Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:46:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683628 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12450 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:33:23 »

Ez teljesen jogos. Bár szerintem a nyomaték még többet ér,mint a lóerő,de ez használatfüggő. Apának azért kellett a chip,hogy alul kicsit több nyomatéka legyen,így a 6. sebességet ne csak sebességtartásra tudja használni...
Az biztos hogy a nyomaték rettentő sokat számít. Amíg nem jöttek be a benzinses turbos gépek addig a nagy nyomaték miatt a dizelek lóerejét pont  a nagy nyomaték miat nyugodtan lehetett szorozni 1,3-1,35 el és ez adta meg hoyg egy kb mekkor lóerejű szívóbenzinessel tud párban lenni egy traktor. Amióta bejött a downsizing és elkezdték rakosgatni a turbokat a benzinesekre is és lett nomatékuk nekik is, na azóta elpofátlanodtak. Még szerencse hogy a fogyasztással nem tudnak mit kezdeni, mert a végén még üzemanyagot kellen váltani. De igazábol eddig nekem csak olyan autók tüntek alúl is  nyomatékosnak amiben V8 6,0 Vortex bugyborékolt. Ott tényleg van alul is nyomaték. Sajnos be kell látni hogy alúl nyomatékot csak nagyobb ürtartalommal (4 liter körül) vagy úgy ahogy helyettesíteni a nagy köcsögöket duplaturbóval lehetne.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12451 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:38:46 »

Az biztos hogy a nyomaték rettentő sokat számít. Amíg nem jöttek be a benzinses turbos gépek addig a nagy nyomaték miatt a dizelek lóerejét pont  a nagy nyomaték miat nyugodtan lehetett szorozni 1,3-1,35 el és ez adta meg hoyg egy kb mekkor lóerejű szívóbenzinessel tud párban lenni egy traktor. Amióta bejött a downsizing és elkezdték rakosgatni a turbokat a benzinesekre is és lett nomatékuk nekik is, na azóta elpofátlanodtak. Még szerencse hogy a fogyasztással nem tudnak mit kezdeni, mert a végén még üzemanyagot kellen váltani. De igazábol eddig nekem csak olyan autók tüntek alúl is  nyomatékosnak amiben V8 6,0 Vortex bugyborékolt. Ott tényleg van alul is nyomaték. Sajnos be kell látni hogy alúl nyomatékot csak nagyobb ürtartalommal (4 liter körül) vagy úgy ahogy helyettesíteni a nagy ***öket duplaturbóval lehetne.

Ez már kicsit off,de ha jól emlékszem a Népótó csinált egyszer egy turbó-kompresszoros benzinmotort,ami ezt próbálta kiküszöbölni,így valamelyik 1500-4000ig dolgozott,a másik meg felette,persze lehet,hogy tévedek Smiley

ON: én a nyomatékkülönbséget nagyon észreveszem,mióta OFF-al járok...
Naplózva
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #12452 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:45:05 »

Csak kíváncsiságból vigyor3
nem a pet hungária kft. tulajdonában volt a verda ezelőtt? mert még a rendszám is "ugyanaz" KNL-040 és KNL-041(enyém)  nyes

De, az volt.
Ott melózom a cégnél és ismerem az összes autónkat, ezért vettem meg a KNL-040-et.
Amúgy a 041 -es sem volt rossz verda. /Érdekességként: a használtauto.hu -n van hirdetve a KMC-354 Pécsen - az is a mienk volt, amiben állítólag 120e km van. Tavaly, amikor eladtuk,akkor abban az autóban több mint 220e km vol...Smiley))/



egyébként itt a verdád:
http://kep.index.hu/1/0/219/2194/21940/2194074_342df19789cd8da08768c9581e8139de_wm.jpg


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12453 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:50:55 »



Ha a /quote után írod a hsz-ed, akkor az külön részbe fog kerülni, nem az idézetbe.
Így bazi nehéz megtalálni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12454 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:52:19 »

Ha a /quote után írod a hsz-ed, akkor az külön részbe fog kerülni, nem az idézetbe.
Így bazi nehéz megtalálni.

Egy kérdés a tulajtól Smiley Hogyan lehet 30ezerből 130 lovasra átalakítani?
Naplózva
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #12455 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:54:47 »

Nekem Egerben ajánlották ezt a Ford szalonban...

engem az érdekelne, ki, hol rak rá 30k-ból chipet?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12456 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:57:40 »

Nekem Egerben ajánlották ezt a Ford szalonban...


Akkor szerintem ők a 130 motor szoftverét akarják rárakni...De ahogy Laci is írta,felléphetnek problémák,és a kocsi be se indulhat...Mert lehet nem kompatibilis...
Naplózva
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #12457 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:00:07 »

Nekem Egerben ajánlották ezt a Ford szalonban...

azt mondták, hogy szoftvercserével. De nem igazán kérdezősködtem, mert nem akartam élni a lehetőséggel.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12458 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:02:26 »

A 90 lovas TDCi -t fix geosturbóval Huh?? Azért egy kicsit maradni kelene a realitás talaján. A lóerőhöz üzemanyag meg levegő kell.  Kb képet kaptam róla a mikor bérautként egy 90 lovas 2.0TDCi használtam. Tudom mire képes alapból és csodák nincsenek. Az a 150-160 pont jó lesz 120-125nek inkább :-( A 90-hez képest az még így is nagyon tisztes ugrás,és jó munkát kellet végezen aki csinálta mert ennyit komolyan észre lehet venni, de nem szabad meglepődni ha egy gyári 2,0 130 lovas azért állva hagyná.
a gyári 130lovasnak köze nem volt hozzám  Wink többen bizonyíthatják kunmadarasról!! egyébként meg változó geometriás elektromos turbó van rajta  Wink
Egyik találkozón megmutatom!! én mk4-el nem gyorsultam így nem tudok következtetni, csak azzal az automata 320d-vel ami még kint volt. Vele is tartottam a tempót eplus2 EGY DARABIG  beka3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12459 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:03:23 »

Én nem vagyok benne olyan biztos azért.... eplus2
akkor úgy mondom, hogy még nem találkoztam ellenféllel  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12460 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:05:52 »

De, az volt.
Ott melózom a cégnél és ismerem az összes autónkat, ezért vettem meg a KNL-040-et.
Amúgy a 041 -es sem volt rossz verda. /Érdekességként: a használtauto.hu -n van hirdetve a KMC-354 Pécsen - az is a mienk volt, amiben állítólag 120e km van. Tavaly, amikor eladtuk,akkor abban az autóban több mint 220e km vol...Smiley))/


Akkor azt nemtudod véletlen, hogy a 041-ben mennyi km volt?  Grin
nyugodtan mondj el róla bármit ha tudsz  worship nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12461 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:08:54 »

Ez biztos hogy vgt van? Én úgy emlékeztem mintha fix geos lett volna. Nem hiába öregszem, már  cavintonom is elfelejtem lassan beszedni :-(
tuti, mert eu4-esek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12462 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:09:43 »

Akkor azt nemtudod véletlen, hogy a 041-ben mennyi km volt?  Grin
nyugodtan mondj el róla bármit ha tudsz  worship nyes

Persze,annak már úgyis mindegy,mert széttaposod... eplus2 eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12463 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:10:21 »

Hát ja,azt mesélte Cheesy Szerintem simán 140 körül van Laci gépe...
Pontosan én nemtudom, és annyira nem is érdekelnek a számok, mert tudom hogy nagyon jó lett  eljen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12464 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:11:24 »

Persze,annak már úgyis mindegy,mert széttaposod... eplus2 eplus2
ez soha nem adja meg magát (kopp-kopp)  eplus2
Persze ha ezt a km-t nem pályán hanem folyamat közúton raktam volna bele, akkor már rég kifeküdt volna  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12465 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:13:24 »

ez soha nem adja meg magát (kopp-kopp)  eplus2
Persze ha ezt a km-t nem pályán hanem folyamat közúton raktam volna bele, akkor már rég kifeküdt volna  Grin

Meg akkor a futóműved is párszor cserélni kellett volna...Szegény TDCI Cheesy Cheesy Látod,előlem már elzárták,mert túl keveset fogyasztott,és azthitték elrontottam Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12466 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:14:09 »

Meg akkor a futóműved is párszor cserélni kellett volna...Szegény TDCI Cheesy Cheesy Látod,előlem már elzárták,mert túl keveset fogyasztott,és azthitték elrontottam Cheesy
Na és milyen lett a másik?? Mesélj már valamit  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12467 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:17:37 »

Na és milyen lett a másik?? Mesélj már valamit  eplus2

Nézz át Tuning topicba,ott írtam,de röviden: 1 kört mentem vele,jobban húz,de majd ha többet megyek vele,akkor tudok jobban írni róla Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12468 Dátum: 2011.09.20 kedd, 18:36:11 »

Az 502z pcs a gyári csúcs lenne és a cserés meg az 504z?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #12469 Dátum: 2011.09.20 kedd, 20:20:00 »

Akkor azt nemtudod véletlen, hogy a 041-ben mennyi km volt?  Grin
nyugodtan mondj el róla bármit ha tudsz  worship nyes
holnapra utánnanézek a könyvelében, meg megkérdezem az ex-sofőrt, hogy mi volt a verdád múltja  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12470 Dátum: 2011.09.20 kedd, 20:40:06 »

Üdv mindenkinek!

Már hetek óta töröm a fejem mi lehet a kocsim baja. Ha áll kb 10 órát úgy indul hogy ugrál az alapjárat és rángat az autó ez kb 15 másodpercig tart aztán jó minden.
Ha 2-3 napot van a garázsban vagy 4-5 ödik inditásra indul szintén döcogve és van úgy hogy le is áll. Ja és van akkora füstje ilyenkor mint egy teherkocsinak. Menet közben vagy kiseb indítási periódusok között semmi.

Mi lehet a gond?


Fellevegősődik a rendszer?
Megszívja magát?
Kerestem a motortérrél robbantorr rajzokat hátha azon előugrik valami elektronikus szelep ami elzárja a gázolaj útját nehogy visszafollyon a tankba de rajzokat nem leltem sehol. És lehet nem is ez a probléma.

Nagyon tanácstalan vagyok lehet marad a szerelő több 10 ezerért Sad

ha csak egyenetlen lenne az alapjárat,akkor a generátorban kellene keféket cserélni........de.
valszeg a go szűrő dugulhatott el,vagy levegősödik fel a rendszer valahol a csúcsoknál-résolajvisszavezetésnél,stb.
Szivárgásokat megkell szüntetni,és a szűrőt kicserélni első körben.ha az alapjárat továbbra is ingadozó marad,akkor a generátort is javíttasd! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12471 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:17:31 »

bekerült az uj cooler, de sajnos ugyanúgy betilt az autó villogó izzítás lámpával , és elég érdekes csörgő hangja is van de az a fura h üresben akár tiltásig is lehet forgatni , semmi hangja, terhelésen viszont 2,3,4-fokozatban gyorsításkor igen
http://youtu.be/8YRwYZR1phE


ő lenne az bocs a rossz minőségért csak telefon volt kéznél , elég halk ,de a lényeg hallatszik is és látszik is
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12472 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:26:37 »

bekerült az uj cooler, de sajnos ugyanúgy betilt az autó villogó izzítás lámpával , és elég érdekes csörgő hangja is van de az a fura h üresben akár tiltásig is lehet forgatni , semmi hangja, terhelésen viszont 2,3,4-fokozatban gyorsításkor igen
http://youtu.be/8YRwYZR1phE


ő lenne az bocs a rossz minőségért csak telefon volt kéznél , elég halk ,de a lényeg hallatszik is és látszik is

olyankor kellene hibakódot olvasni, amikor villog. Sajnos sok minden lehet:
*dugulás
* folyás
* ütemezési gond (CKP, CMP, lendkerék)
* szivattyú (szabályozó szelep vagy belső probléma)
* porlasztó gond.

kellene a freeze frame adat a hibakód mellől, az segítene.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12473 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:27:23 »

bekerült az uj cooler, de sajnos ugyanúgy betilt az autó villogó izzítás lámpával , és elég érdekes csörgő hangja is van de az a fura h üresben akár tiltásig is lehet forgatni , semmi hangja, terhelésen viszont 2,3,4-fokozatban gyorsításkor igen
http://youtu.be/8YRwYZR1phE


ő lenne az bocs a rossz minőségért csak telefon volt kéznél , elég halk ,de a lényeg hallatszik is és látszik is

feltöltési gond esetén nincs izzító jelzés, csak euro4 nél és van mellette check engine is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12474 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:32:23 »

feltöltési gond esetén nincs izzító jelzés, csak euro4 nél és van mellette check engine is.

direkt rádugtam a gépet és nincs benne hibakód ha villog a izzítás lámpa sem , megnéztem az óracsoprttesztben is azt írja h dtc none
esetleg tudsz leírást hogy hogy tudok ilyen adatokat nézni scanxl-el ?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12475 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:41:44 »

direkt rádugtam a gépet és nincs benne hibakód ha villog a izzítás lámpa sem , megnéztem az óracsoprttesztben is azt írja h dtc none
esetleg tudsz leírást hogy hogy tudok ilyen adatokat nézni scanxl-el ?
Ha villog az izzító, kell legyen hibakód. Olyan nincs, hogy nincs.
Scanxl-ben a hibakód olvasás mellett ott van read freeze frame data, azzal lehet előcsalni.

Biztos, hogy jó vezérlőhöz csatlakozol? mert ha nem a powertrain controllerhez, akkor a komfortmodulok hibakódjait olvassa csak.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12476 Dátum: 2011.09.20 kedd, 21:58:26 »

kimentem megnéztem , de igazad volt nem ahhoz csatlakozik hanem a general modulhoz , a powertrain modulhoz nem haljandó csatlakozni , majd holnap játszok vele kicsit hátha
neked xp v w7 van ?
esetleg a egy screenshootot tudnál linkelni hogy neked hogy van beállítva a progi meg milyen verziós drivert használsz a kábeledhez?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #12477 Dátum: 2011.09.21 szerda, 05:10:22 »

kimentem megnéztem , de igazad volt nem ahhoz csatlakozik hanem a general modulhoz , a powertrain modulhoz nem haljandó csatlakozni , majd holnap játszok vele kicsit hátha
neked xp v w7 van ?
esetleg a egy screenshootot tudnál linkelni hogy neked hogy van beállítva a progi meg milyen verziós drivert használsz a kábeledhez?

Milyen progival olvassátok a hibakódokat?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12478 Dátum: 2011.09.21 szerda, 06:51:24 »

Milyen progival olvassátok a hibakódokat?
scanxl
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #12479 Dátum: 2011.09.21 szerda, 08:40:46 »

scanxl

Csak olvasásra jó vagy lehet vele programozni is?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #12480 Dátum: 2011.09.21 szerda, 09:06:56 »

Sziasztok,

 2.2 TDCI-n sajna behalt az EGR, nem volt ledugózva. Előbb felhívtam a Cromax-ot és 95.000 Ft-ot mondtak rá. Nincs véletlenül valakinek eladó, olcsóbb áron?
Probáljam meg előszőr a tisztítását, majd a dugózást?


Segítségeteket köszönöm!

Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #12481 Dátum: 2011.09.21 szerda, 09:16:26 »

ha csak egyenetlen lenne az alapjárat,akkor a generátorban kellene keféket cserélni........de.
valszeg a go szűrő dugulhatott el,vagy levegősödik fel a rendszer valahol a csúcsoknál-résolajvisszavezetésnél,stb.
Szivárgásokat megkell szüntetni,és a szűrőt kicserélni első körben.ha az alapjárat továbbra is ingadozó marad,akkor a generátort is javíttasd! Wink wave

Köszi, A szűrő tiszta új benne. A szürő csatijainál semmi folyás vagy eresztés. Ha levegősödik akkor folyásnak is kell lennie gondolom. A hétvégén tartok egy motormosást aztán majd jobban látok mindent (most kicsit poros).

Csak nem tudom honnét kezdjem az ellenőrzést. Gondolom a csúcsoknál is ki kellene nyomnia ha ott van valami gebasz.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12482 Dátum: 2011.09.21 szerda, 09:24:30 »

Köszi, A szűrő tiszta új benne. A szürő csatijainál semmi folyás vagy eresztés. Ha levegősödik akkor folyásnak is kell lennie gondolom. A hétvégén tartok egy motormosást aztán majd jobban látok mindent (most kicsit poros).

Csak nem tudom honnét kezdjem az ellenőrzést. Gondolom a csúcsoknál is ki kellene nyomnia ha ott van valami ge***.
csere előtt feltöltötted az új szűrőt go-val?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12483 Dátum: 2011.09.21 szerda, 09:26:28 »

Sziasztok,

 2.2 TDCI-n sajna behalt az EGR, nem volt ledugózva. Előbb felhívtam a Cromax-ot és 95.000 Ft-ot mondtak rá. Nincs véletlenül valakinek eladó, olcsóbb áron?
Probáljam meg előszőr a tisztítását, majd a dugózást?


Segítségeteket köszönöm!



mintha azt olvastam volna korábban, hogy ki kéne pucolni és dugózni a 2,2-esnél az egr-t.. így nem kell újat venni bele. (ha nem igaz, akkor bontottban keress, sokkal barátibb áron) de mérget ne vegyél rá.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12484 Dátum: 2011.09.21 szerda, 09:35:11 »

Csak olvasásra jó vagy lehet vele programozni is?

passz sztem nem , de nekem amugy csak a ford generic modulhoz tud csatlakozni szal kb semmit se érek vele Sad
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12485 Dátum: 2011.09.21 szerda, 09:47:20 »

mintha azt olvastam volna korábban, hogy ki kéne pucolni és dugózni a 2,2-esnél az egr-t.. így nem kell újat venni bele. (ha nem igaz, akkor bontottban keress, sokkal barátibb áron) de mérget ne vegyél rá.
Ki kell pucolni szívósorral együtt és le kell dugózni +  venni kell egy hibakódtörlőt és mindenki boldog  taps
Újat ne vegyél semmi esetre sem  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12486 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:07:59 »

passz sztem nem , de nekem amugy csak a ford generic modulhoz tud csatlakozni szal kb semmit se érek vele Sad

kellene tudnia máshoz is csatlakozni, mert Alf elm327-es illesztőjével tudtunk RAW MAF, MAP értékeket olvasni, ami meg nem GEM téma, hanem powertrain.
A gondot nálad az okozza, hogy a gép még nem OBD szabványos, így csak ISO protokollal tud csatlakozni a SCAN XL, de azt is csak akkor, ha a vehicle managerben az enhanced diagnostic elérhető. Ehhez meg az kell, hogy egy 2003-as (2002-es) 1,8tdci focus-t válassz a rendelkezésre álló kombinációkból, mert a ford mondeo tdci-t a scanxl nem ismeri.
Ha ez megvan, akkor az enhanced ford diagnostics kiegészítő segítségével tudsz majd kapcsolódni a PCM-hez, abból meg már lehet üa. hibakódokat olvasni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12487 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:09:20 »

Csak olvasásra jó vagy lehet vele programozni is?
csak olvasásra jó, meg kódtörlésre. Viszont tud ford spec pid-eket olvasni, ami a nem OBD-s (2004 és facelift előtti) ecu-k esetében sokat jelent, mert OBD protokollal nem olvashatók.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12488 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:29:52 »

kellene tudnia máshoz is csatlakozni, mert Alf elm327-es illesztőjével tudtunk RAW MAF, MAP értékeket olvasni, ami meg nem GEM téma, hanem powertrain.
A gondot nálad az okozza, hogy a gép még nem OBD szabványos, így csak ISO protokollal tud csatlakozni a SCAN XL, de azt is csak akkor, ha a vehicle managerben az enhanced diagnostic elérhető. Ehhez meg az kell, hogy egy 2003-as (2002-es) 1,8tdci focus-t válassz a rendelkezésre álló kombinációkból, mert a ford mondeo tdci-t a scanxl nem ismeri.
Ha ez megvan, akkor az enhanced ford diagnostics kiegészítő segítségével tudsz majd kapcsolódni a PCM-hez, abból meg már lehet üa. hibakódokat olvasni.


nekem azt írja h az összes elérhető autót támogatja, mégis csak a generic cucchoz csatlakozik
ha kiválasztom amit írtál és talin is mutattál fóka 1,8tdci ugy is csak a ford generic electornics-hoz tud csatlakozni, ott a listában a ford powertrain de ahhoz nem csatlakozik és kidob egy ablakot hibaüzenettel


« Utoljára szerkesztve: 2011.09.21 szerda, 13:36:17 írta netcore » Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #12489 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:35:06 »

csere előtt feltöltötted az új szűrőt go-val?



 nyes Ennyire azért nem vagyok analfabéta.  Grin
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12490 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:53:58 »



 nyes Ennyire azért nem vagyok analfabéta.  Grin

Sose lehet tudni, kivel fut össze az ember..  Wink
ööö, egyáltalán milyen autóról van is szó?
ha dízli, akkor a rángatózás alatt nem füstöl?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12491 Dátum: 2011.09.21 szerda, 15:03:12 »


nekem azt írja h az összes elérhető autót támogatja, mégis csak a generic cucchoz csatlakozik
ha kiválasztom amit írtál és talin is mutattál fóka 1,8tdci ugy is csak a ford generic electornics-hoz tud csatlakozni, ott a listában a ford powertrain de ahhoz nem csatlakozik és kidob egy ablakot hibaüzenettel


a kapcsolat milyen paraméterekkel megy?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12492 Dátum: 2011.09.21 szerda, 15:06:52 »

a kapcsolat milyen paraméterekkel megy?
mire gondolsz pontosan ?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12493 Dátum: 2011.09.21 szerda, 18:40:30 »

mire gondolsz pontosan ?

port,bitráta.stb.....gondolom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12494 Dátum: 2011.09.21 szerda, 18:50:54 »

com1
38400 ez van ráírva igy is állítottam be
de más sebességgel is néztem már és semmi
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #12495 Dátum: 2011.09.21 szerda, 19:30:28 »

Sose lehet tudni, kivel fut össze az ember..  Wink
ööö, egyáltalán milyen autóról van is szó?
ha dízli, akkor a rángatózás alatt nem füstöl?


2.0 cm3 TDCi 130 Le
A rángatózás alatt füstöl ez kb reggelenként 7-12 másodperc az indítástól számítva. Aztán frankó minden.
Csak ha már nyáron gondok vannak mi lesz télen!!?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12496 Dátum: 2011.09.21 szerda, 19:41:01 »

mire gondolsz pontosan ?

protokoll
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12497 Dátum: 2011.09.21 szerda, 19:42:47 »

azt hol tudok állítani?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #12498 Dátum: 2011.09.21 szerda, 20:41:14 »

Akkor azt nemtudod véletlen, hogy a 041-ben mennyi km volt?  Grin
nyugodtan mondj el róla bármit ha tudsz  worship nyes
140 e km volt benne tavaly augusztus végén.
Nem volt amúgy semmi baja. Generátor javítása volt 2008-ban. Majd porlasztócsúcs csere volt benne tavaly. A régi sofőrje szegedi illetőségű.
Legtöbbször Budaörs és Szeged között futott pályán.

Vannak képeid a verdádról? Mit alakítottál  rajta?
 
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12499 Dátum: 2011.09.21 szerda, 20:47:06 »

2.0 cm3 TDCi 130 Le
A rángatózás alatt füstöl ez kb reggelenként 7-12 másodperc az indítástól számítva. Aztán frankó minden.
Csak ha már nyáron gondok vannak mi lesz télen!!?
Semmi. még izzítógyertya nélkül is be fog indulni. jut eszembe, porlasztókról mit lehet tudni az autódban? mennyit mentek?
a füst színe érdekes még ilyenkor. sötét (szürke) vagy világos (fehér)?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.21 szerda, 20:59:29 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.