Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:24:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
636
637
638
639
640
641
642
[
643
]
644
645
646
647
648
649
650
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14659754 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32100 Dátum:
2014.05.16 péntek, 23:40:43 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.16 péntek, 19:45:44
A hibatároló pont arra való, hogy eltárolja a szakaszos hibákat, nem?
Neked is szakaszos hibát malacfarkaltam a kocsidba, mégsem volt benne a kód újraindításkor.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32101 Dátum:
2014.05.17 szombat, 15:29:38 »
Szisztok. Eljött az ideje, hogy ledugozzam az egr-t. Pár kérdésem volna. Találtam pár jó leirást, hogy az egr-t magát hogyan tudom kivenni. Ezzel szerintem nem lesz gondom. A bajom az, hogy ugy néz ki, nyitott állapotban szorult meg, ami miatt hamar elég sok korom rakodhatott le a szivosoron. A kérdésem az lenne, hogy ha kézügyességgel rendelkezem, akkor le tudom kapni valahogy azt a részt, amit tisztitani kellene vagy okozhatok nagyobb bajt!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32102 Dátum:
2014.05.17 szombat, 15:33:31 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.05.17 szombat, 15:29:38
Szisztok. Eljött az ideje, hogy ledugozzam az egr-t. Pár kérdésem volna. Találtam pár jó leirást, hogy az egr-t magát hogyan tudom kivenni. Ezzel szerintem nem lesz gondom. A bajom az, hogy ugy néz ki, nyitott állapotban szorult meg, ami miatt hamar elég sok korom rakodhatott le a szivosoron. A kérdésem az lenne, hogy ha kézügyességgel rendelkezem, akkor le tudom kapni valahogy azt a részt, amit tisztitani kellene vagy okozhatok nagyobb bajt!?
A szívósort ugyis lekell venni azt amikor eltávolítod belőle a tömítést utána féktisztítóval,brigiciollal kipucolod és megvárod míg kiszárad.Amit óvatossan kell pucolni az a motorblokkon a nyílások mert nehogy belemenjen a blokkba a kosz.Hidd el menni fog csak bízz magadban.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32103 Dátum:
2014.05.17 szombat, 15:42:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.05.17 szombat, 15:33:31
A szívósort ugyis lekell venni azt amikor eltávolítod belőle a tömítést utána féktisztítóval,brigiciollal kipucolod és megvárod míg kiszárad.Amit óvatossan kell pucolni az a motorblokkon a nyílások mert nehogy belemenjen a blokkba a kosz.Hidd el menni fog csak bízz magadban.
Köszönöm, ez megnyugtató válasz.
Akkor csak egy olyan kérdés, hogy a látható csavarokon, csatikon kivül esetleg akad-e valahol egy még, amire vigyázni kellene. Illetve a szivosorban van-e belső elektronika, amibe nem kéne belenyomni a tisztitófolyadékot!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32104 Dátum:
2014.05.17 szombat, 15:47:14 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.05.17 szombat, 15:42:45
Köszönöm, ez megnyugtató válasz.
Akkor csak egy olyan kérdés, hogy a látható csavarokon, csatikon kivül esetleg akad-e valahol egy még, amire vigyázni kellene. Illetve a szivosorban van-e belső elektronika, amibe nem kéne belenyomni a tisztitófolyadékot!?
Ja és még annyi, hogy akad-e elfekvőben valakinél egy megbizható anyagból készitett egr dugó!? És ha igen,a kkor mennyiért válna meg tőle!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32105 Dátum:
2014.05.17 szombat, 16:54:05 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.05.17 szombat, 15:47:14
Ja és még annyi, hogy akad-e elfekvőben valakinél egy megbizható anyagból készitett egr dugó!? És ha igen,a kkor mennyiért válna meg tőle!?
EGR dugót kb 3 perc alatt csináltam egy sima acéllemezből. Egyszerűen a cső kontúrját kivágtam 2 furat és kész is van. Annyit az egészhez, hogy mivel valószínű, hogy régen volt bontva a szívósorod, célszerű kicserélni a tömítéseket újakra. Pár száz forint darabja. Féktisztítóval óvatosan bánj mert nem a legjobb ha az égéstérbe kerül.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32106 Dátum:
2014.05.17 szombat, 17:14:46 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.05.17 szombat, 15:29:38
Szisztok. Eljött az ideje, hogy ledugozzam az egr-t. Pár kérdésem volna. Találtam pár jó leirást, hogy az egr-t magát hogyan tudom kivenni. Ezzel szerintem nem lesz gondom. A bajom az, hogy ugy néz ki, nyitott állapotban szorult meg, ami miatt hamar elég sok korom rakodhatott le a szivosoron. A kérdésem az lenne, hogy ha kézügyességgel rendelkezem, akkor le tudom kapni valahogy azt a részt, amit tisztitani kellene vagy okozhatok nagyobb bajt!?
FordWikin találsz leírást képekkel, hogy mire számíthatsz.
Ez meg egy EGR-dugó, 1 mm-es rozsdamentes acél, 120 ezer km-t és 4 évet szolgált, míg most lecseréltem:
http://kephost.com/images/2014/05/17/EGRdugo.jpg
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32107 Dátum:
2014.05.17 szombat, 17:58:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.17 szombat, 17:14:46
FordWikin találsz leírást képekkel, hogy mire számíthatsz.
Ez meg egy EGR-dugó, 1 mm-es rozsdamentes acél, 120 ezer km-t és 4 évet szolgált, míg most lecseréltem:
http://kephost.com/images/2014/05/17/EGRdugo.jpg
AndyA
Köszönöm mindenkinek a gyors segitséget.
Belevágok, biztos menni fog. Amiket irtatok, azokra figyelek és amit kell cserélek. Üdv
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
csiotibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32108 Dátum:
2014.05.17 szombat, 19:56:47 »
Sziasztok.Segitsegeteket szeretnem kerni.A mondeom bizonyos P2338 as hibakodot ir ki amit nem lehet kitorolni a memoriabol.A kopgoszenzor ez de nem tudom miert irhatja ezt ki.Mit kell megneznem ha ez a kod van?Segitsetek legyszi.Tibor
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32109 Dátum:
2014.05.17 szombat, 20:19:29 »
Idézetet írta: csiotibi - 2014.05.17 szombat, 19:56:47
Sziasztok.Segitsegeteket szeretnem kerni.A mondeom bizonyos P2338 as hibakodot ir ki amit nem lehet kitorolni a memoriabol.A kopgoszenzor ez de nem tudom miert irhatja ezt ki.Mit kell megneznem ha ez a kod van?Segitsetek legyszi.Tibor
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdésedre a választ a Diagnosztika topikban kapod meg. Egy adott kérdést csak egy helyre szoktunk feltenni. Légy egy kis türelemmel és megkapod a segítséget.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
csiotibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32110 Dátum:
2014.05.17 szombat, 21:08:01 »
Koszi szepen.Meg uj vagyok es nem tudom hogyan mukodik itt az ilyesmi.Bocsi
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32111 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 21:07:53 »
Jo estet!
Szeretnem megpucolni a MAF szenzort de nem talalok itten fektisztitot,esetleg mivel probalkozhatok meg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32112 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 21:10:46 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.05.18 vasárnap, 21:07:53
Jo estet!
Szeretnem megpucolni a MAF szenzort de nem talalok itten fektisztitot,esetleg mivel probalkozhatok meg?
elpárolgo kontaktus tisztítóval.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32113 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 21:15:41 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.18 vasárnap, 21:10:46
elpárolgo kontaktus tisztítóval.
Koszi! Azt mintha lattam volna
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32114 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 21:28:05 »
Erdekes hirdeteseket latok,:szeretnem kerdezni egy angol autobol lehetseges-e 2.2tdci motor atrakni az enyembe? Nagy macera?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32115 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 21:43:31 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.05.18 vasárnap, 21:28:05
Erdekes hirdeteseket latok,:szeretnem kerdezni egy angol autobol lehetseges-e 2.2tdci motor atrakni az enyembe? Nagy macera?
Attól függ. Ha még sosem csináltál ilyet, akkor elég nagy macera.
Ha csináltál már, de mondjuk a célautóban nem azonos a váltó (MTX75 vs. MMT6), akkor szintén akadhat pár apróság, ami nem lesz igazán passzos.
Ha a váltó azonos, akkor elvileg nem lehetetlen, de azért elég masszív melóra számíts.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32116 Dátum:
2014.05.18 vasárnap, 22:01:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.18 vasárnap, 21:43:31
Attól függ. Ha még sosem csináltál ilyet, akkor elég nagy macera.
Ha csináltál már, de mondjuk a célautóban nem azonos a váltó (MTX75 vs. MMT6), akkor szintén akadhat pár apróság, ami nem lesz igazán passzos.
Ha a váltó azonos, akkor elvileg nem lehetetlen, de azért elég masszív melóra számíts.
AndyA
Koszi,gondolkodom rajta,nyaron megyek haza addig van idom gondolkodni.
Naplózva
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32117 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 13:34:51 »
sziasztok,tud valaki segíteni,2003.03-as 2.0,130 le tdci mondimba befecskendező porlasztót keresek,estleg ha tud valaki ajánlani ,esetleg ha valaki tuddná hogy mi a cikkszáma,azt is megköszönném.
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32118 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 13:43:28 »
Idézetet írta: loranger - 2014.05.19 hétfő, 13:34:51
sziasztok,tud valaki segíteni,2003.03-as 2.0,130 le tdci mondimba befecskendező porlasztót keresek,estleg ha tud valaki ajánlani ,esetleg ha valaki tuddná hogy mi a cikkszáma,azt is megköszönném.
esetleg ha megnéznéd, hogy mi van a mostani porlasztón...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32119 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 14:30:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.19 hétfő, 13:43:28
esetleg ha megnéznéd, hogy mi van a mostani porlasztón...
az még a motorban van
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32120 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 14:37:14 »
Idézetet írta: loranger - 2014.05.19 hétfő, 14:30:19
az még a motorban van
Annyira, hogy a vége sem áll ki, amin a felirat van?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32121 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 15:29:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.19 hétfő, 14:37:14
Annyira, hogy a vége sem áll ki, amin a felirat van?
AndyA
ott nincs semmi szám,tulajdonképpen nem látzsik ki semmi
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32122 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 15:39:42 »
Idézetet írta: loranger - 2014.05.19 hétfő, 15:29:58
ott nincs semmi szám,tulajdonképpen nem látzsik ki semmi
Akkor oldalt a vezérlés pajzson van egy matrica amin rajta vannak a porlasztók kódjai.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32123 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 15:52:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.19 hétfő, 15:39:42
Akkor oldalt a vezérlés pajzson van egy matrica amin rajta vannak a porlasztók kódjai.
A csúcsokon is rajta van, csak kicsit ügyeskedni kell, hogy le tudja olvasni az ember. Egy fogászati tükör nagy segítség lehet ebben, de még egy sima is. De anélkül sem megoldhatatlan, csak macerás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32124 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 15:59:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.19 hétfő, 15:52:37
A csúcsokon is rajta van, csak kicsit ügyeskedni kell, hogy le tudja olvasni az ember. Egy fogászati tükör nagy segítség lehet ebben, de még egy sima is. De anélkül sem megoldhatatlan, csak macerás.
AndyA
Akkor most vigye el fogorvoshoz a kocsit?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gabor.samoly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32125 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 16:14:05 »
Sziasztok!
Elég sokat olasgattam már a TDCI motorokról (itt a fórumon is), de ettől még lehet hogy olyant kérdezek/írok, ami nektek triviális.
Egy 2003-as 1.8-as Benzin/Gáz ferdehátút használok most. Az élet úgy hozta, hogy nagyobbra kell cserélnem, család gyarapodása miatt. Mivel az új konstrukciós Galaxy (2007-től) és az S-Max picit drága nekem, most megelégednék azzal is, ha a jelenlegi ferdehátú kombira változna, és lenne rajta tetősín/vonóhorog.
Minél többet olvasok, annál inkább inamba száll a bátorság, mert nem tudom mit tegyek. Van több potenciális jelöltem, egyik ez lenne, ami az árából ítélve picit gyanús:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-7910009
A másik pedig ez, ami 2.2-es:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_m.o..-i_._tores_es_fenyezesmen-7666000
Szóval a kérdés az, hogy oké, hogy elolvastam a hasznos tanácsolat TDCi vásárlással kapcsolatban, de egyedül nem sokra megyek a motorhangból. Soha nem volt diesel autóm, nem tudom hogy hogy kell viselkednie egy próbaúton. Nem tudtok valami szakit, aki valamilyen díjazásért cserébe eljönne, és elmondaná a véleményét? Nekem megérné, hogy ne vegyek zsákbamacskát.
Vagy vigyem be márkaszervízbe inkább? Ott elég macera az előzetes időpontegyeztetés, egy második szűrő lehetne az is, de jobb szeretném ha esetleg helyben megtudhatnám hogy erre várhatóan kell-e költeni marha sokat, 20e km-en belül, vagy jó vétel.
Szóval valami alapján szeretnék mérlegelni. Pesten sajnos nincs ilyen ismerősöm, Dombóvárról nem tudok felrángatni ide emiatt senkit. Mit tanácsoltok?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32126 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 16:17:49 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.19 hétfő, 16:14:05
Sziasztok!
Elég sokat olasgattam már a TDCI motorokról (itt a fórumon is), de ettől még lehet hogy olyant kérdezek/írok, ami nektek triviális.
Egy 2003-as 1.8-as Benzin/Gáz ferdehátút használok most. Az élet úgy hozta, hogy nagyobbra kell cserélnem, család gyarapodása miatt. Mivel az új konstrukciós Galaxy (2007-től) és az S-Max picit drága nekem, most megelégednék azzal is, ha a jelenlegi ferdehátú kombira változna, és lenne rajta tetősín/vonóhorog.
Minél többet olvasok, annál inkább inamba száll a bátorság, mert nem tudom mit tegyek. Van több potenciális jelöltem, egyik ez lenne, ami az árából ítélve picit gyanús:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-7910009
A másik pedig ez, ami 2.2-es:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_m.o..-i_._tores_es_fenyezesmen-7666000
Szóval a kérdés az, hogy oké, hogy elolvastam a hasznos tanácsolat TDCi vásárlással kapcsolatban, de egyedül nem sokra megyek a motorhangból. Soha nem volt diesel autóm, nem tudom hogy hogy kell viselkednie egy próbaúton. Nem tudtok valami szakit, aki valamilyen díjazásért cserébe eljönne, és elmondaná a véleményét? Nekem megérné, hogy ne vegyek zsákbamacskát.
Vagy vigyem be márkaszervízbe inkább? Ott elég macera az előzetes időpontegyeztetés, egy második szűrő lehetne az is, de jobb szeretném ha esetleg helyben megtudhatnám hogy erre várhatóan kell-e költeni marha sokat, 20e km-en belül, vagy jó vétel.
Szóval valami alapján szeretnék mérlegelni. Pesten sajnos nincs ilyen ismerősöm, Dombóvárról nem tudok felrángatni ide emiatt senkit. Mit tanácsoltok?
Vidd be Vikhez (Németh Viktor) a Lurdyval szemben a Ford-kereskedésbe. Ha ő azt mondja rá, hogy OK, akkor neki el lehet hinni.
Én a 2.2-est nézném, bár annál is kérdéses a 8 év alatt ez a futott km, és ennyiért szerintem sok is egy kicsit. A másiknál 10 év alatt egészen biztosan nevetséges.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32127 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 16:55:06 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.19 hétfő, 16:14:05
Sziasztok!
Elég sokat olasgattam már a TDCI motorokról (itt a fórumon is), de ettől még lehet hogy olyant kérdezek/írok, ami nektek triviális.
Egy 2003-as 1.8-as Benzin/Gáz ferdehátút használok most. Az élet úgy hozta, hogy nagyobbra kell cserélnem, család gyarapodása miatt. Mivel az új konstrukciós Galaxy (2007-től) és az S-Max picit drága nekem, most megelégednék azzal is, ha a jelenlegi ferdehátú kombira változna, és lenne rajta tetősín/vonóhorog.
Minél többet olvasok, annál inkább inamba száll a bátorság, mert nem tudom mit tegyek. Van több potenciális jelöltem, egyik ez lenne, ami az árából ítélve picit gyanús:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-7910009
A másik pedig ez, ami 2.2-es:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_m.o..-i_._tores_es_fenyezesmen-7666000
Szóval a kérdés az, hogy oké, hogy elolvastam a hasznos tanácsolat TDCi vásárlással kapcsolatban, de egyedül nem sokra megyek a motorhangból. Soha nem volt diesel autóm, nem tudom hogy hogy kell viselkednie egy próbaúton. Nem tudtok valami szakit, aki valamilyen díjazásért cserébe eljönne, és elmondaná a véleményét? Nekem megérné, hogy ne vegyek zsákbamacskát.
Vagy vigyem be márkaszervízbe inkább? Ott elég macera az előzetes időpontegyeztetés, egy második szűrő lehetne az is, de jobb szeretném ha esetleg helyben megtudhatnám hogy erre várhatóan kell-e költeni marha sokat, 20e km-en belül, vagy jó vétel.
Szóval valami alapján szeretnék mérlegelni. Pesten sajnos nincs ilyen ismerősöm, Dombóvárról nem tudok felrángatni ide emiatt senkit. Mit tanácsoltok?
Az első (2.0 TDCI) az gyanús....2004-es facelift előtti az eleje..belső faceliftes, a km biztos kamu.
A 2.2...az szép (képek alapján), km ott is kamu, ára (szerintem) sok.
A fórumon most hírdeti tuza35 a 2.2 mondeoját 1,35m-ért ....árban szerintem megtudnátok egyezni
http://mondeo.hu/index.php?topic=17305.0
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32128 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 16:57:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.19 hétfő, 15:52:37
A csúcsokon is rajta van, csak kicsit ügyeskedni kell, hogy le tudja olvasni az ember. Egy fogászati tükör nagy segítség lehet ebben, de még egy sima is. De anélkül sem megoldhatatlan, csak macerás.
AndyA
Tudom.
Csak írtam neki még egy lehetőséget ami egyszerűbb...nem kell tükrözni/trükközni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32129 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 18:19:17 »
Sziasztok!
Szeretnék érdeklőni, hogy volt-e valakimenk olyan hibajelensége, hogy a turbót vezérlő változó geometriás lapát akadt(hátsó állásban nehezen jár)?
Nekem úgy tűnik ez a hibajelenségem, és emiatt az elektromos vezérlő (Hella) hibakódot ad az ECU-nak és vészüzembe kapcsol - villog az izzításjelző.
Tudna valaki tanácsot adni, hogy tudnám megjavítani? Le kell szednem a turbót?
Üdv:
Laci
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32130 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 18:31:08 »
Idézetet írta: fablaci - 2014.05.19 hétfő, 18:19:17
Sziasztok!
Szeretnék érdeklőni, hogy volt-e valakimenk olyan hibajelensége, hogy a turbót vezérlő változó geometriás lapát akadt(hátsó állásban nehezen jár)?
Nekem úgy tűnik ez a hibajelenségem, és emiatt az elektromos vezérlő (Hella) hibakódot ad az ECU-nak és vészüzembe kapcsol - villog az izzításjelző.
Tudna valaki tanácsot adni, hogy tudnám megjavítani? Le kell szednem a turbót?
Üdv:
Laci
szerintem elég sok embernek volt már ilyen baja. ki kell pucolni a geo-t. én kb 5 óra alatt csináltam meg, a turbót nem szedtem le hozzá. akna kellett, olajozócsöveket leszedtem, le a csöveket róla, és a középrésszel együtt kihúztam a kipucsonkból az egészet. Kell egy kis kézügyesség a függőleges helyzetbel lévő összerakáshoz, de megoldható. lényeg: ne legyél olyan, aki az első- második kva anyázásnál feladja
van több hely, ahol foglalkoznak vele, de én pl ilyenért nem adnék ki pénzt
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.19 hétfő, 18:33:05 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32131 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 21:20:21 »
Sziasztok! S O S segitség kellene!
2.0, 2002 évj. 130 Le. Tdci mondim van, a kérdésem, hogy a kopogás szenzor hól található?
Diagon hibának írja de apszolut nem akar komunikàlni.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32132 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 21:21:55 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.19 hétfő, 16:14:05
Sziasztok!
Elég sokat olasgattam már a TDCI motorokról (itt a fórumon is), de ettől még lehet hogy olyant kérdezek/írok, ami nektek triviális.
Egy 2003-as 1.8-as Benzin/Gáz ferdehátút használok most. Az élet úgy hozta, hogy nagyobbra kell cserélnem, család gyarapodása miatt. Mivel az új konstrukciós Galaxy (2007-től) és az S-Max picit drága nekem, most megelégednék azzal is, ha a jelenlegi ferdehátú kombira változna, és lenne rajta tetősín/vonóhorog.
Minél többet olvasok, annál inkább inamba száll a bátorság, mert nem tudom mit tegyek. Van több potenciális jelöltem, egyik ez lenne, ami az árából ítélve picit gyanús:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-7910009
A másik pedig ez, ami 2.2-es:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_m.o..-i_._tores_es_fenyezesmen-7666000
Szóval a kérdés az, hogy oké, hogy elolvastam a hasznos tanácsolat TDCi vásárlással kapcsolatban, de egyedül nem sokra megyek a motorhangból. Soha nem volt diesel autóm, nem tudom hogy hogy kell viselkednie egy próbaúton. Nem tudtok valami szakit, aki valamilyen díjazásért cserébe eljönne, és elmondaná a véleményét? Nekem megérné, hogy ne vegyek zsákbamacskát.
Vagy vigyem be márkaszervízbe inkább? Ott elég macera az előzetes időpontegyeztetés, egy második szűrő lehetne az is, de jobb szeretném ha esetleg helyben megtudhatnám hogy erre várhatóan kell-e költeni marha sokat, 20e km-en belül, vagy jó vétel.
Szóval valami alapján szeretnék mérlegelni. Pesten sajnos nincs ilyen ismerősöm, Dombóvárról nem tudok felrángatni ide emiatt senkit. Mit tanácsoltok?
Fórumos kolléga épp árul 2.2-est:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17305.0
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32133 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 21:28:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.19 hétfő, 18:31:08
szerintem elég sok embernek volt már ilyen baja. ki kell pucolni a geo-t. én kb 5 óra alatt csináltam meg, a turbót nem szedtem le hozzá. akna kellett, olajozócsöveket leszedtem, le a csöveket róla, és a középrésszel együtt kihúztam a kipucsonkból az egészet. Kell egy kis kézügyesség a függőleges helyzetbel lévő összerakáshoz, de megoldható. lényeg: ne legyél olyan, aki az első- második kva anyázásnál feladja
van több hely, ahol foglalkoznak vele, de én pl ilyenért nem adnék ki pénzt
Naplózva
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32134 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 21:29:32 »
Szia!
Neked ez volt a gondod? Utánna minden rendben volt vele?
Üdv:
Laci
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32135 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 22:23:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.19 hétfő, 16:55:06
Az első (2.0 TDCI) az gyanús....2004-es facelift előtti az eleje..belső faceliftes, a km biztos kamu.
A 2.2...az szép (képek alapján), km ott is kamu, ára (szerintem) sok.
A fórumon most hírdeti tuza35 a 2.2 mondeoját 1,35m-ért ....árban szerintem megtudnátok egyezni
http://mondeo.hu/index.php?topic=17305.0
Sajnos a 2.2-est elvitték tegnap (legalábbis ezt mondta az úriember a telefonba).
Megnéztem a zöld 2.0-t, amiben 112.000 km van a hirdetésben. A telefonban én úgy értettem, hogy magyar, szervizelve van, szervizkönyve is van.
Erre roppant kíváncsi lettem. Mikor bementem az udvarra, több mondeo volt ott. Mind kombi, Németből behozva. Szervízkönyv nincs. De ott, kint volt neki szervíz, sokmindent kicseréltek rajta
. Természetesen amit kinéztem a neten, azt délután egy házaspár elvitte. De ebben a zöldben is hasonló km volt, és 2004-es
Mondtam, hogy az fura, mert kör alakú a ködlámpa, és a belseje is a régebbi. KAZETTÁS magnó volt benne, nem tudom hogy 2004-ben mennyit adtak ki (pont Németországban) kazettás magnóval. A belseje nem volt teljesen leharcolva, de szarabbul nézett ki mint az enyém (gyerekkel, minden nap hóban-sárban használva) 250.000 km-el.
Szóval még így 900-ért sem annyira.
Lehet hogy ez off volt, de hátha valakit érdekel a tapasztalat.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.19 hétfő, 22:43:52 írta gabor.samoly
»
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32136 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 22:25:23 »
Idézetet írta: fablaci - 2014.05.19 hétfő, 21:28:25
Igen, ezt láttam, tetszik is. Viszont nekem valahogy el kellene adnom a sajátom, ő nem tudja beszámolni. Sajnos kereskedésben elég gyatra árat ígérnek egy 250.000 km-t futott autóra, 11 évesen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32137 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 22:43:39 »
Idézetet írta: fablaci - 2014.05.19 hétfő, 18:19:17
Sziasztok!
Szeretnék érdeklőni, hogy volt-e valakimenk olyan hibajelensége, hogy a turbót vezérlő változó geometriás lapát akadt(hátsó állásban nehezen jár)?
Nekem úgy tűnik ez a hibajelenségem, és emiatt az elektromos vezérlő (Hella) hibakódot ad az ECU-nak és vészüzembe kapcsol - villog az izzításjelző.
Tudna valaki tanácsot adni, hogy tudnám megjavítani? Le kell szednem a turbót?
Üdv:
Laci
Keresd meg Ervint, ennek ő a szakértője.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32138 Dátum:
2014.05.20 kedd, 05:07:34 »
Idézetet írta: fablaci - 2014.05.19 hétfő, 21:29:32
Szia!
Neked ez volt a gondod? Utánna minden rendben volt vele?
Üdv:
Laci
igen.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32139 Dátum:
2014.05.20 kedd, 05:40:30 »
Sziasztok! S O S segítség kellene!
2.0, 2002 évj. 130 Le. Tdci mondim van, a kérdésem, hogy a kopogás szenzor hol található?
Diagon hibának írja de apszolut nem akar kommunikálni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32140 Dátum:
2014.05.20 kedd, 07:04:15 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 05:40:30
Sziasztok! S O S segítség kellene!
2.0, 2002 évj. 130 Le. Tdci mondim van, a kérdésem, hogy a kopogás szenzor hol található?
Diagon hibának írja de apszolut nem akar kommunikálni.
a vízpumpától balra van a blokkra szerelve.de az nem szokik tönkre menni.az inkább a halódó csúcs miatt dob be hibát.Hányas hengerre ír hibát?Az a csúcsod xar.programoztasd újra a csúcsokat,egy darabig még jó lesz,aztán nem úszod meg a csúcs cserét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32141 Dátum:
2014.05.20 kedd, 11:31:33 »
Az 1 henger kopogás érték magas de hogy írhat külön hengert amikor egy szenzoron van az összes henger? És ráadásul abszolút nem kommunikál a szenzor, lehet lecsuszot a vezeték?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32142 Dátum:
2014.05.20 kedd, 11:48:53 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 11:31:33
Az 1 henger kopogás érték magas de hogy írhat külön hengert amikor egy szenzoron van az összes henger? És ráadásul abszolút nem kommunikál a szenzor, lehet lecsuszot a vezeték?
Akkor koppan, amikor az a henger gyújt. Innen tudja, hogy melyik henger az.
Nézd meg, de szerintem akkor nem lenne egyáltalán érzékelés, ha lecsúszott volna.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32143 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:17:09 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 11:31:33
Az 1 henger kopogás érték magas de hogy írhat külön hengert amikor egy szenzoron van az összes henger? És ráadásul abszolút nem kommunikál a szenzor, lehet lecsuszot a vezeték?
ilyen nincs,hogy nem kommunikál.vagy szakadásban van,vagy hibát jelez valamelyik hengernél.
1érzékelő van, a gyujtás pillanatában tudja,hogy melyik hengerben robbant a cucc.pontosabban a felső holtpontokat tudja,hogy melyik henger mikor robban.Tudod,ckp és cmp jeladók.....ha a robbanás nem az adott időpontban történik,kopogni kezd a motor.ezért jelez hibát a Knock szerzor az adott hengerre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32144 Dátum:
2014.05.20 kedd, 14:54:16 »
Map szenzor csere után vagyok több hónappal és azóta is előhoztam a korábbi hibát, csak ritkán járok 3000 rpm felett.
Szerintetek merre tapogatózzam tovább?
Van régi f-superem és elm327-em, ezekkel tudok turbónyomást mérni?
Köszi!
Idézetet írta: אַלף - 2013.10.30 szerda, 18:00:18
P0234 - Turbocharger/Supercharger 'A' Overboost Condition
Possible causes
- Boost pressure sensor harness is open or shorted
- Boost pressure sensor circuit poor electrical connection
- Faulty boost pressure sensor
- Faulty Turbo/Super Charger
- Engine over temperature
- Ignition misfire exceeds the calibrated threshold
- Faulty Knock sensor (KS)
This diagnostic trouble code (DTC) P0234 will set if the boost pressure sensor signal is above the predicted range.
The boost pressure sensor responds to pressure changes in the intake manifold. This pressure is created by the turbocharger and changes with accelerator pedal position (APP) and engine speed. The engine control module (ECM) uses this information to assist in diagnosis of the barometric pressure (BARO) sensor and to provide engine overboost protection. The boost pressure sensor has a 5-volt reference circuit, a low reference circuit, and a signal circuit. The engine control module (ECM) supplies 5 volts to the boost pressure sensor on the 5-volt reference 2 circuit, and provides a ground on a low reference circuit. The boost pressure sensor provides a signal to the ECM on a signal circuit relative to the pressure changes. The ECM monitors the boost pressure sensor signal for voltage outside of the normal range. The ECM calculates a predicted value for the boost pressure sensor. The ECM then compares the predicted value to the actual signal.
Ezek alapján a MAP szenzorral van valami gond.....
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32145 Dátum:
2014.05.20 kedd, 17:36:00 »
Ilyenkor csak az adott porlasztot kell cserélni vagy az összeset?
Ha újra programozzák a porlasztókat ki kell szedni?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32146 Dátum:
2014.05.20 kedd, 17:43:50 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 17:36:00
Ilyenkor csak az adott porlasztot kell cserélni vagy az összeset?
Ha újra programozzák a porlasztókat ki kell szedni?
A legjobb a pcsúcsokat egyben cserélni. De ha kiméreted őket, és az egyik feltűnően rosszabb, mint a másik 3, és a másik 3 még tűréshatáron belül van, akkor lehet egyet is.
Programozáshoz nem kell kiszedni őket.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32147 Dátum:
2014.05.20 kedd, 17:52:07 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.19 hétfő, 22:25:23
Igen, ezt láttam, tetszik is. Viszont nekem valahogy el kellene adnom a sajátom, ő nem tudja beszámolni. Sajnos kereskedésben elég gyatra árat ígérnek egy 250.000 km-t futott autóra, 11 évesen.
Ne is várjàl sokat érte. Rakd fel a netre,lődd be az alsó 5árat és el fog menni. A kereskedő azért kereskedő,hogy haszna legyen rajta. Beveszi teszem azt 650ért és kirakja 850-900ért. Add el és vedd meg tuza kocsiját,az eléggé egyben van. Az ilyen 100-120ezer km-nek meg ne higyj,szerintem a Mikulásban se hiszel már,akkor ebben sem kéne
Naplózva
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32148 Dátum:
2014.05.20 kedd, 18:08:17 »
Tehát ha az 1 henger kopogás szenzor érték magas akkor tutira vehetem hogy pórlasztó?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32149 Dátum:
2014.05.20 kedd, 18:43:17 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.20 kedd, 18:08:17
Tehát ha az 1 henger kopogás szenzor érték magas akkor tutira vehetem hogy pórlasztó?
Sajnos viszonylag biztosan...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
636
637
638
639
640
641
642
[
643
]
644
645
646
647
648
649
650
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ