Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:21:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644766 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2300 Dátum:
2010.03.09 kedd, 09:01:18 »
Idézetet írta: zsozso - 2010.03.08 hétfő, 23:10:12
Sziasztok.
Az alábbi problémával fordulnék, hozzátok.
A motor beindítása után, nincs alapjárat, csak 1200-as fordulat fölött tudom tartani , hogy ne álljon le.
Nem megy az 1-es henger, ha lehúzom a csatit az 1-es befecskendezőről nem történik semmi, ugyanúgy jár a motor.
Ha a 2,3,4-ről veszem le akkor be se indul. Illetve mint ha csak 2 henger indulna.
A porlasztót megnézettem, az OK. Kompressziót mértünk mind a 4 henger egyforma.
Kérlek benneteket, ha van valami ötletetek, tapasztalat osszátok meg velem.
Héló!Nem benyásról beszész'?
Ha mégis TDCI-ugye- akkor még lehet a porlasztónak elektomos gondja is!De a tdci nem indul 3hengerrel,mert az ecu letilt,ha uzemanyagrendszeri nyomáshiba van!
Szóval akkor most benya vagy olaj?
Közben beleolvastam az előző hszeidbe!Az a csúcs valszeg nem nyit ki!Célszoftverrel kellene motordiagnosztikát csináltatni!Ill. résolajveszteséget méretni a csúcsokon!Lehet,hogy az az 1 nem is fog múkodni.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.09 kedd, 09:09:20 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2301 Dátum:
2010.03.09 kedd, 09:05:00 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.03.08 hétfő, 16:37:53
Scratch!
Alf azt mondta felsőbb utasításra nem adhat ki infót, így kérdezzünk téged az olcsó olaj beszerzési forrásának ügyében!
Megosztod velünk is az államtitkot?
Bár én pont most vettem, de azért jó lenne tudni, hogy hol lehet ilyen ócsóért beszerzeni.
Azt nem mondtam,hogy ő tudja,hanem hogy tiltja!
Ja!És pü ben sem küldhetek semmit,mert FELTÉTELEZI ,hogy ellenkampányolok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsozso
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2302 Dátum:
2010.03.09 kedd, 09:44:37 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.09 kedd, 09:01:18
Héló!Nem benyásról beszész'?
Ha mégis TDCI-ugye- akkor még lehet a porlasztónak elektomos gondja is!De a tdci nem indul 3hengerrel,mert az ecu letilt,ha uzemanyagrendszeri nyomáshiba van!
Szóval akkor most benya vagy olaj?
Közben beleolvastam az előző hszeidbe!Az a csúcs valszeg nem nyit ki!Célszoftverrel kellene motordiagnosztikát csináltatni!Ill. résolajveszteséget méretni a csúcsokon!Lehet,hogy az az 1 nem is fog múkodni.
Heló.
Tdci 130-le.
Az előzőekről annyit hogy, kiderült az 1-es henger miatt füstölt, az is hogy valószínű a hajtókarral volt valami, mert mielőtt szétszedtük volna ő lebontotta magát. Motor szészedése, hajtókar, csapszeg, darabokban,dugattyú alja szétverve. Dug. tetejének semmi baja. Szóval nem szétégett, a
porlasztó miatt. Összeraktuk és járt is a motor szépen, a reggeli indításkori füst is meg szünt.
Ez után jött a probléma, elkezdett rángatni, utána megszünt az alapjárat. Hibakódot nem találtunk. Letiltani nem tilt le, gázadással tudom járatni a motort. Ahogy írtam ha az 1-es csúcsról húzom le a csatit nem történik semmi, tudom járatni a motort tovább, nem reagál rá.
Bemérettem csak azt az egy porlasztót, hogy nem e, az elektronikával van gond. De nem. Elvileg a csúcs OK.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2303 Dátum:
2010.03.09 kedd, 10:17:38 »
Idézetet írta: zsozso - 2010.03.09 kedd, 09:44:37
Heló.
Tdci 130-le.
Az előzőekről annyit hogy, kiderült az 1-es henger miatt füstölt, az is hogy valószínű a hajtókarral volt valami, mert mielőtt szétszedtük volna ő lebontotta magát. Motor szészedése, hajtókar, csapszeg, darabokban,dugattyú alja szétverve. Dug. tetejének semmi baja. Szóval nem szétégett, a
porlasztó miatt. Összeraktuk és járt is a motor szépen, a reggeli indításkori füst is meg szünt.
Ez után jött a probléma, elkezdett rángatni, utána megszünt az alapjárat. Hibakódot nem találtunk. Letiltani nem tilt le, gázadással tudom járatni a motort. Ahogy írtam ha az 1-es csúcsról húzom le a csatit nem történik semmi, tudom járatni a motort tovább, nem reagál rá.
Bemérettem csak azt az egy porlasztót, hogy nem e, az elektronikával van gond. De nem. Elvileg a csúcs OK.
Mennyi az 1. henger résolaja?
hogy méretted be a porlasztót?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2304 Dátum:
2010.03.09 kedd, 10:33:33 »
Idézetet írta: zsozso - 2010.03.09 kedd, 09:44:37
Heló.
Tdci 130-le.
Az előzőekről annyit hogy, kiderült az 1-es henger miatt füstölt, az is hogy valószínű a hajtókarral volt valami, mert mielőtt szétszedtük volna ő lebontotta magát. Motor szészedése, hajtókar, csapszeg, darabokban,dugattyú alja szétverve. Dug. tetejének semmi baja. Szóval nem szétégett, a
porlasztó miatt. Összeraktuk és járt is a motor szépen, a reggeli indításkori füst is meg szünt.
Ez után jött a probléma, elkezdett rángatni, utána megszünt az alapjárat. Hibakódot nem találtunk. Letiltani nem tilt le, gázadással tudom járatni a motort. Ahogy írtam ha az 1-es csúcsról húzom le a csatit nem történik semmi, tudom járatni a motort tovább, nem reagál rá.
Bemérettem csak azt az egy porlasztót, hogy nem e, az elektronikával van gond. De nem. Elvileg a csúcs OK.
Elvileg!
A tutit majd ők megmondják!
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2305 Dátum:
2010.03.09 kedd, 10:47:02 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.03.08 hétfő, 22:34:34
Azt nem tudom én se, én a:
www.nagyauto.hu
-nál szoktam venni.
Apropó olaj, (bocsi off). Nálunk most itt az alkatrész boltban 6500 Huf a 4 liter castrol edge 5w 30 -as olaj. Az jó?
? Mert én ahol néztem ott 12 ezer akciósan......
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2306 Dátum:
2010.03.09 kedd, 12:51:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.09 kedd, 09:05:00
Azt nem mondtam,hogy ő tudja,hanem hogy tiltja!
Ja!És pü ben sem küldhetek semmit,mert FELTÉTELEZI ,hogy ellenkampányolok.
Ez igaz, de azt viszont mondtad,h kérdezzük Őt!! Félreérthető volt.
Mivel Ő is a nagyautónál veszi így, nem tekinthető ellenkampánynak, ha elárulod, h te hol veszed.
Nos elárulod?
Egyébként meg mi köze van ahhoz,h PÜ-ben mit küldesz? Nem azért privát üzenet, mert csak az érintettek tudnak róla?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.09 kedd, 12:53:31 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2307 Dátum:
2010.03.09 kedd, 13:00:01 »
Idézetet írta: Leni - 2010.03.09 kedd, 10:47:02
Apropó olaj, (bocsi off). Nálunk most itt az alkatrész boltban 6500 Huf a 4 liter castrol edge 5w 30 -as olaj. Az jó?
? Mert én ahol néztem ott 12 ezer akciósan......
Az szerintem simán jó! fél áron van!
ja 12,7e az olajshopnál akciósan:
http://www.olajshop.hu/termekek/castrol/uj_pco#0
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.09 kedd, 13:06:04 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2308 Dátum:
2010.03.09 kedd, 13:07:46 »
Szerintetek van különbség a gyári Ford gázolajszűrő és a Bosch gázolajszűrő között?
A gyárin is Bosch a felirat, ugyan az lehet?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2309 Dátum:
2010.03.09 kedd, 13:20:53 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.03.09 kedd, 12:51:18
Ez igaz, de azt viszont mondtad,h kérdezzük Őt!! Félreérthető volt.
Mivel Ő is a nagyautónál veszi így, nem tekinthető ellenkampánynak, ha elárulod, h te hol veszed.
Nos elárulod?
Egyébként meg mi köze van ahhoz,h PÜ-ben mit küldesz? Nem azért privát üzenet, mert csak az érintettek tudnak róla?
Eddig én is ezt gondoltam a pü-ről.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2310 Dátum:
2010.03.09 kedd, 14:16:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.09 kedd, 09:05:00
Azt nem mondtam,hogy ő tudja,hanem hogy tiltja!
Ja!És pü ben sem küldhetek semmit,mert FELTÉTELEZI ,hogy ellenkampányolok.
Ez a dolog kezd szánalmasan vicces lenni...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2311 Dátum:
2010.03.09 kedd, 14:16:27 »
Idézetet írta: Leni - 2010.03.09 kedd, 10:47:02
Apropó olaj, (bocsi off). Nálunk most itt az alkatrész boltban 6500 Huf a 4 liter castrol edge 5w 30 -as olaj. Az jó?
? Mert én ahol néztem ott 12 ezer akciósan......
A Fordhoz a Castrol Magnatec való.
Az Edge vw-s. Ettől még lehet jó.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
NGabó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2312 Dátum:
2010.03.09 kedd, 14:23:46 »
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy alapjáraton az anyósülés felöli oldalról ciripelő hangot hallok, amint emelkedik a fordulat megszűnik a hang. A szíjakat és görgőket meg feszítőt és szíjtárcsát cseréltem tehát nem az. Ja és ha kitekerem teljesen a kormányt akkor is fémes csikorgást hallok. A típus 2.0TDCI 2004 96/130. Ha valaki tudna segíteni megköszönném. Mi lehet a probléma. Köszi
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2313 Dátum:
2010.03.09 kedd, 15:38:59 »
Az egyik barátomnak van egy 2006-os 130le Tdci-je. Olyan borzalmasan jár alapjáraton, hogy majd kiesik belőle a motor.
A bölcsibe jó lenne a gyerekeket altatni, mert simán elringatná őket!!
Ha hidegen lepadlózza bevillog az izzításjelző és lelassul, de melegen leszabályozásig is lehet neki nyomni, akkor is húz mint az állat. Ja és borzalmasan füstöl is, de már 2 évvel ezelőtt is így füstölt neki. Nem tudom mi lehet az oka a föstölésnek. Már a légtömegmérőt is áttettük az enyémből, hátha az a baja, de azzal is ugyanúgy füstöl. Még az EGR-re gyanakszom, de az hál istennek elektromos és emiatt nem akarja ledugózni. A szép alapjárat az porlasztó hiba, mert megnéztük a visszavezetést és kettőnél borzasztóan sok. Apropó!! Most hogy mennek a porlasztók? 4db. kellene ha valaki tud ócsóért!!
Naplózva
zsozso
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2314 Dátum:
2010.03.09 kedd, 18:03:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.09 kedd, 10:17:38
Mennyi az 1. henger résolaja?
hogy méretted be a porlasztót?
Egy porlasztós szaki.
Gépre feltéve.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2315 Dátum:
2010.03.09 kedd, 18:05:02 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.03.09 kedd, 15:38:59
Az egyik barátomnak van egy 2006-os 130le Tdci-je. Olyan borzalmasan jár alapjáraton, hogy majd kiesik belőle a motor.
A bölcsibe jó lenne a gyerekeket altatni, mert simán elringatná őket!!
Ha hidegen lepadlózza bevillog az izzításjelző és lelassul, de melegen leszabályozásig is lehet neki nyomni, akkor is húz mint az állat. Ja és borzalmasan füstöl is, de már 2 évvel ezelőtt is így füstölt neki. Nem tudom mi lehet az oka a föstölésnek. Már a légtömegmérőt is áttettük az enyémből, hátha az a baja, de azzal is ugyanúgy füstöl. Még az EGR-re gyanakszom, de az hál istennek elektromos és emiatt nem akarja ledugózni. A szép alapjárat az porlasztó hiba, mert megnéztük a visszavezetést és kettőnél borzasztóan sok. Apropó!! Most hogy mennek a porlasztók? 4db. kellene ha valaki tud ócsóért!!
Azért nem kellene így járni vele mert előbb utóbb a rossz porlasztók csak ki fogják lyukasztani még a dugót is.
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2316 Dátum:
2010.03.09 kedd, 18:23:07 »
Én is mondtam neki!!
De kicsit kemény fejű!! Ezért is szeretnék neki segíteni valami kedvező beszerzési forrásban, mert nem veti fel a pénz és nem tud érte adni 60-70ezret darabonként!! Az autó meg kell neki munkába járni és tényleg képes lessz addig menni vele míg meg nem áll alatta!!
Idézetet írta: stealt - 2010.03.09 kedd, 18:05:02
Azért nem kellene így járni vele mert előbb utóbb a rossz porlasztók csak ki fogják lyukasztani még a dugót is.
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2317 Dátum:
2010.03.09 kedd, 18:32:09 »
Sajnos az már rég nincs meg!!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.03.09 kedd, 18:27:47
pl itt a fórumon is van hirdetve:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3173.0
Naplózva
uszika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2318 Dátum:
2010.03.09 kedd, 18:33:23 »
Sziasztok!
Van egy 2006-os Mondeónk, és alapjáraton nagyon zörög, csörög. Elég érdekes hangja van. De igazából más baja nincs, csak ennyi. Van akinek volt már ilyen vagy esetleg tudja hogy mi lehet vele?
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2319 Dátum:
2010.03.09 kedd, 18:46:28 »
Nincs jó hírem!!!
Valószinű hogy kettős tömegű lendkerék cseréd lessz hamarosam, ráadásul kompletten a kuplunggal együtt ajánlatos cserélni!!
Nyomd ki a kuplungot és ha elhallgat, akkor tuti hogy az lessz, bár ha már nagyon kivan, akkor úgyis zörög!!
Idézetet írta: uszika - 2010.03.09 kedd, 18:33:23
Sziasztok!
Van egy 2006-os Mondeónk, és alapjáraton nagyon zörög, csörög. Elég érdekes hangja van. De igazából más baja nincs, csak ennyi. Van akinek volt már ilyen vagy esetleg tudja hogy mi lehet vele?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2320 Dátum:
2010.03.09 kedd, 23:10:20 »
Idézetet írta: zsozso - 2010.03.09 kedd, 18:03:42
Egy porlasztós szaki.
Gépre feltéve.
És mit mért az alábbiak közül:
- átfolyási mennyiség
- porlasztási kép
- porlasztási nyomás
- visszafolyás
Vagy csak műszeres/szoftveres vizsgálat volt?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2321 Dátum:
2010.03.10 szerda, 09:09:30 »
Idézetet írta: uszika - 2010.03.09 kedd, 18:33:23
Sziasztok!
Van egy 2006-os Mondeónk, és alapjáraton nagyon zörög, csörög. Elég érdekes hangja van. De igazából más baja nincs, csak ennyi. Van akinek volt már ilyen vagy esetleg tudja hogy mi lehet vele?
Azé mielőtt szétbombáztatják veled a fél autót,ellenőrizni kellene a generátorszíj rendszerét,mert lehet hogy csak ott halódott meg a szíjtárcsa-feszítő-görgő-klímacsapágy ,stb!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Duff
Vendég
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2322 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 09:32:27 »
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem a tapasztalataitok alapján. A napokban tervezem,hogy vásároljak egy Mondeot de belefutottam egy érdekes hírdetésbe.
Mindenképp dízelt szeretnék venni a 2004-2005ös évjáratból 2 millió alatt(bár itt igencsak oda kell figyelni az autó állapotára).A használtautón nézegettem, és találtam 1.850.000ért egy fehér limuzint,de a műszaki adatai eltérnek a többi 1,7-1,9 közt lévő autóétól.
A problémám pontosan az vele,hogy 90LE-s motor van benne 2.0 TDCI(a képek alapján is) amiről csak az oldalon lévő használati útmutatóból láttam adatokat.A többi autó ugyanúgy 2.0 TDCI,de azok 115LE-s motorral.
Van valami nagy szerkezeti,megbízhatósági különbség a 2 motor közt?(a teljesítmény adatokon kívül persze) és szerintetek melyik típusú motor a jobb???
Nagyon megköszönném a segítségeteket!!!
Köszi előre is! Gergő
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2323 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 10:03:46 »
Idézetet írta: Duff - 2010.03.11 csütörtök, 09:32:27
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem a tapasztalataitok alapján. A napokban tervezem,hogy vásároljak egy Mondeot de belefutottam egy érdekes hírdetésbe.
Mindenképp dízelt szeretnék venni a 2004-2005ös évjáratból 2 millió alatt(bár itt igencsak oda kell figyelni az autó állapotára).A használtautón nézegettem, és találtam 1.850.000ért egy fehér limuzint,de a műszaki adatai eltérnek a többi 1,7-1,9 közt lévő autóétól.
A problémám pontosan az vele,hogy 90LE-s motor van benne 2.0 TDCI(a képek alapján is) amiről csak az oldalon lévő használati útmutatóból láttam adatokat.A többi autó ugyanúgy 2.0 TDCI,de azok 115LE-s motorral.
Van valami nagy szerkezeti,megbízhatósági különbség a 2 motor közt?(a teljesítmény adatokon kívül persze) és szerintetek melyik típusú motor a jobb???
Nagyon megköszönném a segítségeteket!!!
Köszi előre is! Gergő
Hi,
Ha valóban 90LE akkor az nem TDCI hanem TDDI, de ezt tudomásom szerint csak az első szériás MKIII mondeoba került bele. Talán 2003ig. De a tutit csak a motorkód adja meg.
A motorkódok: HJBA = TDCi 115 LE, HJBB = TDCi 115 LE, HJBC = TDCi 115 LE, FMBA = TDCi 130 LE, N7BA = TDCi 130 LE, D5BA = TDDi 90 LE, D6BA = TDDi 115 LE, QJBA = TDCi 155LE
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Duff
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2324 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 10:44:06 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.03.11 csütörtök, 10:03:46
Hi,
Ha valóban 90LE akkor az nem TDCI hanem TDDI, de ezt tudomásom szerint csak az első szériás MKIII mondeoba került bele. Talán 2003ig. De a tutit csak a motorkód adja meg.
A motorkódok: HJBA = TDCi 115 LE, HJBB = TDCi 115 LE, HJBC = TDCi 115 LE, FMBA = TDCi 130 LE, N7BA = TDCi 130 LE, D5BA = TDDi 90 LE, D6BA = TDDi 115 LE, QJBA = TDCi 155LE
Szia!
Köszi a gyors választ!Megpróbálok utána járni a dolognak.Olvastam az archívumban a TDDI és a TDCI motorról írt cikket,hozzászólásokat és csak azért kérdeztem meg(bár ott is a 90LE-s motort TDDI-nek írták),mert az autó 2005.11.havi,az újabb kiadású,és a fénykép alapján a hátulján is TDCI van,bár nem túl éles a kép:).Azért belinkelem a hírdetést,hátha ti többre mentek vele mint én...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyarorszagi_-3664701
És a TDDi és a TDCI közt nagy a különbség,sokkal jobb lett a TDCi motor??
Köszi! Gergő
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2325 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 11:02:38 »
Idézetet írta: Duff - 2010.03.11 csütörtök, 10:44:06
Szia!
Köszi a gyors választ!Megpróbálok utána járni a dolognak.Olvastam az archívumban a TDDI és a TDCI motorról írt cikket,hozzászólásokat és csak azért kérdeztem meg(bár ott is a 90LE-s motort TDDI-nek írták),mert az autó 2005.11.havi,az újabb kiadású,és a fénykép alapján a hátulján is TDCI van,bár nem túl éles a kép:).Azért belinkelem a hírdetést,hátha ti többre mentek vele mint én...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyarorszagi_-3664701
És a TDDi és a TDCI közt nagy a különbség,sokkal jobb lett a TDCi motor??
Köszi! Gergő
Hi,
TDDi-ből is van 115LE-s változat. Ez szerintem TDCI lesz, már csak azért is mert a külseje és a belseje is már faceliftes, azaz ráncfelvarrott és ezért nem hinném, hogy TDDi motor lenne benne. Nekem 115LE TDCI-m van, én nagyon szeretem. A TDDI az "hagyományos" befecskendézésű még a TDCI az commor rail aminek nagy baja a porlasztócsúcs érzékenysége.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Duff
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2326 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 11:12:30 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.03.11 csütörtök, 11:02:38
Hi,
TDDi-ből is van 115LE-s változat. Ez szerintem TDCI lesz, már csak azért is mert a külseje és a belseje is már faceliftes, azaz ráncfelvarrott és ezért nem hinném, hogy TDDi motor lenne benne. Nekem 115LE TDCI-m van, én nagyon szeretem. A TDDI az "hagyományos" befecskendézésű még a TDCI az commor rail aminek nagy baja a porlasztócsúcs érzékenysége.
Köszi a választ!
Akkor az már biztos,hogy TDCI-m lesz,már csak az lenne a kérdésem,hogy lehetséges TDCI motorból 90LE-s? Mert beszéltem a kereskedővel,és azt mondta,hogy ez bizony tényleg az...és,hogy eurotax szerint is létezik ilyen. Engem az eurotax nem nagyon érdekel,a tulajok véleménye viszont annál inkább:) Nem utolsó sorban végignéztem a katalógusokat,és nemhogy a magyarban nem volt ilyen motor a választékban,de az angol és a német katalógus sem hozta... Nem értem,hogy lehet akkor ez gyengébb,mikor az újabb autó.
A másik dolog,hogy vásárláskor az elég ha a próba út mellett elviszem egy Ford szervízbe átvizsgáltatni az autót,vagy vannak még apró,de fontos pontok amire figyelnem kell?
Köszönöm a segítséget! Gergő
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2327 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 11:25:36 »
Idézetet írta: Duff - 2010.03.11 csütörtök, 11:12:30
Köszi a választ!
Akkor az már biztos,hogy TDCI-m lesz,már csak az lenne a kérdésem,hogy lehetséges TDCI motorból 90LE-s?
Köszönöm a segítséget! Gergő
Volt 90 lovas tdci, de szerintem az nagyon kevés ehhez a kasztnihoz. Minimum a 115-öst, de inkább a 130 lovast ajánlom.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2328 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 12:56:34 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.03.08 hétfő, 22:34:34
Azt nem tudom én se, én a:
www.nagyauto.hu
-nál szoktam venni.
Tessék,itt van a srác,nem véletlenül!
Igaz,már nem a reklámáron van,de még így is a legolcsóbb!
http://mondeo.hu/index.php?topic=3402.msg497320#msg497320
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolseges
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2329 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 16:31:39 »
Sziasztok!
Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!Ez hozzavatoleg 5000km es a mellette levo ide-oda futkosas kb 200-300km lesz Pecs belvarosaban es a kornyezo falvakban 1 nap alatt!Most van az autoban 153000 miles ami kb. 244800km!!
Elvileg ezt az utat ki kell birnia az elkovatkezo 6 honapban kb. meg 10 alkalommal!Oszinte leszek!Tukon ulok es varom!!!
Tehat csak itt es csak nektek TDCI tartosteszt!
Most indulok Manchester mellol pontosabban Northwichbol es Pecsrol jelentkezem!
Ja es csak a doveri komp szokott lenni a piheno!
Szorijatok.........
U.I.: az elozo autom egy Volvo V40 birta elvileg a Mondira csereltem le.....
Ja es majd elfelejtettem!Az auto annyira meg van pakolva,hogy ul a segge......
Kepeket ha visszaertem mutatok rola....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.11 csütörtök, 16:34:04 írta zolseges
»
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2330 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 16:39:48 »
Idézetet írta: zolseges - 2010.03.11 csütörtök, 16:31:39
Sziasztok!
Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!
Kíváncsian várom a tapasztalatokat...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2331 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 16:47:00 »
Idézetet írta: zolseges - 2010.03.11 csütörtök, 16:31:39
Sziasztok!
Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!Ez hozzavatoleg 5000km es a mellette levo ide-oda futkosas kb 200-300km lesz Pecs belvarosaban es a kornyezo falvakban 1 nap alatt!Most van az autoban 153000 miles ami kb. 244800km!!
Elvileg ezt az utat ki kell birnia az elkovatkezo 6 honapban kb. meg 10 alkalommal!Oszinte leszek!Tukon ulok es varom!!!
Tehat csak itt es csak nektek TDCI tartosteszt!
Most indulok Manchester mellol pontosabban Northwichbol es Pecsrol jelentkezem!
Ja es csak a doveri komp szokott lenni a piheno!
Szorijatok.........
U.I.: az elozo autom egy Volvo V40 birta elvileg a Mondira csereltem le.....
ha ittvagy és gondolod meeting-elhetünk egyet plussz egy caffe....
Ja es majd elfelejtettem!Az auto annyira meg van pakolva,hogy ul a ***e......
Kepeket ha visszaertem mutatok rola....
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2332 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 19:40:13 »
Sok szerencsét!!! Reméljük bírni fogja a strapát minden gond nélkül!! Jó utat!!
Idézetet írta: zolseges - 2010.03.11 csütörtök, 16:31:39
Sziasztok!
Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!Ez hozzavatoleg 5000km es a mellette levo ide-oda futkosas kb 200-300km lesz Pecs belvarosaban es a kornyezo falvakban 1 nap alatt!Most van az autoban 153000 miles ami kb. 244800km!!
Elvileg ezt az utat ki kell birnia az elkovatkezo 6 honapban kb. meg 10 alkalommal!Oszinte leszek!Tukon ulok es varom!!!
Tehat csak itt es csak nektek TDCI tartosteszt!
Most indulok Manchester mellol pontosabban Northwichbol es Pecsrol jelentkezem!
Ja es csak a doveri komp szokott lenni a piheno!
Szorijatok.........
U.I.: az elozo autom egy Volvo V40 birta elvileg a Mondira csereltem le.....
Ja es majd elfelejtettem!Az auto annyira meg van pakolva,hogy ul a ***e......
Kepeket ha visszaertem mutatok rola....
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2333 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 23:38:13 »
Idézetet írta: Duff - 2010.03.11 csütörtök, 11:12:30
Köszi a választ!
Akkor az már biztos,hogy TDCI-m lesz,már csak az lenne a kérdésem,hogy lehetséges TDCI motorból 90LE-s? Mert beszéltem a kereskedővel,és azt mondta,hogy ez bizony tényleg az...és,hogy eurotax szerint is létezik ilyen. Engem az eurotax nem nagyon érdekel,a tulajok véleménye viszont annál inkább:) Nem utolsó sorban végignéztem a katalógusokat,és nemhogy a magyarban nem volt ilyen motor a választékban,de az angol és a német katalógus sem hozta... Nem értem,hogy lehet akkor ez gyengébb,mikor az újabb autó.
A másik dolog,hogy vásárláskor az elég ha a próba út mellett elviszem egy Ford szervízbe átvizsgáltatni az autót,vagy vannak még apró,de fontos pontok amire figyelnem kell?
Köszönöm a segítséget! Gergő
Volt bizony 90 lovas, én is találkoztam ilyennel, de nem próbáltam ki sajnos.
A kereskedő akitől vettem az autót, mesélt,h hozott be egyszer egy 90 lovast, de eladhatatlan volt, állítólag senkit nem érdekelt, mert gyenge.
De szerinte nem nagyon venni észre a 90 és a 115 lovas között a különbséget. Azt mondta,h kb. olyan a különbség mint a 115 és 130 lovas között.
Aki ment már mindkettővel az tudja, h normál használatban nem érezni nagyon a különbséget.
Végül egy olyan vevő vette meg akit rábeszélt arra,h kipróbálja.
Szóval szerintem, ha jó állapotban van és a kipróbálás után teccik akkor lehet, jó vétel, mert a fentiek miatt nyomott az ára.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2334 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 23:49:31 »
Idézetet írta: zolseges - 2010.03.11 csütörtök, 16:31:39
Sziasztok!
Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!Ez hozzavatoleg 5000km es a mellette levo ide-oda futkosas kb 200-300km lesz Pecs belvarosaban es a kornyezo falvakban 1 nap alatt!Most van az autoban 153000 miles ami kb. 244800km!!
Elvileg ezt az utat ki kell birnia az elkovatkezo 6 honapban kb. meg 10 alkalommal!Oszinte leszek!Tukon ulok es varom!!!
Tehat csak itt es csak nektek TDCI tartosteszt!
Most indulok Manchester mellol pontosabban Northwichbol es Pecsrol jelentkezem!
Ja es csak a doveri komp szokott lenni a piheno!
Szorijatok.........
U.I.: az elozo autom egy Volvo V40 birta elvileg a Mondira csereltem le.....
Az szép kis móka lesz!
Reméljük, hogy csak az üzemanyag miatt kell pénztárcát nyitogatnod!
Ja es majd elfelejtettem!Az auto annyira meg van pakolva,hogy ul a ***e......
Kepeket ha visszaertem mutatok rola....
Az jó kis móka lesz!
A pénztárcád meg csak a kúton nyitogasd!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.11 csütörtök, 23:53:29 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2335 Dátum:
2010.03.12 péntek, 01:27:50 »
Idézetet írta: Duff - 2010.03.11 csütörtök, 11:12:30
Köszi a választ!
Akkor az már biztos,hogy TDCI-m lesz,már csak az lenne a kérdésem,hogy lehetséges TDCI motorból 90LE-s? Mert beszéltem a kereskedővel,és azt mondta,hogy ez bizony tényleg az...és,hogy eurotax szerint is létezik ilyen. Engem az eurotax nem nagyon érdekel,a tulajok véleménye viszont annál inkább:) Nem utolsó sorban végignéztem a katalógusokat,és nemhogy a magyarban nem volt ilyen motor a választékban,de az angol és a német katalógus sem hozta... Nem értem,hogy lehet akkor ez gyengébb,mikor az újabb autó.
A másik dolog,hogy vásárláskor az elég ha a próba út mellett elviszem egy Ford szervízbe átvizsgáltatni az autót,vagy vannak még apró,de fontos pontok amire figyelnem kell?
Köszönöm a segítséget! Gergő
Létezett a 90 lovas TDCi. Én vezettem is ilyet egyszer bérautóként. Normál használatra el lehet viselni. Sokat azért ne várj tőle. Ha lehet akkor inkább minimum egy 115 lovast.
Naplózva
david03
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2336 Dátum:
2010.03.12 péntek, 08:29:41 »
Sziasztok!
Tegnap hoztam el szervizből a gépem, mert a féltengely csukló széthullott. Ahogy elindultam hazafele, semmi hibajelenség nem mutatkozott. Majd megálltam egy pár percre az autóval - és itt jött a hiba. Indítás után az izzításjelző folyamatosan villogott, az autó teljesítménye lényegesen csökkent. 5-6x újraindítottam, de a hibajelenség nem szűnt meg. Ma reggelre miden oké lett, izzításjelző úgy ahogy kell kialszik, autó megy.
Annyit tudni kell még, hogy hidegen iszonyatosan füstöl, alapjárat ingadozik. Valószínűleg a porlasztó csúcs haldoklik? Vagy lehet ez más hiba is?
Ha esetleg ez porlasztócsúcs, akkor minden esetben cserélni kell? Nem lehet állítani rajta?
2004-es Tdci 85kw-os a szekér. Köszi a válaszokat
Naplózva
tibike18
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2337 Dátum:
2010.03.12 péntek, 22:14:09 »
S.O.S. segítség!
Sziasztok!
A következő problémával fordulok hozzátok: Autóm 2003-as évjáratú Facelift előtti jobbkormányos 130LE TDCI motor 180000km-es mondeo ami a következő hibát produkálta. 5.-ben körülbelül 90-es tempónál kigyórsításkor a motor 1 pillanatra megtorpant és elkezdett villogni az izzításjelző. A motorerő nem csökkent minden ment ahogy normálisan csak ez villogot. Néhány km után megáltam újraindítottam majd a villogás megszünt és azóta mentem vele majdnem 100 km-t és nem jött elő újra. A problémám igazából az hogy 2 hét múlva ezzel az autóval kéne elindulnom angliába és nem szeretném ha cserbenhagyna valahol az autópályán.
Az autón nemrégiben lettek cserélve az olaj és légszűrők, olaj, teljes kuplung szerkezet + lendkerék, valamint mindkét jeladó cmp ckp. Egyébkén porlasztócsúcs hibára utaló egyéb problémák nem tapasztalhatók (nem füstöl, normálisan fogyaszt). A kérdésem igazából az szerintetek lehet e gondom az úton, és ha porlasztócsúcs hiba akkor 1-2 hónapot kibír e mert agyagilag akkor tudnám csak kicseréltetni?
Előre is köszönöm a válaszokat és véleményeket
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2338 Dátum:
2010.03.12 péntek, 22:40:31 »
Idézetet írta: tibike18 - 2010.03.12 péntek, 22:14:09
S.O.S. segítség!
Sziasztok!
A következő problémával fordulok hozzátok: Autóm 2003-as évjáratú Facelift előtti jobbkormányos 130LE TDCI motor 180000km-es mondeo ami a következő hibát produkálta. 5.-ben körülbelül 90-es tempónál kigyórsításkor a motor 1 pillanatra megtorpant és elkezdett villogni az izzításjelző. A motorerő nem csökkent minden ment ahogy normálisan csak ez villogot. Néhány km után megáltam újraindítottam majd a villogás megszünt és azóta mentem vele majdnem 100 km-t és nem jött elő újra. A problémám igazából az hogy 2 hét múlva ezzel az autóval kéne elindulnom angliába és nem szeretném ha cserbenhagyna valahol az autópályán.
Az autón nemrégiben lettek cserélve az olaj és légszűrők, olaj, teljes kuplung szerkezet + lendkerék, valamint mindkét jeladó cmp ckp. Egyébkén porlasztócsúcs hibára utaló egyéb problémák nem tapasztalhatók (nem füstöl, normálisan fogyaszt). A kérdésem igazából az szerintetek lehet e gondom az úton, és ha porlasztócsúcs hiba akkor 1-2 hónapot kibír e mert agyagilag akkor tudnám csak kicseréltetni?
Előre is köszönöm a válaszokat és véleményeket
Ha csúcs hiba akkor egy hasonló erős terheléskor (intenzív gyorsítás) megint elő kell hogy jöjjön. Ilyenkor fel lehet még programoztatni a csúcsokat azzal elméletileg el lehet járni 10-20ekm-et, de inkább minél kevesebbet mert néha előfordul hogy a pisilő csúcs kilyukaszthatja a dugót is.
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2339 Dátum:
2010.03.13 szombat, 07:57:37 »
Ezzel a morgással kapcsolatban kérdeznék.
A szij forgása a főtengelytárcsától a feszítőfelé forog ugye?
Megcsináltam minden tuninigot(feszítő szilentje csapágyminőségre cserélve,1635-ös szíj) és mégis egy picit belebeg a szíj a főtengelytárcsa és a klíma között.A klímacsapágy jó a feszítő csapágya is.Egyedül a főtengejtárcsára gyanakszom mert egy picit ugy látom,hogy üt pedig nincs benne 30Ekm,ésha az a forgásirány amit írtam akkor meg egyáltalán nem értem mért ott lebeg be a szíj?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.13 szombat, 15:21:23 írta gyalak
»
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2340 Dátum:
2010.03.13 szombat, 08:02:11 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.03.13 szombat, 07:57:37
Ezzel a morgással kapcsolatban kérdeznék.
A szij forgása a főtengelytárcsától a feszítőfelé forog ugye?
Megcsináltam minden tuninigot(feszítő szilentje csapágyminőségre cserélve,1635-ös szíj) és mégis egy picit belebeg a szíj a főtengelytárcsa és a klíma között.A klímacsapágy jó a feszítő csapágya is.Egyedül a főtengejtárcsára gyanakszom mert egy picit ugy látom,hogy üt pedig nincs benne 30Ekm,ésha az a forgásirány amit írtam akkor meg egyáltalán nem értem mért ott lebeg be a sszíj?
Nem minden tuningot csináltál meg, mert a generátor tárcsád még nem szabadonfutós.
Amúgy meg tényleg rejtély, hogy miért a klímánál lebeg be a szíj. Csak lehet ott még valami gubanc.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2341 Dátum:
2010.03.13 szombat, 08:59:22 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.03.13 szombat, 08:02:11
Nem minden tuningot csináltál meg, mert a generátor tárcsád még nem szabadonfutós.
Amúgy meg tényleg rejtély, hogy miért a klímánál lebeg be a szíj. Csak lehet ott még valami gubanc.
Erről a szabadonfutós dologról az összes szerelő barátom lebeszélt,mert nagyon drága és hamar megadja magát,és ha véletlen beáll nagy kárt is okozhat.
Én inkább maradok a gyári xarnál.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2342 Dátum:
2010.03.13 szombat, 15:53:48 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.03.13 szombat, 08:59:22
Erről a szabadonfutós dologról az összes szerelő barátom lebeszélt,mert nagyon drága és hamar megadja magát,és ha véletlen beáll nagy kárt is okozhat.
Én inkább maradok a gyári xarnál.
Nekem van. Annyira nem volt drága. Hogy meddig bírja az majd kiderül, bár szerintem nem ez szokott tönkremenni a Passatokban. Ha meg beáll, ami alatt gondolom azt érted, hogy soha nem fut szabadon, akkor meg pont olyan lesz mint a gyári, úgyhogy azzal nem hiszem hogy túl sok bajt okozna.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2343 Dátum:
2010.03.13 szombat, 16:14:07 »
Az a rejtély hogy miért csak a TDCI-nél van ez TDDI-nél nincs ilyen gond....
ez a szabadonfutós dolog szerintem is tök fölös, passatoknál eleve más a szijelvezetés,szijhossz,stb....nem ugyanaz.
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2344 Dátum:
2010.03.13 szombat, 17:06:29 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.03.13 szombat, 15:53:48
Nekem van. Annyira nem volt drága. Hogy meddig bírja az majd kiderül, bár szerintem nem ez szokott tönkremenni a Passatokban. Ha meg beáll, ami alatt gondolom azt érted, hogy soha nem fut szabadon, akkor meg pont olyan lesz mint a gyári, úgyhogy azzal nem hiszem hogy túl sok bajt okozna.
Van ismerős vw szalonban azt mondta kb 1/2 év az élettartalma passatoknál.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2345 Dátum:
2010.03.13 szombat, 20:00:56 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.03.13 szombat, 17:06:29
Van ismerős vw szalonban azt mondta kb 1/2 év az élettartalma passatoknál.
Meglátjuk.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2346 Dátum:
2010.03.13 szombat, 20:58:26 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.03.13 szombat, 17:06:29
Van ismerős vw szalonban azt mondta kb 1/2 év az élettartalma passatoknál.
Ha 250 ezret belehajtanak 1/2 év alatt csak akkor van igazuk..
.egyébként csak duma...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2347 Dátum:
2010.03.13 szombat, 20:59:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.13 szombat, 16:14:07
Az a rejtély hogy miért csak a TDCI-nél van ez TDDI-nél nincs ilyen gond....
ez a szabadonfutós dolog szerintem is tök fölös, passatoknál eleve más a szijelvezetés,szijhossz,stb....nem ugyanaz.
Nincs abban rejtély hogy a Di-nek magasabb az alapjárata...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tibike18
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2348 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 00:14:08 »
Idézetet írta: stealt - 2010.03.12 péntek, 22:40:31
Ha csúcs hiba akkor egy hasonló erős terheléskor (intenzív gyorsítás) megint elő kell hogy jöjjön. Ilyenkor fel lehet még programoztatni a csúcsokat azzal elméletileg el lehet járni 10-20ekm-et, de inkább minél kevesebbet mert néha előfordul hogy a pisilő csúcs kilyukaszthatja a dugót is.
Köszi a választ, mentem vele ma is 100 km-ert próbálta erőltetni a motort de minden rendben volt. Nem tudom mi lehetett ez, de remélem még kibírja 1 darabig
Naplózva
zolseges
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2349 Dátum:
2010.03.14 vasárnap, 10:10:41 »
Sziasztok!
Eddig semmi jóval nem tudok szólgálni trtóstesz néven,úgyanis Magyarorszagon maradtam!A törtenet a következő:
(mondjuk ez nem motor hanae valtó
)
Indulas Manchesterböl délutan öt órakor!Minden OK!Manchester-Dover táv (280miles) saját rekord megdöntve!Huuuu de jó öröm hatalmas!Hajó 2 óra pihi!Francia-Belga-Holland szakasz 2,5óra autó megy mint állat átlagfogyasztas 2 felnőtt tetőig csomaggal 6,1!!!!!GPS szerinti átlag seb. 133km/h!
Német-Osztrák szakasz újjabb rekord!!Tök nagy öröm!Sopron be itthoni levegő "remek minőségű" útak!Kinyomócsapágy elkezdi a koncertet!Öröm mar nem túl nagy!Pécs!Család ölelkezés 1 óra pihi utana indulni szana-meg szét autó zenél mint állat!Pécs belváros egyszer csak a kuplungom lentmarad!De jÓÓÓÓÓÓÓ!Kézzel ki néha jó néha nem!Mindegy menni kell!Pumpalás a dolog megszünik!Huha csak levegős volt???!!!
Masnap reggel indulás tovább kuplung jó még vagy úgy 1 órát aztán megszünt létezni!Szerelő szombaton az ünnep előtt?Mindegy!Van!
Alkatrész???Van!Pesten!Ok irány Pest tegnap este 23.30-kor a Hungária köruton a benzinkútnál alkatrész átvéve (ezúton is köszönöm) 2.30 hezeérkezés autó 9-re a szerelőhöz!
Most ott van és szerelődik!Kinyomócsapágy csere!Reméljük csak ennyi!
Na eddig nagy vonalakban ennyi azt majd irom mi volt!Eddig nekem sok!1 hónap alatt túl sok.......
Naplózva
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ