Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:21:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636133 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #2800 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 20:04:33 »

Az a baj, hogy én is hiába próbálok vigyázni az autóra, kitakarítani-kívül belül, hogy még sokáig autó legyen a sok tuskó gyökér le se **ja a dolgot.....ma lemosattam az autót, (ősszel lett a tető kivételével újra fényezve) és a 4 ajtóból 3-ba bele van nyitva az ajtó...a hátsó lökös oldala meghúzva...egyszer látnám meg azt a 2x fél hülye barmot, aki így száll ki a saját kocsijából, hogy a mellette parkoló autónak ***sza az ajtót...vagy úgy parkol, hogy nekimegy a kocsi elejének-hátuljának, élének...szanaszét rugdosnám a ***ját...

Ezt nem lehet elviselni, szent igaz!
Nekem az alábbi ötletem támadt. A kocsi 4 sarkára és minden kilincsre ragasztottam króm csíkot, a legkiállóbb részre. Volt, aki röhögött, hogy milyen béna, meg sufnizás...de nem a szépség miatt csináltam. Nos, azóta már kétszer cseréltem a csíkot hátul és a jobb első kilincseknél (vagyis a sofőr a barom, aki mellém áll, az vágja ki az ajtaját!). A csíkok kb. 5 mm-t állnak ki, és igenis nagyon sokat védenek. Meg szerintem nem is olyan ciki
 Felhívnám a figyelmet a polírozás és a szalonfény hatására: tükrös az oldala  hehe




« Utoljára szerkesztve: 2010.04.18 vasárnap, 21:07:03 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2801 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 20:07:26 »

Ettől tényleg megzizzenek, még 1000Km sincs az új csúcsokban! Smiley, jövőhéten ezt a pipát is megrendelem/cserélem...


nem csak azért aggódnék(inkább azért kevésbé...nem olyan gyulladós az.sok tdci-nek van némi szivárgása)!Falsot fog szívni a pumpedli és villogással leáll a verda!Te meg elkezdesz megzizzenni,hogy pcsúcs csere..... Cheesy Wink wave
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2802 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 20:18:38 »

Az a baj, hogy nekem a 3 ajtó a kilincs és a műanyag díszléc (ami már nincs az autón) közötti helyen van össze **va, + a hátsó lökös is a díszléc alatt lett meghúzva...
Körbe kéne vadrácsozni a kocsit....már egy csomószor gondolkodtam, hogy veszek egy katonai hammert, aztán annak mindegy...sőt.. Smiley


Ezt nem lehet elviselni, szent igaz!
Nekem az alábbi ötletem támadt. A kocsi 4 sarkára és minden kilincsre ragasztottam króm csíkot, a legkiállóbb részre. Ráadásul még jól is néz ki.
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2803 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 20:53:39 »


Egy hiba történt!
Hozzáférésed ezt az albumot megtagadta

EZ MI?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2804 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 20:58:28 »

Egy hiba történt!
Hozzáférésed ezt az albumot megtagadta

EZ MI?
nekem is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2805 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 21:06:38 »

Azt hiszem a jogosultságot nem állítottam be Smiley ...most jó?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2806 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 21:08:44 »

Azt hiszem a jogosultságot nem állítottam be Smiley ...most jó?

még mindig. dobd fel kepfeltoltesre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2807 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 21:18:56 »

Most már mennie kell..... falbav falbav
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2808 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 21:28:26 »

Most már mennie kell..... falbav falbav
mostmár jó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gooby
Vendég
« Új hozzászólás #2809 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:34:57 »

Sajna én is porlasztócsúcs csere előtt állok. Már több helyen érdeklődtem, és azt mondták többen is, hogy a magasnyomású szivattyút is cserélni/felújítani kell, mert a régi tönkre teszi az új csúcsokat. Plusz még a magasnyomású csöveket és a visszatérő műanyag csöveket is ki akarják cseréltetni velem. Ez igaz lehet, vagy csak le akarnak húzni? Egyébként 222ezer van az autómban.
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2810 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:40:41 »

Nekem is van ilyen problémám, megpróbáltam húzni a csavarokon, jobb lett, de nem tökéletes!! falbav Hol lehet ilyen tartót venni?? ,mert úgy látom hogy ez másabb is mint a gyári, és "hogyé aggyák" ? Egyébként nekem pont a másik oldalon van egy kis mozgása.


A turbócső rögzítését-a szilenteket- kell kivenni a vázszerkezettől a rezonátor cső előtt, és fixre csavarozni!Van a cooler után is de az nemigen szokott rezegni,bár én azt is lecsavaroztam. Wink wave



Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2811 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:48:19 »

Sajna én is porlasztócsúcs csere előtt állok. Már több helyen érdeklődtem, és azt mondták többen is, hogy a magasnyomású szivattyút is cserélni/felújítani kell, mert a régi tönkre teszi az új csúcsokat. Plusz még a magasnyomású csöveket és a visszatérő műanyag csöveket is ki akarják cseréltetni velem. Ez igaz lehet, vagy csak le akarnak húzni? Egyébként 222ezer van az autómban.
elég a csúcsokat és a nagynyomású csöveket cserélni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2812 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:50:02 »

Nekem is van ilyen problémám, megpróbáltam húzni a csavarokon, jobb lett, de nem tökéletes!! falbav Hol lehet ilyen tartót venni?? ,mert úgy látom hogy ez másabb is mint a gyári, és "hogyé aggyák" ? Egyébként nekem pont a másik oldalon van egy kis mozgása.
gumibakokat lehet venni a cromaxban,de........pont az a lényeg,hogy azokat elkell dobni,és azok nélkül lecsavarozni fixre a vázhoz a bilinccset!!!! Wink wave
soha többé nem okoz bosszúságot! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2813 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:53:49 »

Köszi! Csak azért kérdeztem mert ott a képen lévő új tartón nincs meg a helye sem a gumibakknak!! Na majd hamarosan rászánom magam és kiszedem mind a kettőből, csak vallami aknás helyet keresek, mert aláfeküdve nem valami kellemes érzés!!


gumibakokat lehet venni a cromaxban,de........pont az a lényeg,hogy azokat elkell dobni,és azok nélkül lecsavarozni fixre a vázhoz a bilinccset!!!! Wink wave
soha többé nem okoz bosszúságot! vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2814 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:59:20 »

Köszi! Csak azért kérdeztem mert ott a képen lévő új tartón nincs meg a helye sem a gumibakknak!! Na majd hamarosan rászánom magam és kiszedem mind a kettőből, csak vallami aknás helyet keresek, mert aláfeküdve nem valami kellemes érzés!!


de igen.Abba a két furatba kell betenni a gumibakokat.Pontosabban nem kell beletenni!!! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2815 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 14:53:05 »

Köszi! Csak azért kérdeztem mert ott a képen lévő új tartón nincs meg a helye sem a gumibakknak!! Na majd hamarosan rászánom magam és kiszedem mind a kettőből, csak vallami aknás helyet keresek, mert aláfeküdve nem valami kellemes érzés!!


A második is gyári (módosított) bilincs. Teljesen felesleges megvenni, csak annyi a különbség, hogy kisebb rajta a lyuk. A régit is oda lehet húzatni a csavarokkal, ha kiveszed a gumibakot.
Ha viszont izomból ráhúztál a régi rögzítésre, akkor fogsz egy keveset szívni a csavarok kiszerelésével.  wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2816 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 16:49:57 »

Nem tiszta erőből húztam meg, de azért odacsavartam neki!! Mi miatt lessz szívás kiszedni??


A második is gyári (módosított) bilincs. Teljesen felesleges megvenni, csak annyi a különbség, hogy kisebb rajta a lyuk. A régit is oda lehet húzatni a csavarokkal, ha kiveszed a gumibakot.
Ha viszont izomból ráhúztál a régi rögzítésre, akkor fogsz egy keveset szívni a csavarok kiszerelésével.  wave
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2817 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 17:22:05 »

Nem tiszta erőből húztam meg, de azért odacsavartam neki!! Mi miatt lessz szívás kiszedni??


A gumiházban belül van egy fémcsőből készült távtartó. Ha meghúzod a csavart, akkor a cső megroppan és rászorul a csavarmenetre. Én szívtam vele, mert az okos szerelő, az jól megtépte.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2818 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 18:11:45 »

Sajna én is porlasztócsúcs csere előtt állok. Már több helyen érdeklődtem, és azt mondták többen is, hogy a magasnyomású szivattyút is cserélni/felújítani kell, mert a régi tönkre teszi az új csúcsokat. Plusz még a magasnyomású csöveket és a visszatérő műanyag csöveket is ki akarják cseréltetni velem. Ez igaz lehet, vagy csak le akarnak húzni? Egyébként 222ezer van az autómban.

Ha fémreszelék van a rendszerben valahol(tank,szürők,stb) akkor az is csere vagy uj porlasztókat is szétcseszi hamarosan...
Naplózva
Gooby
Vendég
« Új hozzászólás #2819 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 19:39:07 »

Ha fémreszelék van a rendszerben valahol(tank,szürők,stb) akkor az is csere vagy uj porlasztókat is szétcseszi hamarosan...

És azt ki mondja meg, hogy van-e reszelék benne? És ha van, akkor hogyan került bele a rendszerbe?
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2820 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 19:54:12 »

Nekem most cseréltek Pcs-t, és a gázolaj szűrő tartalmát kiöntötték egy átlátszó műanyag pohárba, majd alúlról mágnessel megnézték, hogy van-e fémreszelék....nekem hálistennek nem volt, de ha van akkor felejtő a csere...akkor először takarítás...és még a nagynyomású pumpesz is lehet szutykos, ha régi a szűrő, és nem cserélgették időben, meg sok KM van az autóban
 integet2


És azt ki mondja meg, hogy van-e reszelék benne? És ha van, akkor hogyan került bele a rendszerbe?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Gooby
Vendég
« Új hozzászólás #2821 Dátum: 2010.04.20 kedd, 08:25:37 »

Nekem most cseréltek Pcs-t, és a gázolaj szűrő tartalmát kiöntötték egy átlátszó műanyag pohárba, majd alúlról mágnessel megnézték, hogy van-e fémreszelék....nekem hálistennek nem volt, de ha van akkor felejtő a csere...akkor először takarítás...és még a nagynyomású pumpesz is lehet szutykos, ha régi a szűrő, és nem cserélgették időben, meg sok KM van az autóban
 integet2



20ezrenként cserélgetem a szűrőt. Vagy gyárit kap, vagy Bosh-t. Mikor mit sikerül jó áron kapni.
Az autóban 222ezer km van. Hozzám 170-nel került. Megvannak a számlák, hogy az előző gazdája is 20 ezrenként cserélt benne mindent.
Ha cserélnem kell a szivattyút is, akkor kb mennyi pénzel számoljak szerintetek?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2822 Dátum: 2010.04.20 kedd, 14:46:00 »

20ezrenként cserélgetem a szűrőt. Vagy gyárit kap, vagy Bosh-t. Mikor mit sikerül jó áron kapni.
Az autóban 222ezer km van. Hozzám 170-nel került. Megvannak a számlák, hogy az előző gazdája is 20 ezrenként cserélt benne mindent.
Ha cserélnem kell a szivattyút is, akkor kb mennyi pénzel számoljak szerintetek?
A porlasztók cseréje (4 porlasztó+4 nagynyomású fémcső+szűrő+résolajcső) kb 220eFt (40eFt/db porlasztóval számolva)
A nagynyomású cseréje kb 250eFt. De ezt tényeg csak akkor kell, ha a szűrőben vagy a poharazás után a poharak alján fémreszelék található vagy ha a szivattyú nem képes a szükséges nyomás előállítására (ilyenkor van hibakód az ECU-ben)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2823 Dátum: 2010.04.20 kedd, 14:50:02 »

Néhány további nyálcsorgatós kép:

És ez egy normál TDCI gép!
Megjövend:

Innét már csak a szerelés van hátra....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2824 Dátum: 2010.04.20 kedd, 17:39:22 »

Megjövend:

Innét már csak a szerelés van hátra....
és mire vársz már rég fel kelett volna rakni és arról csinálni a képeket beka3 eplus2 integet2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2825 Dátum: 2010.04.20 kedd, 19:05:14 »

Írd meg majd a hosszab távú tapasztalatokat. Kérdés: mennyiből jön ki a kütyü? Beszereled másnak is (természetesen tisztes pénzért)?
Megvolt az első nagy dugózás viszonylag hőségben az alapjárat emelő kütyüvel. Berregés, szíjnyikkanás és lefulladás nélkül sikerült abszolválni, pedig az asszony vezetett.
(Én "sajnos" épp egy pilseni sörgyár látogatáson voltam túl  eljen)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2826 Dátum: 2010.04.20 kedd, 21:04:58 »

Megvolt az első nagy dugózás viszonylag hőségben az alapjárat emelő kütyüvel. Berregés, szíjnyikkanás és lefulladás nélkül sikerült abszolválni, pedig az asszony vezetett.
(Én "sajnos" épp egy pilseni sörgyár látogatáson voltam túl  eljen)
Köszi. Még vezesd egy kicsit, és ha nem lesz gond, akkor majd megkeresnélek a kütyü ügyében.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2827 Dátum: 2010.04.21 szerda, 09:01:14 »

Megjövend:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/100420/20100420040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Innét már csak a szerelés van hátra....
Isten király! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2828 Dátum: 2010.04.21 szerda, 18:07:49 »

az olyan szívósoron, ahol elől van az egr, hol lehetne legegyszerűbben\legkevesebb roncsolással egy nyomásmérő órát berakni?
én a szívósor jobb alsó sarkán találtam egy lyukat, 8-as menetezéssel, amibe egy rögzítő van bele pattintva. ebből ki lehetne indulni, vagy túl vékony hozzá?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2829 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:08:24 »

 worship Üdvözlök Mindenkit! Paripa vagyok és hamarosan 2,2 TDCI tulajdonos. A gépről sajnos nem sokat tudok. Remélem, hogy nem fogom benyalni vele a fagyit. Ma kipróbáltam és nagyon megtetszett. Eredetileg Audi A4 et akartam venni, de ezt a gépet ma lefoglalóztam. Remélem nem bánom meg. Ami nekem furi volt, hogy a féktárcsák és fékpofák jó állapota ellenére szerintem igen gyenge a fékhatás erősebb taposásra is. Egy Stilóm volt előtte. Ha a fékre léptem az megállt úgy, hogy a homlokom a szélvésőt karcolta. Igaz könnyebb volt. Nem tudom ez mennyit nyom a lapba. Mire kéne figyelnem feltétlenül a vásárlás előtt? Valami fura kopogó hangot halottam a motorból, ami állítólag a vezérlánc feszítő haldoklása lehet. Ez mennyibe kerülhet nekem? Mire kell figyelni használatnál. Milyen hibák vannak aminek előjelei vannak és ennek fényében nem érdemes megvenni. Az autóba 140ekm van. Vezetett szervízkönyves magyar. Köszönöm a segítséget előre is! nyes   
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2830 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:11:04 »

worship Üdvözlök Mindenkit! Paripa vagyok és hamarosan 2,2 TDCI tulajdonos. A gépről sajnos nem sokat tudok. Remélem, hogy nem fogom benyalni vele a fagyit. Ma kipróbáltam és nagyon megtetszett. Eredetileg Audi A4 et akartam venni, de ezt a gépet ma lefoglalóztam. Remélem nem bánom meg. Ami nekem furi volt, hogy a féktárcsák és fékpofák jó állapota ellenére szerintem igen gyenge a fékhatás erősebb taposásra is. Egy Stilóm volt előtte. Ha a fékre léptem az megállt úgy, hogy a homlokom a szélvésőt karcolta. Igaz könnyebb volt. Nem tudom ez mennyit nyom a lapba. Mire kéne figyelnem feltétlenül a vásárlás előtt? Valami fura kopogó hangot halottam a motorból, ami állítólag a vezérlánc feszítő haldoklása lehet. Ez mennyibe kerülhet nekem? Mire kell figyelni használatnál. Milyen hibák vannak aminek előjelei vannak és ennek fényében nem érdemes megvenni. Az autóba 140ekm van. Vezetett szervízkönyves magyar. Köszönöm a segítséget előre is! nyes   
mindenképpen vidd el átvizsgálásra(szakszervízbe) és kérd le a szervízkönyvben lévő szervíztől az infókat, hogy nem kamu-e. a fék tényleg gyenge főleg mai vw-ekhez képest
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2831 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:54:01 »

worship Üdvözlök Mindenkit! Paripa vagyok és hamarosan 2,2 TDCI tulajdonos. A gépről sajnos nem sokat tudok. Remélem, hogy nem fogom benyalni vele a fagyit. Ma kipróbáltam és nagyon megtetszett. Eredetileg Audi A4 et akartam venni, de ezt a gépet ma lefoglalóztam. Remélem nem bánom meg. Ami nekem furi volt, hogy a féktárcsák és fékpofák jó állapota ellenére szerintem igen gyenge a fékhatás erősebb taposásra is. Egy Stilóm volt előtte. Ha a fékre léptem az megállt úgy, hogy a homlokom a szélvésőt karcolta. Igaz könnyebb volt. Nem tudom ez mennyit nyom a lapba. Mire kéne figyelnem feltétlenül a vásárlás előtt? Valami fura kopogó hangot halottam a motorból, ami állítólag a vezérlánc feszítő haldoklása lehet. Ez mennyibe kerülhet nekem? Mire kell figyelni használatnál. Milyen hibák vannak aminek előjelei vannak és ennek fényében nem érdemes megvenni. Az autóba 140ekm van. Vezetett szervízkönyves magyar. Köszönöm a segítséget előre is! nyes  

Ha jót akarsz keress valakit a forumon a környékedről és vidd el együtt kipróbálni a verdát.
Ha most kellene vennem egy tdci mondit akkor azonnal hallanám, hogy mik vannak vele.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2832 Dátum: 2010.04.21 szerda, 23:09:39 »

worship Üdvözlök Mindenkit! Paripa vagyok és hamarosan 2,2 TDCI tulajdonos. A gépről sajnos nem sokat tudok. Remélem, hogy nem fogom benyalni vele a fagyit. Ma kipróbáltam és nagyon megtetszett. Eredetileg Audi A4 et akartam venni, de ezt a gépet ma lefoglalóztam. Remélem nem bánom meg. Ami nekem furi volt, hogy a féktárcsák és fékpofák jó állapota ellenére szerintem igen gyenge a fékhatás erősebb taposásra is. Egy Stilóm volt előtte. Ha a fékre léptem az megállt úgy, hogy a homlokom a szélvésőt karcolta. Igaz könnyebb volt. Nem tudom ez mennyit nyom a lapba. Mire kéne figyelnem feltétlenül a vásárlás előtt? Valami fura kopogó hangot halottam a motorból, ami állítólag a vezérlánc feszítő haldoklása lehet. Ez mennyibe kerülhet nekem? Mire kell figyelni használatnál. Milyen hibák vannak aminek előjelei vannak és ennek fényében nem érdemes megvenni. Az autóba 140ekm van. Vezetett szervízkönyves magyar. Köszönöm a segítséget előre is! nyes   
A főoldalon van vásárlási tanácsadó, abban sok minden benne van.
A lényeg, hogy nem zörög, nem csattog, nem kopog ha nem kell rá költeni. Tehát ha rendellenes hangot vélsz hallani, az valószinű ott is van.
El kell vinni a pénztárcád érdekében egy rendes átvizsgálásra ford márkaszervizbe olyan helyre, ahol nem ismerik.
A vezérműlánc feszítője nem szokott haldokolni, főleg nem 140eKm-nél. Sok minden azonban tud, és az akár sokba is kerülhet (ld. vásárlási tanácsadó).
A 2.2 jó választás lehet.

Az alulszervózott érzésű fékek több dologból fakadhatnak. Alapesetben sincs meg a kiesek a szélvédőn érzés, de tapasztalatom szerint ha letaposom a féket, megáll a vas.
Lehet kemény betéttől is az érzés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2833 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 05:44:06 »

Sziasztok!
Köszönöm a gyors válaszokat. worship Mivel a kocsinak igen olcsó az ára, ami nem tudom, hogy minek köszönhető de valószínűsítem, hogy nem a szép szememnek köszönhető lehet, hogy lesz vele gondom. Ami lehet, hogy nem meglepő a 2,1 millára le tudtam alkudni fél óra alatt. Mivel az autó a szerviz könyv szerint rendszeresen volt a márkaszervizbe lehet, hogy nem egy rossz pont. Az autó a szigetszentmiklósi Fordnál van. Mivel a párom egy autókereskedést vezet Ők ismerik egymást. Abban reménykedem, hogy hátha nem ba...nak át. Nekem csak egy dízelem volt eddig. Nemrég vezettem egy Tepeee-t és kiakadtam, hogy mire képes egy dízel motor. Ezt kipróbáltam és dettó. Húz mint egy barom. Betapadtam az ülésbe. A szervókormány igen gyér és ráadásul undorító a formája. De ez még megszokható szerintem. A kuplung igen érzékeny ami szintén megszokható. Kényelmes nagy autónak tűnik. Céges és családi autónak egyaránt lesz használva. Ezt mérlegelve döntöttem ez mellett. Neki állok és megpróbálom megtanulni, hogy mit jelent a porlasztó csúcs stb... Jó ha tudja az ember ha az autó furin viselkedik mi lehet a baja és mibe fáj majd nekem.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2834 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 06:49:18 »

Sziasztok!
Köszönöm a gyors válaszokat. worship Mivel a kocsinak igen olcsó az ára, ami nem tudom, hogy minek köszönhető de valószínűsítem, hogy nem a szép szememnek köszönhető lehet, hogy lesz vele gondom. Ami lehet, hogy nem meglepő a 2,1 millára le tudtam alkudni fél óra alatt. Mivel az autó a szerviz könyv szerint rendszeresen volt a márkaszervizbe lehet, hogy nem egy rossz pont. Az autó a szigetszentmiklósi Fordnál van. Mivel a párom egy autókereskedést vezet Ők ismerik egymást. Abban reménykedem, hogy hátha nem ba...nak át. Nekem csak egy dízelem volt eddig. Nemrég vezettem egy Tepeee-t és kiakadtam, hogy mire képes egy dízel motor. Ezt kipróbáltam és dettó. Húz mint egy barom. Betapadtam az ülésbe. A szervókormány igen gyér és ráadásul undorító a formája. De ez még megszokható szerintem. A kuplung igen érzékeny ami szintén megszokható. Kényelmes nagy autónak tűnik. Céges és családi autónak egyaránt lesz használva. Ezt mérlegelve döntöttem ez mellett. Neki állok és megpróbálom megtanulni, hogy mit jelent a porlasztó csúcs stb... Jó ha tudja az ember ha az autó furin viselkedik mi lehet a baja és mibe fáj majd nekem.

Ha a párod autókereskedést vezet, akkor ......
Itt el is vesztettem a fonalat.
Amúgy olcsó húsnak híg a leve.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2835 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 08:06:41 »

Sajnos az, hogy a párom autókereskedést vezet nem jelent semmit. Azok akik ott dolgoznak azt mondják, hogy jó kocsi. De kb ennyi. Nem tudtam meg semmi konkrét infót. Csak azt ha szervizelni kell az igen fájdalmas lehet. Ha nálam lesz mivelt kezdjem? Olaj csere, szűrő csere. És mi mást kéne tennem, hogy legalább tisztán induljon nálam. Ha komolyabb baja lenne az autónak azt miből vehetem észre? pöccre indul. A hangja mint egy traktor. Az alapjárat egyenletes. Nem tom mire kéne oda figyelni. Az a baj az autó kereskedéseknél, hogy Őket nem igazán érdeklik az autó tényleges állapota, csak hogy pénzt keressenek de azt sokat. Szóval nem vagyok velük kisegítve.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2836 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 08:09:09 »

Sajnos az, hogy a párom autókereskedést vezet nem jelent semmit. Azok akik ott dolgoznak azt mondják, hogy jó kocsi. De kb ennyi. Nem tudtam meg semmi konkrét infót. Csak azt ha szervizelni kell az igen fájdalmas lehet. Ha nálam lesz mivelt kezdjem? Olaj csere, szűrő csere. És mi mást kéne tennem, hogy legalább tisztán induljon nálam. Ha komolyabb baja lenne az autónak azt miből vehetem észre? pöccre indul. A hangja mint egy traktor. Az alapjárat egyenletes. Nem tom mire kéne oda figyelni. Az a baj az autó kereskedéseknél, hogy Őket nem igazán érdeklik az autó tényleges állapota, csak hogy pénzt keressenek de azt sokat. Szóval nem vagyok velük kisegítve.

Mi az évjárata a kocsinak? Mi a felszereltsége? Mo-i üzembehelyezésű?

Szűrők alatt cseréld ki a gázolajszűrőt is, és csak Ford olajat rakjál bele.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2837 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 08:52:33 »

Sajnos az, hogy a párom autókereskedést vezet nem jelent semmit. Azok akik ott dolgoznak azt mondják, hogy jó kocsi. De kb ennyi. Nem tudtam meg semmi konkrét infót. Csak azt ha szervizelni kell az igen fájdalmas lehet. Ha nálam lesz mivelt kezdjem? Olaj csere, szűrő csere. És mi mást kéne tennem, hogy legalább tisztán induljon nálam. Ha komolyabb baja lenne az autónak azt miből vehetem észre? pöccre indul. A hangja mint egy traktor. Az alapjárat egyenletes. Nem tom mire kéne oda figyelni. Az a baj az autó kereskedéseknél, hogy Őket nem igazán érdeklik az autó tényleges állapota, csak hogy pénzt keressenek de azt sokat. Szóval nem vagyok velük kisegítve.
Első lépésként hívd fel a szervizkönyvben jelzett szervizt, hogy tényleg járt-e náluk az autó. It a fórumon sok érdekes történet van márkaszervizekről. A legutolsó talán mondejoooo kollégáé és a ford márkaszervizben fekete szigetelőszalaggal leragasztott check engine lámpáé. Szerintem ezek után bármi lehet kereskedésnél.
Ha tiszta lapot akarsz, bekészítesz kb. 600eFt-ot és kicserélteted a 4 porlasztó+csövek+szűrőt és kuplung+lendkerék+kinyomócsapágy kombinációkat. Ezen kívül mehet még a vízpumpa+szervoszivattyú, a turbó elektronika vagy maga a csiga, töltőlevegő csövek, CR szivattyú, generátor oldali segédszíj, feszítő és tárcsa.
Esetleg futómű (kutyacsontok, szilentek, lengéscsillapítók) és fékek.

Az ára kb. annak szól, hogy jóval 200eKm felett van a futásteljesítménye. Annak is szólhat, hogy az előző tulajnál villogó izzításjelzővel megállt az autó a porlasztók haldoklása miatt, amit az ismételt felprogramozásukkal szoktak megoldani eladás előtt. Megy vele 5-10-15eKm-t aztán vége. De közben akár dugattyú lyukadást is okozhat a nem megfelelő porlasztási kép.
 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2838 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 09:26:11 »

Első lépésként hívd fel a szervizkönyvben jelzett szervizt, hogy tényleg járt-e náluk az autó. It a fórumon sok érdekes történet van márkaszervizekről. A legutolsó talán mondejoooo kollégáé és a ford márkaszervizben fekete szigetelőszalaggal leragasztott check engine lámpáé. Szerintem ezek után bármi lehet kereskedésnél.
Ha tiszta lapot akarsz, bekészítesz kb. 600eFt-ot és kicserélteted a 4 porlasztó+csövek+szűrőt és kuplung+lendkerék+kinyomócsapágy kombinációkat. Ezen kívül mehet még a vízpumpa+szervoszivattyú, a turbó elektronika vagy maga a csiga, töltőlevegő csövek, CR szivattyú, generátor oldali segédszíj, feszítő és tárcsa.
Esetleg futómű (kutyacsontok, szilentek, lengéscsillapítók) és fékek.

Az ára kb. annak szól, hogy jóval 200eKm felett van a futásteljesítménye. Annak is szólhat, hogy az előző tulajnál villogó izzításjelzővel megállt az autó a porlasztók haldoklása miatt, amit az ismételt felprogramozásukkal szoktak megoldani eladás előtt. Megy vele 5-10-15eKm-t aztán vége. De közben akár dugattyú lyukadást is okozhat a nem megfelelő porlasztási kép.
 
Azért most rendesen elvetted a kedvét. Undecided
Szerintem ennyire nem általánosítható amit leírsz.Van valóságalapja is,de ennyire keményen nem fogalmaztam volna.Még akkor sem,ha igazad lesz..... Tongue

Én azt javasoltam volna,hogy mielőtt megveszi (nyilván már foglalózta)beszéljen Stealt-el,nézesse meg az Ae-val,nézzenek üzanyomást,visszafolyást stb,amivel azért lehet következtetni a csúcsok állapotára.Asszem talán a kalibrációs kódokat is látja-azt is lelehet ellenőrizni.Fordból veszi,talán tudnának szervízinfót az autóról.... Roll Eyes
És miután itt van miklóson,akár én is szivesen segítek neki az átnézésben-akár..... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2839 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 10:52:57 »

Mindenkinek köszönöm a racionális helyzet vázolást.  falbav

Kedves Alf köszönöm ha segítesz és abban is, hogy ne lombozódjak le teljesen. Most egy kissé megszeppentem. Jó kocsinak tűnik de ezek után már rendesen ráparáztam. Nem tom akkó mit csináljak. Kakát nem akarok venni. Mivel céges kocsinak veszem biztos, hogy kell majd rá költeni de most nem szeretnék a vételáron felül 500eft-ot fizetni csak hogy ne keljen gyalog járnom. Most kocsi nélkül vagyok. Mintha levágták volna a lában. Ha tényleg megtennéd, hogy megnézed az nagyon jó lenne. Ha esetleg meg tudsz csörgetni visszahívlak és megbeszéljük. a számom 70 kilenc hetven hét ötven kettő hetven három. worship
Naplózva
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2840 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 10:56:36 »

Jah és a kocsi 2005/5 hónapi 2,2 TCDI vagy mi a szösz. Minden fene van benne ami a felszereltséget illet. tempomat nincs. Nincs multi kormány. Egy egyik ajtót újra fényezték. De ami nekem kell az van benne. Pedálok, kormány, gurul megáll. Ennyi pénzé azé nem legyen má kuka az autó.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2841 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 11:02:17 »

Jah és a kocsi 2005/5 hónapi 2,2 TCDI vagy mi a szösz. Minden fene van benne ami a felszereltséget illet. tempomat nincs. Nincs multi kormány. Egy egyik ajtót újra fényezték. De ami nekem kell az van benne. Pedálok, kormány, gurul megáll. Ennyi pénzé azé nem legyen má kuka az autó.

milyen a felszereltsége és óra szerint mennyi benne a kilóméter?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2842 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 11:03:11 »

Mindenkinek köszönöm a racionális helyzet vázolást.  falbav

Kedves Alf köszönöm ha segítesz és abban is, hogy ne lombozódjak le teljesen. Most egy kissé megszeppentem. Jó kocsinak tűnik de ezek után már rendesen ráparáztam. Nem tom akkó mit csináljak. Kakát nem akarok venni. Mivel céges kocsinak veszem biztos, hogy kell majd rá költeni de most nem szeretnék a vételáron felül 500eft-ot fizetni csak hogy ne keljen gyalog járnom. Most kocsi nélkül vagyok. Mintha levágták volna a lában. Ha tényleg megtennéd, hogy megnézed az nagyon jó lenne. Ha esetleg meg tudsz csörgetni visszahívlak és megbeszéljük. a számom 70 kilenc hetven hét ötven kettő hetven három. worship
pü ment neked!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2843 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 11:07:07 »

Sajna mivel most néztem a a ford leszedte az oldalálól már nem tom ide bemásolni. 137ekm van az órába.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2844 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 11:11:49 »

Azért most rendesen elvetted a kedvét. Undecided
Szerintem ennyire nem általánosítható amit leírsz.Van valóságalapja is,de ennyire keményen nem fogalmaztam volna.Még akkor sem,ha igazad lesz..... Tongue

Én azt javasoltam volna,hogy mielőtt megveszi (nyilván már foglalózta)beszéljen Stealt-el,nézesse meg az Ae-val,nézzenek üzanyomást,visszafolyást stb,amivel azért lehet következtetni a csúcsok állapotára.Asszem talán a kalibrációs kódokat is látja-azt is lelehet ellenőrizni.Fordból veszi,talán tudnának szervízinfót az autóról.... Roll Eyes
És miután itt van miklóson,akár én is szivesen segítek neki az átnézésben-akár..... vigyor3 Wink wave
sötéten látom a dolgokat mostanában Smiley
ott a pont.
Elriasztani nem akartam, de azt sem, hogy hirtelen a mondeo megvétele felett érzett nagy boldogságból fékezés nélkül álljon a földbe a kedve, mikor kiderül, hogy vett egy széthajtott, kompresszió nélküli, porlasztó csere előtt álló, döglött turbójú, stb. TDCi-t. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2845 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 11:34:51 »

Beszéltem Alfal és megnézi nekem. Így majd megnyugszom ,hogy nem ***talicskát veszek.  taps
Hála neked Alf  worship worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2846 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 11:37:48 »

Beszéltem Alfal és megnézi nekem. Így majd megnyugszom ,hogy nem ***talicskát veszek.  taps
Hála neked Alf  worship worship worship worship worship worship worship worship
eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2847 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 11:38:11 »

Beszéltem Alfal és megnézi nekem. Így majd megnyugszom ,hogy nem ***talicskát veszek.  taps
Hála neked Alf  worship worship worship worship worship worship worship worship

 eljen
A sört is szereti...  Wink vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2848 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 11:38:59 »

Beszéltem Alfal és megnézi nekem. Így majd megnyugszom ,hogy nem ***talicskát veszek.  taps
Hála neked Alf  worship worship worship worship worship worship worship worship
kérd meg nézze meg a pedálkapcsolók kábelezését is, mert a gyári tempomatot dízelbe 20eFt körül bele lehet építeni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2849 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 12:01:28 »

kérd meg nézze meg a pedálkapcsolók kábelezését is, mert a gyári tempomatot dízelbe 20eFt körül bele lehet építeni.
megkuksizzuk  Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.