Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:50:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
753
754
755
756
757
758
759
[
760
]
761
762
763
764
765
766
767
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14665652 alkalommal)
0 Felhasználó és 146 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37950 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:43:43 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.23 vasárnap, 21:43:02
igen.ez már ubereli zacci szfh ját.
De ez beazik
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37951 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:44:27 »
Idézetet írta: zacci - 2015.08.23 vasárnap, 21:43:43
De ez beazik
Cabriolet
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37952 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:44:41 »
Idézetet írta: zacci - 2015.08.23 vasárnap, 21:33:22
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37953 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:44:57 »
Idézetet írta: BT - 2015.08.23 vasárnap, 21:44:27
Cabriolet
Jaaa ertem az mas
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37954 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:45:03 »
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37955 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:46:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2015.08.23 vasárnap, 21:44:41
Ez tok ua. Csak van rajta egy hello kitty matrinya
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37956 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:49:03 »
Idézetet írta: zacci - 2015.08.23 vasárnap, 21:43:43
De ez beazik
....a tied is lassan.már rohadt a teteje....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37957 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:50:04 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.23 vasárnap, 21:49:03
....a tied is lassan.már rohadt a teteje....
Fenebe tenyleg
Mar komolyan tartok tole...lehet rendszeresitek egy vodrot. Olyan jo femet amiben jo hangosan koppan az eso csepp
Naplózva
blah blah blah
monyi85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37958 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 23:37:27 »
Idézetet írta: zacci - 2015.08.23 vasárnap, 21:15:49
Jesszua anyam annyiert mar kapol egy fel bontott motort ! 2 hengeres dizel
Mondjuk ez jó üzletnek néz ki...egy fél motorral csak fele annyi bajod lehet mint egy egésszel
Naplózva
MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37959 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 07:49:47 »
Szia!
A sziszegő hang alapján valószínű. Nem csak cső lehet, a bilincseket is érdemes átnézni, de akár tömítés is lehet, pl az EGR és szívósor közötti, illetve az intercooler ha megsérült, akkor ott is szökhet el levegő. Talán füllel is hallod, hogy kb merről jön a hang, arra felé kezdj el kutakodni. Kis segítség:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turb%C3%B3cs%C5%91_reped%C3%A9s_MK3
És persze továbbra is lehet más is a baja, pl letapadt geometria, rossz állító motor, stb.
Idézetet írta: tuning94 - 2015.08.23 vasárnap, 19:19:07
Szia,
lekaptam a csövet, és nem mozog. Kicsit megofrgattam, és nagyon szépen finoman jár. Sehol nem szorul. Elképzelhető, hogy valahol a cső szét van repedve és amiatt adja ki ezt a hangot?
Még egyszer köszi!
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
nyuszibá
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37960 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 08:48:07 »
Sziasztok. Létezik az, hogy kormányszervót cseréltek az autóban és ezmiatt csökkent a fogyasztásom?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37961 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 08:57:18 »
Idézetet írta: nyuszibá - 2015.08.24 hétfő, 08:48:07
Sziasztok. Létezik az, hogy kormányszervót cseréltek az autóban és ezmiatt csökkent a fogyasztásom?
Persze.......ha sokat állt a szerelőnél és emiatt nem tudtál vele közlekedni akkor simán.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37962 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 09:11:11 »
Idézetet írta: tamasia - 2015.08.24 hétfő, 07:49:47
Szia!
A sziszegő hang alapján valószínű. Nem csak cső lehet, a bilincseket is érdemes átnézni, de akár tömítés is lehet, pl az EGR és szívósor közötti, illetve az intercooler ha megsérült, akkor ott is szökhet el levegő. Talán füllel is hallod, hogy kb merről jön a hang, arra felé kezdj el kutakodni. Kis segítség:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turb%C3%B3cs%C5%91_reped%C3%A9s_MK3
És persze továbbra is lehet más is a baja, pl letapadt geometria, rossz állító motor, stb.
Szia,
köszi a segítséget. Most voltam szerelőnél, ő szerinte valamelyik turbócső van valahol repedve, és amiatt adja ki ezt a hangot. A részecskeszűrő is el van tömődve a computer szerint, szóval azt is kitakarítják, illetve szerintem az EGR-t is ki kéne, mert néha rángat az autó néha nem. Az elvileg az EGR-re utal nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37963 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 09:14:55 »
Idézetet írta: nyuszibá - 2015.08.24 hétfő, 08:48:07
Sziasztok. Létezik az, hogy kormányszervót cseréltek az autóban és ezmiatt csökkent a fogyasztásom?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37964 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 09:28:43 »
Idézetet írta: tuning94 - 2015.08.24 hétfő, 09:11:11
Szia,
köszi a segítséget. Most voltam szerelőnél, ő szerinte valamelyik turbócső van valahol repedve, és amiatt adja ki ezt a hangot. A részecskeszűrő is el van tömődve a computer szerint, szóval azt is kitakarítják, illetve szerintem az EGR-t is ki kéne, mert néha rángat az autó néha nem. Az elvileg az EGR-re utal nem?
Az EGR-t a takarítás után akár le is lehetne dugózni
Naplózva
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37965 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 09:49:40 »
Idézetet írta: Jalkin - 2015.08.24 hétfő, 09:28:43
Az EGR-t a takarítás után akár le is lehetne dugózni
Lehet érdemes megpróbálni, bár anno mikor utánanéztem, akkor arra jutottam hogy ezt a típust nem lehet. N7BB a motorkódja. Próbáltuk kiütni a rendszerből is, de elvileg azt sem lehet. Aztán lehet az is, hogy nem voltam elég alapos, és még is meg lehet csinálni...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37966 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 15:46:31 »
Idézetet írta: tuning94 - 2015.08.24 hétfő, 09:49:40
Lehet érdemes megpróbálni, bár anno mikor utánanéztem, akkor arra jutottam hogy ezt a típust nem lehet. N7BB a motorkódja. Próbáltuk kiütni a rendszerből is, de elvileg azt sem lehet. Aztán lehet az is, hogy nem voltam elég alapos, és még is meg lehet csinálni...
ledugózni mindet lehet csak ezek az elektromos taknyok hibát jeleznek, amit kitörölhetsz ha zavar de semmi egyéb mellékhatása nincs!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37967 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 19:58:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.08.24 hétfő, 15:46:31
ledugózni mindet lehet csak ezek az elektromos taknyok hibát jeleznek, amit kitörölhetsz ha zavar de semmi egyéb mellékhatása nincs!
Ha csak az nem, hogy nem füstöl és nem szívja be a motor a kipuból érkező trutyit.
Naplózva
norad8975
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37968 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 20:04:36 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.23 vasárnap, 20:46:37
szia.
1. alapjárati ingadozás: generátor-töltés-akku,ellenőrizzétek autóvillamossági szakemberrel,esetleg zárlatos izzítógyertyák vagy kiegfűtés(ha van)
2.teljesítménycsökkenés: lukas turbócső valahol.6lehetséges helye van.olajsár megmutatja a helyét.csere-oszt örül.Diaggal igazolható,de ez 100%-os diagnosztika.
Köszönöm, ebben az irányban fogok elindulni. Holnap felhívom az autóvillamossági szerelőt és elmondom neki.
A másik, a turbócső ügyben:
Mi a véleményetek a 115-ös készletről?
http://www.viperperformance.co.uk/productsearch_hoses.php?xscId=9908
Itt nem adnak hozzá bilincseket, tudja valaki hogy mekkora méretű a 12db bilincs ami a turbócsövekhez kell? Vagy érdemes a bilincseket lecserélni egyáltalán? vagy jó a gyári is?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37969 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 20:37:32 »
Idézetet írta: norad8975 - 2015.08.24 hétfő, 20:04:36
Köszönöm, ebben az irányban fogok elindulni. Holnap felhívom az autóvillamossági szerelőt és elmondom neki.
A másik, a turbócső ügyben:
Mi a véleményetek a 115-ös készletről?
http://www.viperperformance.co.uk/productsearch_hoses.php?xscId=9908
Itt nem adnak hozzá bilincseket, tudja valaki hogy mekkora méretű a 12db bilincs ami a turbócsövekhez kell? Vagy érdemes a bilincseket lecserélni egyáltalán? vagy jó a gyári is?
Én Forge szettet vettem az Ebay-en, Forge bilincsszettel együtt.
Szerintem jobban jársz e Forge-val. Igaz drágább 38 fontal de ingyenes a posta és tuti minőség.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
norad8975
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37970 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:03:28 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.08.24 hétfő, 20:37:32
Én Forge szettet vettem az Ebay-en, Forge bilincsszettel együtt.
Szerintem jobban jársz e Forge-val. Igaz drágább 38 fontal de ingyenes a posta és tuti minőség.
Szia,
Látom neked ugyanolyan évjáratú a kocsid mint az enyém. Az egr dugózás után te hogyan kezelted le a hibajelzést? Van hozzá vmi kütyüd?
A másik, hogy az aláírásodban az INA mit jelent?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37971 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:10:10 »
Idézetet írta: norad8975 - 2015.08.24 hétfő, 21:03:28
Szia,
Látom neked ugyanolyan évjáratú a kocsid mint az enyém. Az egr dugózás után te hogyan kezelted le a hibajelzést? Van hozzá vmi kütyüd?
A másik, hogy az aláírásodban az INA mit jelent?
Hali
Nekem nem elektromos az EGR ezért nagyon ritkán van hibajel. Talán 1 éve volt utoljára.
Van hibaolvasó kütyüm azzal törlöm.
INA a generátoron a szabadonfutó. 80 ezret mentem el vele és még hibátlan. Ha nincs szabadonfutód a generátoron
én az INA-t ajánlom.....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
norad8975
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37972 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:16:33 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.23 vasárnap, 20:46:37
szia.
1. alapjárati ingadozás: generátor-töltés-akku,ellenőrizzétek autóvillamossági szakemberrel,esetleg zárlatos izzítógyertyák vagy kiegfűtés(ha van)
2.teljesítménycsökkenés: lukas turbócső valahol.6lehetséges helye van.olajsár megmutatja a helyét.csere-oszt örül.Diaggal igazolható,de ez 100%-os diagnosztika.
Ha megvizsgáltuk a villamossági szerelővel és az derül ki, hogy minden rendben, mi okozhat még ilyen hibát a fentieken kívül? El tudod nekem mondani, hogy miért múlik el néhány mp után? Nem értem hogy mi történik a háttérben, illetve azt sem, hogy melegen miért nem jelentkezik ez.
Kérlek ne vedd rossz néven hogy kíváncsiskodom.
Naplózva
norad8975
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37973 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:17:46 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.08.24 hétfő, 21:10:10
Hali
Nekem nem elektromos az EGR ezért nagyon ritkán van hibajel. Talán 1 éve volt utoljára.
Van hibaolvasó kütyüm azzal törlöm.
INA a generátoron a szabadonfutó. 80 ezret mentem el vele és még hibátlan. Ha nincs szabadonfutód a generátoron
én az INA-t ajánlom.....
És ki csinálta meg neked a generátor átalakítását? Arról van szó, ami a wikiben is le van írva?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37974 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:19:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.24 hétfő, 19:58:21
Ha csak az nem, hogy nem füstöl és nem szívja be a motor a kipuból érkező trutyit.
én úgy gondoltam, hogy aműszerfalas hibalámpán kívül más "hiba" nem fog jelentkezni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37975 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:20:14 »
Idézetet írta: norad8975 - 2015.08.24 hétfő, 21:16:33
Ha megvizsgáltuk a villamossági szerelővel és az derül ki, hogy minden rendben, mi okozhat még ilyen hibát a fentieken kívül? El tudod nekem mondani, hogy miért múlik el néhány mp után? Nem értem hogy mi történik a háttérben, illetve azt sem, hogy melegen miért nem jelentkezik ez.
Kérlek ne vedd rossz néven hogy kíváncsiskodom.
ezt olvasd el,benne van.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.msg542508#msg542508
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
norad8975
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37976 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 22:37:42 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.24 hétfő, 21:20:14
ezt olvasd el,benne van.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.msg542508#msg542508
Köszönöm.
Nem mondom azonnal, hogy lőn világosság, de még egy párszor elolvasom és teljesen érteni fogom a cikkben leírtakat.
Ha már a generátor, akkor érdemes lenne szabadonfutósítani (INA 535 0074 10), a feszítőgörgőt csapágyra (B17-116 T1XDDGCMR (NSK))cserélni?
Ha már ennyire szét van szedve, akkor mi lenne amit még érdemes megcsinálni az autón preventíven? szíjak, tárcsák?
Vagy ebben az esetben is a "ha nem romlott el, ne javítsd meg..." elv érvényesül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37977 Dátum:
2015.08.25 kedd, 06:02:16 »
Idézetet írta: norad8975 - 2015.08.24 hétfő, 22:37:42
Köszönöm.
Nem mondom azonnal, hogy lőn világosság, de még egy párszor elolvasom és teljesen érteni fogom a cikkben leírtakat.
Ha már a generátor, akkor érdemes lenne szabadonfutósítani (INA 535 0074 10), a feszítőgörgőt csapágyra (B17-116 T1XDDGCMR (NSK))cserélni?
Ha már ennyire szét van szedve, akkor mi lenne amit még érdemes megcsinálni az autón preventíven? szíjak, tárcsák?
Vagy ebben az esetben is a "ha nem romlott el, ne javítsd meg..." elv érvényesül?
a lényeg,hogy a generátor emelgetheti a fordulatszámot alapjáraton hidegen,majd melegen már azért nem,mert addigra már visszatöltötte az akkut,és nem kell annyi energia.
érdemes szabadonfutósítani,növeli az alkatrészek élettartamát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37978 Dátum:
2015.08.25 kedd, 08:39:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.08.24 hétfő, 21:19:57
én úgy gondoltam, hogy aműszerfalas hibalámpán kívül más "hiba" nem fog jelentkezni
Nem. Én így járok vele, amióta megvan az autó (2,5 éve), de már úgy vettem meg, hogy le volt dugózva. Van diag cuccom és havonta egyszer törlöm. Mivel elektromos az EGR-em, 30 km után visszadobja. Már megszoktam a csekk endzsín lámpa világítását. Már az a furcsa, ha nem világít.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37979 Dátum:
2015.08.25 kedd, 08:41:40 »
Idézetet írta: norad8975 - 2015.08.24 hétfő, 21:17:46
És ki csinálta meg neked a generátor átalakítását? Arról van szó, ami a wikiben is le van írva?
Ha BP-i vagy környéki vagy, akkor csak ajánlani tudom a Kertész utcai szervizt. Nekem ott csinálták és a generátorodról is megmondják 10 perc alatt (szereléssel együtt), hogy van-e baja vagy sem. A főoldalon megtalálod.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37980 Dátum:
2015.08.25 kedd, 12:29:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.25 kedd, 08:39:09
Nem. Én így járok vele, amióta megvan az autó (2,5 éve), de már úgy vettem meg, hogy le volt dugózva. Van diag cuccom és havonta egyszer törlöm. Mivel elektromos az EGR-em, 30 km után visszadobja. Már megszoktam a csekk endzsín lámpa világítását. Már az a furcsa, ha nem világít.
értemén
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
norad8975
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37981 Dátum:
2015.08.25 kedd, 13:48:43 »
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Kedves kollegák,
A wikiben található EGR dugózás témához készült egy gyárthatóság szempontjából részletesebb rajz, melyet ezúton megosztok a közöséggel, további szíves felhasználásra. Ha gondoljátok, kitehetitek a wikibe is.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37982 Dátum:
2015.08.25 kedd, 14:10:30 »
Idézetet írta: norad8975 - 2015.08.25 kedd, 13:48:43
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Kedves kollegák,
A wikiben található EGR dugózás témához készült egy gyárthatóság szempontjából részletesebb rajz, melyet ezúton megosztok a közöséggel, további szíves felhasználásra. Ha gondoljátok, kitehetitek a wikibe is.
Feltettem Onedrive-omra, nem tudom, hogy képfeltoltes mennyi ideig tárolja, el ne vesszen:
EGR dugó
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37983 Dátum:
2015.08.26 szerda, 09:58:26 »
sziasztok.
Nem oly rég azt tapasztalom, hogy a reggeli indítások után ( illetve, ha nem üzemmelegen indítom az autót ) az alapjárati működés nem egyenletes. Nem a fordulatszámmérő libeg le-fel, hanem a kasztnin érzem, hogy a motor nem egyenletesen jár. Picit "dadogós " , ha már eléri az üzemi hőmérsékletet, akkor nem érzem ezt. Illetve menetközben sincs megtorpanás, malacfarok villogás, csak hideg motornál.
Mi lehet a hiba? Kell izgulnom?
Ja, az autó eredeti alkatrészekkel van szerelve.
290.000 km a ténylegesen futott km.
Várom segítő hozzászólásaitokat.
Tamás
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37984 Dátum:
2015.08.26 szerda, 10:05:49 »
Idézetet írta: tamas - 2015.08.26 szerda, 09:58:26
sziasztok.
Nem oly rég azt tapasztalom, hogy a reggeli indítások után ( illetve, ha nem üzemmelegen indítom az autót ) az alapjárati működés nem egyenletes. Nem a fordulatszámmérő libeg le-fel, hanem a kasztnin érzem, hogy a motor nem egyenletesen jár. Picit "dadogós " , ha már eléri az üzemi hőmérsékletet, akkor nem érzem ezt. Illetve menetközben sincs megtorpanás, malacfarok villogás, csak hideg motornál.
Mi lehet a hiba? Kell izgulnom?
Ja, az autó eredeti alkatrészekkel van szerelve.
290.000 km a ténylegesen futott km.
Várom segítő hozzászólásaitokat.
Tamás
Izzítógyertyákra rá lehetne nézni.
Naplózva
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37985 Dátum:
2015.08.26 szerda, 15:20:11 »
Sziasztok! Mielött bejön a tél szeretném kicseréltetni az izzitó gyergyákat lassan 2 éve van nálam a kocsi nekem 296e van benne és csak a nagy hidegekbe mozog kicsit a fordulatszámláló mutato. A kérdésem ki milyen márka fajtát ajánlana és ma nézik meg a szervszivatyumat abbol melyik lenne a jó. Köszönöm a válaszokat
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37986 Dátum:
2015.08.26 szerda, 15:36:11 »
Idézetet írta: Dezsi - 2015.08.26 szerda, 15:20:11
Sziasztok! Mielött bejön a tél szeretném kicseréltetni az izzitó gyergyákat lassan 2 éve van nálam a kocsi nekem 296e van benne és csak a nagy hidegekbe mozog kicsit a fordulatszámláló mutato. A kérdésem ki milyen márka fajtát ajánlana és ma nézik meg a szervszivatyumat abbol melyik lenne a jó. Köszönöm a válaszokat
2000 Ft/db-os holmiról van szó. Gyári pont jó ennyiért.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37987 Dátum:
2015.08.26 szerda, 15:57:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.08.26 szerda, 15:36:11
2000 Ft/db-os holmiról van szó. Gyári pont jó ennyiért.
AndyA
Nekem 5800ft-t/db ajánlottak ngk v beru izzitogyergyát csak szerettem volna tudni,hogy ki milyet használ.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37988 Dátum:
2015.08.26 szerda, 16:00:41 »
Idézetet írta: Dezsi - 2015.08.26 szerda, 15:57:32
Nekem 5800ft-t/db ajánlottak ngk v beru izzitogyergyát csak szerettem volna tudni,hogy ki milyet használ.
Szerintem a gyári pont jó. Nincs horror ára. Ha már úgyis leszeded a szívósort, akkor célszerű kitakarítani. Ha nincs ledugózva az EGR-ed, akkor lesz benne trutyi bőven.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37989 Dátum:
2015.08.26 szerda, 17:21:39 »
Idézetet írta: Dezsi - 2015.08.26 szerda, 15:57:32
Nekem 5800ft-t/db ajánlottak ngk v beru izzitogyergyát csak szerettem volna tudni,hogy ki milyet használ.
Lehet, hogy nem 2000, az pár éve volt.
De nem horror ár, az biztos.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37990 Dátum:
2015.08.26 szerda, 17:38:26 »
Idézetet írta: Dezsi - 2015.08.26 szerda, 15:20:11
Sziasztok! Mielött bejön a tél szeretném kicseréltetni az izzitó gyergyákat lassan 2 éve van nálam a kocsi nekem 296e van benne és csak a nagy hidegekbe mozog kicsit a fordulatszámláló mutato. A kérdésem ki milyen márka fajtát ajánlana és ma nézik meg a szervszivatyumat abbol melyik lenne a jó. Köszönöm a válaszokat
Tisztelt Fórumtárs!
Izzítógyertya csere esetén mindenképp a gyári Ford gyertyát javaslom beépítésre a későbbi meglepetések elkerülése végett. A gyári gyertya márkája BERU. A gyertyán található cikkszám alapján a katalógusban nem található. Ha nem te cseréled a gyertyákat, javaslom legyél jelen a munkavégzés során, és feltétlen követeld meg a kötelezően előírt speciális berágódásgátló zsír alkalmazását. Evvel az anyaggal kell beépítés előtt a gyertya meneteit bekenni. Ellenkező estben a következő csere alkalmával a kiszerelésnél lehetnek komoly gondok, ami nem kis költség vonzatot jelent. A berágódásgátló zsír ára elég magas, ezért a szervizek hajlamosak legyinteni, és az alkalmazásától eltekinteni. A későbbi problémák megelőzése érdekében légy határozott a témában. Nyugodtan hivatkozzál arra, hogy a Ford szerelési utasítása előírja a kérdéses zsír alkalmazását. A zsír egyébként Beru GKF01 izzítógyertya zsír néven 10 gramm kiszerelésben szerezhető be.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37991 Dátum:
2015.08.26 szerda, 18:12:29 »
Idézetet írta: László - 2015.08.26 szerda, 17:38:26
Tisztelt Fórumtárs!
Izzítógyertya csere esetén mindenképp a gyári Ford gyertyát javaslom beépítésre a későbbi meglepetések elkerülése végett. A gyári gyertya márkája BERU. A gyertyán található cikkszám alapján a katalógusban nem található. Ha nem te cseréled a gyertyákat, javaslom
legyél jelen a munkavégzés során
, és feltétlen
követeld meg a kötelezően előírt speciális berágódásgátló zsír alkalmazását
. Evvel az anyaggal kell beépítés előtt a gyertya meneteit bekenni. Ellenkező estben a következő csere alkalmával a kiszerelésnél lehetnek komoly gondok, ami nem kis költség vonzatot jelent. A berágódásgátló zsír ára elég magas, ezért a szervizek hajlamosak legyinteni, és az alkalmazásától eltekinteni. A későbbi problémák megelőzése érdekében
légy határozott a témában
. N
yugodtan hivatkozzál arra, hogy a Ford szerelési utasítása előírja a kérdéses zsír alkalmazását
. A zsír egyébként Beru GKF01 izzítógyertya zsír néven 10 gramm kiszerelésben szerezhető be.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Ha a kiemelt részeket próbálja erőltetni, akkor hamar kialakul az a helyzet, hogy a legtöbb szervizben nem történik munkafelvétel.
Az ilyen okoskodó ügyfeleknek hamar felajánlják azt a lehetőséget, hogy akkor szépen el lehet végezni magának otthon a cserét.
Nem igazán az ügyfél szokta megmondani, hogy mit és hogyan, mivel csináljanak.
Orvoshoz sem úgy megy az ember, hogy kioktatja az orvost a vizsgálat, műtét, kezelés...stb. előtt.
ui: Az izzítógyertya meghúzási nyomatékából kifolyólag nem történhet a menetnél probléma. Nyilván a könnyebb becsavarás érdekében célszerű kenőanyaggal ellátni.
A probléma a záró kúp tömítetlensége és/vagy a rossz izzítógyertyára rárakodó kokszosodása miatt keletkezik.
Tisztelettel:
Tibor
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.26 szerda, 18:35:52 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37992 Dátum:
2015.08.26 szerda, 18:38:02 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.26 szerda, 18:12:29
(...)
Orvoshoz sem úgy megy az ember, hogy kioktatja az orvost a vizsgálat, műtét, kezelés...stb. előtt.
(...)
Hát...Erről lehetne mesélni...
Naplózva
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37993 Dátum:
2015.08.26 szerda, 19:43:33 »
Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat és jó tanácsokat.Szeretnék veletek megosztani 1 eseményt,de ha valakit zavar attól bocsánatot kérek esetleg sokaknak jó tanács. 1 hete bejelentkeztem Németországból a megszokott szerelömhőz szervószivattyu szervizre mert 3 naponta újra kellett tölteni az olajat.Németbe 271e-be került volna a szervószivattyu,ma a megbeszélt idöbe reggel 8-ra oda vittem a kocsit a szerelő mondta 1ó és rám telcsizik,hogy mi a gond meg mondja mennyi lesz kb.12ó én telcsizek,hogy miujság mis-másolás volt,hogy folyamatba van.17-05p hivnak a szervizböl,hogy mikor megyünk vissza mondom holnap 14kor már indulnunk kell ugyanis nem készült el a kocsi mert amit rendeltek az nem volt jó hozzá.Erre mondom,hogy reggel bent voltam az unix-ba és a bárdiba és minden-hol volt.A szervizes hölgy erre azt mondta biztos utángyártott volt mert ebbe eredeti gyári kell 25-30e kerül majd pedig reggel a szerelönek mondtam,hogy 58e kezdödnek az árak úgy,hogy a rosszat viszem.Most abba maradtunk,hogy holnap reggel hivnak,hogy van-e alkatrész,ha nincs akkor vissza szerelik az eredetit és ugy megyünk vissza ahogy jöttünk.Már bánom,hogy nem németbe csináltattam volna meg és ott lehettem a szerelésnél is. Ez legyen mindenkinek 1 pl-a.Azt hozzá kell tennem,hogy ha haza jövök másfél nap áll rendelkezésre arra ha szervizelni kell a kocsit.Bocsánat mkitöl a hosszú hozzá szólásért.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37994 Dátum:
2015.08.26 szerda, 23:44:44 »
Idézetet írta: Dezsi - 2015.08.26 szerda, 19:43:33
Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat és jó tanácsokat.Szeretnék veletek megosztani 1 eseményt,de ha valakit zavar attól bocsánatot kérek esetleg sokaknak jó tanács. 1 hete bejelentkeztem Németországból a megszokott szerelömhőz szervószivattyu szervizre mert 3 naponta újra kellett tölteni az olajat.Németbe 271e-be került volna a szervószivattyu,ma a megbeszélt idöbe reggel 8-ra oda vittem a kocsit a szerelő mondta 1ó és rám telcsizik,hogy mi a gond meg mondja mennyi lesz kb.12ó én telcsizek,hogy miujság mis-másolás volt,hogy folyamatba van.17-05p hivnak a szervizböl,hogy mikor megyünk vissza mondom holnap 14kor már indulnunk kell ugyanis nem készült el a kocsi mert amit rendeltek az nem volt jó hozzá.Erre mondom,hogy reggel bent voltam az unix-ba és a bárdiba és minden-hol volt.A szervizes hölgy erre azt mondta biztos utángyártott volt mert ebbe eredeti gyári kell 25-30e kerül majd pedig reggel a szerelönek mondtam,hogy 58e kezdödnek az árak úgy,hogy a rosszat viszem.Most abba maradtunk,hogy holnap reggel hivnak,hogy van-e alkatrész,ha nincs akkor vissza szerelik az eredetit és ugy megyünk vissza ahogy jöttünk.Már bánom,hogy nem németbe csináltattam volna meg és ott lehettem a szerelésnél is. Ez legyen mindenkinek 1 pl-a.Azt hozzá kell tennem,hogy ha haza jövök másfél nap áll rendelkezésre arra ha szervizelni kell a kocsit.Bocsánat mkitöl a hosszú hozzá szólásért.
Lehet, hogy a szervíz nevét is kellett volna posztolni.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37995 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 09:50:46 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.26 szerda, 18:12:29
Tisztelt László!
Ha a kiemelt részeket próbálja erőltetni, akkor hamar kialakul az a helyzet, hogy a legtöbb szervizben nem történik munkafelvétel.
Az ilyen okoskodó ügyfeleknek hamar felajánlják azt a lehetőséget, hogy akkor szépen el lehet végezni magának otthon a cserét.
Nem igazán az ügyfél szokta megmondani, hogy mit és hogyan, mivel csináljanak.
Orvoshoz sem úgy megy az ember, hogy kioktatja az orvost a vizsgálat, műtét, kezelés...stb. előtt.
ui: Az izzítógyertya meghúzási nyomatékából kifolyólag nem történhet a menetnél probléma. Nyilván a könnyebb becsavarás érdekében célszerű kenőanyaggal ellátni.
A probléma a záró kúp tömítetlensége és/vagy a rossz izzítógyertyára rárakodó kokszosodása miatt keletkezik.
Tisztelettel:
Tibor
Ha valaki kultúráltan mondja el az aggodalmait/kívánságait, akkor az még nem okoskodás és szerintem semmi sértődömség nem lehet belőle. Persze ha olyan az ügyfél hangneme és hozzáállása, akkor zavarja el a szerviz nyugodtan melegebb éghajlatra
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37996 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 10:32:18 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.26 szerda, 18:12:29
Tisztelt László!
Ha a kiemelt részeket próbálja erőltetni, akkor hamar kialakul az a helyzet, hogy a legtöbb szervizben nem történik munkafelvétel.
Az ilyen okoskodó ügyfeleknek hamar felajánlják azt a lehetőséget, hogy akkor szépen el lehet végezni magának otthon a cserét.
Nem igazán az ügyfél szokta megmondani, hogy mit és hogyan, mivel csináljanak.
Orvoshoz sem úgy megy az ember, hogy kioktatja az orvost a vizsgálat, műtét, kezelés...stb. előtt.
ui: Az izzítógyertya meghúzási nyomatékából kifolyólag nem történhet a menetnél probléma. Nyilván a könnyebb becsavarás érdekében célszerű kenőanyaggal ellátni.
A probléma a záró kúp tömítetlensége és/vagy a rossz izzítógyertyára rárakodó kokszosodása miatt keletkezik.
Tisztelettel:
Tibor
flame on:
Bocs, de ez csak akkor működne, ha szavatolnák a gyári előírások betartását. Az okoskodó ügyfelek nagy részét a trehány szervizek hívják életre sajnos.
A tapasztalataim szerint a gyári előírások csak a számlán jelennek meg a hivatalos szervizeknél a normaidő rovatban. Az ügyfél általában csak később szembesül a kárral (pl. mégsem lett jó a gép, pedig a felét kicserélték már, vagy legközelebb nem jön ki az izzítógyertya), erre már nem terjed ki a gari. Aki egyszer ezt megszívta sok pénzért, legközelebb vagy "kekeckedik" vagy lábbal szavaz....
Ha tartanák magukat a gyári hibakeresési leírásokhoz, nem akarnának minden P0251-es hibakóddal álló tdci-n rögtön porlasztót és CR pumpát cseréltetni a kedves ügyféllel.
Az orvosos hasonlatod hibás, mert ott ha elront valamit (gyk: nem a szakmai elvárásoknak megfelelően intézi a dolgot) műhiba pert indítasz ellene. Az orvosoknak van etikai kódexük, esküjük, 6+3 év képzésük, erős minőségbiztosítási rendszerük a kiválasztásnál, ami megalapozza a bizalmat.
Az autószervizeknél van ilyen? addig vissza sem adják az autódat, míg ki nem fizeted az akkor még ismeretlen eredményű javítást. Próbaút van?
Lakásodat sem úgy újítod fel, hogy meg sem nézed, mit csináltak.
flame off.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.27 csütörtök, 10:56:21 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37997 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 10:42:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.27 csütörtök, 10:32:18
flame on:
Bocs, de ez csak akkor működne, ha szavatolnák a gyári előírások betartását. Az okoskodó ügyfelek nagy részét a trehány szervizek hívják életre sajnos.
A tapasztalataim szerint a gyári előírások csak a számlán jelennek meg a hivatalos szervizeknél a normaidő rovatban. Az ügyfél általában csak később szembesül a kárral (pl. mégsem lett jó a gép, pedig a felét kicserélték már, vagy legközelebb nem jön ki az izzítógyertya), erre már nem terjed ki a gari. Aki egyszer ezt megszívta sok pénzért, legközelebb vagy "kekeckedik" vagy lábbal szavaz....
Ha tartanák magukat a gyári hibakeresési leírásokhoz, nem akarnának minden P0251-es hibakóddal álló tdci-n rögtön porlasztót és CR pumpát cseréltetni a kedves ügyféllel.
flame off.
Aki gyári előírásokat akar, az menjen mindennel márkaszervizbe. Ott elvárhatja.
Ja, hogy az drága?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37998 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 11:08:17 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.27 csütörtök, 10:42:10
Aki gyári előírásokat akar, az menjen mindennel márkaszervizbe. Ott elvárhatja.
Ja, hogy az drága?
Ha olcsón akarom, akkor bárhogy javíthatják? De azért látatlanban bízzak meg benne, ne kekeckedjek. Ez így nem kerek.
ÉS attól lesz sokkal olcsóbb, hogy pl. az izzítógyertya menetét nem kezelik le?
Nem esetleg attól lesz-e olcsóbb, hogy nem 9500+áfa a rezsióradíj, aminek nagy része a szalon krómokra, a bennálló új gépjárművekre és az értékesítőkre kell, és nem 40% a haszonkulcs a nem akciós alkatrészeken?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37999 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 11:29:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.27 csütörtök, 11:08:17
Ha olcsón akarom, akkor bárhogy javíthatják?
De azért látatlanban bízzak meg benne, ne kekeckedjek.
Ez így nem kerek.
ÉS attól lesz sokkal olcsóbb, hogy pl. az izzítógyertya menetét nem kezelik le?
Nem esetleg attól lesz-e olcsóbb, hogy nem 9500+áfa a rezsióradíj, aminek nagy része a szalon krómokra, a bennálló új gépjárművekre és az értékesítőkre kell, és nem 40% a haszonkulcs a nem akciós alkatrészeken?
Ha nem bízol meg egy szervizben, ne menj oda. Ilyen egyszerű ez, kérem.
Azt azért érzed, hogy a "bárhogy javítanak" nem azt jelenti, hogy éppen mivel kennek le egy menetet.
Elég nagy sarkítás, hogy attól lenne olcsóbb, mert nem (azzal, amit a gyártó ajánl) kezelik le az izzítógyertya menetet.
Vannak sokkal komolyan kerámia spray-k, ami akár jobb a gyári kenőcsnél is. Lehet ilyen a szervizekben.
Én pl. sok esetben más tömítőpasztákat használok, mint amit a gyári program hoz az autóhoz. Mert vagy nincs a márkaszervizben sem raktáron vagy aránytalanul drága. Amikor van sok segédanyag gyártó termékei között -gyári előírásoknak megfelelő- akár jobb minőségű segédanyag is.
Ennyi erővel "elvárhatnád", hogy csakis a gyári WDS(IDS)-el vizsgálják mindenhol az autód és a gyári célszerszámokkal (azonos, de nem gyári már nem is jó) és a gyári szervizben használt márkanevű szerszámokkal javítsák az autót....stb.
Ez így egy vicc.
Én kiszálltam.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.27 csütörtök, 11:34:47 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
753
754
755
756
757
758
759
[
760
]
761
762
763
764
765
766
767
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ