Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.10.22 hétfő, 21:07:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 907 908 909 910 911 912 913 [914] 915   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 6634916 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11126



E-mail
« Új hozzászólás #45650 Dátum: 2018.09.26 szerda, 10:30:13 »

Ha teljes porlasztó felújítás minden kopó alkatrész és a csúcs cseréjével, beméréssel, új kóddal (fontos!), akkor darabja olyan 40 ezer, de lehet 50 is.

A CR-szivattyú komplett felújítása 140-150 körül reális.

Plusz persze munkadíj, hogy szétborítják az autót, meg utána össze is rakják (csakis számlával, garanciával, különben mehetsz a jóistenhez panaszra, ha mégsem lett jó!). A vége nagyságrendileg 400 körül van.

AndyA


És egy mk3 tdci ér is jelenleg úgy 1 millát maximum.  falbav
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
padam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #45651 Dátum: 2018.09.26 szerda, 11:11:40 »

Ha teljes porlasztó felújítás minden kopó alkatrész és a csúcs cseréjével, beméréssel, új kóddal (fontos!), akkor darabja olyan 40 ezer, de lehet 50 is.

A CR-szivattyú komplett felújítása 140-150 körül reális.

Plusz persze munkadíj, hogy szétborítják az autót, meg utána össze is rakják (csakis számlával, garanciával, különben mehetsz a jóistenhez panaszra, ha mégsem lett jó!). A vége nagyságrendileg 400 körül van.

AndyA

Köszönöm, ennyit mondott a helyi szerviz is, ahova eddig ment (a folyamatát azért végigkérdezem)
Igazából csak az a kérdés, hogy ott akarom-e csináltatni, vagy beíratni máshova.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23206


E-mail
« Új hozzászólás #45652 Dátum: 2018.09.26 szerda, 11:19:52 »

Köszönöm, ennyit mondott a helyi szerviz is, ahova eddig ment (a folyamatát azért végigkérdezem)
Igazából csak az a kérdés, hogy ott akarom-e csináltatni, vagy beíratni máshova.

Ki-mi és hol a szerviz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
padam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #45653 Dátum: 2018.09.26 szerda, 11:21:06 »

És egy mk3 tdci ér is jelenleg úgy 1 millát maximum.  falbav
Igen, bár ezzel a problémával a javítás ára levonható az értékéből.
Egy újabb autóra váltás (pl. mk4) még sokkal többe kerül és valamilyen szinten lutri, szóval igazából mindegy.
Naplózva
padam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #45654 Dátum: 2018.09.26 szerda, 11:37:12 »

Ki-mi és hol a szerviz?

AndyA
Egy helyi szerviz, ahova a vételtől számítva hordtam (2009, akkor még 120e km volt az autóban).
Eddig nem volt velük különösebb gond, ezeket diagnosztizálták egy ideje, meg garanciát is vállalnak.

Persze visszaolvastam pár oldalt, és lehet, hogy még utánanézek más helyeknek is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23206


E-mail
« Új hozzászólás #45655 Dátum: 2018.09.26 szerda, 12:08:24 »

Igen, bár ezzel a problémával a javítás ára levonható az értékéből.
Egy újabb autóra váltás (pl. mk4) még sokkal többe kerül és valamilyen szinten lutri, szóval igazából mindegy.

Anno Domi is gondolkozott egy MK4-en, én is nézegettem. De ha a különbözetet beledobom a hármasba javításra-szépítésre, még bőven marad is belőle, miközben szebb-jobb-nagyobb-gyorsabb-stb. nem lesz a négyes annyiért, amennyivel többe kerül.

Azután majd 4-5 év múlva eldobjuk a hármast, és veszünk helyette villanyosat. Cheesy

AndyA

P.s.: Mi a világon a leghaszontalanabb dolog? - A villanyírógép. Ki látott már szőrös villát?!
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
padam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #45656 Dátum: 2018.09.26 szerda, 12:26:06 »

Anno Domi is gondolkozott egy MK4-en, én is nézegettem. De ha a különbözetet beledobom a hármasba javításra-szépítésre, még bőven marad is belőle, miközben szebb-jobb-nagyobb-gyorsabb-stb. nem lesz a négyes annyiért, amennyivel többe kerül.

Azután majd 4-5 év múlva eldobjuk a hármast, és veszünk helyette villanyosat. Cheesy

AndyA

P.s.: Mi a világon a leghaszontalanabb dolog? - A villanyírógép. Ki látott már szőrös villát?!
Sokáig volt alkalmam Mk4-et vezetni időnként tartósan (a facelift előtti és utáni változatát is), elég más világ, sokkal-sokkal halkabb és kifinomultabb (rugózás szinte tökéletes) de számomra már a feleslegesen nagy kategória, főleg városban (bár a közvetlenebb kormányzás miatt városon kívül már elrejti a méretét), de az Mk3 emiatt nyersebbnek, sportosabbnak érződik (bár valójában alulkormányzottabb) és lényegesen kevesebbet fogyaszt(ha nincs motor  problémája Smiley ).
Mk5-öt nem próbáltam, de ahogy olvastam ott már elveszett ez a közvetlenség érzés (nem csípem a teljesen elektronikus szervót).

Sajnos azt a faceliftes Mk4-et már nem árusították ki cégautós licitre, mint anno ezt az Mk3-at, pedig még nagyobb vétel lett volna, mint ez korábban, Ghia Executive kombi, szinte minden létező extrával, a lehető legnagyobb értékvesztéssel.
Utána kereskedésben még láttam, még talán úgy se lett volna rossz, mivel ez nem lett volna lutri, a mostani környezetemben lévő cégautó (Mazda6) a motort leszámítva nem jobb nála.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6648



E-mail
« Új hozzászólás #45657 Dátum: 2018.09.26 szerda, 12:52:53 »

Anno Domi is gondolkozott egy MK4-en, én is nézegettem. De ha a különbözetet beledobom a hármasba javításra-szépítésre, még bőven marad is belőle, miközben szebb-jobb-nagyobb-gyorsabb-stb. nem lesz a négyes annyiért, amennyivel többe kerül.

Azután majd 4-5 év múlva eldobjuk a hármast, és veszünk helyette villanyosat. Cheesy

AndyA

P.s.: Mi a világon a leghaszontalanabb dolog? - A villanyírógép. Ki látott már szőrös villát?!

Szerettem az MK3-mat nagyon, most is szívesen ülök apum Mondeojába, ha épp itthon van. De az MK4 azért egy jóval kifinomultabb autó. Szöveggel nehéz leírni, hogy pontosan hogy és miért, egyszerűen érzed, ha beleülsz és mész vele. Pénzbe került, de számomra abszolút megérte a váltás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11126



E-mail
« Új hozzászólás #45658 Dátum: 2018.09.26 szerda, 13:47:54 »

Szerettem az MK3-mat nagyon, most is szívesen ülök apum Mondeojába, ha épp itthon van. De az MK4 azért egy jóval kifinomultabb autó. Szöveggel nehéz leírni, hogy pontosan hogy és miért, egyszerűen érzed, ha beleülsz és mész vele. Pénzbe került, de számomra abszolút megérte a váltás.

Háát, én egy ideje eldöntöttem, hogy a következő autóm, ha az mk3 kidől, egy mk2 lesz. Azt a pénzt amit egy mk4/5-be ölnék, azt beleölöm akár egy bőrös átkárpitozásba, full lakatolásra, motor/váltó/futómű/stb generálra.
Vagy egy 4-5éves BMW325be... mert az kifinomult.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6648



E-mail
« Új hozzászólás #45659 Dátum: 2018.09.26 szerda, 14:18:48 »

Háát, én egy ideje eldöntöttem, hogy a következő autóm, ha az mk3 kidől, egy mk2 lesz. Azt a pénzt amit egy mk4/5-be ölnék, azt beleölöm akár egy bőrös átkárpitozásba, full lakatolásra, motor/váltó/futómű/stb generálra.
Vagy egy 4-5éves BMW325be... mert az kifinomult.

Ahogy érzed  wave integet2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
padam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #45660 Dátum: 2018.09.26 szerda, 15:18:58 »

Szerettem az MK3-mat nagyon, most is szívesen ülök apum Mondeojába, ha épp itthon van. De az MK4 azért egy jóval kifinomultabb autó. Szöveggel nehéz leírni, hogy pontosan hogy és miért, egyszerűen érzed, ha beleülsz és mész vele. Pénzbe került, de számomra abszolút megérte a váltás.
Igen, én is így éreztem, bár a nagyságot arra is értettem, hogy az ülést és kormányt jól beállítva is úgy éreztem belül (a magas, vékony testalkatommal), hogy minden kicsit túl távol van tőlem(mint az egyterű autókban).
Míg az mk3 a lehető legoptimálisabb, mint egy tökéletes méretű cipő. Mazda6 is kb. hasonló méretileg, de már inkább egy leheletnyit passzentos, mert a szélvédő íve másmilyen.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6648



E-mail
« Új hozzászólás #45661 Dátum: 2018.09.26 szerda, 15:39:03 »

Igen, én is így éreztem, bár a nagyságot arra is értettem, hogy az ülést és kormányt jól beállítva is úgy éreztem belül (a magas, vékony testalkatommal), hogy minden kicsit túl távol van tőlem(mint az egyterű autókban).
Míg az mk3 a lehető legoptimálisabb, mint egy tökéletes méretű cipő. Mazda6 is kb. hasonló méretileg, de már inkább egy leheletnyit passzentos, mert a szélvédő íve másmilyen.

Hát ez már ízlések és pofonok. Ha nagyon bele akarok kötni, akkor számomra a középkonzol lehetne egy hangyányival közelebb, illetve egy nagyon pici domború ívet el tudnék képzelni. De ez részemről csak szőrszálhasogatás.

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
padam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #45662 Dátum: 2018.09.26 szerda, 15:51:51 »

Hát ez már ízlések és pofonok. Ha nagyon bele akarok kötni, akkor számomra a középkonzol lehetne egy hangyányival közelebb, illetve egy nagyon pici domború ívet el tudnék képzelni. De ez részemről csak szőrszálhasogatás.


Persze, alapvetően a vezetésileg legyen jó (amellett hogy praktikus, kényelmes), nem ezek a fontosak.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 390


E-mail
« Új hozzászólás #45663 Dátum: 2018.09.27 csütörtök, 09:36:50 »

Vik, Lurdy Házzal szemben lévő Fordnál.

Köszi, esetleg a telefonszámát meg tudod adni, mert bár 9 éve ő rakta be nekem a tempomatot, már elkavartam azóta valahová a számát.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6648



E-mail
« Új hozzászólás #45664 Dátum: 2018.09.27 csütörtök, 10:01:29 »

Köszi, esetleg a telefonszámát meg tudod adni, mert bár 9 éve ő rakta be nekem a tempomatot, már elkavartam azóta valahová a számát.

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg908720#msg908720
Ebben a hsz-ben benne van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45665 Dátum: 2018.09.29 szombat, 11:53:29 »

Sziasztok!

Sikerült kilazítani az izzítógyertyákat, de amikor összehasonlítottam a régit az újjal, akkor látom nem egyformák. A lényegi különbség az, hogy a régi hosszabb, azaz a menettől a gyertya izzító végéig nagyobb a távolság. Jó lesz ez így, vagy ne cseréljem?

A régi: Beru 605, 0100226203, 11,5 V, az új Bosch 0250202130, 11 V
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.29 szombat, 14:37:16 írta legyozo » Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45666 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 10:32:44 »

A különbség képen: https://imgur.com/a/eNl5kP6. Látható a kb. 5 mm különbség. Nem értek hozzá, nem tudom befolyásolja-e a működést, ezért várok egy megerősítést. A kocsi szétszedve, nem raknám be az újat kárt nem akarok okozni.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42959



« Új hozzászólás #45667 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 10:40:53 »

A különbség képen: https://imgur.com/a/eNl5kP6. Látható a kb. 5 mm különbség. Nem értek hozzá, nem tudom befolyásolja-e a működést, ezért várok egy megerősítést. A kocsi szétszedve, nem raknám be az újat kárt nem akarok okozni.
olyat tegyél ami benne volt.Vegyél inkább gyárit (NGK),mert a sok u.gy. beleviszi a mérethibát.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45668 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 10:47:13 »

olyat tegyél ami benne volt.Vegyél inkább gyárit (NGK),mert a sok u.gy. beleviszi a mérethibát.
Beru volt benne és ez egy Bosch 0250202130-as, ami belemenne.

Itt vettem a fórumon, és azt az infót kaptam, hogy jó bele.

Kérdés, hogy a régi volt rossz, vagy az új nem talál bele?
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.30 vasárnap, 10:55:36 írta legyozo » Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45669 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 11:04:41 »

Mielőtt vennék négy új izzítógyertyát, ellenőrizném valamilyen módon, hogy ami van az jó-e. Kovácsautó, Bárdi hozza találatként, de egy OEM számmal előrébb lennék.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #45670 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 11:08:23 »

A különbség képen: https://imgur.com/a/eNl5kP6. Látható a kb. 5 mm különbség. Nem értek hozzá, nem tudom befolyásolja-e a működést, ezért várok egy megerősítést. A kocsi szétszedve, nem raknám be az újat kárt nem akarok okozni.
Én a másik végétől mérném a helyedben. Az izzó résztől a meneteig, a többi az csak dísz körülötte.


Naplózva

2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  320+
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45671 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 11:11:21 »

Én a másik végétől mérném a helyedben. Az izzó résztől a meneteig, a többi az csak dísz körülötte.


Az a baj, hogy az izzó résztől az alsó menetig van különbség, és ez nekem azt jelenti, hogy addig nyúlik be mint a másik.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
carphunter1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #45672 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 12:57:25 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a vízhűtőről hogy lehet leszedni a legalsó csövet mert leszeretném engedni a hűtővizet?Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6648



E-mail
« Új hozzászólás #45673 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 12:59:44 »

Mielőtt vennék négy új izzítógyertyát, ellenőrizném valamilyen módon, hogy ami van az jó-e. Kovácsautó, Bárdi hozza találatként, de egy OEM számmal előrébb lennék.

Küldj alvázszámot és megnézem picicicában.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45674 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 13:33:22 »

Küldj alvázszámot és megnézem picicicában.
Ment privát üzenet, és köszönöm.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42959



« Új hozzászólás #45675 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 14:49:19 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a vízhűtőről hogy lehet leszedni a legalsó csövet mert leszeretném engedni a hűtővizet?Válaszokat előre is köszönöm.
van egy Omega alakú rugó rátolva a csőre.Azt az acélrugót kell kihúzni,és a cső kihúzható (jó nehezen) a hűtőből.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45676 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 15:06:26 »

Küldj alvázszámot és megnézem picicicában.
Kiadta, és jónak találja, megyek és rakom is össze.
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.30 vasárnap, 15:10:15 írta legyozo » Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45677 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 15:15:44 »

Azt is megnéztem, ami benne volt. Finisre nem adja...
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45678 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 16:18:23 »

Azt is megnéztem, ami benne volt. Finisre nem adja...
Összeraktam.

Valami nem jó, füstölni kezdett az izzítók tápkábele.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42959



« Új hozzászólás #45679 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 16:54:51 »

Összeraktam.

Valami nem jó, füstölni kezdett az izzítók tápkábele.
mégsem jó. a feszültségértéke más lehet.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45680 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 17:09:28 »

mégsem jó. a feszültségértéke más lehet.
Így van.

Előkészítettem a CO2 oltópalackot, majd visszaraktam a régit, nem füstöl.

Maradnak egyelőre és most van négy darab kétszer használt izzítógyertyám eladó, jó, de nem tudom milyen gépbe jó, de legalább Bosch és még csili-vili. Tanulság: csak boltból, mert a fórumon nem biztos a tuti.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23206


E-mail
« Új hozzászólás #45681 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 17:51:06 »

Így van.

Előkészítettem a CO2 oltópalackot, majd visszaraktam a régit, nem füstöl.

Maradnak egyelőre és most van négy darab kétszer használt izzítógyertyám eladó, jó, de nem tudom milyen gépbe jó, de legalább Bosch és még csili-vili. Tanulság: csak boltból, mert a fórumon nem biztos a tuti.

http://www.sparkplug-crossreference.com/convert/BOSCH_PN/0250202130

Ebben van ismerős szám?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23206


E-mail
« Új hozzászólás #45682 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 17:54:22 »

Így van.

Előkészítettem a CO2 oltópalackot, majd visszaraktam a régit, nem füstöl.

Maradnak egyelőre és most van négy darab kétszer használt izzítógyertyám eladó, jó, de nem tudom milyen gépbe jó, de legalább Bosch és még csili-vili. Tanulság: csak boltból, mert a fórumon nem biztos a tuti.

11,5V-osnak mondják:

http://partsbos.com/glow-plugs/341-bosch-0250202130-GLP051-4612191-xs7u6m090bb-XS7U6M090BA-596089-5960g2.html

Itt is van egy halom referenciaszám, amiben keresgélhetsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1649



E-mail
« Új hozzászólás #45683 Dátum: 2018.10.02 kedd, 15:56:39 »

11,5V-osnak mondják:

http://partsbos.com/glow-plugs/341-bosch-0250202130-GLP051-4612191-xs7u6m090bb-XS7U6M090BA-596089-5960g2.html

Itt is van egy halom referenciaszám, amiben keresgélhetsz.

AndyA
Szia!

Köszi! Nézegettem és nem egyértelmű a dolog. 025202130 szám talál, de a szám után van még egy betű kombináció, ami nem talál. Már nincs is kedvem nézegetni. Bevágtam az izzítókat a sarokba, két hét múlva lomtalanítás, lehet hogy kidobom.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #45684 Dátum: 2018.10.05 péntek, 22:24:05 »

Sziasztok fórumozó társak.
Azt ígértem beszámolok a DPF tisztítási tapasztalatokról ugyanis  a kemencében való kiégetés nem hozta a várt eredményt. Egy Békéscsabai szerelő ajánlott egy szert amit ő sikeresen alkalmazott. Sikerült beszerezni és alkalmazni, az eredmény biztató. Szépen helyreállt minden, nem ad hibát és nem tiltja a motort semmi. Igaz, hogy az EGR dugózva lett, ami teljesen eltüntette a rángatást és az alapjárat ingadozását. Tény, hogy a DPF a kiégetés után hamar eltömődött, a vegyszeres kezelés után még bírja. Most azt nem tudom, cseréljem az EGR szelepek vagy kiirassam, ha egyáltalán ki lehet.
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2006/11 Euro 4 (DPF - hogy ette vóna ... )
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 291


E-mail
« Új hozzászólás #45685 Dátum: 2018.10.06 szombat, 18:00:03 »

Sziasztok fórumozó társak.
Azt ígértem beszámolok a DPF tisztítási tapasztalatokról ugyanis  a kemencében való kiégetés nem hozta a várt eredményt. Egy Békéscsabai szerelő ajánlott egy szert amit ő sikeresen alkalmazott. Sikerült beszerezni és alkalmazni, az eredmény biztató. Szépen helyreállt minden, nem ad hibát és nem tiltja a motort semmi. Igaz, hogy az EGR dugózva lett, ami teljesen eltüntette a rángatást és az alapjárat ingadozását. Tény, hogy a DPF a kiégetés után hamar eltömődött, a vegyszeres kezelés után még bírja. Most azt nem tudom, cseréljem az EGR szelepek vagy kiirassam, ha egyáltalán ki lehet.

2.2 tdci ből ki lehet írni.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6648



E-mail
« Új hozzászólás #45686 Dátum: 2018.10.06 szombat, 19:27:34 »

Sziasztok fórumozó társak.
Azt ígértem beszámolok a DPF tisztítási tapasztalatokról ugyanis  a kemencében való kiégetés nem hozta a várt eredményt. Egy Békéscsabai szerelő ajánlott egy szert amit ő sikeresen alkalmazott. Sikerült beszerezni és alkalmazni, az eredmény biztató. Szépen helyreállt minden, nem ad hibát és nem tiltja a motort semmi. Igaz, hogy az EGR dugózva lett, ami teljesen eltüntette a rángatást és az alapjárat ingadozását. Tény, hogy a DPF a kiégetés után hamar eltömődött, a vegyszeres kezelés után még bírja. Most azt nem tudom, cseréljem az EGR szelepek vagy kiirassam, ha egyáltalán ki lehet.

Azt is leirhatnad, hogy milyen szert hasznaltal.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 291


E-mail
« Új hozzászólás #45687 Dátum: 2018.10.06 szombat, 20:14:29 »

Azt is leirhatnad, hogy milyen szert hasznaltal.

Ha vegyszereztek érdemes kipróbálni a kandallóüveg tisztítót. /Obi ban kapható/.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #45688 Dátum: 2018.10.07 vasárnap, 06:38:18 »

Nekem egy Protec márkájú szert ajánlott a szerelő. Protec dpf cleaner a teljes neve. Itteni árat átszámítva 18000 forint volt az 5 liter. Én elsőre felét használtam fel.remelem a többi nem fog kelleni. A kandallóüveg tisztító rá is rákérdeztem de N tudták ajánlani, aztán erre ráakadtam az emag-on.
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2006/11 Euro 4 (DPF - hogy ette vóna ... )
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #45689 Dátum: 2018.10.07 vasárnap, 06:44:16 »

Meg is találtam a magyar eMAG oldalon, de csak 350 ml kiszerelés van ami nagyon drágának  tűnik az ottani árhoz képest. httpsemag.hu/pro-tec-reszecskeszuro-dpf-tisztito-375ml-206171/pd/D8RF4JBBM/?X-Search-Id=ac7aeffd76e7bb6ce4d9&X-Product-Id=34139501&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2006/11 Euro 4 (DPF - hogy ette vóna ... )
Bitmester
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


« Új hozzászólás #45690 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 13:47:05 »

Turbo Vane Actuator Fault (P132A)

Javítani kell az elektronikát.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0

Sziasztok,

Eggyel többen vagyunk a "P132A" hibakódos csoportban!!  falbav

Geometria fizikailag rendben van. Mozog kézzel. (Persze ha megvárom hogy kihűljön még fogó sem kell!!  nyes )
A fent hivatkozott kolléga megbízható (Budapestire gondolok.)? Kikapnám az elektronikát és elvinném hozzá ha olyan visszajelzést kapok.
Esetleg más ötlet, javaslat?

Köszönöm,
BM
Naplózva

MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
bari012
Kezdő
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #45691 Dátum: 2018.10.12 péntek, 12:20:20 »

Sziasztok,

Eggyel többen vagyunk a "P132A" hibakódos csoportban!!  falbav

Geometria fizikailag rendben van. Mozog kézzel. (Persze ha megvárom hogy kihűljön még fogó sem kell!!  nyes )
A fent hivatkozott kolléga megbízható (Budapestire gondolok.)? Kikapnám az elektronikát és elvinném hozzá ha olyan visszajelzést kapok.
Esetleg más ötlet, javaslat?

Köszönöm,
BM

Szia,
Én augusztusban a Wizardhoz vittem az elektronikát, kb másfél óra alatt megcsinálták, előzetes egyeztetés nélkül.
A turbót pedig a hétvégén Ervin tisztította, hogy hosszútávon megmaradjon a felújított elektronika Smiley
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #45692 Dátum: 2018.10.14 vasárnap, 19:37:47 »

Jubileum ma ... taps taps taps

https://kepkuldes.com/images/f37cf6dd99e706589228160d398f92b4.jpg
Naplózva

Mondeo Turnier MK3 2004.ápr. F1 2.0 TDCi FMBA.Titanium Ghia 131.LE MMT6 fabetét ESP Xenon Sony CD tolatóradar e.ülés fütés tempomat kilépőfény  444.444 km 
PROWERDOSE üzemanyag adalék
Makita 2T olaj   -        "          -
Kartergáz szürőtartály
Wayteq 985 BT HD GPS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6648



E-mail
« Új hozzászólás #45693 Dátum: 2018.10.14 vasárnap, 20:22:39 »


 eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #45694 Dátum: 2018.10.14 vasárnap, 20:36:25 »

eljen eljen
worship worship wave
Naplózva

Mondeo Turnier MK3 2004.ápr. F1 2.0 TDCi FMBA.Titanium Ghia 131.LE MMT6 fabetét ESP Xenon Sony CD tolatóradar e.ülés fütés tempomat kilépőfény  444.444 km 
PROWERDOSE üzemanyag adalék
Makita 2T olaj   -        "          -
Kartergáz szürőtartály
Wayteq 985 BT HD GPS
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2699



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45695 Dátum: 2018.10.15 hétfő, 16:20:59 »

Sziasztok!

Jó állapotú bontott 504Z injektorokat keresek! Reménytelen az ügy, vagy esetleg lenne valakinek? Smiley

Kérdésem továbbá, hogy van-e olyan közöttünk, aki vett már Angliából felújított porlasztókat? Találtam az ebay-en nem túl drágán elvileg felújított injektort. Szerintem nem rossz ár a 105 GB/db.
https://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDCI-JAGUAR-XTYPE-2-0-D-DIESEL-INJECTOR-EJDR00504Z/173583069826
Cca. 145 ezerből meg lenne a 4db. Érdemes foglalkozni vele, vagy felejtős?
A teljeskörű felújítás folyamatát ismerem, de egy apró momentum akadályoz meg benne, hogy nem szeretnék ennyit költeni az autóra! Kíméletes megoldást keresek még olyan áron is, hogy tudom lutri, és azt is tudom, hogy nem lesz hosszú életű.  Wink
Ennek fényében tisztelettel kérek mindenkit, hogy a kioktató válaszokat mellőzzük!  wave
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Mondeo TDCi 130LE 2006 évj. 5ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23206


E-mail
« Új hozzászólás #45696 Dátum: 2018.10.15 hétfő, 16:37:23 »

Sziasztok!

Jó állapotú bontott 504Z injektorokat keresek! Reménytelen az ügy, vagy esetleg lenne valakinek? Smiley

Kérdésem továbbá, hogy van-e olyan közöttünk, aki vett már Angliából felújított porlasztókat? Találtam az ebay-en nem túl drágán elvileg felújított injektort. Szerintem nem rossz ár a 105 GB/db.
https://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDCI-JAGUAR-XTYPE-2-0-D-DIESEL-INJECTOR-EJDR00504Z/173583069826
Cca. 145 ezerből meg lenne a 4db. Érdemes foglalkozni vele, vagy felejtős?
A teljeskörű felújítás folyamatát ismerem, de egy apró momentum akadályoz meg benne, hogy nem szeretnék ennyit költeni az autóra! Kíméletes megoldást keresek még olyan áron is, hogy tudom lutri, és azt is tudom, hogy nem lesz hosszú életű.  Wink
Ennek fényében tisztelettel kérek mindenkit, hogy a kioktató válaszokat mellőzzük!  wave


105 font az kb. 40-45 rugó. Annyiért otthon is megcsinálják.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2699



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45697 Dátum: 2018.10.15 hétfő, 16:45:11 »

Hol? Smiley Mert más a hirdetés és más a konkrét ajánlat. Ma elvittem egy helyre ahol 70 ezret mondtak darabjára és hirdették 40-45-től. Wink

105 font az kb. 40-45 rugó. Annyiért otthon is megcsinálják.

AndyA
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Mondeo TDCi 130LE 2006 évj. 5ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23206


E-mail
« Új hozzászólás #45698 Dátum: 2018.10.15 hétfő, 16:50:34 »

Hol? Smiley Mert más a hirdetés és más a konkrét ajánlat. Ma elvittem egy helyre ahol 70 ezret mondtak darabjára és hirdették 40-45-től. Wink


Nem tudom. Nekem 425 ezernél még a gyári csúcsok vannak benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 291


E-mail
« Új hozzászólás #45699 Dátum: 2018.10.15 hétfő, 17:18:05 »

Üdv!

2006 os 2.2 tdci generátor szabadonfutó cikkszámban ill, feszítő, görgők szíj cikkszámban tudtok segíteni? A feszítő+görgőt szettben vagy darabokban érdemes megvenni?

Köszönöm előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.15 hétfő, 17:23:19 írta etekefiloz » Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Oldalak: 1 ... 907 908 909 910 911 912 913 [914] 915   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.