Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:51:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 628 629 630 631 632 633 634 [635] 636 637 638 639 640 641 642 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14646253 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31700 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 08:30:24 »

Hát még Én hogyan örülnék neki ha a 400000ft jávítási költség töredékébe lenne a javítás. Azért az szomorú ha egy egyedülálló hölgy, vagy egy naív személy elviszi a kocsiját egy szervízbe mert ha valahol értenek hozzá ott ugye igen akkor ez megtörténik simán. Feltételezem ha ilyen hiba lenne és mindent kicserélnek pcsúcsok, szivattyú, meg minden, majd cserélnek egy 8000 ft csövet, meg pucolás mert még sem lett jó a büdös életben el nem mondanák, hogy nem is az általuk azonnal feltárt hibák voltak és a 420000 ft javítási költség gyakorlatilag kijött volna 20000 ft ből. Na ezekért vagyok pesszimista általában. Bár én úgy gondolom, hogy a rángatáshoz a repedt turbócsőnek nem lessz köze, de hátha ag egr szelep okozta. Cserélni fogok egy Go szűröt is hétfőn és a régi tartalmát szépen átvizsgálom fém reszelék után. Kíváncsi vagyok mit fogok találni. Ha nem lessz benne semmi akkor 3 pcsúcs nem hiszem, hogy egyik napról a másikra egyszerre beszart volna. Feltétlenül leírom a tapasztaltakat. Mégegyszer köszönöm mindenkinek a tanácsokat, és valóban ez egy igazán segítőkész csapat örülök, hogy még van ilyen!!!!  vigyor3 vigyor3
Kicserélték volna a barmok a porlasztókat. Aztán néztek volna mint a birkák, h nem az volt a gond..   nekem is mondták egyszer h 3 csúcs kuka. Évekkel ezelőtt. Azóta sincs semmi baja.

A hengerfejből is ki tudod szedni az olajos kormot ha lent van a szívósor. Meg kell forgatni benne a kést  eplus2   Tényleg. Forgatva kifelé húzva kijön nagy része. Esetleg közben 1 porszívóval szivatni még jobb.

A turbódat is ki kellene takarítani. De az sokkal nagyobb munka mint ezek, nembiztos, h neki kell állnod egyedül.  Amúgy onnan tudod, h EU4-es, h elektromos a turbód, nem vákumos. 

Olyan lesz a kocsid, h nem fogsz ráismerni. És kevesebbet fog enni  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #31701 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 09:02:55 »

Tisztelt Nagyérdemű!

Szeretnék az üza. tankba is egy winyó mágnest tenni, az ott lévő esetleges fémreszelék gyűjtése céljából. Hol lehetne becsempészni a mágnest?  A biztonság kedvéért a go szűrő oldalán van már kettő! Cheesy A következő cserénék szétvágom a szűrőt és megnézem mit fogott a mágnes! Képeket majd mellékelek.

Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31702 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 09:39:03 »

Hát még Én hogyan örülnék neki ha a 400000ft jávítási költség töredékébe lenne a javítás. Azért az szomorú ha egy egyedülálló hölgy, vagy egy naív személy elviszi a kocsiját egy szervízbe mert ha valahol értenek hozzá ott ugye igen akkor ez megtörténik simán. Feltételezem ha ilyen hiba lenne és mindent kicserélnek pcsúcsok, szivattyú, meg minden, majd cserélnek egy 8000 ft csövet, meg pucolás mert még sem lett jó a büdös életben el nem mondanák, hogy nem is az általuk azonnal feltárt hibák voltak és a 420000 ft javítási költség gyakorlatilag kijött volna 20000 ft ből. Na ezekért vagyok pesszimista általában. Bár én úgy gondolom, hogy a rángatáshoz a repedt turbócsőnek nem lessz köze, de hátha ag egr szelep okozta. Cserélni fogok egy Go szűröt is hétfőn és a régi tartalmát szépen átvizsgálom fém reszelék után. Kíváncsi vagyok mit fogok találni. Ha nem lessz benne semmi akkor 3 pcsúcs nem hiszem, hogy egyik napról a másikra egyszerre beszart volna. Feltétlenül leírom a tapasztaltakat. Mégegyszer köszönöm mindenkinek a tanácsokat, és valóban ez egy igazán segítőkész csapat örülök, hogy még van ilyen!!!!  vigyor3 vigyor3

Biztos, hogy repedt csőtől rángat. Gondolj bele. Az üzemanyagot tolja bele ezerrel, de nincs hozzá elég levegő, ezért bele bele fullad az üzemanyagba.

Még az se lenne baj, ha kicserélnek mindent a szervízbe, mert akkor nem lenne azzal bajújabb 200e km alatt, de még azt is xarul csinálják, na ez a baj!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31703 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 09:46:20 »

Biztos, hogy repedt csőtől rángat. Gondolj bele. Az üzemanyagot tolja bele ezerrel, de nincs hozzá elég levegő, ezért bele bele fullad az üzemanyagba.

Még az se lenne baj, ha kicserélnek mindent a szervízbe, mert akkor nem lenne azzal bajújabb 200e km alatt, de még azt is xarul csinálják, na ez a baj!
hát igen mikor Pápán a Ford szervízben majdnem  ott tartunk h én mutatom meg a szerelőnek mit is kéne csinálni ,pedig nem vagyok egy autószerelő géniusz.
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31704 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 10:31:14 »

Hát már csak a csőre várok, illetve a hétfőre tülkön ülök mi lessz. Viszont a repedéstől való rángatásra azért nem gondoltam, mert gyorsításnál gyorsul, csak jobban meggondolja mint idáig, de nem rángat. A rángatás csak egy adott sebesség tartásánal 1500 és 2500 fordulat között egyenletes tempónál van. Viszont az is egyszer elkezdte, és egyre erősebben rángatott, lehet hogy azért mert szépen nőtt a repedés. Nagyon bizom benne. A fent említett műszerkét is megrendeltem, mert egyébként szeretem ezt az autót és nem fogom eladni. Az is biztos, hogyha 400000 pénzt kéne ráköltenek a hétvégén már mennék is ki és egy ideiglenes rendszámmal hozznék egyet magamnak bontásra. Valaki írta, hogy a csúcs probláma manuális tesztelése között szerepel az is, hogy szép lassan alapjáratról pörgetjük fel a motort és ha beremeg akkor gyanús. Ezzel kapcsolatban csak annyi lenne még kérdés, hogy milyen intenzitásu lehet valyon az a remegés, nagyon kicsit, vagy leesik a műserfal? Egyébként a turbónak nem is mernék neki állni. Amennyiben nem javul meg a sárkány Pest környékén tudtok nekem valami megbízható szerelőt ajánlani? Nagyon azért nem fogok a szerelkésbe belemenni, mert ez nem egy MTZ. A go szűrőt is kicserélem hétfőn és át fogom vizsgálni kíváncsiságból mi rejlik benne.
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31705 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 10:33:59 »

A változatosság kedvéért éjszakás szoli után mehetek gyomírtózni, pedig annyi erő van bennem mint egy papírzacskóban.  Wink
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #31706 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 12:29:44 »

Ha szét szedik az üzemanyag szűrőt akkor biztos fognak találni benne fém reszeléket.De ez normális mert a pumpa az mivel kopik így eredményez fém reszeléket a szűrőben.Csak azért írtam,hogy ne ijedj meg ha azt mondják ,hogy van benne.



Hát már csak a csőre várok, illetve a hétfőre tülkön ülök mi lessz. Viszont a repedéstől való rángatásra azért nem gondoltam, mert gyorsításnál gyorsul, csak jobban meggondolja mint idáig, de nem rángat. A rángatás csak egy adott sebesség tartásánal 1500 és 2500 fordulat között egyenletes tempónál van. Viszont az is egyszer elkezdte, és egyre erősebben rángatott, lehet hogy azért mert szépen nőtt a repedés. Nagyon bizom benne. A fent említett műszerkét is megrendeltem, mert egyébként szeretem ezt az autót és nem fogom eladni. Az is biztos, hogyha 400000 pénzt kéne ráköltenek a hétvégén már mennék is ki és egy ideiglenes rendszámmal hozznék egyet magamnak bontásra. Valaki írta, hogy a csúcs probláma manuális tesztelése között szerepel az is, hogy szép lassan alapjáratról pörgetjük fel a motort és ha beremeg akkor gyanús. Ezzel kapcsolatban csak annyi lenne még kérdés, hogy milyen intenzitásu lehet valyon az a remegés, nagyon kicsit, vagy leesik a műserfal? Egyébként a turbónak nem is mernék neki állni. Amennyiben nem javul meg a sárkány Pest környékén tudtok nekem valami megbízható szerelőt ajánlani? Nagyon azért nem fogok a szerelkésbe belemenni, mert ez nem egy MTZ. A go szűrőt is kicserélem hétfőn és át fogom vizsgálni kíváncsiságból mi rejlik benne.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31707 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 14:37:34 »

Ha szét szedik az üzemanyag szűrőt akkor biztos fognak találni benne fém reszeléket.De ez normális mert a pumpa az mivel kopik így eredményez fém reszeléket a szűrőben.Csak azért írtam,hogy ne ijedj meg ha azt mondják ,hogy van benne.Ha ez szerinted normális akkor tegyük hozzá,hogy nem sokára a rendszer is megy a kukába mert a reszelék tönkre teszi az biztos.



Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31708 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 17:16:32 »

Sziasztok! Tudnátok-e segíteni, egy 2.0 TDCI motorról van szó 2002 évjárat, a malacfarok elkezdett villogni menet közben, elvittem egy szervizbe, hogy olvassák ki mi a hiba ( Ausztriában élek jelenleg ) a kiolvasáskor a gép kódokat adott, ami nekem nyilván nem jelent semmit a szerelő azt mondta megnézi nekem melyik mit jelent, amikor visszamentem mondta még nem volt ideje, adott újabb időpontot, talán, de ha esetleg tudnátok benne segíteni az biztosabb lenne, a kódok a következők: befecskendező modul : hibakód 1664     motorvezérlő áramellátás működési hiba kód: 2288     nyomásszenzor nyomáselosztó cső ( üzemanyagnyomás) signal túl magas  kód 2338 kopogásérzékelő 3-as henger   és még : kopogásérzékelő hármas henger a szabályozási határt elérte,   lehet hogy szakmailag nem annyira pontos, ez saját fordítás, előre is köszönöm.   Gyula
A befecskendező modul az lehet beázástól,illetve érintkezési hibától.Ez a modul neked a bal első doblemezben van.Mivel első szériás mint az enyém így ezt megkell bontani és megnézni.Alapos átnézés kell.Ettől lehet a többi mert nem vezérli rendessen a befecskendezést a csúcsokhoz.Ez miatt gyere haza és itt keress szerelőt mert ez kint vagy nem fogják megcsinálni és cserélni szeretnék.Ez sajnos ujban 200 e ft körül van.itthon ha átnézik megtudják oldani akkor jó vagy veszel bele bontottat.Amúgy utána programozni kell az egész rendszert.utána ha ez jó és a hiba fen áll akkor tovább kell nézni.De én ebben az esetben átnézném a szivattyút,meg a csúcsokat is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31709 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 17:33:11 »

A befecskendező modul az lehet beázástól,illetve érintkezési hibától.Ez a modul neked a bal első doblemezben van.Mivel első szériás mint az enyém így ezt megkell bontani és megnézni.Alapos átnézés kell.Ettől lehet a többi mert nem vezérli rendessen a befecskendezést a csúcsokhoz.Ez miatt gyere haza és itt keress szerelőt mert ez kint vagy nem fogják megcsinálni és cserélni szeretnék.Ez sajnos ujban 200 e ft körül van.itthon ha átnézik megtudják oldani akkor jó vagy veszel bele bontottat.Amúgy utána programozni kell az egész rendszert.utána ha ez jó és a hiba fen áll akkor tovább kell nézni.De én ebben az esetben átnézném a szivattyút,meg a csúcsokat is.
nekem a 1664-es kódra még a nagynyomású szivattyúra menő csatik megtisztítása segített!de itt elég nagy a valószínűsége hogy a Jani által emlitett dologról van szó!
nekem van eladó ha ez lenne a probléma!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31710 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 17:59:24 »

nekem a 1664-es kódra még a nagynyomású szivattyúra menő csatik megtisztítása segített!de itt elég nagy a valószínűsége hogy a Jani által emlitett dologról van szó!
nekem van eladó ha ez lenne a probléma!
Ez törölte magát nincs meg a hozzászólása???!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #31711 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 19:41:40 »

A befecskendező modul az lehet beázástól,illetve érintkezési hibától.Ez a modul neked a bal első doblemezben van.Mivel első szériás mint az enyém így ezt megkell bontani és megnézni.Alapos átnézés kell.Ettől lehet a többi mert nem vezérli rendessen a befecskendezést a csúcsokhoz.Ez miatt gyere haza és itt keress szerelőt mert ez kint vagy nem fogják megcsinálni és cserélni szeretnék.Ez sajnos ujban 200 e ft körül van.itthon ha átnézik megtudják oldani akkor jó vagy veszel bele bontottat.Amúgy utána programozni kell az egész rendszert.utána ha ez jó és a hiba fen áll akkor tovább kell nézni.De én ebben az esetben átnézném a szivattyút,meg a csúcsokat is.
Szia! Tudsz valakit Győr környékén aki ért hozzá?,  menni lehet vele? hidegen nagyon ***, ha bemelegszik elmegy, de úgyis nagyon gyenge
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #31712 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 19:45:16 »

Sziasztok!

Az MK3 TDCI motorban létezik kartergáz szűrő?

Köszi

Üdv
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31713 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 19:47:44 »

Sziasztok!

Az MK3 TDCI motorban létezik kartergáz szűrő?

Köszi

Üdv

Nem....sokan utólag építették be. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #31714 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 19:54:26 »

Nem....sokan utólag építették be. 

Akkor nem keresem... :-)

Mit okozhat a hiánya?

Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31715 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 19:59:00 »

Akkor nem keresem... :-)

Mit okozhat a hiánya?



A hiánya nem okoz különösebben semmit.....sok olyan autó van ami már túl van a 4-500 ezren nélküle.  A faq-ban van leírás az utólagos beépítésről, ha érdekel. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31716 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 21:34:35 »

Csak a szervízről pár gondolatom még eszembe jutott, és utánnanéztem. Amikor megvettem a kocsit szerettem volna bele tempomatot, és felhívtam egy két szervízt utólag beszerelhető.e, és mennyiért cvsinálnák meg nekem. Azt mondták, hogy lehetséges, de az akkora összegbe került, hogy biztosan nem éri meg mert nagyon sok pénz, és munka. Na most utaánna olvastam itt is azt már tudom, hogy a kábelezés az Én autómban is már bent van a többi meg pár ezer forintos dolog. Na ennyit a szervízről. Pedig nem értem nem akarnak pénzt keresni, mert nekik ezt 2 óra alatt meg lehetett volna csinálni engem meg megvágtak volna egy 30000 ft körül és örültem volna mint az a bizonyos majom. Na így fogom rögtön elhinni amit igyel hozzáértő helyen mondanak nekem. vigyor3
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31717 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 21:39:35 »

Csak a szervízről pár gondolatom még eszembe jutott, és utánnanéztem. Amikor megvettem a kocsit szerettem volna bele tempomatot, és felhívtam egy két szervízt utólag beszerelhető.e, és mennyiért cvsinálnák meg nekem. Azt mondták, hogy lehetséges, de az akkora összegbe került, hogy biztosan nem éri meg mert nagyon sok pénz, és munka. Na most utaánna olvastam itt is azt már tudom, hogy a kábelezés az Én autómban is már bent van a többi meg pár ezer forintos dolog. Na ennyit a szervízről. Pedig nem értem nem akarnak pénzt keresni, mert nekik ezt 2 óra alatt meg lehetett volna csinálni engem meg megvágtak volna egy 30000 ft körül és örültem volna mint az a bizonyos majom. Na így fogom rögtön elhinni amit igyel hozzáértő helyen mondanak nekem. vigyor3

Ha nincs kábelezve még az sem gond.

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31718 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 21:45:30 »

Csak a szervízről pár gondolatom még eszembe jutott, és utánnanéztem. Amikor megvettem a kocsit szerettem volna bele tempomatot, és felhívtam egy két szervízt utólag beszerelhető.e, és mennyiért cvsinálnák meg nekem. Azt mondták, hogy lehetséges, de az akkora összegbe került, hogy biztosan nem éri meg mert nagyon sok pénz, és munka. Na most utaánna olvastam itt is azt már tudom, hogy a kábelezés az Én autómban is már bent van a többi meg pár ezer forintos dolog. Na ennyit a szervízről. Pedig nem értem nem akarnak pénzt keresni, mert nekik ezt 2 óra alatt meg lehetett volna csinálni engem meg megvágtak volna egy 30000 ft körül és örültem volna mint az a bizonyos majom. Na így fogom rögtön elhinni amit igyel hozzáértő helyen mondanak nekem. vigyor3

Nekem semmi nem volt előkészítve az autóban. Vik 20-ért kábelezte és programozta. Kapcsolókat 14-ért vettem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31719 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 21:50:24 »

Nekem semmi nem volt előkészítve az autóban. Vik 20-ért kábelezte és programozta. Kapcsolókat 14-ért vettem.

Így-így!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31720 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 21:54:10 »

Nekem semmi nem volt előkészítve az autóban. Vik 20-ért kábelezte és programozta. Kapcsolókat 14-ért vettem.

Nekem az egész volt 20ezer.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31721 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 21:59:10 »

Szerintem azért nem akartak foglalkozni vele, mert erre azért rögtön 420000 ft nem lehetett mondani. Wink Az azért egy kicsit erős lett volna. Bár ha mellé lecseréltetem az összes pcsúcsot szivattyút, szelepet meg mindent akkor lehet megkaptam volna grátiszba.  vigyor3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31722 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 22:01:41 »

Szerintem azért nem akartak foglalkozni vele, mert erre azért rögtön 420000 ft nem lehetett mondani. Wink Az azért egy kicsit erős lett volna. Bár ha mellé lecseréltetem az összes pcsúcsot szivattyút, szelepet meg mindent akkor lehet megkaptam volna grátiszba.  vigyor3

Sok okos a márkaszervízben még azt sem tudja, hogy kell aktiválni a tempomatot.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31723 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 22:14:48 »

Sok okos a márkaszervízben még azt sem tudja, hogy kell aktiválni a tempomatot.  hehe

Vittem céges kocsit VW.-t márkaszervízbe, kötelező szervízre, és mikor odavittem, mondták várjam meg nyugodtan. Mondom okés azon ne múljék. A váróteret, és a műhelyt üvegajtó választotta és és ahogyan leültem pont láttam a kocsit. 3 szaki sürgőtt mellette, alatta, fölötte, 3,5 óra hosszán keresztül, majd kész is lett. A mikor a számlát intéztem a szervízről kérdeztem, hogy nagy szervíz volt olaj, szűrő, go szűrő, levegő szűrő, pollen szűrő, vezérmű szíjj stb. Erre fintorogva rámnéz a  muki és azt mondta, ja nem csak olaj, meg szűrő. Egy sima olajcsere 3 embernek szakszervízben 3,5 órát vett igénybe ez azért kemény. Óránként xxx forintért, és láttam, hogy 3,5 órán át benne voltak a kocsiban folyamatosan. Ezek szerint a márka társak szervíze sem ér semmit. Amúgy sok kocsit viszek szervízbe vw, skoda stb munkaügyben, de gyatra ami itt folyik. 
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31724 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 22:17:25 »

Na, jó éjszakát mindenkinek megyek csicsilni mára már megfáradtam. Holnap délután remélem kész lessz a kocsi és jelentkezek. szorítsatok, hogy jó legyen. Sziasztok.  Wink
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #31725 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 15:53:25 »

Sziasztok!
Az én kis paripám az utóbbi napokban gyengélkedett. Ma reggel már be sem indult.
Jött az ismerősöm hozta a hibaolvasót és az alábbi kódokat dobta ki:

 P007f  - Tüzelőanyag lezáró szelep 'A' vezérlő áramkör magas jelszint
 P0251 - Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó) (az érdekesség az hogy csak padló 4. és 5.-ben adja be. 1es, 2es, 3as-ban hiába padlózom soha)
 P0340 - Vezérműtengely helyzet érzékelő 'A' áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor)

Hiba törlés után a P007f bent marad, nem lehet törölni.

mind 3 hibánál közös az "A". ez jelent valamit?
Merre induljak? Úgy tervezem hogy a 4 porlasztót bevizsgáltatom, tisztítatom (ha lehet)
Segítséget kérek tőletek, hogyan tovább ?


Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Jani001
Vendég
« Új hozzászólás #31726 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 15:58:15 »

Üdv !
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
A kocsi egyre nehezebben indul be, és hidegen nagyon ingadozik az alapjárat + eléggé kopog is ami bemelegedve megszűnik.
Lehet  ez porlasztó hiba?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31727 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 16:42:11 »

Sziasztok!
Az én kis paripám az utóbbi napokban gyengélkedett. Ma reggel már be sem indult.
Jött az ismerősöm hozta a hibaolvasót és az alábbi kódokat dobta ki:

 P007f  - Tüzelőanyag lezáró szelep 'A' vezérlő áramkör magas jelszint
 P0251 - Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó) (az érdekesség az hogy csak padló 4. és 5.-ben adja be. 1es, 2es, 3as-ban hiába padlózom soha)
 P0340 - Vezérműtengely helyzet érzékelő 'A' áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor)

Hiba törlés után a P007f bent marad, nem lehet törölni.

mind 3 hibánál közös az "A". ez jelent valamit?
Merre induljak? Úgy tervezem hogy a 4 porlasztót bevizsgáltatom, tisztítatom (ha lehet)
Segítséget kérek tőletek, hogyan tovább ?



elsőre én a vezérműtengely jeladót cserélném ki 0340-es hibakód annak a hibájára utal!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31728 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 16:45:01 »

Üdv !
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
A kocsi egyre nehezebben indul be, és hidegen nagyon ingadozik az alapjárat + eléggé kopog is ami bemelegedve megszűnik.
Lehet  ez porlasztó hiba?
lehet de mérd először meg a töltésedet simán és akkor is ha rákapcsolod a világítást ablakfűtést ilyesmit!esetleg nézd meg hogy jók-e az izzítógyertyák.ettől függetlenül lehet porlasztó hiba de ezekkel érdemes kezdeni!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Jani001
Vendég
« Új hozzászólás #31729 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 17:29:56 »

lehet de mérd először meg a töltésedet simán és akkor is ha rákapcsolod a világítást ablakfűtést ilyesmit!esetleg nézd meg hogy jók-e az izzítógyertyák.ettől függetlenül lehet porlasztó hiba de ezekkel érdemes kezdeni!
Köszi a választ!
A gyertyákat  1 éve cseréltem ki, akkor kitisztíttattam az EGR-t ,a szívósort, és le is dugóztuk a szelepet, de a  hibajelző állandóan kigyulladt, hiába töröltük a hibát, úgyhogy kidobtam a dugót. A dízel  az füstöl.Ha a töltés lenne rossz akkor jelezné a gép, de semmilyen hibát nem találtunk a hibaolvasóval.

Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #31730 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 18:10:32 »

elsőre én a vezérműtengely jeladót cserélném ki 0340-es hibakód annak a hibájára utal!
Ha cserélek jeladót, megszűnik a másik 2 hiba is, vagy azt majd utánna?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #31731 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 18:13:25 »

Ez törölte magát nincs meg a hozzászólása???!!!!

Szia!  Nem töröltem magam nem tudom hova lett a hozzászólás, szerencsére a válasznál olvasható.
Naplózva
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #31732 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 18:36:07 »

A befecskendező modul az lehet beázástól,illetve érintkezési hibától.Ez a modul neked a bal első doblemezben van.Mivel első szériás mint az enyém így ezt megkell bontani és megnézni.Alapos átnézés kell.Ettől lehet a többi mert nem vezérli rendessen a befecskendezést a csúcsokhoz.Ez miatt gyere haza és itt keress szerelőt mert ez kint vagy nem fogják megcsinálni és cserélni szeretnék.Ez sajnos ujban 200 e ft körül van.itthon ha átnézik megtudják oldani akkor jó vagy veszel bele bontottat.Amúgy utána programozni kell az egész rendszert.utána ha ez jó és a hiba fen áll akkor tovább kell nézni.De én ebben az esetben átnézném a szivattyút,meg a csúcsokat is.
Szia!  Köszönöm a választ, azt gondoltam hogy jó lenne hazamenni emiatt, de nagyon messze vagyok oda vissza 1500 km, és szabadság is csak június második felében lesz, viszont van itt magyar autószerelő, igaz nem fordos, de talán a segítségetekkel sikerül megoldani, jelenleg otthon van, de jövő héten lesz már, majd meglátjuk. Nem kizárt hogy lesz még néhány kérdés, most mindjárt egy, hogy mit jelent az hogy a rendszert újra kell programozni?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31733 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:15:47 »

Ha cserélek jeladót, megszűnik a másik 2 hiba is, vagy azt majd utánna?
előszőr azt probálnám meg lehetséges h megszűnik az utána derül ki!de ez a legköltségkimélőbb elsőre!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #31734 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:19:21 »

előszőr azt probálnám meg lehetséges h megszűnik az utána derül ki!de ez a legköltségkimélőbb elsőre!
köszönöm a segítséget!
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31735 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:26:01 »

Szép estét mindenkinek. Akkor jöjjön a tapasztalatom. A kocsin az egr pucolva, dugózva, szívósor pucolva, maf pucolva, go szűro cserélve gyárira, mert a szerelőnek már nem hiszek, valamint lyukas turbócső cserélve. A kocsi összerakva, és próbaút. Az alapjárat hidegen először kicsit dadogós, majd bemelegedve kisimul. A menet közbeni rángatás megszűnt, valamit a füstölés is megszűnt, és visszatértek a papipák a gépbe. A próbaút során bemelegedést követően kicsit intenzív gyorsítás, és jött a malacfarok, majd teljesítmény visszaesett. ezt követően megálltam, majd újra indítás malacfarok eltűnt, és tovább mentem. Kicsivel később ismét malacfarok. Megállás újra indítás, majd eltűnt gyerünk tovább. Kicsivel később elkezdett világítani a motor enginer lámpa, és úgy is maradt. A kocsi ereje ismét visszajött, de a motorhibajelző világít, ez gondolom a ledugózott egr miatt van. Sajna a diag még nem jött meg így többet nem tudok, de a rángatás egyenletes sebességnél teljesen megszűnt, és a füstölés is. A malacfarok lehet az egr ledugózása miatt villant ki, vagy azt csak a motorhibajelző jelezné? Melegen szépen jár hidegen majd holnap meglátom dadog-e.  
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31736 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:33:33 »

Ja még annyi, hogy a régi go szűrő tartalmát tiszta pohárba öntöttem, valamint ketté vágtam, és fém reszelék után mágnessel, nagyítóval kutatva sem találtam semmit. A malacfarok ijesztett meg egy kicsit, az csak porlasztó hibánál villan ki, vagy más miatt is lehet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31737 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:34:46 »

A változatosság kedvéért éjszakás szoli után mehetek gyomírtózni, pedig annyi erő van bennem mint egy papírzacskóban.  Wink

Egy egész éjszakát szolizni? Jól lebarnulhattál... taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31738 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:35:50 »

Sziasztok!

Az MK3 TDCI motorban létezik kartergáz szűrő?

Köszi

Üdv

Szűrő nincs, de egyébként sem járja, max. lecsapató. Az enyémben van, nem egészen haszontalan, sőt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31739 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:37:01 »

Egy egész éjszakát szolizni? Jól lebarnulhattál... taps

AndyA

Tudod akinek barnább a bőre az átlagnál annak komoly szocpolitikai támogatása van!  vigyor3
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31740 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:38:56 »

Tudod akinek barnább a bőre az átlagnál annak komoly szocpolitikai támogatása van!  vigyor3
Csak nehogy rászokj, hogy aztán magadat is megtámogatod szocpolitikailag éjszakánként
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31741 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:47:05 »

Szép estét mindenkinek. Akkor jöjjön a tapasztalatom. A kocsin az egr pucolva, dugózva, szívósor pucolva, maf pucolva, go szűro cserélve gyárira, mert a szerelőnek már nem hiszek, valamint lyukas turbócső cserélve. A kocsi összerakva, és próbaút. Az alapjárat hidegen először kicsit dadogós, majd bemelegedve kisimul. A menet közbeni rángatás megszűnt, valamit a füstölés is megszűnt, és visszatértek a papipák a gépbe. A próbaút során bemelegedést követően kicsit intenzív gyorsítás, és jött a malacfarok, majd teljesítmény visszaesett. ezt követően megálltam, majd újra indítás malacfarok eltűnt, és tovább mentem. Kicsivel később ismét malacfarok. Megállás újra indítás, majd eltűnt gyerünk tovább. Kicsivel később elkezdett világítani a motor enginer lámpa, és úgy is maradt. A kocsi ereje ismét visszajött, de a motorhibajelző világít, ez gondolom a ledugózott egr miatt van. Sajna a diag még nem jött meg így többet nem tudok, de a rángatás egyenletes sebességnél teljesen megszűnt, és a füstölés is. A malacfarok lehet az egr ledugózása miatt villant ki, vagy azt csak a motorhibajelző jelezné? Melegen szépen jár hidegen majd holnap meglátom dadog-e.  
az egr miatt nem villighat a malcfarok!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31742 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:51:27 »

az egr miatt nem villighat a malcfarok!

Még amit észrevettem, hogy a hőmérséklet kb. 30 perc után 33 c fokot írt, de ezt idáig nem néztem sose, hogy ha alapjáraton ketyerészik akkor az mennyire mehet fel. A malacfarok mikor villan fel milyen esetekben? Csak pcsúcs hibánál?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31743 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:54:05 »

Még amit észrevettem, hogy a hőmérséklet kb. 30 perc után 33 c fokot írt, de ezt idáig nem néztem sose, hogy ha alapjáraton ketyerészik akkor az mennyire mehet fel. A malacfarok mikor villan fel milyen esetekben? Csak pcsúcs hibánál?

Fél óra után csak 33 fokos a víz?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31744 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:55:41 »

Nem a víz a külső hőmérséklet az infon. Esetleg go szűrő csere során fellépő levegő miatt lehet malacfarok, mert utánna nem jött elő, vagy még ne nagyon nyugodjak meg?
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31745 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:06:54 »

Csak nehogy rászokj, hogy aztán magadat is megtámogatod szocpolitikailag éjszakánként

Csak nem!  vigyor3 Viszont kicsit könnyebb úgy az élet az biztos. Szoc lakás, segíjj, meg félig meddig engedélyezett bűnözés.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31746 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:16:59 »

Nem a víz a külső hőmérséklet az infon. Esetleg go szűrő csere során fellépő levegő miatt lehet malacfarok, mert utánna nem jött elő, vagy még ne nagyon nyugodjak meg?
használd a válasz gombot hogy kinek válaszolsz!feltöltötted go szűrőt go-val mikor cserélted?akkor nem lehet levegős.esetleg nézd meg a csatlakozásokat amiket bolygattál!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31747 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:22:12 »

használd a válasz gombot hogy kinek válaszolsz!feltöltötted go szűrőt go-val mikor cserélted?akkor nem lehet levegős.esetleg nézd meg a csatlakozásokat amiket bolygattál!

Ma cseréltem a go szűrőt mert már nem hiszem el a korábban szerelő emberemnek, hogy megtörtént etért így láttam biztosnak, valamint lassan a 10000 periódus jön.
Naplózva
rinya25
Vendég
« Új hozzászólás #31748 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:25:36 »

Igazság szerint át szeretném nézetni egy valóban hozzáértő személlyel, és a turbó is biztosan rászolgált egy pucolásra, de Én annak ár nem akarok nekiállni mert nem merek. Pest környékén van valaki akit ajánlani tudok?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31749 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:26:55 »

Igazság szerint át szeretném nézetni egy valóban hozzáértő személlyel, és a turbó is biztosan rászolgált egy pucolásra, de Én annak ár nem akarok nekiállni mert nem merek. Pest környékén van valaki akit ajánlani tudok?

Pesten Vik....ő ért hozzá.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 628 629 630 631 632 633 634 [635] 636 637 638 639 640 641 642 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.