Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:00:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 521 522 523 524 525 526 527 [528] 529 530 531 532 533 534 535 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683710 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26350 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 21:58:55 »

Szia!

Ne haragudj a zavarásért de mivel jómagam is hasonló problémával küzdök mint ahogy az a hozzászólásodból kiderült, nagyon szeretném tudni, hogy (hogyan )
sikerült megoldani a problémát?
Rájöttetek valamire?
Sokmindennel ijesztgettek, meg adtak tippeket de eddig nem találtam senkit akinek pont ilyen problémája volt!

Nagyon megköszönném ha elmondanád/leírnád mit csináljak!

Üdvözlettel:
Mátyás




                                                                                       Tisztelt fórumtársak!
                 Mi lehet az oka annak ,hogy hideg indításnál ugrál az alapjárat,850,és 1100 között,kb 1/2 percig.
                 Télen még tovább is,meg nagy fehér füst jött ki belőle, és kopogott,de amint egy kicsit bemelegedett már szépen járt.
                 Most hogy szinte nyári meleg van,az első indításnál 2x felugrik az alapjárat 1000 ig,és máris beáll 850 re.
                 Ha meleg a motor és úgy indítom be akkor szépen indul.
                 
                       
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26351 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:03:45 »

Szia!

Ne haragudj a zavarásért de mivel jómagam is hasonló problémával küzdök mint ahogy az a hozzászólásodból kiderült, nagyon szeretném tudni, hogy (hogyan )
sikerült megoldani a problémát?
Rájöttetek valamire?
Sokmindennel ijesztgettek, meg adtak tippeket de eddig nem találtam senkit akinek pont ilyen problémája volt!

Nagyon megköszönném ha elmondanád/leírnád mit csináljak!

Üdvözlettel:
Mátyás





Lehet, hogy ezt már írtam és lehet, hogy pont neked, de nekem is volt hasonló problémám. Nekem konkrétan egy porlasztó felújítás lett belőle. Először is kellene egy résolajveszteséget mérni/méretni, abból sok minden kiderülhet.
Naplózva
Mosy
Vendég
« Új hozzászólás #26352 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 23:01:57 »

te vettél új vezérlőt vagy bontottat??

nekem volt egy bontott törött autobol, kb ugy nezett ki mint amin átment egy kamion, aztán ugy voltam vele proba szerencse rádugom, és csodák csodájára jó lett vele! holnap viszem egy elektro buher haveromhoz belerakja a bontott panelt az enyémnek az ép házába, aztán elvileg tuti lesz a vas!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26353 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 23:04:59 »

nekem volt egy bontott törött autobol, kb ugy nezett ki mint amin átment egy kamion, aztán ugy voltam vele proba szerencse rádugom, és csodák csodájára jó lett vele! holnap viszem egy elektro buher haveromhoz belerakja a bontott panelt az enyémnek az ép házába, aztán elvileg tuti lesz a vas!

ha visszarkod jól védjétek meg az újboli beázástól.Sajnos ilyen előfordul az ilyen tipusnál ahol ez még külön van az agytól
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26354 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 06:44:47 »

nekem volt egy bontott törött autobol, kb ugy nezett ki mint amin átment egy kamion, aztán ugy voltam vele proba szerencse rádugom, és csodák csodájára jó lett vele! holnap viszem egy elektro buher haveromhoz belerakja a bontott panelt az enyémnek az ép házába, aztán elvileg tuti lesz a vas!

meg a rajta lévő számot nézzétek meg mert ha más a száma nem biztos hogy jól fog menni!nekem is melegben állt 15-20 percet és nem indult elsőre az autó hidegben nem volt gond!
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.13 hétfő, 08:40:35 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26355 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 10:49:45 »

Lehet, hogy ezt már írtam és lehet, hogy pont neked, de nekem is volt hasonló problémám. Nekem konkrétan egy porlasztó felújítás lett belőle. Először is kellene egy résolajveszteséget mérni/méretni, abból sok minden kiderülhet.
Szia Rés olaj pontos mérését folyamatát  mert nekem is hidegen ezt csinálja az auto. Köszi worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26356 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 11:24:03 »

Szia Rés olaj pontos mérését folyamatát  mert nekem is hidegen ezt csinálja az auto. Köszi worship

Le kell venni a motor felső burkolatát, utána a visszafolyó csövek csatlakozózit. Oda kell csatlakoztatni a mérőpoharakat, amik nem másból állnak, mint a résolaj cső csatlakozójából, egy kb 70 cm átlátszó csőből és egy nagyobb méretű fecskendőből. Illetv 4-4 db mindegyikből, hogy egyszerre tudd mérni és legyen összehasonlítási alap. Valami ilyesmi a cucc, csak házilag megcsinálva. Amelyikben túl sok, ott van a bibi.
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26357 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 13:51:23 »

Le kell venni a motor felső burkolatát, utána a visszafolyó csövek csatlakozózit. Oda kell csatlakoztatni a mérőpoharakat, amik nem másból állnak, mint a résolaj cső csatlakozójából, egy kb 70 cm átlátszó csőből és egy nagyobb méretű fecskendőből. Illetv 4-4 db mindegyikből, hogy egyszerre tudd mérni és legyen összehasonlítási alap. Valami ilyesmi a cucc, csak házilag megcsinálva. Amelyikben túl sok, ott van a bibi.
Bocsi de ezt tudom arra kellene adat mi az a érték ami még jó menyi ml?
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26358 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 13:59:21 »

Bocsi de ezt tudom arra kellene adat mi az a érték ami még jó menyi ml?

Hát az passzolós. Szerintem, ha nincs nagy eltérés, akkor nem lehet gond vele. Nálam annál a porlasztónál, amelyiket javítani kellett, kétszer akkora volt a veszteség, mint a többinél.  Konkrétan 0 volt a szállítása alapjáraton. (Filepdízelnél mérték kompúterrel). Csúcscsere, kapcsolószelep csere és azóta patent.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26359 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 17:01:08 »

Hát az passzolós. Szerintem, ha nincs nagy eltérés, akkor nem lehet gond vele. Nálam annál a porlasztónál, amelyiket javítani kellett, kétszer akkora volt a veszteség, mint a többinél.  Konkrétan 0 volt a szállítása alapjáraton. (Filepdízelnél mérték kompúterrel). Csúcscsere, kapcsolószelep csere és azóta patent.
valami olyasmire emlékszem,hogy 1 perc alatt 17ml lehet a mennyiség.......de nem vállalok érte felelősséget! eplus2
talán a tisben benne van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26360 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 17:22:00 »

Hát az passzolós. Szerintem, ha nincs nagy eltérés, akkor nem lehet gond vele. Nálam annál a porlasztónál, amelyiket javítani kellett, kétszer akkora volt a veszteség, mint a többinél.  Konkrétan 0 volt a szállítása alapjáraton. (Filepdízelnél mérték kompúterrel). Csúcscsere, kapcsolószelep csere és azóta patent.

Van maximum értéke is, de kapásból én sem mondom meg, mennyi. Ha túl sok, akkor annyira szökik már a nyomás a csúcsból, hogy a szivattyú egy idő után már nem tud elegendően magas railnyomást előállítani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26361 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 17:23:04 »

valami olyasmire emlékszem,hogy 1 perc alatt 17ml lehet a mennyiség.......de nem vállalok érte felelősséget! eplus2
talán a tisben benne van.

14-17 ml-nek mondta Alf egy korábbi hozzászólásban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KAZIKA
Vendég
« Új hozzászólás #26362 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 18:51:12 »

Sziasztok!
Első írásom,üzenetem,kérésem, még nem tudom hogy fog sikerülni, de segítséget kérnék pár dologban. !!!
Vásároltam egy MK.III.  TDCI. 130Le-t   2003. évjárat hívtam egy szerelőt aki azt mondta jó a motor minden, pedig szerintem már akkor sem volt jó, a mai napig.
Alapjáraton rángat, főleg hidegen!! Voltam Ford szervízben azt mondták mennyek vele,és majd kiderül ,mert nincs  hibakód!! Engem nagyon zavar,és a fogyasztása is 8.liter köröl van. A porlasztók jók azt mondták.Szabadulnék tőle, de nem egyszerü. Amugy kényelmes, jó autó lenne, de jött a következő meglepetés.
Autópályán kamionokat előztem, és ugy 130, körül leált a motor a belső sávban!!!!! Nincs tovább. Az izzitás jelző villog! Ennyi. Utána indítottam és ment tovább. Most már egyre többször csinálja. Ha esetleg valakinek van ezekhez ötlete, hozzászólása szivesen venném. Köszönöm. Üdv Kazika
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26363 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 18:59:46 »

Sziasztok!
Első írásom,üzenetem,kérésem, még nem tudom hogy fog sikerülni, de segítséget kérnék pár dologban. !!!
Vásároltam egy MK.III.  TDCI. 130Le-t   2003. évjárat hívtam egy szerelőt aki azt mondta jó a motor minden, pedig szerintem már akkor sem volt jó, a mai napig.
Alapjáraton rángat, főleg hidegen!! Voltam Ford szervízben azt mondták mennyek vele,és majd kiderül ,mert nincs  hibakód!! Engem nagyon zavar,és a fogyasztása is 8.liter köröl van. A porlasztók jók azt mondták.Szabadulnék tőle, de nem egyszerü. Amugy kényelmes, jó autó lenne, de jött a következő meglepetés.
Autópályán kamionokat előztem, és ugy 130, körül leált a motor a belső sávban!!!!! Nincs tovább. Az izzitás jelző villog! Ennyi. Utána indítottam és ment tovább. Most már egyre többször csinálja. Ha esetleg valakinek van ezekhez ötlete, hozzászólása szivesen venném. Köszönöm. Üdv Kazika

Szia!

A hibakódot a leállás után kiolvastattad? A kocsi füstöl? Indításnál van fordulatszám ingadozás,esetleg fehéres-szürkés füst? A kocsiban mennyi km van? A kocsid facelift előtti(ovális ködlámpás) vagy facelift 1-es(trapéz ködlámpa)?
Írd be az aláírásodba a kocsi típusát,gyártási dátumát,motorkódot,ilyesmiket,hogy a későbbiekben egyszerűen "azonosítható" legyen a kocsid Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26364 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 19:03:48 »

Sziasztok!
Első írásom,üzenetem,kérésem, még nem tudom hogy fog sikerülni, de segítséget kérnék pár dologban. !!!
Vásároltam egy MK.III.  TDCI. 130Le-t   2003. évjárat hívtam egy szerelőt aki azt mondta jó a motor minden, pedig szerintem már akkor sem volt jó, a mai napig.
Alapjáraton rángat, főleg hidegen!! Voltam Ford szervízben azt mondták mennyek vele,és majd kiderül ,mert nincs  hibakód!! Engem nagyon zavar,és a fogyasztása is 8.liter köröl van. A porlasztók jók azt mondták.Szabadulnék tőle, de nem egyszerü. Amugy kényelmes, jó autó lenne, de jött a következő meglepetés.
Autópályán kamionokat előztem, és ugy 130, körül leált a motor a belső sávban!!!!! Nincs tovább. Az izzitás jelző villog! Ennyi. Utána indítottam és ment tovább. Most már egyre többször csinálja. Ha esetleg valakinek van ezekhez ötlete, hozzászólása szivesen venném. Köszönöm. Üdv Kazika

Porlasztó ellenőrzés az első. Ott sok minden ki tud derülni. De készülj arra, hogy zsebbenyúlós lesz a dolog. Olcsóbb, ha bontottan tudsz szerezni hozzá porlasztókat és a szivattyú nem adta meg magát. 4 db porlasztó 50-70e körül mozog a 4 db, a magasnyomású is kb ennyi+munkadíj. Hívd fel mk2-t, hogy van-e neki. Előtte nézd meg a számát a porlasztónak, mert van hozzá pár fajta.  


A helyedben visszavinném, főleg, ha kereskedésből vetted fél éven belül. (annyi garanciát kötelesek vállalni.)


pedig szerintem már akkor sem volt jó, a mai napig.


Most őszintén: Akkor mi a ...ért vetted meg? Annyi TDCi van eladó, hogy tudsz válogatni bőven.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.13 hétfő, 19:14:09 írta Lacika71 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26365 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 20:11:22 »

Sziasztok!
Első írásom,üzenetem,kérésem, még nem tudom hogy fog sikerülni, de segítséget kérnék pár dologban. !!!
Vásároltam egy MK.III.  TDCI. 130Le-t   2003. évjárat hívtam egy szerelőt aki azt mondta jó a motor minden, pedig szerintem már akkor sem volt jó, a mai napig.
Alapjáraton rángat, főleg hidegen!! Voltam Ford szervízben azt mondták mennyek vele,és majd kiderül ,mert nincs  hibakód!! Engem nagyon zavar,és a fogyasztása is 8.liter köröl van. A porlasztók jók azt mondták.Szabadulnék tőle, de nem egyszerü. Amugy kényelmes, jó autó lenne, de jött a következő meglepetés.
Autópályán kamionokat előztem, és ugy 130, körül leált a motor a belső sávban!!!!! Nincs tovább. Az izzitás jelző villog! Ennyi. Utána indítottam és ment tovább. Most már egyre többször csinálja. Ha esetleg valakinek van ezekhez ötlete, hozzászólása szivesen venném. Köszönöm. Üdv Kazika
ez vagy üza rendszeri hiba,vagy cmp jeladó.ha elektromos a turbód,akkor még lehet annak az elektronikája is.Ha villog,akkor kell hibakódot olvasni,és akkor pontos képet kapsz a hibáról.Ha pesti vagy,talán tudok segíteni hibakódolvasásban,vagy valamelyik klubtársunk....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26366 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:14:44 »

Tisztelt Fórumtársak!
tegnap kicseréltettem az injektorvezérlőmet a beázott helyett felprogramozták a csúcsokat!melegen nagyon jól működik a gép szépen egyenletesn jár hidegen meg 2000-es fordulat fölött nagyon hangosan jár mondta a szerelő hogy így lesz egy ideig ! lehet ezzel valamit csinálni?vagy majd betanul?kb 170 km-t mentem azóta
kevés város volt benne inkább lakott területen kívül!
köszönöm a válaszokat !
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26367 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:16:05 »

Tisztelt Fórumtársak!
tegnap kicseréltettem az injektorvezérlőmet a beázott helyett felprogramozták a csúcsokat!melegen nagyon jól működik a gép szépen egyenletesn jár hidegen meg 2000-es fordulat fölött nagyon hangosan jár mondta a szerelő hogy így lesz egy ideig ! lehet ezzel valamit csinálni?vagy majd betanul?kb 170 km-t mentem azóta
kevés város volt benne inkább lakott területen kívül!
köszönöm a válaszokat !
üdv Attila

Betanítani inkább a városi üzem jó, amikor folyamatosan változnak az üzemi körülmények.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26368 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:17:59 »

Betanítani inkább a városi üzem jó, amikor folyamatosan változnak az üzemi körülmények.

AndyA
akkor kocsikázzak a városban egy kicsit amikor hideg a motor?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26369 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:30:38 »

akkor kocsikázzak a városban egy kicsit amikor hideg a motor?

úgyis bemelegszik  Smiley
A motornak a meleg az üzemi hőfoka, azon jár a legtöbbet. A hideg és a bemelegedési szakasz sosem mérvadó, átmeneti állapot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26370 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:33:59 »

úgyis bemelegszik  Smiley
A motornak a meleg az üzemi hőfoka, azon jár a legtöbbet. A hideg és a bemelegedési szakasz sosem mérvadó, átmeneti állapot.
értem akkor csak simán kocsikázzak a városban és kész?kb mennyi időt?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26371 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:34:24 »

akkor kocsikázzak a városban egy kicsit amikor hideg a motor?

Jaja, Kocogj egy órát a forgalomban, amikor van dugóban kocogástól zöldtől kigyorsításig minden. Elvileg nem kellenek neki napok a betanuláshoz, sokkal inkább számít, hogy gyakran változzanak az üzemi körülmények. Vagyis városi forgalom az optimális erre (a legoptimálisabb  falbav falbav falbav falbav falbav).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26372 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:37:46 »

Jaja, Kocogj egy órát a forgalomban, amikor van dugóban kocogástól zöldtől kigyorsításig minden. Elvileg nem kellenek neki napok a betanuláshoz, sokkal inkább számít, hogy gyakran változzanak az üzemi körülmények. Vagyis városi forgalom az optimális erre (a legoptimálisabb  falbav falbav falbav falbav falbav).

AndyA
rendben köszönöm az infót!  worship worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26373 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:58:43 »

értem akkor csak simán kocsikázzak a városban és kész?kb mennyi időt?

pontosan....1 óra minimum
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26374 Dátum: 2013.05.15 szerda, 10:21:07 »

Sziasztok kellene egy kis segítség most csináltam a poharazást de levegő is jött lehet hogy a rendszer levegős ezért tilt le? Köszi válaszokat
u.i. ezt csinálja amióta szijat cseréltünk és szét volt szedve a rendszer
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26375 Dátum: 2013.05.15 szerda, 10:29:02 »

Sziasztok kellene egy kis segítség most csináltam a poharazást de levegő is jött lehet hogy a rendszer levegős ezért tilt le? Köszi válaszokat
u.i. ezt csinálja amióta szijat cseréltünk és szét volt szedve a rendszer
ha akkor kerül bele levegő azt már kidolgozta volna!szerintem valahol fel tud levegősödni nézd meg a csatlakozókat!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26376 Dátum: 2013.05.15 szerda, 16:13:16 »

Sziasztok kellene egy kis segítség most csináltam a poharazást de levegő is jött lehet hogy a rendszer levegős ezért tilt le? Köszi válaszokat
u.i. ezt csinálja amióta szijat cseréltünk és szét volt szedve a rendszer
simán.falsot szív valahol  a gázolaj rendszer.iktasd ki a szűrőből a résolaj visszavezetést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26377 Dátum: 2013.05.15 szerda, 16:27:51 »

simán.falsot szív valahol  a gázolaj rendszer.iktasd ki a szűrőből a résolaj visszavezetést.
onnan levegősödik de hogy?
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26378 Dátum: 2013.05.15 szerda, 17:01:53 »

onnan levegősödik de hogy?

valamelyik résolaj cső csatlakozójában a 20filléres Ó gyűrű el van repedve vagy törve......és ugy folyamatos vákumot képez a szopattyú,így folyamatosan szippantja a levegőt is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26379 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 12:56:39 »

Sziasztok,

ha koszos a maf szenzorom akkor az alapjárat állandóan ingadozna?
Nehéz/rizikós házilag tisztítani?

Köszi!
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26380 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 13:03:22 »

Sziasztok,

ha koszos a maf szenzorom akkor az alapjárat állandóan ingadozna?
Nehéz/rizikós házilag tisztítani?

Köszi!

Nem rizikós a tisztítása. A légszűrő ház után van egy csatlakozó. Na az a MAF szenzor csatlakozója. 4 db torx-os csavar fogja. Azt a négy csavart kicsavarod és kijön a szenzor. Abban látsz 2 db szálat. Azt kell jól megfújkálni pl féktisztítóval, amíg tiszta nem lesz. Utána kiszárítani és visszarakni. Ha jól emlékszem erről van leírás a faq-ban vagy a wiki-ben is. Az egész művelet nem tart sokáig. Ha ez meg van akkor kiderül, hogy az volt-e a baj. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26381 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 14:51:19 »

Nem rizikós a tisztítása. A légszűrő ház után van egy csatlakozó. Na az a MAF szenzor csatlakozója. 4 db torx-os csavar fogja. Azt a négy csavart kicsavarod és kijön a szenzor. Abban látsz 2 db szálat. Azt kell jól megfújkálni pl féktisztítóval, amíg tiszta nem lesz. Utána kiszárítani és visszarakni. Ha jól emlékszem erről van leírás a faq-ban vagy a wiki-ben is. Az egész művelet nem tart sokáig. Ha ez meg van akkor kiderül, hogy az volt-e a baj. Ha nem, akkor lehet tovább keresgélni.

Ha nagyon koszos, akkor !!!ÓVATOSAN!!!, !!!LEHELETFINOMAN!!! egy fültisztító pálcikával is lehet neki segíteni tisztulni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26382 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 14:59:39 »

De ha ez a baj akkor állandóan befolyásolná ez az alapjáratot menet közben?
Vagy csak indításkor?




Ha nagyon koszos, akkor !!!ÓVATOSAN!!!, !!!LEHELETFINOMAN!!! egy fültisztító pálcikával is lehet neki segíteni tisztulni.

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26383 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 15:46:22 »

De ha ez a baj akkor állandóan befolyásolná ez az alapjáratot menet közben?
Vagy csak indításkor?

Kitakarítani sosem baj. Egy lehetséges hibaforrás kilőve. Utána még mindig lehet nézelődni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
klali
Vendég
« Új hozzászólás #26384 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 18:05:12 »

Halihó! Télen elkezdett rázni a kocsi alapjáraton. Lehet, nem csak alapjáraton ráz, de ott lehet igazán érezni. Szerelő mondta tuti injector… ok ki lett cserélve, de még mindig rázott. Akkor azt mondta motornál lévő nagy nyomású pumpa plusz a gázolajszurö tömötgyuruk. Azok is ki lettek cserélve és még mindig rákodott. Ekkor jött a motor elején található sensor. Ki lett cserélve de még mindig rázkódik alapjáraton, ja és most már nehezebben is indul, tovább teker az oninditó. Néha felvillan vagy folyamatosan ég az olaj jelző ”piros” lámpa a muszerfalon.
Van valakinek ötlete?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26385 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 18:21:53 »

Halihó! Télen elkezdett rázni a kocsi alapjáraton. Lehet, nem csak alapjáraton ráz, de ott lehet igazán érezni. Szerelő mondta tuti injector… ok ki lett cserélve, de még mindig rázott. Akkor azt mondta motornál lévő nagy nyomású pumpa plusz a gázolajszurö tömötgyuruk. Azok is ki lettek cserélve és még mindig rákodott. Ekkor jött a motor elején található sensor. Ki lett cserélve de még mindig rázkódik alapjáraton, ja és most már nehezebben is indul, tovább teker az oninditó. Néha felvillan vagy folyamatosan ég az olaj jelző ”piros” lámpa a muszerfalon.
Van valakinek ötlete?

Az akkor villan, ha kevés benne az olaj. Azt nézted? A "rázás" lehet még a töltés maitt is (bár akkor inkább ingadozik), lehet a főtengely ékszíjtárcsa miatt is ha már üt rendesen). Ha van benne olaj rendesen, akkor még az olajszivattyúra tudok gondolni. Egyébként mit jelent az hogy ráz? Remeg az egész, vagy ingadozik az alapjárat?  A szerelőd meg cseréld le, mert elköltetett veled egy csomó pénzt, az autód mégsem jó.
Naplózva
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #26386 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 19:10:11 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni,a probléma a következő. A motorból súrlódó csapágyhangot lehet hallani de csak akkor, ha kicsit felpörgettük a járó motort és ahogy visszaáll az alapjárati fordulat akkor lehet hallani még egy két másodpercig ezt a súrlódó hangot. már cserélve lett mind a kettő szíj feszítő és mindegyik görgő. A lendkerék novemberben volt cserélve kompletten így kinyomó csapágy is kilőve. Még ami fura hideg motornál nem lehet csak nagyon halkan üzem melegnél már hangosabb. Most csináltam egy olyat amit nem szabad felpörgettem a motort és úgy állítottam le és lehetett hallani hogy még forog az a bizonyos alkatrész.
Várom az ötleteket mi okozhatja még ezt.
Volt már valakinek hasonló problémája?
Előre is köszönöm.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26387 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 19:32:58 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni,a probléma a következő. A motorból súrlódó csapágyhangot lehet hallani de csak akkor, ha kicsit felpörgettük a járó motort és ahogy visszaáll az alapjárati fordulat akkor lehet hallani még egy két másodpercig ezt a súrlódó hangot. már cserélve lett mind a kettő szíj feszítő és mindegyik görgő. A lendkerék novemberben volt cserélve kompletten így kinyomó csapágy is kilőve. Még ami fura hideg motornál nem lehet csak nagyon halkan üzem melegnél már hangosabb. Most csináltam egy olyat amit nem szabad felpörgettem a motort és úgy állítottam le és lehetett hallani hogy még forog az a bizonyos alkatrész.
Várom az ötleteket mi okozhatja még ezt.
Volt már valakinek hasonló problémája?
Előre is köszönöm.

Szia! Meg kéne nézni, hogy a turbó tengelye lóg-e.
Naplózva
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #26388 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 19:44:43 »

Szia! Meg kéne nézni, hogy a turbó tengelye lóg-e.

Azt még nem is néztük de nem is gondoltam rá mert nem onnan hallom de megfogom nézni. Nem is gondoltunk rá mert szépen sípol habár az még nem jelent semmit.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #26389 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:35:40 »

Sziasztok!

Segítségetek szeretném kérni?

Hogy lehetne megtudni milyen motorvezérlőm van a kocsban? Alvázszámból esetleg?
*** helyen  falbav van nem akarok kétszer bontani

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.16 csütörtök, 22:02:48 írta roberto76 » Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26390 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 21:10:31 »

Sziasztok!

Segítségetek szeretném kérni?

Hogy lehetne megtudni milyen motorvezérlőm van a kocsban? Alvázszámból esetleg?
*** helyen  :falbav:van nem akarok kétszer bontani

Köszi
a bal sárvédőben lévőt szeretnéd tudni?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #26391 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 21:54:40 »

a bal sárvédőben lévőt szeretnéd tudni?

Azt azt bizony nehéz hozzáférni és csak a csere alkalmával akarom szétbombázni
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26392 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 23:14:33 »

Sziasztok,

ha koszos a maf szenzorom akkor az alapjárat állandóan ingadozna?
Nehéz/rizikós házilag tisztítani?

Köszi!
Az ingadozó alapjárat még lehet generátor probléma miatt is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26393 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 23:16:22 »

Halihó! Télen elkezdett rázni a kocsi alapjáraton. Lehet, nem csak alapjáraton ráz, de ott lehet igazán érezni. Szerelő mondta tuti injector… ok ki lett cserélve, de még mindig rázott. Akkor azt mondta motornál lévő nagy nyomású pumpa plusz a gázolajszurö tömötgyuruk. Azok is ki lettek cserélve és még mindig rákodott. Ekkor jött a motor elején található sensor. Ki lett cserélve de még mindig rázkódik alapjáraton, ja és most már nehezebben is indul, tovább teker az oninditó. Néha felvillan vagy folyamatosan ég az olaj jelző ”piros” lámpa a muszerfalon.
Van valakinek ötlete?
Van benne részecske szürő?Milyen évjáratu a kocsi?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26394 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 23:19:34 »

Sziasztok!

Segítségetek szeretném kérni?

Hogy lehetne megtudni milyen motorvezérlőm van a kocsban? Alvázszámból esetleg?
*** helyen  falbav van nem akarok kétszer bontani

Köszi
Mivel neked is a kocsiban 2 vezérlő van.Amire te gondolsz az a porlasztócsúcsokat vezérli,a motor vezérlő /PCM az meg a kesztyütartó alatt van a GEM modullal együtt.Amugy alvázszámból megmondható,hogy milyen kell bele a két fajtából
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26395 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 23:21:26 »

Azt azt bizony nehéz hozzáférni és csak a csere alkalmával akarom szétbombázni
Mi a gond vele amúgy?Huh??HA cseréled és ujjat azt felkell gyári diaggal programozni,a bontott meg pont ugyan olyannak kell lenni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #26396 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 23:30:44 »

Mi a gond vele amúgy?Huh??HA cseréled és ujjat azt felkell gyári diaggal programozni,a bontott meg pont ugyan olyannak kell lenni.

Túl magas nyomás miatt hibakód és motor leállás!  Már csak ez nem lett cserélve. A jövő héten még egyszer kivizsgáltato a csúcsokat és utána a fordos ismerős cseréli programozza. csak most a jól megérdemelt szabit tölti és nem akarom ezért zavarni, Na meg váltás közben felmegy a fordulat. pedál ellenőrizve és utána is.
Mivel a nyomást nem tudom mi szabályozza megteszi nekem vki hogy megírja mind a kettőt én pedig a jövőhéten ki tudom melyik kell.
alvázszám:WF04XXGBB41E44478
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.16 csütörtök, 23:41:46 írta roberto76 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26397 Dátum: 2013.05.17 péntek, 00:00:14 »

Túl magas nyomás miatt hibakód és motor leállás!  Már csak ez nem lett cserélve. A jövő héten még egyszer kivizsgáltato a csúcsokat és utána a fordos ismerős cseréli programozza. csak most a jól megérdemelt szabit tölti és nem akarom ezért zavarni, Na meg váltás közben felmegy a fordulat. pedál ellenőrizve és utána is.
Mivel a nyomást nem tudom mi szabályozza megteszi nekem vki hogy megírja mind a kettőt én pedig a jövőhéten ki tudom melyik kell.
alvázszám:WF04XXGBB41E44478

Ezt a hibát mért nem a szivattyúnál keresitek,mért a vezérlőnél.Nekem mikor leállt és tönkre ment akkor nem a vezérlőt cseréltük hanem 4 csúcsot meg az egész szivattyút.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #26398 Dátum: 2013.05.17 péntek, 00:16:14 »

Ezt a hibát mért nem a szivattyúnál keresitek,mért a vezérlőnél.Nekem mikor leállt és tönkre ment akkor nem a vezérlőt cseréltük hanem 4 csúcsot meg az egész szivattyút.
A szivattyú cserélve lett!! És utána is csinálja!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26399 Dátum: 2013.05.17 péntek, 07:20:03 »

railszenzort néztétek?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 521 522 523 524 525 526 527 [528] 529 530 531 532 533 534 535 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.