Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:41:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14618457 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 13:40:08 »
Idézetet írta: lali002 - 2009.10.07 szerda, 13:59:42
Sziasztok, érdeklődnék, hogy a bőr Recaro ülések ápolására melyik ápolószert ajánljátok?
Nagyáruházakban kapható, bőr kárpit tisztító folyadék.Ilyen fehér lötty,de a nevét nem tudom most.Az nadon jó,csak miután leápolod, picit csúszik az ülés.Viszont gyönyörű tőle, és védi a bőrt a repedezés ellen.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.08 csütörtök, 14:07:20 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 13:51:10 »
Idézetet írta: francoe - 2009.10.07 szerda, 14:05:08
Nézz rá itt a szervíztervezetre:
http://www.etis.ford.com/
. Angel rakott fel korábban egy excel táblát az esedékes szervízmunkákról.. Meg kellene keresni...
http://angeltdci.atw.hu/mondeo_mk3_18_20_20tdci.xls
Ez meg az én szerelőm
http://angeltdci.atw.hu/KocsisOrsolya1.jpg
http://angeltdci.atw.hu/KocsisOrsolya2.jpg
Felmerül a kérdés, hogy kerül ő ide... megmondtom. Tőle kaptam az exel táblázatot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 14:23:07 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.08 csütörtök, 13:40:08
Nagyáruházakban kapható, bőr kárpit tisztító folyadék.Ilyen fehér lötty,de a nevét nem tudom most.Az nadon jó,csak miután leápolod, picit csúszik az ülés.Viszont gyönyörű tőle, és védi a bőrt a repedezés ellen.
Nekem van otthon, mert én most kentem be. De a nevét nem tudom, este, ha nem felejtem el megnézem.
Bár ez a beírás miért a TDCI motorok topicnál van?
?? Lali002, ez az utastér
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.08 csütörtök, 14:25:06 írta Gabo
»
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 14:42:27 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.08 csütörtök, 13:51:10
http://angeltdci.atw.hu/mondeo_mk3_18_20_20tdci.xls
Ez meg az én szerelőm
http://angeltdci.atw.hu/KocsisOrsolya1.jpg
http://angeltdci.atw.hu/KocsisOrsolya2.jpg
Felmerül a kérdés, hogy kerül ő ide... megmondtom. Tőle kaptam az exel táblázatot.
Köszi a táblázatot! A leányzó meg gyönyörű és még ez excelhez is ért
T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 15:25:15 »
Köszönöm a választ! Máskor oda dobom fel!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 16:13:11 »
Sziasztok,
Indításkor a következő a jelenség: dob egy pára jellegű pamacsot a gép hidegen?
ez miért van, mi okozza?
Mellesleg nem füstöl, nem ad semmilyen hibajelet.
a gép: 2005/08-as eruro 3-as TDCI.
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 16:23:40 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.08 csütörtök, 13:51:10
http://angeltdci.atw.hu/mondeo_mk3_18_20_20tdci.xls
Ez meg az én szerelőm
http://angeltdci.atw.hu/KocsisOrsolya1.jpg
http://angeltdci.atw.hu/KocsisOrsolya2.jpg
Felmerül a kérdés, hogy kerül ő ide... megmondtom. Tőle kaptam az exel táblázatot.
Gondolom nem ezek a tételek voltak benne
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
BJ121
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 19:02:26 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.10.08 csütörtök, 16:13:11
Sziasztok,
Indításkor a következő a jelenség: dob egy pára jellegű pamacsot a gép hidegen?
ez miért van, mi okozza?
Mellesleg nem füstöl, nem ad semmilyen hibajelet.
a gép: 2005/08-as eruro 3-as TDCI.
Köszi, T.
Amióta megvettem nekem is ezt csinálja, de csak kb. 10 és 20 fok között. Télen és nyáron nem jön elő csak tavasszal és összel...
Nekem azt mondta a szerelő, h csak pára.
Naplózva
Stefan
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2009.10.10 szombat, 23:09:18 »
Sziasztok!
Készülök venni diesel Mondeot 2001-2003-as évjáratok közt válogatok és arra lennék kíváncsi hogy meik motorral érdemes venni a 85 kw (115 LE) vagy 96 kw (130 LE)
Érdekelne, hogy meik a beváltabb, strapabiróbb, megbízhatóbb.
Előre is köszönöm a segitséget!!!
Egyébként nagyon király az oldal!!!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 00:16:35 »
Idézetet írta: Stefan - 2009.10.10 szombat, 23:09:18
Sziasztok!
Készülök venni diesel Mondeot 2001-2003-as évjáratok közt válogatok és arra lennék kíváncsi hogy meik motorral érdemes venni a 85 kw (115 LE) vagy 96 kw (130 LE)
Érdekelne, hogy meik a beváltabb, strapabiróbb, megbízhatóbb.
Előre is köszönöm a segitséget!!!
Egyébként nagyon király az oldal!!!
Ajánlom figyelmedbe:
http://mondeo.hu/index.php?page=93
ebben benne van a lényeg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 12:52:05 »
Idézetet írta: Stefan - 2009.10.10 szombat, 23:09:18
Sziasztok!
Készülök venni diesel Mondeot 2001-2003-as évjáratok közt válogatok és arra lennék kíváncsi hogy meik motorral érdemes venni a 85 kw (115 LE) vagy 96 kw (130 LE)
Érdekelne, hogy meik a beváltabb, strapabiróbb, megbízhatóbb.
Előre is köszönöm a segitséget!!!
Egyébként nagyon király az oldal!!!
Ha egy mód van rá, ne írd be két topicba! Mindegyiket olvassuk.
Itt már írtam pár dolgot, meg mások is.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg463716#msg463716
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tomy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:09:44 »
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy 2003.07 tdci 130LE Mondeonak, nem faceliftes, 5 ajtósnak mennyi lehet az ET száma a felninek!
6,5Jx17-es van rajta és 8,5Jx17-et veszek rá csak nem vagyok biztos benne hogy minden stimmelni fog-legalább a kaszniból nem kellene, hogy kilógjon.
Valamint szeretném kicserélni a hátsó két lengéscsillapítót és nem tudom mi a típusa.
Köszi
Tamás
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 05:52:13 »
Idézetet írta: Tomy - 2009.10.11 vasárnap, 21:09:44
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy 2003.07 tdci 130LE Mondeonak, nem faceliftes, 5 ajtósnak mennyi lehet az ET száma a felninek!
6,5Jx17-es van rajta és 8,5Jx17-et veszek rá csak nem vagyok biztos benne hogy minden stimmelni fog-legalább a kaszniból nem kellene, hogy kilógjon.
Valamint szeretném kicserélni a hátsó két lengéscsillapítót és nem tudom mi a típusa.
Köszi
Tamás
52,5
http://www.gumi-world.hu/alu_es_lemezfelni_kereses_autotipus_szerint
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ferec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 12:01:33 »
Sziasztok!
Pár napja porlasztócsúcs cserén esett át az autó. Azóta nagyobb gázadásra füstöl. Egy picit füstje eddig is volt intenzívebb gyorsításnál, de most a mögöttem levőket füstfelhő teríti be. Mitől lehet ez?
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 12:22:50 »
Idézetet írta: ferec - 2009.10.12 hétfő, 12:01:33
Sziasztok!
Pár napja porlasztócsúcs cserén esett át az autó. Azóta nagyobb gázadásra füstöl. Egy picit füstje eddig is volt intenzívebb gyorsításnál, de most a mögöttem levőket füstfelhő teríti be. Mitől lehet ez?
Egy motor újratanítás csak használhat neki:
"Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne.
(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)
Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)"
fusim tippje alapján.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 12:36:39 »
Idézetet írta: ferec - 2009.10.12 hétfő, 12:01:33
Sziasztok!
Pár napja porlasztócsúcs cserén esett át az autó. Azóta nagyobb gázadásra füstöl. Egy picit füstje eddig is volt intenzívebb gyorsításnál, de most a mögöttem levőket füstfelhő teríti be. Mitől lehet ez?
Megkéne mérni a turbónyomást.Lehet,hogy kilukadt az egyik turbócsöved.A csúcs csereután sem szabad füstölnie.Ha jól csinálták.Úgy értem jót tettek bele és fel is lett progizva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 12:37:22 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.10.12 hétfő, 12:22:50
Egy motor újratanítás csak használhat neki:
"Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne.
(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)
Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)"
fusim tippje alapján.
Talán a benyásoknak!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ferec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 12:41:14 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.10.12 hétfő, 12:22:50
Egy motor újratanítás csak használhat neki:
"Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne.
(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)
Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)"
fusim tippje alapján.
Köszi megpróbálom!
Még egy kérdés: csúcs csere óta azt csinálja az autó, hogy ha ráadom a gyújtást központi zár bezár, ha leveszem kinyit. Levettem 10percre az akkusarut, de nem segített rajta.
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 12:58:13 »
Idézetet írta: ferec - 2009.10.12 hétfő, 12:41:14
Köszi megpróbálom!
Még egy kérdés: csúcs csere óta azt csinálja az autó, hogy ha ráadom a gyújtást központi zár bezár, ha leveszem kinyit. Levettem 10percre az akkusarut, de nem segített rajta.
Akkor ott valamit elprogramoztak.
Csak 5 km/h sebesség felett kéne zárnia, ha rá van programozva.
A nyitás az teljesen OK.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 13:11:06 »
Idézetet írta: ferec - 2009.10.12 hétfő, 12:01:33
Sziasztok!
Pár napja porlasztócsúcs cserén esett át az autó. Azóta nagyobb gázadásra füstöl. Egy picit füstje eddig is volt intenzívebb gyorsításnál, de most a mögöttem levőket füstfelhő teríti be. Mitől lehet ez?
A motortanítás a dízelnél nem pont olyan, mint a benzinesnél, mert sokkal hosszabb időt vesz, mint a benzinesnél.
Itt arról van szó, hogy a kopogásszenzor alapján finomítja a befecskenezést.
Ha kicseréllték a csúcsot, akkor újra kell azokat programozni. Ha ezt nem tették meg, akkor baj van, kb mintha rossz cipőméret.
Ha azt állítják, ehhez nincs kód, akkor az buhera csúcs, kár az egészért.
Ha viszont beprogramozták, akkor törlődtek a korrekciós adatok, azokat párezer kilométer alatt fogja hozzáátlagolni - addig ilyen lesz, és egyre inkább fog csökkenni.
A zárás - én még ilyet nem láttam. Ha kézzel kizárod, akkor mi van? Hagyja kizárni, vagy erőlteti a zárást?
Az autónál be lehet progizni, hogy 3 kmh-nél zárjon, de az más.
Van egy tippem. Lehet programozni, hogy zárásra melyik ajtót nyissa (csak a vezetőé, csomagtartó, stb).
Először programozd másképpen, majd ismét, ahogy szeretnéd. Ezzel talán meg tudod oldani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ferec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 13:21:44 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.12 hétfő, 13:11:06
A zárás - én még ilyet nem láttam. Ha kézzel kizárod, akkor mi van? Hagyja kizárni, vagy erőlteti a zárást?
Az autónál be lehet progizni, hogy 3 kmh-nél zárjon, de az más.
Van egy tippem. Lehet programozni, hogy zárásra melyik ajtót nyissa (csak a vezetőé, csomagtartó, stb).
Először programozd másképpen, majd ismét, ahogy szeretnéd. Ezzel talán meg tudod oldani.
Mivel eddig is rossz volt a vezető oldali központi záram (csak kulccsal zárható, gombnyomásra bezár majd rögtön visszanyit mivel a vezető oldalit nem tudta bezárni) így most is csak bezár és visszanyit. De akkor is idegesítő
Megpróbálom amit írtál, ha nem sikerül visszaviszem a szervizbe.
Egyébként van olyanom, hogy állófűtés/hűtés. Vagyis csak majdnem az mert ha bekapcsolom jár a motor, de a kulcsot kivehetem és bezárhatom az ajtót. Távirányítóról működtethető. Nem tudom nem-e ez kavar be.
Belső visszapillantó mellett van egy kis antenna 2 leddel. Eddig villogtak, most már világítanak folyamatosan.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 13:28:28 »
Idézetet írta: ferec - 2009.10.12 hétfő, 13:21:44
Mivel eddig is rossz volt a vezető oldali központi záram (csak kulccsal zárható, gombnyomásra bezár majd rögtön visszanyit mivel a vezető oldalit nem tudta bezárni) így most is csak bezár és visszanyit. De akkor is idegesítő
Megpróbálom amit írtál, ha nem sikerül visszaviszem a szervizbe.
Egyébként van olyanom, hogy állófűtés/hűtés. Vagyis csak majdnem az mert ha bekapcsolom jár a motor, de a kulcsot kivehetem és bezárhatom az ajtót. Távirányítóról működtethető. Nem tudom nem-e ez kavar be.
Belső visszapillantó mellett van egy kis antenna 2 leddel. Eddig villogtak, most már világítanak folyamatosan.
Ja, ez más. Ha rossz a zár, akkor az csinálja. De vidd vissza, ahogy Macsman írta, kínlódjanak ők.
Nála volt olyan, hogy 110-et átlépve csippant egyet
az autó... bug vagy fícsör?
Kiderült, véletlenül bekapcsolták
szóval fícsör.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mACSman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 13:39:38 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.12 hétfő, 13:28:28
Ja, ez más. Ha rossz a zár, akkor az csinálja. De vidd vissza, ahogy Macsman írta, kínlódjanak ők.
Nála volt olyan, hogy 110-et átlépve csippant egyet
az autó... bug vagy fícsör?
Kiderült, véletlenül bekapcsolták
szóval fícsör.
Igen volt, sebesség határ átlépés figyelmeztető csippantás.
Kanyarban idegesítő is volt hogy csippantott.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 14:04:05 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.10.12 hétfő, 13:39:38
Igen volt, sebesség határ átlépés figyelmeztető csippantás.
Kanyarban idegesítő is volt hogy csippantott.
Azt kellett volna csinálni, hogy nem mész gyorsabban 110-nél
Persze nyilván autópályáról beszélünk! Meg a nagy lejtő
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ferec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 14:04:30 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.12 hétfő, 13:28:28
Ja, ez más. Ha rossz a zár, akkor az csinálja. De vidd vissza, ahogy Macsman írta, kínlódjanak ők.
Nála volt olyan, hogy 110-et átlépve csippant egyet
az autó... bug vagy fícsör?
Kiderült, véletlenül bekapcsolták
szóval fícsör.
Na úgy néz ki ez megoldódott. Az "állófűtés" érzékelőjét kikötöttem és vissza. Azóta nem csinálja ezt.
Viszont a nyomkodás közbe újabb fura dolgot vettem észre. Ha a világítást tompítottról távolságira kapcsolom, nem alszik ki a tompított izzó (vagyis fénycső mert xenon). Mi vezérli ezt?
Bocsi az off miatt, itt keztem el azért nem vittem át az elektromos topicba.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 14:06:09 »
Idézetet írta: ferec - 2009.10.12 hétfő, 14:04:30
Na úgy néz ki ez megoldódott. Az "állófűtés" érzékelőjét kikötöttem és vissza. Azóta nem csinálja ezt.
Viszont a nyomkodás közbe újabb fura dolgot vettem észre. Ha a világítást tompítottról távolságira kapcsolom, nem alszik ki a tompított izzó (vagyis fénycső mert xenon). Mi vezérli ezt?
Bocsi az off miatt, itt keztem el azért nem vittem át az elektromos topicba.
És ez jól is van így. A xenon kb 2 másodperc alatt gyújt be. Sötétben akarsz kóricálni?
De nem csak a keszonosnál van így, hanem mindnél.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ferec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 14:09:28 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.12 hétfő, 14:06:09
És ez jól is van így. A xenon kb 2 másodperc alatt gyújt be. Sötétben akarsz kóricálni?
De nem csak a keszonosnál van így, hanem mindnél.
Ja, jogos. Már megvan másfél éve de még nem tünt fel
Naplózva
Tóth Péter
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 19:24:07 »
Idézetet írta: quest - 2009.08.31 hétfő, 19:55:47
igen..kinyomó is...
kuplung+hidraulikus kinyomó+lendkerék:120 pénz
természetesen gyári újba...
______________________________________________________________________________________________.
Szia Quest!
Teljesen új tag révén most írok először! Lehet, hogy nem pont jó helyre. Ha tényleg nem előre is elnézést kérnék mindenkitől!
Olvastam rengeteg nagyon hasznos dolgot itt és ezt mind köszönöm, mert sok-sok segítséget nyújtott nekem!
Még 2007-ben vettem az autóm, 2003. decemberi gyártású 2.0 tdci és hála isten semmi komolyabb gond nem volt vele!
Az utóbbi időben viszont sajnos elkezdett zörögni a kettőstömegü és a kinyomócsapágy is ciripel! Nagyon sokat megyek így előre fel szeretnék készülni az aktuális cserére és láttam a fent beillesztett üzenet váltást!
Szó-Szó! engem is érdekelne a kuplung , kinyomó , lendkerék kombináció!
Akadna még belőle?
Előre is köszönöm!
Péter
Naplózva
gyengek
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2009.10.13 kedd, 15:55:34 »
Sziasztok!
Ma a következő történt:
- gyújtás;
- jelzőlámpák elalszanak;
- indítás;
Eddig normál ügymenet, utána jöttek az érdekes dolgok.
1. kör:
- motor be;
- kb 1000-re a fordulatszám;
- rögtön fordulat visszaesés;
- motor lefullad;
- sok szürke füst gomolyog hátul.
2. kör:
- motor be;
- kb 1000-re a fordulatszám;
- rögtön fordulat visszaesés;
- nagy gáz;
- motor lefullad;
- sok szürke füst gomolyog hátul.
3. kör:
- motor be;
- kb 1000-re a fordulatszám;
- nagy gáz;
- rögtön fordulat visszaesés;
- motor lefullad;
- sok szürke füst gomolyog hátul.
Ennyi.
Csütörtökön húzzuk be (Dominak megint hála
) Vik-hez. CMP elvileg nem lehet mert, nekem alapból szürke. Mondtak nekem gázpedálelektronika hibát, porlasztócsúcs hibát és gázolaj minőség hibát (mindig a kagylósnál tankolok, eddig nem volt hiba.). Fogyasztás teljesen jó 7.3 átlagban. Semmi jel nem utalt erre a hibára. EGR nincs dugózva. Tegnap egész nap mentem vele, este gond nélkül leáll.
Ötlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.13 kedd, 15:57:45 írta gyengek
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2009.10.13 kedd, 16:34:06 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.10.13 kedd, 15:55:34
Sziasztok!
Ma a következő történt:
- gyújtás;
- jelzőlámpák elalszanak;
- indítás;
Eddig normál ügymenet, utána jöttek az érdekes dolgok.
1. kör:
- motor be;
- kb 1000-re a fordulatszám;
- rögtön fordulat visszaesés;
- motor lefullad;
- sok szürke füst gomolyog hátul.
2. kör:
- motor be;
- kb 1000-re a fordulatszám;
- rögtön fordulat visszaesés;
- nagy gáz;
- motor lefullad;
- sok szürke füst gomolyog hátul.
3. kör:
- motor be;
- kb 1000-re a fordulatszám;
- nagy gáz;
- rögtön fordulat visszaesés;
- motor lefullad;
- sok szürke füst gomolyog hátul.
Ennyi.
Csütörtökön húzzuk be (Dominak megint hála
) Vik-hez. CMP elvileg nem lehet mert, nekem alapból szürke. Mondtak nekem gázpedálelektronika hibát, porlasztócsúcs hibát és gázolaj minőség hibát (mindig a kagylósnál tankolok, eddig nem volt hiba.). Fogyasztás teljesen jó 7.3 átlagban. Semmi jel nem utalt erre a hibára. EGR nincs dugózva. Tegnap egész nap mentem vele, este gond nélkül leáll.
Ötlet?
Ne legyen igazam, de dugattyú. Szerintem.
Mert:
Sok szürke füst=elégetlen üzemanyag=sok üzemanyag/kevés kompresszió.
Sok üzemanyag=áteresztő porlasztó ->csere
Kevés kompresszió->ld Domi esete.
Izzító, Check engine jelzés volt?
(a gép leinformált volt, mikor vetted? Túl sok a gond vele egy 2,2höz képest)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:01:53 »
Időnként kb 1-1,5 percenként meleg motornál botlik egyet az alapjátatom, Kb 50 fordulatot, amit lehet érezni a kasztnin is, eddig nem csinált ilyet, valami ötlet?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:12:18 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.13 kedd, 20:01:53
Időnként kb 1-1,5 percenként meleg motornál botlik egyet az alapjátatom, Kb 50 fordulatot, amit lehet érezni a kasztnin is, eddig nem csinált ilyet, valami ötlet?
Ötletem nincs, hasonló jelenség nálam is van.
Vik szerint minden TDCi ingatja az alapjáratot.
Mivel neked meg nekem is új porlasztók vannak bent, nem lehet más, csak szivattyú oldali dolog. Az meg vagy vezérlés, vagy szabályozószelep.
Lehet, ki kellene cserélni az üa. hőfok jeladót, a nyomásszabályozót a szivattyún, kopogásérzékelőt, CHT szenzort, meg a többi alapjárati nyomás kialakításában szerepet játszó érzékelőket.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:15:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.13 kedd, 20:12:18
Ötletem nincs, hasonló jelenség nálam is van.
Vik szerint minden TDCi ingatja az alapjáratot.
Mivel neked meg nekem is új porlasztók vannak bent, nem lehet más, csak szivattyú oldali dolog. Az meg vagy vezérlés, vagy szabályozószelep.
Lehet, ki kellene cserélni az üa. hőfok jeladót, a nyomásszabályozót a szivattyún, kopogásérzékelőt, CHT szenzort, meg a többi alapjárati nyomás kialakításában szerepet játszó érzékelőket.
Nekem egy pár napja, talán egy hete csinálja. De az is lehet, hogy csak most vettem észre, hogy hüvösebb van és ha várni kell, jár a motor.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:51:12 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.13 kedd, 20:01:53
Időnként kb 1-1,5 percenként meleg motornál botlik egyet az alapjátatom, Kb 50 fordulatot, amit lehet érezni a kasztnin is, eddig nem csinált ilyet, valami ötlet?
Nekem nyáron hidegen csinálta sokáig, azután egy hosszabb túra után elmúlt. Enyhe alapjárati ingadozás van, de ha Vik is azt mondja, hogy mindegyik ilyen, akkor teszek rá.
Neked sincs messze az Agip kút a XI. ker Hunyadi J, utcánál. Próbáld ki. Én legutóbb ott tankoltam, és meglepően finomodott a motor járása, hidegen sem csattog. Én nemigen hiszek az üzemanyagok közti különbségben, de most meglepődtem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:56:15 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.10.13 kedd, 20:51:12
Nekem nyáron hidegen csinálta sokáig, azután egy hosszabb túra után elmúlt. Enyhe alapjárati ingadozás van, de ha Vik is azt mondja, hogy mindegyik ilyen, akkor teszek rá.
Neked sincs messze az Agip kút a XI. ker Hunyadi J, utcánál. Próbáld ki. Én legutóbb ott tankoltam, és meglepően finomodott a motor járása, hidegen sem csattog. Én nemigen hiszek az üzemanyagok közti különbségben, de most meglepődtem.
Úgy látom másnak is csinálja, valószínüleg ez ilyen. Javarészt én is az AGIP-nál tankolok, a depo-val szemben, az esik útba, De megkóstolom következőre a Hunyadinál a kutat.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.13 kedd, 21:02:18 írta Gyurka
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2009.10.13 kedd, 21:31:29 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.10.13 kedd, 15:55:34
Ötlet?
Nem jön be az izzításjelző is? és dobja vészüzemmódba? Ha igen akkor kezd beállni az EGR-ed.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2009.10.13 kedd, 21:57:53 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.13 kedd, 21:31:29
Nem jön be az izzításjelző is? és dobja vészüzemmódba? Ha igen akkor kezd beállni az EGR-ed.
szürke füsttel EGR?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2009.10.13 kedd, 22:04:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.13 kedd, 21:57:53
szürke füsttel EGR?
Igen A 2006-os már EuIV-es és nagyon vissza van szabályozva, ami csökkenti a füstölést de a szine is kicsit más.. Ha egy adott szöghibát érzékel a fedcomp akkor jön a vészüzemmód. Ilyenkor hol nyitott hol zárt állapotban áll be vagy félig. HA teljesen nyitva ragad be akkor be sem tud indulni. Ilyenkor inkább szürkés füst van. DE kell hozzá vészüzemmód is. Ha nincs akkor más a gond-
Naplózva
zsozso
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2009.10.13 kedd, 23:18:03 »
Sziaszto.
kező
Új tag lennék. És volna egy kérdésem felétek.
A problémám a követkeező.
Hideg indításkor kb: 2-5 percig hidegtől függően szürkés kékes füst jön a kipufogóból,, szaga mint ha elégetlen gázolaj lenne.
Ez a füstölés nyáron is jellemző vol.
Porlasztók ,bevizsgálava Ok.
Porlasztós szaki szerint ez Mondeó hiba, az intercooler-be v. a csövekbe lerakódó olajat felszívja ,és ez a hengerbe kerülve mivel nem képes összesűríteni elhajtja v. zsugorodik a halytóka. kb: 0.5-2mm-t.
És e miatt mivel a holtpont lentebb került az egyik hengerbe nem lessz tökéletes az égés. Szerinte e miatt füstöl, és csak hidgen. Melegen semmi probléma. Ha csak nincs e összefüggésbe azzal,hogy kis gázadásnál, ez lehet bármolyen fokozatban rángat. Határozott gázadásnál semmi probléma.
Kérem ha valami infótok volna ezzel kapcsolatban légyszives írlyatok.
Köszi.
Naplózva
gyengek
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2009.10.13 kedd, 23:31:53 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.13 kedd, 21:31:29
Nem jön be az izzításjelző is? és dobja vészüzemmódba? Ha igen akkor kezd beállni az EGR-ed.
Este lementem és újabb próbát tettem. Pöccre indult, de a fordulat folyamatosan változott (gázpedál érintése nélkül), illetve iszonyat traktor hang jön a motortérből. Indítás után egy pici szürke füst utána semmi. Semmilyen ikon nem világított a műszerfalon.
Naplózva
szuszu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2009.10.14 szerda, 09:13:14 »
Idézetet írta: zsozso - 2009.10.13 kedd, 23:18:03
Sziaszto.
kező
Új tag lennék. És volna egy kérdésem felétek.
A problémám a követkeező.
Hideg indításkor kb: 2-5 percig hidegtől függően szürkés kékes füst jön a kipufogóból,, szaga mint ha elégetlen gázolaj lenne.
Ez a füstölés nyáron is jellemző vol.
Porlasztók ,bevizsgálava Ok.
Porlasztós szaki szerint ez Mondeó hiba, az intercooler-be v. a csövekbe lerakódó olajat felszívja ,és ez a hengerbe kerülve mivel nem képes összesűríteni elhajtja v. zsugorodik a halytóka. kb: 0.5-2mm-t.
És e miatt mivel a holtpont lentebb került az egyik hengerbe nem lessz tökéletes az égés. Szerinte e miatt füstöl, és csak hidgen. Melegen semmi probléma. Ha csak nincs e összefüggésbe azzal,hogy kis gázadásnál, ez lehet bármolyen fokozatban rángat. Határozott gázadásnál semmi probléma.
Kérem ha valami infótok volna ezzel kapcsolatban légyszives írlyatok.
Köszi.
Ne vegyél rá mérget, hogy nem porlasztó. Nekem hasonló gondra minden szaki csípőből porlasztót mondott, megmérték próbapadon és tényleg... (Nem tudom, hogy nálad miként vizsgálták őket, de a "szimpla" résolajmérés nem mutatja ki...) Persze nem akarom az ördögöt a falra festeni...
Naplózva
MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:32:30 »
Idézetet írta: zsozso - 2009.10.13 kedd, 23:18:03
Sziaszto.
Porlasztós szaki szerint ez Mondeó hiba, az intercooler-be v. a csövekbe lerakódó olajat felszívja ,és ez a hengerbe kerülve mivel nem képes összesűríteni elhajtja v. zsugorodik a halytóka. kb: 0.5-2mm-t.
És e miatt mivel a holtpont lentebb került az egyik hengerbe nem lessz tökéletes az égés.
Te jó ég.
Jó kis vakítós szöveg.
Mégis hogy vizsgálták a porlasztókat? résolajmennyiség vizsgálattal? Mert az csak bizonyos hibákra jó.
Honnét kerül az intercoolerbe olyan mennyiségű olaj, hogy zavarja az égést? Fogy az olaj a kocsiból? A jó turbó pötyögteti ugyan az olajat, de ettől max. finom olajfilm keletkezik a töltőlevegő rendszerben.
A turbó felől töltőlevegő rendszerbe jutó, az égést befolyásoló mennyiségű olaj szélsőséges esetben az ún. felturbósodáshoz vezet, amikor a motor üzemanyag nélkül, a kenőolajat elégetve jár (és esik szét). Minden más szabályozatlan égés esetén a kopogásérzékelő jelzésére az ECU letiltja a motort.
Ha pontos diagnózist akarsz, vidd be a Filep Diesel Service-hez (székesfehérvár v. budapest), kiszerelve is tesztelik a porlasztókat.
És közben készítsd a pénzedet, mert cserés lesz a 4db porlasztó, a szűrő és a 4db CR cső.
A szürkés füst és az elégetlen gázolaj szag bizony elégetlen gázolajat jelent, az meg vagy áteresztő porlasztó (azért indulásnál, mert a porlasztó nem zár rendesen, álló motornál szép lassan elengedi a gázolajat az égéstérbe, indításkor ez távozik szürkés füstként).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:34:42 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.10.13 kedd, 23:31:53
Este lementem és újabb próbát tettem. Pöccre indult, de a fordulat folyamatosan változott (gázpedál érintése nélkül), illetve iszonyat traktor hang jön a motortérből. Indítás után egy pici szürke füst utána semmi. Semmilyen ikon nem világított a műszerfalon.
ez gáz. ismered a gép előéletét? A múltkori fékolaj cseréből kinyomócsapágy csere lett. Ha jól emlékszem, néztük a kocsit valamelyik minitalin, feltűnő volt a friss motortéri kikenés és a fényes motortartó bak a jobb oldalon.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:35:58 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.13 kedd, 22:04:15
Igen A 2006-os már EuIV-es és nagyon vissza van szabályozva, ami csökkenti a füstölést de a szine is kicsit más.. Ha egy adott szöghibát érzékel a fedcomp akkor jön a vészüzemmód. Ilyenkor hol nyitott hol zárt állapotban áll be vagy félig. HA teljesen nyitva ragad be akkor be sem tud indulni. Ilyenkor inkább szürkés füst van. DE kell hozzá vészüzemmód is. Ha nincs akkor más a gond-
Értem, nem tudok vele vitatkozni, mert nincs 2,2-es Egr tapasztalatom.
EGR esetben az ECU tiltja a motort, itt meg valószínű nem ez van. A gond az, hogy porlasztók olyan mértékű hibája esetében, ami már szürke füsthöz vezet, az ECU-nek is jeleznie kellene, mert nem tudja a szivattyú elérni az üzemi nyomást az áteresztő porlasztó(k) miatt.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.14 szerda, 10:38:07 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:37:12 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.10.13 kedd, 23:31:53
Este lementem és újabb próbát tettem. Pöccre indult, de a fordulat folyamatosan változott (gázpedál érintése nélkül), illetve iszonyat traktor hang jön a motortérből. Indítás után egy pici szürke füst utána semmi. Semmilyen ikon nem világított a műszerfalon.
1 henger kimarad.Pcsúcs.Rosszabb esetben úgy jártál mint Domi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:39:48 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.14 szerda, 10:37:12
1 henger kimarad.Pcsúcs.Rosszabb esetben úgy jártál mint Domi.
Ha üa. hiányában marad ki 1 henger, akkor nincs füst, igaz? Az enyém sem füstölt, mikor nem kapott elég üzemanyagot alapjáraton.
Ha kompresszió hiányában, akkor meg van, nem?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:56:57 »
Srácok, motorikusan 100-110 ezer kilometernél mit ellenőriznek a szervízben. ugy értem, hogy mikor vettem 94-95 ezernél az autót, akkor 80ezernél volt az uccsó német bejegyzés, hogy ford szervizben megnézték.(tudom hogy valszeg visszatekerték, de ezzel nem tudok mit kezdeni). Én akkor mikor megvettem, olyan 98 ezernél ismerőshöz vittem el, s akkor cseréltünk benne: olajszűrőt-olajat-go szűrőt-levegőszűrőt, volt magasnyomású felújítás, meg turbó is. Viszont 100ezres stempli igy most nincs a szervízkönyvben. Gondoltam, hogy most lassan eljövő 110 ezernél elviszem Vikhez, hogy nézze meg, de ha kb ugyan ezeket kéne cserézni, akkor nem sok értelmét látom. nagyon meg nem akarok most költségekbe verődni...
Egyszóval, van valami 110-ezernél, amit cserézni szoktak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2009.10.14 szerda, 11:02:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.14 szerda, 10:39:48
Ha üa. hiányában marad ki 1 henger, akkor nincs füst, igaz? Az enyém sem füstölt, mikor nem kapott elég üzemanyagot alapjáraton.
Ha kompresszió hiányában, akkor meg van, nem?
Igen,gyanús a lukadás.
De az is lehet,hogy folyamatosan befolyik 1 csúcsnál a go.Csak akkor már lenne sárga lámpa üza nyomással.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2009.10.14 szerda, 11:07:11 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.14 szerda, 10:56:57
Srácok, motorikusan 100-110 ezer kilometernél mit ellenőriznek a szervízben. ugy értem, hogy mikor vettem 94-95 ezernél az autót, akkor 80ezernél volt az uccsó német bejegyzés, hogy ford szervizben megnézték.(tudom hogy valszeg visszatekerték, de ezzel nem tudok mit kezdeni). Én akkor mikor megvettem, olyan 98 ezernél ismerőshöz vittem el, s akkor cseréltünk benne: olajszűrőt-olajat-go szűrőt-levegőszűrőt, volt magasnyomású felújítás, meg turbó is. Viszont 100ezres stempli igy most nincs a szervízkönyvben. Gondoltam, hogy most lassan eljövő 110 ezernél elviszem Vikhez, hogy nézze meg, de ha kb ugyan ezeket kéne cserézni, akkor nem sok értelmét látom. nagyon meg nem akarok most költségekbe verődni...
Egyszóval, van valami 110-ezernél, amit cserézni szoktak?
Nem kell 10eKm-ként ellenőrizni, 20e a szervizperiódus.
A normál szerviz olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere. szervoolaj szintjét, hűtőfolyadékot kell ellenőrizni.
120e-nél ellenőrizni kell a fékolaj forráspontját (ha 2 évnél régebbi az olaj, érdemes cserélni), fékbetétek és tárcsák és segédszíjak állapotát.
Miért volt turbó és CR szivattyú felújítás? akkor tuti nem 100ekm van benne...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.14 szerda, 11:09:01 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2009.10.14 szerda, 11:08:28 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.14 szerda, 11:02:38
Igen,gyanús a lukadás.
De az is lehet,hogy folyamatosan befolyik 1 csúcsnál a go.Csak akkor már lenne sárga lámpa üza nyomással.
kellene lennie legalább egy p0251-nek, ami ugye azt takarja, hogy a szivattyú nem képes felépíteni a szükséges nyomást a szabályozó szelep tűréshatáron belüli nyitásával.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ