Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:56:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
538
539
540
541
542
543
544
[
545
]
546
547
548
549
550
551
552
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14632456 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
verik
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27200 Dátum:
2013.07.17 szerda, 23:26:17 »
de emiatt tekeredne könnyen a főtengely?
pontosítok, olajszűrő csere után, indítózás során elkezdett merülni az akku, majd kattanás és hallomásra könnyebben tekeredett a főtengely, és azóta minden 1es indításnál ezt csinálja, 1-2 ütem normál majd könnyebben forog
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.17 szerda, 23:37:30 írta verik
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27201 Dátum:
2013.07.17 szerda, 23:54:40 »
Idézetet írta: verik - 2013.07.17 szerda, 23:26:17
de emiatt tekeredne könnyen a főtengely?
pontosítok, olajszűrő csere után, indítózás során elkezdett merülni az akku, majd kattanás és hallomásra könnyebben tekeredett a főtengely, és azóta minden 1es indításnál ezt csinálja, 1-2 ütem normál majd könnyebben forog
Így önindítónak tünik.Szerrintem ott keresd a hibát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
verik
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27202 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 00:02:48 »
de látom az ékszíjon, hogy forog a főtengely
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27203 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 09:39:12 »
Idézetet írta: verik - 2013.07.18 csütörtök, 00:02:48
de látom az ékszíjon, hogy forog a főtengely
Azt nem hiszem, hogy látod, max a szíjtárcsát. Lehet, hogy az feküdt ki (kettős tömegű). Nézd meg a motor másik oldalán levő szíjat, hogy az forog-e indítózáskor. Ha nem, akkor már szinte biztos, hogy a főtengely szíjtárcsa köszönt el.
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27204 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 10:11:24 »
Sziasztok!
Alapjáraton eléggé beremeg az egész autó, ha felemelem a fordulatot 950-1000 közé, akkor kisimul, semmi rezgés. Ez így a normális rezonancia vagy nem? Áprilisban vettem az autót azóta ilyen.
A másik, hogy alapjáraton és kis fordulaton < kb1400 terhelésnél kopog (kelepel) valami olyan "transitosan".
A kettőstömegűm már valószínűleg csereérett, okozhatja a fenti tüneteket?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27205 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 10:15:19 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.07.18 csütörtök, 10:11:24
Sziasztok!
Alapjáraton eléggé beremeg az egész autó, ha felemelem a fordulatot 950-1000 közé, akkor kisimul, semmi rezgés. Ez így a normális rezonancia vagy nem? Áprilisban vettem az autót azóta ilyen.
A másik, hogy alapjáraton és kis fordulaton < kb1400 terhelésnél kopog (kelepel) valami olyan "transitosan".
A kettőstömegűm már valószínűleg csereérett, okozhatja a fenti tüneteket?
Egy porlasztó ellenőrzés nem árt. A kettőstömegűt a kuplungpedálon is lehet érezni. Nekem is volt egy kis traktorhang terhelésen+alapjáraton ugrált a fordulat úgy hogy a kasztni is átvette a mozgást. (Olyan volt, mintha valaki el kezdte volna gyoran fel-le mozgati). Szóval nekem az egyik porlasztó lett felújítós.
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27206 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 10:29:46 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.18 csütörtök, 10:15:19
Egy porlasztó ellenőrzés nem árt. A kettőstömegűt a kuplungpedálon is lehet érezni. Nekem is volt egy kis traktorhang terhelésen+alapjáraton ugrált a fordulat úgy hogy a kasztni is átvette a mozgást. (Olyan volt, mintha valaki el kezdte volna gyoran fel-le mozgati). Szóval nekem az egyik porlasztó lett felújítós.
A kettőstömegűt csak leállításkor hallom. Fordulatszám nem ugrál, stabilan áll, a műszerteszttel néha nézem, de nem ingadozik. A kasztni remegésre inkább azt mondanám, hogy rezonancia, de elég erős.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27207 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 10:36:06 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.07.18 csütörtök, 10:29:46
A kettőstömegűt csak leállításkor hallom. Fordulatszám nem ugrál, stabilan áll, a műszerteszttel néha nézem, de nem ingadozik. A kasztni remegésre inkább azt mondanám, hogy rezonancia, de elég erős.
Az más. Az enyém is remeg, már megszoktam. Szerintem az normális, hiszen mégiscsak egy dízelről van szó. A benzinesnek is van egy kis rezonanciája. Így neten kjeresztül nehéz bármit is mondani. Vidd el egy olyan szerelőhöz, aki ért is a Fordokhoz. Ha Bp-i vagy, akkor vik-et (AutoFort Lurdy-nál) vagy GSR-t (Újpalota) javasolnám.
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27208 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 11:06:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.18 csütörtök, 10:36:06
Az más. Az enyém is remeg, már megszoktam. Szerintem az normális, hiszen mégiscsak egy dízelről van szó. A benzinesnek is van egy kis rezonanciája. Így neten kjeresztül nehéz bármit is mondani. Vidd el egy olyan szerelőhöz, aki ért is a Fordokhoz. Ha Bp-i vagy, akkor vik-et (AutoFort Lurdy-nál) vagy GSR-t (Újpalota) javasolnám.
Köszönöm a tanácsot!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27209 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 23:29:30 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.07.18 csütörtök, 10:11:24
Sziasztok!
Alapjáraton eléggé beremeg az egész autó, ha felemelem a fordulatot 950-1000 közé, akkor kisimul, semmi rezgés. Ez így a normális rezonancia vagy nem? Áprilisban vettem az autót azóta ilyen.
A másik, hogy alapjáraton és kis fordulaton < kb1400 terhelésnél kopog (kelepel) valami olyan "transitosan".
A kettőstömegűm már valószínűleg csereérett, okozhatja a fenti tüneteket?
hosszbordás szij+minden amit hajt csere. (nyilván generátor nem) de azért nézesd meg mielőtt beruházol rá nem keveset
a kb 1400- as kopogás porlasztó gyanús.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27210 Dátum:
2013.07.19 péntek, 11:45:06 »
Üdv.Két pcs kukaérett,mit javasoltok,márkaszerviz vagy Filepdizel
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27211 Dátum:
2013.07.19 péntek, 11:48:24 »
Idézetet írta: Szili - 2013.07.19 péntek, 11:45:06
Üdv.Két pcs kukaérett,mit javasoltok,márkaszerviz vagy Filepdizel
A második. Vagy felhívod mk2-t, hogy van-e neki elfekvőben keveset futott.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27212 Dátum:
2013.07.19 péntek, 16:31:17 »
Szia.Nekem van 2 db gyári felújított originál csomagban.Csak nem tudom jó e a te autódba.Téves vásárlás áldozata lettem.
Idézetet írta: Szili - 2013.07.19 péntek, 11:45:06
Üdv.Két pcs kukaérett,mit javasoltok,márkaszerviz vagy Filepdizel
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27213 Dátum:
2013.07.19 péntek, 19:05:30 »
Sziasztok skacok!
Légkondi hibakódolvasásban és tesztfuttatásban tudna valaki segíteni Bp. és környéke!
Betegeskedik a légkondim, tökéletesen működik 5-10 percig aztán leáll. 10 perc pihi után autót újraindítom
megint tök jó minden.
A klímás megpróbált hibaüzit és tesztet futtatni de nem tudott. Nem Fordos a programja.
Azt sikerült kideríteni h, túlságosan hideget fúj a rendszer ( 0 fokot) és valószínű emiatt a fagyásszenzor letilt....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27214 Dátum:
2013.07.19 péntek, 19:10:32 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.19 péntek, 19:05:30
Sziasztok skacok!
Légkondi hibakódolvasásban és tesztfuttatásban tudna valaki segíteni Bp. és környéke!
Betegeskedik a légkondim, tökéletesen működik 5-10 percig aztán leáll. 10 perc pihi után autót újraindítom
megint tök jó minden.
A klímás megpróbált hibaüzit és tesztet futtatni de nem tudott. Nem Fordos a programja.
Azt sikerült kideríteni h, túlságosan hideget fúj a rendszer ( 0 fokot) és valószínű emiatt a fagyásszenzor letilt....
Nem hiszem, hogy lesz hibaüzenet.
Javaslom, hogy egy hézagmérővel mérd meg a kompresszor kuplungtárcsa és a behúzó tekercs/szíjtárcsa közötti hézagot.
Ha a tekercs/szíjtárcsán mélyedéses kopás is látható, akkor még nagyobb a hézag, mint amit mérni tudsz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27215 Dátum:
2013.07.19 péntek, 19:21:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.19 péntek, 19:10:32
Nem hiszem, hogy lesz hibaüzenet.
Javaslom, hogy egy hézagmérővel mérd meg a kompresszor kuplungtárcsa és a behúzó tekercs/szíjtárcsa közötti hézagot.
Ha a tekercs/szíjtárcsán mélyedéses kopás is látható, akkor még nagyobb a hézag, mint amit mérni tudsz.
Ez a tekercs/szíjtárcsa kopása, hézagja okozhat ilyen jelenséget???
A kompresszor melyik részén keressem az a behúzó akármit hézagot.....
Holnap úgy is szabadonfutósítom generátort, körbeszaglászom a kompresszort is
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27216 Dátum:
2013.07.19 péntek, 19:26:30 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.19 péntek, 19:21:20
Ez a tekercs/szíjtárcsa kopása, hézagja okozhat ilyen jelenséget???
A kompresszor melyik részén keressem az a behúzó akármit hézagot.....
Holnap úgy is szabadonfutósítom generátort, körbeszaglászom a kompresszort is
"A kompresszor melyik részén keressem az a behúzó akármit hézagot"
Ezt komolyan kérdezted? (látom, ragadós a ? gombod)
Vajon hol lehet az ékszíjtárcsa? Naaaa?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27217 Dátum:
2013.07.19 péntek, 19:38:49 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.19 péntek, 19:26:30
"A kompresszor melyik részén keressem az a behúzó akármit hézagot"
Ezt komolyan kérdezted? (látom, ragadós a ? gombod)
Vajon hol lehet az ékszíjtárcsa? Naaaa?
Jóóóó van na, én ács vagyok nem autószerelő.
Autószerelés csak a hobbim és ráadásúúl vizuális tipus vagyok.
Látnom kell.
Okozhat ilyen poblémát vagy nem? Kezd fölba..ni a klíma
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27218 Dátum:
2013.07.19 péntek, 19:49:43 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.19 péntek, 19:38:49
Jóóóó van na, én ács vagyok nem autószerelő.
Autószerelés csak a hobbim és ráadásúúl vizuális tipus vagyok.
Látnom kell.
Okozhat ilyen poblémát vagy nem? Kezd fölba..ni a klíma
GSR te autószerelőként dolgozol?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27219 Dátum:
2013.07.19 péntek, 20:11:47 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.19 péntek, 19:05:30
Sziasztok skacok!
Légkondi hibakódolvasásban és tesztfuttatásban tudna valaki segíteni Bp. és környéke!
Betegeskedik a légkondim, tökéletesen működik 5-10 percig aztán leáll. 10 perc pihi után autót újraindítom
megint tök jó minden.
A klímás megpróbált hibaüzit és tesztet futtatni de nem tudott. Nem Fordos a programja.
Azt sikerült kideríteni h, túlságosan hideget fúj a rendszer ( 0 fokot) és valószínű emiatt a fagyásszenzor letilt....
Figyu. Az a klímás nálam, azt a hibát javította, amit most GSR vázol neked. Azaz a klíma kuplungot kellett újra hézagolni. Nem hiszem, hogy erre nem gondolt a klímás. Annyira, tán nem hülye.
Múltkor mondtad, hogy dugulást diagnosztizált. Kiderült, hogy hol van a dugulás?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27220 Dátum:
2013.07.19 péntek, 20:42:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.19 péntek, 20:11:47
Figyu. Az a klímás nálam, azt a hibát javította, amit most GSR vázol neked. Azaz a klíma kuplungot kellett újra hézagolni. Nem hiszem, hogy erre nem gondolt a klímás. Annyira, tán nem hülye.
Múltkor mondtad, hogy dugulást diagnosztizált. Kiderült, hogy hol van a dugulás?
Már nem ahhoz a klímáshoz járok (több dolog miatt)
Nem logikus a dugulás amit ö megállapított mivel a klíma működik 5-10 percig aztán leáll. Aztán újraindul..
Tehát nincs dugulás mert működik a rendszer csak valami miatt kikapcsol..
Szerinted a klímakuplung hézagolása okozhat ilyet.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27221 Dátum:
2013.07.19 péntek, 20:59:16 »
Méresd ki a mágnest ami rajta van.Szerintem.De ez csak egy tipp.
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.19 péntek, 20:42:09
Már nem ahhoz a klímáshoz járok (több dolog miatt)
Nem logikus a dugulás amit ö megállapított mivel a klíma működik 5-10 percig aztán leáll. Aztán újraindul..
Tehát nincs dugulás mert működik a rendszer csak valami miatt kikapcsol..
Szerinted a klímakuplung hézagolása okozhat ilyet.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27222 Dátum:
2013.07.19 péntek, 21:31:21 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.19 péntek, 20:42:09
Már nem ahhoz a klímáshoz járok (több dolog miatt)
Nem logikus a dugulás amit ö megállapított mivel a klíma működik 5-10 percig aztán leáll. Aztán újraindul..
Tehát nincs dugulás mert működik a rendszer csak valami miatt kikapcsol..
Szerinted a klímakuplung hézagolása okozhat ilyet.
És még mi miatt?
Szerintem nem feltétlenül badarság a dugulás.
Működik, majd a dugulás miatt megnő a rendszerben a nyomás, és emiatt lekapcsol a kompresszorod.
Neked is csak nagy melegben és üzemmeleg állapotban csinálja?
Nekem csak akkor jött elő a hiba.
Hibakód nem volt. Lehetett volna még tekercs probléma is, de végül a kuplung hézagolás volt a megoldás.
Ezek után már nagyon érdekel nálad mi lesz a megoldás. Oszd majd meg velünk légyszi'!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27223 Dátum:
2013.07.19 péntek, 21:32:08 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.19 péntek, 20:42:09
Már nem ahhoz a klímáshoz járok (több dolog miatt)
Nem logikus a dugulás amit ö megállapított mivel a klíma működik 5-10 percig aztán leáll. Aztán újraindul..
Tehát nincs dugulás mert működik a rendszer csak valami miatt kikapcsol..
Szerinted a klímakuplung hézagolása okozhat ilyet.
És még mi miatt?
Szerintem nem feltétlenül badarság a dugulás.
Működik, majd a dugulás miatt megnő a rendszerben a nyomás, és emiatt lekapcsol a kompresszorod.
Neked is csak nagy melegben és üzemmeleg állapotban csinálja?
Nekem csak akkor jött elő a hiba.
Hibakód nem volt. Lehetett volna még tekercs probléma is, de végül a kuplung hézagolás volt a megoldás.
Ezek után már nagyon érdekel nálad mi lesz a megoldás. Oszd majd meg velünk légyszi'!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27224 Dátum:
2013.07.20 szombat, 10:21:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.19 péntek, 21:32:08
És még mi miatt?
Szerintem nem feltétlenül badarság a dugulás.
Működik, majd a dugulás miatt megnő a rendszerben a nyomás, és emiatt lekapcsol a kompresszorod.
Neked is csak nagy melegben és üzemmeleg állapotban csinálja?
Nekem csak akkor jött elő a hiba.
Hibakód nem volt. Lehetett volna még tekercs probléma is, de végül a kuplung hézagolás volt a megoldás.
Ezek után már nagyon érdekel nálad mi lesz a megoldás. Oszd majd meg velünk légyszi'!
Minden képen beszámolok mi újság vele.
De ezek szerint neked is hasonló volt a hibád. Bekapcsolt működött aztán kikapcsolt magától?
3-as ventilátornál 0 cfokot fújt a klíma?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27225 Dátum:
2013.07.20 szombat, 11:21:24 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.07.19 péntek, 16:31:17
Szia.Nekem van 2 db gyári felújított originál csomagban.Csak nem tudom jó e a te autódba.Téves vásárlás áldozata lettem.
Szia.Én csak még ott tartok,hogy a TDDi és TDCi között van külömbség a hosszába,hogy 2.0 és 2.2 TDCi között van-e és mi azt nem tudom,amúgy mennyiért adnád feltéve ha nekem passzol?
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27226 Dátum:
2013.07.20 szombat, 12:28:18 »
ma többek között kicseréltem a gó.szüröt 15 ezret ment.szétszedtem ellenörzés céljából a szürön alig észre vehetö elkoszolódás de legföképp fémreszelék mentes ülepitö.
ezt csak azért irom mert ezen a szürön kizárólag "oson" kúton tankolt gázolaj ment keresztül és a látottak alapján a nagy nevü kutak szerintem semmivel nem tudnak jobb minöséget adni mint egy leköpött "oson"kút
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27227 Dátum:
2013.07.20 szombat, 12:30:12 »
Idézetet írta: coboy - 2013.07.20 szombat, 12:28:18
ma többek között kicseréltem a gó.szüröt 15 ezret ment.szétszedtem ellenörzés céljából a szürön alig észre vehetö elkoszolódás de legföképp fémreszelék mentes ülepitö.
ezt csak azért irom mert ezen a szürön kizárólag "oson" kúton tankolt gázolaj ment keresztül és a látottak alapján a nagy nevü kutak szerintem semmivel nem tudnak jobb minöséget adni mint egy leköpött "oson"kút
A minőség nem feltétlenül a tisztaságot jelenti.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27228 Dátum:
2013.07.20 szombat, 12:36:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.20 szombat, 12:30:12
A minőség nem feltétlenül a tisztaságot jelenti.
akkor mit?
az árát?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27229 Dátum:
2013.07.20 szombat, 12:38:52 »
Idézetet írta: coboy - 2013.07.20 szombat, 12:36:27
akkor mit?
az árát?
Például az adalékolását..... ami az olcsóság miatt elmarad, alulmaradhat.
Nálad a bor minősége is CSAK azon múlik, hogy úszkál-e kosz az üvegben?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27230 Dátum:
2013.07.20 szombat, 12:48:22 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.20 szombat, 12:38:52
Például az adalékolását..... ami az olcsóság miatt elmarad, alulmaradhat.
Nálad a bor minősége is CSAK azon múlik, hogy úszkál-e kosz az üvegben?
a borban tölem *** is uszkálhat
de van olyan olcsoság is két azonos minöség között,hogy kissebb árrés,mert multi és kibirja, esetleg csali aki oda megy nem csak tankol stb.a többi pedig vagy bele rakja vagy azt mond amit akar.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27231 Dátum:
2013.07.20 szombat, 13:14:26 »
Idézetet írta: coboy - 2013.07.20 szombat, 12:48:22
a borban tölem *** is uszkálhat
de van olyan olcsoság is két azonos minöség között,hogy kissebb árrés,mert multi és kibirja, esetleg csali aki oda megy nem csak tankol stb.a többi pedig vagy bele rakja vagy azt mond amit akar.
Igen, a kisebb rezsiköltség miatt lehet az árrés is kisebb. Nem kell fenntartani sok embert és shop-ot...stb.
De a legnagyobb spórolás az üzemanyag adalékon van.
A három * még konyakban is kevés, a bort nem csillagozzák....
Amúgy én sem iszom alkoholt, de azért tudom.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27232 Dátum:
2013.07.20 szombat, 13:23:27 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.20 szombat, 10:21:46
Olvass figyelmesebben, ott van a kérdésedre a válasz, és akkor lehet válaszolni fogsz majd arra is amiket én kérdeztem!
Az enyém nem fújt 0 fokos levegőt. A kompresszor leállás meg több dolog miatt is lehet, amint azt írtam.
Korábban már kiveséztük az én esetemet, tán az mk3 általános topicban. Keress/olvass vissza!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27233 Dátum:
2013.07.20 szombat, 13:24:32 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.20 szombat, 13:14:26
Igen, a kisebb rezsiköltség miatt lehet az árrés is kisebb. Nem kell fenntartani sok embert és shop-ot...stb.
De a legnagyobb spórolás az üzemanyag adalékon van.
A három * még konyakban is kevés, a bort nem csillagozzák....
Amúgy én sem iszom alkoholt, de azért tudom.
a három * az a S Z A R cenzurázva
most már ezt is tudod
a spórolás minden kuton meg van csak van ahol drágábban adják.na mindegy csak megosztottam a tapasztalatom ettöl senki ne változtassa meg a tankolási szokásait.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27234 Dátum:
2013.07.20 szombat, 13:40:50 »
Ami nekem van az 115-130le be való.
Idézetet írta: Szili - 2013.07.20 szombat, 11:21:24
Szia.Én csak még ott tartok,hogy a TDDi és TDCi között van külömbség a hosszába,hogy 2.0 és 2.2 TDCi között van-e és mi azt nem tudom,amúgy mennyiért adnád feltéve ha nekem passzol?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27235 Dátum:
2013.07.20 szombat, 13:52:26 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.07.20 szombat, 13:40:50
Ami nekem van az 115-130le be való.
Van rajta egy hosszú számsor. Annak az utolsó 3 jegye 501, 504 stb. Annak kell stimmelnie.
Naplózva
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27236 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 10:19:02 »
Sziasztok!
Turbó cső repedésem lett
a hibát ideiglenesen kijavítottam . Kérdésem az lenne , hol tudok venni csövet hozzá? Az egr szelepről lejövő gumicső érdekelne mert már végig néztem az összes veb-shop-ot és nem találtam sehol.
Üdv Mikhail
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27237 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 10:55:41 »
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2013.07.21 vasárnap, 10:19:02
Sziasztok!
Turbó cső repedésem lett
a hibát ideiglenesen kijavítottam . Kérdésem az lenne , hol tudok venni csövet hozzá? Az egr szelepről lejövő gumicső érdekelne mert már végig néztem az összes veb-shop-ot és nem találtam sehol.
Üdv Mikhail
Szia,
Cromax-ban lehet kapni, de nem olcsó, mert gyári és ez is el fog szakadni egy idő után
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/142251-fuggoleges-levegocso-toltolevego-rendszerhez-ford-mondeo
Ezt érdemes bebandázsolni kábelkötöző textil szalaggal, a FAQ-ban van róla leírás.
Többeknek köztük nekem is többszörös szilikon és textil szövet erősítésű csöveink vannak. Ezekkel nem lesz gond sosem és olcsóbb is postával:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-EGR-TO-INTERCOOLER-HOSE-TDCi-MK3-SILICONE-TURBO-BOOST-PIPE-1222831-/300834160523?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item460b1cff8b
http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-EGR-INTERCOOLER-SILICONE-TURBO-HOSE-FORD-MONDEO-MK3-2000-2007-2-0-L-/130872142616?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e78966b18
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27238 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 11:08:51 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.07.21 vasárnap, 10:55:41
Szia,
Cromax-ban lehet kapni, de nem olcsó, mert gyári és ez is el fog szakadni egy idő után
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/142251-fuggoleges-levegocso-toltolevego-rendszerhez-ford-mondeo
Ezt érdemes bebandázsolni kábelkötöző textil szalaggal, a FAQ-ban van róla leírás.
Többeknek köztük nekem is többszörös szilikon és textil szövet erősítésű csöveink vannak. Ezekkel nem lesz gond sosem és olcsóbb is postával:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-EGR-TO-INTERCOOLER-HOSE-TDCi-MK3-SILICONE-TURBO-BOOST-PIPE-1222831-/300834160523?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item460b1cff8b
http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-EGR-INTERCOOLER-SILICONE-TURBO-HOSE-FORD-MONDEO-MK3-2000-2007-2-0-L-/130872142616?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e78966b18
Köszönöm szépen a választ. Azt hiszem jó lesz igy egy darabig
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27239 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 13:07:14 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.07.20 szombat, 13:40:50
Ami nekem van az 115-130le be való.
És mennyiért adod?
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27240 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 13:25:49 »
Megy a PŰ
Idézetet írta: Szili - 2013.07.21 vasárnap, 13:07:14
És mennyiért adod?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27241 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 20:52:12 »
Sziasztok!
Épp most állt meg alattam a Mondi (két gyerekkel hátul).
Hibajelenség: Menet közben egyszer csak a müszerfalon kialudt minden visszajelzöfény, úgy mint a fordulatszámmérö, sebességvisszajelzö, az üzemanyagszintjelzö is visszaállt alapállásba. Mentem tovább az autóval, majd közben visszajelzett a légzsákvisszajelzö és néha bevillant az ABS visszajelzö is. Az autó egyébként nem vesztett teljesítményt, de mivel nem tudtam mennyivel megyek, s közben a rádió is elnémult, megijedtem és leálltam az autóval. Lehet, hogy ez hiba volt, mert most nem tudom újra indítani.
Nem tudom, mot mit csináljak, hívjak trélelt és vittessem be a legközelebbi Fordba?
Üdövzlettel:
Laci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27242 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 20:57:38 »
Idézetet írta: fablaci - 2013.07.21 vasárnap, 20:52:12
Sziasztok!
Épp most állt meg alattam a Mondi (két gyerekkel hátul).
Hibajelenség: Menet közben egyszer csak a müszerfalon kialudt minden visszajelzöfény, úgy mint a fordulatszámmérö, sebességvisszajelzö, az üzemanyagszintjelzö is visszaállt alapállásba. Mentem tovább az autóval, majd közben visszajelzett a légzsákvisszajelzö és néha bevillant az ABS visszajelzö is. Az autó egyébként nem vesztett teljesítményt, de mivel nem tudtam mennyivel megyek, s közben a rádió is elnémult, megijedtem és leálltam az autóval. Lehet, hogy ez hiba volt, mert most nem tudom újra indítani.
Nem tudom, mot mit csináljak, hívjak trélelt és vittessem be a legközelebbi Fordba?
Üdövzlettel:
Laci
Mozgasd meg a motorvezérlő csatlakozóját. Ha tudod csavar szét és dugd össze újra.
Önindító forgat rendesen?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.21 vasárnap, 21:00:17 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27243 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 20:59:02 »
Idézetet írta: fablaci - 2013.07.21 vasárnap, 20:52:12
Sziasztok!
Épp most állt meg alattam a Mondi (két gyerekkel hátul).
Hibajelenség: Menet közben egyszer csak a müszerfalon kialudt minden visszajelzöfény, úgy mint a fordulatszámmérö, sebességvisszajelzö, az üzemanyagszintjelzö is visszaállt alapállásba. Mentem tovább az autóval, majd közben visszajelzett a légzsákvisszajelzö és néha bevillant az ABS visszajelzö is. Az autó egyébként nem vesztett teljesítményt, de mivel nem tudtam mennyivel megyek, s közben a rádió is elnémult, megijedtem és leálltam az autóval. Lehet, hogy ez hiba volt, mert most nem tudom újra indítani.
Nem tudom, mot mit csináljak, hívjak trélelt és vittessem be a legközelebbi Fordba?
Üdövzlettel:
Laci
Csinálj egy műszertesztet, ott nézd meg mit mond akku feszültségre, hátha generátor behalt, és lemerült az akkumulátor:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27244 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 21:01:21 »
Idézetet írta: fablaci - 2013.07.21 vasárnap, 20:52:12
Sziasztok!
Épp most állt meg alattam a Mondi (két gyerekkel hátul).
Hibajelenség: Menet közben egyszer csak a müszerfalon kialudt minden visszajelzöfény, úgy mint a fordulatszámmérö, sebességvisszajelzö, az üzemanyagszintjelzö is visszaállt alapállásba. Mentem tovább az autóval, majd közben visszajelzett a légzsákvisszajelzö és néha bevillant az ABS visszajelzö is. Az autó egyébként nem vesztett teljesítményt, de mivel nem tudtam mennyivel megyek, s közben a rádió is elnémult, megijedtem és leálltam az autóval. Lehet, hogy ez hiba volt, mert most nem tudom újra indítani.
Nem tudom, mot mit csináljak, hívjak trélelt és vittessem be a legközelebbi Fordba?
Üdövzlettel:
Laci
Hol vagy helyileg? Azaz hol állt meg a kocsi?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27245 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 21:16:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.21 vasárnap, 21:01:21
Hol vagy helyileg? Azaz hol állt meg a kocsi?
Hát ezt már sose tudjuk meg.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27246 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 22:03:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.19 péntek, 21:32:08
És még mi miatt?
Szerintem nem feltétlenül badarság a dugulás.
Működik, majd a dugulás miatt megnő a rendszerben a nyomás, és emiatt lekapcsol a kompresszorod.
Neked is csak nagy melegben és üzemmeleg állapotban csinálja?
Nekem csak akkor jött elő a hiba.
Hibakód nem volt. Lehetett volna még tekercs probléma is, de végül a kuplung hézagolás volt a megoldás.
Ezek után már nagyon érdekel nálad mi lesz a megoldás. Oszd majd meg velünk légyszi'!
Nagyon kíváncsi vagy...
Ezért nem járok már hozzá:
-kétszer voltam már nála , harmadszor mentem volna és még mindig nem emlékezett
ki telefonál és mi baja az autónak
-a megbeszél időben nem tud foglalkozni az autóval
-háztól házig 70kmx2= 140 km
-olyan érzésem volt (az első találkán másképp volt) h, még csak most kezdi
a klíma szerelés, még csak tanulja.
-csak találgat és kísérletezik az autón
Bocsi de nem voltam vele megelégedve...
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27247 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 22:06:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.20 szombat, 13:23:27
Olvass figyelmesebben, ott van a kérdésedre a válasz, és akkor lehet válaszolni fogsz majd arra is amiket én kérdeztem!
Az enyém nem fújt 0 fokos levegőt. A kompresszor leállás meg több dolog miatt is lehet, amint azt írtam.
Korábban már kiveséztük az én esetemet, tán az mk3 általános topicban. Keress/olvass vissza!
Nagyon kíváncsi vagy...
Ezért nem járok már hozzá:
-kétszer voltam már nála , harmadszor mentem volna és még mindig nem emlékezett
ki telefonál és mi baja az autónak
-a megbeszél időben nem tud foglalkozni az autóval
-háztól házig 70kmx2= 140 km
-olyan érzésem volt (az első találkán másképp volt) h, még csak most kezdi
a klíma szerelés, még csak tanulja.
-csak találgat és kísérletezik az autón
Bocsi de nem voltam vele megelégedve...
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27248 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 22:08:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.21 vasárnap, 21:01:21
Hol vagy helyileg? Azaz hol állt meg a kocsi?
Máriaújfalu - Vas megye. Újabb infó: kb. 1,5 óra múlva újra indult, de pár percre rá úgyanezekkel a hibajelenségekkel leállt újra.
Lehet, hogy a generátor az, mivel legelöször menet közben az akkumlátor hibát dobta ki hibakódként.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27249 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 22:40:06 »
Ma sikerült a műtét. Jelenetem a generátorom szabadonfutósítva.
ELŐSZÖR IS SZERETNEM NAGYON NAGYON MEGKÖSZÖNNI ALF fórumtársunknak a
sok p.üzis segítséget és türelmet!!!
Nélküle ez a küldetés nem jött volna létre. Még egyszer köszi ALF!!!
Segédem volt a drága párom aki nyakig olajos lett de sokat segített.
Aszisztens a Néró nevű rottweiler kutyánk, minden földön lévő tárgyat lenyúlt.(krovafej és társai)
Egy két tanulságot leírok h, mibe futottam bele:
-egyedül semmiféle képen ne kezdjetek neki űber szopás lenne
-akksit el ne felejtsétek lekötni
(nagyot tud szikrázni)
-a generátorról a régi tárcsát nagy szívás leszedni, készüljetek rá (nekem csak a kis sikító segített)
-az új tárcsa (INA) hátulján van egy réz gyűrű, azt csavarhúzóval le kell pattintani
mert útban van
-nekem 4.5 órába került az operáció
-a motort amennyire csak bírjátok előre kell tolni-húzni wd-40 segít
De minden fáradságot megért a tiszta erős FORD diesel hangért és a görgök védelméért...
Ha kérdés van állok rendelkezésre! Még frissek a tapasztalatok.
Következő a olajleválasztó lesz.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Oldalak:
1
...
538
539
540
541
542
543
544
[
545
]
546
547
548
549
550
551
552
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ