Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:19:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 413 414 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 426 427 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14655354 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20950 Dátum: 2012.10.19 péntek, 11:04:11 »

szűrés a lényeg....nem a vörösréz...
Kedves Bunyek!
Nem osztom a nézetedet. Az olaj levásztóban a szűrés mellett, fontos szerepe van a vörösréz katalizátornak! Canadai szabadalom, www.condensator.com. A vörösréz katalizátor, kémiai reakcióba lép az olajtól vízgőztől megszűrt hosszú szénhidrogénláncú gázzal. Ennek következtében a hosszú szénláncolat módosul, rövid széhidrogén láncolattá, és egyuttal éghetőbb gázzá alakul.. Ennek köszönhető a motor dinamikusabb működése. wave
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 11:34:13 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #20951 Dátum: 2012.10.19 péntek, 12:47:32 »

Most fizettem ki: 8360 Ft a leválasztó darabja. Ha még ma postára adják, jövő hétre meg is jöhet, meglátjuk.

PLS mindenki keressen meg PÜ-ben, hogy megbeszéljük a fizetési feltételeket.

AndyA

 eljen taps wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20952 Dátum: 2012.10.19 péntek, 12:49:51 »

eljen taps wave

Már tegnap postára adták, pedig még ki sem fizettem, csak ma reggel. worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20953 Dátum: 2012.10.19 péntek, 13:37:31 »

Már tegnap postára adták, pedig még ki sem fizettem, csak ma reggel. worship

AndyA
Egyébként szokták úgy csinálni, hogy mikor bedobozolják és felcimkézik, már bejelölik az ebay-en elküldöttnek. Ilyenkor van, hogy az értékelést is egy kalap alatt megteszik. Aztán pár napon belül feladják hehe
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20954 Dátum: 2012.10.19 péntek, 14:06:22 »

Egyébként szokták úgy csinálni, hogy mikor bedobozolják és felcimkézik, már bejelölik az ebay-en elküldöttnek. Ilyenkor van, hogy az értékelést is egy kalap alatt megteszik. Aztán pár napon belül feladják hehe

Itt megvan a nyomkövetési lista a postától, hogy tegnap délután átvették, ma már a kicserélőközpontban volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20955 Dátum: 2012.10.19 péntek, 14:50:13 »


"A képen egy mezei üzemanyag-szűrőt tettek a gáz útjába..."

Na azért ezen legalább jót nevettem. Sima olajleválasztót üzemanyagszűrőnek nézni!  laugh
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20956 Dátum: 2012.10.19 péntek, 15:56:56 »

"A képen egy mezei üzemanyag-szűrőt tettek a gáz útjába..."

Na azért ezen legalább jót nevettem. Sima olajleválasztót üzemanyagszűrőnek nézni!  laugh
Tisztelt Fórumtárs!
Nem akarlak megbántani. worship A képen egy süritett levegő rendszerhez való, olajleválasztó szűrő egység van beépítve az autóba, mint kartergázleválasztó. A célnak tökéletesen megfelel.
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 19:39:24 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #20957 Dátum: 2012.10.19 péntek, 16:31:08 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem akarlak megbántani. worship A képen egy süritett levegő rendszerhez való,s olajleválasztó szűrő egység van beépítve az autóba, mint kartergázleválasztó. A célnak tökéletesen megfelel.
Tisztelettel László! worship worship worship

Tisztelt fórumtárs!
A kolléga épp ezt írja, amit Te is mondasz.  integet2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #20958 Dátum: 2012.10.19 péntek, 16:57:01 »

Hali, Mennyibe kerül egy komplett EGR szelep?? Sikerült beletörnöm az egyik szívósor rögzítő csavart... Én balf...  falbav falbav
Így persze nem tart ott rendesen, de így járhatok azért vele addig, amíg nem lesz másik EGR?
Kérlek segítsetek... Megszenvedek vele piszkosul... szomoru1 :szomoru1
Naplózva
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #20959 Dátum: 2012.10.19 péntek, 17:01:18 »

Tisztelt Fórutárs!
Az eredeti vékony tömitő lemez a EGR dugó és a füstgázokat vissza vezető cső, csőkarimája között akadályozza meg az esetleges kifujást. A vékony lemez mindkét elemhez megfelelően tud igazodni, igy tömiteni. Nem egy olyan összegbe kerül, hogy ezen kéne spórolni. Én beépiteném. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
Nem is spórolni akarok én rajta, csak lehet venni üzletben olyat, hogy "EGR kipufogócső oldali tömítés"??
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20960 Dátum: 2012.10.19 péntek, 17:05:10 »

Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok:

1. Mennyibe fáj kb. egy ékszíjtárcsa? Utángyártottat soha többé,az 1,5 év alatt megadta magát.... falbav

2. A csúcsokat érdemes felújítani? Kit ajánlanátok? Filep Diesel esetleg? Meddig tart egy ilyen csúcsfelújítás? 1 nap alatt megvan,ha előtte lebeszélem,és reggelre odaviszem a kocsit?

A válaszokat előre is köszi  worship worship

Nika
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20961 Dátum: 2012.10.19 péntek, 17:05:31 »

Kedves Bunyek!
Nem osztom a nézetedet. Az olaj levásztóban a szűrés mellett, fontos szerepe van a vörösréz katalizátornak! Canadai szabadalom, www.condensator.com. A vörösréz katalizátor, kémiai reakcióba lép az olajtól vízgőztől megszűrt hosszú szénhidrogénláncú gázzal. Ennek következtében a hosszú szénláncolat módosul, rövid széhidrogén láncolattá, és egyuttal éghetőbb gázzá alakul.. Ennek köszönhető a motor dinamikusabb működése. wave
Tisztelettel László! worship worship worship

Részemről ez a vörösréz nemérdekel, számomra a szűrt tiszta levegő a lényeg és semmilyen szénlánc nem érdekel mivé alakul....dinamikusabb attól lessz a kocsi hogy nem megy be az olajos levegő és tisztább az égés,jobb a hatásfok, nem attól hogy átalakul szénhidrogénné....szerintem.
szűrés a lényeg részemről...ezért csináltam.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20962 Dátum: 2012.10.19 péntek, 17:20:54 »

Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok:

1. Mennyibe fáj kb. egy ékszíjtárcsa? Utángyártottat soha többé,az 1,5 év alatt megadta magát.... falbav

2. A csúcsokat érdemes felújítani? Kit ajánlanátok? Filep Diesel esetleg? Meddig tart egy ilyen csúcsfelújítás? 1 nap alatt megvan,ha előtte lebeszélem,és reggelre odaviszem a kocsit?

A válaszokat előre is köszi  worship worship

Nika

1. Nem tudom.

2. Többeknek volt már gondja felújított csúcsokkal. 45 rugó és másfél óra darabja amúgy. Van itt a fórumon is, aki csinálja, odaviszed, kiszereli, felújítja a szemed láttára, megvárhatod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20963 Dátum: 2012.10.19 péntek, 17:27:58 »

1. Nem tudom.

2. Többeknek volt már gondja felújított csúcsokkal. 45 rugó és másfél óra darabja amúgy. Van itt a fórumon is, aki csinálja, odaviszed, kiszereli, felújítja a szemed láttára, megvárhatod.

AndyA

Gondok alatt mit értesz? Gyorsan behaltak? A gyári csúcs viszont írtó drága... szomoru1
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20964 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:31:15 »

Tisztelt fórumtárs!
A kolléga épp ezt írja, amit Te is mondasz.  integet2

Köszönöm, pontosan így gondoltam. Grin

Mindazonáltal a dolog felvet nálam egy kérdést, mégpedig, hogy ha leválasztjuk a kartergázt egy hasonló lecsapatóval, akkor még ott van a turbo, ami a rendszerbe minimális mennyiségű olajat juttat, ami szintén az intercoolerbe jut. Csökkentheti ez a hűtési hatásfokot (szóval elhagytuk a kartergáz témát)?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20965 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:35:13 »

Hi NIKAAAA!

Én most csináltattam meg,28 pénz volt darabja és kb. 20-30 perc egy csúcs felújítása,előtte teszt és utána is!
Az emberke kiveszi és visszateszi ha kell,azt a részét én magamnak csináltam.
Cegléd mellett található a mókuska.





Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok:

1. Mennyibe fáj kb. egy ékszíjtárcsa? Utángyártottat soha többé,az 1,5 év alatt megadta magát.... falbav

2. A csúcsokat érdemes felújítani? Kit ajánlanátok? Filep Diesel esetleg? Meddig tart egy ilyen csúcsfelújítás? 1 nap alatt megvan,ha előtte lebeszélem,és reggelre odaviszem a kocsit?

A válaszokat előre is köszi  worship worship

Nika
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20966 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:52:13 »

Tudja valaki, hogy hol vagyon a DPF-es topik, vagy hogy van-e?  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20967 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:57:23 »

Gondok alatt mit értesz? Gyorsan behaltak? A gyári csúcs viszont írtó drága... szomoru1

Mondjuk finoman úgy, hogy a gyári új csúcsok élettartamát messze nem közelítették meg... Smiley

Az igaz, hogy az új drága, közel x2. Másnak meg a felújított is elment addig, mint a gyári új, ez is igaz.

Te döntesz, illetve a te pénztárcád.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20968 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:58:32 »

Köszönöm, pontosan így gondoltam. Grin

Mindazonáltal a dolog felvet nálam egy kérdést, mégpedig, hogy ha leválasztjuk a kartergázt egy hasonló lecsapatóval, akkor még ott van a turbo, ami a rendszerbe minimális mennyiségű olajat juttat, ami szintén az intercoolerbe jut. Csökkentheti ez a hűtési hatásfokot (szóval elhagytuk a kartergáz témát)?


Normális körülmények között ez annyi, hogy ha kitörlöd a csövet egy tiszta PZS-vel, akkor elszürkül. A motorból leeresztett olaj mennyiségén nem látod, ami a turboban fogy e két csere között.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20969 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:59:44 »

Mondjuk finoman úgy, hogy a gyári új csúcsok élettartamát messze nem közelítették meg... Smiley

Az igaz, hogy az új drága, közel x2. Másnak meg a felújított is elment addig, mint a gyári új, ez is igaz.

Te döntesz, illetve a te pénztárcád.

AndyA

Értem,köszi a tanácsot Smiley Igazából én nem döntök,apa autójáról van szó,egyre többet eszik,de amíg nem "döglik meg" és nem ír ki hibakódot,addig futni tud. Még kb. 2 évig fogja nyúzni a kocsit(80-95ezer km kb.) és utána nekem adja tovább,szóval nem tudom,h mennyit fogunk még rá költeni... vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20970 Dátum: 2012.10.19 péntek, 19:18:41 »

Hali, Mennyibe kerül egy komplett EGR szelep?? Sikerült beletörnöm az egyik szívósor rögzítő csavart... Én balf...  falbav falbav
Így persze nem tart ott rendesen, de így járhatok azért vele addig, amíg nem lesz másik EGR?
Kérlek segítsetek... Megszenvedek vele piszkosul... szomoru1 :szomoru1
vedd ki a csavart és csináld meg így: http://mondeo.hu/index.php?topic=8190.0
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20971 Dátum: 2012.10.19 péntek, 19:38:06 »

Tisztelt László!
Nem is spórolni akarok én rajta, csak lehet venni üzletben olyat, hogy "EGR kipufogócső oldali tömítés"??
Tisztelt Fórumtáes!
Igen lehet ilyen tőmitést kapnai. Mint irtam pár száz Ft. Pl nagyauto.hu, cromax.hu vagy keresd a fórumon "wyctor" fórumtársat.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20972 Dátum: 2012.10.19 péntek, 20:01:36 »

Részemről ez a vörösréz nemérdekel, számomra a szűrt tiszta levegő a lényeg és semmilyen szénlánc nem érdekel mivé alakul....dinamikusabb attól lessz a kocsi hogy nem megy be az olajos levegő és tisztább az égés,jobb a hatásfok, nem attól hogy átalakul szénhidrogénné....szerintem.
szűrés a lényeg részemről...ezért csináltam.
Keves Bunyek!
Félre értettél! Nem kérdőjeleztem meg a lecsapatóban a szürés szükségességét, fontosságát. A vörösréz katalizátor pluszban van benne, ami még rádob egy lapáttal a hatásfok javitására azzal, hogy a szürt gáz a katalizátor hatására éghetőbbé válik. Persze továbbra is érvényes az a mondás, ki mit szeret, szép az annak. Én itt leszállok a témáról. rinya Mindenki úgy csinálja magának, ahogy jónak látja. Én is. wave
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 20:04:01 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20973 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:04:37 »

Itt megvan a nyomkövetési lista a postától, hogy tegnap délután átvették, ma már a kicserélőközpontban volt.

AndyA
valamit elszúrhatott, hogy ekkora bizalmat előlegezett meg neked  eplus2
..mert itt azért elég nagy összegről volt szó. Én tutira megvártam volna, hogy a zseton csengjen a számlámon. Majd ha megérkezik, belenéztek a likon, hogy van-e benne valami rézre utaló jel? Nyomokban tartalmaz-e rezet?  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20974 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:44:54 »

vedd ki a csavart és csináld meg így: http://mondeo.hu/index.php?topic=8190.0
 Wink wave


Költséghatékony, profi megoldás!  worship worship worship taps
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20975 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:46:59 »

valamit elszúrhatott, hogy ekkora bizalmat előlegezett meg neked  eplus2
..mert itt azért elég nagy összegről volt szó. Én tutira megvártam volna, hogy a zseton csengjen a számlámon. Majd ha megérkezik, belenéztek a likon, hogy van-e benne valami rézre utaló jel? Nyomokban tartalmaz-e rezet?  vigyor3

Ő angol, én meg az ő szemében osztrák vagyok. Csak Magyarországon nem működik ez a dolog (sajnos okkal). Máshol a világon ez így megy. Teljesen hülyék, nem...?  Embarrassed

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20976 Dátum: 2012.10.19 péntek, 22:06:15 »

Részemről ez a vörösréz nemérdekel, számomra a szűrt tiszta levegő a lényeg és semmilyen szénlánc nem érdekel mivé alakul....dinamikusabb attól lessz a kocsi hogy nem megy be az olajos levegő és tisztább az égés,jobb a hatásfok, nem attól hogy átalakul szénhidrogénné....szerintem.
szűrés a lényeg részemről...ezért csináltam.

Teljesen igazad van!  worship A szűrés a lényeg.  smile
Ám, ha a haszontalan, és nem odavaló olaj-víz elegyből, a kémiai átalakítás után,
még egy pici plusz energiát nyerhetünk, talán nem árt megpróbálni.
Szerintem 1/2 méter rézkábel, nem tétel.
Talán még olcsóbb is mint a dörzsi.
Természetesen, nem akarunk rád erőltetni semmit.  wave
Naplózva
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20977 Dátum: 2012.10.19 péntek, 22:20:42 »

Üdv mindenkinek. Egy marha nagy kérdéssel ill kéréssel fordulok újfent hozzátok. help December 17-én leszek Mo-n és szervizt keresek vagy szerelőt aki elvállalja az autóm. Sajnos korábban nem tudok menni, ami miatt Vik kolléga nem tudd már fogadni. Innen is köszönöm neki a gyors választ  worship Aki tud segíteni egyik vagy másik módon annak priviben le írom miről is van szó konkrétan.
Előre is köszönöm Attila
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20978 Dátum: 2012.10.19 péntek, 22:59:02 »

Teljesen igazad van!  worship A szűrés a lényeg.  smile
Ám, ha a haszontalan, és nem odavaló olaj-víz elegyből, a kémiai átalakítás után,
még egy pici plusz energiát nyerhetünk, talán nem árt megpróbálni.
Szerintem 1/2 méter rézkábel, nem tétel.
Talán még olcsóbb is mint a dörzsi.
Természetesen, nem akarunk rád erőltetni semmit.  wave

Előszőr is nem tudom milyen gázról beszélünk..mert gyakorlatilag olajpárás levegő ami ott van...bármilyen gáz lenne felrobbana a motor.
Miaz hogy katalizátor lessz belőle? most vagy megszűrjük,vagy éghető anyagot csinálunk belőle? de azt minek hisz eredeti állapotában is bemegy az égéstérbe és elég, de rontja a hatásfokot..szal értelmetlen...ha megszűrjük akkor tiszta levegő megy be és ez az ami javithatja a hatásfokot.
Lehet hogy én látom rosszul a dolgokat ,akkor valaki majd kijavités ujragondolom az egészet...nincs ebből gond. eljen

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20979 Dátum: 2012.10.19 péntek, 23:06:27 »

Keves Bunyek!
Félre értettél! Nem kérdőjeleztem meg a lecsapatóban a szürés szükségességét, fontosságát. A vörösréz katalizátor pluszban van benne, ami még rádob egy lapáttal a hatásfok javitására azzal, hogy a szürt gáz a katalizátor hatására éghetőbbé válik. Persze továbbra is érvényes az a mondás, ki mit szeret, szép az annak. Én itt leszállok a témáról. rinya Mindenki úgy csinálja magának, ahogy jónak látja. Én is. wave
Tisztelettel László! worship worship worship

Nem értettelek félre szerintem, csak leirtam az én elvárásaimat a cuccal kapcsolatban.
Teljesen igazad van mindenki csinálja úgy ahogy elképzelte és jó neki....én elkezdtem annó és remélem még többen folytatják más-más szálon a dolgot...amelyik a legjobban beválik azt kell használni majd... eplus2
Naplózva
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #20980 Dátum: 2012.10.19 péntek, 23:32:25 »


Köszi! wave
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20981 Dátum: 2012.10.20 szombat, 00:03:44 »

Előszőr is nem tudom milyen gázról beszélünk..mert gyakorlatilag olajpárás levegő ami ott van...bármilyen gáz lenne felrobbana a motor.
Miaz hogy katalizátor lessz belőle? most vagy megszűrjük,vagy éghető anyagot csinálunk belőle? de azt minek hisz eredeti állapotában is bemegy az égéstérbe és elég, de rontja a hatásfokot..szal értelmetlen...ha megszűrjük akkor tiszta levegő megy be és ez az ami javithatja a hatásfokot.
Lehet hogy én látom rosszul a dolgokat ,akkor valaki majd kijavités ujragondolom az egészet...nincs ebből gond. eljen


Kedves Bunyek!
Kokrétan arról van szó, hogy a hengerben a kompresszió gyürük és az olaj lehuzó györük ellenére, üzemanyag és levegő keverék, vagy ennek égés terméke kerül le a munkaütem alatt, a nem teljesen tökéletes tömités miatt a karterba. Igazad van, ha ez túlzott mértékben jelenik meg a karterban, berobbanhat, ha nincs megoldva a szellőztetés vagy az elvezetés elszívás. A kartergáz olaj lecsapatóban kettős folyamatot valósitunk meg egyszerre. Lecsapatjuk az olajat, és az esetleges vizgőzt (benzines gépeknél ez jelentős mennyiség) és a maradék szürt gáznemü elegyet, átvezetve a vörösréz katalizátoron, kémiailag megváltoztatjuk az elegy kémiai szerkezetét (a hosszú szénhidrogén láncolatot átalakitjuk, rövid szénhidrogén láncolattá, ami már megfelelően támogatja az égési folyamatokat), és ezzel ÉGHETŐBBÉ tesszük a szivótorokba bevezetett levegő-maradékgáz elegyet. Ennyi wave
Tisztelettel László! worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20982 Dátum: 2012.10.20 szombat, 00:13:53 »

Üdv mindenkinek. Egy marha nagy kérdéssel ill kéréssel fordulok újfent hozzátok. help December 17-én leszek Mo-n és szervizt keresek vagy szerelőt aki elvállalja az autóm. Sajnos korábban nem tudok menni, ami miatt Vik kolléga nem tudd már fogadni. Innen is köszönöm neki a gyors választ  worship Aki tud segíteni egyik vagy másik módon annak priviben le írom miről is van szó konkrétan.
Előre is köszönöm Attila

1. Az aláírásba bele kéne tenni, hogy milyen autód van.
2. Elektromos vagy mechanikus a gond?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20983 Dátum: 2012.10.20 szombat, 00:28:05 »

Kedves Bunyek!
Kokrétan arról van szó, hogy a hengerben a kompresszió gyürük és az olaj lehuzó györük ellenére, üzemanyag és levegő keverék, vagy ennek égés terméke kerül le a munkaütem alatt, a nem teljesen tökéletes tömités miatt a karterba. Igazad van, ha ez túlzott mértékben jelenik meg a karterban, berobbanhat, ha nincs megoldva a szellőztetés vagy az elvezetés elszívás. A kartergáz olaj lecsapatóban kettős folyamatot valósitunk meg egyszerre. Lecsapatjuk az olajat, és az esetleges vizgőzt (benzines gépeknél ez jelentős mennyiség) és a maradék szürt gáznemü elegyet, átvezetve a vörösréz katalizátoron, kémiailag megváltoztatjuk az elegy kémiai szerkezetét (a hosszú szénhidrogén láncolatot átalakitjuk, rövid szénhidrogén láncolattá, ami már megfelelően támogatja az égési folyamatokat), és ezzel ÉGHETŐBBÉ tesszük a szivótorokba bevezetett levegő-maradékgáz elegyet. Ennyi wave
Tisztelettel László! worship worship worship

Van valakinek ténylegesen fogalma arról, hogy hogyan működik a rézkatalizátor, vagy csak a levegőbe brainstormingolunk itt?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20984 Dátum: 2012.10.20 szombat, 00:52:30 »

Ő angol, én meg az ő szemében osztrák vagyok. Csak Magyarországon nem működik ez a dolog (sajnos okkal). Máshol a világon ez így megy. Teljesen hülyék,

AndyA
Magyarokban én sem bízom, és másokat is figyelmeztetek rá, sőt, sokszor magamnak se hiszek.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 11:19:57 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20985 Dátum: 2012.10.20 szombat, 06:12:48 »

Van valakinek ténylegesen fogalma arról, hogy hogyan működik a rézkatalizátor, vagy csak a levegőbe brainstormingolunk itt?
Tisztelt Fórumtárs!
Már egy párszor leirtam a forrást. Az az érzésem, nem szoktatok vissza olvasni a témával kapcsolatos hozzászólások között. Ha csak itt nem "brainstormingolnak" www.condensator.com falbav
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.21 vasárnap, 19:51:09 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #20986 Dátum: 2012.10.20 szombat, 07:21:16 »

TDCi motorok
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20987 Dátum: 2012.10.20 szombat, 09:01:59 »

1. Az aláírásba bele kéne tenni, hogy milyen autód van.
2. Elektromos vagy mechanikus a gond?
Hello. Nekem egy 2002-es 2l diesel mondeom van 130 pacival. p0251-p2336-p1664 hiba kódokkal. Azokból a tapasztalatokból amiket eddig itt a fórumon olvastam szerintem nekem mind két probléma fent áll.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20988 Dátum: 2012.10.20 szombat, 09:09:03 »

Hello. Nekem egy 2002-es 2l diesel mondeom van 130 pacival. p0251-p2336-p1664 hiba kódokkal. Azokból a tapasztalatokból amiket eddig itt a fórumon olvastam szerintem nekem mind két probléma fent áll.

Elektromosra nem tudok, csak a mechanikusra.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20989 Dátum: 2012.10.20 szombat, 09:18:09 »

Elektromosra nem tudok, csak a mechanikusra.
Köszi  worship Lehet hogy vissza térünk rá, most jelenleg Vik kollégával egyezkedek és AndyA is javasolt már valakit. Ennyi jó akaró közül csak össze jön valami  Cheesy
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20990 Dátum: 2012.10.20 szombat, 11:48:06 »

Tisztelt Fórumtárs!
Már egy párszor leirtam a forrást. Az az érzésem, nem szoktatok vissza olvasni a témával kapvsolatos hozzászólások között. Ha csak itt nem "brainstormingolnak" www.condensator.com falbav
Tisztelettel László! worship

Kedves László! Ha unalmas perceimben esti mesére vágyom rézdrótról, töredezett szénláncokról és kanadai világrengető találmányokról, akkor majd böngészem ezeket az oldalakat, de addig szeretnék valamit erről a katalitikus reakcióról megtudni, és itt elnézést kell kérnem, mert nem fogalmaztam meg jól a kérdést, szóval mégegyszer: valakinek van arról tudomása, hogy hol érhető el tudományos cikk erről a katalitikus reakciótípusról? Mert ez a reakciótípus tuti nem új, minthogy az is biztos számomra, hogy egy rézdrót nem rendelkezik kellően nagy aktív felülettel, hogy a reakció beinduljon, ráadásul felületkezelt, és még csak anyagában nem is tiszta (katalizátoroknál PPM-es felületi tisztaságról és aktivált felületről van szó).

Egyelőre(!), ami ebből számomra lejön, az az, hogy házilag a szűrésre érdemes koncentrálni (és most nevezzetek Bunyek 2-nek). Ami pedig a rezet illeti, érdemes lenne minőségi információt gyújteni, és úgy nekimenni a dolognak. Amennyiben a reakciófeltételek lekövethetők és megépíthetők, nem riadnék vissza egy GC-s vagy HPLC-s ellenőrzéstől sem. Mégegyszer hangsúlyozom: egyelőre.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20991 Dátum: 2012.10.20 szombat, 12:36:11 »

Kedves László! Ha unalmas perceimben esti mesére vágyom rézdrótról, töredezett szénláncokról és kanadai világrengető találmányokról, akkor majd böngészem ezeket az oldalakat, de addig szeretnék valamit erről a katalitikus reakcióról megtudni, és itt elnézést kell kérnem, mert nem fogalmaztam meg jól a kérdést, szóval mégegyszer: valakinek van arról tudomása, hogy hol érhető el tudományos cikk erről a katalitikus reakciótípusról? Mert ez a reakciótípus tuti nem új, minthogy az is biztos számomra, hogy egy rézdrót nem rendelkezik kellően nagy aktív felülettel, hogy a reakció beinduljon, ráadásul felületkezelt, és még csak anyagában nem is tiszta (katalizátoroknál PPM-es felületi tisztaságról és aktivált felületről van szó).

Egyelőre(!), ami ebből számomra lejön, az az, hogy házilag a szűrésre érdemes koncentrálni (és most nevezzetek Bunyek 2-nek). Ami pedig a rezet illeti, érdemes lenne minőségi információt gyújteni, és úgy nekimenni a dolognak. Amennyiben a reakciófeltételek lekövethetők és megépíthetők, nem riadnék vissza egy GC-s vagy HPLC-s ellenőrzéstől sem. Mégegyszer hangsúlyozom: egyelőre.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem tudtam, hogy a fórum szerves része a tudományos értekezés. Én unalmas pillanataimban vettem a fáradtságot elolvastam, és megpróbáltam közkincsé tenni. Úgy látom semmi értelme, mert van akinet előbbre való a tudományos értekezés, amit esetleg néhányan értenek meg ahelyett, hogy egy adott problémát probáljunk meg a lehető legtőkéletesebben megoldani, a szerény házi lehetőségeinkel. A vörösréz katalizátorral kapcsolatban annyit, vékony sokszálas vörösréz huzalból igenis lehet elég nagy felületet képviselö rendszert épiteni, a szigeteléstől megtisztitva, leégetve. Ezt is leirtam néhány oldalal korábban. Nagyon sajnálom, hogy bátorkodtam kiegésziteni a témát. Igérem legközelebb nem teszem!:falbav: falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20992 Dátum: 2012.10.20 szombat, 14:22:59 »

Kedves László! Ha unalmas perceimben esti mesére vágyom rézdrótról, töredezett szénláncokról és kanadai világrengető találmányokró...

Nem kell ennyire szigorúan venni. Ki hisz benne, ki meg nem. Aki igen, semmi kárt nem okoz ezzel sem nekünk, sem az autójának.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20993 Dátum: 2012.10.20 szombat, 14:28:03 »

Nagyon sajnálom, hogy bátorkodtam kiegésziteni a témát. Igérem legközelebb nem teszem!:falbav: falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship
Szerintem meg csak nyugodtan, ahogy eddig is   wave wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20994 Dátum: 2012.10.20 szombat, 14:42:20 »

Kedves László! Ha unalmas perceimben esti mesére vágyom rézdrótról, töredezett szénláncokról és kanadai világrengető találmányokról, akkor majd böngészem ezeket az oldalakat, de addig szeretnék valamit erről a katalitikus reakcióról megtudni, és itt elnézést kell kérnem, mert nem fogalmaztam meg jól a kérdést, szóval mégegyszer: valakinek van arról tudomása, hogy hol érhető el tudományos cikk erről a katalitikus reakciótípusról? Mert ez a reakciótípus tuti nem új, minthogy az is biztos számomra, hogy egy rézdrót nem rendelkezik kellően nagy aktív felülettel, hogy a reakció beinduljon, ráadásul felületkezelt, és még csak anyagában nem is tiszta (katalizátoroknál PPM-es felületi tisztaságról és aktivált felületről van szó).

Egyelőre(!), ami ebből számomra lejön, az az, hogy házilag a szűrésre érdemes koncentrálni (és most nevezzetek Bunyek 2-nek). Ami pedig a rezet illeti, érdemes lenne minőségi információt gyújteni, és úgy nekimenni a dolognak. Amennyiben a reakciófeltételek lekövethetők és megépíthetők, nem riadnék vissza egy GC-s vagy HPLC-s ellenőrzéstől sem. Mégegyszer hangsúlyozom: egyelőre.
Nem akarom a Görög tüzet szítani de nézz utána miért készülnek a pálinkafőzők vörösrézből és ott mi a szerepe neki.Igaz ez itt OFF de a lényeg benne van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #20995 Dátum: 2012.10.20 szombat, 14:56:50 »

Hali!

Azt tudja valaki, hogy az miért lehet, hogy azt csinálja az autó egy ideje, szerintem hónapok óta, hogy ha megyek egy fix sebességgel, és lepadlózom, akkor nem igazán lódul meg.
Csak úgy érezhető egy kis préselés az ülésbe, ha picit nyomok a pedálon, megint picit és aztán durr.

 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20996 Dátum: 2012.10.20 szombat, 17:26:14 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem tudtam, hogy a fórum szerves része a tudományos értekezés. Én unalmas pillanataimban vettem a fáradtságot elolvastam, és megpróbáltam közkincsé tenni. Úgy látom semmi értelme, mert van akinet előbbre való a tudományos értekezés, amit esetleg néhányan értenek meg ahelyett, hogy egy adott problémát probáljunk meg a lehető legtőkéletesebben megoldani, a szerény házi lehetőségeinkel. A vörösréz katalizátorral kapcsolatban annyit, vékony sokszálas vörösréz huzalból igenis lehet elég nagy felületet képviselö rendszert épiteni, a szigeteléstől megtisztitva, leégetve. Ezt is leirtam néhány oldalal korábban. Nagyon sajnálom, hogy bátorkodtam kiegésziteni a témát. Igérem legközelebb nem teszem!:falbav: falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship

Kedves László! Azt hiszem, túllőttem a célon, szóval bocsánatot kérek. Bármit találok a témáról, jelezni fogom, és erre kérlek téged is. Aztán meglátjuk, hogy AndyA mit kap Kanadából és hogy Bunyeknek beválik-e a szűrés.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20997 Dátum: 2012.10.20 szombat, 18:32:19 »

Kedves László! Azt hiszem, túllőttem a célon, szóval bocsánatot kérek. Bármit találok a témáról, jelezni fogom, és erre kérlek téged is. Aztán meglátjuk, hogy AndyA mit kap Kanadából és hogy Bunyeknek beválik-e a szűrés.
Kedves Gabe!
Nincs miért bocsánatot kérni! wave Nem vagyunk egyformák, és egy dolog, mindenkit más más szinten érdekel, illetve érint. Én nem a levegőbe beszélek elméleti sikon, hanem megcsináltam már a rendszert és majdnem 2000 Km lenyomtam vele. Mivel azt tapasztaltam, hogy dinamikusabb a gépezet ezért döntöttem úgy, hogy megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. Ha vissza lapozol a topikban néhány oldalt, még a fotókat is megtalálod amit a kombinált leválasztóról csináltam, beszerelés előtt és után. Egy Canadában bejegyzett szabadalomról, én egyszerü mezitlábas gépész azt feltételeztem, megér az egész annyit, hogy a gyakorkatban is kipróbáljam, és a tapasztalataimat megosszam a kubtagokkal. A témával kapcsolatban minden segitséget megköszönök.  Csupán csak ennyi. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 18:50:42 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20998 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:11:09 »

Üdv mindenkinek! Egy gonddal kevesebb házam táján. Ma bekerült az új kormányszervó pumpám. Már alig vártam. 80 pound volt ami szerintem nagyon baráti. Most jön a teszt időszak. Van amit kifejezetten figyeljek? Gondolom ezeknek a felújított dolgoknak a felhasznált anyagok minőségével arányos az élettartamuk. Plusz lenne még egy kérdésem. Mint korábban írtam az én hiba kódom p0251 p2337 és van egy p1664. Sokan mondták hogy sanszos a magas nyomású pumpa ami elég húzós. Amit a kocsim produkál az a következő. Reggel kimegyek 6 óra itt nincs hideg kb 5 és 12 fok között változik. Mivel nem akarom kinyírni az önindítót egy spricc hideg indító és már ketyeg is. Kb fél perc és már nem is füstöl. Azt mondanom sem kell hogy az izzító lámpa folyamatosan villog. A kocsi erőtlen ez stim. Az nem fér a fejembe hogy pályán sík úton hogy a sunyiba tudok menni 160-180-as tempót ha a magas nyomású nem dolgozik rendesen. Nem vitatok semmit, épp ellenkezőleg! Meg szeretném érteni a működését ennek a rendszernek. Nekem néha nagyon ellentmondásos amit a kocsi csinál.  falbav Na de a világ már csak ilyen.........
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #20999 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:35:42 »

Üdv mindenkinek! Egy gonddal kevesebb házam táján. Ma bekerült az új kormányszervó pumpám. Már alig vártam. 80 pound volt ami szerintem nagyon baráti. Most jön a teszt időszak. Van amit kifejezetten figyeljek? Gondolom ezeknek a felújított dolgoknak a felhasznált anyagok minőségével arányos az élettartamuk. Plusz lenne még egy kérdésem. Mint korábban írtam az én hiba kódom p0251 p2337 és van egy p1664. Sokan mondták hogy sanszos a magas nyomású pumpa ami elég húzós. Amit a kocsim produkál az a következő. Reggel kimegyek 6 óra itt nincs hideg kb 5 és 12 fok között változik. Mivel nem akarom kinyírni az önindítót egy spricc hideg indító és már ketyeg is. Kb fél perc és már nem is füstöl. Azt mondanom sem kell hogy az izzító lámpa folyamatosan villog. A kocsi erőtlen ez stim. Az nem fér a fejembe hogy pályán sík úton hogy a sunyiba tudok menni 160-180-as tempót ha a magas nyomású nem dolgozik rendesen. Nem vitatok semmit, épp ellenkezőleg! Meg szeretném érteni a működését ennek a rendszernek. Nekem néha nagyon ellentmondásos amit a kocsi csinál.  falbav Na de a világ már csak ilyen.........
úgy tudom, hogy azért erőtlen, mert letiltja a turbót. hogy megóvja azt, mivel az elektronika úgy érzi, hogy ha csak egy pillanatig is, de valami gixer volt az üzemanyagrendszerben, így bevédi magát.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Oldalak: 1 ... 413 414 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 426 427 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.