy folyamatba van.17-05p hivnak a szervizböl,hogy mikor megyünk vissza mondom holnap 14kor már indulnunk kell ugyanis nem készült el a kocsi mert amit rendeltek az nem volt jó hozzá.Erre mondom,hogy reggel bent voltam az unix-ba és a bárdiba és minden-hol volt.A szervizes hölgy erre azt mondta biztos utángyártott volt mert ebbe eredeti gyári kell 25-30e kerül majd pedig reggel a szerelönek mondtam,hogy 58e kezdödnek az árak úgy,hogy a rosszat viszem.Most abba maradtunk,hogy holnap reggel hivnak,hogy van-e alkatrész,ha nincs akkor vissza szerelik az eredetit és ugy megyünk vissza ahogy jöttünk.Már bánom,hogy nem németbe csináltattam volna meg és ott lehettem a szerelésnél is. Ez legyen mindenkinek 1 pl-a.Azt hozzá kell tennem,hogy ha haza jövök másfél nap áll rendelkezésre arra ha szervizelni kell a kocsit.Bocsánat mkitöl a hosszú  hozzá szólásért.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #37994 Dátum: 2015.08.26 szerda, 23:44:44 »

Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat és jó tanácsokat.Szeretnék veletek megosztani 1 eseményt,de ha valakit zavar attól bocsánatot kérek esetleg sokaknak jó tanács. 1 hete bejelentkeztem Németországból a megszokott szerelömhőz szervószivattyu szervizre mert 3 naponta újra kellett tölteni az olajat.Németbe 271e-be került volna a szervószivattyu,ma a megbeszélt idöbe reggel 8-ra oda vittem a kocsit a szerelő mondta 1ó és rám telcsizik,hogy mi a gond meg mondja mennyi lesz kb.12ó én telcsizek,hogy miujság mis-másolás volt,hogy folyamatba van.17-05p hivnak a szervizböl,hogy mikor megyünk vissza mondom holnap 14kor már indulnunk kell ugyanis nem készült el a kocsi mert amit rendeltek az nem volt jó hozzá.Erre mondom,hogy reggel bent voltam az unix-ba és a bárdiba és minden-hol volt.A szervizes hölgy erre azt mondta biztos utángyártott volt mert ebbe eredeti gyári kell 25-30e kerül majd pedig reggel a szerelönek mondtam,hogy 58e kezdödnek az árak úgy,hogy a rosszat viszem.Most abba maradtunk,hogy holnap reggel hivnak,hogy van-e alkatrész,ha nincs akkor vissza szerelik az eredetit és ugy megyünk vissza ahogy jöttünk.Már bánom,hogy nem németbe csináltattam volna meg és ott lehettem a szerelésnél is. Ez legyen mindenkinek 1 pl-a.Azt hozzá kell tennem,hogy ha haza jövök másfél nap áll rendelkezésre arra ha szervizelni kell a kocsit.Bocsánat mkitöl a hosszú  hozzá szólásért.
Lehet, hogy a szervíz nevét is kellett volna posztolni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37995 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 09:50:46 »

Tisztelt László!

Ha a kiemelt részeket próbálja erőltetni, akkor hamar kialakul az a helyzet, hogy a legtöbb szervizben nem történik munkafelvétel.
Az ilyen okoskodó ügyfeleknek hamar felajánlják azt a lehetőséget, hogy akkor szépen el lehet végezni magának otthon a cserét.
Nem igazán az ügyfél szokta megmondani, hogy mit és hogyan, mivel csináljanak.
Orvoshoz sem úgy megy az ember, hogy kioktatja az orvost a vizsgálat, műtét, kezelés...stb. előtt.


ui: Az izzítógyertya meghúzási nyomatékából kifolyólag nem történhet a menetnél probléma. Nyilván a könnyebb becsavarás érdekében célszerű kenőanyaggal ellátni.
    A probléma a záró kúp tömítetlensége és/vagy a rossz izzítógyertyára rárakodó kokszosodása miatt keletkezik.



Tisztelettel:
Tibor



Ha valaki kultúráltan mondja el az aggodalmait/kívánságait, akkor az még nem okoskodás és szerintem semmi sértődömség nem lehet belőle. Persze ha olyan az ügyfél hangneme és hozzáállása, akkor zavarja el a szerviz nyugodtan melegebb éghajlatra  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37996 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 10:32:18 »

Tisztelt László!

Ha a kiemelt részeket próbálja erőltetni, akkor hamar kialakul az a helyzet, hogy a legtöbb szervizben nem történik munkafelvétel.
Az ilyen okoskodó ügyfeleknek hamar felajánlják azt a lehetőséget, hogy akkor szépen el lehet végezni magának otthon a cserét.
Nem igazán az ügyfél szokta megmondani, hogy mit és hogyan, mivel csináljanak.
Orvoshoz sem úgy megy az ember, hogy kioktatja az orvost a vizsgálat, műtét, kezelés...stb. előtt.


ui: Az izzítógyertya meghúzási nyomatékából kifolyólag nem történhet a menetnél probléma. Nyilván a könnyebb becsavarás érdekében célszerű kenőanyaggal ellátni.
    A probléma a záró kúp tömítetlensége és/vagy a rossz izzítógyertyára rárakodó kokszosodása miatt keletkezik.



Tisztelettel:
Tibor


flame on:
Bocs, de ez csak akkor működne, ha szavatolnák a gyári előírások betartását. Az okoskodó ügyfelek nagy részét a trehány szervizek hívják életre sajnos.
A tapasztalataim szerint a gyári előírások csak a számlán jelennek meg a hivatalos szervizeknél a normaidő rovatban.  Az ügyfél általában csak később szembesül a kárral (pl. mégsem lett jó a gép, pedig a felét kicserélték már, vagy legközelebb nem jön ki az izzítógyertya), erre már nem terjed ki a gari. Aki egyszer ezt megszívta sok pénzért, legközelebb vagy "kekeckedik" vagy lábbal szavaz....

Ha tartanák magukat a gyári hibakeresési leírásokhoz, nem akarnának minden P0251-es hibakóddal álló tdci-n rögtön porlasztót és CR pumpát cseréltetni a kedves ügyféllel.

Az orvosos hasonlatod hibás, mert ott ha elront valamit (gyk: nem a szakmai elvárásoknak megfelelően intézi a dolgot) műhiba pert indítasz ellene. Az orvosoknak van etikai kódexük, esküjük, 6+3 év képzésük, erős minőségbiztosítási rendszerük a kiválasztásnál, ami megalapozza a bizalmat.

Az autószervizeknél van ilyen? addig vissza sem adják az autódat, míg ki nem fizeted az akkor még ismeretlen eredményű javítást. Próbaút van?
Lakásodat sem úgy újítod fel, hogy  meg sem nézed, mit csináltak.
flame off.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.27 csütörtök, 10:56:21 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37997 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 10:42:10 »

flame on:
Bocs, de ez csak akkor működne, ha szavatolnák a gyári előírások betartását. Az okoskodó ügyfelek nagy részét a trehány szervizek hívják életre sajnos.
A tapasztalataim szerint a gyári előírások csak a számlán jelennek meg a hivatalos szervizeknél a normaidő rovatban.  Az ügyfél általában csak később szembesül a kárral (pl. mégsem lett jó a gép, pedig a felét kicserélték már, vagy legközelebb nem jön ki az izzítógyertya), erre már nem terjed ki a gari. Aki egyszer ezt megszívta sok pénzért, legközelebb vagy "kekeckedik" vagy lábbal szavaz....

Ha tartanák magukat a gyári hibakeresési leírásokhoz, nem akarnának minden P0251-es hibakóddal álló tdci-n rögtön porlasztót és CR pumpát cseréltetni a kedves ügyféllel.
flame off.

Aki gyári előírásokat akar, az menjen mindennel márkaszervizbe. Ott elvárhatja.
Ja, hogy az drága?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37998 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 11:08:17 »

Aki gyári előírásokat akar, az menjen mindennel márkaszervizbe. Ott elvárhatja.
Ja, hogy az drága?
wow1
Ha olcsón akarom, akkor bárhogy javíthatják? De azért látatlanban bízzak meg benne, ne kekeckedjek. Ez így nem kerek.
ÉS attól lesz sokkal olcsóbb, hogy pl. az izzítógyertya menetét nem kezelik le?
Nem esetleg attól lesz-e olcsóbb, hogy nem 9500+áfa a rezsióradíj, aminek nagy része a szalon krómokra, a bennálló új gépjárművekre és az értékesítőkre kell, és nem 40% a haszonkulcs a nem akciós alkatrészeken?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37999 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 11:29:33 »

wow1
Ha olcsón akarom, akkor bárhogy javíthatják? De azért látatlanban bízzak meg benne, ne kekeckedjek. Ez így nem kerek.
ÉS attól lesz sokkal olcsóbb, hogy pl. az izzítógyertya menetét nem kezelik le?
Nem esetleg attól lesz-e olcsóbb, hogy nem 9500+áfa a rezsióradíj, aminek nagy része a szalon krómokra, a bennálló új gépjárművekre és az értékesítőkre kell, és nem 40% a haszonkulcs a nem akciós alkatrészeken?

Ha nem bízol meg egy szervizben, ne menj oda. Ilyen egyszerű ez, kérem.
Azt azért érzed, hogy a "bárhogy javítanak" nem azt jelenti, hogy éppen mivel kennek le egy menetet.
Elég nagy sarkítás, hogy attól lenne olcsóbb, mert nem (azzal, amit a gyártó ajánl) kezelik le az izzítógyertya menetet.
Vannak sokkal komolyan kerámia spray-k, ami akár jobb a gyári kenőcsnél is. Lehet ilyen a szervizekben.
Én pl. sok esetben más tömítőpasztákat használok, mint amit a gyári program hoz az autóhoz. Mert vagy nincs a márkaszervizben sem raktáron vagy aránytalanul drága. Amikor van sok segédanyag gyártó termékei között -gyári előírásoknak megfelelő- akár jobb minőségű segédanyag is.

Ennyi erővel "elvárhatnád", hogy csakis a gyári WDS(IDS)-el vizsgálják mindenhol az autód és a gyári célszerszámokkal (azonos, de nem gyári már nem is jó) és a gyári szervizben használt márkanevű szerszámokkal javítsák az autót....stb.
Ez így egy vicc.
Én kiszálltam.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.27 csütörtök, 11:34:47 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 753 754 755 756 757 758 759 [760] 761 762 763 764 765 766 767 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.262 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.