Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:30:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
208
209
210
211
212
213
214
[
215
]
216
217
218
219
220
221
222
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658050 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10700 Dátum:
2011.06.21 kedd, 18:15:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.06.21 kedd, 18:14:07
Szerintem mindenkinek szíve joga,mit tesz a gépébe
Bunyeknak ez nem vált be,lehet másnak igen...Szerencsére nem vagyunk egyformák
hát én nem értek a lovakhoz, de azt tudom hogy a castrol-tól hangos
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10701 Dátum:
2011.06.21 kedd, 18:19:11 »
Válasz
hát én nem értek a lovakhoz, de azt tudom hogy a castrol-tól hangos
Nézd meg a motortér szigetelést, mert biztos kiesett.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10702 Dátum:
2011.06.21 kedd, 18:20:43 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.06.21 kedd, 18:19:11
Nézd meg a motortér szigetelést, mert biztos kiesett.
Tegnap még megvolt, lehet ma olyan gyors voltam hogy kifújta a szél
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10703 Dátum:
2011.06.21 kedd, 18:34:12 »
Sziasztok
Ha a turbó elektronikának annyi akkor külön lehet cserélni, vagy csak együtt a turbóval??
Vagy javítás, felújítás??
köszi a segítséget
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10704 Dátum:
2011.06.21 kedd, 18:35:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.21 kedd, 18:20:43
Tegnap még megvolt, lehet ma olyan gyors voltam hogy kifújta a szél
130km/h-nál nem szabad gyorsabban menni!
Azért ezt észben kellene tartani, mert látod hogy jártál!
Legyen ez okulás mindenki számára.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10705 Dátum:
2011.06.21 kedd, 19:10:11 »
Idézetet írta: T0aD - 2011.06.21 kedd, 18:34:12
Sziasztok
Ha a turbó elektronikának annyi akkor külön lehet cserélni, vagy csak együtt a turbóval??
Vagy javítás, felújítás??
köszi a segítséget
Javítani tudják az elektronikát. Van is infó itt a fórumon róla.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10706 Dátum:
2011.06.21 kedd, 19:36:05 »
Hol találom?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10707 Dátum:
2011.06.21 kedd, 19:39:45 »
Idézetet írta: T0aD - 2011.06.21 kedd, 19:36:05
Hol találom?
a faq-ban össze vannak szedve
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10708 Dátum:
2011.06.21 kedd, 19:41:00 »
Idézetet írta: T0aD - 2011.06.21 kedd, 18:34:12
Sziasztok
Ha a turbó elektronikának annyi akkor külön lehet cserélni, vagy csak együtt a turbóval??
Vagy javítás, felújítás??
köszi a segítséget
Cserélhető, de szerintem külön nem kapható, esetleg bontóban.
Viszont jó hír, hogy korántsem biztosan lett annyi neki. Leírom, mit kellene kipróbálnod rajta.
Kezedbe fogod az elektronikát, hogy a csatlakozó felül legyen és feléd nézzen. 5 érintkező van benne. A jobb szélsőre +12V-ot, az eggyel mellette lévőre testet (0V) kell kötni. Rövidzárra figyelni! Ekkor a motort moccan egyet.
Ezután az elektronika mozgató karját próbáld sokszor forgatni jobbra-balra. A milliméter töredékét mozdul el, és az elektronika azonnal ellene fog dolgozni. Ha egyszer csak az történik, hogy az elektronikából nyöszörgő hang hallható, és a kart a továbbiakban nem mozgatja, akkor örülünk, mert a hiba oka ismert és javítható. Ilyenkor tápráadáskor újra mozog egy darabig.
Elképzelhető, hogy a fenti teszt az autóba beszerelt állapotban is elvégezhető.
Ha a fent leírt jelenséget tapasztalod, akkor az elektronikádat meg tudom javítani!
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10709 Dátum:
2011.06.21 kedd, 20:31:01 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.06.21 kedd, 18:12:56
Szóltam.
Nagyon sajnálom hogy megbántottalak, nem akartam és nem volt szándékos, kérlek szépen ne haragudj rám!
Hibáztam, többet nem fog előfordulni megigérem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10710 Dátum:
2011.06.21 kedd, 21:52:05 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.21 kedd, 19:41:00
Cserélhető, de szerintem külön nem kapható, esetleg bontóban.
Viszont jó hír, hogy korántsem biztosan lett annyi neki. Leírom, mit kellene kipróbálnod rajta.
Kezedbe fogod az elektronikát, hogy a csatlakozó felül legyen és feléd nézzen. 5 érintkező van benne. A jobb szélsőre +12V-ot, az eggyel mellette lévőre testet (0V) kell kötni. Rövidzárra figyelni! Ekkor a motort moccan egyet.
Ezután az elektronika mozgató karját próbáld sokszor forgatni jobbra-balra. A milliméter töredékét mozdul el, és az elektronika azonnal ellene fog dolgozni. Ha egyszer csak az történik, hogy az elektronikából nyöszörgő hang hallható, és a kart a továbbiakban nem mozgatja, akkor örülünk, mert a hiba oka ismert és javítható. Ilyenkor tápráadáskor újra mozog egy darabig.
Elképzelhető, hogy a fenti teszt az autóba beszerelt állapotban is elvégezhető.
Ha a fent leírt jelenséget tapasztalod, akkor az elektronikádat meg tudom javítani!
Bedogy-nak hétfőn javították veszprémben 35pénz,fél év gari.Tranyót cseréltek benne........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10711 Dátum:
2011.06.21 kedd, 21:56:44 »
Veszprémben ki csinálja? Vannak ott ismerőseim. Tudsz adni tel. számot?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10712 Dátum:
2011.06.21 kedd, 21:58:46 »
Idézetet írta: T0aD - 2011.06.21 kedd, 21:56:44
Veszprémben ki csinálja? Vannak ott ismerőseim. Tudsz adni tel. számot?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10713 Dátum:
2011.06.21 kedd, 22:07:04 »
Szuper! Köszönöm mindenkinek
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10714 Dátum:
2011.06.21 kedd, 22:10:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.21 kedd, 20:31:01
Nagyon sajnálom hogy megbántottalak, nem akartam és nem volt szándékos, kérlek szépen ne haragudj rám!
Hibáztam, többet nem fog előfordulni megigérem.
Ha nekem nem engedtél bocsánatot kérni múltkor akkor neked most minek kell.Ezt a beszélgetést mi a tavalyi pécsi talin TDCI kontra TDDi vita alkalmából lejátszottuk és azóta is ha szükség volt rá dumáltunk nem így van.???Na neken meg ez a véleményem erről.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10715 Dátum:
2011.06.21 kedd, 23:06:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.21 kedd, 22:10:10
Ha nekem nem engedtél bocsánatot kérni múltkor akkor neked most minek kell.Ezt a beszélgetést mi a tavalyi pécsi talin TDCI kontra TDDi vita alkalmából lejátszottuk és azóta is ha szükség volt rá dumáltunk nem így van.???Na neken meg ez a véleményem erről.
csak poén....
De az tény hogy TDDI a király továbbra is...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10716 Dátum:
2011.06.21 kedd, 23:07:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.21 kedd, 23:06:13
csak poén....
De az tény hogy TDDI a király továbbra is...
a TDCI topicban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10717 Dátum:
2011.06.21 kedd, 23:15:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.21 kedd, 23:07:36
a TDCI topicban
Az nem probléma
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10718 Dátum:
2011.06.21 kedd, 23:23:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.21 kedd, 23:06:13
csak poén....
De az tény hogy TDDI a király továbbra is...
Látjátok így kezdődik mindig..........
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10719 Dátum:
2011.06.21 kedd, 23:26:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.21 kedd, 23:23:27
Látjátok így kezdődik mindig..........
Na bumm...ez örök vita marad,amíg az utolsó TDDI v TDCI ki nem fogja lehelni az utolsót
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10720 Dátum:
2011.06.21 kedd, 23:28:05 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.06.21 kedd, 23:26:10
Na bumm...ez örök vita marad,amíg az utolsó TDDI v TDCI ki nem fogja lehelni az utolsót
És ezt láttad-hallottad volna élőben milyen csúcs volt.Aztán egy jót röhögtünk és nem nyert senki de nem is erről volt szó.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10721 Dátum:
2011.06.21 kedd, 23:29:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.21 kedd, 23:28:05
És ezt láttad-hallottad volna élőben milyen csúcs volt.Aztán egy jót röhögtünk és nem nyert senki de nem is erről volt szó.
Hidd el szívesen hallgattam volna...Bárcsak lenne már annyi időm suli mellett
Talán majd szeptembertől ráérősebb leszek
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10722 Dátum:
2011.06.21 kedd, 23:48:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.06.21 kedd, 23:29:24
Hidd el szívesen hallgattam volna...Bárcsak lenne már annyi időm suli mellett
Talán majd szeptembertől ráérősebb leszek
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10723 Dátum:
2011.06.22 szerda, 08:28:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.21 kedd, 23:28:05
És ezt láttad-hallottad volna élőben milyen csúcs volt.Aztán egy jót röhögtünk és nem nyert senki de nem is erről volt szó.
Élőben még királyabb a TDDI !!!!!!
Naplózva
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10724 Dátum:
2011.06.22 szerda, 11:04:40 »
Sziasztok!
Nektek indítás után mennyi idő múlva alszik el az olajnyomás visszajelző lámpa? Mennyi az ideális idő?
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10725 Dátum:
2011.06.22 szerda, 11:28:17 »
Idézetet írta: Nec - 2011.06.22 szerda, 11:04:40
Sziasztok!
Nektek indítás után mennyi idő múlva alszik el az olajnyomás visszajelző lámpa? Mennyi az ideális idő?
Nekem 0-1 mp között
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10726 Dátum:
2011.06.22 szerda, 19:06:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.06.21 kedd, 21:52:05
Bedogy-nak hétfőn javították veszprémben 35pénz,fél év gari.Tranyót cseréltek benne........
Kíváncsi lennék milyen tranzisztor kerül ~30e forintba, ami legfeljebb egy egységnyi 12V-os villanymotort hajt meg...
Amúgy nincs is a turbó elektronikában diszkrét tranzisztor, ami cserélhető lenne.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10727 Dátum:
2011.06.22 szerda, 19:18:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.22 szerda, 19:06:44
Kíváncsi lennék milyen tranzisztor kerül ~30e forintba, ami legfeljebb egy egységnyi 12V-os villanymotort hajt meg...
Amúgy nincs is a turbó elektronikában diszkrét tranzisztor, ami cserélhető lenne.
erre szokták mondani, h nem a munkát hanem a tudást kell megfizetni! mond vlmit, h azt cserélt aszt yoonapott. a lényeg, h vlmi jólhanzó dolog legyen mert, h nézne ki ha azt mondaná: vissza kellett forrasztani 1 csatlakozót ... 35píz
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10728 Dátum:
2011.06.22 szerda, 21:04:11 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.22 szerda, 19:06:44
Kíváncsi lennék milyen tranzisztor kerül ~30e forintba, ami legfeljebb egy egységnyi 12V-os villanymotort hajt meg...
Amúgy nincs is a turbó elektronikában diszkrét tranzisztor, ami cserélhető lenne.
gondolom nem az alkatrészt kell megfizetni!
Amúgy egy horpadás eltüntetésnél is a tudást és a szakértelmet kell megfizetni,amit még véletlenül sem szeretnek elárulni,mert akkor mindenki horpadást akar majd javítani.
Nekem egyébként Bedogy mondta,hogy a srác mondta neki,hogy mit csináltak rajta.De én pl még nem fogtam a kezembe szétszedett turbóelektronikát.Szóval még azt is eltudom képzelni,hogy mégis kicserélte azt a tranyót,de akkor is a tudását kell megfizetni,vagy mehet az ember új eu4es turbót venni 300pízért.....
Nem mondom 2x amúgy,ha veszprémben rájött a srác a javítás metodikájára,akkor nem lehet az olyan bonyesz dolog,csak hát ugye nekem eu3as,így a téma sem foglalkoztat jobban mint kellene......(van 1 nagyon nagy koponya szaki az ismerettségemben,aki a sógorának a seatjához épített egy injektor vezérlőt,mert az eredeti tönkrement,és 120pízt sajnáltak rá néhány évvel ezelőtt.imádja az effajta kihívásokat!
)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10729 Dátum:
2011.06.22 szerda, 23:15:44 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.22 szerda, 19:18:54
erre szokták mondani, h nem a munkát hanem a tudást kell megfizetni! mond vlmit, h azt cserélt aszt yoonapott. a lényeg, h vlmi jólhanzó dolog legyen mert, h nézne ki ha azt mondaná: vissza kellett forrasztani 1 csatlakozót ... 35píz
A klasszikus vicc szerinti 102 ft-os kalapacsutes. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10730 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 08:01:07 »
Sziasztok,
Idegesítő dolgot tapasztalok mostanában az autóval.
Hideg motorral indulva azt vettem észre hogy nincs benne erő.
„Intenzív” gyorsításnál 1500-től 2000-ig pl 5.-ben kb. semmi nem történik akármennyire is nyomom a gázt.
Melegedve mintha visszajönne az ereje. pl. 2-es hármasban is érezhető hogy megindul.
EGR dugózva, nem villog semmi, csúcsokban ~35 000 km, és amennyire magam mögé látok nincs kormolás.
~ 2 hete cseréltem olajat, akkor végignéztem amennyire tudtam a t.csöveket de nem vettem észre rajtuk semmit.
Minden tippet szívesen fogadok!
Köszönöm,
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10731 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 08:55:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.22 szerda, 23:15:44
A klasszikus vicc szerinti 102 ft-os kalapacsutes. :-)
AndyA
-mennyi lesz a javítás?
-5000!
-nézhetem?
-akkor 7500! ... de ha segíteni is akasz akkor 10000!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10732 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 08:57:59 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.06.23 csütörtök, 08:01:07
Sziasztok,
Idegesítő dolgot tapasztalok mostanában az autóval.
Hideg motorral indulva azt vettem észre hogy nincs benne erő.
„Intenzív” gyorsításnál 1500-től 2000-ig pl 5.-ben kb. semmi nem történik akármennyire is nyomom a gázt.
Melegedve mintha visszajönne az ereje. pl. 2-es hármasban is érezhető hogy megindul.
EGR dugózva, nem villog semmi, csúcsokban ~35 000 km, és amennyire magam mögé látok nincs kormolás.
~ 2 hete cseréltem olajat, akkor végignéztem amennyire tudtam a t.csöveket de nem vettem észre rajtuk semmit.
Minden tippet szívesen fogadok!
Köszönöm,
az semmit nem jelent, h 2hete nézted át a turbocsöveket. előjelek nélkül szakad ki. ha szerencséd van ennyi a baj.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10733 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 09:05:07 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.23 csütörtök, 08:57:59
az semmit nem jelent, h 2hete nézted át a turbocsöveket. előjelek nélkül szakad ki. ha szerencséd van ennyi a baj.
Viszont az a fura, hogy nem füstöl, és pl. 2-esben 3-asban is akkorákat tol 2000-től...
De igen, estére átnézem azért még 1X...
Köszönöm,
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10734 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 09:06:56 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.06.23 csütörtök, 09:05:07
Viszont az a fura, hogy nem füstöl, és pl. 2-esben 3-asban is akkorákat tol 2000-től...
De igen, estére átnézem azért még 1X...
Köszönöm,
Én úgy tudtam,hogy 1-esben és 2esben nincs is rajta a turbónyomás,max nagyon minimális.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10735 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 09:44:19 »
Inkább vákuumnak tűnik.
Ha a cső lyukadna akkor szvsz 2000-től nem jönne meg az ereje.
Idézetet írta: zsapeti - 2011.06.23 csütörtök, 08:01:07
Sziasztok,
Idegesítő dolgot tapasztalok mostanában az autóval.
Hideg motorral indulva azt vettem észre hogy nincs benne erő.
„Intenzív” gyorsításnál 1500-től 2000-ig pl 5.-ben kb. semmi nem történik akármennyire is nyomom a gázt.
Melegedve mintha visszajönne az ereje. pl. 2-es hármasban is érezhető hogy megindul.
EGR dugózva, nem villog semmi, csúcsokban ~35 000 km, és amennyire magam mögé látok nincs kormolás.
~ 2 hete cseréltem olajat, akkor végignéztem amennyire tudtam a t.csöveket de nem vettem észre rajtuk semmit.
Minden tippet szívesen fogadok!
Köszönöm,
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10736 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 11:07:56 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.23 csütörtök, 09:44:19
Inkább vákuumnak tűnik.
Ha a cső lyukadna akkor szvsz 2000-től nem jönne meg az ereje.
az mit jelent, hogy vákuumnak tűnik?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10737 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 11:11:47 »
Vákuum cső repedés, ha vgt a turbó.
Idézetet írta: GiN - 2011.06.23 csütörtök, 11:07:56
az mit jelent, hogy vákuumnak tűnik?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10738 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 12:45:06 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.23 csütörtök, 11:11:47
Vákuum cső repedés, ha vgt a turbó.
Ez az a vákuumcső ami az EGR-en és a turbón van rajta? Esetleg a kettőt köti össze?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10739 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 13:57:07 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.06.23 csütörtök, 12:45:06
Ez az a vákuumcső ami az EGR-en és a turbón van rajta? Esetleg a kettőt köti össze?
hát össze nem köti, de a vákuumszabályzótól (szívósoron figyel) a turbó és egr felé megy. Lehet vákuumszivattyú hiba is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10740 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 14:49:04 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.06.23 csütörtök, 09:05:07
Viszont az a fura, hogy nem füstöl, és pl. 2-esben 3-asban is akkorákat tol 2000-től...
De igen, estére átnézem azért még 1X...
Köszönöm,
nekem amikor először kilyukadt a cső azonnal lehetett látni a tükörbe, h mi a baj. kicseréltem jó is lett. aztán kb 70Ekm után megint kilyukadt, de én akkor nem füstöt láttam a tükörbe hanem mumusokat, és hulló 10ezreseket. füst nélkül, de erőtlenül közlekedtem vele 1-2 napot mire egyáltalán rávettem magam arra, h megnézzem a csöveket és szembesüljek a sokkal szomorúbb valósággal (mert a hibajelenség egész más volt mint először). 2000-2500 fölött lehetett érezni erőt is az autóba, nem úgy mint korábban de ha éppen olyanja volt akkor a szemét is kinyomhattam. aztán mégis a cső volt lyukas. a vicc az egészbe, h az első alkalommal kisebb volt a lyuk mint a 2. alkalommal.
én mindenképp erre kezdenék keresgélni első körben.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10741 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 14:55:48 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.23 csütörtök, 14:49:04
nekem amikor először kilyukadt a cső azonnal lehetett látni a tükörbe, h mi a baj. kicseréltem jó is lett. aztán kb 70Ekm után megint kilyukadt, de én akkor nem füstöt láttam a tükörbe hanem mumusokat, és hulló 10ezreseket. füst nélkül, de erőtlenül közlekedtem vele 1-2 napot mire egyáltalán rávettem magam arra, h megnézzem a csöveket és szembesüljek a sokkal szomorúbb valósággal (mert a hibajelenség egész más volt mint először). 2000-2500 fölött lehetett érezni erőt is az autóba, nem úgy mint korábban de ha éppen olyanja volt akkor a szemét is kinyomhattam. aztán mégis a cső volt lyukas. a vicc az egészbe, h az első alkalommal kisebb volt a lyuk mint a 2. alkalommal.
én mindenképp erre kezdenék keresgélni első körben.
Úgy, lesz!!! Estére áttapogatom, nyomkodom őket.
Nekem is az a hihetelne erőtlenség a durva... mintha nem is csinálnék semmit a gázpedállal!
Aztán meg gondol egyet és kanyarba 2.-ban lepadlózva érezni hogy tolja az elejét, nem értem...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10742 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 14:56:27 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.23 csütörtök, 09:44:19
Inkább vákuumnak tűnik.
Ha a cső lyukadna akkor szvsz 2000-től nem jönne meg az ereje.
amelyiknek lyukas vákumcsővel akármilyen fordulatnál megjön az ereje ott már lehet gondolkozni 1 beruházáson ... feltöltőbe!
vákum nélkül a dob alapba áll, a lapátok pedig összezárnak ... majdnem sík felületet képezve. szóval nincs amit meghajtson a kipuff gáz. ha mégis kap hajtást az kb annyit jelent, h nem működnek a lamellák. ha "szerencséd" van akkor valamennyire nyitott állásba rohadtak le, és lesz turbonyomásod. bár nem az igazi, de lesz. ha teljesen nyitva rohad le akkor pedig lesz 1 nem változós turbod
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10743 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 14:59:50 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.06.23 csütörtök, 14:55:48
Úgy, lesz!!! Estére áttapogatom, nyomkodom őket.
Nekem is az a hihetelne erőtlenség a durva... mintha nem is csinálnék semmit a gázpedállal!
Aztán meg gondol egyet és kanyarba 2.-ban lepadlózva érezni hogy tolja az elejét, nem értem...
a függőlegest jobban jársz ha nem tapogatod! ki kell venni úgy megnézni. nekem mind2 alkalommal a szívósor takarásába lyukadt ki. akkora volt az első, h a kocsi kulcsát erővel tudtam csak bele tolni. második alkalommal csak 1 kicsit volt nagyobb a lyuk, de tapogatásra azt se éreztem.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10744 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 15:05:16 »
Neked vákuumos a turbód?
Vedd le róla a csövet és menj egy kört. Meg fog jönni az ereje csak sokkal magasabb fordulaton.
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.23 csütörtök, 14:56:27
amelyiknek lyukas vákumcsővel akármilyen fordulatnál megjön az ereje ott már lehet gondolkozni 1 beruházáson ... feltöltőbe!
vákum nélkül a dob alapba áll, a lapátok pedig összezárnak ... majdnem sík felületet képezve. szóval nincs amit meghajtson a kipuff gáz. ha mégis kap hajtást az kb annyit jelent, h nem működnek a lamellák. ha "szerencséd" van akkor valamennyire nyitott állásba rohadtak le, és lesz turbonyomásod. bár nem az igazi, de lesz. ha teljesen nyitva rohad le akkor pedig lesz 1 nem változós turbod
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10745 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 15:13:28 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.06.23 csütörtök, 14:55:48
Úgy, lesz!!! Estére áttapogatom, nyomkodom őket.
Nekem is az a hihetelne erőtlenség a durva... mintha nem is csinálnék semmit a gázpedállal!
Aztán meg gondol egyet és kanyarba 2.-ban lepadlózva érezni hogy tolja az elejét, nem értem...
Szia!
Csináld meg a nyomáspróbához alkalmas csonkokat (DomeSL szerzeménye) az enyém is most szárad, tegnap raktam össze. Hétvégén, ha lesz kedvem nyomáspróbázok - ennek meg kell mutatnia, ha van hiba a levegőrendszeren.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.msg558882#msg558882
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10746 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 16:51:37 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.23 csütörtök, 15:05:16
Neked vákuumos a turbód?
Vedd le róla a csövet és menj egy kört. Meg fog jönni az ereje csak sokkal magasabb fordulaton.
akkor ott valami nemkerek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10747 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 17:29:03 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.23 csütörtök, 15:05:16
Neked vákuumos a turbód?
Vedd le róla a csövet és menj egy kört. Meg fog jönni az ereje csak sokkal magasabb fordulaton.
én remélem, h 5000ford/min-nél se jönne meg az ereje, mert ha megjönne kezdhetnék gondolkozni mennyibe fog fájni a csere, v nekivágjak szétszedni kipucolni. persze az esély megvan rá, h még így se állna lábra.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.23 csütörtök, 17:31:56 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10748 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 18:33:55 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.23 csütörtök, 14:56:27
amelyiknek lyukas vákumcsővel akármilyen fordulatnál megjön az ereje ott már lehet gondolkozni 1 beruházáson ... feltöltőbe!
vákum nélkül a dob alapba áll, a lapátok pedig összezárnak ... majdnem sík felületet képezve. szóval nincs amit meghajtson a kipuff gáz. ha mégis kap hajtást az kb annyit jelent, h nem működnek a lamellák. ha "szerencséd" van akkor valamennyire nyitott állásba rohadtak le, és lesz turbonyomásod. bár nem az igazi, de lesz. ha teljesen nyitva rohad le akkor pedig lesz 1 nem változós turbod
még az lehet, ha mégis megjön az ereje, hogy a feltöltő csapágyazása problémás. Lassan pörög fel, de ha már van fordulat, tölt rendesen. Az enyémnél is volt hasonló, mielőtt megadta magát egy diszkrét tengelytörés keretében.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10749 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 18:42:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.23 csütörtök, 18:33:55
még az lehet, ha mégis megjön az ereje, hogy a feltöltő csapágyazása problémás. Lassan pörög fel, de ha már van fordulat, tölt rendesen. Az enyémnél is volt hasonló, mielőtt megadta magát egy diszkrét tengelytörés keretében.
de ez nem függ össze a vákummal
ui: sikerült postáznod??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
208
209
210
211
212
213
214
[
215
]
216
217
218
219
220
221
222
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ