Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:43:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14626832 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2009.12.30 szerda, 13:07:04 »

Elvileg semmilyen diesel-nek nem lenne szabad megdermednie -30°-ig (az olyan mint alpesi diesel kamu) kivéve ha az üzemanyagot keverők nem teszik bele.
A sima téli dizel kb -20 fokig jó a premiumok meg kb -32 fokig. Van még öszi-tavaszi az kb -10 fokig bírja , a sima nyári meg kb 0. Minden gázolajban van parafin ami cetánszámjavító (ez az öngyulladásra való hajlamot adja itt pont fordított mint a benzineseknél) Viszont a paraffin adott hőmérsékleten kikristályosodik a szűrőben. Ez hivatalosan CFPP (hideg szűrhetőség ) értékkel írják elő.
Az üzemanyagot keverőknél ugye nem kutakra gondolsz? Mert ott már semmit nem lehet belerakni.

Egyébként meg akármelyik kútnál tankolsz (Mo-n) az a mol-tól származik a többiek meg csak azt "ízesítik".
Nem minden anyag számazik a MOL-tól Több cégnek is van telepe ahova behozzák az anyagot pl vasuton.

Valaki hallott már olyanról hogy a gázolaj mellett 10-20% vizet is ellehet égetni?
Állítólag ha közvetlenül a hengerbe van fecskendezve akkor megfelelő diesel/víz aránynál ez működik. És az egységnyi vízzel egységnyi üzemanyagot lehet spórolni, úgy hogy az nem csökkenti a teljesítményt és a motor élettartamát sem, no meg persze környezetbarátabb.
Ha Valaki tudja ennek a mikéntjét, annak megköszönném.
A mondeok CR rendszer 1680 bar max nyomáson nyomja be a tüzelőanyagot, ebben nem szeretnék vizet látni. Külön befecskendező rendszert csinálni meg költséges és megoldhatalan mert csak zavarna az üzemanyag porlasztást.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2009.12.30 szerda, 13:11:11 »


Azt nem tudom, hogy hogy lehetne.
Egyébként ezt egy gépésztől hallottam, aki tüzeléstechnikával foglalkozik. De hogy ennek mennyi az elméleti része azt nem tudom.
Ezért is kérdeztem, hogy hallott-e erről már más is.
Tüzeléstechnikában a kazánoknál de repülők gázturbinál is előforduló megoldás, hogy gőzt nyomnak be. De az elsődleges a füstölés csökkentése miatt kell.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2009.12.30 szerda, 13:12:11 »

Sokunk kedvence a Delphi, most a luxusmárkát szívatja. Persze a botrány kipattanása után azonnal módosított csúcsokat kezdett gyártani  duhos2

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/12/29/dizel-botrany_a_mercedesnel/

jó gyors a totalcar, ezt már kb 1 hónapja hallottam valahol... szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2009.12.30 szerda, 13:24:01 »

Mindig is mondtam hogy jó autó a mondeo,csak nem kellett volna tele rakni szfh franszhia ócskavasakkal.Érdekes módon faceliften amint lecserélték a delphi rendszert egyből jó lett az üa rendszer.Ez ugyan olyan sporolós hiba mint mk2-nél a bosch adagoló meg a mitom én milyen adagoló közti élettartam minőség.
A delphi most egy kicsit leamortizálja a merkedes hírnevét is. hehe

DELPHI az amerikai.....
ráadásul ha nem a megfelelő nyomatékkal van meghúzva akkor megrottyan és nem lessz jó.....
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.30 szerda, 13:33:13 írta Bunyek » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2009.12.30 szerda, 13:28:13 »


Csak gy halkan megjegyezve, BXből csak a fék hiányzik (4 tárcsa, fékpedál lenyomásával nyílt a szelep, mely 180-200 bar nyomáson lévő belső rendszerben lévő hidraulika olajat engedett a fékhez), tényleg halkan modnom, mert imádom a Mondimat, nehogy meghallja Smiley
Bizony, azok voltak csak a f@sza fékek! ABS még nem volt, de a 4 tárcsára ha ráküldtem a nyomást, nem volt gond 120-ról visszaállni a 60-al döcögő kocsisorba! A terheléstől független hasmagasságról, hogy fékezéskor nem bólintott a kocsi, ilyenekről ne is beszéljünk!
Oppá, beleért a bilibe az ujjam... " Mondeo forever"
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2009.12.30 szerda, 14:31:28 »

Bizony, azok voltak csak a f@sza fékek! ABS még nem volt, de a 4 tárcsára ha ráküldtem a nyomást, nem volt gond 120-ról visszaállni a 60-al döcögő kocsisorba! A terheléstől független hasmagasságról, hogy fékezéskor nem bólintott a kocsi, ilyenekről ne is beszéljünk!
Oppá, beleért a bilibe az ujjam... " Mondeo forever"

wave
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
KOVIZ
Vendég
« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2009.12.30 szerda, 15:41:53 »

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem mert valami gond van a verdámmal.
Az  autó 2.0 tdci kombi  2002-s ghia 130 le-s motorral.Tehát menet közben hirtelen el kezd rángatni az autó.Shell-en vagy Agip-on tankolok , 3000 km re volt olajcsere mindenféle szűrövel együtt. Gyorsításkor minden oké, de folyamatos haladáskor néha rángat . Tegnap pedig indításkor már meleg motornál a nem idúlt. A hőmérséklet kijelzőn 3 vonal volt csak látható. próbálgattam, ki húztam a kulcsot és vissza  majd nyomkodtam a távírányító ki be záró gombjait, majd elindult. Ez két külön hiba lehet vagy összefüg?
Légyszívessegítsetek, hogy mi okozhatja a rángatást , mit is csináljak .
Előre is köszi.

Zoli
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2009.12.30 szerda, 17:55:16 »

Sziasztok!
Utolért a ménkű! Nem akar indulni a mondi!
Ülök be reggel, és indítózásra megforgatja, majd mintha nem indulna be minden henger, rúg párat a motor, és lefullad. Ezt 5-6x megismétlem, mindig ugyanaz.
Végül, kicsit hosszabban indítózva beröffent, utána rögtön hibátlanul ment, be is jöttem a munkahelyemre vele.
Állt 4 órát, és már semmiképp nem indul.
Elsőre gyenge akksira gondoltam, de a többszöri indítózás sem viselte meg különösebben, egyéb előjele sem volt. De ki tudja??

Ma még különösebben nincs is hideg, máskor a -12-ben is stabilan indult. A GO-ban spuri adalék van, de a fél tankot már sikeresen kiautóztam vele.
Adjatok tanácsot! Köszi.  rinya

 help
Szóval, ez történt velem ma, és ott is maradtam vele. Egy szerencse, hogy relatíve elzárt, megfigyelt helyen áll. Szervízbe már nem jutottam el (vontatva sem), kifutottam az időből.

Azt kérném tőletek, ha lehetséges, a Megbízható Szerelő (Wyc?) paramétereit juttassátok el nekem! Elvontattatnám a Fort-ba (KK) az újév elején, ahogy csak lehet hamar. Sokkos állapotban vagyok, csak három hónapja van velem a járgány.
Köszönöm!  worship
Teo
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2009.12.30 szerda, 18:37:00 »

help
Szóval, ez történt velem ma, és ott is maradtam vele. Egy szerencse, hogy relatíve elzárt, megfigyelt helyen áll. Szervízbe már nem jutottam el (vontatva sem), kifutottam az időből.

Azt kérném tőletek, ha lehetséges, a Megbízható Szerelő (Wyc?) paramétereit juttassátok el nekem! Elvontattatnám a Fort-ba (KK) az újév elején, ahogy csak lehet hamar. Sokkos állapotban vagyok, csak három hónapja van velem a járgány.
Köszönöm!  worship
Teo
Előtte volt valami jel pl. izzítás jelző? Füstölés?
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2009.12.30 szerda, 18:44:21 »

Előtte volt valami jel pl. izzítás jelző? Füstölés?

SEMMI! Tegnap teljesen normálisan mentem. A másoknál olvasott tünetek, pl. kigyulladó/villogó visszajelzők, nem voltak.
Füstölés csak kövér gáznál, egy füstpamacs. Hidegindítás után, alapjáraton percekig semmi látható nem jön a kipufogóból, majd később fehér pára-szerű. Ellenben, a valaki áltak már említett "aritmia", dadogás volt 5 fok alatti hidegindítás után, ami 1-2 perc alatt kisimult. A dadogás alatt azt értem, hogy mintha egy henger nem menne.  szomoru1
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2009.12.30 szerda, 19:01:17 »

Előtte volt valami jel pl. izzítás jelző? Füstölés?

Még annyival egészíteném ki a körülményeket, hogy az akksi teljesen jól bírta a többszöri indítózást. Gyári Ford logós akku, 80Ah, 700A. Még a szerelt sarukon is ott van érintetlenül a kék lakk.
A tüneteket próbálnám jobban elmondani még - az indítómotor azonnal beröffenti a motort, kb. 1 mp-et képes menni egyenetlenül, majd leáll. Talán ez a precíz megfogalmazás. Ja, és a spuri-ról ne feledkezzünk meg, még fél tanknyi van belőle.

A rend kedvéért próbáltuk bikázni, de természetesen semmit nem változtatott.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2009.12.30 szerda, 19:08:23 »

Má' rég meg akartam kérdezni, nem elég ha a vákuumcsövet leemelem az EGR szelepről? Kell még dugózni akkor is?

Az EGR-t nem fontos dugóznod, elég, ha a vákumcsövet ledugózod, ha tiszta a szelep akkor tökéletesen zár. Ezért előtte tisztísd meg a szelepet.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.30 szerda, 19:14:52 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2009.12.30 szerda, 21:55:18 »

Azt leírhatná valaki, hogy az EGR vákuumja, hogyan dolgozik? Alapjáraton kis vákuum, kis nyitás? Nagy gáz, nagy vákuum, nagy EGR nyitás?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
sam47
Vendég
« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 00:10:13 »

Azt leírhatná valaki, hogy az EGR vákuumja, hogyan dolgozik? Alapjáraton kis vákuum, kis nyitás? Nagy gáz, nagy vákuum, nagy EGR nyitás?
YouTube-n írd be, hogy mondeo egr, ott meglátod. wave
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 01:37:34 »

Az Strdrivers.co.uk oldalon kezdték szervezni az angol ST TDCi tulajok a töltőlevegő rendszer hibák miatt az erősebb, nem gyári megoldást. Időközben folyamatba tették a dologot.
A Forge Motorsport fogja gyártani a csöveket, a prodigy motorsport fogja forgalmazni. szilikonos, erősebb, mint a gyári, fluoro line bevonattal.
Az alapszett 6 darabból áll (ld. itt, a 2, 5, 16, 28, 20, 22), ami kb. 150GBP+áfa lesz + posta angliából. Kiegészítőként rendelhető a légszűrőház-turbó közötti darab kb. 60GBP+áfa+posta áron.
Kb márcisura lesz kész a szett úgy, hogy a jelenlegi állás szerint január közepére meglesz a tesztdarab, 5 hétig tesztelik, aztán usgyi.
Én beneveztem egy 6os szettre kék színben. Nevezéshez kell előleget fizetni PayPalon keresztül.

Kérdeztem a prodigy-s srácot, van-e lehetőség további rendelésre, mert akkor ha esetleg valakit érdekel, megpróbálom megszervezni.


Ismét feldobom ezt a kérdést. Van még limitált lehetőség a rendelésre.
Új hír, hogy lesz később is strapabíró töltőlevegő szett, de drágábban sajnos. Ez most egy egyszeri, kezdeti lehetőség.
25GBP előleg befizetése mellett lehet nevezni, én már megtettem.
A szilikonos töltőlevegő csövek erősebbek, strapabíróbbak a gyárinál továbbá jobb áramlási tulajdonsággal rendelkeznek a belső felület kialakítása miatt.

Lehet, egyben sok pénz a 150GBP, de ha azt nézem, hogy a cromax 15eFt ellenében adta az EGR előtti szakaszt, akkor 3 ilyennek az árából már meg is van a 6 darabos szett, ami az ígéretek szerint bírja a strapát.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 08:10:58 »

Uraim!

Boldog új évet kívánok mindenkinek!!!!!!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 10:21:35 »

Azt leírhatná valaki, hogy az EGR vákuumja, hogyan dolgozik? Alapjáraton kis vákuum, kis nyitás? Nagy gáz, nagy vákuum, nagy EGR nyitás?
Alapjáraton van nyitva,és alacsony fordulat tartományban.Magasann fordulaton lezár!
http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A&feature=related  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 11:25:12 »

Alapjáraton van nyitva,és alacsony fordulat tartományban.Magasann fordulaton lezár!
http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A&feature=related  vigyor3

Ez nagyon jó, köszönöm!!! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 14:00:18 »

SEMMI! Tegnap teljesen normálisan mentem. A másoknál olvasott tünetek, pl. kigyulladó/villogó visszajelzők, nem voltak.
Füstölés csak kövér gáznál, egy füstpamacs. Hidegindítás után, alapjáraton percekig semmi látható nem jön a kipufogóból, majd később fehér pára-szerű. Ellenben, a valaki áltak már említett "aritmia", dadogás volt 5 fok alatti hidegindítás után, ami 1-2 perc alatt kisimult. A dadogás alatt azt értem, hogy mintha egy henger nem menne.  szomoru1

Ha dadogott hidegen, akkor jó esély van a porlasztócsúcs hibára, többeknél is ez lett a megoldás... Persze ezt profi szakműhelyben be kell méretned, ott minden kiderül. Hozzáértők (pl. Vik) szerint nincs értelme egyenként cserélni a csúcsokat, mind a 4-et egyszerre érdemes. Viktort az alábbi számon éred el: húsz-háromnyolcvannégy5188. Alkatrészügyben keresd quest vagy bunyek kollégát itt a fórumon, készséggel segítenek, hogy ne horror áron vegyél meg mindent... nyes
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 14:04:11 »

help
Szóval, ez történt velem ma, és ott is maradtam vele. Egy szerencse, hogy relatíve elzárt, megfigyelt helyen áll. Szervízbe már nem jutottam el (vontatva sem), kifutottam az időből.

Azt kérném tőletek, ha lehetséges, a Megbízható Szerelő (Wyc?) paramétereit juttassátok el nekem! Elvontattatnám a Fort-ba (KK) az újév elején, ahogy csak lehet hamar. Sokkos állapotban vagyok, csak három hónapja van velem a járgány.
Köszönöm!  worship
Teo

Három hónap után ilyen hibát produkál??? Ez több, mint gyanús! wow1 Előéletét ismered a járgánynak??? Kilométerállás, állapot, stb??? Ha rosszindulatú lennék, azonnal a kedves kereskedőre gondolnék...   gun
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 15:46:59 »

Ha dadogott hidegen, akkor jó esély van a porlasztócsúcs hibára, többeknél is ez lett a megoldás... Persze ezt profi szakműhelyben be kell méretned, ott minden kiderül. Hozzáértők (pl. Vik) szerint nincs értelme egyenként cserélni a csúcsokat, mind a 4-et egyszerre érdemes. Viktort az alábbi számon éred el: húsz-háromnyolcvannégy5188. Alkatrészügyben keresd quest vagy bunyek kollégát itt a fórumon, készséggel segítenek, hogy ne horror áron vegyél meg mindent... nyes

Abban bízom, hogy ez egzakt tudomány, és méréssel ez megállapítható. Bizakodó vagyok, hogy a baj nem a legsúlyosabb, és hétfőn Vikkel tudok beszélni, elvinni a járgányt kezelésre.
Vajon, az alkatrészügyek a fórumos kollégák esetében milyen átfutásúak?

Köszönöm.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 15:54:13 »

Három hónap után ilyen hibát produkál??? Ez több, mint gyanús! wow1 Előéletét ismered a járgánynak??? Kilométerállás, állapot, stb??? Ha rosszindulatú lennék, azonnal a kedves kereskedőre gondolnék...   gun

Német származású. Műszakilag nincs infóm. Beltere, külseje (néhány kisebb lakkhibától eltekintve) szalonállapotú. Használatnak gyakorlatilag nincs nyoma. Német szervízkönyv, 91ekm.
A kereskedők meg olyanok, amilyenek. Erről mindenkinek van egy kellemetlen sztorija, az biztos Smiley
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2010.01.01 péntek, 10:22:20 »

SEMMI! Tegnap teljesen normálisan mentem. A másoknál olvasott tünetek, pl. kigyulladó/villogó visszajelzők, nem voltak.
Füstölés csak kövér gáznál, egy füstpamacs. Hidegindítás után, alapjáraton percekig semmi látható nem jön a kipufogóból, majd később fehér pára-szerű. Ellenben, a valaki áltak már említett "aritmia", dadogás volt 5 fok alatti hidegindítás után, ami 1-2 perc alatt kisimult. A dadogás alatt azt értem, hogy mintha egy henger nem menne.  szomoru1
BUÉK!

Nekem is hasonló tüneteim vannak, hidegindÍtásnál dadogás 1-2 percig + párás füst, meleg motornál füstölés szintén csak kövér gáznál egy kevés. Melegedni jól melegszik a motor. Most lesz nekem első féktárcsa+betét csere, vonógorog, vizsga...:S

Kezdjek félni a porlasztócsúcsok állapota miatt?
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2010.01.01 péntek, 11:14:09 »

BUÉK!

Nekem is hasonló tüneteim vannak, hidegindÍtásnál dadogás 1-2 percig + párás füst, meleg motornál füstölés szintén csak kövér gáznál egy kevés. Melegedni jól melegszik a motor. Most lesz nekem első féktárcsa+betét csere, vonógorog, vizsga...:S

Kezdjek félni a porlasztócsúcsok állapota miatt?

BÚÉK!
A jövő héten a szervízben kiderül, remélem! Derűlátó vagyok, és bizakodom, valami más, egyszerűbb/olcsóbb hiba.
Megjegyzem, ha a neked is ugyanaz van, mint nálam, akkor a nem-indulásig van még pár heted Smiley

Ma hajnalban pedig gyalogosan állok Nagytarcsán az esőben egy telefonfülke mellett, taxit próbálván szerezni, hogy haza jöjjek. Ugyanis, a mobilok nem működtek, terhelt volt a hálózat, foglalt minden társaság.  levele
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2010.01.01 péntek, 11:33:14 »

BÚÉK!
A jövő héten a szervízben kiderül, remélem! Derűlátó vagyok, és bizakodom, valami más, egyszerűbb/olcsóbb hiba.
Megjegyzem, ha a neked is ugyanaz van, mint nálam, akkor a nem-indulásig van még pár heted Smiley

Ma hajnalban pedig gyalogosan állok Nagytarcsán az esőben egy telefonfülke mellett, taxit próbálván szerezni, hogy haza jöjjek. Ugyanis, a mobilok nem működtek, terhelt volt a hálózat, foglalt minden társaság.  levele

pff...hát nem kezdődött jól az éved :S - ennél csak jobbat kívánok idénre Wink

Sajnos ez a "diagnosztika" már van egy ideje, nem a napokban kezdődött. Remélem jó lesz még sok ideig... Vajon hibakódot mutat ilyenkor? Meg lehet nézni milyen állapotban vannak a porlasztócsúcsok? Úgy értem, hogy meleg motornál is megfigyelhető a csúcsok hibás működése?

------------
szerkesztés oka: hajnali félreütések (már amit megtaláltam)
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.01 péntek, 11:35:52 írta Big_Qba » Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2010.01.01 péntek, 11:52:12 »

pff...hát nem kezdődött jól az éved :S - ennél csak jobbat kívánok idénre Wink

Sajnos ez a "diagnosztika" már van egy ideje, nem a napokban kezdődött. Remélem jó lesz még sok ideig... Vajon hibakódot mutat ilyenkor? Meg lehet nézni milyen állapotban vannak a porlasztócsúcsok? Úgy értem, hogy meleg motornál is megfigyelhető a csúcsok hibás működése?

------------
szerkesztés oka: hajnali félreütések (már amit megtaláltam)

Ezek a kérdések számomra is kérdések. Próbálok a szervízben leselkedni, kérdezgetni, hogy okuljak. Talán nem utálnak ki! Smiley
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2010.01.01 péntek, 15:52:01 »

Ezek a kérdések számomra is kérdések. Próbálok a szervízben leselkedni, kérdezgetni, hogy okuljak. Talán nem utálnak ki! Smiley
kíváncsian várom, mit mondtak...remélem nem megy rá a fél gatyád
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2010.01.01 péntek, 21:37:15 »

Ma hajnalban pedig gyalogosan állok Nagytarcsán az esőben egy telefonfülke mellett, taxit próbálván szerezni, hogy haza jöjjek. Ugyanis, a mobilok nem működtek, terhelt volt a hálózat, foglalt minden társaság.  levele

Hát majdnem szerencséd volt, jártam arra ma kora reggel.
Szeged felől jöttem hazafelé, és ott mentem le az M0-ról, pont Nagytarcsának....
Máskor tartsd eléd a táblát "Mondeósok segítsetek", tutira megálltam volna.
Sőt, még haza is vittelek volna :-)
Egyébként pont ilyen esetek érdekében rendeltem Mondeo Clubos matricát, sajnos kezd már lekopni...

Mindenképp számolj be, hogy mi lett a végkifejlet!
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.01 péntek, 21:41:45 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2010.01.01 péntek, 21:46:41 »

Hát majdnem szerencséd volt, jártam arra ma kora reggel.
Szeged felől jöttem hazafelé, és ott mentem le az M0-ról, pont Nagytarcsának....
Máskor tartsd eléd a táblát "Mondeósok segítsetek", tutira megálltam volna.
Sőt, még haza is vittelek volna :-)
Egyébként pont ilyen esetek érdekében rendeltem Mondeo Clubos matricát, sajnos kezd már lekopni...

Mindenképp számolj be, hogy mi lett a végkifejlet!

Smiley
Egy K-s fekete kombi mondeo elhúzott előttünk... A nullás irányában. Pont, mint az enyém... Sad
Sztem, a matricát sötétben, esőben meg se láttam volna.  worship
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2010.01.01 péntek, 22:43:45 »

Smiley
Egy K-s fekete kombi mondeo elhúzott előttünk... A nullás irányában. Pont, mint az enyém... Sad
Sztem, a matricát sötétben, esőben meg se láttam volna.  worship
Az másvalaki volt. Az enyém J-s rendszámú mélykék 5 ajtós :-)
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2010.01.02 szombat, 19:26:38 »

sziasztok. Most hallom a TV-ben hogy megindul a gázolaj turizmus Románia irányába. Sztetek milyen a gázolaj minőség, belelehet tankolni? Másik dolog. Az előzőekben írtatok arról hogy az ékszíj feszítő görgő gumibetétjét cserélni lehet alu pogácsára, nos ha valakinek van egy felesleges igényt tartanék rá!  help előre is kösz. Postai utánvétellel megoldható lenne. De ha van vkinek debrecen környékén az is jó  Grin
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2010.01.02 szombat, 22:46:25 »

sziasztok. Most hallom a TV-ben hogy megindul a gázolaj turizmus Románia irányába. Sztetek milyen a gázolaj minőség, belelehet tankolni? Másik dolog. Az előzőekben írtatok arról hogy az ékszíj feszítő görgő gumibetétjét cserélni lehet alu pogácsára, nos ha valakinek van egy felesleges igényt tartanék rá!  help előre is kösz. Postai utánvétellel megoldható lenne. De ha van vkinek debrecen környékén az is jó  Grin
Nem ro.-ba,ott nem sokkal olcsóbb.Bár jó anyag,nem prüszkölt tőle a tdci!De asszem azt is a MOL árulja.A petrom-mal meg semmi gond.
Ukrajnába nagy az üza turizmus,ott kevesebb mint a fele a go-! Wink Azt ne kérdezd,hogy az milyen..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mókamiki
Vendég
« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 02:26:12 »

Sziasztok!

Júniusban vásároltam egy 2005. 12. havi 2,2 TDCi kombit, 87e km-el. Most 110e van benne, és jelentkezett pár probléma. Ezekkel kapcsolatban kérném a tanácsotokat.

1. az ékszíjtárcsa gumibetétje már akkor gyengélkedett, amikor megvettem az autót. Pár hozzászólással korábban olvastam, hogy az alubetétesre való csere egyszer s mindenkorra megoldaná ezt a problémát. Megköszönném, ha kapnék valami infót erről valaiktől, aki képben van.

2. a hideg idő beköszöntével az én kocsim is elkezdte azokat a dadogó tüneteket produkálni, amelyről korábban már többen írtak.
Ezzel kapcsolatban is várom a tanácsokat. Többen írtátok, hogy ez akár porlasztócsúcs probláma is lehet, ami eléggé elkeserített. Kihez fordulhatok ez ügyben?

3. a harmadik probléma valószínűleg összefügg a 2-al. Tegnap menet közben elkezdett villogni az izzítás visszajelzője. A teljesítmény is visszaesett. Újraindítás után megszűnt a jelenség. Azóta 200 km-t mentem, de nem jelentkezett újra a probléma. Okozhat más probléma is hasonló tüneteket?
Kicsit aggódom, mivel a hét második felében indulunk a családdal Ausztriába síelni. Nem szívesen robbannék le külföldön.
A porlasztócsúcs probléma mennyire drasztikusan szokott jelentkezni? Meg lehet tenni több 100 km-t a probléma jelentkezése után, vagy azonnal megáll és nem indítható a kocsi?

Megköszönném, ha adnátok kontaktokat (Bp.) alkatrész, illetve szakértelem ügyben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 09:26:13 »

Sziasztok!

Júniusban vásároltam egy 2005. 12. havi 2,2 TDCi kombit, 87e km-el. Most 110e van benne, és jelentkezett pár probléma. Ezekkel kapcsolatban kérném a tanácsotokat.

1. az ékszíjtárcsa gumibetétje már akkor gyengélkedett, amikor megvettem az autót. Pár hozzászólással korábban olvastam, hogy az alubetétesre való csere egyszer s mindenkorra megoldaná ezt a problémát. Megköszönném, ha kapnék valami infót erről valaiktől, aki képben van.

2. a hideg idő beköszöntével az én kocsim is elkezdte azokat a dadogó tüneteket produkálni, amelyről korábban már többen írtak.
Ezzel kapcsolatban is várom a tanácsokat. Többen írtátok, hogy ez akár porlasztócsúcs probláma is lehet, ami eléggé elkeserített. Kihez fordulhatok ez ügyben?

3. a harmadik probléma valószínűleg összefügg a 2-al. Tegnap menet közben elkezdett villogni az izzítás visszajelzője. A teljesítmény is visszaesett. Újraindítás után megszűnt a jelenség. Azóta 200 km-t mentem, de nem jelentkezett újra a probléma. Okozhat más probléma is hasonló tüneteket?
Kicsit aggódom, mivel a hét második felében indulunk a családdal Ausztriába síelni. Nem szívesen robbannék le külföldön.
A porlasztócsúcs probléma mennyire drasztikusan szokott jelentkezni? Meg lehet tenni több 100 km-t a probléma jelentkezése után, vagy azonnal megáll és nem indítható a kocsi?

Megköszönném, ha adnátok kontaktokat (Bp.) alkatrész, illetve szakértelem ügyben.

Szerintem te a szíjfeszítőre gondoltál! Wink
1.http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s

2.Talán izzítógyertya okozhatja,de mivel bevillog a sárga lámpa,így a 3as pont lesz a mérvadó!
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3

3.http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Tehát lehet még turbó is akár......
Mindenképp hibakódot kellene olvastatni és azok ismeretében lehet továbblépni!

Bp-en cromax és Nagyautó (alkatrészügyben).
Auto fort a Könyves Kálmán krt-on  a Lurdyaval szemben-ott keresd Vik-et(Németh Viktor)! Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.03 vasárnap, 10:01:35 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 09:34:11 »

Szerintem te a szíjfeszítőre gondoltál! Wink
1.http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s

2.Talán izzítógyertya okozhatja,de mivel bevillog a sárga lámpa,így a 3as pont lesz a mérvadó!
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_(Mk3_TDCi)

3.http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Tehát lehet még turbó is akár......
Mindenképp hibakódot kellene olvastatni és azok ismeretében lehet továbblépni!

Bp-en cromax és Nagyautó (alkatrészügyben).
Auto fort a Könyves Kálmán krt-on  a Lurdyaval szemben-ott keresd Vik-et(Németh Viktor)! Wink wave

Sok munkája lesz Viktornak így, az év elején!! Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 09:42:50 »

Sok munkája lesz Viktornak így, az év elején!! Smiley
Csak amennyit bevállal...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mókamiki
Vendég
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:33:09 »

Szerintem te a szíjfeszítőre gondoltál! Wink
1.http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s

2.Talán izzítógyertya okozhatja,de mivel bevillog a sárga lámpa,így a 3as pont lesz a mérvadó!
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3

3.http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Tehát lehet még turbó is akár......
Mindenképp hibakódot kellene olvastatni és azok ismeretében lehet továbblépni!

Bp-en cromax és Nagyautó (alkatrészügyben).
Auto fort a Könyves Kálmán krt-on  a Lurdyaval szemben-ott keresd Vik-et(Németh Viktor)! Wink wave

Köszönöm.

1. Nem a feszítőre gondoltam, hanem egy tárcsára. Amikor a 100.000-es szervizt csináltattam, akkor (is) mondta a szaki, hogy mondeo betegség, hogy az ékszíjtárcsa (egy nagy tárcsa, kb. 10 cm az átmérője) gumiágya elkopik, és emiatt berezonál az ékszíj.
Lehet, hogy félreértettem a bejegyzést, és az a feszítőre vonatkozott??? Mindjárt visszaolvasom.

2-3. Egy korábbi bejegyzésben utalt rá valaki, hogy gyenge akksi is okozhat hasonló tüneteket. Erről mit gondoltok? Állófűtés is van a kocsiban, amit mostanában minden alkalommal használok. Lehet, hogy ez leszívja az akkut? Kb. október óta használom a kályhát, és az alapjárat probléma is kb ekkor jelentkezett először. A sárga lámpa villogása viszont nem hinném ,hogy összefüggésben van az akksival, mivel az kb 100 km megttétele után jelentkezett, nem indítás után.

Füstölni egyáltalán nem füstöl a kocsi, szerencsére.

Vik privátban is dolgozik, vagy csak a Fort-nál? Ezt a várható óradíj miatt kérdezem.



Naplózva
SKALPVADASZ1
Vendég
« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:54:50 »

Vigyázzatok!!!!!!,mert a legaljasabb lehúzások egyikét,nagyon könnyen kikerülhetitek!!!-Tünet:Kivillan az izzitásjelző-motorhibajelző-erőtlenné válik az autó-nem megy-leáll-stb!!!!!!4-500.000-ezerről beszél mindenki,minden szerviz!!!A motorhibakód olvasásakor,a nagynyomású rendszer alultöltöttségét irja a program,minden felvetés a problémával horror szerű pénzeket jósol......(4!!!!!szervizben is jártam!!!!)......És a vidéki szerelő a kis laptopjával kiütötte a hibakódot,és a nagynyomású pumpában kipucolt egy pici szelepet,vagy fúvókát,és az autó tökéletes lett!!!!Most figyelj!!!!5000.ft!!!!ennyibe került,4-500.000ft helyett!!!!!!!!!A hozzászólásokból láttam,hogy nem egy tulajt megvágtak horror pénzekkel,és ki is fizették,egy apró dugulás miatt!!!Ne rohanj egyből szakszervizbe!!!BUÉK!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:59:10 »

Vigyázzatok!!!!!!,mert a legaljasabb lehúzások egyikét,nagyon könnyen kikerülhetitek!!!-Tünet:Kivillan az izzitásjelző-motorhibajelző-erőtlenné válik az autó-nem megy-leáll-stb!!!!!!4-500.000-ezerről beszél mindenki,minden szerviz!!!A motorhibakód olvasásakor,a nagynyomású rendszer alultöltöttségét irja a program,minden felvetés a problémával horror szerű pénzeket jósol......(4!!!!!szervizben is jártam!!!!)......És a vidéki szerelő a kis laptopjával kiütötte a hibakódot,és a nagynyomású pumpában kipucolt egy pici szelepet,vagy fúvókát,és az autó tökéletes lett!!!!Most figyelj!!!!5000.ft!!!!ennyibe került,4-500.000ft helyett!!!!!!!!!A hozzászólásokból láttam,hogy nem egy tulajt megvágtak horror pénzekkel,és ki is fizették,egy apró dugulás miatt!!!Ne rohanj egyből szakszervizbe!!!BUÉK!
eljen a nyomás szabályzó szelepet! Wink worship wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 14:00:10 »

Köszönöm.

1. Nem a feszítőre gondoltam, hanem egy tárcsára. Amikor a 100.000-es szervizt csináltattam, akkor (is) mondta a szaki, hogy mondeo betegség, hogy az ékszíjtárcsa (egy nagy tárcsa, kb. 10 cm az átmérője) gumiágya elkopik, és emiatt berezonál az ékszíj.
Lehet, hogy félreértettem a bejegyzést, és az a feszítőre vonatkozott??? Mindjárt visszaolvasom.

2-3. Egy korábbi bejegyzésben utalt rá valaki, hogy gyenge akksi is okozhat hasonló tüneteket. Erről mit gondoltok? Állófűtés is van a kocsiban, amit mostanában minden alkalommal használok. Lehet, hogy ez leszívja az akkut? Kb. október óta használom a kályhát, és az alapjárat probléma is kb ekkor jelentkezett először. A sárga lámpa villogása viszont nem hinném ,hogy összefüggésben van az akksival, mivel az kb 100 km megttétele után jelentkezett, nem indítás után.

Füstölni egyáltalán nem füstöl a kocsi, szerencsére.

Vik privátban is dolgozik, vagy csak a Fort-nál? Ezt a várható óradíj miatt kérdezem.




Tdcihez a kéttömegű szíjtárcsa pásszol!Volt aki kicserélte 1 tömegűre,de nem terjedt el...... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SKALPVADASZ1
Vendég
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 14:04:09 »

Idézetet írta: Meszi


[/quote
..próbáld,amit irtam!!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 09:17:21 »

Vigyázzatok!!!!!!,mert a legaljasabb lehúzások egyikét,nagyon könnyen kikerülhetitek!!!-Tünet:Kivillan az izzitásjelző-motorhibajelző-erőtlenné válik az autó-nem megy-leáll-stb!!!! 4-500.000-ezerről beszél mindenki,minden szerviz!!!A motorhibakód olvasásakor,a nagynyomású rendszer alultöltöttségét irja a program,minden felvetés a problémával horror szerű pénzeket jósol......(4! szervizben is jártam!)......És a vidéki szerelő a kis laptopjával kiütötte a hibakódot,és a nagynyomású pumpában kipucolt egy pici szelepet,vagy fúvókát,és az autó tökéletes lett!!! Most figyelj!!! 5000.ft!!! ennyibe került,4-500.000ft helyett! A hozzászólásokból láttam,hogy nem egy tulajt megvágtak horror pénzekkel,és ki is fizették,egy apró dugulás miatt!!!Ne rohanj egyből szakszervizbe! BUÉK!

Ez most teljesen így is van, minden körülmények között?
A nagynyomású pumpában lévő pici szelepről tegyetek már be képet, légyszi!
Ezt a témát körül kellene járni mielőbb, de alaposan, nem tudom, hogy tényleg indokolt-e a rengeteg felkiáltójel....
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 09:19:57 »

Ez most teljesen így is van, minden körülmények között?
A nagynyomású pumpában lévő pici szelepről tegyetek már be képet, légyszi!
Ezt a témát körül kellene járni mielőbb, de alaposan.
Nem-nem minden körülmény között,de előfordul.Csak szereti ezt a szervíz átugrani,mert pumpát cserélni mégis jobban megéri! levele
Ez az alkatrész asszem csak 40píz. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 16:02:18 »

Sziasztok!
Korábban már volt szó arról, hogy ezeken a hideg napokon a motor hőfoka a mutató szerint nem éri el a normális üzemi hőfokot! ( Nekem 1500-2000 fordulat között 20 km-es távon sem megy el az első vonásig a hőfok mutató)
Nem kellene a hideg levegő útját eltakarni a hűtő előtt, vagy jól van ez így???
Kösz, Tamás
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 16:16:23 »

Sziasztok!
Korábban már volt szó arról, hogy ezeken a hideg napokon a motor hőfoka a mutató szerint nem éri el a normális üzemi hőfokot! ( Nekem 1500-2000 fordulat között 20 km-es távon sem megy el az első vonásig a hőfok mutató)
Nem kellene a hideg levegő útját eltakarni a hűtő előtt, vagy jól van ez így???
Kösz, Tamás

Szia Tamás,
Sajnos ottan termosztát gond van sztm.
Be kell állnia, ha forgatva van a motor.
Amennyiben nincs csak alapjárat, döcögés a dugóban és eléggé fűtöd a belső teret pl 22 fok akkor akár mennyi km is kevés hozzá.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 16:18:10 »

Szia Tamás,
Sajnos ottan termosztát gond van sztm.
Be kell állnia, ha forgatva van a motor.
Amennyiben nincs csak alapjárat, döcögés a dugóban és eléggé fűtöd a belső teret pl 22 fok akkor akár mennyi km is kevés hozzá.
Üdv, T.


Ne aggódjatok, azt hittem mk4-en ez megoldódik, de úgy néz ki, itt sem rózsás a helyzet...

Ha beáll középre utána is vissza tud hülni...  falbav falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 16:26:03 »

Szia Tamás,
Sajnos ottan termosztát gond van sztm.
Be kell állnia, ha forgatva van a motor.
Amennyiben nincs csak alapjárat, döcögés a dugóban és eléggé fűtöd a belső teret pl 22 fok akkor akár mennyi km is kevés hozzá.
Üdv, T.

Köszi!
Pont minden igaz amit a 3. sortól írsz: azaz, nincs forgatva, csak alapjárat felett kegyeg egy kicsivel, 60-as max tempó, és eléggé fütöm a belső teret 24 C.
Korábban mikor "csak" normál hideg van, akkor természetesen feljebb kúszik a hőmérséklet mutató!
Egyébként a termosztátot valahogyan ki lehet mérni, hogy annak van-e baja?
Még egy: az alapjárat is magasabb most, mint normál körülmények között, azaz 900 környékén forog ( indulás előtt5-10 percig járatom így, ám mikor elindultam és már egy pár km-t ilyen nagyon gyenge 1500-as fordulat környékén megtettem, és egy lámpánál megállok, még akkor is hallom a motor hangján, hogy nagyobb fordulaton jár az alapjárat)
Ezt a MAF szenzort is olvastam már, hogy tisztítása jótékony hatással van az alapjáratra is ( többek között).
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 16:29:27 »

Szia Tamás,
Sajnos ottan termosztát gond van sztm.
Be kell állnia, ha forgatva van a motor.
Amennyiben nincs csak alapjárat, döcögés a dugóban és eléggé fűtöd a belső teret pl 22 fok akkor akár mennyi km is kevés hozzá.
Üdv, T.

Köszi!
Pont minden igaz amit a 3. sortól írsz: azaz, nincs forgatva, csak alapjárat felett kegyeg egy kicsivel, 60-as max tempó, és eléggé fütöm a belső teret 24 C.
Korábban mikor "csak" normál hideg van, akkor természetesen feljebb kúszik a hőmérséklet mutató!
Egyébként a termosztátot valahogyan ki lehet mérni, hogy annak van-e baja?
Még egy: az alapjárat is magasabb most, mint normál körülmények között, azaz 900 környékén forog ( indulás előtt5-10 percig járatom így, ám mikor elindultam és már egy pár km-t ilyen nagyon gyenge 1500-as fordulat környékén megtettem, és egy lámpánál megállok, még akkor is hallom a motor hangján, hogy nagyobb fordulaton jár az alapjárat)
Ezt a MAF szenzort is olvastam már, hogy tisztítása jótékony hatással van az alapjáratra is ( többek között).


4 fok alatt, illetve klímával továbbá rükiben (újabb sw esetén) megemeli az alapjáratot 750-ről, 900-ra. Ez legfőképp azért jó, mert itt nem berreg az ékszíjfeszítő szett...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 17:01:58 »


Köszi!
Pont minden igaz amit a 3. sortól írsz: azaz, nincs forgatva, csak alapjárat felett kegyeg egy kicsivel, 60-as max tempó, és eléggé fütöm a belső teret 24 C.
Korábban mikor "csak" normál hideg van, akkor természetesen feljebb kúszik a hőmérséklet mutató!
Egyébként a termosztátot valahogyan ki lehet mérni, hogy annak van-e baja?
Még egy: az alapjárat is magasabb most, mint normál körülmények között, azaz 900 környékén forog ( indulás előtt5-10 percig járatom így, ám mikor elindultam és már egy pár km-t ilyen nagyon gyenge 1500-as fordulat környékén megtettem, és egy lámpánál megállok, még akkor is hallom a motor hangján, hogy nagyobb fordulaton jár az alapjárat)
Ezt a MAF szenzort is olvastam már, hogy tisztítása jótékony hatással van az alapjáratra is ( többek között).

Próbáld ki, ha van kedved kisérletezni, hogy a fűtést vedd le 16 fokra.
Fogod látni, hogy feljebb megy az a mutató még dugóban is csak öltözz fel meg ne fázz Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 21:33:36 »

Sziasztok.
Van egy kis gondom vagyis inkább az autómnak TDCI 130le a kuplungnak van hangja, de van egy másik hangom is, amit nem tudok hova tenni ez nem mindig hallik, általában alapjáraton meg rángatja a motort és kolompol ráadásul az alapjárat is ingadozik.Nagyon gyanakszom az ékszíjtárcsára de nem tudom nem vagyok régi motoros a mondeonál.
Köszi a véleményeket előre is.
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.