Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:21:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
240
241
242
243
244
245
246
[
247
]
248
249
250
251
252
253
254
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14640195 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12300 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:30:13 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.09.12 hétfő, 15:16:12
Na most voltam szakinál. P0251 volt a hibakód.
De ez nem jelent semmit állítólag. Egyenlőre volt egy újabb ecu firmware, a pcm-em a legújabb volt. (enyémbe még computer van)
Azt felírtuk. Aztán próbakör. Szépen megy, nem füstöl, de megint vészüzembe kapcsolt...
Vissza, poharazás, minden ok. Utolsó próbálkozás: 4 csúcs újra felüt.
Most vissza kellett jönnöm melőzni
de délután mekkergetem.
A szaki kb 15 éve napi szinten fordot szervizel.
És a lényeg, amiért ezt neked reply-ztem TISLER19, azt mondta hogyha ez egy céges autó lenne (400e km lesz lassan a kocsimba) akkor 4 csúcsot cserélne benne...
Én meg erre neked azt üzenem adja vissza a tandíjat meg,hogy még 400000km után cserélne.Részvétem.Na nekem 187000-nél lett minden cserélve és tökéletes,TZS-nek 150000 körül lett cserélve a 4 csúcs. Akkor érted ugye miről van szó.Azon csodálom,hogy ekkora tapasztalattal nem ajánlotta fel neked,hogy kiveszi a 4 csúcsot és elviszi padra bevizsgálni,na az 100%.Csak nekem már megbukott a poharazáson.És csinálhatsz vele bármit majd meglátod mivel nálam is ez lett ha kilesz cserélve elmúlik.de te tudod mit csinálsz.Majd átértékeled a dolgot mikor előzés közben megáll a motor mint nekem és valahogy visszakell térni a saját oldalra.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12301 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:33:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.12 hétfő, 15:41:52
nem hagyom bekormolódni
most 6,1-el zártam, múltkori 5,8
Majd jön egy versenytárs és már a múlt-é a fogadalmad.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12302 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:35:52 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.12 hétfő, 16:33:21
Majd jön egy versenytárs és már a múlt-é a fogadalmad.
Ugyan már,a mai fiatalok mind megfontolt és óvatos vezetők,sose mennem gyorsan és a KRESZ-t is betartják...
Szerintem 1-2 hónapig bírja max
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12303 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:40:14 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.12 hétfő, 16:35:52
Ugyan már,a mai fiatalok mind megfontolt és óvatos vezetők,sose mennem gyorsan és a KRESZ-t is betartják...
Szerintem 1-2 hónapig bírja max
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.12 hétfő, 16:35:52
Majd jön egy versenytárs és már a múlt-é a fogadalmad.
sulizok, most nincs nagyon hol versengeni
egyébként meg annyira nem fogom vissza magam
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12304 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:41:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.12 hétfő, 16:40:14
sulizok, most nincs nagyon hol versengeni
egyébként meg annyira nem fogom vissza magam
Ja hát igen a fránya suli...Én se fogom vissza magam,valahogy sose tudom betartani,hogy nem pörgetem 3000fölé...
Már csak a hangja miatt is
Ott kezd el éledni
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12305 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:49:05 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.12 hétfő, 15:43:38
Nincs összeírva vkinek, T. Fórumtársak, hogy mekkora bilincsek kellenek a hatos váltóval szerelt tdci géphez TURBÓ CSŐ tekintetében?
UP
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12306 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:03:16 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.12 hétfő, 16:49:05
UP
Na, ha holnap találkozunk, akkor viszek bilincseket, méret végett. Majd hívj fel
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12307 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:09:15 »
Ki tudja milyen fajta lengéscsillapító van az én autómban?
Hétvégén megejtettünk egy szervó olaj cserét, amihez ugye le kellett szedni a bal első kereket. Akkor láttam, hogy a lengéscsillapító enyhén olaj saras, gondolom a teleszkópból szivárog.
Nézegettem az utángyártottakat, de csak gáznyomásost találtam a lángnál. Hogy van ez?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12308 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:09:58 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.12 hétfő, 20:03:16
Na, ha holnap találkozunk, akkor viszek bilincseket, méret végett. Majd hívj fel
ok,
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12309 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:17:34 »
Sziasztok
olyan gondom lenne hogy egy kicsit tanácstalan vagyok és mielőtt el rohannék a fordba még meg kérdeznélek titeket hogy hát ha valakinek van valami jó ötlete. a probléma a következő:
amint tudjátok júliusban felrobbant a motor a mondiba igy vettem hozzá egy angol donort a motor ugyan az mit a másikban amikor a az angolt kipróbáltam teljesen tökéletesen ment így egy az egyben át raktuk , és most jön a gond az autó úgy viselkedik mint egy szívó diesel azaz szép komótosan felveszi a fordulatszámot és a sebességet de ha már kompresszoroshoz méltóan akarok indulni akkor olyan fekete füstöt lővel ki magából hogy olyat egy 30éves Tátra is megirigyelne ez a jelenség 1500-1800 fordulatig jellemző utána mintha misem történt volna visszatér az erő és a nyomaték amit eddig elvégeztünk a turbó vizsgálata eredmény hibátlan, cserélve lett a turbóvezérlő elektromotor, a légtömegmérő is cserélve lett és eddig semmi nem hozott eredményt
válaszokat előre is köszönöm .
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12310 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:21:20 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.09.12 hétfő, 20:17:34
Sziasztok
olyan gondom lenne hogy egy kicsit tanácstalan vagyok és mielőtt el rohannék a fordba még meg kérdeznélek titeket hogy hát ha valakinek van valami jó ötlete. a probléma a következő:
amint tudjátok júliusban felrobbant a motor a mondiba igy vettem hozzá egy angol donort a motor ugyan az mit a másikban amikor a az angolt kipróbáltam teljesen tökéletesen ment így egy az egyben át raktuk , és most jön a gond az autó úgy viselkedik mint egy szívó diesel azaz szép komótosan felveszi a fordulatszámot és a sebességet de ha már kompresszoroshoz méltóan akarok indulni akkor olyan fekete füstöt lővel ki magából hogy olyat egy 30éves Tátra is megirigyelne ez a jelenség 1500-1800 fordulatig jellemző utána mintha misem történt volna visszatér az erő és a nyomaték amit eddig elvégeztünk a turbó vizsgálata eredmény hibátlan, cserélve lett a turbóvezérlő elektromotor, a légtömegmérő is cserélve lett és eddig semmi nem hozott eredményt
válaszokat előre is köszönöm .
Turbócsöveket végignézted? Nincs egyiksem kilyukadva véletlenül?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12311 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:23:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.12 hétfő, 20:21:20
Turbócsöveket végignézted? Nincs egyiksem kilyukadva véletlenül?
Az lesz az, likas vagy hasadt egy cső, van rá egy Sport szeletem
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12312 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:45:06 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.11 vasárnap, 16:51:57
Ahol a nívópálcát dugod be... ott a legegyszerűbb. Egyes kutakon így szedik ki a régi olajat olajcsere alkalmával
.
De ez neked most jól jöhet.
Sikerült ezzel a módszerrel, de kiguvadt a szemem a félelemtől, nehogy túlszívjam a szilikon csövet
Kb. 4 deci olajat szívtam le belőle, akkor lett as szint egy hajszállal a maximum jel alatt, a nívópálca szerint.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12313 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:45:48 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.12 hétfő, 20:45:06
Sikerült ezzel a módszerrel, de kiguvadt a szemem a félelemtől, nehogy túlszívjam a szilikon csövet
Kb. 4 deci olajat szívtam le belőle, akkor lett a min/max között a nívópálca szerint.
Mitől került max fölé az olajszint?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12314 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:46:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.12 hétfő, 20:45:48
Mitől került max fölé az olajszint?
Figyelmetlenségből túltöltöttem.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12315 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:47:16 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.12 hétfő, 20:46:46
Figyelmetlenségből túltöltöttem.
Megesik az emberrel
A lényeg,hogy most már minden rendben van
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12316 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:52:10 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.12 hétfő, 20:47:16
Megesik az emberrel
A lényeg,hogy most már minden rendben van
Remélem, majd kiderül nemsokára. A sok olaj valahol keresi a kiutat, és az nem tesz jót a szimeringeknek. A baj az, hogy amikor egyszer közben megnéztem rendben volt, mintha eltűnt volna belőle a fölös olaj. De a nyáregyházi talin ránéztük, és túl sok volt megint.
Kb. 6,4 - 6.5 liter volt benne - és ha visszagondolok, így mentem vele több, mint 2 ezer km-t, a saját figyelmetlenségem miatt -
na erre nem leszek büszke.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12317 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 21:06:13 »
Emberek vagyunk.
Megoldottad és ez a lényeg.
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.12 hétfő, 20:52:10
Remélem, majd kiderül nemsokára. A sok olaj valahol keresi a kiutat, és az nem tesz jót a szimeringeknek. A baj az, hogy amikor egyszer közben megnéztem rendben volt, mintha eltűnt volna belőle a fölös olaj. De a nyáregyházi talin ránéztük, és túl sok volt megint.
Kb. 6,4 - 6.5 liter volt benne - és ha visszagondolok, így mentem vele több, mint 2 ezer km-t, a saját figyelmetlenségem miatt -
na erre nem leszek büszke.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12318 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 21:09:07 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.12 hétfő, 15:43:38
Nincs összeírva vkinek, T. Fórumtársak, hogy mekkora bilincsek kellenek a hatos váltóval szerelt tdci géphez TURBÓ CSŐ tekintetében?
2 értéke van a bilincseknek.egy felső és egy alsó,amire összelehet még húzni.A felsőket mondom:
A turbó utánihoz 2db 40mmes.
a motor alattihoz 1db 40es és 1db 50es.
a rezonátorhoz 2db 50es
a cooler elé 2db 50es
a cooler után 2db 50es
az egr elé 1db 50es,és 1db 60as.
Garanciát nem vállalok,fejből írtam.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12319 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 21:09:31 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.12 hétfő, 20:21:20
Turbócsöveket végignézted? Nincs egyiksem kilyukadva véletlenül?
nem néztem még végig de nem is gyanakodtam rá mert nem hallottam süvítő hangot a motorból
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12320 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 21:11:35 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.09.12 hétfő, 21:09:31
nem néztem még végig de nem is gyanakodtam rá mert nem hallottam süvítő hangot a motorból
nem mindig hallható....megkell mérni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12321 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 21:14:54 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.09.12 hétfő, 21:09:31
nem néztem még végig de nem is gyanakodtam rá mert nem hallottam süvítő hangot a motorból
Mi már "érzésre" rájövünk a csőrepedésekre. Teljesen másképp megy a kocsi...
Naplózva
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12322 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 21:27:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.12 hétfő, 21:14:54
Mi már "érzésre" rájövünk a csőrepedésekre. Teljesen másképp megy a kocsi...
ok akkor holnap aknára állítom és szétszedem a csőveket , csak az nyomóágat szedjem szét vagy a szívót is?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12323 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 21:52:43 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.12 hétfő, 20:45:06
Sikerült ezzel a módszerrel, de kiguvadt a szemem a félelemtől, nehogy túlszívjam a szilikon csövet
Kb. 4 deci olajat szívtam le belőle, akkor lett as szint egy hajszállal a maximum jel alatt, a nívópálca szerint.
Máskor használj orvosi műanyag fecskendőt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12324 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 21:54:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.09.12 hétfő, 21:52:43
Máskor használj orvosi műanyag fecskendőt.
vigyázzatok a guvadással, a gumiabroncs c. filmben kipukkad a fickó feje - gondolom a sok gúvadás miatt
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12325 Dátum:
2011.09.13 kedd, 08:56:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.12 hétfő, 16:30:13
Én meg erre neked azt üzenem adja vissza a tandíjat meg,hogy még 400000km után cserélne.Részvétem.Na nekem 187000-nél lett minden cserélve és tökéletes,TZS-nek 150000 körül lett cserélve a 4 csúcs. Akkor érted ugye miről van szó.Azon csodálom,hogy ekkora tapasztalattal nem ajánlotta fel neked,hogy kiveszi a 4 csúcsot és elviszi padra bevizsgálni,na az 100%.Csak nekem már megbukott a poharazáson.És csinálhatsz vele bármit majd meglátod mivel nálam is ez lett ha kilesz cserélve elmúlik.de te tudod mit csinálsz.Majd átértékeled a dolgot mikor előzés közben megáll a motor mint nekem és valahogy visszakell térni a saját oldalra.
Félreértettél... Nem azt mondta, hogy ennyi után kell cserélni, hanem hogyha nem számítana a pénz, és ez egy céges autó lenne (=van pénz) azonnal kihányná belőle az összes csúcsot. Csak tudod példásan szépen jár a moci, abszolút nem füstöl, harap mint a veszett összvér, csak letilt.
A srác spanom, ő pont hogy a legjobbat akarja nekem, nem akar fölösleges kiadásokba vinni, még 10e forinttal sem. Az, hogy nektek tellik 150.000 km-enkénti csúccserére melegséggel önti el a szívemet.
RGó, én továbbra is járom a saját utam, és próbálom a lehető legtöbbet kisajtolni a vasból kilóméterügyben.
Most kiderült, hogy jobb-belső féltengely csiklócserém lesz. Aztán veszek egy csúcsot, és addig cserélgetem, amíg ki nem derül melik csúcs járatja velem a bolondját...
Naplózva
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12326 Dátum:
2011.09.13 kedd, 09:15:01 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.12 hétfő, 15:17:33
400e??
vannak még csodák
Mióta van meg az autó?
2005 -ben vettük, ha jól emlékszem. 83e volt benne, de a navija szerint elég sok helyen megfordult az eu-ban a verda. Német 65 éves pasié volt. Én intéztem a kocsi magyar forgalomba helyezését is. A dilerrel összehaverkodtam a végére, azért tudom hogy kb 80e km lett benne visszatekerve. Sajnos vagy 15-20 mondit hoztak akkor rövid időn belül, ezért nem emlékezett a pontos számokra. Kereskedésen keresztül került hozzám az autó, több mint egy évet állt az udvaraban, mert nagyon-nagyon kitartották az árát. Én is többet adtam érte mint akkor a piaci értéke, de már akkor láttam, hogy nagyon megéri. 3 éve kerestem használt dízel kombit, elsősorban Passat-ot. "A"-s Omegáról léptünk tovább, mert évi 60-70e km-en bejött a törlesztő, és kb még a szervizek ára is.
Vásárlás előtt scáposon minden csavart átnéztünk rajta, diagnosztikát is kapott, pozitív eredménnyel. Full olyan volt az egész autó, mintha vadi új lett volna... Csak a két hátsó lengéscsillapító adta meg magát az egyhelyben állásban, azt kellett cserélni. Ja és 2002 augusztusi első német forgalomba helyezésű.
Egy csúcsot azért kellett benne cserélnem, mert anno (83e el vettem, és kb 93e -nél) faternak elfeljtettem mondani, h ez nem 1.9D Berlingo, ez nem megy trafóolajjal. Ő szépen megtankolta TESCO kúton. A teljes tank 3/4 -nek elfogyasztása után az autó megállt. Addig gyönyörű hangja volt a kocsinak, közvetlen a trutyievés, letiltás, csúcsere után igen jelentősen lehetett hallani, hogy odab****ott rendesen minden csúcsnak. Azóta csak ömv, és azon belül is egy, megbízható kúton tankolok! És eddig elment így.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.13 kedd, 09:23:45 írta Csorosz
»
Naplózva
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12327 Dátum:
2011.09.13 kedd, 09:15:34 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.09.13 kedd, 08:56:54
Félreértettél... Nem azt mondta, hogy ennyi után kell cserélni, hanem hogyha nem számítana a pénz, és ez egy céges autó lenne (=van pénz) azonnal kihányná belőle az összes csúcsot. Csak tudod példásan szépen jár a moci, abszolút nem füstöl, harap mint a veszett összvér, csak letilt.
A srác spanom, ő pont hogy a legjobbat akarja nekem, nem akar fölösleges kiadásokba vinni, még 10e forinttal sem. Az, hogy nektek tellik 150.000 km-enkénti csúccserére melegséggel önti el a szívemet.
RGó, én továbbra is járom a saját utam, és próbálom a lehető legtöbbet kisajtolni a vasból kilóméterügyben.
Most kiderült, hogy jobb-belső féltengely csiklócserém lesz. Aztán veszek egy csúcsot, és addig cserélgetem, amíg ki nem derül melik csúcs járatja velem a bolondját...
a pcs hiba kiderítésére s nem kerül sokba se keresd meg az MPDieselt- ök igen profik nekem 3eFt/ pcs -t csináltak diagnosztikát és megmondták melyik a sáros
Naplózva
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12328 Dátum:
2011.09.13 kedd, 09:19:22 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.09.13 kedd, 09:15:34
a pcs hiba kiderítésére s nem kerül sokba se keresd meg az MPDieselt- ök igen profik nekem 3eFt/ pcs -t csináltak diagnosztikát és megmondták melyik a sáros
Tankjú verimacs!
Utána járok!
Szereléssel együtt, vagy ki kell varázsoljam őket a motorból?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12329 Dátum:
2011.09.13 kedd, 09:39:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.12 hétfő, 21:09:07
2 értéke van a bilincseknek.egy felső és egy alsó,amire összelehet még húzni.A felsőket mondom:
A turbó utánihoz 2db 40mmes.
a motor alattihoz 1db 40es és 1db 50es.
a rezonátorhoz 2db 50es
a cooler elé 2db 50es
a cooler után 2db 50es
az egr elé 1db 50es,és 1db 60as.
Garanciát nem vállalok,fejből írtam.....
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12330 Dátum:
2011.09.13 kedd, 10:39:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.09.12 hétfő, 21:52:43
Máskor használj orvosi műanyag fecskendőt.
Próbáltam azt is, de nem alkalmas a sűrű olajhoz, meg kicsi a puffer tartálya is
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12331 Dátum:
2011.09.13 kedd, 10:42:22 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.13 kedd, 10:39:21
Próbáltam azt is, de nem alkalmas a sűrű olajhoz, meg kicsi a puffer tartálya is
Meleg motornál nem olyan sűrű.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12332 Dátum:
2011.09.13 kedd, 11:05:51 »
Elolvassátok?
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html
Most jutott eszembe, h jártam már náluk egyszer off autó csúcsaival. Igaza azok szívódízel csúcsok voltak, de bevizsgálták őket INGYEN, aztán még adtak hozzá réz alátétet is, hogy szivárgásmentesen össze tudjam rakni az autót.
És már ők is foglalkoznak pcs diaggal, illetve javítással is.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12333 Dátum:
2011.09.13 kedd, 11:11:36 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.13 kedd, 10:42:22
Meleg motornál nem olyan sűrű.
kend levese is "sürü"?
én már nem ódszkodok alá bújni a hajónak, csak legyen alatta árok, akna, gödör .
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.13 kedd, 11:14:08 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12334 Dátum:
2011.09.13 kedd, 11:18:13 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.09.13 kedd, 11:05:51
Elolvassátok?
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html
Most jutott eszembe, h jártam már náluk egyszer off autó csúcsaival. Igaza azok szívódízel csúcsok voltak, de bevizsgálták őket INGYEN, aztán még adtak hozzá réz alátétet is, hogy szivárgásmentesen össze tudjam rakni az autót.
És már ők is foglalkoznak pcs diaggal, illetve javítással is.
Mar regen, tobbszor szerepelt itt a link. Bar tobben szkeptikusak vele szemben, Papp Csabi azert erti a dolgat, nem egeszen csak a levegobe beszel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12335 Dátum:
2011.09.13 kedd, 11:32:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.13 kedd, 11:18:13
Mar regen, tobbszor szerepelt itt a link. Bar tobben szkeptikusak vele szemben, Papp Csabi azert erti a dolgat, nem egeszen csak a levegobe beszel.
AndyA
Igen, őróla hallottam h sokan tisztelik. Állítólag chippelni is érdemes nála, jó programokat tud. Most nem emlékszek, de talán letölti, kiküldi a szoftvert, majd amit No-ból visszakap, azt még ős korrigálja, ha valami olyat lát loggeren, ami nem frankó. Azt hiszem ez volt a menet egy Ibiza Cuprán, amit én is kipróbáltam vagy 5-6 éve. (1.9tdi 180Le)
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12336 Dátum:
2011.09.13 kedd, 11:41:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.13 kedd, 11:18:13
Mar regen, tobbszor szerepelt itt a link. Bar tobben szkeptikusak vele szemben, Papp Csabi azert erti a dolgat, nem egeszen csak a levegobe beszel.
AndyA
Az enyémbe milyen gyártmány lehet?
Bosch, Denso, Delphi vagy Siemens?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12337 Dátum:
2011.09.13 kedd, 12:39:13 »
Idézetet írta: Shad - 2011.09.13 kedd, 11:41:03
Az enyémbe milyen gyártmány lehet?
Bosch, Denso, Delphi vagy Siemens?
Milyen autod van?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12338 Dátum:
2011.09.13 kedd, 12:52:55 »
Idézetet írta: Shad - 2011.09.13 kedd, 11:41:03
Az enyémbe milyen gyártmány lehet?
Bosch, Denso, Delphi vagy Siemens?
Én Delphi-re tippelnék
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12339 Dátum:
2011.09.13 kedd, 13:22:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.13 kedd, 12:39:13
Milyen autod van?
AndyA
Ottan van az aláírásomban
Vagy ennél pontosabb kéne? Alváz/motor kód?
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12340 Dátum:
2011.09.13 kedd, 13:24:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.13 kedd, 12:52:55
Én Delphi-re tippelnék
Szerintem is az lesz, most hogy volt időn rendesen átolvasni a leírást.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12341 Dátum:
2011.09.13 kedd, 13:36:38 »
Idézetet írta: Shad - 2011.09.13 kedd, 11:41:03
Az enyémbe milyen gyártmány lehet?
Bosch, Denso, Delphi vagy Siemens?
Delphi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12342 Dátum:
2011.09.13 kedd, 14:15:52 »
Idézetet írta: Shad - 2011.09.13 kedd, 13:22:44
Ottan van az aláírásomban
Látta ezt Andy mester, hogy milyen autód van és ezért utalt rá mosolyogva.
Elolvastad megvan a válasz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12343 Dátum:
2011.09.13 kedd, 14:35:21 »
Idézetet írta: Shad - 2011.09.13 kedd, 13:22:44
Ottan van az aláírásomban
Vagy ennél pontosabb kéne? Alváz/motor kód?
Nem, csak kb. olyan kerdes volt a reszedrol, mintha azt kerdezted volna, milyen uzemanyaggal megy.
Az elobb idezett weboldalrol:
"Delphi
[...]
A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.
(2011-05-03 gyásznap volt nálunk a Fordosoknak. 4 TDCI Mondeóra kellett rámondani a
350 000Ft-os javítási költséget (Szivattyú, 4 injektor, rendszer tisztítás)."
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12344 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:18:27 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.13 kedd, 10:39:21
Próbáltam azt is, de nem alkalmas a sűrű olajhoz, meg kicsi a puffer tartálya is
Tüdővel fel bírtad szívni amit fecskendővel nem? Te valamit nagyon tudsz...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12345 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:37:45 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.09.13 kedd, 11:32:36
Igen, őróla hallottam h sokan tisztelik. Állítólag chippelni is érdemes nála, jó programokat tud. Most nem emlékszek, de talán letölti, kiküldi a szoftvert, majd amit No-ból visszakap, azt még ős korrigálja, ha valami olyat lát loggeren, ami nem frankó. Azt hiszem ez volt a menet egy Ibiza Cuprán, amit én is kipróbáltam vagy 5-6 éve. (1.9tdi 180Le)
az azért annyira nem nagy tudás, hogy kiküldi és megírják. ilyenre biztos nem vinném el...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12346 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:41:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 17:37:45
az azért annyira nem nagy tudás, hogy kiküldi és megírják. ilyenre biztos nem vinném el...
sásdi úriember szerintem a legprofibb a világon
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12347 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:46:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.13 kedd, 17:41:05
sásdi úriember szerintem a legprofibb a világon
Bezony...Mi is megyünk hétvégén,ha fater ráér...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12348 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:49:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.13 kedd, 17:46:48
Bezony...Mi is megyünk hétvégén,ha fater ráér...
én is tervezek még arrafelé egy utat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12349 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:50:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 17:49:23
én is tervezek még arrafelé egy utat
Sajnos mi csak 1et...Az öreget azt mondták,már ne piszkáljuk meg...
Naplózva
Oldalak:
1
...
240
241
242
243
244
245
246
[
247
]
248
249
250
251
252
253
254
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ