Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 00:35:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 524 525 526 527 528 529 530 [531] 532 533 534 535 536 537 538 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13826405 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26500 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:34:18 »

Jo estét sziasztok! sterelő csak szerdára adott időpontot. holnap megnázem ezt az injektor befecskendező vezérlőt ahogy mondtátok, a kérdésem még csak annyi lenne ha a vákumos egr koszos, attól mehet e vész üzembe? és ezt a vákumost is ugyan ugy ledugozhatom?
köszi mindenkinek a segítséget

Ha még nincs ledugózva akkor azonnal!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26501 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:36:11 »

Jo estét sziasztok! sterelő csak szerdára adott időpontot. holnap megnázem ezt az injektor befecskendező vezérlőt ahogy mondtátok, a kérdésem még csak annyi lenne ha a vákumos egr koszos, attól mehet e vész üzembe? és ezt a vákumost is ugyan ugy ledugozhatom?
köszi mindenkinek a segítséget

Nem a vákumos EGR-től megy vész üzembe hanem sajnos mástól.Addig míg nincs meg a gyári diag addig kár találgatni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26502 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 23:14:40 »

Szia!

Hol laksz? Székesfehérváron, és Gárdonyban tudok segíteni diagban!

Jo estét sziasztok! sterelő csak szerdára adott időpontot. holnap megnázem ezt az injektor befecskendező vezérlőt ahogy mondtátok, a kérdésem még csak annyi lenne ha a vákumos egr koszos, attól mehet e vész üzembe? és ezt a vákumost is ugyan ugy ledugozhatom?
köszi mindenkinek a segítséget

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26503 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 23:16:20 »

Azám, meg kell nézetni a turbócsöveket, ez típushiba.. Idővel a műanyag elreped, elöregszik..

Smiley
author=alf link=topic=1456.msg783746#msg783746 date=1369322470]
keress olajos szakaszt a gumicsőrendszeren.valamelyik turbócsőved kilukadt.
[/quote]
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #26504 Dátum: 2013.05.24 péntek, 09:00:21 »

Sziasztok !

Egy 2005-ös 2.0 TDCI, 6 sebességes Mondeom van.
Ma reggel utolért a végzet (vagyis egyelőre csak megláttam a visszapillantóban, de még teljesen nem ért utol).
Jó pár hete indítást követően nagyon brutál traktor hangja van a kocsinak, ami aztán elcsendesedik 3-4 másodperc után a normális szintre (nem tudom van-e bármi köze a mostani hibámhoz).

Ma reggel egy picit nagyobb odalépésnél egy rándulást éreztem, majd ezt követően az izzításjelző villogni kezdett és a "nyomaték" elég nagy része elment. Megnéztem a hibakódot és a jó öreg P0251 - et látom.

A kérdésem (szervízbe fogom vinni, én nem értek hozzá és nem akarom otthon hackelni a dolgot) az, hogy ilyen tünetek mellett haza tudok menni vele Pestre (kb. 300 km - re vagyok most tőle), vagy inkább ne próbálkozzak ?

Köszönöm előre is.

SZERK.: azóta biztonságos helyen mentem egy jó 10 km-t, próbálgattam odatiporni picit, semmi villogás, megy, mint a reggeli probléma előtt ...
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.24 péntek, 11:11:47 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26505 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:00:52 »

Sziasztok !

Egy 2005-ös 2.0 TDCI, 6 sebességes Mondeom van.
Ma reggel utolért a végzet (vagyis egyelőre csak megláttam a visszapillantóban, de még teljesen nem ért utol).
Jó pár hete indítást követően nagyon brutál traktor hangja van a kocsinak, ami aztán elcsendesedik 3-4 másodperc után a normális szintre (nem tudom van-e bármi köze a mostani hibámhoz).

Ma reggel egy picit nagyobb odalépésnél egy rándulást éreztem, majd ezt követően az izzításjelző villogni kezdett és a "nyomaték" elég nagy része elment. Megnéztem a hibakódot és a jó öreg P0251 - et látom.

A kérdésem (szervízbe fogom vinni, én nem értek hozzá és nem akarom otthon hackelni a dolgot) az, hogy ilyen tünetek mellett haza tudok menni vele Pestre (kb. 300 km - re vagyok most tőle), vagy inkább ne próbálkozzak ?

Köszönöm előre is.

SZERK.: azóta biztonságos helyen mentem egy jó 10 km-t, próbálgattam odatiporni picit, semmi villogás, megy, mint a reggeli probléma előtt ...

Szia!
Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Még ha nem is rég lehet akkor is meg kéne próbálkozn a cseréjével, mielőtt a szerviz látja, hátha tele ment, mert sikerült valami taknyot betankolni egy kútnál, és emiatt nem tud megfelelő nyomást előállítani a pumpa, meg traktorozott reggel (nehezen szívja át az üzemanyagot a szűrőn).
Naplózva
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #26506 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:15:37 »

Szia !

Hát, egy bő másfél éve nem. Nem is tudom mennyi bent bele azóta ... talán 15-6e km talán. Ezt még tudom cserélni én is, meg is teszem még a mai nap folyamán.
Milyen időközönként érdemes cserélni ? Mikor megvettem a szervízben megkértem, hogy az összes ilyenkor szokásos, cserélendő dolgot cseréljék ki, most néztem a munkalapot ez elmaradt, lehet, hogy ilyenkor nem szokás ? Mindegy, ma csere lesz akkor.

Ezután (nem gondolom, hogy mindent megold, tehát szervízbe mindenképp viszem Pesten) mit gondolsz, egy 300 km-es út mennyire lutri ?

Szia!
Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Még ha nem is rég lehet akkor is meg kéne próbálkozn a cseréjével, mielőtt a szerviz látja, hátha tele ment, mert sikerült valami taknyot betankolni egy kútnál, és emiatt nem tud megfelelő nyomást előállítani a pumpa, meg traktorozott reggel (nehezen szívja át az üzemanyagot a szűrőn).
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26507 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:30:18 »

Sziasztok !

Egy 2005-ös 2.0 TDCI, 6 sebességes Mondeom van.
Ma reggel utolért a végzet (vagyis egyelőre csak megláttam a visszapillantóban, de még teljesen nem ért utol).
Jó pár hete indítást követően nagyon brutál traktor hangja van a kocsinak, ami aztán elcsendesedik 3-4 másodperc után a normális szintre (nem tudom van-e bármi köze a mostani hibámhoz).

Ma reggel egy picit nagyobb odalépésnél egy rándulást éreztem, majd ezt követően az izzításjelző villogni kezdett és a "nyomaték" elég nagy része elment. Megnéztem a hibakódot és a jó öreg P0251 - et látom.

A kérdésem (szervízbe fogom vinni, én nem értek hozzá és nem akarom otthon hackelni a dolgot) az, hogy ilyen tünetek mellett haza tudok menni vele Pestre (kb. 300 km - re vagyok most tőle), vagy inkább ne próbálkozzak ?

Köszönöm előre is.

SZERK.: azóta biztonságos helyen mentem egy jó 10 km-t, próbálgattam odatiporni picit, semmi villogás, megy, mint a reggeli probléma előtt ...
Elöször is szüröből gázolaj le pohárba és mágnest neki ha nem mozog benne  semmi akkor szürö csere és kész ha mozog akkor baj van mert akkor szivattyú és 4 porlasztó csere de ha csak egy rossz és a szivattyú és mész vele akkor többi is kuka lesz . Ja és a reggeli dolog lehetet már porlasztó is mert lehet hogy nem ment hidegen valamelyik . worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #26508 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:35:56 »

Elöször is szüröből gázolaj le pohárba és mágnest neki ha nem mozog benne  semmi akkor szürö csere és kész ha mozog akkor baj van mert akkor szivattyú és 4 porlasztó csere de ha csak egy rossz és a szivattyú és mész vele akkor többi is kuka lesz . Ja és a reggeli dolog lehetet már porlasztó is mert lehet hogy nem ment hidegen valamelyik . worship

Fehér műanyagpohár, telfölös-joghurtos féle a legjobbabb. Alá a mágnest, és ha nem szalad semmi utána, akkor még reménykedhetsz. Smiley

Ha mozog is, akkor sem biztos, hogy azonnal minden csere, de olyankor már jobb előtakarékossági intézkedéseket bevezetni. levele

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26509 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:40:01 »

Szia !

Hát, egy bő másfél éve nem. Nem is tudom mennyi bent bele azóta ... talán 15-6e km talán. Ezt még tudom cserélni én is, meg is teszem még a mai nap folyamán.
Milyen időközönként érdemes cserélni ? Mikor megvettem a szervízben megkértem, hogy az összes ilyenkor szokásos, cserélendő dolgot cseréljék ki, most néztem a munkalapot ez elmaradt, lehet, hogy ilyenkor nem szokás ? Mindegy, ma csere lesz akkor.

Ezután (nem gondolom, hogy mindent megold, tehát szervízbe mindenképp viszem Pesten) mit gondolsz, egy 300 km-es út mennyire lutri ?


A gyári előírt 60ezer. Nekünk 385ezer van a kocsiban a gyári üzemanyagrendszerrel, és mindig gyári előírás szerint lett cserélve, viszont szinte mindig ugyanazokon az OMV kutakon kapja a gázolajat.

Ha az ember mindenfelé mászkál és tankolgat akkor biztos nem árt gyakrabban cserélni.

15-16ezer alatt nem kéne hogy gond legyen, vele, de lehet valami szmötyit kapott egy tankolásnál, és csak az a gond. De lehet hogy súlyos pénztárca nyitás lesz a vége (pumpa+porlasztók), ezt majd a szervizben kiderül.

A leírt poharazós dolgot is csináld meg

300km szerintem simán bevállalható, csak ne előzgess, nehogy akkor jusson eszébe vészüzemmódba kapcsolni, amikor szembe jön a kamion.
Naplózva
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #26510 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:46:29 »

Sajnos közel sem biztos, hogy mikor vettem cserélve volt időben, vagy egyáltalán 60e km után, az előélete itt-ott ködös.
Megpróbálom, amiket írtatok, köszönöm.

Nem jönne jól egy szivattyú + porlasztócsúcs csere, nem olyan nagyon rég volt komplett kuplungszett csere, azt még mindig érzem.

Köszönöm mindenkinek  worship, remélem a legjobbakat !


A gyári előírt 60ezer. Nekünk 385ezer van a kocsiban a gyári üzemanyagrendszerrel, és mindig gyári előírás szerint lett cserélve, viszont szinte mindig ugyanazokon az OMV kutakon kapja a gázolajat.

Ha az ember mindenfelé mászkál és tankolgat akkor biztos nem árt gyakrabban cserélni.

15-16ezer alatt nem kéne hogy gond legyen, vele, de lehet valami szmötyit kapott egy tankolásnál, és csak az a gond. De lehet hogy súlyos pénztárca nyitás lesz a vége (pumpa+porlasztók), ezt majd a szervizben kiderül.

A leírt poharazós dolgot is csináld meg

300km szerintem simán bevállalható, csak ne előzgess, nehogy akkor jusson eszébe vészüzemmódba kapcsolni, amikor szembe jön a kamion.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26511 Dátum: 2013.05.24 péntek, 15:53:07 »

volna egy kerdesem...
Vezerlest mikor illik cserelni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #26512 Dátum: 2013.05.24 péntek, 17:00:31 »

volna egy kerdesem...
Vezerlest mikor illik cserelni?
láncos!Soha.motor élettartam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26513 Dátum: 2013.05.24 péntek, 17:22:30 »

láncos!Soha.motor élettartam.
ok. koszi.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26514 Dátum: 2013.05.24 péntek, 18:22:04 »

Szevasztok fiuk.

Lenne egy kicsit fura kérdésem!
Februárban vettem a drágaszágomat mondi III ST 2.2 Tdci Titanium-X. Német.o-ból lett behozva az autó.
Chip tuningon gondolkodom de van 1 olyan sejtésem h, már meg lett chippelve a kicsikém.
Abból gondolom h, a fogyasztás vegyesben 4.7l/100km és a gázpedálom is egészen érzékeny.
Viszonyítási alapom nincs h, mennyire gyorsul + ilyesmi....
Hogyan lehetne kideríteni h, chippelve van-é vagy az én lábam ilyen fenomenális  nyes
Mérőpad lesz a vége ha nincs valami ötletetek.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #26515 Dátum: 2013.05.24 péntek, 19:24:15 »

Szevasztok fiuk.

Lenne egy kicsit fura kérdésem!
Februárban vettem a drágaszágomat mondi III ST 2.2 Tdci Titanium-X. Német.o-ból lett behozva az autó.
Chip tuningon gondolkodom de van 1 olyan sejtésem h, már meg lett chippelve a kicsikém.
Abból gondolom h, a fogyasztás vegyesben 4.7l/100km és a gázpedálom is egészen érzékeny.
Viszonyítási alapom nincs h, mennyire gyorsul + ilyesmi....
Hogyan lehetne kideríteni h, chippelve van-é vagy az én lábam ilyen fenomenális  nyes
Mérőpad lesz a vége ha nincs valami ötletetek.

A 2.2 TDCI az bizony ugrik chip nélkül is.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26516 Dátum: 2013.05.24 péntek, 19:32:35 »

Idézetet írta: Jenci82 link :hehe:topic=1456.msg784408#msg784408 date=1369416255
A 2.2 TDCI az bizony ugrik chip nélkül is.
[/quote

Úgy megy mint az álllat.  hehe
Csak a fogyasztást nem értem. falbav Egy ekkora motortól??
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26517 Dátum: 2013.05.24 péntek, 19:34:18 »

Idézetet írta: Jenci82 link :hehe:topic=1456.msg784408#msg784408 date=1369416255
A 2.2 TDCI az bizony ugrik chip nélkül is.
[/quote

Úgy megy mint az álllat.  hehe
Csak a fogyasztást nem értem. falbav Egy ekkora motortól??
a fogyasztásmérő az csal sajna mondeo betegség! nekem is a 5.6-ot ír és kb littyóval többet eszik mint amit ír!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26518 Dátum: 2013.05.24 péntek, 19:57:41 »

a fogyasztásmérő az csal sajna mondeo betegség! nekem is a 5.6-ot ír és kb littyóval többet eszik mint amit ír!

Utána számoltam és 5 alatt jött ki a fogyi. 4.8-4.9   És csak OMV-n tankolok
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26519 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:31:15 »

A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
Smiley

A 2.2 TDCI az bizony ugrik chip nélkül is.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26520 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:43:20 »

A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
Smiley


 vigyor5
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #26521 Dátum: 2013.05.25 szombat, 17:31:48 »

vigyor5
taps  eljen
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26522 Dátum: 2013.05.25 szombat, 17:55:11 »

A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
Smiley


Egyenesben? Megcsúsznak? Azt hogyan? 1. esőben próbáltad 2. *** a gumi?  eplus2 eplus2
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #26523 Dátum: 2013.05.25 szombat, 18:21:24 »

A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
Smiley

Ha nagyot fékezek akkor nekem is...  nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26524 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 09:20:30 »

Vettem én is a jó öreg elm 327-es diag szerkót (kék/narancs). Feltettem a torque pró-t.
Na most: a kütyü szerint 1,1 bar a töltőnyomásom. A turbócső az egr után olajos volt. Szétkaptuk egészen a coolerig, és sehol nem találtunk likat.
Lehet, hogy a csatlakozásoknál volt baj? Elég jól meg volt húzva minden csavar. Most majd nézegetem, hol lesz olajos.
Amit nem értek, az az 1,1-es nyomás. Rosszul mér a szerkó? Bar-t ír ki, de aztán lehet, hogy ez amerikai bar, ami nempont ugyanannyi?
Az autó nem füstöl (mármint a szokásosnál jobban), és jól megy. Egy baja van, szerintem későn jön meg a nyomás.
A geometria nem szorul, könnyen mozog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26525 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 09:30:03 »

Vettem én is a jó öreg elm 327-es diag szerkót (kék/narancs). Feltettem a torque pró-t.
Na most: a kütyü szerint 1,1 bar a töltőnyomásom. A turbócső az egr után olajos volt. Szétkaptuk egészen a coolerig, és sehol nem találtunk likat.
Lehet, hogy a csatlakozásoknál volt baj? Elég jól meg volt húzva minden csavar. Most majd nézegetem, hol lesz olajos.
Amit nem értek, az az 1,1-es nyomás. Rosszul mér a szerkó? Bar-t ír ki, de aztán lehet, hogy ez amerikai bar, ami nempont ugyanannyi?
Az autó nem füstöl (mármint a szokásosnál jobban), és jól megy. Egy baja van, szerintem későn jön meg a nyomás.
A geometria nem szorul, könnyen mozog.

Csatlakozásnál is lehet baj. Smaxin huzogatták, bilincset cseréltek, mégis a csere oldotta meg, azóta száraz a cső...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26526 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 09:38:57 »

Egyenesben? Megcsúsznak? Azt hogyan? 1. esőben próbáltad 2. *** a gumi?  eplus2 eplus2
nekem is 2.ban nyikkan az annyi 3.ba már nem!talán a télivel!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26527 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 09:49:29 »

nekem is 2.ban nyikkan az annyi 3.ba már nem!talán a télivel!

Nekem a szívó benzines offomon ötödikben már 1500-as fordulaton is elforog a kerék. Nyári gumival. Hóban.   hehe
Naplózva
feherzoltan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



« Új hozzászólás #26528 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 09:52:43 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy 2003as MkIII 2000es dizli(automata) a vas.
eddig felvillant az izzítás visszajelző és leállt a motor.a diagnosztika szerint a nagynyomású szabályozó szelep a hibás ami a motor előtt van(ingadozó üa ellátás).az üzemanyag szivattyú megfelelően működik.a kocsi ma már be sem indul szomoru1
nos ennek az alkatrésznek az ára,javíthatósága érdekelne.mert valahol olvastam hogy ki is lehet tisztítani.
illetve ha valakinek van ilyen alkatrésze akkor az érdekelne.vagy csak kipróbálásra hogy tényleg ez működik rosszul.
a hiba kódot nem írtam fel de nemsokára pótolom hátha nálam tanultabb ember tud válaszolni mert nem sok kedvem van 2-300ezer forintot kifizetni szervizeknek mert ismerem ezt a fajta lehúzást.tisztelet a kivételnek.
előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni és vagy tanácsot adni. worship

kellemes hétvégét
Naplózva

2003 Mk III GHIA 2000 tdci facelift majdnem full
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26529 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 10:18:17 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy 2003as MkIII 2000es dizli(automata) a vas.
eddig felvillant az izzítás visszajelző és leállt a motor.a diagnosztika szerint a nagynyomású szabályozó szelep a hibás ami a motor előtt van(ingadozó üa ellátás).az üzemanyag szivattyú megfelelően működik.a kocsi ma már be sem indul szomoru1
nos ennek az alkatrésznek az ára,javíthatósága érdekelne.mert valahol olvastam hogy ki is lehet tisztítani.
illetve ha valakinek van ilyen alkatrésze akkor az érdekelne.vagy csak kipróbálásra hogy tényleg ez működik rosszul.
a hiba kódot nem írtam fel de nemsokára pótolom hátha nálam tanultabb ember tud válaszolni mert nem sok kedvem van 2-300ezer forintot kifizetni szervizeknek mert ismerem ezt a fajta lehúzást.tisztelet a kivételnek.
előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni és vagy tanácsot adni. worship

kellemes hétvégét
Szia ez lehet porlasztó is nem csak szivattyú mert akkora résolaj veszteség hogy attól nem indul be ,ha egy *** akkor se vagy nagy nehezen indul be. Szerintem első lépés gázolajszüröből üzemanyag leenged pohárba és mágnesel megnézed hogy van e benne vas reszelék ha van akkor szivattyú kuka bontott 40000-45000 ft és akkor porlasztó baj is van mert a reszelék tönkre teszi a porlasztott . Indításkor jó volna müszer rá tenni hogy inditáskor menyi a nyomás kb 300bar kell lenni. worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #26530 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 12:13:59 »

Vettem én is a jó öreg elm 327-es diag szerkót (kék/narancs). Feltettem a torque pró-t.
Na most: a kütyü szerint 1,1 bar a töltőnyomásom. A turbócső az egr után olajos volt. Szétkaptuk egészen a coolerig, és sehol nem találtunk likat.
Lehet, hogy a csatlakozásoknál volt baj? Elég jól meg volt húzva minden csavar. Most majd nézegetem, hol lesz olajos.
Amit nem értek, az az 1,1-es nyomás. Rosszul mér a szerkó? Bar-t ír ki, de aztán lehet, hogy ez amerikai bar, ami nempont ugyanannyi?
Az autó nem füstöl (mármint a szokásosnál jobban), és jól megy. Egy baja van, szerintem későn jön meg a nyomás.
A geometria nem szorul, könnyen mozog.
1xű.egyszer átgurulsz,és rámérünk az én cuccommal is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26531 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 12:58:45 »

Szia ez lehet porlasztó is nem csak szivattyú mert akkora résolaj veszteség hogy attól nem indul be ,ha egy *** akkor se vagy nagy nehezen indul be. Szerintem első lépés gázolajszüröből üzemanyag leenged pohárba és mágnesel megnézed hogy van e benne vas reszelék ha van akkor szivattyú kuka bontott 40000-45000 ft és akkor porlasztó baj is van mert a reszelék tönkre teszi a porlasztott . Indításkor jó volna müszer rá tenni hogy inditáskor menyi a nyomás kb 300bar kell lenni. worship
Nekem nagyon nagy volt és ment is és be is indult,sőt kopott szivattyúval is üzemelt csak terhelésre leállt a motor,mert annyira rossz volt minden.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26532 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 13:11:58 »

A 2.0 tdci is! Nekem a 225-ös gumik ha nagyon tolom harmadikban is megcsúsznak a nyomatéktól..
Smiley

 2funny 2funny    elforog a felnin a gumi?  nyes   ne irkálj badarságot, nem fogja elhinni senki
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.26 vasárnap, 13:41:25 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26533 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 13:23:46 »

nekem is 2.ban nyikkan az annyi 3.ba már nem!talán a télivel!
Nekem a 2 ütemű trabantom is nyikkant 2-ben mikor rádobtam a kuplungot...  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #26534 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 14:58:34 »

Nekem a 2 ütemű trabantom is nyikkant 2-ben mikor rádobtam a kuplungot...  nyes

Ugyanez, csak 1.3-as Samarával, sőt 1.1-es Unommal is nyikkantottam 2-ben  taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26535 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 15:50:15 »

Ugyanez, csak 1.3-as Samarával, sőt 1.1-es Unommal is nyikkantottam 2-ben  taps

Off

Azért azok keményebb gépek egy 0.6-os trabihoz képest  nyes

On
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26536 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:03:46 »

nekem is 2.ban nyikkan az annyi 3.ba már nem!talán a télivel!

Nekem 6. ban is, és nem csak nyikkan, hanem nyikkantgat. Gondolom az abs miatt... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.26 vasárnap, 16:09:39 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26537 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:15:33 »

Nekem 6. ban is, és nem csak nyikkan, hanem nyikkantgat. Gondolom az abs miatt... eplus2
Csak mi indulásról beszélünk, te meg megállásról...  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26538 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:23:59 »

Vettem én is a jó öreg elm 327-es diag szerkót (kék/narancs). Feltettem a torque pró-t.
Na most: a kütyü szerint 1,1 bar a töltőnyomásom. A turbócső az egr után olajos volt. Szétkaptuk egészen a coolerig, és sehol nem találtunk likat.
Lehet, hogy a csatlakozásoknál volt baj? Elég jól meg volt húzva minden csavar. Most majd nézegetem, hol lesz olajos.
Amit nem értek, az az 1,1-es nyomás. Rosszul mér a szerkó? Bar-t ír ki, de aztán lehet, hogy ez amerikai bar, ami nempont ugyanannyi?
Az autó nem füstöl (mármint a szokásosnál jobban), és jól megy. Egy baja van, szerintem későn jön meg a nyomás.
A geometria nem szorul, könnyen mozog.

Torque-ban -0,5ről indul (tököm tudja miért). Mérsz 1-et, akkor az valójában 1,5 tehát jó.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26539 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:43:42 »

Nekem a 2 ütemű trabantom is nyikkant 2-ben mikor rádobtam a kuplungot...  nyes
de a fordulatot is figyelheted ott egy picit több! meg a gumi 145 csak!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26540 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:45:04 »

Ugyanez, csak 1.3-as Samarával, sőt 1.1-es Unommal is nyikkantottam 2-ben  taps
corsa 1.0 is nyikkan 2-be!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26541 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:45:59 »

Off

Azért azok keményebb gépek egy 0.6-os trabihoz képest  nyes

On
az volt a lényeg hogy a mondeo 3.ba nagyon nehéz vagy lehetetlen!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26542 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:46:35 »

de a fordulatot is figyelheted ott egy picit több! meg a gumi 145 csak!
off

Nekem 155 és néha 165 volt rajta.  Cool
Hiába nagyobb a fordulat, az elméleti 26 LE-hez csekély Nm társult szerintem....  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26543 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:49:43 »

off

Nekem 155 és néha 165 volt rajta.  Cool
Hiába nagyobb a fordulat, az elméleti 26 LE-hez csekély Nm társult szerintem....  nyes
hát az biztos de azért ahhoz képest jól mentek a trabik
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
feherzoltan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



« Új hozzászólás #26544 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 18:01:20 »

köszönöm
tanács megfogadva.mihelyst megvan a diagnózis jelzem.
üdv és köszönöm mégegyszer
Naplózva

2003 Mk III GHIA 2000 tdci facelift majdnem full
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #26545 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 18:09:44 »

off

Nekem 155 és néha 165 volt rajta.  Cool
Hiába nagyobb a fordulat, az elméleti 26 LE-hez csekély Nm társult szerintem....  nyes
ezen a 26-osszámot olvasva elmosolyodtam.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #26546 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 18:47:14 »

Na Urak!

Megoldódott a probléma!

Nem kell a motorvezérlő. A szabályzószelep és két csúcsom volt rossz! Gyorsba megjavították ezer hála Kósa szervíznek Nyírtelekre!! worship worship

Nem egy lehúzós brigád normális úriemberek. Sajna itt Borsodba nem nagyon tudják csinálni ezt megérte lemenni 100 kmre!
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26547 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 19:34:26 »

Na Urak!

Megoldódott a probléma!

Nem kell a motorvezérlő. A szabályzószelep és két csúcsom volt rossz! Gyorsba megjavították ezer hála Kósa szervíznek Nyírtelekre!! worship worship

Nem egy lehúzós brigád normális úriemberek. Sajna itt Borsodba nem nagyon tudják csinálni ezt megérte lemenni 100 kmre!

Ő nézte meg neked mi a baj és menyi volt a vége köszi  worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #26548 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 20:32:41 »

Ő nézte meg neked mi a baj és menyi volt a vége köszi  worship
Igen ő nézte meg. Én már eltökélt voltam, hogy ha nem találja mindent leszedetek és átnézetek.
Ők újították fel a szivattyút még mielőtt tönkre ment volna 1 éve Bulgárba betankoltam és átszívta a szűrőt és takarítás közben ajánlotta a felújítást (akkor 45 e).
Szabályzószelep 32 e
2db magas résolaj miatt szelep 28 e/db
munkadíj

össz 91e Baráti magyar forint
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.26 vasárnap, 21:10:40 írta roberto76 » Naplózva
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26549 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 20:40:49 »

Szia!

Hol laksz? Székesfehérváron, és Gárdonyban tudok segíteni diagban!

Szia köszönöm de sajnos elég messze lakok:olaszországba, és mostanába nem is tudok hazamenni, pedig azt kéne, mert itt szerelő nincs, csak alkatrészcserélő!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 524 525 526 527 528 529 530 [531] 532 533 534 535 536 537 538 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.189 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.