Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:08:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
148
149
150
151
152
153
154
[
155
]
156
157
158
159
160
161
162
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14635631 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7700 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 16:45:35 »
Megpróbálom megkeresni az elérhetőségét, de még tavaly tavasszal vettem és úgy emlékszem hogy itt hirdette a srác. Egyébként a racingbazar.hu-n 2990-ért is árulnak most, de sejtem hogy ennyiért kínai lehet.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 16:19:47
kitől milyet??
püben dobhatnáál valami elérhetőséget
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7701 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 17:49:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 16:19:47
kitől milyet??
püben dobhatnáál valami elérhetőséget
Szerintem én is tőle vettem Mittó Gábor itt hírdette magát a xenon topicban.
GE SENSATION.
Jó izzókat árul.
Megmérettem és 22000 Lumen volt mind kettő.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7702 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 18:14:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.02 szerda, 20:20:57
Sajnálattal hallom.És azt leellenőrizték,hogy az izzítók tényleg izzítanak-e?
Nem jártál-e esetleg ugyan úgy mint soho001,hogy a reléje volt behalva vagy micsoda.A lényeg,hogy azt is le kell csekkolni,hogy izzítanak-e biztosan az újak!!!!
A régiek rá lettek kötve az aksira, 3 nem izzított.
Ezt honnan látom, hogy az új izzít-e? Megint ki kell szerelni? Az áramot meg próbalámpával lehet kimérni?
Ha nincs áram benne, melyik biztit kell megnézni?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 18:22:42 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7703 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 18:41:34 »
Na most én lehet hogy hülyén gondolom ezt, de ha raknék lefúlyószelepet akkor az igazából tényleg egy haszontalan dísz lenne rajta, mégpedig azért:
mert, ez nem a turbó levegőjét fújja le hanem feltölt a töltőlevegő egy kis valamit és azt???
ésmert hogy a diesel tényleg elbírna jósok töltőlevegőt??? Mert ha így van akkor felesleges azt még elereszteni
szeretném kicsit tisztábban látni légyszi világosítsatok fel
Hogyhaaaa nagyobb turbo lenne a gépen, akkor annak mi értelme van egy 2000ccm-is motornál?? Ennek a motornak honnan lenne akkora mennyiségű kipuff gáza hogy megppörgessen egy nagyobb turbot??
Megmondom őszintén ha tényleg megoldható a dolog hogy ráfér egy nagy turbo nagy coolerrel és eskküszöm megteszem
Azon tényleg lehet állítani elektronikailag, hogy a turbo mikortól kezdjen dolgozni? Amúgy készül a toldatom a katalizátor helyére
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7704 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 18:52:34 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.03 csütörtök, 18:14:09
A régiek rá lettek kötve az aksira, 3 nem izzított.
Ezt honnan látom, hogy az új izzít-e? Megint ki kell szerelni? Az áramot meg próbalámpával lehet kimérni?
Ha nincs áram benne, melyik biztit kell megnézni?
Nem kell kiszedni.
Próbalámpával meg tudod nézni a helyén.
Gyújtást adsz és a lámpa egyik érintkezőjét testhez rakod /én a turbo előtti fényes lemezhez tettem/
a másik érintkezőt meg az izzítók tetejéhez érinted.
Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.
ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban
/Bunyek jóvoltából/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7705 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:15:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 18:41:34
Na most én lehet hogy hülyén gondolom ezt, de ha raknék lefúlyószelepet akkor az igazából tényleg egy haszontalan dísz lenne rajta, mégpedig azért:
mert, ez nem a turbó levegőjét fújja le hanem feltölt a töltőlevegő egy kis valamit és azt???
ésmert hogy a diesel tényleg elbírna jósok töltőlevegőt??? Mert ha így van akkor felesleges azt még elereszteni
szeretném kicsit tisztábban látni légyszi világosítsatok fel
Hogyhaaaa nagyobb turbo lenne a gépen, akkor annak mi értelme van egy 2000ccm-is motornál?? Ennek a motornak honnan lenne akkora mennyiségű kipuff gáza hogy megppörgessen egy nagyobb turbot??
Megmondom őszintén ha tényleg megoldható a dolog hogy ráfér egy nagy turbo nagy coolerrel és eskküszöm megteszem
Azon tényleg lehet állítani elektronikailag, hogy a turbo mikortól kezdjen dolgozni? Amúgy készül a toldatom a katalizátor helyére
benzinesre azért kell, mert ott ha elveszed a gázt, akkor zár a pillangószelep, megáll a levegő, és lelassul a turbó, legközelebi gázadásnál újra fel kell pörögnie.
ezt elkerülendő elengedik a pillangó szelep mögötti levegőt, így a turbó fordulata nem esik, csökken a turbólyuk.
mondi dieseleknél nincs ilyen szelep, ezért itt teljesen felesleges
több elégetett üanyag= több keletkezett gáz.
a gyári cooler hűtőfelülete 400x100mm, nekem 560x230-as lesz. ki lehet számolni, hogy ez hányszorosa
nagyobb turbónak, nyomásnak, coolernak csak chipp esetén lesz értelme, gyári beállításoknál max a coolert veszed észre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7706 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:20:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 19:15:35
benzinesre azért kell, mert ott ha elveszed a gázt, akkor zár a pillangószelep, megáll a levegő, és lelassul a turbó, legközelebi gázadásnál újra fel kell pörögnie.
ezt elkerülendő elengedik a pillangó szelep mögötti levegőt, így a turbó fordulata nem esik, csökken a turbólyuk.
mondi dieseleknél nincs ilyen szelep, ezért itt teljesen felesleges
több elégetett üanyag= több keletkezett gáz.
a gyári cooler hűtőfelülete 400x100mm, nekem 560x230-as lesz. ki lehet számolni, hogy ez hányszorosa
nagyobb turbónak, nyomásnak, coolernak csak chipp esetén lesz értelme, gyári beállításoknál max a coolert veszed észre
Na jó hát az mindenképpen hozzátartozik a dologhoz...asszem bírna ez a motorocska sokmindent...lehet más alkatrészekből rakátk össze mint a 130-ast, de ha bírni kell hát bírni kell
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7707 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:32:10 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.03 csütörtök, 18:52:34
Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.
ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban
/Bunyek jóvoltából/
Lehet, hülye vagyok, kinyitottam a kézikönyvét, és nem találom a biztosítékok helyzetét ábrázoló rajzocskát. Honnan látni, hogy a kiegészítő biztosíték dobozban melyik bizti hova tartozik? Látni, hogy az a K70 pl?
Tehát gyújtáson kell hagyni, és akkor 15 mp múlva kapcsol ki a relé (ekkor kattan)?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 19:38:01 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7708 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:28:52 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.03 csütörtök, 19:32:10
Lehet, hülye vagyok, kinyitottam a kézikönyvét, és nem találom a biztosítékok helyzetét ábrázoló rajzocskát. Honnan látni, hogy a kiegészítő biztosíték dobozban melyik bizti hova tartozik? Látni, hogy az a K70 pl?
Tehát gyújtáson kell hagyni, és akkor 15 mp múlva kapcsol ki a relé (ekkor kattan)?
A bizti doboz fedele belső felébe belevannak festve a pozíciók!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7709 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:30:47 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.03 csütörtök, 20:28:52
A bizti doboz fedele belső felébe belevannak festve a pozíciók!
Köszi. A relé, hogy kapcsol? Már csak az nem világos.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7710 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:40:53 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.03 csütörtök, 20:30:47
Köszi. A relé, hogy kapcsol? Már csak az nem világos.
"Nem kell kiszedni.
Próbalámpával meg tudod nézni a helyén.
Gyújtást adsz és a lámpa egyik érintkezőjét testhez rakod /én a turbo előtti fényes lemezhez tettem/
a másik érintkezőt meg az izzítók tetejéhez érinted.
Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.
ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban
/Bunyek jóvoltából/"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7711 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:43:05 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.03 csütörtök, 20:40:53
Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.
Csak ezt nem értem (a zelőbb se). Mi az izzítólámpa?
Ha elalszik, akkor már kikapcsolt a relé, nem?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7712 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:51:23 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.03 csütörtök, 20:43:05
Csak ezt nem értem (a zelőbb se). Mi az izzítólámpa?
Ha elalszik, akkor már kikapcsolt a relé, nem?
Szia!
Az izzítólámpa a műszerfali égő, a tényleges izzítás tovább tart, mint amilyen hamar elalszik ez a lámpa, sőt még indítás után is kapnak/kaphatnak áramot az izzítóid. A műszerfali lámpa neked szól, hogy a hőfoknak megfelelően várj legalább eddig a sikeres indítás érdekében.
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7713 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:52:52 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.03 csütörtök, 20:51:23
Az izzítólámpa a műszerfali égő...
Vazz, köszi... Mindenre gondoltam, de ez nem esett le...
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7714 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:53:47 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.03 csütörtök, 20:51:23
Szia!
Az izzítólámpa a műszerfali égő, a tényleges izzítás tovább tart, mint amilyen hamar elalszik ez a lámpa, sőt még indítás után is kapnak/kaphatnak áramot az izzítóid. A műszerfali lámpa neked szól, hogy a hőfoknak megfelelően várj legalább eddig a sikeres indítás érdekében.
akkor az enyémnek szólhatna valaki, hogy addig nem kéne sikeresen beindulnia
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7715 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:58:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 20:53:47
akkor az enyémnek szólhatna valaki, hogy addig nem kéne sikeresen beindulnia
Enyém is beindul ha olyan a kedve
ha meg nem akkor bekaphatja ötödikre úgyis sikerül
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7716 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:02:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 20:53:47
akkor az enyémnek szólhatna valaki, hogy addig nem kéne sikeresen beindulnia
Szia!
Tudod te, hogy hogy értem
Ezt úgy értettem, hogy ha ezt az időt kivárod csak segíted, hogy a motor biztosan beinduljon, de ha nem és meleg a motor, vagy hidegen is, amikor még jó a kompresszió, akkor is el fog indulni - én sem szoktam kivárni, de most néha a nagy mínuszokban azért igényli.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7717 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:03:46 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.03 csütörtök, 21:02:14
Szia!
Tudod te, hogy hogy értem
Ezt úgy értettem, hogy ha ezt az időt kivárod csak segíted, hogy a motor biztosan beinduljon, de ha nem és meleg a motor, vagy hidegen is, amikor még jó a kompresszió, akkor is el fog indulni - én sem szoktam kivárni, de most néha a nagy mínuszokban azért igényli.
tudomén
-8-10-ben már én is kivárom, ennyit megérdemel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7718 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:32:21 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.03 csütörtök, 15:08:52
az ombudsmanhoz
viccet félre téve keress olyan helyet ahol van számítógépes diagnosztika az ilyen jellegű eltérés biztosan megmutatkozik a számítógép által mért értékekben.
Most derült számomra fény arra, hogy a termosztátom kaki, örökké nyitva van, nem melegszik üzemi hőmérsékletre az autó könnyen. Városban min 10km amire elmozdul a legalsó részről... lehet, hogy ez miatt magas nagyon a fogyasztásom? Automata váltónál mennyi a normális városi használatban???
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7719 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:28:57 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.02.02 szerda, 21:21:01
Sziasztok!
Jövök a 6-on,egyszer csak egyenletes visítás leszek figyelmes. Ahogy játszok a gázzal a visítás erősödik gyengül. Nekem nagyon gyanús a turbó bekrepált vagy valahol ennek a környéke (turbócsőnél kifúj?). Nem láttam hogy füstölt volna ,erő van(még!) de visít! Jó helyen tapogatózom? Milehet baj,mit nézzek,mire figyeljek? Egyáltalán lehet így közlekedni, vagy azonnal szerelő?
Üdv
Robi
Ma megnéztük turbó a bűnös, letört a lapát
, tengely még nem kotyog, ez jó jel mert talán lehet javítani! Turbógyár.hu-ról van valami tapasztalat,infó? Más turbó javítós? Ár,megbízhatóság,stb.?
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7720 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:33:17 »
Az izzítós témához:
Amíg izzít bekötöm az övet!
Utána indítózok.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7721 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:33:44 »
Idézetet írta: TZS - 2011.02.03 csütörtök, 22:33:17
Az izzítós témához:
Amíg izzít bekötöm az övet!
Utána indítózok.
én meg ha elértem az 50-et
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7722 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:55:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 22:33:44
én meg ha elértem az 50-et
én meg pécsig benymom a csati gombját és kuss van
de ez akkor van ha ideges vok
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7723 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:38:08 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.03 csütörtök, 21:32:21
Most derült számomra fény arra, hogy a termosztátom kaki, örökké nyitva van, nem melegszik üzemi hőmérsékletre az autó könnyen. Városban min 10km amire elmozdul a legalsó részről... lehet, hogy ez miatt magas nagyon a fogyasztásom? Automata váltónál mennyi a normális városi használatban???
Nem ettől ilyen magas az biztos.Ha bármilyen tesztet megnézel automataváltónál is csak jóesetben egy 0.5 literrel szabadna többet fogyasztani szerintem.Ismerős TDDI-je 9 litert eszik és ő azt is sokalja akkor mitszóljál te.Vidd el szerelőhöz konzuljtál vele mert ez nem normális.Én saját tapasztalat város 80% és most a hidegben 7.3 volt a fogyasztás.Ez nagyon nem jó!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7724 Dátum:
2011.02.04 péntek, 00:02:55 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.03 csütörtök, 13:24:36
Nem értem. Mindenki szuper fogyasztásokról 6,4-7,5l/100 km ír, nekem meg a legfinomabb menetben városban 11L-t fogyaszt, tankolás alapján, nem a mérő után...
hali.nekem városi használatban se lépi át a 6 litert.eddig a multkori -15 ben se ment 7.1 fölé...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7725 Dátum:
2011.02.04 péntek, 00:06:20 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.04 péntek, 00:02:55
hali.nekem városi használatban se lépi át a 6 litert.eddig a multkori -15 ben se ment 7.1 fölé...
Hamegnézed az eltérő értékeket akkor azok szinte elenyészőek ami apróságoktól függnek.De azért eggyet értesz azzal,hogy 11 liter nagyon nem jó......
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7726 Dátum:
2011.02.04 péntek, 00:21:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 21:03:46
tudomén
-8-10-ben már én is kivárom, ennyit megérdemel
Én mindig kivárom, ha esik ha fúj, ha +30 ha -10. Baj? Apukámtól ezt láttam amikor kisgyerek voltam és volt egy Fiat Tiponk
(meg volt Ritmonk és Regatank is mind diesel
)
Ha lámpánál véletlenül lefulladok a forgalomban, akkor szokta rögtön újra indítani.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7727 Dátum:
2011.02.04 péntek, 00:29:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 18:41:34
Na most én lehet hogy hülyén gondolom ezt, de ha raknék lefúlyószelepet akkor az igazából tényleg egy haszontalan dísz lenne rajta, mégpedig azért:
mert, ez nem a turbó levegőjét fújja le hanem feltölt a töltőlevegő egy kis valamit és azt???
ésmert hogy a diesel tényleg elbírna jósok töltőlevegőt??? Mert ha így van akkor felesleges azt még elereszteni
szeretném kicsit tisztábban látni légyszi világosítsatok fel
Hogyhaaaa nagyobb turbo lenne a gépen, akkor annak mi értelme van egy 2000ccm-is motornál?? Ennek a motornak honnan lenne akkora mennyiségű kipuff gáza hogy megppörgessen egy nagyobb turbot??
Megmondom őszintén ha tényleg megoldható a dolog hogy ráfér egy nagy turbo nagy coolerrel és eskküszöm megteszem
Azon tényleg lehet állítani elektronikailag, hogy a turbo mikortól kezdjen dolgozni? Amúgy készül a toldatom a katalizátor helyére
hali.a 151. oldalon irtam pár sort a lefujokrol.olvasd el.esetleg segit.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7728 Dátum:
2011.02.04 péntek, 00:32:17 »
Idézetet írta: Shad - 2011.02.04 péntek, 00:21:50
Én mindig kivárom, ha esik ha fúj, ha +30 ha -10. Baj? Apukámtól ezt láttam amikor kisgyerek voltam és volt egy Fiat Tiponk
(meg volt Ritmonk és Regatank is mind diesel
)
Ha lámpánál véletlenül lefulladok a forgalomban, akkor szokta rögtön újra indítani.
Nem baj azalatt még ég és elalszik a z övet becsatolod.De atz izzítás nem kell a TDCI-nek erről keresd meg TZS-nak van egy kis filmje a YOUTUBE-n.Az elég érdekes.A régi dieseleknek kellett várni sőt én akkor mikor az volt még hidegben megvártam míg kattan a relé.Most csak addig várok míg az ízzitás jelző elalszik és pöcc.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 00:33:52 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7729 Dátum:
2011.02.04 péntek, 00:37:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.04 péntek, 00:06:20
Hamegnézed az eltérő értékeket akkor azok szinte elenyészőek ami apróságoktól függnek.De azért eggyet értesz azzal,hogy 11 liter nagyon nem jó......
az még egy benzinestöl is becsületes fogyasztás....ottan valami probléma lesz...
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7730 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:13:45 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.04 péntek, 00:02:55
hali.nekem városi használatban se lépi át a 6 litert.eddig a multkori -15 ben se ment 7.1 fölé...
Nállam is diesel-es kieg.fűtéssel és kb 80-90% vársoban sem ment még 6,4 fölé.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7731 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:19:35 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.02.03 csütörtök, 22:28:57
Ma megnéztük turbó a bűnös, letört a lapát
, tengely még nem kotyog, ez jó jel mert talán lehet javítani! Turbógyár.hu-ról van valami tapasztalat,infó? Más turbó javítós? Ár,megbízhatóság,stb.?
Húh ez elég szomorú hír
A hibajelenségről hadd kérdezzek. Mennyire hangos ez a visítás? Ez egy kicsit besurlodó hang is? A teljes lapát letört, vagy csak egy
része? Ez a szivócsonk lebontásával láthatóvá is vált, vagy jobban szét kellett szedni? Milyen a turbód, elektromos, vákumos vezérlésű?
Csak azért érdekel, mert nálam is lett kb 3/4 éve egy a turbó üzemével párhuzamba hozható kicsit besurrogó hang - lehet, hogy hasonló cipőben járok. Erő van, nem füstől, de ez az új hangom eddig nem volt. Attól félek hogy lehet kicsit beleér a turbó forgó része a házba. Ez esetleg magyarázná azt a jelenségemet is, hogy 4-ben 5-ben padló gázon van egy pont amitöl kezdve kicsit csökken a gyorsításom, lehet ilyenkor fékeződik a turbóm forgó mozgása, korlátozodik a levegőszállításom és így a további teljesítmény felszabadítás.
Nagyon érdekelnek a fejlemények, a használható tapasztalataid - oszd majd meg velem/velünk
Kösz: Tamás
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7732 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:04:03 »
Sziasztok!
Meg mondaná valaki, hogy a 130 Le TDCi vákuumvezérlésű változó geós túrbós motoroknak melyik a motorkódja.
Egy turbó kód adatbázisban szeretném megnézni és összevetni az én TDDi-m turbó kódjával
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7733 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:12:35 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 09:04:03
Sziasztok!
Meg mondaná valaki, hogy a 130 Le TDCi vákuumvezérlésű változó geós túrbós motoroknak melyik a motorkódja.
Egy turbó kód adatbázisban szeretném megnézni és összevetni az én TDDi-m turbó kódjával
FMBA és GT1749v van rajta
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7734 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:40:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.04 péntek, 09:12:35
FMBA és GT1749v van rajta
Relhist!
A GT1749V turbó családon belül vannak eltérések, ezt szeretném kikövetkeztetni.
Amit találtam az ez:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP 01- 2.0L D 130HP FMBA GT1749V
714467-5014S
3S7Q6K682AF
(Duratorq DI) Enquiries ›
illetve:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP 03- 2.0L D 130HP GT1749V
728680-5013S
4S7Q6K682EL
Enquiries
Az én TDDi-m meg ez:
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2001 2.0/4 115 Duratorq GT1749V
704226-0007
1S7Q6K682BH
Enquiries
A
turbo code
és az
O.E.M. Turbo code
vannak külömbségek
Amin törpölök: ha turbót kéne esetleg újíttatnom, esetleg egy 130 Le-s belsőt kellene betetetni, mert gondolom, ha a blokk egyforma, a teljesítménynövelést nem csak a befecskendező rendszer CR-re való cseréjével érték csak el, a nagyobb teljesítményhez több (vagy jobban porlasztott) anyag és több levegő kellhet. Hátha a belsőrészekben rejlik ilyen jellegű külömbség.
Van ilyen jellegű ismeretetek?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7735 Dátum:
2011.02.04 péntek, 09:58:58 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 09:40:31
Relhist!
A GT1749V turbó családon belül vannak eltérések, ezt szeretném kikövetkeztetni.
Amit találtam az ez:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP 01- 2.0L D 130HP FMBA GT1749V
714467-5014S
3S7Q6K682AF
(Duratorq DI) Enquiries ›
illetve:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP 03- 2.0L D 130HP GT1749V
728680-5013S
4S7Q6K682EL
Enquiries
Az én TDDi-m meg ez:
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2001 2.0/4 115 Duratorq GT1749V
704226-0007
1S7Q6K682BH
Enquiries
A
turbo code
és az
O.E.M. Turbo code
vannak külömbségek
Amin törpölök: ha turbót kéne esetleg újíttatnom, esetleg egy 130 Le-s belsőt kellene betetetni, mert gondolom, ha a blokk egyforma, a teljesítménynövelést nem csak a befecskendező rendszer CR-re való cseréjével érték csak el, a nagyobb teljesítményhez több (vagy jobban porlasztott) anyag és több levegő kellhet. Hátha a belsőrészekben rejlik ilyen jellegű külömbség.
Van ilyen jellegű ismeretetek?
Ha jól látom, a szívócső végének kiképzésében van eltérés. A 0007-es végű sima, a másiknak válla van.
Micorocat-ban kellene megnézni, milyen cikkszámokat hoz hozzá, az alapján eldől, felmegy-e rá.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7736 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:00:04 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 08:19:35
Húh ez elég szomorú hír
A hibajelenségről hadd kérdezzek. Mennyire hangos ez a visítás? Ez egy kicsit besurlodó hang is? A teljes lapát letört, vagy csak egy
része? Ez a szivócsonk lebontásával láthatóvá is vált, vagy jobban szét kellett szedni? Milyen a turbód, elektromos, vákumos vezérlésű?
Csak azért érdekel, mert nálam is lett kb 3/4 éve egy a turbó üzemével párhuzamba hozható kicsit besurrogó hang - lehet, hogy hasonló cipőben járok. Erő van, nem füstől, de ez az új hangom eddig nem volt. Attól félek hogy lehet kicsit beleér a turbó forgó része a házba. Ez esetleg magyarázná azt a jelenségemet is, hogy 4-ben 5-ben padló gázon van egy pont amitöl kezdve kicsit csökken a gyorsításom, lehet ilyenkor fékeződik a turbóm forgó mozgása, korlátozodik a levegőszállításom és így a további teljesítmény felszabadítás.
Nagyon érdekelnek a fejlemények, a használható tapasztalataid - oszd majd meg velem/velünk
Kösz: Tamás
Gázadáskor tisztán hallani a sivító inkább fütyülő hangot, és ez mellett egy alap morgó hang,ami gázadáskor erősödik. Simán áthalatszik a motorhangon. Erő van. Semmi előjele nem volt,ha csak az nem hogy kb. 1 hete gyorsításkor kicsit többet kormolt mint szokott(érzésre). Egyik pillanatról a másikra történt. Én összefüggésbe hoztam a nagy hideggel
A szerelőnél annyi történt, hogy lehúztuk a turbóról a gumi csöveket (3-at) és belenéztünk a turbóba, így derült ki hogy a lapát(k)ból letörött. A továbbiakról majd írok, elméletileg hétfőn viszem javítani a turbót (ha lehet) utána okosabb leszek.
Üdv
Robi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7737 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:04:33 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.02.04 péntek, 10:00:04
Gázadáskor tisztán hallani a sivító inkább fütyülő hangot, és ez mellett egy alap morgó hang,ami gázadáskor erősödik. Simán áthalatszik a motorhangon. Erő van. Semmi előjele nem volt,ha csak az nem hogy kb. 1 hete gyorsításkor kicsit többet kormolt mint szokott(érzésre). Egyik pillanatról a másikra történt. Én összefüggésbe hoztam a nagy hideggel
A szerelőnél annyi történt, hogy lehúztuk a turbóról a gumi csöveket (3-at) és belenéztünk a turbóba, így derült ki hogy a lapát(k)ból letörött. A továbbiakról majd írok, elméletileg hétfőn viszem javítani a turbót (ha lehet) utána okosabb leszek.
Üdv
Robi
nagyon ne terheld, mert a kiegyensúlyozatlan járás nagy fordulatnál tengelytörést okoz, ami miatt javíthatatlan a turbó, a csapágyakon átfolyó olaj felturbósodást okozhat, esetleg teleszórja a motort fémdarabokkal, stb. Így is elképzelhető hogy javíthatatlan, ha a járókerék belemart a házba. Ha nem akarják felújítani megbízható műhelyben, akkor ne nagyon erőltesd, mert nem lesz jó a sufnimegoldás.
(az enyémen volt már turbótörés, nem vállalták a javítását, cserés lett)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7738 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:07:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.04 péntek, 10:04:33
nagyon ne terheld, mert a kiegyensúlyozatlan járás nagy fordulatnál tengelytörést okoz, ami miatt javíthatatlan a turbó, a csapágyakon átfolyó olaj felturbósodást okozhat, esetleg teleszórja a motort fémdarabokkal, stb. Így is elképzelhető hogy javíthatatlan, ha a járókerék belemart a házba. Ha nem akarják felújítani megbízható műhelyben, akkor ne nagyon erőltesd, mert nem lesz jó a sufnimegoldás.
(az enyémen volt már turbótörés, nem vállalták a javítását, cserés lett)
viszont ha még felújítható akkor érdemes lehet ebayen keresni hozzá felújító szettet mert jóval olcsóbb mint magyarországon
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7739 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:27:07 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.02.04 péntek, 10:00:04
Gázadáskor tisztán hallani a sivító inkább fütyülő hangot, és ez mellett egy alap morgó hang,ami gázadáskor erősödik. Simán áthalatszik a motorhangon. Erő van. Semmi előjele nem volt,ha csak az nem hogy kb. 1 hete gyorsításkor kicsit többet kormolt mint szokott(érzésre). Egyik pillanatról a másikra történt. Én összefüggésbe hoztam a nagy hideggel
A szerelőnél annyi történt, hogy lehúztuk a turbóról a gumi csöveket (3-at) és belenéztünk a turbóba, így derült ki hogy a lapát(k)ból letörött. A továbbiakról majd írok, elméletileg hétfőn viszem javítani a turbót (ha lehet) utána okosabb leszek.
Üdv
Robi
kösz az infókat
Naplózva
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7740 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:28:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.04 péntek, 10:04:33
nagyon ne terheld, mert a kiegyensúlyozatlan járás nagy fordulatnál tengelytörést okoz, ami miatt javíthatatlan a turbó, a csapágyakon átfolyó olaj felturbósodást okozhat, esetleg teleszórja a motort fémdarabokkal, stb. Így is elképzelhető hogy javíthatatlan, ha a járókerék belemart a házba. Ha nem akarják felújítani megbízható műhelyben, akkor ne nagyon erőltesd, mert nem lesz jó a sufnimegoldás.
(az enyémen volt már turbótörés, nem vállalták a javítását, cserés lett)
Kösz,de amióta meghallottam nem mentem csak kb. 20km azt is max 1500f/min,most áll az ótó.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7741 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:28:54 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 09:40:31
A GT1749V turbó családon belül vannak eltérések, ezt szeretném kikövetkeztetni.
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP 03- 2.0L D 130HP GT1749V
728680-5013S
4S7Q6K682EL
Enquiries
Ez lehet, hogy már az elektromos vezérlésű, mert az 2003/08-tól van talán
Naplózva
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7742 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:30:24 »
Szerintetek melyik jobb (értsd megbízható,ár,stb) turbó szervíz DTK or Turbógyár? Van tapasztalat?
Robi
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7743 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:33:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.04 péntek, 09:58:58
Ha jól látom, a szívócső végének kiképzésében van eltérés. A 0007-es végű sima, a másiknak válla van.
Micorocat-ban kellene megnézni, milyen cikkszámokat hoz hozzá, az alapján eldől, felmegy-e rá.
Ha csak ennyi lenne a külömbség az nem okozhat sok gondot. Vajon több levegőt is tudnak szállítani a 130 Le turbói? Egy más méretű, vagy állású kompresszor kerékkel biztosan megoldható nem?
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7744 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:52:56 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.03 csütörtök, 17:49:06
Szerintem én is tőle vettem Mittó Gábor itt hírdette magát a xenon topicban.
GE SENSATION.
Jó izzókat árul.
Megmérettem és 22000 Lumen volt mind kettő.
:
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7745 Dátum:
2011.02.04 péntek, 12:42:49 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 09:40:31
Relhist!
A GT1749V turbó családon belül vannak eltérések, ezt szeretném kikövetkeztetni.
Amit találtam az ez:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP 01- 2.0L D 130HP FMBA GT1749V
714467-5014S
3S7Q6K682AF
(Duratorq DI) Enquiries ›
illetve:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP 03- 2.0L D 130HP GT1749V
728680-5013S
4S7Q6K682EL
Enquiries
Az én TDDi-m meg ez:
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2001 2.0/4 115 Duratorq GT1749V
704226-0007
1S7Q6K682BH
Enquiries
A
turbo code
és az
O.E.M. Turbo code
vannak külömbségek
Amin törpölök: ha turbót kéne esetleg újíttatnom, esetleg egy 130 Le-s belsőt kellene betetetni, mert gondolom, ha a blokk egyforma, a teljesítménynövelést nem csak a befecskendező rendszer CR-re való cseréjével érték csak el, a nagyobb teljesítményhez több (vagy jobban porlasztott) anyag és több levegő kellhet. Hátha a belsőrészekben rejlik ilyen jellegű külömbség.
Van ilyen jellegű ismeretetek?
ugyanaz mindegyik turbó...2 fajta van MKIII-hoz : GT1749V ,GT2049S egyik változós másik fix....
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7746 Dátum:
2011.02.04 péntek, 12:54:38 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.03 csütörtök, 20:40:53
"Nem kell kiszedni.
Próbalámpával meg tudod nézni a helyén.
Gyújtást adsz és a lámpa egyik érintkezőjét testhez rakod /én a turbo előtti fényes lemezhez tettem/
a másik érintkezőt meg az izzítók tetejéhez érinted.
Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.
ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban
/Bunyek jóvoltából/"
Reggel kimértem műszerrel az izzítókat. Kapnak áramot. Olyan 10.8-11.2v közötti értéket mutatott a műszer -2 fokos hideg motornál.
Gyújtás ráadása után pontosan 30 mp-el kattan a relé, és megszűnik az izzítás.
Úgy látszik ez ilyen.
Reggel is a fehér füst jött, majd elmúlt. Utána lett gőz...
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7747 Dátum:
2011.02.04 péntek, 12:58:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.04 péntek, 12:42:49
ugyanaz mindegyik turbó...2 fajta van MKIII-hoz : GT1749V ,GT2049S egyik változós másik fix....
Szia!
Azért ha pl itt körbenézel a GT1749V turbócsalád több motorhoz illeszthető típusait találod. Még Mondeon belül is több van
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7748 Dátum:
2011.02.04 péntek, 13:04:27 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.04 péntek, 12:54:38
Reggel kimértem műszerrel az izzítókat. Kapnak áramot. Olyan 10.8-11.2v közötti értéket mutatott a műszer -2 fokos hideg motornál.
Gyújtás ráadása után pontosan 30 mp-el kattan a relé, és megszűnik az izzítás.
Úgy látszik ez ilyen.
Reggel is a fehér füst jött, majd elmúlt. Utána lett gőz...
Megnézetted a pcsúcsokat/poharazás/?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7749 Dátum:
2011.02.04 péntek, 13:08:45 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 12:58:11
Szia!
Azért ha pl itt körbenézel a GT1749V turbócsalád több motorhoz illeszthető típusait találod. Még Mondeon belül is több van
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V
tök mindegy a bele ugyanaz/akkora..a többi lényegtelen..
veszel egy olyat mint én és biztos hogy érzel változást...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 13:10:18 írta Bunyek
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
148
149
150
151
152
153
154
[
155
]
156
157
158
159
160
161
162
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ