Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 23:55:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 585 586 587 588 589 590 591 [592] 593 594 595 596 597 598 599 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14667794 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #29550 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 11:50:21 »

99% h nem károsodott a kormánymű!
mivel a szervónál pukkant a cső, így a nyomás eltűnt a rendszerből, nem volt ami leürítse a kormányműved. tehát abban állt az olaj, és bár te semmit nem éreztél a jelenlétéből, kenést azért adott.

hát, remélem nem lesz gond...
nem a cső lyukadt ki, hanem a tömítés szállt el.
Olyan mintha rosszul lenne beletéve (kitüremkedik egy része a résen) holott amióta használom nem volt javítva és mentem vele 100e km-t.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29551 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 11:53:55 »

hát, remélem nem lesz gond...
nem a cső lyukadt ki, hanem a tömítés szállt el.
Olyan mintha rosszul lenne beletéve (kitüremkedik egy része a résen) holott amióta használom nem volt javítva és mentem vele 100e km-t.

a lényeg az, h a nyomás megszűnt, így a kormánymű olajszelepei zárva maradtak (se be se ki). te pedig nem záhonyból mentél győrbe, hanem valahonnan haza 10 perc alatt.
ha a hollandiból jött ki a gumi akkor a komplett hollandi ~3600píz.

nem kell hozzányúlni. az olajálló gumi is elfárad idővel az olajtól. ott azért van minden amit a gumik nem szeretnek: olaj, nyomás, hőmérsékletváltozás.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.22 vasárnap, 11:56:33 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29552 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 11:55:09 »

99% h nem károsodott a kormánymű!
mivel a szervónál pukkant a cső, így a nyomás eltűnt a rendszerből, nem volt ami leürítse a kormányműved. tehát abban állt az olaj, és bár te semmit nem éreztél a jelenlétéből, kenést azért adott.
a szivattyú nem hiszem,hogy túlélte.a kormánymű talán. ezt írta: "igen, közvetlenül a szivattyú után"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #29553 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:02:58 »

a szivattyú nem hiszem,hogy túlélte.a kormánymű talán. ezt írta: "igen, közvetlenül a szivattyú után"
tömítéscsere után honnan tudom majd, hogy a szivattyú meghalt?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29554 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:03:53 »

99% h nem károsodott a kormánymű!
mivel a szervónál pukkant a cső, így a nyomás eltűnt a rendszerből, nem volt ami leürítse a kormányműved. tehát abban állt az olaj, és bár te semmit nem éreztél a jelenlétéből, kenést azért adott.

A kormányműben nem állhat az olaj, mert a kormány forgatása közben kinyomja magából. Persze nem lesz száraz, elegendő kenése van az olajos belső részektől persze nem a végletekig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29555 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:04:47 »

a szivattyú nem hiszem,hogy túlélte.a kormánymű talán. ezt írta: "igen, közvetlenül a szivattyú után"

ennyitől még a szivattyúnak se lesz semmi baja.
elég durva lenne ha úgy terveznék a rendszereket, h elpukkan a cső (ami 48píz) de ellé kell még 100ér szivattyú + 200ér kormánymű.
ha nem pörgeted sokat kibír a szivattyú is olaj nélkül, de ott se lesz az olajnélküliség 0.
elszállt szervóval + csak a hüjje áll le rallizni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29556 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:09:05 »

A kormányműben nem állhat az olaj, mert a kormány forgatása közben kinyomja magából. Persze nem lesz száraz, elegendő kenése van az olajos belső részektől persze nem a végletekig.


a szelepek nyitásához 2 dolog kell. a kormány mozgatása, és nyomás. itt nyomásról nincs szó mert elszállt a nyomócső még a kormánymű előtt.
idővel kidolgozódhat az olaj a kormányműből, de ennyi idő alatt minimális a veszteség.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29557 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:09:20 »

a lényeg az, h a nyomás megszűnt, így a kormánymű olajszelepei zárva maradtak (se be se ki). te pedig nem záhonyból mentél győrbe, hanem valahonnan haza 10 perc alatt.
ha a hollandiból jött ki a gumi akkor a komplett hollandi ~3600píz.

nem kell hozzányúlni. az olajálló gumi is elfárad idővel az olajtól. ott azért van minden amit a gumik nem szeretnek: olaj, nyomás, hőmérsékletváltozás.

Ha lezárnának a létező szelepek, akkor nem tudnád forgatni a kormányt sem.
A szivattyú viszont forgott nem kicsit "szárazon".....

A kormánymű simán túlélhette sőt túlélte, de a szivattyúnak ennyi olaj nélküli működés biztosan megártott.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.22 vasárnap, 12:19:04 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29558 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:10:11 »

a szelepek nyitásához 2 dolog kell. a kormány mozgatása, és nyomás. itt nyomásról nincs szó mert elszállt a nyomócső még a kormánymű előtt.
idővel kidolgozódhat az olaj a kormányműből, de ennyi idő alatt minimális a veszteség.

Pár forgatás ide-oda és nyomja ki magából az olajat a kormánymű....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29559 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:28:00 »

Pár forgatás ide-oda és nyomja ki magából az olajat a kormánymű....

Ha lezárnának a létező szelepek, akkor nem tudnád forgatni a kormányt sem.
A szivattyú viszont forgott nem kicsit "szárazon".....

nekem azért van 1 új húszasom rá, h sem az 1ik sem a másik nem károsodott semennyire sem nyes

jópár forgatás kellene, és csak a forgatástól soha nem fogja mind kinyomni. az meg csak nem jön össze, h a vasat nem lehet elmozdítani az olajban.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.22 vasárnap, 12:35:12 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29560 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:37:16 »

nekem azért van 1 új húszasom rá, h sem az 1ik sem a másik nem károsodott semennyire sem nyes

jópár forgatás kellene. az meg csak nem jön össze, h a vasat nem lehet elmozdítani az olajban.

Utoljára írok ehhez a témához.

Nálunk a lakatosok sorozatosan elkövetik azt a hibát, hogy szétszedik az autó elejét és ezzel rendszerint megbontódik a szervó rendszer. (olajhűtő csöve és nem csak mondeo)
Aztán csak kitolják a műhelyből........és gyakorlatilag végiglocsolják szervó olajjal az útvonalat. Eközben nem jár a motor.
Pedig mindig szólok nekik, hogy kössék össze a csöveket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29561 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:50:44 »

Utoljára írok ehhez a témához.

Nálunk a lakatosok sorozatosan elkövetik azt a hibát, hogy szétszedik az autó elejét és ezzel rendszerint megbontódik a szervó rendszer. (olajhűtő csöve és nem csak mondeo)
Aztán csak kitolják a műhelyből........és gyakorlatilag végiglocsolják szervó olajjal az útvonalat. Eközben nem jár a motor.
Pedig mindig szólok nekik, hogy kössék össze a csöveket.

maga a rendszer (a mondeo esetében) 0,9liter, amiből kb 0,3 de inkább kevesebb van a km-ben. 0,6l olaj elég hosszú csíkot tud hagyni maga után, és jókora tócsát ahol leparkolják a szétszedett autót.
az olajcsövet nem azért szokás összekötni, h ne menjen tönkre a szervó rendszer hanem leginkább azért, h ne ess seggre az olajcsíkon/folton.

elég durva lenne a rendszer megtervezése ha lenne 1 "O" gyűrű hiba és lehetne cserélni szsz-t 100000-ér + még km-t 356000-ér. pedig maga a gumigyűrű párszázas tétel.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29562 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:57:31 »

maga a rendszer (a mondeo esetében) 0,9liter, amiből kb 0,3 de inkább kevesebb van a km-ben. 0,6l olaj elég hosszú csíkot tud hagyni maga után, és jókora tócsát ahol leparkolják a szétszedett autót.
az olajcsövet nem azért szokás összekötni, h ne menjen tönkre a szervó rendszer hanem leginkább azért, h ne ess seggre az olajcsíkon/folton.

elég durva lenne ha lenne 1 "O" gyűrű hiba és lehetne cserélni szsz-t 100000-ér + még km-t 356000-ér. pedig maga a gumigyűrű párszázas tétel.

Nem értetted, amit írtam.
Ki beszélt arról, hogy azért kell összekötni, hogy ne menjen tönkre? Arról volt szó, hogy nem tolja ki a kormánymű az olajat forgatás közben.
Kitolja, ezért kell összekötni. Persze tócsa is lenne......

Elég durva is, hogy egy "O" gyűrű miatt simán tönkre mehet a szervó szivattyú. Viszont itt van kármegelőzés is!
Észrevehető, hogy megszűnik a szervó hatás. Megállsz, ennyi. Semmi nem megy tönkre.
Ha tovább van használva, akkor a szervó szivattyú "szárazon" forog és ilyenkor károsodhat. Nem az "O" gyűrű miatt megy tönkre, hanem a felhasználó meghibásodás utáni tovább használatától.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29563 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:02:58 »

tömítéscsere után honnan tudom majd, hogy a szivattyú meghalt?
nem lesz szervód,vagy csökkent nyomással fog üzemelni,keményebb lesz a kományzás.
az viszont igaz,hogy csak javítás után fog kiderülni.maximum nagyon ne legyél meglepődve-vagy felháborodva.....
ha pedig olyan lesz mint régen,akkor nyiss egy sört a verda egészségére.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #29564 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:05:25 »

nem lesz szervód,vagy csökkent nyomással fog üzemelni,keményebb lesz a kományzás.
az viszont igaz,hogy csak javítás után fog kiderülni.maximum nagyon ne legyél meglepődve-vagy felháborodva.....
ha pedig olyan lesz mint régen,akkor nyiss egy sört a verda egészségére.
max. szomorú leszek, elvégre én döntöttem úgy hogy hazajövök
O gyűrű egyszerű autósboltban kapható?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29565 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:09:12 »

max. szomorú leszek, elvégre én döntöttem úgy hogy hazajövök
O gyűrű egyszerű autósboltban kapható?
igen,de kérdezd meg,hogy abban a méretben tudnak-e zöld színű Viton gyűrűt adni.Olajálló és hőálló.az 50ft os feketéhez képest kb 300ft.......

Valszeg én is hazajöttem volna vele.bár amikor elpukkant a mondin a turbó tengelye,akkor inkább hazavontattuk majd 100km-ről.Fhostam,hogy megeszi a motorolajat,és annyi meg egy bambi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #29566 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:13:46 »

Sziasztok!

Ha a nagynyomásúból kijövő vékonyabb "sarok" fémcső megnyomódott, az okozhat valamiféle problémát, esetleg későbbi hibát?
Előre is köszi a válaszokat.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #29567 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:14:25 »

igen,de kérdezd meg,hogy abban a méretben tudnak-e zöld színű Viton gyűrűt adni.Olajálló és hőálló.az 50ft os feketéhez képest kb 300ft.......

Valszeg én is hazajöttem volna vele.bár amikor elpukkant a mondin a turbó tengelye,akkor inkább hazavontattuk majd 100km-ről.Fhostam,hogy megeszi a motorolajat,és annyi meg egy bambi.

köszi.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29568 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:17:06 »

Sziasztok!

Ha a nagynyomásúból kijövő vékonyabb "sarok" fémcső megnyomódott, az okozhat valamiféle problémát, esetleg későbbi hibát?
Előre is köszi a válaszokat.

Tamás
ez az a cső ami a csúcsokra megy?annak ez nem jó.azt cserélni kell!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29569 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:18:25 »

ez az a cső ami a csúcsokra megy?annak ez nem jó.azt cserélni kell!

A nagynyomásúból nem megy a befecskendezőkre cső. Először a rail csőbe megy.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #29570 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:19:19 »

Válasz

ez az a cső ami a csúcsokra megy?annak ez nem jó.azt cserélni kell!

Nem, ez a szűrővel van kapcsolatban.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29571 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:21:01 »

A nagynyomásúból nem megy a befecskendezőkre cső. Először a rail csőbe megy.  eplus2
eljen igazad van Tibi!Nem tévedtél! IgazmondóTibi lettél egy pillanatra! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29572 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:22:28 »

Nem, ez a szűrővel van kapcsolatban.
akkor annak olyan nagy problémát nem okozhat.amúgy én valóban a nagynyomású csőre gondoltam,ami a railöntvényre megy és oly helyesen kisegített az akkor még IgazmondóTibi.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #29573 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:27:55 »

Válasz
akkor annak olyan nagy problémát nem okozhat.amúgy én valóban a nagynyomású csőre gondoltam,ami a railöntvényre megy és oly helyesen kisegített az akkor még IgazmondóTibi....

Köszi.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #29574 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 15:11:36 »

vágd el ott a csövet ahol lyukas, keress 1 kb 10cm hosszú pont belepasszoló vas csövet, rögzítsd 2 awab bilincsel és használd az autódat.
ha úgy gondolod ünnepek után cseréld le a csövet, de ha a leírt módon fogsz járni vele hátralévő idejében akkor sincs semmi baj.
csak aza baj,hogy semmi csövem nincs amivel helyetesiteni tudnám 26-ik kell találnom valami megoldást amugy igy szigszallagozva kell vissza menem németbe.Már irtam 1pár bontosnak,de semmi pedig nagyon fontos lenne.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29575 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:44:53 »

csak aza baj,hogy semmi csövem nincs amivel helyetesiteni tudnám 26-ik kell találnom valami megoldást amugy igy szigszallagozva kell vissza menem németbe.Már irtam 1pár bontosnak,de semmi pedig nagyon fontos lenne.
ha nem sikerül szerezned csövet,menj be az első villamossági boltba,és vegyél műgyantás zsugorcsövet!ott helyben megkéred őket,hogy melegítsék rá neked a csőre.addig amíg szerzel,kibírja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #29576 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 17:33:54 »

uh.így nehéz lesz....
A csúcsok megvannak?na a résolajvisszavezetés mindről jön egy-egy kb 8mmes fekete gumicsövön.azok a csövek egy műanyag csonkra csatlakoznak.ezekbe a csonkokba van 1 Ó gyűrű.ott szokott folyatni.az Ó gyűrű cseréje megszűntati a hibát.Vigyázat!Könnyen törik és drága pótolni.
Aztán a csúcsokra menő csövek hollandi kötése alól is szivároghat.Meghúzással megszűnik a szivárgás.
Aztán a szűrő csatlakozásaiban is vannak Ó gyűrűk.Ha ott szivárog,azokat kell cserélni.
Köszönöm, megoldódott! Megpróbáltam meghúzni az összes hollandert - de meg se moccant, olyan szoros volt. Megmozgattam az összes 8mm-es csövet. (Olajfolyás egyébként sehol nem látszódott.) Megmozgattam az összes, a környékén lévő elektromos csatlakozót is. Beültem, kulcs elfordít .... pöcc-röff! Azóta is! Nem tudom, mi volt a hiba - de megoldódott. Mégegyszer köszi a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29577 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 17:36:30 »

Köszönöm, megoldódott! Megpróbáltam meghúzni az összes hollandert - de meg se moccant, olyan szoros volt. Megmozgattam az összes 8mm-es csövet. (Olajfolyás egyébként sehol nem látszódott.) Megmozgattam az összes, a környékén lévő elektromos csatlakozót is. Beültem, kulcs elfordít .... pöcc-röff! Azóta is! Nem tudom, mi volt a hiba - de megoldódott. Mégegyszer köszi a segítséget!
örülök.ha mégis később előjönne a hiba,ugyan ezek lesznek az érvényes válaszok.....! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #29578 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 11:37:34 »

Kicsit közelebbről megnéztem a szervo problémát. wow1
Sajnos O gyűrűvel nem orvosolható.
A szivattyú utáni hidraulika csőnél a fémcső kijött a menetes végéből (ha jól látom eredetileg a kettő össze volt sajtolva)
Így amennyire meg tudom ítélni a hidraulika csövet cserélni kell. Vagy láttok rá valami más megoldást?
Hogyan lehet a kormányműről leszedni a cső másik végét? Robbantott ábrát tudnátok feltenni?
(Gondolom ha szivattyút hajtó szíj kapott olajat akkor az is cserés.)
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29579 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 12:32:01 »

Kicsit közelebbről megnéztem a szervo problémát. wow1
Sajnos O gyűrűvel nem orvosolható.
A szivattyú utáni hidraulika csőnél a fémcső kijött a menetes végéből (ha jól látom eredetileg a kettő össze volt sajtolva)
Így amennyire meg tudom ítélni a hidraulika csövet cserélni kell. Vagy láttok rá valami más megoldást?
Hogyan lehet a kormányműről leszedni a cső másik végét? Robbantott ábrát tudnátok feltenni?
(Gondolom ha szivattyút hajtó szíj kapott olajat akkor az is cserés.)

arra a csőre lehet kapni hollandert 3700Ft-ér. abba van 1 belső gumi és a csövön is van 1. ezeket kell beszerezned! nem sajtolva van, csak rádugva és a 2 gumigyűrű szorítja össze a dolgokat.
1ik barátomnak éppen a napokban volt ugyanilyen problémája! és ez a megoldás Smiley

hollander  nem kell komplett csövet venni 48000-ér Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.23 hétfő, 12:33:58 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #29580 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 12:43:52 »

arra a csőre lehet kapni hollandert 3700Ft-ér. abba van 1 belső gumi és a csövön is van 1. ezeket kell beszerezned! nem sajtolva van, csak rádugva és a 2 gumigyűrű szorítja össze a dolgokat.
1ik barátomnak éppen a napokban volt ugyanilyen problémája! és ez a megoldás Smiley

hollander  nem kell komplett csövet venni 48000-ér Smiley

köszi a tippet.
Ez a hollander másképpen néz ki, mint ami az autóban van.
Akkor lehet, hogy szimpla gyűrű cserével is javítható, elvégre a fémhollandernek nincs baja.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #29581 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 14:18:27 »

ha nem sikerül szerezned csövet,menj be az első villamossági boltba,és vegyél műgyantás zsugorcsövet!ott helyben megkéred őket,hogy melegítsék rá neked a csőre.addig amíg szerzel,kibírja.
Sikerült szereznem tiszta uj csövet.de nem eredeti ford csö.4000 ft. worship taps
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29582 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:24:20 »

Jo estet!
Orak hosszat ultem az autoban es probaltam ujrairni a csucskodokat.
Beirom elfogadja utana leolvasom es teljesen mas kodokat ir ki,szoval vagy roszul csinalom vagy nem tudom mi van.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29583 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:28:24 »

Jo estet!
Orak hosszat ultem az autoban es probaltam ujrairni a csucskodokat.
Beirom elfogadja utana leolvasom es teljesen mas kodokat ir ki,szoval vagy roszul csinalom vagy nem tudom mi van.

Van olyan autó (facelift előtti), amibe csak beírni lehet, kiolvasni nem. A gyári cucc sem tudja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29584 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:32:34 »

Van olyan autó (facelift előtti), amibe csak beírni lehet, kiolvasni nem. A gyári cucc sem tudja.

AndyA
Az enyem elmeletileg facelift utani.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29585 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:37:59 »

Az enyem elmeletileg facelift utani.

Ez azt is jelentheti,hogy atirtam csak nem tudom ellenorizni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29586 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 18:58:55 »

Ez azt is jelentheti,hogy atirtam csak nem tudom ellenorizni?

Pontosan.

Majd hozzáértő kollégák jól megmodják, de ezeknek a problémás motoroknak még valahol a bal sárvédő körül egy külön egység az injektorvezérlés. Az csak írható, kiolvasni nem lehet. Azt nem tudom, hogy alvázszám, motorkód, bármi alapján megjósolhatóe, hogy a tiéd milyen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29587 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 19:05:28 »

Pontosan.

Majd hozzáértő kollégák jól megmodják, de ezeknek a problémás motoroknak még valahol a bal sárvédő körül egy külön egység az injektorvezérlés. Az csak írható, kiolvasni nem lehet. Azt nem tudom, hogy alvázszám, motorkód, bármi alapján megjósolhatóe, hogy a tiéd milyen.

AndyA
Koszi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29588 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 19:52:52 »

Pontosan.

Majd hozzáértő kollégák jól megmodják, de ezeknek a problémás motoroknak még valahol a bal sárvédő körül egy külön egység az injektorvezérlés. Az csak írható, kiolvasni nem lehet. Azt nem tudom, hogy alvázszám, motorkód, bármi alapján megjósolhatóe, hogy a tiéd milyen.

AndyA
Az első szériásokban mint az enyémben volt a bal első sárvédőben az injektor vezérlő.Az övében nincs ilyen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29589 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 19:54:01 »

Az enyem elmeletileg facelift utani.

gyakorlatilag is!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29590 Dátum: 2013.12.24 kedd, 10:47:07 »

Pontosan.

Majd hozzáértő kollégák jól megmodják, de ezeknek a problémás motoroknak még valahol a bal sárvédő körül egy külön egység az injektorvezérlés. Az csak írható, kiolvasni nem lehet. Azt nem tudom, hogy alvázszám, motorkód, bármi alapján megjósolhatóe, hogy a tiéd milyen.

AndyA
2001-2002, utána nincs ilyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29591 Dátum: 2013.12.24 kedd, 15:28:00 »

2001-2002, utána nincs ilyen.

Akkor pedig olvashatónak is kellene lenni a kódnak. Meg kéne próbálni másik eszközzel, hátha ott a gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29592 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:09:22 »

Akkor pedig olvashatónak is kellene lenni a kódnak. Meg kéne próbálni másik eszközzel, hátha ott a gond.

AndyA
az eszköze jó.lehet,hogy olvasáskor már átkonvertált adatok látszanak.én azt nézném meg,ha 2x3x beírom a kódot,és mindig ugyan azt olvassa ki,akkor minden rendben van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29593 Dátum: 2013.12.24 kedd, 20:15:27 »

az eszköze jó.lehet,hogy olvasáskor már átkonvertált adatok látszanak.én azt nézném meg,ha 2x3x beírom a kódot,és mindig ugyan azt olvassa ki,akkor minden rendben van.
Rengetegszer beirtam es olvasaskor mindig egyforman masik kodok jelennek meg.
Ma nem mentem sokat de jonak tunik.
Kellemes unnepeket!
Naplózva
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29594 Dátum: 2013.12.24 kedd, 20:16:43 »

Sziasztok

Először is Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Viszont egy kérdésem lenne, hogy HJBB motorhoz milyen vízpumpa való és mit kell cserélni vele? Úgy hallom, hogy kicsit visít és nem szeretném ha szétesne. Valamint a cseréje mit igényel, fagyállón kívül? (spec. szerszámra gondolok)

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29595 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:02:50 »

Sziasztok

Először is Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Viszont egy kérdésem lenne, hogy HJBB motorhoz milyen vízpumpa való és mit kell cserélni vele? Úgy hallom, hogy kicsit visít és nem szeretném ha szétesne. Valamint a cseréje mit igényel, fagyállón kívül? (spec. szerszámra gondolok)



Szia Parker!

Ha megnyugtat, tesóm focusán kb 4 éve szól a vízpumpa, és még bírja. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29596 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:07:00 »

Rengetegszer beirtam es olvasaskor mindig egyforman masik kodok jelennek meg.
Ma nem mentem sokat de jonak tunik.
Kellemes unnepeket!
akkor ennyi.ha jó,akkor nem rossz! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29597 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:14:07 »

Egy kerdes:
Malacfarok,veszuzem ilyenkor mi tortenik?
Az ecu allit valamin valamit vagy ez egy figyelmeztetes csupan?
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29598 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:22:07 »

akkor ennyi.ha jó,akkor nem rossz! Wink wave
eljen
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #29599 Dátum: 2013.12.24 kedd, 21:29:38 »

Egy kerdes:
Malacfarok,veszuzem ilyenkor mi tortenik?
Az ecu allit valamin valamit vagy ez egy figyelmeztetes csupan?
aki meglátja szivéhez kap és már látja a lelki szemével a "csupán" 2-3 száz ezres javitási számlát.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 585 586 587 588 589 590 591 [592] 593 594 595 596 597 598 599 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.