Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:45:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
136
137
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622739 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6450 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 16:12:16 »
Sziasztok!Na ma megnéztem a hütőviz melegedést.Az a helyzet ,hogy ami a termosztáttól jön a hütőre alig különbözik a ttól ami hátra megy.Szerintem túl sokat enged a termosztát a hütőre mert a két csőnek a hőmérséklete alig különbözik.Sőt ha a hütőt fogdosom az alu részénél egyenesen forró.A mutató meg a hatvantól kicsit fentebb áll.Szerintem jövőhétvégén én a télapó meg a jézuska kicseréljük a termókat.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
afga
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6451 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 16:39:25 »
Sziasztok! Emlegetett valaki egy nyíretelki szerelőt! Egy nevet, vagy egy telefonszámot kérhetek? Fontos lenne nagyon!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6452 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 16:55:26 »
Idézetet írta: afga - 2010.12.19 vasárnap, 16:39:25
Sziasztok! Emlegetett valaki egy nyíretelki szerelőt! Egy nevet, vagy egy telefonszámot kérhetek? Fontos lenne nagyon!
Ha sikerül akkor is csak holnap.Hozzá teszem nekem nem volt szimpatikus igaz csak telefonon beszéltünk,nekem nem ő csinálta,de sokan istenitik.Elvileg Nyirtelken csak ő csinál TDCI-t háha ez segit.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6453 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:19:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.19 vasárnap, 13:14:37
keresem
szerk:
asszem ez lesz az(ilyen az enyém is, mtx75-ös váltóval):
http://img6.tar.hu/hzsolt92/size2/96194948.jpg
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.12.19 vasárnap, 13:54:13
Nekem is jött nemrég egy 2004-es 115Le TDCI 5 sebességes, és a turbóról a coolerre menő cső nem a motor alatt , hanem a váltó felett ment(asszem a TDDi-knek szokott ott menni), ilyet még nem láttam.
Régebbi 130-as 5 sebességesnek szintén a motor alatt ment a cső.
igen ,azaz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6454 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:22:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.19 vasárnap, 13:14:37
keresem
szerk:
asszem ez lesz az(ilyen az enyém is, mtx75-ös váltóval):
Sziasztok.
Igen nekem ot sebességes a verdám...ezexerint ezért nem ult a rajz...és ha jol látom akkor a 7es darab kéne. Szervizben 27e FTért akarták rámsozni...hol tudok olcsobban találni? és mi neki a pontos neve, illetve cikkszáma?
Nagyon szépen koszi mindenkinek!
Naplózva
tengelyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6455 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:24:53 »
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Meg tudná nézni valaki, hogy mi a Delphi illetve a gyári Ford cikkszáma a 115 LE-s TDCi-be való porlasztócsúcsoknak? A motorszám HJBB4L59772, az alvázszám WF04XXGBB44L59772.
Külföldről tudnék hozatni, az eladó az alábbi cikkszámokat küldte: Ford:RM3S7Q 9K546 B*, Delphi: ZEJDR00502Z.
Csak szeretnék biztos lenni benne, ha megveszem akkor jót veszek. Előre is nagyon köszönöm ha tudtok segíteni.
Köszönettel:
Gyuri
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6456 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:25:21 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.12.19 vasárnap, 17:22:07
Sziasztok.
Igen nekem ot sebességes a verdám...ezexerint ezért nem ult a rajz...és ha jol látom akkor a 7es darab kéne. Szervizben 27e FTért akarták rámsozni...hol tudok olcsobban találni? és mi neki a pontos neve, illetve cikkszáma?
Nagyon szépen koszi mindenkinek!
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40935957&termek_al_id=11534
de 1eztess velük!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6457 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:25:58 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.12.19 vasárnap, 17:22:07
Sziasztok.
Igen nekem ot sebességes a verdám...ezexerint ezért nem ult a rajz...és ha jol látom akkor a 7es darab kéne. Szervizben 27e FTért akarták rámsozni...hol tudok olcsobban találni? és mi neki a pontos neve, illetve cikkszáma?
Nagyon szépen koszi mindenkinek!
kérdezd meg Motorcrafttól pü-ben. hátha van ilyenje, tuti olcsóbban odaadja, mint a szervíz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kera 72
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6458 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 20:54:21 »
Üdv mindenkinek.Nemrég lettem egy 2006 tdci 115 le mondeo tulajdonosa,néhány infóra tanácsra lenne szükségem.Sokat olvastam már az oldalt,de az "egr dugozás"nem teljesen tiszta.Helyileg merre található, miért van rá szükség,illetve mi változik ha megteszem?Nagyon megköszöném ha valaki tudna infot.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6459 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:09:37 »
Idézetet írta: kera 72 - 2010.12.19 vasárnap, 20:54:21
Üdv mindenkinek.Nemrég lettem egy 2006 tdci 115 le mondeo tulajdonosa,néhány infóra tanácsra lenne szükségem.Sokat olvastam már az oldalt,de az "egr dugozás"nem teljesen tiszta.Helyileg merre található, miért van rá szükség,illetve mi változik ha megteszem?Nagyon megköszöném ha valaki tudna infot.
Mennyire vagy belebuzulva a verdába? Mert ha nagyon, akkor képes vagy venni egy kézikütyüt hibakódtörlésre, ami ahhoz kell, hogy a ledugózott egr által generált hibakódot (is) törölni tudja.
Ha annyira nem zavar, ha néha füstölög a kiskedvenced és nem mindig megy úgy, ahogy kellene, akkor félévente kipucoválod az egr-et és a szívósort és nem dugózod le.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kera 72
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6460 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:29:14 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.19 vasárnap, 21:09:37
Mennyire vagy belebuzulva a verdába? Mert ha nagyon, akkor képes vagy venni egy kézikütyüt hibakódtörlésre, ami ahhoz kell, hogy a ledugózott egr által generált hibakódot (is) törölni tudja.
Ha annyira nem zavar, ha néha füstölög a kiskedvenced és nem mindig megy úgy, ahogy kellene, akkor félévente kipucoválod az egr-et és a szívósort és nem dugózod le.
Semmi füst semmi sárga lámpa csak itt a forumon olyan sokszor téma az egr és a késöbbiekre nézva hátha sikerül spórolhatok egy kis léét.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6461 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:35:18 »
Idézetet írta: kera 72 - 2010.12.19 vasárnap, 21:29:14
Semmi füst semmi sárga lámpa csak itt a forumon olyan sokszor téma az egr és a késöbbiekre nézva hátha sikerül spórolhatok egy kis léét.
Mivel a te géped Euro4-es,ezért ha dugózod,akkor hibaüzenetet fog dobálni. Ha nincs dugózva egy idő után majd szép fekete füst fog jönni a hátulján kifelé
Spórolni lehet vele,kevesebb korom megy a motorba és elvileg tovább fogja bírni
Naplózva
kera 72
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6462 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:43:12 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.19 vasárnap, 21:35:18
Mivel a te géped Euro4-es,ezért ha dugózod,akkor hibaüzenetet fog dobálni. Ha nincs dugózva egy idő után majd szép fekete füst fog jönni a hátulján kifelé
Spórolni lehet vele,kevesebb korom megy a motorba és elvileg tovább fogja bírni
Köszi a válaszokat,úgy látom akkor erröl egynlőre le van a gond.Még valami,míg be nem melegszik a motor kis fordulaton kicsit ladás feelingje van a verdának(kopog csörög).Ha bemelegszik nem észlelhető.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6463 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:45:34 »
Idézetet írta: kera 72 - 2010.12.19 vasárnap, 21:43:12
Köszi a válaszokat,úgy látom akkor erröl egynlőre le van a gond.Még valami,míg be nem melegszik a motor kis fordulaton kicsit ladás feelingje van a verdának(kopog csörög).Ha bemelegszik nem észlelhető.
Mennyi km van a kocsiban? A kopogás,csörgést hogyan érted? Tudom a kérdés hülyén hangzik,de már teljesen hozzászoktam a kocsi hangjához
Van a Ford dieseleknek egy tipikus hangjuk,amit ha az utca végén meghallok,már tudom,hogy egy dízel Mondeo jön
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6464 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:47:42 »
Idézetet írta: kera 72 - 2010.12.19 vasárnap, 21:43:12
Köszi a válaszokat,úgy látom akkor erröl egynlőre le van a gond.Még valami,míg be nem melegszik a motor kis fordulaton kicsit ladás feelingje van a verdának(kopog csörög).Ha bemelegszik nem észlelhető.
Ez ilyen, mert közvetlen befecskendezésű. Én EGR dugó párti vagyok, jobb az, hogy csak friss levegőt szív a motor.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6465 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:49:58 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.19 vasárnap, 21:47:42
Ez ilyen, mert közvetlen befecskendezésű. Én EGR dugó párti vagyok, jobb az, hogy csak friss levegőt szív a motor.
Igen jobb,csak Euro4nél már törölgetni kell a kódot. Az igaz,hogy ilyenkor átállhat vészüzemre a gép,ha Euro4est dugózzák és a kódot nem törlik?
Naplózva
kera 72
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6466 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:51:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.19 vasárnap, 21:45:34
Mennyi km van a kocsiban? A kopogás,csörgést hogyan érted? Tudom a kérdés hülyén hangzik,de már teljesen hozzászoktam a kocsi hangjához
Van a Ford dieseleknek egy tipikus hangjuk,amit ha az utca végén meghallok,már tudom,hogy egy dízel Mondeo jön
Elég keményen kopog,biztos,hogy valami nem gömbölyű.a km 183ezer,magyar autó,szervizkönyves.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6467 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:53:36 »
Idézetet írta: kera 72 - 2010.12.19 vasárnap, 21:51:39
Elég keményen kopog,biztos,hogy valami nem gömbölyű.a km 183ezer,magyar autó,szervizkönyves.
Az nem gond,apa gépe is kopog,az övé is Euro4es,az én régi Euro3asom ami német volt és 350 ezer van benne,az meg nem. Menet közben nem füstöl? Mert ekörül szokták a magyar Mondeokon a porlasztók bemondani az unalmast sokaknál...
Naplózva
kera 72
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6468 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:57:25 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.19 vasárnap, 21:53:36
Az nem gond,apa gépe is kopog,az övé is Euro4es,az én régi Euro3asom ami német volt és 350 ezer van benne,az meg nem. Menet közben nem füstöl? Mert ekörül szokták a magyar Mondeokon a porlasztók bemondani az unalmast sokaknál...
Füstöt még nem tapasztaltam,de egy flakon sokak álltal dicsért adalékot majd kap a gép ha kifogyoban lesz a golaj.Az gondolom csak használ a befecskendező rendszernek.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6469 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 22:02:42 »
Idézetet írta: kera 72 - 2010.12.19 vasárnap, 21:57:25
Füstöt még nem tapasztaltam,de egy flakon sokak álltal dicsért adalékot majd kap a gép ha kifogyoban lesz a golaj.Az gondolom csak használ a befecskendező rendszernek.
Ha a protech-re gondolsz,akkor igen,az használ neki. De a legfontosabb,hogy hidegen ne hajtsad szét,és ne kannából tankolj,mert akkor számíthatsz majd egy 300-400ezres kiadásra.
Naplózva
kera 72
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6470 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 22:12:31 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.19 vasárnap, 22:02:42
Ha a protech-re gondolsz,akkor igen,az használ neki. De a legfontosabb,hogy hidegen ne hajtsad szét,és ne kannából tankolj,mert akkor számíthatsz majd egy 300-400ezres kiadásra.
Csak kúton,ott is 99% kagylós kút.Köszi a válaszokat,mindenkinek további szép este,jó éjt.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6471 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 22:16:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.19 vasárnap, 21:49:58
Igen jobb,csak Euro4nél már törölgetni kell a kódot. Az igaz,hogy ilyenkor átállhat vészüzemre a gép,ha Euro4est dugózzák és a kódot nem törlik?
Igen törölgetni kell, de nem kötelező, mert semmiféle gondot nem okoz csak világít a MIL lámpa. Az a bizonyos hibakód pedig csak egy információ arról, hogy nyomáscsökkenés van az egr rendszerben ami ugye nem csoda, ha egy lemezzel elzárjuk az áramlást. Inkább tartsd be az olajcseréket és a szűrőcseréket, akkor nem kell aggódni a kopogós/traktoros hangokon. Elvégre egy eredetileg haszonjárműbe kitalált motorról beszélünk.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 22:18:50 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6472 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 22:18:09 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.19 vasárnap, 22:16:44
Igen törölgetni kell, de nem kötelező, mert semmiféle gondot nem okoz csak világít a MIL lámpa. Inkább tartsd be az olajcseréket és a szűrőcseréket, akkor nem kell aggódni a kopogós/traktoros hangokon. Elvégre egy eredetileg haszonjárműbe kitalált motorról beszélünk.
Focusos fórumon azt írták,hogy a Focus vészüzembe áll,ha Euro4esnél dugózva van az EGR...Lehet azért van mert az a f.o.s PSA-konszernes motor?
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6473 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 22:19:43 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.19 vasárnap, 22:18:09
Focusos fórumon azt írták,hogy a Focus vészüzembe áll,ha Euro4esnél dugózva van az EGR...Lehet azért van mert az a f.o.s PSA-konszernes motor?
Igen.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 22:23:40 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6474 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 22:45:38 »
Idézetet írta: tengelyi - 2010.12.19 vasárnap, 17:24:53
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Meg tudná nézni valaki, hogy mi a Delphi illetve a gyári Ford cikkszáma a 115 LE-s TDCi-be való porlasztócsúcsoknak? A motorszám HJBB4L59772, az alvázszám WF04XXGBB44L59772.
Külföldről tudnék hozatni, az eladó az alábbi cikkszámokat küldte: Ford:RM3S7Q 9K546 B*, Delphi: ZEJDR00502Z.
Csak szeretnék biztos lenni benne, ha megveszem akkor jót veszek. Előre is nagyon köszönöm ha tudtok segíteni.
Köszönettel:
Gyuri
gyors válaszként egyelőre nézd meg ezt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg527903#msg527903
AZ RM kezdetű alkatrészkód delphi felújított alkatrészt jelent!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6475 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 22:58:11 »
Idézetet írta: tengelyi - 2010.12.19 vasárnap, 17:24:53
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Meg tudná nézni valaki, hogy mi a Delphi illetve a gyári Ford cikkszáma a 115 LE-s TDCi-be való porlasztócsúcsoknak? A motorszám HJBB4L59772, az alvázszám WF04XXGBB44L59772.
Külföldről tudnék hozatni, az eladó az alábbi cikkszámokat küldte: Ford:RM3S7Q 9K546 B*, Delphi: ZEJDR00502Z.
Csak szeretnék biztos lenni benne, ha megveszem akkor jót veszek. Előre is nagyon köszönöm ha tudtok segíteni.
Köszönettel:
Gyuri
Az alvázszámhoz kapcsolódó dátum (28.09.2004) alapján az EJDR00502Z jó lesz, de az RM miatt érdemes kritikával kezelni, mert felújított.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6476 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 23:08:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.19 vasárnap, 22:58:11
Az alvázszámhoz kapcsolódó dátum (28.09.2004) alapján az EJDR00502Z jó lesz, de az RM miatt érdemes kritikával kezelni, mert felújított.
Erre mondták nekem a Cromax-ban,hogy a felújított lehet 3 lehet 6 lehet 2hét amíg bírja,de valakinek már megy 2 éve.Na ha nekem kell cserélni csak gyári új amit veszek.Na ez meglepett.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6477 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 23:26:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.19 vasárnap, 23:08:19
Erre mondták nekem a Cromax-ban,hogy a felújított lehet 3 lehet 6 lehet 2hét amíg bírja,de valakinek már megy 2 éve.Na ha nekem kell cserélni csak gyári új amit veszek.Na ez meglepett.
Ne felejtsük el, hogy több féle felújított van. Nem tudom, a cromax mit árul, de azt igen, hogy az RM jelzettel kezdődő cikkszámok gyári alkatrésznek minősülnek, a delphi által felújítva. Nincs tapasztalatom róluk, nekem is újak kerültek be a csere során.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6478 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 23:32:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.19 vasárnap, 23:26:53
Ne felejtsük el, hogy több féle felújított van. Nem tudom, a cromax mit árul, de azt igen, hogy az RM jelzettel kezdődő cikkszámok gyári alkatrésznek minősülnek, a delphi által felújítva. Nincs tapasztalatom róluk, nekem is újak kerültek be a csere során.
Ebben biztos igazad van,csak ha már a boltban ezt mondják mikor érdeklődsz akkor gondolkodsz egy kicsit mielőtt veszel belőle nem??Csak kinem möondta nekem,hogy ezt nevedd meg mert pórul jársz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6479 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 08:42:42 »
HA az ember elviszi a sajátjait felújítani, akkor legalább az biztos, hogy mit adott be az elején. Lehet egyáltalán jól felújítani? Kicserélnek valamit, ami mondjuk kopik és a többi része meg maradhat is akár benne? Mekkora árkülönbözetnél éri meg felújítást választani egy gyári új helyett?
Ha két hétig bírja, akkor csak van valami garanciális kötelezettsége a felújítónak is nem?
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.19 vasárnap, 23:32:03
Ebben biztos igazad van,csak ha már a boltban ezt mondják mikor érdeklődsz akkor gondolkodsz egy kicsit mielőtt veszel belőle nem??Csak kinem möondta nekem,hogy ezt nevedd meg mert pórul jársz.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6480 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 08:53:11 »
A hétvégén végig állt a kocsi. Ma reggel ízzítottam, amikor elaludt indítás és olyat tett ,amit még eddig nem. Nem indult azonnal, hanem forgatni kellett 3-4 másodpercig. Lehet azért kellett köszörülni, mert az üzemanyag nyomás két nap alatt lement?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6481 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 09:17:45 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.20 hétfő, 08:53:11
A hétvégén végig állt a kocsi. Ma reggel ízzítottam, amikor elaludt indítás és olyat tett ,amit még eddig nem. Nem indult azonnal, hanem forgatni kellett 3-4 másodpercig. Lehet azért kellett köszörülni, mert az üzemanyag nyomás két nap alatt lement?
Nem inkább az itt a helyzet, hogy hidegen állt?
Ha legszebb álmomból felkeltenek, én se indulnék könnyen, de nyakam rá hogy te sem!
Viccet félretéve, nagy hidegben 2x is izzíthatsz, az meg nem árt a motornak, és esetleg megnézheted, hogy az izzítógyertyák rendben vannak-e, bár szerintem igazad van abban, hogy ebben az esetben a nyomás a lényeg. Az enyém se indul pöccre pár nap után, de szerintem ez még belefér.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6482 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 09:21:59 »
Bent van a szekér a szervizben, majd jelzek nektek mire jutottak vele..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6483 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 09:31:49 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.20 hétfő, 09:21:59
Bent van a szekér a szervizben, majd jelzek nektek mire jutottak vele..
Részvétem.
Én is ma du. megyek be vele Fordékhoz, diagra.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6484 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 09:59:18 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.20 hétfő, 09:21:59
Bent van a szekér a szervizben, majd jelzek nektek mire jutottak vele..
Minden képpen informálj minket!!Öszinte részvétem.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6485 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 10:39:48 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.20 hétfő, 09:59:18
Minden képpen informálj minket!!Öszinte részvétem.
Tudnék vele járni még, mert csak brutál terhelésnél kezd el villogni és vészüzemezni, de ki akarja kínozni direkt a saját autóját??
Attól a dugó lukadástól is félek, na meg egyáltalán nem tuti még a pontos hiba sem..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6486 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 10:45:48 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.20 hétfő, 08:53:11
A hétvégén végig állt a kocsi. Ma reggel ízzítottam, amikor elaludt indítás és olyat tett ,amit még eddig nem. Nem indult azonnal, hanem forgatni kellett 3-4 másodpercig. Lehet azért kellett köszörülni, mert az üzemanyag nyomás két nap alatt lement?
nem jó. az enyém 1 hét hidegben állás után is 1mp alatt indul.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6487 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 10:49:55 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.20 hétfő, 10:39:48
Tudnék vele járni még, mert csak brutál terhelésnél kezd el villogni és vészüzemezni, de ki akarja kínozni direkt a saját autóját??
Attól a dugó lukadástól is félek, na meg egyáltalán nem tuti még a pontos hiba sem..
Az emberünkhöz vitted?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6488 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 11:19:23 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.20 hétfő, 10:49:55
Az emberünkhöz vitted?
igen, itt a fordnál.
Kész a szekerem. Berakták az új porlasztókat. Most gyönyörű hangja van.. Vettem még egy GO szűrőt, majd a "régit" szétberhelem valahogy.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.20 hétfő, 12:54:41 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6489 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 14:38:10 »
Idézetet írta: GiN - 2010.12.20 hétfő, 11:19:23
igen, itt a fordnál.
Kész a szekerem. Berakták az új porlasztókat. Most gyönyörű hangja van.. Vettem még egy GO szűrőt, majd a "régit" szétberhelem valahogy.
Csak ne fűrésszel vágd szét mint én!
Használj lemezvágó ollót, akkor nem megy tele vágás közben reszelékkel.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6490 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 14:50:29 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.12.20 hétfő, 14:38:10
Csak ne fűrésszel vágd szét mint én!
Használj lemezvágó ollót, akkor nem megy tele vágás közben reszelékkel.
ok.
hol célszerű körbevágni? körben a tetején?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6491 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 17:42:58 »
mennyibe voltak a csúcsok?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6492 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 18:23:11 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.12.20 hétfő, 08:42:42
HA az ember elviszi a sajátjait felújítani, akkor legalább az biztos, hogy mit adott be az elején. Lehet egyáltalán jól felújítani? Kicserélnek valamit, ami mondjuk kopik és a többi része meg maradhat is akár benne? Mekkora árkülönbözetnél éri meg felújítást választani egy gyári új helyett?
Ha két hétig bírja, akkor csak van valami garanciális kötelezettsége a felújítónak is nem?
Filep Diesel-ben voltam pár hete, itteni ajánlásra. Pcs diagnosztikát kértem (ez nem jelent semmilyen javító tevékenységet) annak ellenére, hogy rossz volt a hideg alapjáratom. Próbapadon vizsgálták meg a csúcsokat, mérési eredményt is kaptam.
Azt a tájékoztatást kaptam, ha fel kellett volna újítani, az azt jelenti, a pcs alkatrészeit új darabokra cserélik ki (szét lehet szerelni). Ez ~42 eFt/db. Munkával az egész szűk 200 eFt (mert 4-et egyszerre ajánlott javítani). Alkatrészre 1, munkára fél év garancia van. Minden korrekten számlás/bruttó pénz.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6493 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 18:58:41 »
Idézetet írta: T0aD - 2010.12.20 hétfő, 17:42:58
mennyibe voltak a csúcsok?
nyáron 50/db áron volt, de nem tudom, hogy a forrás működik-e még.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6494 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 20:04:37 »
Idézetet írta: teo - 2010.12.20 hétfő, 18:23:11
Filep Diesel-ben voltam pár hete, itteni ajánlásra. Pcs diagnosztikát kértem (ez nem jelent semmilyen javító tevékenységet) annak ellenére, hogy rossz volt a hideg alapjáratom. Próbapadon vizsgálták meg a csúcsokat, mérési eredményt is kaptam.
Azt a tájékoztatást kaptam, ha fel kellett volna újítani, az azt jelenti, a pcs alkatrészeit új darabokra cserélik ki (szét lehet szerelni). Ez ~42 eFt/db. Munkával az egész szűk 200 eFt (mert 4-et egyszerre ajánlott javítani). Alkatrészre 1, munkára fél év garancia van. Minden korrekten számlás/bruttó pénz.
Üdv!
Én most voltam egy orosházi szerelőnél. 3000-ért olvasott kódot, és azt mondta, hogy új programmal 20 000 összesen a 4db, ha javítani kell akkor 30e/db=120e melódíjjal, ez a kapcsolószelep cseréjét és programozást jelent. Ha szivattyúcsapágy akkor 30e a felújítás. Bosch gépe van. Szerintetek? Amúgy ha ismeri valaki várom a véleményeket.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6495 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 20:13:12 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.20 hétfő, 20:04:37
Üdv!
Én most voltam egy orosházi szerelőnél. 3000-ért olvasott kódot, és azt mondta, hogy új programmal 20 000 összesen a 4db, ha javítani kell akkor 30e/db=120e melódíjjal, ez a kapcsolószelep cseréjét és programozást jelent. Ha szivattyúcsapágy akkor 30e a felújítás. Bosch gépe van. Szerintetek? Amúgy ha ismeri valaki várom a véleményeket.
A Bosch KTS-re gondolsz?Mert az enyémet nem tudták vele megcsinálni,egy olyan szerelő jött rá a hibára akinek müszere sincs.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6496 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 20:49:25 »
Legyetek szívesek mondjátok meg, hogyan tároljam a használt pcs-ket, hogy ne menjenek tönkre.
Köszi
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6497 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:00:59 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.12.17 péntek, 16:33:44
Szia.
Ha érdekel, nekem van 2db 130LE füzött blokkom hengerfej nélkül, dugatyúk , főtengely benne van.
Az egyik 89000km-t futott a ,másik 160000-et. Az előbbinek 90000ft az ára az utóbbinak 80000ft.
Mindkettő FMBA motorkódos, és azt hiszem még megvan az Angol szervízkönyvük is.
Hm.. köszönöm, észben tartom! Az F7BA és az FMBA között gondolom nincs sok különbség. Nagyon köszönöm az ajánlatot.
Naplózva
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6498 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:06:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.12.18 szombat, 17:28:43
Én is imádkozom,hogy még bírja ki egy jó ideig
Ameddig bírja,addig hajtom,persze csak kíméletesen,hidegen nem pörgetem,stb... Aztán ha a motor nem bírja,jön a keveset futott blokk,a mechanikus turbó talán nem hal be,és irány a további 200-300ezer
Csak ne 5 sebsséges lenne :/ Am a régi Euro3-as,5 gangosnál a 7 liter körüli fogyi sok vegyes használatnál?
Ha gyakran mászkálsz városban akkor nem, gyakran alatt értem hogy városban dolgozol, gyakori lámpán állás, stb...) De ha nem akkor sok, nekünk 5,6-5,9-nél megáll a fogyasztása vegyesben. (még ilyen ratyi motorral is... ez a vicc)
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6499 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:25:40 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.12.20 hétfő, 22:06:44
Ha gyakran mászkálsz városban akkor nem, gyakran alatt értem hogy városban dolgozol, gyakori lámpán állás, stb...) De ha nem akkor sok, nekünk 5,6-5,9-nél megáll a fogyasztása vegyesben. (még ilyen ratyi motorral is... ez a vicc)
De az enyém 5 gangos,az is legalább fél litert számít
Meg hát sok a város,kb. 30-40%. Apának is 6sebességese van,de neki hosszútávon se megy 6,2-6,3 alá...Nem értem,mert van akinek simán megy 5,5-6 liter,de van akinek meg a 6,6 is már rekord :/ Ez mitől lehet?
Naplózva
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
136
137
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ