Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.04 hétfő, 22:01:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14536014 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10550 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:52:08 »

A porlasztók újak ,3-at cseréltem most meg 1- et fél éve.Poharazáskor tutinak tünnek.Menetközben is teszteltük többször IDS-el,minden jónak tűnik üzanyomás 1650 bar körül van maxon.Terheléskor mégis P0255:-(  falbav
HA a porlasztócsúcsok jók, és ha megvolt az 1650 bar a nagynyomásún akkor azt kár piszkálni. Lehet hogy csak máshol kellene tankolnod. Fogyjon ki a mostani üzemanyag tankolj bele máshol pl valami premium nyálat. Ha ez nem segít akkor nézesd meg a railnyomás szenzort.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10551 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:58:26 »

Tetudod de neharagudj minden olajcserekor go szürőt cserélek!!!!És nincs is gondom és nem is megyek az olajjal annyit mit mondanak rá gyárilag-.12-13e között mindent cserélek hidd el megéri és csak kútnál tankolok.10e-ként teszek bele PROTEC-et.
Ez megnyugtatásnak jó de igazából felesleges. A TDCi-nél 20ekm az olaj 60ekm a gázolajszűrő csere periódus. Adalékot nem igényel , mint ahogy a premium gázolaj is (talán csak az extrem hideg kivételével) felesleges bele.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10552 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 21:26:51 »

Ez megnyugtatásnak jó de igazából felesleges. A TDCi-nél 20ekm az olaj 60ekm a gázolajszűrő csere periódus. Adalékot nem igényel , mint ahogy a premium gázolaj is (talán csak az extrem hideg kivételével) felesleges bele.
Igazad is van meg nem is.Nekem ez így jó és a szerelőm nem is csinálná másképp.Itt múltkor valakinek más is ezt ajánlotta ki itt ki ott tankol és látod mikjönnek közbe.Nekem még ebből gondom nemvolt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10553 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 22:26:04 »

Igazad is van meg nem is.Nekem ez így jó és a szerelőm nem is csinálná másképp.Itt múltkor valakinek más is ezt ajánlotta ki itt ki ott tankol és látod mikjönnek közbe.Nekem még ebből gondom nemvolt.


Mindenkinek ízlések és pofonok Smiley Mi is a 20ezer/60ezer km-es periódusokat használjuk,aztán egyiknek sincsen eddig semmi baja Smiley Kop kop kop Smiley
Naplózva
Koris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #10554 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 23:36:21 »

HA a porlasztócsúcsok jók, és ha megvolt az 1650 bar a nagynyomásún akkor azt kár piszkálni. Lehet hogy csak máshol kellene tankolnod. Fogyjon ki a mostani üzemanyag tankolj bele máshol pl valami premium nyálat. Ha ez nem segít akkor nézesd meg a railnyomás szenzort.
Ja a railszenzort is cseréltük,sőt a railnyomást menet közben folyamatosan mérem egy multimeterrel:-)
Havonta megyek kb 7000 Km- t,és már jó pár hónapja szenvedek ezzel a problémával.IDS szerint jo a szivattyú.Kínomban már CMP -t is cseréltem.Turbónyomás rendben,az egész csőrendszer coolerrel tömìtésekkel rendben ,EGR dugózva,MAP,MAF tesztelve.
Naplózva

2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10555 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 23:38:42 »

Felesleges pénzkidobásnak viszont nagyszerű! Természetesen csak "gyárit", hogy jó drága legyen  wave

Mindenki más és más,Tisler így tartja rendben a kocsit,más meg máshogyan,ez mindenki szíve joga Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10556 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 23:43:10 »

Felesleges pénzkidobásnak viszont nagyszerű! Természetesen csak "gyárit", hogy jó drága legyen  wave
Ez tudom nekem szól.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #10557 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 10:55:26 »

Ja a railszenzort is cseréltük,sőt a railnyomást menet közben folyamatosan mérem egy multimeterrel:-)
Havonta megyek kb 7000 Km- t,és már jó pár hónapja szenvedek ezzel a problémával.IDS szerint jo a szivattyú.Kínomban már CMP -t is cseréltem.Turbónyomás rendben,az egész csőrendszer coolerrel tömìtésekkel rendben ,EGR dugózva,MAP,MAF tesztelve.
Ne multiméterrel mérd, hanem ODB diaggal. Én úgy mértem. Rögzítettem a gázpedálállást, a fordulatszámot és a railnyomást egy grafikonban. Szépen látszott, hogy a railnyomás követi a gázpedálállást, aztán az izzítóvillogással egy időben hirtelen leesik, majd megnő.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10558 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 12:23:25 »

Felesleges pénzkidobásnak viszont nagyszerű! Természetesen csak "gyárit", hogy jó drága legyen  wave
mindenki a saját meglátása szerint cselekszik, ha neki eddig így vált be akkor valamit biztosan jól csinál!!
Nem hiszem hogy szóvá kéne ezt tenni!!  levele
Ő sem szól be mert te nem így teszel...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #10559 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 17:16:14 »

Sziasztok!

Kérdésem volna, miszerint:

- Porlasztókat bemérettem, mert 2x már bevillant, mérés szerint jók, viszont visszatétel után nincs erő a kocsiban max 50LE és gyorsításkor remeg, folyamatos sebességgel haladva nem csinálja, fékezéskor nem csinálja (valószínű tehát, hogy nem a futómű környékére kell gyanakodnom).
- Kormol, mondjuk előtte is tette elég komolyan; EGR ledugózva, MAF tisztítva, szűrők újjak, gyáriak, turbócső nem repedt.
- fogyasztás kb. 0,8 literrel több mint előtte.
- 2x is beírta a kódot a szerelő, hátha..., de nem.
- simán indul, fordulatszám nem ingadozik, nem kopog (cürrög), nincs érdekes szaga a kipuffnak.

Merre keresgéltessek a szerelővel, illetve normális szerelőt tudtok ajánlani, mert ha nem jött össze neki, mi a garancia, hogy visszaviszem és jó lesz.

Köszi, üdv!
Andris
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10560 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 17:50:00 »

Sziasztok!

Kérdésem volna, miszerint:

- Porlasztókat bemérettem, mert 2x már bevillant, mérés szerint jók, viszont visszatétel után nincs erő a kocsiban max 50LE és gyorsításkor remeg, folyamatos sebességgel haladva nem csinálja, fékezéskor nem csinálja (valószínű tehát, hogy nem a futómű környékére kell gyanakodnom).
- Kormol, mondjuk előtte is tette elég komolyan; EGR ledugózva, MAF tisztítva, szűrők újjak, gyáriak, turbócső nem repedt.
- fogyasztás kb. 0,8 literrel több mint előtte.
- 2x is beírta a kódot a szerelő, hátha..., de nem.
- simán indul, fordulatszám nem ingadozik, nem kopog (cürrög), nincs érdekes szaga a kipuffnak.

Merre keresgéltessek a szerelővel, illetve normális szerelőt tudtok ajánlani, mert ha nem jött össze neki, mi a garancia, hogy visszaviszem és jó lesz.

Köszi, üdv!
Andris

Bp-n Vik-et tudom(juk) javasolni. A Lurdival szemben ténykedik.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.13 hétfő, 17:53:19 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #10561 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 21:28:45 »

Bp-n Vik-et tudom(juk) javasolni. A Lurdival szemben ténykedik.
Valaki elküldené a számát mert nem találom a fórumon.
Köszi!
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10562 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 22:04:16 »

Sziasztok!

Kérdésem volna, miszerint:

- Porlasztókat bemérettem, mert 2x már bevillant, mérés szerint jók, viszont visszatétel után nincs erő a kocsiban max 50LE és gyorsításkor remeg, folyamatos sebességgel haladva nem csinálja, fékezéskor nem csinálja (valószínű tehát, hogy nem a futómű környékére kell gyanakodnom).
- Kormol, mondjuk előtte is tette elég komolyan; EGR ledugózva, MAF tisztítva, szűrők újjak, gyáriak, turbócső nem repedt.
- fogyasztás kb. 0,8 literrel több mint előtte.
- 2x is beírta a kódot a szerelő, hátha..., de nem.
- simán indul, fordulatszám nem ingadozik, nem kopog (cürrög), nincs érdekes szaga a kipuffnak.

Merre keresgéltessek a szerelővel, illetve normális szerelőt tudtok ajánlani, mert ha nem jött össze neki, mi a garancia, hogy visszaviszem és jó lesz.

Köszi, üdv!
Andris

Ment pü.Hogy lettek felprogramozva a csúcsok?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10563 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 23:41:58 »

Sziasztok!

Kérdésem volna, miszerint:

- Porlasztókat bemérettem, mert 2x már bevillant, mérés szerint jók, viszont visszatétel után nincs erő a kocsiban max 50LE és gyorsításkor remeg, folyamatos sebességgel haladva nem csinálja, fékezéskor nem csinálja (valószínű tehát, hogy nem a futómű környékére kell gyanakodnom).
- Kormol, mondjuk előtte is tette elég komolyan; EGR ledugózva, MAF tisztítva, szűrők újjak, gyáriak, turbócső nem repedt.
- fogyasztás kb. 0,8 literrel több mint előtte.
- 2x is beírta a kódot a szerelő, hátha..., de nem.
- simán indul, fordulatszám nem ingadozik, nem kopog (cürrög), nincs érdekes szaga a kipuffnak.

Merre keresgéltessek a szerelővel, illetve normális szerelőt tudtok ajánlani, mert ha nem jött össze neki, mi a garancia, hogy visszaviszem és jó lesz.

Köszi, üdv!
Andris

akkor kipufogó oldal vagy turbó probléma.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10564 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 23:43:57 »

Ja a railszenzort is cseréltük,sőt a railnyomást menet közben folyamatosan mérem egy multimeterrel:-)
Havonta megyek kb 7000 Km- t,és már jó pár hónapja szenvedek ezzel a problémával.IDS szerint jo a szivattyú.Kínomban már CMP -t is cseréltem.Turbónyomás rendben,az egész csőrendszer coolerrel tömìtésekkel rendben ,EGR dugózva,MAP,MAF tesztelve.
lendkerékkel hogy állsz? extrém esetben a lendkerék (vagy a rögzítés) hibájából sérülhet a CKP-CMP szinkron, amit tipikusan átmeneti hiba, de ilyenkor is p0251 lesz a DTC. Szkóppal nézesd meg a ckp/cmp jelalakokat terhelés mellett.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FTiby
Vendég
« Új hozzászólás #10565 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:29:41 »

Üdv Mindenkinek!  integet2

Először is afelől érdeklődnék, hogy Szabolcs megyében tudnátok e ajánlani egy tuti megbízható szerelőt ?! (De nem Ford szervizt  gun )
A problémám pedig a következő:
Van nekem egy csodálatos Mondeom (Turnier 2.0 TDCI 2002)aminek már több mint egy éve élvezem meglétét. Idáig.  rinya
Ugyanis valami nagy gáz van vele.
Kezdődött ott hogy tavaly novemberben kicserélték az izzítógyertyákat (itt a hengerfej is piszkálva volt), ugyanis hidegben nehezen és egy füstcsóvával indult a drága. Csere után egy darabig semmi gond. Aztán jöttek egyéb hibák.
Autó menet közben megállt. Kocsi kihuzat, eléri 3ezres fordulat, izzításjelző bevillan és megáll a motor.
Következő nap már be sem indult. Kicserélték (remélem jól írom) az alsó és felső holtpont jeladót, autó indul, működik, használ egy darabig.
Aztán megint elő jött a leállós hiba, illetve a kuplungnál is gond volt. Márciusban kettős-tömegű lendkerék lendkerék csere illetve valamelyik jeladóm állítólag nem volt a helyén rendesen (állítás szerint ez okozta a leállást) azt kiszedték és megtakarították. Hiba megszűnt.  worship
Akkor jött egy alapjárati jelenség ami olyan mintha hajóban ülnék. Alapjáraton (számomra) mintha össze-vissza lötyögne az autó. Alapjárat olyan 800 körüli egyébként. Műszer rádug, nincs semmilyen hibajelzés.
Most pedig ott tartok, hogy nem tudom kihez húzzam a kocsit. Ugyanis a szervizesek legutóbbi "nincs hibakódos" hozzáállásukkal na meg jó drágák is egyenlőre kilőve.
A probléma a következő: Nagyon nehezen indul és összevissza csattogósan füstöt pöfékelve jár.
Az alábbi linken látható rövid videón megtekinthető:
Kód:
http://www.videok.hu/view_video.php?viewkey=babc7bcfa0047f63e475
Illetőleg a képen sárgával jelzett helyen jön az a füstöcske. A pirossal jelzett csavarnál pedig szerintem meg van szakadva a menet ugyanis meghúzni nem tudom, forog a drága:

Remélem tudtok ajánlani valami szerelőt Szabolcs megyében.   help
Előre is köszönettel.  worship FTiby
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10566 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:55:37 »

Üdv Mindenkinek!  integet2

Először is afelől érdeklődnék, hogy Szabolcs megyében tudnátok e ajánlani egy tuti megbízható szerelőt ?! (De nem Ford szervizt  gun )
A problémám pedig a következő:
Van nekem egy csodálatos Mondeom (Turnier 2.0 TDCI 2002)aminek már több mint egy éve élvezem meglétét. Idáig.  rinya
Ugyanis valami nagy gáz van vele.
Kezdődött ott hogy tavaly novemberben kicserélték az izzítógyertyákat (itt a hengerfej is piszkálva volt), ugyanis hidegben nehezen és egy füstcsóvával indult a drága. Csere után egy darabig semmi gond. Aztán jöttek egyéb hibák.
Autó menet közben megállt. Kocsi kihuzat, eléri 3ezres fordulat, izzításjelző bevillan és megáll a motor.
Következő nap már be sem indult. Kicserélték (remélem jól írom) az alsó és felső holtpont jeladót, autó indul, működik, használ egy darabig.
Aztán megint elő jött a leállós hiba, illetve a kuplungnál is gond volt. Márciusban kettős-tömegű lendkerék lendkerék csere illetve valamelyik jeladóm állítólag nem volt a helyén rendesen (állítás szerint ez okozta a leállást) azt kiszedték és megtakarították. Hiba megszűnt.  worship
Akkor jött egy alapjárati jelenség ami olyan mintha hajóban ülnék. Alapjáraton (számomra) mintha össze-vissza lötyögne az autó. Alapjárat olyan 800 körüli egyébként. Műszer rádug, nincs semmilyen hibajelzés.
Most pedig ott tartok, hogy nem tudom kihez húzzam a kocsit. Ugyanis a szervizesek legutóbbi "nincs hibakódos" hozzáállásukkal na meg jó drágák is egyenlőre kilőve.
A probléma a következő: Nagyon nehezen indul és összevissza csattogósan füstöt pöfékelve jár.
Az alábbi linken látható rövid videón megtekinthető:
Kód:
http://www.videok.hu/view_video.php?viewkey=babc7bcfa0047f63e475
Illetőleg a képen sárgával jelzett helyen jön az a füstöcske. A pirossal jelzett csavarnál pedig szerintem meg van szakadva a menet ugyanis meghúzni nem tudom, forog a drága:

Remélem tudtok ajánlani valami szerelőt Szabolcs megyében.   help
Előre is köszönettel.  worship FTiby

Ez bizony porlasztó lesz. A CMP-CPK páros jelproblémájára azonnal tiltással reagál. A hibás alapjárat egyértelműen nyomás/visszafolyás gond.
Porlasztók ki, diagnosztika próbapadon, szűrőcsere, ellenőrzés fémreszelékre.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10567 Dátum: 2011.06.14 kedd, 16:00:01 »

Hengerfej tömítés?

Ez bizony porlasztó lesz. A CMP-CPK páros jelproblémájára azonnal tiltással reagál. A hibás alapjárat egyértelműen nyomás/visszafolyás gond.
Porlasztók ki, diagnosztika próbapadon, szűrőcsere, ellenőrzés fémreszelékre.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10568 Dátum: 2011.06.14 kedd, 17:17:10 »

Ez bizony porlasztó lesz. A CMP-CPK páros jelproblémájára azonnal tiltással reagál. A hibás alapjárat egyértelműen nyomás/visszafolyás gond.
Porlasztók ki, diagnosztika próbapadon, szűrőcsere, ellenőrzés fémreszelékre.

sztem nem. ahol sárga jelölés van és ott füstöl az szívás jól. az a csavar ami pirossal van jelölve meg van szakadva ... az rögzíti a közös nyomócsövet. ha az eddig 1 rögzítéssel kalimpált szabadon akkor sajnos simán lehet rajta 1 hajszálrepedés ahol kitakarodik a go. a levegő + be, így állandóan levegősödik a rendszer. ezért már járhat összevissza a motor, és a füstre is van magyarázat. a porlasztóhibánál hiányzik a magyarázat a motortérben lévő füstre.

sajnos nem bizonyítható, de ezt akkor baxxták el amikor szétkapták a motort az izzítógyertyák miatt. monnyuk én azt se értem mit kellett bónuszba piszkálni a hengerfejen, a szívósoron kívül.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.14 kedd, 17:18:44 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10569 Dátum: 2011.06.14 kedd, 17:19:07 »

Hengerfej tömítés?


az ettől jóval lentebb van.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #10570 Dátum: 2011.06.14 kedd, 17:40:23 »

HElo

Egr-szelepem dugózva volt de kiszedtem belőle amiatt hogy világit a lámpa mivel eur4es.
Vagy 1 hónapja csak omw-nél tankoltam gázolajat és észrevettem h 2- 3 asban az autó alacsonyab fordulatról való gázadásra maga mögött hagy jókora füstöt.
Az omw-s üzanyag kiment belöle ma molossal feltankoltam mintha mérséklődött volna a füstölés de nem olyan mint régebben

Lehet oka hogy kivettem az EGr dugót?

Vagy esetleg mi miatt fütölhet még jobban az autó?
az olaj 12000km nél jár gázolajszröt(Ford) egy hete cseréltem de az előtte lévő is olyan 12 ezret ment.

Várom a válaszokat ki mit gondol köszi
Naplózva
FTiby
Vendég
« Új hozzászólás #10571 Dátum: 2011.06.14 kedd, 17:46:45 »

sajnos nem bizonyítható, de ezt akkor baxxták el amikor szétkapták a motort az izzítógyertyák miatt. monnyuk én azt se értem mit kellett bónuszba piszkálni a hengerfejen, a szívósoron kívül.
Nem tudom pontosan hogy mi, de azt mondták azért kellett leszedni a hengerfejet, mert az izzítógyertya nem tudom milyen része beleszakadt a nem tudom pontosan mibe (bocsi, de nem vagyok egy autózseni) és azt csak így lehet orvosolni. Remélem így volt.  szomoru1
Naplózva
p4czy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #10572 Dátum: 2011.06.14 kedd, 17:57:09 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy az autó erősen kerregő,csörömpölő hangot ad és rázkódik,a szerelő azt mondta, hogy sajnos valószínűleg lendkereket kell cserélni benne. (lendkerék + kuplung, kinyomócsapágy) Emellé a szerelő még azt mondta, hogy a hosszbordásszíjak görgői is csere érettek. Az igazi kérdésem az lenne, hogy ha ennyit ráölünk az autóra akkor még miket lenne érdemes átnézetni, kicseréltetni ezek mellett?  (Az autó újabban nagy gáznál eléggé nagy füstöt is ereget) (Típus: 2004-s Mondeo 2.0 tdci , 96kW, 6 seb kombi, ca.235 000 km). Eddigi próblémája , csak a turbócső volt, 3x lyukadt ki. (kb 70000 km-enként)
Naplózva

2006 Fl2 Sedan 2.0 TDCi 96kW Ghia, EGR off
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10573 Dátum: 2011.06.14 kedd, 18:00:18 »

Nem tudom pontosan hogy mi, de azt mondták azért kellett leszedni a hengerfejet, mert az izzítógyertya nem tudom milyen része beleszakadt a nem tudom pontosan mibe (bocsi, de nem vagyok egy autózseni) és azt csak így lehet orvosolni. Remélem így volt.  szomoru1

ilyen sajnos előfordulhat, de én még akkor se kezdek rögtön hengerfejet bontani ha beleszakadt az izzítógyertya. van lehetőség még akkor is amit először megpróbálok elkövetni. persze voltam már úgy, h mindenképp bontás lett a vége, és keményen kellett ütni a beszakadt csonkot mire kijött de nem a "szedjükapróra" dolog az első lépés ... nekem.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10574 Dátum: 2011.06.14 kedd, 18:11:34 »

olyan hangja van mintha kifújna valahol,nem lehet hogy pont az izzitógyertyánál...meghúzták rendesen őket?
szedd le a szivócsonkot azt ugy inditózzatok,akkor jobban látszik honnan jön a füst, de nem porlasztós szerintem sem amugy.
Magától rohad le ,vagy te állitottad le a videón?
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.14 kedd, 18:15:27 írta Bunyek » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10575 Dátum: 2011.06.14 kedd, 21:40:08 »

HElo

Egr-szelepem dugózva volt de kiszedtem belőle amiatt hogy világit a lámpa mivel eur4es.
Vagy 1 hónapja csak omw-nél tankoltam gázolajat és észrevettem h 2- 3 asban az autó alacsonyab fordulatról való gázadásra maga mögött hagy jókora füstöt.
Az omw-s üzanyag kiment belöle ma molossal feltankoltam mintha mérséklődött volna a füstölés de nem olyan mint régebben

Lehet oka hogy kivettem az EGr dugót?

Vagy esetleg mi miatt fütölhet még jobban az autó?
az olaj 12000km nél jár gázolajszröt(Ford) egy hete cseréltem de az előtte lévő is olyan 12 ezret ment.

Várom a válaszokat ki mit gondol köszi

Nem tudom mért vetted ki de a lámpa ,hogy világít sokat nem zavar.Erre is van megoldás,hogy kezeld.Az olajat én ilyenkor cserélem.Tedd vissza és újra tisztícs ki mindent előröl.A motor kontroll lámpa miatt meg időnként nézz rá nincs-e valamilyen hiba.Ennyi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10576 Dátum: 2011.06.14 kedd, 21:47:53 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy az autó erősen kerregő,csörömpölő hangot ad és rázkódik,a szerelő azt mondta, hogy sajnos valószínűleg lendkereket kell cserélni benne. (lendkerék + kuplung, kinyomócsapágy) Emellé a szerelő még azt mondta, hogy a hosszbordásszíjak görgői is csere érettek. Az igazi kérdésem az lenne, hogy ha ennyit ráölünk az autóra akkor még miket lenne érdemes átnézetni, kicseréltetni ezek mellett?  (Az autó újabban nagy gáznál eléggé nagy füstöt is ereget) (Típus: 2004-s Mondeo 2.0 tdci , 96kW, 6 seb kombi, ca.235 000 km). Eddigi próblémája , csak a turbócső volt, 3x lyukadt ki. (kb 70000 km-enként)
Feszítő kompletten beleértem a főtengely ékszíjtárcsát is.EGR-t dugózd le ha még nincs.Égnifog a motorlámpa de ha visszaolvasol megtalálod a magyarázatot rá.szívósor tisztítás légszürő csere ha régen volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10577 Dátum: 2011.06.14 kedd, 22:58:14 »

sztem nem. ahol sárga jelölés van és ott füstöl az szívás jól. az a csavar ami pirossal van jelölve meg van szakadva ... az rögzíti a közös nyomócsövet. ha az eddig 1 rögzítéssel kalimpált szabadon akkor sajnos simán lehet rajta 1 hajszálrepedés ahol kitakarodik a go. a levegő + be, így állandóan levegősödik a rendszer. ezért már járhat összevissza a motor, és a füstre is van magyarázat. a porlasztóhibánál hiányzik a magyarázat a motortérben lévő füstre.

sajnos nem bizonyítható, de ezt akkor baxxták el amikor szétkapták a motort az izzítógyertyák miatt. monnyuk én azt se értem mit kellett bónuszba piszkálni a hengerfejen, a szívósoron kívül.
jó tipp lehet.
Ennyire egyenetlen alapjáratnál már lennie kellene hibajelzésnek. Ha elengedi a nyomást, arra is jelezne a fedcomp jelentősebb eltérésre.
Szelepfedél probléma és kartergáz nem lehet?

Amúgy meg ha meg van a hiba javítása, nyugodtan vidd vissza a számlát az izzítócserélős csapatnak, mert:
- CR dízelen kvázi dísznek van az izzítás (+ környezetvédelmi okok + nagy hideg) így a hideg alapjárati füstölés nem emiatt van
- izzítót beszakítani szakszerviznek elég gáz
- nem jó a gép azóta sem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FTiby
Vendég
« Új hozzászólás #10578 Dátum: 2011.06.15 szerda, 07:25:06 »

olyan hangja van mintha kifújna valahol,nem lehet hogy pont az izzitógyertyánál...meghúzták rendesen őket?
szedd le a szivócsonkot azt ugy inditózzatok,akkor jobban látszik honnan jön a füst, de nem porlasztós szerintem sem amugy.
Magától rohad le ,vagy te állitottad le a videón?

Igen, valóban kifúj. Mivel a gyertyák még tavaly lettek cserélve a probléma pedig a múlthéten jelentkezett így valszeg meghúzták anno. Nem hiszem hogy szabad lenne neki fellazulni. Vagy igen?
Én leszedném a szívócsonkot, de csak tippem van melyik az. vigyor3
Nem magától áll le, nem merem így nagyon járatni mert tartok attól hogy nagyobb gubancot csinál mint eddig kialakult.
Csak is a videó elkészítése miatt indítottam be. Már lassan egy hete pihen a drága.
Naplózva
FTiby
Vendég
« Új hozzászólás #10579 Dátum: 2011.06.15 szerda, 07:37:59 »

jó tipp lehet.
Ennyire egyenetlen alapjáratnál már lennie kellene hibajelzésnek. Ha elengedi a nyomást, arra is jelezne a fedcomp jelentősebb eltérésre.
Szelepfedél probléma és kartergáz nem lehet?

Amúgy meg ha meg van a hiba javítása, nyugodtan vidd vissza a számlát az izzítócserélős csapatnak, mert:
- CR dízelen kvázi dísznek van az izzítás (+ környezetvédelmi okok + nagy hideg) így a hideg alapjárati füstölés nem emiatt van
- izzítót beszakítani szakszerviznek elég gáz
- nem jó a gép azóta sem.

Az alapjárati füstölés az csak pár másodpercnyi volt mint írtam "egy füstcsóvával indult" vagyis amikor ráindítottam akkor egy 4-5 másodpercig amolyan dadogósan járt a motor lökött egy nagy rakás füstöt, mintha kiköpött volna valamit és aztán már minden ok.
Nem szakszervizben cserélték egyébként, pontosan azért mert amikor oda bevittem azzal vigasztaltak hogy nincs hibakód így csak találgatni tudnak. Az meg a szervizben igen költséges. Eleinte egyébként oda hordtam, de állandóan kiakartak mindent cserélni, semmi javítás soha.
Meg így novemberi csere után szerintem hiába lobogtatnék számlát. Nem hiszem hogy sokat érne.
Próbálok találni egy megbízható szerelőt vonzáskörzetemben, de nem egyszerű.
A gép konkrétan a múlthét pénteken állt le a videón is látható hibával jelentkezve.
Még egyébként annyit, hogy viszont a menetteljesítésénél semmilyen problémát nem tapasztaltam. Fogyasztása olyan 6,5-7 liter közötti, húzott rendesen, semmilyen erőtlenséget nem tapasztaltam nála.
Ha valami megbízható szabolcsi szerelő eszébe jut valakinek, szívesen veszem. Kivárok, addig nyűzöm a párom kocsiját.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10580 Dátum: 2011.06.15 szerda, 11:23:56 »

Az alapjárati füstölés az csak pár másodpercnyi volt mint írtam "egy füstcsóvával indult" vagyis amikor ráindítottam akkor egy 4-5 másodpercig amolyan dadogósan járt a motor lökött egy nagy rakás füstöt, mintha kiköpött volna valamit és aztán már minden ok.
Nem szakszervizben cserélték egyébként, pontosan azért mert amikor oda bevittem azzal vigasztaltak hogy nincs hibakód így csak találgatni tudnak. Az meg a szervizben igen költséges. Eleinte egyébként oda hordtam, de állandóan kiakartak mindent cserélni, semmi javítás soha.
Meg így novemberi csere után szerintem hiába lobogtatnék számlát. Nem hiszem hogy sokat érne.
Próbálok találni egy megbízható szerelőt vonzáskörzetemben, de nem egyszerű.
A gép konkrétan a múlthét pénteken állt le a videón is látható hibával jelentkezve.
Még egyébként annyit, hogy viszont a menetteljesítésénél semmilyen problémát nem tapasztaltam. Fogyasztása olyan 6,5-7 liter közötti, húzott rendesen, semmilyen erőtlenséget nem tapasztaltam nála.
Ha valami megbízható szabolcsi szerelő eszébe jut valakinek, szívesen veszem. Kivárok, addig nyűzöm a párom kocsiját.
A hidegindításkori füstölés az áteresztő porlasztóktól szokott lenni (nem zár rendesen, álltában elengedi a nyomást a henger felé, indításkor a fölös gázolaj elégetlenül megy át a rendszeren, fehéres-szürkés füstként jelentkezik, aztán kitisztul). Sajnos lehet még kompresszió hiány is.

Először a füst helyét kell megtalálni. Ha ez megvan, lehet tovább menni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
muntyok
Vendég
« Új hozzászólás #10581 Dátum: 2011.06.15 szerda, 12:39:54 »

Bár "régi" (10 év) Mondeo-s vagyok a Fórumot nem használtam még, elnézést, ha nem jó helyre küldöm a kérdést! Tanácsra lenne szükségem! 2006 decemberi TDCi (116 LE) Mondeo-val járok, 95.000 km-t ment. 30.000 km-nél vettem. Egy ideje feltűnően erős, kopogós a motorhang, főleg induláskor, alacsony fordulatszámon. Több alkalommal volt szervizben, hibajelzést nem adott, görgös csapágy készletet (?, remélem pontosan írtam le) cseréltek benne, de csak átmenetileg volt jó. Egy hete előfordul, hogy a klíma bekapcsolásakor erős, rezgő, zörgő hang jelenik meg. Teljesítmény nem változott, mást nem veszek észre (ami nem jelent semmit, nem értek a motorhoz). Porlasztócsúcs diagnosztika, tisztítás a következő ötlet a szervíz részéről, ami OK, de vannak már kétségeim a dologgal kapcsolatban. Van Baranyában, Pécs környékén megbízható, kipróbált Ford (Mondeo) szervíz, tudtok ajánlani ilyet? A leírtak alapján mi lehet a legvalószínűbb gond? Köszönöm!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10582 Dátum: 2011.06.15 szerda, 12:49:38 »

Bár "régi" (10 év) Mondeo-s vagyok a Fórumot nem használtam még, elnézést, ha nem jó helyre küldöm a kérdést! Tanácsra lenne szükségem! 2006 decemberi TDCi (116 LE) Mondeo-val járok, 95.000 km-t ment. 30.000 km-nél vettem. Egy ideje feltűnően erős, kopogós a motorhang, főleg induláskor, alacsony fordulatszámon. Több alkalommal volt szervizben, hibajelzést nem adott, görgös csapágy készletet (?, remélem pontosan írtam le) cseréltek benne, de csak átmenetileg volt jó. Egy hete előfordul, hogy a klíma bekapcsolásakor erős, rezgő, zörgő hang jelenik meg. Teljesítmény nem változott, mást nem veszek észre (ami nem jelent semmit, nem értek a motorhoz). Porlasztócsúcs diagnosztika, tisztítás a következő ötlet a szervíz részéről, ami OK, de vannak már kétségeim a dologgal kapcsolatban. Van Baranyában, Pécs környékén megbízható, kipróbált Ford (Mondeo) szervíz, tudtok ajánlani ilyet? A leírtak alapján mi lehet a legvalószínűbb gond? Köszönöm!

TISLER19-et keresd meg,ő ajánlott nekem egy szervízt,ahol az övét is csinálják,azt mondta értenek hozzá Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10583 Dátum: 2011.06.15 szerda, 13:08:16 »

Igen, valóban kifúj. Mivel a gyertyák még tavaly lettek cserélve a probléma pedig a múlthéten jelentkezett így valszeg meghúzták anno. Nem hiszem hogy szabad lenne neki fellazulni. Vagy igen?
Én leszedném a szívócsonkot, de csak tippem van melyik az. vigyor3
Nem magától áll le, nem merem így nagyon járatni mert tartok attól hogy nagyobb gubancot csinál mint eddig kialakult.
Csak is a videó elkészítése miatt indítottam be. Már lassan egy hete pihen a drága.

Kifujhat az izzitóknál is persze ,de akkor nem valószinű.....
Szivócsonk az a nagy műanyag fekete amin az EGR is van.
Az a darabos indulás lehet levegősödéstől, előtőltéstől is pl....
Naplózva
FTiby
Vendég
« Új hozzászólás #10584 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 06:37:46 »

Kifujhat az izzitóknál is persze ,de akkor nem valószinű.....
Szivócsonk az a nagy műanyag fekete amin az EGR is van.
Az a darabos indulás lehet levegősödéstől, előtőltéstől is pl....

Akkor jó volt a tippem. Ha a hétvégéig nem ér ide a meginvitált szerelő ismerősöm, akkor lehet leszedem magam.
Az előtöltéssel kapcsolatosan annyit, hogy amikor legutóbb bevittem műhelybe (az egyenletlen alapjárat miatt) azt a tippet kapva hogy nem jó az előtöltés, akkor rátették gépre de semmit nem találtak. Még az adagolót is leszedték, beállítani rendesen mondván hogy nem e az rontott el valamit aki csinálta az hengerfejes dolgot is. De semmi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10585 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 09:56:34 »

Akkor jó volt a tippem. Ha a hétvégéig nem ér ide a meginvitált szerelő ismerősöm, akkor lehet leszedem magam.
Az előtöltéssel kapcsolatosan annyit, hogy amikor legutóbb bevittem műhelybe (az egyenletlen alapjárat miatt) azt a tippet kapva hogy nem jó az előtöltés, akkor rátették gépre de semmit nem találtak. Még az adagolót is leszedték, beállítani rendesen mondván hogy nem e az rontott el valamit aki csinálta az hengerfejes dolgot is. De semmi.
na ott már gond van, ha TDCI-n adagolót találnak vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FTiby
Vendég
« Új hozzászólás #10586 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 10:10:31 »

na ott már gond van, ha TDCI-n adagolót találnak vigyor3

Mint fentebb írtam, nem vagyok egy autózseni.
Most azt akarod mondani hogy a tdci-in nincs adgoló?! wow1
Akkor ez pl. mit árul?:
Kód:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/elado_egy_2002_es_ford_mondeo_tdci_adagolo
Mint mondtam nem értek hozzá, de akkor ez sem tudja mit árul, vagy nem úgy hívják az alkatrészt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10587 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 10:11:38 »

Mint fentebb írtam, nem vagyok egy autózseni.
Most azt akarod mondani hogy a tdci-in nincs adgoló?! wow1
Akkor ez pl. mit árul?:
Kód:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/elado_egy_2002_es_ford_mondeo_tdci_adagolo
TDCI-n magasnyomású "pumpa" van, adagoló a TDDI-ken
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FTiby
Vendég
« Új hozzászólás #10588 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 10:14:21 »

TDCI-n magasnyomású "pumpa" van, adagoló a TDDI-ken

OK! Értem.  worship
Lassan okosodom. zavart2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10589 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 10:16:47 »

OK! Értem.  worship
Lassan okosodom. zavart2
amúgy nem téged akartalak megbántani Wink worship persze jó ha nagyjából képben vagy, hogy mi-mire való, mert akkor kevésbe tudnak rászedni Wink
meg nem is arra utaltam, hogy nem ismered, hanem hogy nem árt odafigyelni az ilyen kis mondataikra, mert egy-egy ilyen alapján kiderül róluk, hogy nem nagyon vannak képben Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FTiby
Vendég
« Új hozzászólás #10590 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 10:20:12 »

amúgy nem téged akartalak megbántani Wink worship persze jó ha nagyjából képben vagy, hogy mi-mire való, mert akkor kevésbe tudnak rászedni Wink
meg nem is arra utaltam, hogy nem ismered, hanem hogy nem árt odafigyelni az ilyen kis mondataikra, mert egy-egy ilyen alapján kiderül róluk, hogy nem nagyon vannak képben Wink

Okés. Nincs itt semmiféle megbántás. Ezért is fordultam ide "Hozzátok" a fórumon, hogy kicsit kikupáljam magam a témában. Ha mást nem akkor legalább ne úgy álljak oda hogy csak nézek. Szívesen veszem az ilyen hozzászólásokat ha az segít. Köszi.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10591 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 18:59:35 »

persze jó ha nagyjából képben vagy, hogy mi-mire való, mert akkor kevésbe tudnak rászedni Wink

az nem árt télleg ha az ember alapszinten képbe van!
tavaly nyáron generáloztunk haverral 1 VW T5 2,5 PDTDI-t. kezünkbe került a szervízkönyve. simán bele volt írva a 70E km-es szervízre, h Vezérműszíj cserélve, összes feszítőgörgő cserélve!!! gondolom szíjastól, görgőstől, munkadíjastól számoltak erre a mutatványra monnyuk 70E Ft-ot.

érdemes tudni, h nemhogy szíj de még lánc sincs az autón!!! full fogaskerék vezérlése van!!!!

szóval, IGEN! ha valakinek leveszik, és beszabályozzák az adagolóját a TDCi autón ... az kezdhet gondolkozni, h jó helyen jár e!!!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10592 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 22:17:27 »

hali.egy ilyet akarok venni.ezt megérné megvenni?ez joféle?simán laptoppal lehet használni?
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1459522394
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10593 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 22:22:21 »

hali.egy ilyet akarok venni.ezt megérné megvenni?ez joféle?simán laptoppal lehet használni?
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1459522394

Van olcsobban is: http://s.dealextreme.com/search/obd

Bar magyar nyelvu SW nelkul, ez ketsegtelen. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10594 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 22:30:28 »

Van olcsobban is: http://s.dealextreme.com/search/obd

Bar magyar nyelvu SW nelkul, ez ketsegtelen. :-)

AndyA
annyira nem is az ára fontos hanem hogy jo legyen és használhato.ez ügyben? Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10595 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 22:50:45 »

annyira nem is az ára fontos hanem hogy jo legyen és használhato.ez ügyben? Smiley

DX-rol az F-Super es a Formidable kifogasmentes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10596 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 23:10:43 »

Akkor jó volt a tippem. Ha a hétvégéig nem ér ide a meginvitált szerelő ismerősöm, akkor lehet leszedem magam.
Az előtöltéssel kapcsolatosan annyit, hogy amikor legutóbb bevittem műhelybe (az egyenletlen alapjárat miatt) azt a tippet kapva hogy nem jó az előtöltés, akkor rátették gépre de semmit nem találtak. Még az adagolót is leszedték, beállítani rendesen mondván hogy nem e az rontott el valamit aki csinálta az hengerfejes dolgot is. De semmi.

Attól hogy elmegy az előtöltés nem fog hibakódot dobni, na ez a szivacs benne...
ugye az csak hideg motornál van amugy is, ha bemelegszik kisimul a járása, ki kellene.....
De a levegősődést akár nyomó vagy visszafolyó ágon van, nagyon hasonlit arra a jelenségre mintha előtőltés baja lenne..
csöveket nagyon átnézném nem e sziv falsot valahol.....aztán még ott van hol fúj ki.... szomoru1

Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10597 Dátum: 2011.06.17 péntek, 07:11:47 »

DX-rol az F-Super es a Formidable kifogasmentes.

AndyA
és ez amit belinkeltem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10598 Dátum: 2011.06.17 péntek, 08:04:46 »

és ez amit belinkeltem?

Olyanom nincs, arrol nem tudok mit mondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10599 Dátum: 2011.06.17 péntek, 08:07:19 »

Olyanom nincs, arrol nem tudok mit mondani.

AndyA
de elvileg ez is teljesen jo hozzá nem?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.