Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 11:16:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 567 568 569 570 571 572 573 [574] 575 576 577 578 579 580 581 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14393783 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28650 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:46:06 »

tudtam vele 4.7et is csinálni, de rövid távozok ezzel a kocsival, sajnos ezért ez ennyi.. de nem rossz érték ám ez tőle figyelembe véve a lábam súlyát és a megtett távokat. Mondhatjuk hogy amit ez a kocsi 3.5 év alatt alattam kibirt azt hivatalosan semminek se kellett volna, igy amikor valaki hujujujjjj mondogatása közben fogja a fejét hogy diesel mondeo akkor csak értelmetlenül nézek mert tényleg le a kalappal előtte..  


Rövid távra inkább a benzines való. A dízel be sem tud melegedni, illetve sokkal több idő kell neki a bemelegedéséhez. A hideg üzemmel kinyírod a motort.
Naplózva
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #28651 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:50:28 »

Rövid távra inkább a benzines való. A dízel be sem tud melegedni, illetve sokkal több idő kell neki a bemelegedéséhez. A hideg üzemmel kinyírod a motort.

tudom én.  ehhez képest 167e kmel vettem 237e van most benne tehát 60 ezret kibirt..
Megy, mukodik, indul megáll. alapvetően nem volt vele sok gondom. hozzám került véletlen, nem volt gazdája, azt gondoltam eladom azt 3.5 éve nálam van napi nyuzásra.. és még jó lenne ha maradna egy kis ideig..

Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28652 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:52:13 »

tudom én.  ehhez képest 167e kmel vettem 237e van most benne tehát 60 ezret kibirt..
Megy, mukodik, indul megáll. alapvetően nem volt vele sok gondom. hozzám került véletlen, nem volt gazdája, azt gondoltam eladom azt 3.5 éve nálam van napi nyuzásra.. és még jó lenne ha maradna egy kis ideig..



Használd egészséggel továbbra is. Azért az autód adatait tedd ki az aláírásodba, ahogy sokunknál látod, akkor nem kell minden egyes alkalommal legépelned és előbb kapsz segítséget.
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #28653 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:03:20 »

Ami a gyári előírásnak megfelel, igen. Mi általában a ford formulát használjuk. Abból 7200 ft 5 liter a nagyautonál. De a cromaxnál is kb ennyi. Amikor nyomod neki nem füstöl? Lehet, hogy valamelyi turbocsöved durrant el. Nézd végig. Ha valahol olajsáros, jó eséllyel ott lyukadt ki.
Sajnos azt sem tudom mit hol keressek rajta.Györbe valaki tudna mondani 1 szerelöt aki ezt megtudná nekem nézni?Én komáromi vok.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28654 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:06:11 »

Sajnos azt sem tudom mit hol keressek rajta.Györbe valaki tudna mondani 1 szerelöt aki ezt megtudná nekem nézni?Én komáromi vok.

A nyugat dunántúli topikban biztos találsz valakit, aki megnézi neked. Van komáromi fórumtársunk is.
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #28655 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:18:29 »

A nyugat dunántúli topikban biztos találsz valakit, aki megnézi neked. Van komáromi fórumtársunk is.
Nekem  sürgöss lenne mert holnap megyek németbe mert ott melozom.Most elöször vok itt azt sem tudom hol keresem a topikat a turbo csövetsem tudom,hogy hol van és hol tudok hozzá jutni ha az a baja a visszapillantoba mintha ugylátom,hogy füstölne,de nem állandoan.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28656 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:57:32 »

Ismersz Győrben egy jó szerelőt?
Hogyan tudom megállapítani hogy a generátor rossz?
Megy pü
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28657 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:59:33 »

Sajnos azt sem tudom mit hol keressek rajta.Györbe valaki tudna mondani 1 szerelöt aki ezt megtudná nekem nézni?Én komáromi vok.
Megy pü
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28658 Dátum: 2013.10.23 szerda, 21:32:36 »

Nekem  sürgöss lenne mert holnap megyek németbe mert ott melozom.Most elöször vok itt azt sem tudom hol keresem a topikat a turbo csövetsem tudom,hogy hol van és hol tudok hozzá jutni ha az a baja a visszapillantoba mintha ugylátom,hogy füstölne,de nem állandoan.

http://mondeo.hu/index.php?topic=24.0
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28659 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 05:29:08 »

Hali!
Ránéztünk a turbónyomásra. Ha jól emlékszem a rengeteg adat közül, a MAP-nál lévő számot figyeltük. Ott volt talán egyedül nyomásra utaló mértékegység.
Ahogy mondtátok 3asban padlózás. 250kPa-t írt, ami elvileg 2,5 bar. Akkor nyugodjak meg, tökéletes a turbóm és nem lyukasak a csöveim?  smile

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28660 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 08:15:42 »

Hali!
Ránéztünk a turbónyomásra. Ha jól emlékszem a rengeteg adat közül, a MAP-nál lévő számot figyeltük. Ott volt talán egyedül nyomásra utaló mértékegység.
Ahogy mondtátok 3asban padlózás. 250kPa-t írt, ami elvileg 2,5 bar. Akkor nyugodjak meg, tökéletes a turbóm és nem lyukasak a csöveim?  smile

 integet2 integet2
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #28661 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 11:40:31 »

sziasztok,

TDCI-n hány darab ékszíj van?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28662 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:08:45 »

sziasztok,

TDCI-n hány darab ékszíj van?

Egy sem. 2 db hosszbordás szíj van.  vigyor3 Egy a generátornál, egy a másik oldalon a szervonál.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28663 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:12:30 »

Egy sem. 2 db hosszbordás szíj van.  vigyor3 Egy a generátornál, egy a másik oldalon a szervonál.

A hosszbordás szíj is ékszíj.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28664 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:14:18 »

A hosszbordás szíj is ékszíj.  Cool

Ha tágabb értelemben nézzük, akkor valóban, de nem az a klasszikus ékszíj. Amúgy ma felraktam a motorvédő burkolatot. abba a nagy lyukba nem találtak semmilyen rögzítő izét, még az ecat-ban sem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28665 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:20:30 »

Ha tágabb értelemben nézzük, akkor valóban, de nem az a klasszikus ékszíj. Amúgy ma felraktam a motorvédő burkolatot. abba a nagy lyukba nem találtak semmilyen rögzítő izét, még az ecat-ban sem.

Ékszíj az. Több, kisebb ék alak van a szíjon.
Abban fém bolhának kell lennie, sok helyen használ olyat a Ford, de más méretben.
Majd ha lesz időm megnézem én is a cat-ot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #28666 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:40:19 »

Egy sem. 2 db hosszbordás szíj van.  vigyor3 Egy a generátornál, egy a másik oldalon a szervonál.
Köszi.
Lecserélni nagy meló?
Cromax-ban pl hogy érdemes rákeresni a 2 különbözőre?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28667 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:42:15 »

Ha tágabb értelemben nézzük, akkor valóban, de nem az a klasszikus ékszíj. Amúgy ma felraktam a motorvédő burkolatot. abba a nagy lyukba nem találtak semmilyen rögzítő izét, még az ecat-ban sem.

Melyikbe? Vannak körben csavarok, amikhez sima (piros?) műanyag patentet kell előre benyomni a kasztnin lévő lyukakba. Meg van két fémpatent, amik téglalapforma lyukba mennek, rendesen a takaró tartozékai (csak az utángyártotthoz nem adják), és a bepattintás után kell beléjük csavart tekerni. Ilyent viszont csak a patentdepóban kapsz (hozz nekem is két párat, ha arra jársz!), Fordnak nincs külön.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28668 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:43:03 »

Köszi.
Lecserélni nagy meló?
Cromax-ban pl hogy érdemes rákeresni a 2 különbözőre?

Az egyik a genrátor szíj, a másik a szervoszíj.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28669 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:44:47 »

Melyikbe? Vannak körben csavarok, amikhez sima (piros?) műanyag patentet kell előre benyomni a kasztnin lévő lyukakba. Meg van két fémpatent, amik téglalapforma lyukba mennek, rendesen a takaró tartozékai (csak az utángyártotthoz nem adják), és a bepattintás után kell beléjük csavart tekerni. Ilyent viszont csak a patentdepóban kapsz (hozz nekem is két párat, ha arra jársz!), Fordnak nincs külön.

AndyA

Azok a kicsik megvannak (ami most már fehérek), az a 2 db nagy kell, amihez a buroklaton egy kb 1,5x1,5cm-es szögletes lyuk tartozik.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.24 csütörtök, 12:54:10 írta Lacika71 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28670 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:47:07 »

Melyikbe? Vannak körben csavarok, amikhez sima (piros?) műanyag patentet kell előre benyomni a kasztnin lévő lyukakba. Meg van két fémpatent, amik téglalapforma lyukba mennek, rendesen a takaró tartozékai (csak az utángyártotthoz nem adják), és a bepattintás után kell beléjük csavart tekerni. Ilyent viszont csak a patentdepóban kapsz (hozz nekem is két párat, ha arra jársz!), Fordnak nincs külön.

AndyA
Tehát a nagy fémeket nem lehet kapni utólag?
Hm....érdekes, de megspóroltál nekem egy kis keresgélést.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28671 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:50:43 »

Azok a kicsik megvannak (ami most már fehérek), az a 2 db nagy kell, amihez a buroklaton egy kb 1,5x1,5cm-es szögletes lyuk tartozik.

Mondtam: patentdepo.hu

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28672 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:54:24 »

Mondtam: patentdepo.hu

AndyA

Akkor már azt is megírhatnád, hogy melyik kell, mert én nem találtam ott sem.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #28673 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 13:00:40 »

Melyikbe? Vannak körben csavarok, amikhez sima (piros?) műanyag patentet kell előre benyomni a kasztnin lévő lyukakba. Meg van két fémpatent, amik téglalapforma lyukba mennek, rendesen a takaró tartozékai (csak az utángyártotthoz nem adják), és a bepattintás után kell beléjük csavart tekerni. Ilyent viszont csak a patentdepóban kapsz (hozz nekem is két párat, ha arra jársz!), Fordnak nincs külön.

AndyA
A fét fémpatent engem is érdekel mert nem találtam a patentdepo-ba (lehet nem is jol kerestem) utánagyártott takaróhoz.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28674 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 13:01:37 »

A fét fémpatent engem is érdekel mert nem találtam a patentdepo-ba (lehet nem is jol kerestem) utánagyártott takaróhoz.

Én sem tudom, melyik az, de azt mondta anno itt valaki, hogy ott kapni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28675 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 13:02:17 »

Én sem tudom, melyik az, de azt mondta anno itt valaki, hogy ott kapni.

AndyA

Akkor úgy marad.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #28676 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 13:30:13 »

Akkor úgy marad.
Pillanatnyilag nekem is úgy van de lehet,hogy kötegelővel odakötöm.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #28677 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 14:00:11 »

Az egyik a genrátor szíj, a másik a szervoszíj.

Gracias Hombre!!  nyes worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28678 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 14:01:19 »

Pillanatnyilag nekem is úgy van de lehet,hogy kötegelővel odakötöm.

Azon a kettő izén kívül tartja még vagy 8 helyen csavar. Attól nem félek, hogy leesik.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28679 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 14:28:59 »

Pillanatnyilag nekem is úgy van de lehet,hogy kötegelővel odakötöm.

Felesleges. Az csak azért kell, hogy egy ember is fel tudja rakni. Bedugod az elejét a helyére, bepattintod a két fém patentet, és már megáll, nem esik le, van időd a többi csavart nyugodtan becsavarni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28680 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:36:06 »

igen.
köszönöm worship worship integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28681 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:37:55 »

Felesleges. Az csak azért kell, hogy egy ember is fel tudja rakni. Bedugod az elejét a helyére, bepattintod a két fém patentet, és már megáll, nem esik le, van időd a többi csavart nyugodtan becsavarni.

AndyA

Gondoltam, hogy valami olyan szerepe lehet. Mindegy, mert felkínlódtam egyedül felemelős, aláfekvős módszerrel.  Grin
Naplózva
bencelacus
Vendég
« Új hozzászólás #28682 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:57:40 »

Műszerteszten rámész a bat-ra, majd beindítod, megnézed, mennyit ír ki (14,5V körüli értéknek kell lennie). Utána felkapcsolsz minden elektromos fogyasztót. Nem mehet le az érték 12,5-13V alá.

Kösz az információt!

Ma elvégeztem a tesztet.
14,2-14,3V mutatott de folyamatosan ingadozott.
Ez az érték még jó vagy már nem?
Mikor felkapcsoltam a fogyasztókat akkor 12,9-13V volt.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28683 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:10:11 »

Kösz az információt!

Ma elvégeztem a tesztet.
14,2-14,3V mutatott de folyamatosan ingadozott.
Ez az érték még jó vagy már nem?
Mikor felkapcsoltam a fogyasztókat akkor 12,9-13V volt.

Akkor nagy valószínűséggel a generátorod halódik.
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #28684 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:59:41 »

Sziasztok! Meg van a baj forrása 3-4cm hosszan eldurant az 1ik turbo csövem/köszönöm a jó tanácsokat/.Reggel oda mentem az 1-ik ford márka szervizbe kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.Erre aztán vissza mentem az idöpontomra amit adtak mert csak akkor néznek rá a kocsira ha van idöpontom du 2-re.Felszedték a motortakaro tetejét és mit ad isten egyböl látszodott a hiba na mondom tessék ezt kértem önnöktöl reggel 8-kor.Ezért a három percért elkértek 6000 ft-t.Du-án fél 5kor értem a ford top-ba ahol 1 kedves segitö kész úri ember az őltözöböl elö hivott még ott levö szerelöt és meglett csinálva mint az álom olyan lett kocsi.Mégegyszer köszönöm nekik.Állitolag ott dolgozik vik nevezetü forumozo 2szeresen elismert nagyszerü szerelö.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28685 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:21:53 »

Sziasztok! Meg van a baj forrása 3-4cm hosszan eldurant az 1ik turbo csövem/köszönöm a jó tanácsokat/.Reggel oda mentem az 1-ik ford márka szervizbe kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.Erre aztán vissza mentem az idöpontomra amit adtak mert csak akkor néznek rá a kocsira ha van idöpontom du 2-re.Felszedték a motortakaro tetejét és mit ad isten egyböl látszodott a hiba na mondom tessék ezt kértem önnöktöl reggel 8-kor.Ezért a három percért elkértek 6000 ft-t.Du-án fél 5kor értem a ford top-ba ahol 1 kedves segitö kész úri ember az őltözöböl elö hivott még ott levö szerelöt és meglett csinálva mint az álom olyan lett kocsi.Mégegyszer köszönöm nekik.Állitolag ott dolgozik vik nevezetü forumozo 2szeresen elismert nagyszerü szerelö.
Szerintem Vik Bp dolgozik(Auto fort) nem Győrbe(kár),melyikbe voltál Dohány utca -Kismegyer?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28686 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 21:32:16 »

kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.
persze, hogy azt mondják, mert a hasznos hozzászólások sok felesleges kiadástól óvja meg a tulajdonosokat, egyidejűleg ugyan annyi potenciális pénztől fosztja meg a szervizeket.  vigyor3
(HUN)  falbav
mindemellett, örülök, hogy megjavult az autód.  Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28687 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 23:35:38 »

Gondoltam, hogy valami olyan szerepe lehet. Mindegy, mert felkínlódtam egyedül felemelős, aláfekvős módszerrel.  Grin

Bátor vagy. Én az emelő után aláteszem a bakot is, mielőtt odafekszem...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28688 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 23:36:04 »

Kösz az információt!

Ma elvégeztem a tesztet.
14,2-14,3V mutatott de folyamatosan ingadozott.
Ez az érték még jó vagy már nem?
Mikor felkapcsoltam a fogyasztókat akkor 12,9-13V volt.

12V-os hivatalosan az akksid. Szerinted...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28689 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 23:36:50 »

Akkor nagy valószínűséggel a generátorod halódik.

12,9-13V körül fogyasztókkal. Miért is...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28690 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 23:37:53 »

Sziasztok! Meg van a baj forrása 3-4cm hosszan eldurant az 1ik turbo csövem/köszönöm a jó tanácsokat/.Reggel oda mentem az 1-ik ford márka szervizbe kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.Erre aztán vissza mentem az idöpontomra amit adtak mert csak akkor néznek rá a kocsira ha van idöpontom du 2-re.Felszedték a motortakaro tetejét és mit ad isten egyböl látszodott a hiba na mondom tessék ezt kértem önnöktöl reggel 8-kor.Ezért a három percért elkértek 6000 ft-t.Du-án fél 5kor értem a ford top-ba ahol 1 kedves segitö kész úri ember az őltözöböl elö hivott még ott levö szerelöt és meglett csinálva mint az álom olyan lett kocsi.Mégegyszer köszönöm nekik.Állitolag ott dolgozik vik nevezetü forumozo 2szeresen elismert nagyszerü szerelö.

Jó helyre estél be véletlenül. De ha megkérdezed előre, akkor is többnyire Viket javasoltuk volna Budapesten. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28691 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:37:07 »

Bátor vagy. Én az emelő után aláteszem a bakot is, mielőtt odafekszem...

AndyA

Attól, hogy nem írtam oda, még alá volt bakolva. Tudod, olyan médiamarktosan: "Mert hülye azért nem vagyok".  nyes
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28692 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:39:10 »

Sziasztok! Meg van a baj forrása 3-4cm hosszan eldurant az 1ik turbo csövem/köszönöm a jó tanácsokat/.Reggel oda mentem az 1-ik ford márka szervizbe kértem öket,hogy nézzék meg a turbo csöveimet,mondtam nekik,hogy ezen a forumon ezt a tanácsot kaptam erre azt mondták,hogy ott minden féle badarságot irkálnak.Erre aztán vissza mentem az idöpontomra amit adtak mert csak akkor néznek rá a kocsira ha van idöpontom du 2-re.Felszedték a motortakaro tetejét és mit ad isten egyböl látszodott a hiba na mondom tessék ezt kértem önnöktöl reggel 8-kor.Ezért a három percért elkértek 6000 ft-t.Du-án fél 5kor értem a ford top-ba ahol 1 kedves segitö kész úri ember az őltözöböl elö hivott még ott levö szerelöt és meglett csinálva mint az álom olyan lett kocsi.Mégegyszer köszönöm nekik.Állitolag ott dolgozik vik nevezetü forumozo 2szeresen elismert nagyszerü szerelö.

Örülök, hogy megoldódott a problémád. Vik Bp-n dolgozik az AutoFortnál.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28693 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 09:27:20 »

Sziasztok!

A vízpumpa/szervószivattyú ékszíj feszítő görgőt külön lehet kapni, vagy komplett feszítő szerkezettel együtt? Most álltam neki kicserélni a vízpumpát és eléggé lógós a csapágy.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #28694 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:02:15 »

Sziasztok!

A vízpumpa/szervószivattyú ékszíj feszítő görgőt külön lehet kapni, vagy komplett feszítő szerkezettel együtt? Most álltam neki kicserélni a vízpumpát és eléggé lógós a csapágy.
Szia!

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi

 wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28695 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:05:28 »

Sziasztok!

A vízpumpa/szervószivattyú ékszíj feszítő görgőt külön lehet kapni, vagy komplett feszítő szerkezettel együtt? Most álltam neki kicserélni a vízpumpát és eléggé lógós a csapágy.
Erre gondolsz: https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td

Egyben. Én SKF-et raktam bele.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28696 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:17:09 »

de ő a másik oldalt szereli"vizpumpa"
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28697 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:18:01 »

de ő a másik oldalt szereli"vizpumpa"
Ja boccánat, figyelmetlenül olvastam el.  worship wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28698 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:21:29 »

Ja boccánat, figyelmetlenül olvastam el.  worship wave
de arra a feszitore is van okossag amit te linkeltel.azt is érdemes megcsinálni ha a gyártónak nem sikerült rendesen.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28699 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:22:50 »

de arra a feszitore is van okossag amit te linkeltel.azt is érdemes megcsinálni ha a gyártónak nem sikerült rendesen.
Szabadonfutóval van felrakva. Most a japán, a ZEN nálam sajna, csak 18e km-t bírt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 567 568 569 570 571 572 573 [574] 575 576 577 578 579 580 581 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.37 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.