Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:21:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14633418 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #12700 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:23:10 »

Sokféle jele van neki,nekem amit írtál egyiksem volt mégis minden kuka volt.Legfőbb jele a vészüzem módba váltás illettve terheléskor nekem le is állt menetközben.A go szürőben találsz fénreszeléket akkor a szivattyú mivel neked is ez van és nem adagoló akkor csere bizony.Először poharaztasd meg a csúcsokat kezdetnek az is sokat elárul.Aztán diagnosztikára vidd el keress benne hátha tárol hibakódot és egy szivattyú tesztet is ellehet vele végezni.GHA kiváncsivagy egy ilyen komplett csere nekm mennyibe fájt megírom.l

Poharazás volt kb. 5000km ezelőtt akkor az egyik fel lett újítva. Akkor a szakik megnézték mindet és azt mondták hogy mindegyik rendben van, tudja azt amit kell. Szerelőm szerint azonban lassan gyűjthetek pcs-re. Hibakódot néztük semmi. Nem találtunk semmilyen kifújási lehetőséget. Nem rég voltam vele fékpadon ott a gyári 115Le és 250Nm helyett 90Le és 222nm !! A fékpados emberke megküldte a padon és éktelenül füstölt. Konkrétan a katona koromat idézte amikor beindítottuk a Krazokat  Wink Ebből az arra következtetett hogy a porlasztók a ludasak. Szerinte a pcs csere megoldaná a teljesítmény csökkenést és füstölést is. Na ebből gondolom hogy nekem is elérkezett az idő  szomoru1
Szóval nem adagoló hanem szivattyú? Mi a különbség? Van valami leírás amiből okosodhatnék. 2003.11 tdci 115L HJJB BWY
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12701 Dátum: 2011.10.07 péntek, 22:15:54 »

Poharazás volt kb. 5000km ezelőtt akkor az egyik fel lett újítva. Akkor a szakik megnézték mindet és azt mondták hogy mindegyik rendben van, tudja azt amit kell. Szerelőm szerint azonban lassan gyűjthetek pcs-re. Hibakódot néztük semmi. Nem találtunk semmilyen kifújási lehetőséget. Nem rég voltam vele fékpadon ott a gyári 115Le és 250Nm helyett 90Le és 222nm !! A fékpados emberke megküldte a padon és éktelenül füstölt. Konkrétan a katona koromat idézte amikor beindítottuk a Krazokat  Wink Ebből az arra következtetett hogy a porlasztók a ludasak. Szerinte a pcs csere megoldaná a teljesítmény csökkenést és füstölést is. Na ebből gondolom hogy nekem is elérkezett az idő  szomoru1
Szóval nem adagoló hanem szivattyú? Mi a különbség? Van valami leírás amiből okosodhatnék. 2003.11 tdci 115L HJJB BWY
TDCI=magasnyomásu rendszer ahol a szivattyú látja el üzemanyaggal a közös nyomócsövön keresztül üzemanyaggal a pcsúcsokat.TDDi= Itt van adagoló a tanknál van üzemanyag pumpa.Az ami neked van az a rendszer nagyon érzékeny sok mindenre és az alkatrészek is többe kerülnek.Az,hogy 5000km-rel ezelőtt jó volt az egy dolog de itt a csúcsok máról-holnapra tönkretudnak menni.Ez nemlesz olcsó készülj fel rá ha szivattyút is cserélned kell pláne.EGR levan dugózva szívósor tisztítás megvolt már,MAF/Légtömegmérő/ szenzort is tisztínai kellene esetleg?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12702 Dátum: 2011.10.08 szombat, 08:55:54 »

Még egy kérdés.Van e szerepe az EGRnek indításkor?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12703 Dátum: 2011.10.08 szombat, 09:08:24 »

Még egy kérdés.Van e szerepe az EGRnek indításkor?
Nincs. Illetve az fontos indításkor, hogy bezárt állapotban kell lennie. Ha beragad nyitott állapotban akkor fog füstölni és szélsőséges esetben be sem tud indulni.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12704 Dátum: 2011.10.08 szombat, 09:14:10 »

És ezért indulhat fehér füstel és egy kicsit rángatva?

Nincs. Illetve az fontos indításkor, hogy bezárt állapotban kell lennie. Ha beragad nyitott állapotban akkor fog füstölni és szélsőséges esetben be sem tud indulni.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
KISS JÓZSEF
Vendég
« Új hozzászólás #12705 Dátum: 2011.10.08 szombat, 10:27:39 »

TDCi motorok
   

Uraim valaki árult felujításra szoruló nagynyomásu gázolaj pumpákat csereként leadható állapotban. Nekem egy ilyen kellene?  Várom a választ??
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12706 Dátum: 2011.10.08 szombat, 10:32:21 »

És ezért indulhat fehér füstel és egy kicsit rángatva?


Nem. Az EGR ilyet nem okozhat. Lehet,hogy porlasztó gond lesz? Majd a nálam okosabbak megmondják  szomoru1
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12707 Dátum: 2011.10.08 szombat, 10:59:50 »

Nem. Az EGR ilyet nem okozhat. Lehet,hogy porlasztó gond lesz? Majd a nálam okosabbak megmondják  szomoru1
Jelek szerint nem volt még igazán beállt EGR szelephez szerencséd.  Wink Nekem az EGR szelepen beállása miatt fehéres szürkés füst volt és be sem indult. De annyira hogy traler vitte el az udvarrol  szomoru1
Egyébként meg ne az ideologiát gyártsuk. Az EGR szelepnek van hibakódja ha beállt akkor abból lehet látni. Jobb diag progikkal meg azt is, hogy aktuálisan milyen pozicióban van az EGR szelep. Ezzel kb 10 másodperc alatt kiszűrhető hogy tényleg a francia séf-e  a gyilkos a történetben.  wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12708 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:07:39 »

Még egy kérdés.Van e szerepe az EGRnek indításkor?
Ha nem megy rá elektromos csati, akkor dugózd le a kipufogó felől érkező csövet egy tele lemez darabbal( ha megy rá csati akkor is, csak akkor időnként hibát kell törölni) és érdemes szívócsonkot is tisztítani, hogy rendesen kapjon levegőt a moci.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12709 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:10:46 »

Jelek szerint nem volt még igazán beállt EGR szelephez szerencséd.  Wink Nekem az EGR szelepen beállása miatt fehéres szürkés füst volt és be sem indult. De annyira hogy traler vitte el az udvarrol  szomoru1
Egyébként meg ne az ideologiát gyártsuk. Az EGR szelepnek van hibakódja ha beállt akkor abból lehet látni. Jobb diag progikkal meg azt is, hogy aktuálisan milyen pozicióban van az EGR szelep. Ezzel kb 10 másodperc alatt kiszűrhető hogy tényleg a francia séf-e  a gyilkos a történetben.  wave

Hát,igazad van,még sose volt ilyennel gondom. Akkor elnézést,de legalább ma is tanultam valamit Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12710 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:11:20 »

És ezért indulhat fehér füstel és egy kicsit rángatva?

Izzítógyertyákat ellenőrizd először... wave (úgy is szívósort szeretnél takarítani, akkor meg egyben megvan vigyor3 Wink hehe)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12711 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:27:00 »

Jelek szerint nem volt még igazán beállt EGR szelephez szerencséd.  Wink Nekem az EGR szelepen beállása miatt fehéres szürkés füst volt és be sem indult. De annyira hogy traler vitte el az udvarrol  szomoru1
Egyébként meg ne az ideologiát gyártsuk. Az EGR szelepnek van hibakódja ha beállt akkor abból lehet látni. Jobb diag progikkal meg azt is, hogy aktuálisan milyen pozicióban van az EGR szelep. Ezzel kb 10 másodperc alatt kiszűrhető hogy tényleg a francia séf-e  a gyilkos a történetben.  wave

Elég szánalmas hogy egy EGR szelep miatt trélerezni kell egy autót.... szomoru1
Köszönjük EURO4,5,stb.... eljen
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12712 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:33:37 »

Elég szánalmas hogy egy EGR szelep miatt trélerezni kell egy autót.... szomoru1
Köszönjük EURO4,5,stb.... eljen
Garancia idő alatt volt. (csendben megjegyzem hogy szerintem én is ludas lehettem egy picit mert előtte 20ekm-en keresztül benne volt a chip és szerintnem segíthetett neki az eltrutymósodásban  szomoru1 ) Amúgy meg egyet értek Ez az egész Euro 4-5-x csak egy parasztvakítás. Simán csak lökjük át a döglött macskát a szomszéd udvarába  Undecided Több káros anyag terheli a környezetet amíg legyártanak egy új EGR szelepet vagy amíg beállt nyitott EGR-el füstöli tele nagyvilágot mint amit az autó egész életében NOX kibocsátást csökkent összeségében. De ez is bussines a gyáraknak meg mindenkinek.  falbav
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12713 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:34:43 »

Hát,igazad van,még sose volt ilyennel gondom. Akkor elnézést,de legalább ma is tanultam valamit Smiley
Tudod én is szivesebben tanultam volna más kárán  szomoru1 wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12714 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:34:54 »

Elég szánalmas hogy egy EGR szelep miatt trélerezni kell egy autót.... szomoru1
Köszönjük EURO4,5,stb.... eljen
ez van.és csak rosszabb lesz.jön a 6,7....stb hehe
de pl a bömbit kissebb s.zarsággal is trélerezni kell....sőt valamelyiknek nem is nyílik a motortere csak a szagszervízben.... levele eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12715 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:35:39 »

Garancia idő alatt volt. (csendben megjegyzem hogy szerintem én is ludas lehettem egy picit mert előtte 20ekm-en keresztül benne volt a chip és szerintnem segíthetett neki az eltrutymósodásban  szomoru1 ) Amúgy meg egyet értek Ez az egész Euro 4-5-x csak egy parasztvakítás. Simán csak lökjük át a döglött macskát a szomszéd udvarába  Undecided Több káros anyag terheli a környezetet amíg legyártanak egy új EGR szelepet vagy amíg beállt nyitott EGR-el füstöli tele nagyvilágot mint amit az autó egész életében NOX kibocsátást csökkent összeségében. De ez is bussines a gyáraknak meg mindenkinek.  falbav

Persze,kell valami,amiből a szervíz megélhet,meg az alkatrészgyártók... eljen
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12716 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:37:16 »

Persze,kell valami,amiből a szervíz megélhet,meg az alkatrészgyártók... eljen
Ez volt az az eset amikor elpattant  a gépszíj és elkezdtem az öndiagnosztikát. Az tény hogy nem én vagyok az a kuncsaft akiből meg tud élni egy szervíz  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12717 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:38:15 »

Ez volt az az eset amikor elpattant  a gépszíj és elkezdtem az öndiagnosztikát. Az tény hogy nem én vagyok az a kuncsaft akiből meg tud élni egy szervíz  eplus2
én sem. Roll Eyes Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12718 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:40:50 »

Na ezért nem veszek uj autót, majd ha csövön leszek és pénzt sz+rok max akkor... eplus2
Mai világban nem minőségi autót kapsz, hanem egy innen-onnan összelopott technikájú ipari hulladékot feltupirozva és kisminkelve.
Bár igaz hogy a luxusprostikat mindenhol megkell fizetni..... eplus2
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12719 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:43:58 »

Poharazás volt kb. 5000km ezelőtt akkor az egyik fel lett újítva. Akkor a szakik megnézték mindet és azt mondták hogy mindegyik rendben van, tudja azt amit kell. Szerelőm szerint azonban lassan gyűjthetek pcs-re. Hibakódot néztük semmi. Nem találtunk semmilyen kifújási lehetőséget. Nem rég voltam vele fékpadon ott a gyári 115Le és 250Nm helyett 90Le és 222nm !! A fékpados emberke megküldte a padon és éktelenül füstölt. Konkrétan a katona koromat idézte amikor beindítottuk a Krazokat  Wink Ebből az arra következtetett hogy a porlasztók a ludasak. Szerinte a pcs csere megoldaná a teljesítmény csökkenést és füstölést is. Na ebből gondolom hogy nekem is elérkezett az idő  szomoru1
Szóval nem adagoló hanem szivattyú? Mi a különbség? Van valami leírás amiből okosodhatnék. 2003.11 tdci 115L HJJB BWY

Azért én még nem kezdenék egyből a porlasztócsúcsokra gyanakodni. Sok más dolog is van ott, ami még beleszólhat, ezek közül csak egy a p-csúcs és a CR-pumpa. Én kezdeném az EGR szelepnél és a szívósornál, a légszűrőnél és a GO-szűrőnél, és újra megcsináltatnám a poharazást. Ja, és valami CR rendszertisztító adalékanyag nem árt és lecsekkolnám a csapágyakat a hajtásláncban (hallani lehet őket legtöbbször).
Ezek kis költségű dolgok, meg persze fáradságba kerülnek, de ezek után ha tényleg a csúcsok szharok, akkor még mindig ráérsz kidobni egy vagyont az ablakon... De javítsatok ki, ha rosszul gondolom!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12720 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:50:09 »

Ez volt az az eset amikor elpattant  a gépszíj és elkezdtem az öndiagnosztikát. Az tény hogy nem én vagyok az a kuncsaft akiből meg tud élni egy szervíz  eplus2

Hát belőlünk se él meg sok szerviz. Az egyik ford-os szerelő jó ismerős,hozzá visszük ki,ha valamit meg kell csinálni rajta...És persze a fórumon előbb kapok választ a hibára,mint ahogy a szervízben kitalálnák...Most ez 2 következtetést hagy levonni:
1. a fórum nagyon jó
2. a szervizben lévő szerelők nagy része impotens,és csak a számítógépet tudja a kocsira dugni,és nem szerelni akarja...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12721 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:53:57 »

Hát belőlünk se él meg sok szerviz. Az egyik ford-os szerelő jó ismerős,hozzá visszük ki,ha valamit meg kell csinálni rajta...És persze a fórumon előbb kapok választ a hibára,mint ahogy a szervízben kitalálnák...Most ez 2 következtetést hagy levonni:
1. a fórum nagyon jó
2. a szervizben lévő szerelők nagy része impotens,és csak a számítógépet tudja a kocsira dugni,és nem szerelni akarja...
nem.nekik ebből megkéne élni...bizniszben nincs barátság-sőt sajnos korrektség is kevés..... szomoru1
miután egyre szűkebb réteg hordja be szervízbe az autóját,így azokon akarják behozni a kiesőt....no meg kiszúrják ám a palimadarakat is.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12722 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:56:25 »

nem.nekik ebből megkéne élni...bizniszben nincs barátság-sőt sajnos korrektség is kevés..... szomoru1
miután egyre szűkebb réteg hordja be szervízbe az autóját,így azokon akarják behozni a kiesőt....no meg kiszúrják ám a palimadarakat is.....

Még azelőttről ismerjük,hogy Fordunk lett volna. Tesóm egyik barátjának az apja,és becsületes ember Smiley

Ha már téma a szervizelés...Mennyibe kerül egy kettőstömegű lendkerék csere meg ami kell hozzá?  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12723 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:56:42 »

nem.nekik ebből megkéne élni...bizniszben nincs barátság-sőt sajnos korrektség is kevés..... szomoru1
miután egyre szűkebb réteg hordja be szervízbe az autóját,így azokon akarják behozni a kiesőt....no meg kiszúrják ám a palimadarakat is.....
fordékat nem kell félteni, ott vannak a rendőr focusok egy pár évig...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12724 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:57:45 »

fordékat nem kell félteni, ott vannak a rendőr focusok egy pár évig...

Meg a mentős Transitok.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12725 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:58:46 »

Meg a mentős Transitok.
jah, tegnap 3 ilyen fóka meg 2 tranyó állt bent fordéknál...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12726 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:01:10 »

jah, tegnap 3 ilyen fóka meg 2 tranyó állt bent fordéknál...

Sőt,ha belegondolok...Nagyon sok céges 1.6 tdci focus kombi is van a piacon...Azokat is valahogy karban kell tartani. És ott nem gond az,ha azt mondják,4 porlasztó,turbó,stb csere,mert ki lesz fizetve...
Mi meg a "sóherek" megoldjuk magunknak,és alkotunk egy jó közösséget  eljen smile
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12727 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:13:15 »

Sőt,ha belegondolok...Nagyon sok céges 1.6 tdci focus kombi is van a piacon...Azokat is valahogy karban kell tartani. És ott nem gond az,ha azt mondják,4 porlasztó,turbó,stb csere,mert ki lesz fizetve...
Mi meg a "sóherek" megoldjuk magunknak,és alkotunk egy jó közösséget  eljen smile
Néha csak csóválom  fejemet hogy mit művelnek egy két láthatólag céges fókával  idiot2 Azért mert nem az övé attól még vigyázhatna egy gépre  falbav Amig ez a mentalitás lesz , a szerviz is megtud élni belőlük.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12728 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:18:24 »

Néha csak csóválom  fejemet hogy mit művelnek egy két láthatólag céges fókával  idiot2 Azért mert nem az övé attól még vigyázhatna egy gépre  falbav Amig ez a mentalitás lesz , a szerviz is megtud élni belőlük.

Hát még a rendőrök miket művelnek...És akkor sírnak,hogy miért eszik az 1.6os benzines 11-12 litert városban...Komolyan,az ilyet trabantba ültetném,és azt bassza szét falbav falbav
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12729 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:27:08 »

Hát még a rendőrök miket művelnek...És akkor sírnak,hogy miért eszik az 1.6os benzines 11-12 litert városban...Komolyan,az ilyet trabantba ültetném,és azt bassza szét falbav falbav

Azért azt meg kell hagyni, hogy az 1,6-os Fókát meg kell tanulni üzemanyagtakarékosan vezetni, és ez a Közegekre  police is vonatkozik. Az autó jóval nehezebb mint pl az F Astra-k voltak, persze biztonság és kényelem is több van benne.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12730 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:36:12 »

Azért azt meg kell hagyni, hogy az 1,6-os Fókát meg kell tanulni üzemanyagtakarékosan vezetni, és ez a Közegekre  police is vonatkozik. Az autó jóval nehezebb mint pl az F Astra-k voltak, persze biztonság és kényelem is több van benne.
csak annyit kéne bevezetni, hogy körözgetés közben 9l/100km a norma, amit ezen felül eszik, azt az fizeti ki, aki vezette. mindjárt rendesen mennének vele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12731 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:45:01 »

csak annyit kéne bevezetni, hogy körözgetés közben 9l/100km a norma, amit ezen felül eszik, azt az fizeti ki, aki vezette. mindjárt rendesen mennének vele

Rossz hallgatni,ahogyan szétpörgetik,meg a bukkanóra úgy hajtanak rá,hogy csattan az alja...Stb...De hát biztos jutalékot kapnak a Ford-szalontól,ha szétcseszik  eplus2 eplus2
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #12732 Dátum: 2011.10.08 szombat, 13:02:01 »

Még azelőttről ismerjük,hogy Fordunk lett volna. Tesóm egyik barátjának az apja,és becsületes ember Smiley

Ha már téma a szervizelés...Mennyibe kerül egy kettőstömegű lendkerék csere meg ami kell hozzá?  szomoru1
Szevasz !
Tavaj érdeklődtem kuplung csere ügyben egy ford szervizben és 50.000 lett volna csak a munkadíj mert szét kell szedni az egész bölcsöt meg mit tudom én már miket mondtak.Megvettem mindent ami kellett hozzá és a 25.000 kicserélték 4 óra hossza alatt kb .
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12733 Dátum: 2011.10.08 szombat, 13:07:15 »

Szevasz !
Tavaj érdeklődtem kuplung csere ügyben egy ford szervizben és 50.000 lett volna csak a munkadíj mert szét kell szedni az egész bölcsöt meg mit tudom én már miket mondtak.Megvettem mindent ami kellett hozzá és a 25.000 kicserélték 4 óra hossza alatt kb .
eljen eljen :eljen:És hol,esetleg a közellakóknak egy segítség
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12734 Dátum: 2011.10.08 szombat, 13:19:59 »

Nem megy rá semmi elektromos bigyó az egr-re. Nem lehet ki tisztítani azt az egrt?


Ha nem megy rá elektromos csati, akkor dugózd le a kipufogó felől érkező csövet egy tele lemez darabbal( ha megy rá csati akkor is, csak akkor időnként hibát kell törölni) és érdemes szívócsonkot is tisztítani, hogy rendesen kapjon levegőt a moci.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12735 Dátum: 2011.10.08 szombat, 13:27:09 »

Nem megy rá semmi elektromos bigyó az egr-re. Nem lehet ki tisztítani azt az egrt?


de kilehet.de ha valóban nem megy rá elektromos csati,akkor a tisztítás után le"kell" dugózni,és nem lesznek többé problémáid az egr-rel.
Természetesen 1 kalap alatt a szívósort is kikell puszolni. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12736 Dátum: 2011.10.08 szombat, 13:30:55 »

most néztem meg újra nem megyrá semmi elektromosság.Közsi a segítséget worship worship worship


de kilehet.de ha valóban nem megy rá elektromos csati,akkor a tisztítás után le"kell" dugózni,és nem lesznek többé problémáid az egr-rel.
Természetesen 1 kalap alatt a szívósort is kikell puszolni. vigyor3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12737 Dátum: 2011.10.08 szombat, 13:59:22 »

Ma Egerben voltam és a mol kútnál állt egy öt ajtós TDCI Mondi alatta egy manus fekszik.Hát valaki mellé tankolta az autót mert 40liter diesel helyett fájintos benzint nyomott bele.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12738 Dátum: 2011.10.08 szombat, 14:04:17 »

Ma Egerben voltam és a mol kútnál állt egy öt ajtós TDCI Mondi alatta egy manus fekszik.Hát valaki mellé tankolta az autót mert 40liter diesel helyett fájintos benzint nyomott bele.
azt pedig úgy nem fogják belőle kivarázsolni taps le kell hozzá venni a tankot hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12739 Dátum: 2011.10.08 szombat, 14:09:19 »

Pont ezt javasoltam nekik jó magam is.De vettek már minden féle kannákat és valami csövet amivel már próbálkoztak leszivni de nem igen sikerült.


azt pedig úgy nem fogják belőle kivarázsolni taps le kell hozzá venni a tankot hehe
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12740 Dátum: 2011.10.08 szombat, 14:10:53 »

Pont ezt javasoltam nekik jó magam is.De vettek már minden féle kannákat és valami csövet amivel már próbálkoztak leszivni de nem igen sikerült.


a betöltőnyíláson elvileg lemegy max 10mm-es cső, de azzal sem tudják az összeset leszívni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #12741 Dátum: 2011.10.08 szombat, 14:35:26 »

eljen eljen :eljen:És hol,esetleg a közellakóknak egy segítség
A szerviz amit említettem hogy mennyiért cserélte volna ki az Kisújszállás Ford szerviz  aholl pedig csinálták az meg Szeghalom Békésmegyében
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12742 Dátum: 2011.10.08 szombat, 14:45:09 »

Ma Egerben voltam és a mol kútnál állt egy öt ajtós TDCI Mondi alatta egy manus fekszik.Hát valaki mellé tankolta az autót mert 40liter diesel helyett fájintos benzint nyomott bele.
céges autó lehetett vagy nő, aki tankolta?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12743 Dátum: 2011.10.08 szombat, 15:13:55 »

Három nő volt meg egy szegény úri ember.Nem tudom ki tankolta de szegény ember nagyon fel volt dúlva a 3 hölgy csak lapított.

céges autó lehetett vagy nő, aki tankolta?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12744 Dátum: 2011.10.08 szombat, 15:49:36 »

Izzítógyertyákat ellenőrizd először... wave (úgy is szívósort szeretnél takarítani, akkor meg egyben megvan vigyor3 Wink hehe)

Errol mar beszeltunk, de hogyan is kell ezt? Egy szal drot megy vegig az osszesen. Vagy elindulok a legtavolabbitol, es a gyertyak kozott egyre nagyobb aramot kellene tudjak merni, ha mukodnek?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #12745 Dátum: 2011.10.08 szombat, 16:45:08 »

Sziasztok!
Új tag vagyok, és a segítségeteket kérném.Autó vásárlás előtt állok, és egy Ford Mondeo 2.2 TDCI lenne a kiválasztott.
FORD MONDEO Turnier 2.2 TDCi Ghia Execut. Ebben kérném a tanácsotokat. Egyébként V.Tamás tanácsára léptem be.
MIt kell, megnézni, esetlegesen kivel kell megnézetni, vagy ha ismeritek konkrétan az autót, fogadom a tanácsokat, információkat.
Előre is köszönet mindenért.Ha gondoljátok, és szabad, be is linkelem és mondhattok róla véleményt...
Köszönöm.
Tisztelettel Göndör
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12746 Dátum: 2011.10.08 szombat, 16:51:33 »

Sziasztok!
Új tag vagyok, és a segítségeteket kérném.Autó vásárlás előtt állok, és egy Ford Mondeo 2.2 TDCI lenne a kiválasztott.
FORD MONDEO Turnier 2.2 TDCi Ghia Execut. Ebben kérném a tanácsotokat. Egyébként V.Tamás tanácsára léptem be.
MIt kell, megnézni, esetlegesen kivel kell megnézetni, vagy ha ismeritek konkrétan az autót, fogadom a tanácsokat, információkat.
Előre is köszönet mindenért.Ha gondoljátok, és szabad, be is linkelem és mondhattok róla véleményt...
Köszönöm.
Tisztelettel Göndör

Üdv a klubban  wave Persze, hogy linkeld be  Wink
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #12747 Dátum: 2011.10.08 szombat, 17:02:32 »

Üdv a klubban  wave Persze, hogy linkeld be  Wink

Akkor itt a link..

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_execut_m.oi.serulesmentes_102e_km-5147975

Bízom benne, hogy jót tudtok róla mondani....Hadd tartozzak már én is valami jó clubhoz... :-)
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
teo
Vendég
« Új hozzászólás #12748 Dátum: 2011.10.08 szombat, 17:14:35 »

Akkor itt a link..

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_ghia_execut_m.oi.serulesmentes_102e_km-5147975

Bízom benne, hogy jót tudtok róla mondani....Hadd tartozzak már én is valami jó clubhoz... :-)


De kár, hogy nincs benne tolatótadar! Az egy hasznos cucc.
Naplózva
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #12749 Dátum: 2011.10.08 szombat, 18:08:41 »

De kár, hogy nincs benne tolatótadar! Az egy hasznos cucc.

Igen, valóban az is egy hasznos kiegészítő, egy ekkora járműnél Cheesy Utólag nem lehet ilyesmit beletenni?
Te hogy vagy megelégedve a tiéddel? Neked bevált? Nagyon pozitív, hogy van ilyen fórumotok :-)
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Oldalak: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.