Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:18:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639976 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13550 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 21:23:48 »

Sziasztok!

Székesfehérváron, nem tudtok egy jó FORD-os szakit?

Meszi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #13551 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 21:34:08 »

Mindig a vizpumpa a hibás mert a viz beszivárog a szervo tömitése alá és ezért mindkettőt cserélni kell .

A vizpumpa lehet Ruville vagy Dolz vagy bármi utángyártott hisz a fordnak is valaki beszállít mindig , a szervo meg felujítottat kell venni zöld cimkéset .

Nekem a polcon mindig volt régen raktáron manapság csak rendelésre

Szia!

Na akkor most vízpumpa, vagy a szervó szivattyú a ludas, vagy mindkettő?
S akkor melyiket cseréljek?

Meszi

Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13552 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 21:45:21 »

Szia!

Neked alkatrész boltod van?
Meszi

Mindig a vizpumpa a hibás mert a viz beszivárog a szervo tömitése alá és ezért mindkettőt cserélni kell .

A vizpumpa lehet Ruville vagy Dolz vagy bármi utángyártott hisz a fordnak is valaki beszállít mindig , a szervo meg felujítottat kell venni zöld cimkéset .

Nekem a polcon mindig volt régen raktáron manapság csak rendelésre

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ronaldinhojr
Vendég
« Új hozzászólás #13553 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:01:49 »

Sziasztok

A segítségeteket szeretném kérni!

A problémám!

Van egy 2,0 dízel Mondeom  s azt kezdte el játszani hogy megyek vele s egyszer csak leáll!!!
Újra indítom s onnantól számítva össze vissza mikor gondol egyet leáll a motor! Néha 200 méter után néha 1 méter után! Néha alapjáraton jár s leáll! Minden leállás után villog az izzító lámpa!
Eddig mikor ráadtam a nyújtást úgy emlékszem mindig hallottam egy ciripelő hangot... ami elviekben az AC pumpa!
Most nem hallom!
Elvittem egy emberkéhez aki kicserélte az üzemanyagszűrőt illetve megnézte a pumpát! Azt mondta semmi baja!!
Utána ment vele s azt mondta 3500 as fordulatnál áll le!
Elmentem érte hogy kipróbáljam de ugyan azt csinálta mint előtte! A legváratlanabb pillanatokban áll le! S ha egyszer leállt s újra indítottam onnantól kezdve egyre sűrűbben áll le! A végén mikor újra indítóm s elakarok indulni azonnal leáll! A sok újra indítás miatt meg az aksim is lemerül elég gyorsan! Majd ha áll egy éjszakát utána minden kezdődik előröl, először tudok menni pár km-t majd kezdődik a történet... !

Van e valami ötletetek???

Válaszotok előre is köszönöm FERI
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13554 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:07:19 »

Sziasztok

A segítségeteket szeretném kérni!

A problémám!

Van egy 2,0 dízel Mondeom  s azt kezdte el játszani hogy megyek vele s egyszer csak leáll!!!
Újra indítom s onnantól számítva össze vissza mikor gondol egyet leáll a motor! Néha 200 méter után néha 1 méter után! Néha alapjáraton jár s leáll! Minden leállás után villog az izzító lámpa!
Eddig mikor ráadtam a nyújtást úgy emlékszem mindig hallottam egy ciripelő hangot... ami elviekben az AC pumpa!
Most nem hallom!
Elvittem egy emberkéhez aki kicserélte az üzemanyagszűrőt illetve megnézte a pumpát! Azt mondta semmi baja!!
Utána ment vele s azt mondta 3500 as fordulatnál áll le!
Elmentem érte hogy kipróbáljam de ugyan azt csinálta mint előtte! A legváratlanabb pillanatokban áll le! S ha egyszer leállt s újra indítottam onnantól kezdve egyre sűrűbben áll le! A végén mikor újra indítóm s elakarok indulni azonnal leáll! A sok újra indítás miatt meg az aksim is lemerül elég gyorsan! Majd ha áll egy éjszakát utána minden kezdődik előröl, először tudok menni pár km-t majd kezdődik a történet... !

Van e valami ötletetek???

Válaszotok előre is köszönöm FERI

Ha TDCi akkor CMP jeladó hiba, amit a hengerfejen találsz, viszont ha tényleg TDCi akkor nincs AC pumpa... Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13555 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:08:16 »

Sziasztok

A segítségeteket szeretném kérni!

A problémám!

Van egy 2,0 dízel Mondeom  s azt kezdte el játszani hogy megyek vele s egyszer csak leáll!!!
Újra indítom s onnantól számítva össze vissza mikor gondol egyet leáll a motor! Néha 200 méter után néha 1 méter után! Néha alapjáraton jár s leáll! Minden leállás után villog az izzító lámpa!
Eddig mikor ráadtam a nyújtást úgy emlékszem mindig hallottam egy ciripelő hangot... ami elviekben az AC pumpa!
Most nem hallom!
Elvittem egy emberkéhez aki kicserélte az üzemanyagszűrőt illetve megnézte a pumpát! Azt mondta semmi baja!!
Utána ment vele s azt mondta 3500 as fordulatnál áll le!
Elmentem érte hogy kipróbáljam de ugyan azt csinálta mint előtte! A legváratlanabb pillanatokban áll le! S ha egyszer leállt s újra indítottam onnantól kezdve egyre sűrűbben áll le! A végén mikor újra indítóm s elakarok indulni azonnal leáll! A sok újra indítás miatt meg az aksim is lemerül elég gyorsan! Majd ha áll egy éjszakát utána minden kezdődik előröl, először tudok menni pár km-t majd kezdődik a történet... !

Van e valami ötletetek???

Válaszotok előre is köszönöm FERI

Amikor villog az izzításjelző,hibakódot kell olvastatni!!Mindenképpen kell a hibakód!
Amúgy valószínűleg üzemanyag rendszeri hiba.
A tdci-ben nincs AC pumpa!
De le kellett volna írnod az autód paramétereit,mert nem tudni miről van szó!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ronaldinhojr
Vendég
« Új hozzászólás #13556 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:12:07 »

uuu sorry TDi

AC-m tuti van!!!

Milyen paramétereket kéne adnom??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13557 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:17:23 »

uuu sorry TDi

AC-m tuti van!!!

Milyen paramétereket kéne adnom??
évjárat minimum.de tddi-d van.
Ebben az esetben nincs cmp jeladód,így marad az üzemanyagrendszeri hiba.Csúcs,adagoló,tápszivattyú.
De van Tddi topic,ott kérdezz! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ronaldinhojr
Vendég
« Új hozzászólás #13558 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:21:43 »

most vettem észre ott hagytam a forgalmit a szerelőnél!
2001-es ez tuti!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13559 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:27:12 »

most vettem észre ott hagytam a forgalmit a szerelőnél!
2001-es ez tuti!

A szélvédőn a vezető oldalon ott van lent az üvegen (kívülről) az alvázszám, az megad minden infot a mikromacskából.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13560 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:27:36 »

évjárat minimum.de tddi-d van.
Ebben az esetben nincs cmp jeladód,így marad az üzemanyagrendszeri hiba.Csúcs,adagoló,tápszivattyú.
De van Tddi topic,ott kérdezz! Wink wave
de van ckp. nekem is szharakodott 1-2x. indítás helyett csak villogó izzításjel. köv indításra meg minden rendben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13561 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:43:36 »

most vettem észre ott hagytam a forgalmit a szerelőnél!
2001-es ez tuti!

Ebben az évjáratban van már mind a kettő fajta.Na akkor mid van?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13562 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 22:44:32 »

most vettem észre ott hagytam a forgalmit a szerelőnél!
2001-es ez tuti!

Ha szerinted van AC PUMPÁD azt holnézték a kocsin.??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ronaldinhojr
Vendég
« Új hozzászólás #13563 Dátum: 2011.11.04 péntek, 01:24:54 »

A tanknál hátul!

Meg van a forgalmim!

Mondeo 2.0 Ghia   85KW  Diesel
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13564 Dátum: 2011.11.04 péntek, 01:31:34 »

A tanknál hátul!

Meg van a forgalmim!

Mondeo 2.0 Ghia   85KW  Diesel

Tddi... rossz topicban jársz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ronaldinhojr
Vendég
« Új hozzászólás #13565 Dátum: 2011.11.04 péntek, 01:33:06 »

Tudom köszi , oda is írtam!
Csak volt aki itt is tudott egy két tanácsot adni!
Naplózva
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #13566 Dátum: 2011.11.04 péntek, 14:59:16 »

SZiasztok!

Segítséget kérnék! Sárbogárd, Székesfehérvér környékén van valaki, vagy tudtok valakit, aki mondeo 2,2 diesel-hez konyít valamit????És esetleg segítene egy autó átvizsgálásában?Huh?
Egyszer olvastam olyan hozzászólást, hogy valamennyire meg lehet műszerrel becsülni, mennyit bír még a befecskendező?Huh??Minden Ford worship szervíz tud ilyet nézni?Huh??
Köszi worship
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13567 Dátum: 2011.11.04 péntek, 15:30:17 »

írnék vmit ezzel kapcsolatban. nekem már erősen füstölgött az autóm terheléskor és ezzel mentem panaszra oda (ford szervíz). erre rádugták a kütyüt, és helyben nyomogatta a gázt (padlózta!! amitől már önmagában sokkot kaptam) és az alapján minden tökéletesnek tűnt. mondom menet közben kellene nézni, de nem viheti ki a műszert onnan. Na azóta nevetségesnek tartom ezeket a szervizeket és az ilyen diagnózisokat.
SZiasztok!

Segítséget kérnék! Sárbogárd, Székesfehérvér környékén van valaki, vagy tudtok valakit, aki mondeo 2,2 diesel-hez konyít valamit????És esetleg segítene egy autó átvizsgálásában?Huh?
Egyszer olvastam olyan hozzászólást, hogy valamennyire meg lehet műszerrel becsülni, mennyit bír még a befecskendező?Huh??Minden Ford worship szervíz tud ilyet nézni?Huh??
Köszi worship
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13568 Dátum: 2011.11.04 péntek, 18:32:36 »

Bizony én is elvittem és csak az apró hibákat amik el voltak tárolva azokat kitörölte és kész.Én is kérdeztem,hogy nem e lehetne megnézni,hogy milyen állapotban van a befecskendező rendszer de csak azt a választ kaptam,hogy elviekben meg lehet nézni de a gyakorlatban nem.


írnék vmit ezzel kapcsolatban. nekem már erősen füstölgött az autóm terheléskor és ezzel mentem panaszra oda (ford szervíz). erre rádugták a kütyüt, és helyben nyomogatta a gázt (padlózta!! amitől már önmagában sokkot kaptam) és az alapján minden tökéletesnek tűnt. mondom menet közben kellene nézni, de nem viheti ki a műszert onnan. Na azóta nevetségesnek tartom ezeket a szervizeket és az ilyen diagnózisokat.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #13569 Dátum: 2011.11.04 péntek, 20:11:56 »

Bizony én is elvittem és csak az apró hibákat amik el voltak tárolva azokat kitörölte és kész.Én is kérdeztem,hogy nem e lehetne megnézni,hogy milyen állapotban van a befecskendező rendszer de csak azt a választ kaptam,hogy elviekben meg lehet nézni de a gyakorlatban nem.


Erre két megoldás is van.

1. Poharazás. - ilyenkor megmérik a csúcsok résolaj veszteségét, és abból megállapítható a csúcsok hozzávetőleges állapota kb. 15 perc 
Elvileg bármelyik Ford szerviz képes erre, sőt, akár Te magad is.

2. Műszeres diagnosztika - ilyenkor próbapadra teszik a csúcsokat egyenként és porlasztási képet kapsz a csúcsok állapotáról és a porlasztás milyenségéről
Kifejezetten erre szakosodott műhely csinálja.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13570 Dátum: 2011.11.04 péntek, 20:22:51 »

Erre két megoldás is van.

1. Poharazás. - ilyenkor megmérik a csúcsok résolaj veszteségét, és abból megállapítható a csúcsok hozzávetőleges állapota kb. 15 perc 
Elvileg bármelyik Ford szerviz képes erre, sőt, akár Te magad is.

2. Műszeres diagnosztika - ilyenkor próbapadra teszik a csúcsokat egyenként és porlasztási képet kapsz a csúcsok állapotáról és a porlasztás milyenségéről
Kifejezetten erre szakosodott műhely csinálja.

Gondolom, vásárlásról lehet szó. Nem tapsolna az eladó, ha ki akarná szedni a csúcsokat vétel előtt!  vigyor3
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #13571 Dátum: 2011.11.04 péntek, 20:39:02 »

Erre két megoldás is van.

1. Poharazás. - ilyenkor megmérik a csúcsok résolaj veszteségét, és abból megállapítható a csúcsok hozzávetőleges állapota kb. 15 perc 
Elvileg bármelyik Ford szerviz képes erre, sőt, akár Te magad is.

2. Műszeres diagnosztika - ilyenkor próbapadra teszik a csúcsokat egyenként és porlasztási képet kapsz a csúcsok állapotáról és a porlasztás milyenségéről
Kifejezetten erre szakosodott műhely csinálja.

Fehérváron van a Filep diesel, ők pont ilyet csinálnak. http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Vagy kicsit beljebb a Mol kútnál van a Filkorn. Nekik van gyári diag cuccuk. Én hozzájuk szoktam járni. Nem átvágós/lehúzós banda.http://filkornauto.freewb.hu/
vagy van az Ivanics, de náluk még nem csináltattam semmit.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #13572 Dátum: 2011.11.04 péntek, 20:41:08 »

Gondolom, vásárlásról lehet szó. Nem tapsolna az eladó, ha ki akarná szedni a csúcsokat vétel előtt!  vigyor3

Igen vásárlás lenne...És biztosan örülne a mutatványnak.Azt hittem van erre diagnosztikai csoda gép...De ismét bebizonyosodott, hogy csodák márpedig nincsenek.
Akkor mit nézzek meg az autón????Féktárcsák szinte újak, lengés csillapítók is, az elsők 85%-osak, a hátsók 55% körüliek. A km az elvileg 155000...Németországi a gép, de nem töltötte be az 1 évet ott kint. Az első szervíz magyarországon volt, 21000Km-rel. 2-ős tömegűnek hangját nem hallottam még, de gondolom koppan indításkor, leállításkor.Titánium felszereltség, alufelni nem gyári, ad hozzá téli gumit is.
Szal. ennyi.Mit kéne még megnéznem falbavHuh??
Köszi
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13573 Dátum: 2011.11.04 péntek, 20:43:10 »

Gondolom, vásárlásról lehet szó. Nem tapsolna az eladó, ha ki akarná szedni a csúcsokat vétel előtt!  vigyor3
én amikor kérdeztem kereskedőtől, akkor egyik sem ellenezte...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #13574 Dátum: 2011.11.04 péntek, 21:07:36 »

Gondolom, vásárlásról lehet szó. Nem tapsolna az eladó, ha ki akarná szedni a csúcsokat vétel előtt!  vigyor3
Jolvanna! Csak mondtak mik vannak. vigyor3
Ezek figyelembe vételével marad a poharazás.  Wink
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13575 Dátum: 2011.11.04 péntek, 21:11:08 »

én amikor kérdeztem kereskedőtől, akkor egyik sem ellenezte...

Arany ember mindkettő! ;-)  eljen
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13576 Dátum: 2011.11.04 péntek, 21:13:23 »

én amikor kérdeztem kereskedőtől, akkor egyik sem ellenezte...

Émmeg olyan jó srác vagyok, hogy mikor nézegettem a mondit a kereskedésben, elvállaltam, hogy ügyelek a cuccra, míg a kereskedő elmegy próbakörözni.  nyes Volt ott sok szép ótó... Fő a bizalom.
Naplózva
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #13577 Dátum: 2011.11.04 péntek, 21:32:51 »

A gondom az, hogy amíg nincs hibajel és minden működik, úgy érzetre is nem úgy lódúl meg a szekér ahogy kellene.
Mintha a turbo nem nyomna eléggé.
Ha dugóznám akkor is maradna a hibajelenség meg az erőtlenség?
Olvastam, hogy van aki dugóz meg sokan nem.pro kontra megoszlanak a vélemények.
Egy relatív sok mérföldes autónál (157ezer mf) mintha nem javasolták volna a dugózást.
De valaki kiokíthatna,aki pró a témában akár privátba is jöhet.

Szia,

 itt van egy másik link: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-DIESEL-EGR-VALVE-BRAND-NEW-/150680249067?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item23153e22eb

Egy másik felhasználó az ebay-en 100 Fontért árulta, mert nekem is kellett a 2.2 tdci ST-be. Egyből rá is csaptam. Megkaptam a csomagot 5 nap után, full gyári EGR volt. Biztos leesett valahol a kamionról! :-)
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13578 Dátum: 2011.11.04 péntek, 22:41:21 »

Igen vásárlás lenne...És biztosan örülne a mutatványnak.Azt hittem van erre diagnosztikai csoda gép...De ismét bebizonyosodott, hogy csodák márpedig nincsenek.
Akkor mit nézzek meg az autón????Féktárcsák szinte újak, lengés csillapítók is, az elsők 85%-osak, a hátsók 55% körüliek. A km az elvileg 155000...Németországi a gép, de nem töltötte be az 1 évet ott kint. Az első szervíz magyarországon volt, 21000Km-rel. 2-ős tömegűnek hangját nem hallottam még, de gondolom koppan indításkor, leállításkor.Titánium felszereltség, alufelni nem gyári, ad hozzá téli gumit is.
Szal. ennyi.Mit kéne még megnéznem falbavHuh??
Köszi

Próbakörnél vidd el olyan helyre ahol elég nagy emelkedő van és gfelfele gyorsíts vele de rendesen.Ha *** a csúcs levált ilyen terheléskor már volt benne részem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13579 Dátum: 2011.11.04 péntek, 23:39:19 »

SZiasztok!

Segítséget kérnék! Sárbogárd, Székesfehérvér környékén van valaki, vagy tudtok valakit, aki mondeo 2,2 diesel-hez konyít valamit????És esetleg segítene egy autó átvizsgálásában?Huh?
Egyszer olvastam olyan hozzászólást, hogy valamennyire meg lehet műszerrel becsülni, mennyit bír még a befecskendező?Huh??Minden Ford worship szervíz tud ilyet nézni?Huh??
Köszi worship
Egy ilyen diagot csak terhelés alatt lehet csinálni, azaz menet közben.  Akikkel csináltuk azok tudjk mit jelent. (Érd 6-os emelkedő   vigyor3 )  Na ezt nem fogják neked megcsinálni egy szervizben mert nem éri meg nekik vagy ha kiszámláznák akkor neked nem érné meg. Mert ez idő sok értékes idő.  szomoru1
Naplózva
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #13580 Dátum: 2011.11.05 szombat, 06:34:19 »

Üdv!

Egy 2006-os Titánium felszereltségű 2.2TDCI-ben lehet olyan navi, ami csak beszél, és kiírja, hogy jobbra balra????2DIN-es navi van benne, (szerintem monochrom) olyan zöldes hátterű, és csak írja, esetleg mondja (ezeket nem próbáltam csak az eladó mondta) az itiner szövegét.
NEkem ez gyanús, hogy 2006-ban ilyen volt benne.
Mit gondoltok?Huh?
KÖszi
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13581 Dátum: 2011.11.05 szombat, 09:17:23 »

Üdv!

Egy 2006-os Titánium felszereltségű 2.2TDCI-ben lehet olyan navi, ami csak beszél, és kiírja, hogy jobbra balra????2DIN-es navi van benne, (szerintem monochrom) olyan zöldes hátterű, és csak írja, esetleg mondja (ezeket nem próbáltam csak az eladó mondta) az itiner szövegét.
NEkem ez gyanús, hogy 2006-ban ilyen volt benne.
Mit gondoltok?Huh?
KÖszi
Igen, létezik
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #13582 Dátum: 2011.11.05 szombat, 19:24:16 »

Igen, létezik

Igen, pont ilyen.Közben rákerestem több mondeóra, és rájöttem.Köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13583 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:11:36 »

szép estét!ma furcsa tulajdonságát fedeztem fel a gépnek!nem örültem neki.remélem tudtok segiteni!a történet a következö...rádugtam a kod törlö kütyüt a gépre,majd elinditottam a modiag-ot.gondoltam kitörlöm a hibakodomat.meg is történt,mikor is nézegettem az adatokat,hömérsékleteket,arra lettem figyelmes hogy alapjáraton mintha löködnék kicsit a kocsit.gondoltam ezt megnézem ha már rá vagyok kapcsolodva...és az üzemanyagnyomásom drasztikusan ugrál!a normál érték olyan 30000 kpa.ez körül mocorog folyamatosan.de amikor jönnek a rángatások,leesik olyan 12000-15000-22000 körüli értékekre is.majd vissza de ez csak pár pillanatig.majd beáll normálisra és ujra jönnek a rángatások...ilyenkor a fordulatszám is lejjebb esik kicsit.de ezek csak állo helyzetben vannak!menet közben ha elengedem a gázt,akkor szépen beáll normálisra és nem ingadozik!mi lehet a probléma?segitsetek!köszi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13584 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:37:42 »

szép estét!ma furcsa tulajdonságát fedeztem fel a gépnek!nem örültem neki.remélem tudtok segiteni!a történet a következö...rádugtam a kod törlö kütyüt a gépre,majd elinditottam a modiag-ot.gondoltam kitörlöm a hibakodomat.meg is történt,mikor is nézegettem az adatokat,hömérsékleteket,arra lettem figyelmes hogy alapjáraton mintha löködnék kicsit a kocsit.gondoltam ezt megnézem ha már rá vagyok kapcsolodva...és az üzemanyagnyomásom drasztikusan ugrál!a normál érték olyan 30000 kpa.ez körül mocorog folyamatosan.de amikor jönnek a rángatások,leesik olyan 12000-15000-22000 körüli értékekre is.majd vissza de ez csak pár pillanatig.majd beáll normálisra és ujra jönnek a rángatások...ilyenkor a fordulatszám is lejjebb esik kicsit.de ezek csak állo helyzetben vannak!menet közben ha elengedem a gázt,akkor szépen beáll normálisra és nem ingadozik!mi lehet a probléma?segitsetek!köszi.
Real szenzoroddal lesz a gond szerintem vagy a szivattyúban a szelep ha nyomás ingadozás van szerintem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13585 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:46:06 »

Real szenzoroddal lesz a gond szerintem vagy a szivattyúban a szelep ha nyomás ingadozás van szerintem.
ezek orvosolhatoak?az befolyásolhatja hogy egy küberl box van a rail senzoron? Smiley és a szivattyuban milyen szelep okozhatja ezt?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13586 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:48:07 »

ezek orvosolhatoak?az befolyásolhatja hogy egy küberl box van a rail senzoron? Smiley és a szivattyuban milyen szelep okozhatja ezt?
Én úgytudom,hpogy ott van becsapva a tunningolásnál.Szelepet lehet cserélni a szivattyúban.Azon a boxon nem tudsz esetleg állítani??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13587 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:54:44 »

Én úgytudom,hpogy ott van becsapva a tunningolásnál.Szelepet lehet cserélni a szivattyúban.Azon a boxon nem tudsz esetleg állítani??
Smiley de tudok állitani.0-9ig.most 7esen van.megprobálom hogy holnap lejjebb veszem.aztán megnézem akkor is.és drága egy olyan szelep?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13588 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:57:08 »

Smiley de tudok állitani.0-9ig.most 7esen van.megprobálom hogy holnap lejjebb veszem.aztán megnézem akkor is.és drága egy olyan szelep?
Hát múltkor is valakinek ez volt a probléma de nem volt neki 100%.Amúgy azt hiszem 60 körül van.A real cső bontott 34 újban 100 körül.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13589 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:06:52 »

Hát múltkor is valakinek ez volt a probléma de nem volt neki 100%.Amúgy azt hiszem 60 körül van.A real cső bontott 34 újban 100 körül.
erre most nincs pénzem.még jo hgy kapni... Smiley elöször megprobálok állitani rajta.de he mégse ez akkor lehet belöle bajom késöbb?vagy csak ennyi lesz késöbb is?menet közben nem csinálja csak állo hejzetben alapjáraton!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13590 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:09:34 »

erre most nincs pénzem.még jo hgy kapni... Smiley elöször megprobálok állitani rajta.de he mégse ez akkor lehet belöle bajom késöbb?vagy csak ennyi lesz késöbb is?menet közben nem csinálja csak állo hejzetben alapjáraton!
Még egy próbát megér pucold ki a maf szenzort/légtömegmérő/.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13591 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:16:54 »

Még egy próbát megér pucold ki a maf szenzort/légtömegmérő/.

az befolyásolhatja az üzemanyag nyomás értékét? Sad
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13592 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:18:31 »

az befolyásolhatja az üzemanyag nyomás értékét? Sad
Hátha nincs elég levegő képzés.?Off autónál ez miatt felsem pörgött a motor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13593 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:20:26 »

ezek orvosolhatoak?az befolyásolhatja hogy egy küberl box van a rail senzoron? Smiley és a szivattyuban milyen szelep okozhatja ezt?
Elméletileg nem, mert a küberlnél megmarad az ECU saját védelme (ezért is dob egy küberl néha vészüzemmódot)
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13594 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:31:58 »

Elméletileg nem, mert a küberlnél megmarad az ECU saját védelme (ezért is dob egy küberl néha vészüzemmódot)

hmm.... akkor szerinted mit tudnék tenni?  vigyor3 valami ötlet?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13595 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:37:59 »

hmm.... akkor szerinted mit tudnék tenni?  vigyor3 valami ötlet?
A küberl csak a nyomással játszadozik. Első blikkre azt saccolom hogy a rail szenzor körül kel kapirgálnod.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13596 Dátum: 2011.11.05 szombat, 22:44:54 »

A küberl csak a nyomással játszadozik. Első blikkre azt saccolom hogy a rail szenzor körül kel kapirgálnod.
Ezt már írtam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13597 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 14:51:38 »

Ha a negy izziton osszesen merek 40A koruli aramot, akkor jol sejtem, hogy ketto kozuluk halott lehet? Emlekeim szerint 250W darabja, ugyhogy a 40A eppen kb. 500 W-ot ad ki 12V-nal.

Masik kerdes, hogy hosszabb allas (legalabb 8-10 ora, egesz ejszaka) utan egy szurke poffenessel indul az auto, utana viszont semmi. Ez mitol lehet?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13598 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 15:17:03 »

Ha a negy izziton osszesen merek 40A koruli aramot, akkor jol sejtem, hogy ketto kozuluk halott lehet? Emlekeim szerint 250W darabja, ugyhogy a 40A eppen kb. 500 W-ot ad ki 12V-nal.

Masik kerdes, hogy hosszabb allas (legalabb 8-10 ora, egesz ejszaka) utan egy szurke poffenessel indul az auto, utana viszont semmi. Ez mitol lehet?

AndyA

Egy izzító 8-10 A között vesz fel.
Mivel mérsz ekkora áramot?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13599 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 15:32:44 »

Ha a negy izziton osszesen merek 40A koruli aramot, akkor jol sejtem, hogy ketto kozuluk halott lehet? Emlekeim szerint 250W darabja, ugyhogy a 40A eppen kb. 500 W-ot ad ki 12V-nal.

Masik kerdes, hogy hosszabb allas (legalabb 8-10 ora, egesz ejszaka) utan egy szurke poffenessel indul az auto, utana viszont semmi. Ez mitol lehet?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Én az izzitó gyertyákat külön külön ellenőrizném le. A bekapcsoláskor az induló 18-20 A áramerősség, az izzitás során le kell csökkenjen 8-10 A- ra darabonként. Ha az izzitás vég fázisában mértél 40 A-t, akkor a gyertyáid valószinüen jól müködnek. A külön-külön történö ellenállás, és áramerősség,  ellenörzésével, a helyes müködés minden kétséget kizáróan megállapitható.
Tisztelettel László!




külön -külön történő ellenörzéssel
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.