Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:27:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
541
542
543
544
545
546
547
[
548
]
549
550
551
552
553
554
555
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14633733 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27350 Dátum:
2013.07.30 kedd, 19:05:19 »
Idézetet írta: zoldMK3 - 2013.07.29 hétfő, 09:39:10
A vezérlőben azok a kódok vannak feltanítva, amik a porlasztócsúcs oldalán vannak. Arra is gondoltam, hogy esetleg a 116 lovasnak a csúcsait rakták bele.
Simán kinézem, hogy beleraktak vmit amit találtak, mert úgyis eladásra megy.
Keresd meg Vic-et. Olajsár az van a szívósorban, na de nem ekkora... és ennyit nem szabad ennie.
A full város (1-2 km) és állandó klíma kb 8 litert eredményezhet.
Az m0-áson, állandó 80-nál 4-nél kevesebbet kell ennie.
Az olajad mennyire fogy?
A lenn leírtak mellé javasolnék egy menet közbeni diagot, megnézni mekkora a tnyomás, meg ilyenek.
Lehet, hogy az egyik szenzorod rossz értéket mutat, és ahhoz kever túl sok gázolajat.
Lehet, hogy telemegy a katalizátorod korommal, ha autópályán mész, kiég, majd a városban újra tele.
De a szívósorban lévő mocsok valaminek a következménye, ennyinek nem kéne lennie.
Az enyémben 160e után kb 2-3 milliméter vastag volt... nudli.
Fogyi. Az enyém ritkán megy 6 fölé...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zoldMK3
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27351 Dátum:
2013.07.30 kedd, 23:53:35 »
Idézetet írta: Angel - 2013.07.30 kedd, 19:05:19
Keresd meg Vic-et. Olajsár az van a szívósorban, na de nem ekkora... és ennyit nem szabad ennie.
A full város (1-2 km) és állandó klíma kb 8 litert eredményezhet.
Az m0-áson, állandó 80-nál 4-nél kevesebbet kell ennie.
Az olajad mennyire fogy?
A lenn leírtak mellé javasolnék egy menet közbeni diagot, megnézni mekkora a tnyomás, meg ilyenek.
Lehet, hogy az egyik szenzorod rossz értéket mutat, és ahhoz kever túl sok gázolajat.
Lehet, hogy telemegy a katalizátorod korommal, ha autópályán mész, kiég, majd a városban újra tele.
De a szívósorban lévő mocsok valaminek a következménye, ennyinek nem kéne lennie.
Az enyémben 160e után kb 2-3 milliméter vastag volt... nudli.
Fogyi. Az enyém ritkán megy 6 fölé...
Amikor megvettem és kihúztam a nívót nem ért bele az olajba. Amióta megcsinálták a turbómat azóta nem fogyott az olaj. már kb. 10e mentem azóta és még maxon van. Nem tudom azóta hogy néz ki a szívósor, de most már érdekel, le is veszem a héten.
Szerencs utca-Szlovák út-Cinkotai úton mozgok, nem nagyon állok lámpánál és ez így 8,4, forgalommal haladva.
Hétvégén Velencei-tó 7-es úton 7,1 és nem volt dugó. A legbosszantóbb, hogy nem lehet vele elindulni normálisan.
Szívesen kiolvasom menet közben, de nem tudok értékeket, hogy minek mennyi idó alatt honnan hova kell elérni.
Azt nem tudom hogy lehetne kikényszeríteni hogy a szervizben érdemben foglalkozzanak a kocsival, mert ha simán visszaviszem, akkor már tudom hogy fog zajlani: " kedves Uram! Bevizsgáltuk a porlasztócsúcsokat és teljesen megfelelőek, és a garancia nem terjed ki a bevizsgálásra, ezért ennyi meg ennyi pofátlanul nagy összeget fizetni legyen szíves." Azt viszlát. Ha Én viszek egy mérési papírt azt nyilván nem fogják elfogadni. Tehát sakk matt.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27352 Dátum:
2013.07.30 kedd, 23:58:43 »
Idézetet írta: zoldMK3 - 2013.07.30 kedd, 23:53:35
Amikor megvettem és kihúztam a nívót nem ért bele az olajba. Amióta megcsinálták a turbómat azóta nem fogyott az olaj. már kb. 10e mentem azóta és még maxon van. Nem tudom azóta hogy néz ki a szívósor, de most már érdekel, le is veszem a héten.
Szerencs utca-Szlovák út-Cinkotai úton mozgok, nem nagyon állok lámpánál és ez így 8,4, forgalommal haladva.
Hétvégén Velencei-tó 7-es úton 7,1 és nem volt dugó. A legbosszantóbb, hogy nem lehet vele elindulni normálisan.
Szívesen kiolvasom menet közben, de nem tudok értékeket, hogy minek mennyi idó alatt honnan hova kell elérni.
Azt nem tudom hogy lehetne kikényszeríteni hogy a szervizben érdemben foglalkozzanak a kocsival, mert ha simán visszaviszem, akkor már tudom hogy fog zajlani: " kedves Uram! Bevizsgáltuk a porlasztócsúcsokat és teljesen megfelelőek, és a garancia nem terjed ki a bevizsgálásra, ezért ennyi meg ennyi pofátlanul nagy összeget fizetni legyen szíves." Azt viszlát. Ha Én viszek egy mérési papírt azt nyilván nem fogják elfogadni. Tehát sakk matt.
Tedd ki aláírásba a kocsid adatait,hogy lássuk a tanács adáshoz.Turbó csöveket átnézted már rendesen,nincs repedés?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zoldMK3
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27353 Dátum:
2013.07.31 szerda, 00:26:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.07.30 kedd, 23:58:43
Tedd ki aláírásba a kocsid adatait,hogy lássuk a tanács adáshoz.Turbó csöveket átnézted már rendesen,nincs repedés?
Csöveket néztem, leszedtem őket, száraz volt mind, meggyurmáztam nem találtam repedést.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27354 Dátum:
2013.07.31 szerda, 00:35:08 »
Idézetet írta: zoldMK3 - 2013.07.31 szerda, 00:26:14
Csöveket néztem, leszedtem őket, száraz volt mind, meggyurmáztam nem találtam repedést.
És az EGR szeleped jó?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27355 Dátum:
2013.07.31 szerda, 00:40:01 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.07.31 szerda, 00:35:08
És az EGR szeleped jó?
nem volt izzítójel villogás?Turbó jól müködik?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27356 Dátum:
2013.07.31 szerda, 01:08:42 »
Idézetet írta: zoldMK3 - 2013.07.30 kedd, 23:53:35
Szerencs utca-Szlovák út-Cinkotai úton mozgok, nem nagyon állok lámpánál és ez így 8,4, forgalommal haladva.
Hétvégén Velencei-tó 7-es úton 7,1 és nem volt dugó. A legbosszantóbb, hogy nem lehet vele elindulni normálisan.
Gyári adat városra 8,3.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27357 Dátum:
2013.07.31 szerda, 09:18:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.31 szerda, 01:08:42
Gyári adat városra 8,3.
Oda igen, de lakott területen kívülre 4,5. Ha így nézzük, a 7,1 sok. Még átlagra is. Nekem akkor sem volt több 6,4-nél, amikor 80%-ban városban használtam és volt benne egy kb 1,5-2 órás araszolás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27358 Dátum:
2013.07.31 szerda, 09:19:24 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.31 szerda, 01:08:42
Gyári adat városra 8,3.
Azért sírva fakadnék meg gondolom te is ha ennyit fogyasztana a mienk.Télen sem megy feljebb mikor hideg van 7.5-nél.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27359 Dátum:
2013.07.31 szerda, 09:40:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.30 kedd, 18:47:31
Hát hogy mit akarnak ebben az országban a szigoritásokkal azt még őksem tudják szerintem...De egy dolgot biztos PÉNZT! De nem egészen igy kellene...erről ennyit.
Deisel gépjárműnél az emissziómérésnél 2db szonda fajta van B1 és B2....az első személy a második tehergépjárműveknél röviden...nagyon nemigen lehet elb@szni mert egyikkel lehet a másikat mérni csak a csőátmérő más az átáramló opacitás miatt....kb röviden.
Az tény hogy jellel ellátott kipufogó dobnak kell lennie.
Egy műszaki vizsga több tevékenységből áll össze...szubjektiv vizsgálat,emisszió mérés,fékhatás mérés,fényszoró ellenőrzés,stb...megvan a technológiai folyamat...De mondjátok már el hova van leirva mit nem csinálhat egy vizsgabiztos a műszaki vizsgán? Mert én ilyet még nem olvastam semmilyen rendeletben...de ha ennyire mondjátok biztos van ilyen....!!!!
A kormány szervo szűrőtök is keményen átalakitási engedély köteles, ha tetszik-ha nem...nincs benne a gépjármű tipusbiztonyitványába , innentől nincs miről beszélni. Az egy dolog hogy jo vagy jobb mint a gyári tervezés, nem ez számit.
Sajnos hallottam olyan esetről is pl a srác alfára feltette a 4 dugattyús Brembo nyergeket( ami ráadásul jött ki ilyen nyereggel másik motorral) srác karambolozott és odáig ment az ügy hogy igazságügyi szakértő és nagyon megfirkálták a gyereket minden balhét rávertek a fékek miatt....konkrét sztorit nem tudom,nekem is mesélték.
De mint eddig megannyiszor leirtam magam részéről...mindenki azt csinál amit akar!!!!
Tisztelt Fórumtárs!
Tulajdon kép mindenben egyetértünk. A szerkezeti módosítás tényére, a "szervoolajszűrő beépítése" cikk végén felhívtam a klubtagok figyelmét. Októberben lesz esedékes a következő műszaki vizsga. Már egyszer vizsgázott a gép le dugózott EGR-rel, minden gond nélkül. Az utólag beépített nappalifényem, minden NKH előírásnak megfelel, ezért emiatt nem aggódom. Az olaj leválasztó tankot és a vörösréz katalizátort kiszerelem a vizsga idejére. Tudni illik, ezek valóban nagyon szem előtt vannak. A szervoolajszűrővel kapcsolatban még nem döntöttem. A szűrő alulról, az alvázat vizsgálva nem látható. Az első díszrács is megfelelően takar. Azt meg kizárnám, hogy valaki a műszakizsgán pont ezt keresné. De még meglátom. Mindenesetre köszönöm az őszinte reakciót.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zoldMK3
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27360 Dátum:
2013.07.31 szerda, 10:08:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.31 szerda, 09:18:46
Oda igen, de lakott területen kívülre 4,5. Ha így nézzük, a 7,1 sok. Még átlagra is. Nekem akkor sem volt több 6,4-nél, amikor 80%-ban városban használtam és volt benne egy kb 1,5-2 órás araszolás.
Olyanok ezek a számok nekem, mint a teljes megvilágosodás. Mesélték, hogy valakinek már sikerült, de számomra szinte elérhetetlen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27361 Dátum:
2013.07.31 szerda, 10:34:17 »
Idézetet írta: László - 2013.07.31 szerda, 09:40:48
Az olaj leválasztó tankot és a vörösréz katalizátort kiszerelem a vizsga idejére.
Nem hiszem, hogy ez őket különösebben érdekelné.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27362 Dátum:
2013.07.31 szerda, 12:17:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.31 szerda, 09:18:46
Oda igen, de lakott területen kívülre 4,5. Ha így nézzük, a 7,1 sok. Még átlagra is. Nekem akkor sem volt több 6,4-nél, amikor 80%-ban városban használtam és volt benne egy kb 1,5-2 órás araszolás.
Nem 4,5-öt ír a gyártó, hanem 5 litert, vegyesre meg 6,2-t kombi esetén.
Kombi manuális váltó 96 kW EUR4: 8,3/5,0/6,2
4 és öt ajtós manuális váltó 96 kW EUR4: 8,1/4,8/6,0
....
Neked nem volt több......jó....és te is ugyanúgy nyomkodod a pedálokat, közelíted meg a lámpát, ugyanannyi pirosat kapsz, ugyanolyan hőmérsékletben autózol, azonos klímahasználattal, és terheléssel (utasok/súly), stb?
Nem hiszem. Lehetnek eltérések, de ez nem drasztikus.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27363 Dátum:
2013.07.31 szerda, 12:24:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.07.31 szerda, 09:19:24
Azért sírva fakadnék meg gondolom te is ha ennyit fogyasztana a mienk.Télen sem megy feljebb mikor hideg van 7.5-nél.
Nem fakadok sírva, ennyit fogyaszt. Van mikor 8,3 v 8 v 7,5, de télen 9 fölött is volt. Sok rövid városi használat esetén.
1564kg az alap súly, erre jön még a csomagtartó tartalma, üzemanyag, gyerekülés, én. Kb 1700-1800 kg. Ekkora súlynál ennyi fogyasztás nekem megfelel.
Országúton nyilván jóval kevesebb. A korábbi autóm (MKII 1.8 benzin kombi) 3 literrel fogyasztott többet azonos körülmények között.
11,3 volt agyári városi fogyija. Hozta is, télen meg előfordult 12-13 között is.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27364 Dátum:
2013.07.31 szerda, 13:39:24 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.31 szerda, 12:17:55
Nem 4,5-öt ír a gyártó, hanem 5 litert, vegyesre meg 6,2-t kombi esetén.
Kombi manuális váltó 96 kW EUR4: 8,3/5,0/6,2
4 és öt ajtós manuális váltó 96 kW EUR4: 8,1/4,8/6,0
....
Neked nem volt több......jó....és te is ugyanúgy nyomkodod a pedálokat, közelíted meg a lámpát, ugyanannyi pirosat kapsz, ugyanolyan hőmérsékletben autózol, azonos klímahasználattal, és terheléssel (utasok/súly), stb?
Nem hiszem. Lehetnek eltérések, de ez nem drasztikus.
Na jó, nem 4,5 hanem 4,7. A kezelési szerint a 4/5 ajtós fogyija III-IV fokozatban: 8,1/4,7/5,9, a kombié: 8,2/4,8/6. Nem hinném, hogy a vezetési stílusok között akkora lenne a különbség fogyasztásilag (leszámítva a "sporto" stílust). Ott szerintem max +- 0,5-1 liter különbség lehet. Meg aztán függ az autó műszaki állapotától is nagyon sok minden. Egyébként erről kár vitatkozni, mert nincs két egyforma vezető, ahogy két egyforma autó sem.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27365 Dátum:
2013.07.31 szerda, 14:08:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.31 szerda, 13:39:24
Na jó, nem 4,5 hanem 4,7. A kezelési szerint a 4/5 ajtós fogyija III-IV fokozatban: 8,1/4,7/5,9, a kombié: 8,2/4,8/6. Nem hinném, hogy a vezetési stílusok között akkora lenne a különbség fogyasztásilag (leszámítva a "sporto" stílust). Ott szerintem max +- 0,5-1 liter különbség lehet. Meg aztán függ az autó műszaki állapotától is nagyon sok minden. Egyébként erről kár vitatkozni, mert nincs két egyforma vezető, ahogy két egyforma autó sem.
Szerintem, az nem 3-as 4 es fokozat, hanem EUR3 vagy Eur4.
Nem vitatkozom, csak nyugtatom a kollégát, mielőtt szétidegelné magát, hogy sokat eszik az autója!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27366 Dátum:
2013.07.31 szerda, 14:35:08 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.31 szerda, 14:08:36
Szerintem, az nem 3-as 4 es fokozat, hanem EUR3 vagy Eur4.
Nem vitatkozom, csak nyugtatom a kollégát, mielőtt szétidegelné magát, hogy sokat eszik az autója!
Nekem miota le lett dugozva, kb 1 litert esett a fogyija...
Es a szivosor takaritas meg (mindig) hatra van...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27367 Dátum:
2013.07.31 szerda, 15:25:21 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.07.31 szerda, 14:35:08
Nekem miota le lett dugozva, kb 1 litert esett a fogyija...
Es a szivosor takaritas meg (mindig) hatra van...
Nekem a vásárlás utáni napon lett ledugózva, szívósor kitakarítva, bár kissé volt csak koszos.
Így ennyi.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27368 Dátum:
2013.07.31 szerda, 15:59:42 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.07.31 szerda, 14:35:08
Nekem miota le lett dugozva, kb 1 litert esett a fogyija...
Es a szivosor takaritas meg (mindig) hatra van...
én kb vásárlás után 1 évvel dugóztam le a egr-t,brutális vastagon a ráégett korom ugyanúgy a szívósorban azóta dinamikusabb az autó a fogyin csak minimálisan vettem észre!nekem 6.5-7.5 között eszik a talpamtól függ télen talán picit több!és én keveset megyek városban 70% kívül 30% város!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27369 Dátum:
2013.07.31 szerda, 16:17:53 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.07.31 szerda, 15:59:42
én kb vásárlás után 1 évvel dugóztam le a egr-t,brutális vastagon a ráégett korom ugyanúgy a szívósorban azóta dinamikusabb az autó a fogyin csak minimálisan vettem észre!nekem 6.5-7.5 között eszik a talpamtól függ télen talán picit több!és én keveset megyek városban 70% kívül 30% város!
akkor kell valahogy idot szentelnem erre a takaritasra...
Nekem most konstans 6 - 6,2 kozott van. Klima, 60% varos 40% autopalya (130km/h). En is meglepodtem, mert allitolag nem is befolyasolja a dugozas.
De sem a vezetesi stilusom, sem semmi mas nem valtozott a dugozason kivul...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27370 Dátum:
2013.07.31 szerda, 17:22:18 »
Idézetet írta: László - 2013.07.31 szerda, 09:40:48
Tisztelt Fórumtárs!
Tulajdon kép mindenben egyetértünk. A szerkezeti módosítás tényére, a "szervoolajszűrő beépítése" cikk végén felhívtam a klubtagok figyelmét. Októberben lesz esedékes a következő műszaki vizsga. Már egyszer vizsgázott a gép le dugózott EGR-rel, minden gond nélkül. Az utólag beépített nappalifényem, minden NKH előírásnak megfelel, ezért emiatt nem aggódom. Az olaj leválasztó tankot és a vörösréz katalizátort kiszerelem a vizsga idejére. Tudni illik, ezek valóban nagyon szem előtt vannak. A szervoolajszűrővel kapcsolatban még nem döntöttem. A szűrő alulról, az alvázat vizsgálva nem látható. Az első díszrács is megfelelően takar. Azt meg kizárnám, hogy valaki a műszakizsgán pont ezt keresné. De még meglátom. Mindenesetre köszönöm az őszinte reakciót.
Tisztelettel László!
Szerintem az olajlecsapatót én nem venném ki és
ÉN
nemis fogom kivenni.....bár az enyém gyakorlatilag úgy néz ki mintha gyári cucc lenne, lefújtam feketére is....
Szerintem ha annyira ragaszkodik mindenki ahhoz a szűrőhöz és nem a hüttő elé teszitek hanem mondjuk a kiegyenlitő tartály lámpa közé pl a kutyát sem fogja érdekelni mert nincs szem előtt...
A nappali fényem nekem spec nincs meg 60cm...ez engem nemis érdekel, max kiszedem végleg vagy leragasztom fekete szigetelőszallaggal hogy meglegyen...
EGR-t hogy levan dugózva biztos nem fogják figyelni, persze ha nem társul hozzá MIL lámpa....nekem hibakódom is van miatta folyamatosan(MIL-t nem gyújt), de az én öreg dieselem nem OBD köteles...szóval ez ennyi..
Ma középső dob kilett dobva egyenes cső a helyére...de csak TDDI-n van két dob többin középső nincs, igy lazán kimagyarázom...
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27371 Dátum:
2013.07.31 szerda, 19:19:11 »
Most kapcsolok, hogy nekem a teljes EGR rendszer cső, hűtő úgy ahogy van ki van szedve és a hátulján van ledugózva
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27372 Dátum:
2013.07.31 szerda, 20:27:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.30 kedd, 18:47:31
Hát hogy mit akarnak ebben az országban a szigoritásokkal azt még őksem tudják szerintem...De egy dolgot biztos PÉNZT! De nem egészen igy kellene...erről ennyit.
Az miért jó, hogy 2008 óta bármilyen új építésű háznál kizárólag kéményes füstelvezetés engedélyezett? Évtizedeken át voltak parapetes gázfűtések mindenfelé, ami mostanra kb. kihalt, viszont a modern cirkók oldalfali kivezetéseit sem engedik, kategorikusan tiltják - nincs és kuss, ennyi, történet vége.
Na persze, a kéményészek meg jönnek kéményt vizsgálni, jó pénzért. Aminek a szabályait megváltoztatták: a sarki oszlopra kitűzött hírdetményben közlik, hogy mikor jönnek, és ha pont akkor nem vagy otthon, még meg is bírságolnak.
Mindegy, OFF a téma, inkább hagyjuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27373 Dátum:
2013.07.31 szerda, 20:53:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.31 szerda, 20:27:12
Az miért jó, hogy 2008 óta bármilyen új építésű háznál kizárólag kéményes füstelvezetés engedélyezett? Évtizedeken át voltak parapetes gázfűtések mindenfelé, ami mostanra kb. kihalt, viszont a modern cirkók oldalfali kivezetéseit sem engedik, kategorikusan tiltják - nincs és kuss, ennyi, történet vége.
Na persze, a kéményészek meg jönnek kéményt vizsgálni, jó pénzért. Aminek a szabályait megváltoztatták: a sarki oszlopra kitűzött hírdetményben közlik, hogy mikor jönnek, és ha pont akkor nem vagy otthon, még meg is bírságolnak.
Mindegy, OFF a téma, inkább hagyjuk.
AndyA
És ehez a kémény témához még cifrábbat is tudok amibe a szakmám miatt cseppentünk bele.Bocs off.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27374 Dátum:
2013.07.31 szerda, 21:05:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.31 szerda, 20:27:12
Az miért jó, hogy 2008 óta bármilyen új építésű háznál kizárólag kéményes füstelvezetés engedélyezett? Évtizedeken át voltak parapetes gázfűtések mindenfelé, ami mostanra kb. kihalt, viszont a modern cirkók oldalfali kivezetéseit sem engedik, kategorikusan tiltják - nincs és kuss, ennyi, történet vége.
Na persze, a kéményészek meg jönnek kéményt vizsgálni, jó pénzért. Aminek a szabályait megváltoztatták: a sarki oszlopra kitűzött hírdetményben közlik, hogy mikor jönnek, és ha pont akkor nem vagy otthon, még meg is bírságolnak.
Mindegy, OFF a téma, inkább hagyjuk.
AndyA
Hát mióta egyik barátom házánál a Mecseken az apjának az apja épittetett egy kutat és egyik nap kijöttek hogy már bizony ezt levizórázzák mert a Mecsek vizbázisából veszi el a vizet!!!!!!
Na itt én feladtam,hogy ebben az országban értelmes dolog nincs és nem is lessz.....Ez itt kéremszépen debilisztán...tenger nélküli Bulgária!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27375 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 08:12:47 »
Idézetet írta: Shad - 2013.07.31 szerda, 19:19:11
Most kapcsolok, hogy nekem a teljes EGR rendszer cső, hűtő úgy ahogy van ki van szedve és a hátulján van ledugózva
nekem is, + nagytubo+átalakított coolercsövezés (mindenhol kék szilikon cső) és az nkh-nál vizsgázik minden évben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27376 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 08:25:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.08.01 csütörtök, 08:12:47
nekem is, + nagytubo+átalakított coolercsövezés (mindenhol kék szilikon cső) és az nkh-nál vizsgázik minden évben
Taxizol, hogy minden évben vizsgázik?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27377 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 08:34:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.08.01 csütörtök, 08:12:47
nekem is, + nagytubo+átalakított coolercsövezés (mindenhol kék szilikon cső) és az nkh-nál vizsgázik minden évben
Na de várjál. Azért mert van ismerős, vagy azért mert szarnak bele a vizsgaállomáson?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27378 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 09:29:55 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.01 csütörtök, 08:25:39
Taxizol, hogy minden évben vizsgázik?
Igen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27379 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 17:05:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.08.01 csütörtök, 08:12:47
nekem is, + nagytubo+átalakított coolercsövezés (mindenhol kék szilikon cső) és az nkh-nál vizsgázik minden évben
mutathatnál már valami videot hogy megy az a szekér ha már belőtted...
Naplózva
fleto21
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27380 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 17:37:11 »
Sziasztok. olyan gondom akadt h az egyik nap elkezdett villogni az ízításjelző menet közbe meg elment belőle az erő. de aztán másnap "megjavult" . ez mitől van mi lehet a hiba?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27381 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 17:57:38 »
Idézetet írta: fleto21 - 2013.08.01 csütörtök, 17:37:11
Sziasztok. olyan gondom akadt h az egyik nap elkezdett villogni az ízításjelző menet közbe meg elment belőle az erő. de aztán másnap "megjavult" . ez mitől van mi lehet a hiba?
hali!
ki kell olvasni a hibakódokat anélkül nem lehet így megállapítani hogy mi a gond valamilyen üzemanyag rendszeri hiba lesz!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
fleto21
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27382 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 21:06:15 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.01 csütörtök, 17:57:38
hali!
ki kell olvasni a hibakódokat anélkül nem lehet így megállapítani hogy mi a gond valamilyen üzemanyag rendszeri hiba lesz!
üdv Attila
köszi
Naplózva
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27383 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 22:30:37 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne alacsony fordulaton egyre gyengébb az autóm!
1800tol megy ahogy kell vagyis az se biztos, de ott aránylag jó, de az alatt "mint egy babetta"
Valakinek lenne erre ötlete, legalább hogy milyen irányba induljak el?
üzemanyag rendszer zsir új, 4 porlasztó, nagynyomású, tank kitakaritva(kb 10ezer km van ezekbe...)
légtömegméröt cseréltem igaz bontottra, de az elvileg jó... ugyan azt csinálja azzal is...
Az autó: 2.0TDCI 2002 EGR hátul(lelemezelve), vákumos turbó, 130LE(amiböl most érzésre megvan vagy 30
)
Elöre is köszi a válaszokat!
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27384 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 22:39:27 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.08.01 csütörtök, 22:30:37
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne alacsony fordulaton egyre gyengébb az autóm!
1800tol megy ahogy kell vagyis az se biztos, de ott aránylag jó, de az alatt "mint egy babetta"
Valakinek lenne erre ötlete, legalább hogy milyen irányba induljak el?
üzemanyag rendszer zsir új, 4 porlasztó, nagynyomású, tank kitakaritva(kb 10ezer km van ezekbe...)
légtömegméröt cseréltem igaz bontottra, de az elvileg jó... ugyan azt csinálja azzal is...
Az autó: 2.0TDCI 2002 EGR hátul(lelemezelve), vákumos turbó, 130LE(amiböl most érzésre megvan vagy 30
)
Elöre is köszi a válaszokat!
Hello!
nézzed végig a turbó csöveket nincs-e kirepedve vagy a bilincs lelazulva!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27385 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 23:04:38 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.08.01 csütörtök, 22:30:37
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne alacsony fordulaton egyre gyengébb az autóm!
1800tol megy ahogy kell vagyis az se biztos, de ott aránylag jó, de az alatt "mint egy babetta"
Valakinek lenne erre ötlete, legalább hogy milyen irányba induljak el?
üzemanyag rendszer zsir új, 4 porlasztó, nagynyomású, tank kitakaritva(kb 10ezer km van ezekbe...)
légtömegméröt cseréltem igaz bontottra, de az elvileg jó... ugyan azt csinálja azzal is...
Az autó: 2.0TDCI 2002 EGR hátul(lelemezelve), vákumos turbó, 130LE(amiböl most érzésre megvan vagy 30
)
Elöre is köszi a válaszokat!
Mi a gond,hisz onnan kezd a turbo húzni-müködni.Jó ez.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27386 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 23:27:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.01 csütörtök, 23:04:38
Mi a gond,hisz onnan kezd a turbo húzni-müködni.Jó ez.
Nyomatékszegény, olyan mint valami 16szelepes benzines... Lényegeesn erősebb volt ez lentről...
Beültem egy ugyanilyenbe, évjárat minden stimmelt, és ég és föld, az megy ott ahol ez csak gondolkodik...
Ja a fogyasztásról meg ne is beszéljünk 8-9 liter, gondolom mivel nem megy az ember reflexből jobban nyomja, így többet is eszik...
Nem fúj ki a turbócső sehol, erre gondoltam én is, így ezen már túlvagyok!
Kezdődő turbó probléma nem lehet esetleg? vagy akkor fent se menne?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27387 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 23:37:41 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.08.01 csütörtök, 23:27:06
Nyomatékszegény, olyan mint valami 16szelepes benzines... Lényegeesn erősebb volt ez lentről...
Beültem egy ugyanilyenbe, évjárat minden stimmelt, és ég és föld, az megy ott ahol ez csak gondolkodik...
Ja a fogyasztásról meg ne is beszéljünk 8-9 liter, gondolom mivel nem megy az ember reflexből jobban nyomja, így többet is eszik...
Nem fúj ki a turbócső sehol, erre gondoltam én is, így ezen már túlvagyok!
Kezdődő turbó probléma nem lehet esetleg? vagy akkor fent se menne?
ott akkor más gond van!Nekem is ilyen kocsim van és ha nyomom akkor sem nő meg a fogyasztás.Télen sem ezt az adatot megsem közelítem,bőven alúl maradok.Vedd le a turbora menő csövet és nyulj bele nem szabad a tengelynek mozogni.Lehet ráférne egy pucolás.Ha meg lóg a tengely akkor sürgősen javítás nehogy a lapátok bele érjenek a ház falába.A vákumod müködik.Nézd át a vákum csöveket nincs azokon repedés.Múltkor valakinek ezt ajánlottuk és szét volt csúszva.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27388 Dátum:
2013.08.02 péntek, 07:38:20 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.08.01 csütörtök, 22:30:37
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne alacsony fordulaton egyre gyengébb az autóm!
1800tol megy ahogy kell vagyis az se biztos, de ott aránylag jó, de az alatt "mint egy babetta"
Valakinek lenne erre ötlete, legalább hogy milyen irányba induljak el?
üzemanyag rendszer zsir új, 4 porlasztó, nagynyomású, tank kitakaritva(kb 10ezer km van ezekbe...)
légtömegméröt cseréltem igaz bontottra, de az elvileg jó... ugyan azt csinálja azzal is...
Az autó: 2.0TDCI 2002 EGR hátul(lelemezelve), vákumos turbó, 130LE(amiböl most érzésre megvan vagy 30
)
Elöre is köszi a válaszokat!
Turbók ezeken egyszerűen nem jól vannak beállitva....hihetetlen de erre jutottam mert soknak van ilyen problémája...akinek belőttem eddig idejött hogy minden jó de nem húz/megy a kocsi...turbót belőttem mérőórával(lesekell szedni).....próbakör és embernek fülig ér a szája....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27389 Dátum:
2013.08.02 péntek, 07:48:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.01 csütörtök, 23:37:41
ott akkor más gond van!Nekem is ilyen kocsim van és ha nyomom akkor sem nő meg a fogyasztás.Télen sem ezt az adatot megsem közelítem,bőven alúl maradok.Vedd le a turbora menő csövet és nyulj bele nem szabad a tengelynek mozogni.Lehet ráférne egy pucolás.Ha meg lóg a tengely akkor sürgősen javítás nehogy a lapátok bele érjenek a ház falába.A vákumod müködik.Nézd át a vákum csöveket nincs azokon repedés.Múltkor valakinek ezt ajánlottuk és szét volt csúszva.
Óvatosan, mert erősebb "belenyúlással" el lehet görbíteni a turbo tengelyét. Két ujjal, kétfelől könnyedén forognia kell. Hosszirányban egyáltalán nem lötyöghet, a tengelyre merőlegesen lehet pici játéka, de éppen csak. Árulkodó lehet a lapátok alatt az alu öntvény - ha már annyira lötyögős, hogy odaér, akkor látni fogod a fényesre polírozott csíkot.
Pucolás ügyben Ervin, aki Súron lakik Székesfehérvártól nem messze. 2,5-3 óra szerelgetés úgy, hogy ő már becsukott szemmel is tudja, hová kell nyúlni és mit kell következőnek kiszerelni...
Vagy ha van rá egy jó hosszú napod és aknád vagy emelőd, akkor magad is elkezdheted, de nem könnyű muzsika.
Ha kell, mobilszámot küldök magánban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27390 Dátum:
2013.08.02 péntek, 07:50:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.02 péntek, 07:38:20
Turbók ezeken egyszerűen nem jól vannak beállitva....hihetetlen de erre jutottam mert soknak van ilyen problémája...akinek belőttem eddig idejött hogy minden jó de nem húz/megy a kocsi...turbót belőttem mérőórával(lesekell szedni).....próbakör és embernek fülig ér a szája....
Ilyenkor mit is csinálsz pontosan? Vagy ez "műhelytitok"?
Múltkor mondtál valami olyat is, hogy a kipufogó oldali nyomással vezérelt, vagy mi a szösz (nem emlékszem a rövidítésre, de ezt hozta ki rá a gugli
).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27391 Dátum:
2013.08.02 péntek, 08:01:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.02 péntek, 07:38:20
Turbók ezeken egyszerűen nem jól vannak beállitva....hihetetlen de erre jutottam mert soknak van ilyen problémája...akinek belőttem eddig idejött hogy minden jó de nem húz/megy a kocsi...turbót belőttem mérőórával(lesekell szedni).....próbakör és embernek fülig ér a szája....
Nem a legoptimálisabban.
Az autógyárnak olyan autót kell eladnia, hogy 18-99
éves vezetőig és Afrikától-Szibériáig, sportos és öreguras vezetésnél is hosszú legyen az élettartam és működjön, mindenki tudja vezetni.
Ezáltal nagyjából mindenből egy tartalékolt beállítást alkalmaznak.
Személyre szabott beállítások mindig jobbak!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27392 Dátum:
2013.08.02 péntek, 09:25:43 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.08.01 csütörtök, 23:27:06
Nyomatékszegény, olyan mint valami 16szelepes benzines... Lényegeesn erősebb volt ez lentről...
Beültem egy ugyanilyenbe, évjárat minden stimmelt, és ég és föld, az megy ott ahol ez csak gondolkodik...
Ja a fogyasztásról meg ne is beszéljünk 8-9 liter, gondolom mivel nem megy az ember reflexből jobban nyomja, így többet is eszik...
Nem fúj ki a turbócső sehol, erre gondoltam én is, így ezen már túlvagyok!
Kezdődő turbó probléma nem lehet esetleg? vagy akkor fent se menne?
Meg kéne nézned, hogy nincs-e beállva a turbód. Van a tetején egy kar, azt ha jól emlékszem magad felé kell húzni, és nem túl nagy erővel simán kell mozogni. Ha az működik, akkor működik a geometriád, ellenkező esetben be van állva. Bunyeknak talán van fenn videoja a youtubeon, hogy mit kell mozgatni. Nekem is hasonló problémám volt, bár nekem nem beállva volt a turbó, hanem be se volt kötve a szabályozás...De a tünet, hogy lomha volt alacsony fordulaton, az nálam is meg volt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27393 Dátum:
2013.08.02 péntek, 09:30:19 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.02 péntek, 08:01:18
Nem a legoptimálisabban.
Lementheti maga a vincseszterét...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27394 Dátum:
2013.08.02 péntek, 09:31:37 »
Idézetet írta: Shad - 2013.08.02 péntek, 09:25:43
Meg kéne nézned, hogy nincs-e beállva a turbód. Van a tetején egy kar, azt ha jól emlékszem magad felé kell húzni, és nem túl nagy erővel simán kell mozogni. Ha az működik, akkor működik a geometriád, ellenkező esetben be van állva. Bunyeknak talán van fenn videoja a youtubeon, hogy mit kell mozgatni. Nekem is hasonló problémám volt, bár nekem nem beállva volt a turbó, hanem be se volt kötve a szabályozás...De a tünet, hogy lomha volt alacsony fordulaton, az nálam is meg volt.
Azért azzal a "nem túl nagy erővel" kijelentéssel vitáznék egy kicsit. Elég rendesen bele kell kapaszkodni, nem az az "ujjheggyel elnyomom" kategória.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27395 Dátum:
2013.08.02 péntek, 12:09:53 »
Nekem is Ő csinálta meg a turbó tisztítást, azóta ég és föld a különbség!!
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.02 péntek, 07:48:48
Óvatosan, mert erősebb "belenyúlással" el lehet görbíteni a turbo tengelyét. Két ujjal, kétfelől könnyedén forognia kell. Hosszirányban egyáltalán nem lötyöghet, a tengelyre merőlegesen lehet pici játéka, de éppen csak. Árulkodó lehet a lapátok alatt az alu öntvény - ha már annyira lötyögős, hogy odaér, akkor látni fogod a fényesre polírozott csíkot.
Pucolás ügyben Ervin, aki Súron lakik Székesfehérvártól nem messze. 2,5-3 óra szerelgetés úgy, hogy ő már becsukott szemmel is tudja, hová kell nyúlni és mit kell következőnek kiszerelni...
Vagy ha van rá egy jó hosszú napod és aknád vagy emelőd, akkor magad is elkezdheted, de nem könnyű muzsika.
Ha kell, mobilszámot küldök magánban.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27396 Dátum:
2013.08.02 péntek, 12:57:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.02 péntek, 07:50:13
Ilyenkor mit is csinálsz pontosan? Vagy ez "műhelytitok"?
Múltkor mondtál valami olyat is, hogy a kipufogó oldali nyomással vezérelt, vagy mi a szösz (nem emlékszem a rövidítésre, de ezt hozta ki rá a gugli
).
AndyA
Ez marad az én titkom...méréseimből már egypár turbó karakterisztikáját ismerem...és sokkal jobbá lehet tenni őket...itt nem arról beszélünk hogy kipucolok egy turbót, azt bárki megcsinálja/meg kellene tudni csinálnia.
Én mérőeszközök nélkül hozzánem nyúlok egy turbóhoz, mint előtte és utána is....igy kapok egy normális összképet,mérési eredményekkel...a többi álltigatás mind zsákbamacska!!!...
EMAP vezérlés! gondolom erre gondolsz. A saját kocsim jelenleg is ilyen és ehhez gyártattam egy labdát és rugóztam be a megfelelő karakterisztikához, mert ez a legjobb vezérlési mód ami létezik, ha normálisan bevan állitva....ami itt a lényeg, különben egy nagy sz@r lessz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27397 Dátum:
2013.08.02 péntek, 13:15:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.02 péntek, 12:57:47
Ez marad az én titkom...méréseimből már egypár turbó karakterisztikáját ismerem...és sokkal jobbá lehet tenni őket...itt nem arról beszélünk hogy kipucolok egy turbót, azt bárki megcsinálja/meg kellene tudni csinálnia.
Én mérőeszközök nélkül hozzánem nyúlok egy turbóhoz, mint előtte és utána is....igy kapok egy normális összképet,mérési eredményekkel...a többi álltigatás mind zsákbamacska!!!...
EMAP vezérlés! gondolom erre gondolsz. A saját kocsim jelenleg is ilyen és ehhez gyártattam egy labdát és rugóztam be a megfelelő karakterisztikához, mert ez a legjobb vezérlési mód ami létezik, ha normálisan bevan állitva....ami itt a lényeg, különben egy nagy sz@r lessz.
EMAP-ot csinálsz másnak is, azt írtad a múltkor. Hogyér'?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27398 Dátum:
2013.08.02 péntek, 13:24:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.02 péntek, 13:15:27
EMAP-ot csinálsz másnak is, azt írtad a múltkor. Hogyér'?
AndyA
az engem is érdekelne
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27399 Dátum:
2013.08.02 péntek, 13:36:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.02 péntek, 13:15:27
EMAP-ot csinálsz másnak is, azt írtad a múltkor. Hogyér'?
AndyA
Hát...ehhez kell egy leállás és egy labda berugózva..kezdésnek...milyen autóról beszélünk(fontos)...a többi megfizethetetlen...
labdát CNC-vel gyártva(de már ezek is emelni akarnak),berugózva...15.000ft kezdésnek....többi privibe max.
Naplózva
Oldalak:
1
...
541
542
543
544
545
546
547
[
548
]
549
550
551
552
553
554
555
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ