Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 01:34:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
638
639
640
641
642
643
644
[
645
]
646
647
648
649
650
651
652
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14513727 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32200 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 11:00:08 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.05.22 csütörtök, 10:10:09
Most volt valakinek ilyen, és ha jól emlékszem kuplungpedál-kapcsoló volt a hibás, nem mindig látta, hogy kinyomta.
A miénk is csinálja néha, de nem foglalkozom vele
És ez nálatok is időjárás függő?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32201 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 11:09:52 »
Idézetet írta: And667 - 2014.05.22 csütörtök, 11:00:08
És ez nálatok is időjárás függő?
Nem figyeltem meg különösebben, amikor előjön, akkor hümmögök egyet és megyek tovább
Párás levegő pl. lehet befolyásolja a kapcsolót.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32202 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 11:55:14 »
Idézetet írta: And667 - 2014.05.22 csütörtök, 11:00:08
És ez nálatok is időjárás függő?
visszatérve a generátorra, a generátor töltőfeszültsége se mellékes. Ezért javasolt a fordulatszám visszaesési hiba fennállásánál a feszültségmérés.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32203 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 12:24:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.22 csütörtök, 08:30:25
Ne, ne hivogass. Meg ne néezegess. Mindegyikben drogosnak fognak nézni!! Tikitakinak szólj és talira hozza...
Na...kaptam a gyógyszertárban 100ml-est és 50ml-est is. Nem néztek drogosnak, de mondták, hogy a 2T vérbe ne nyomjam!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32204 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 17:19:43 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.22 csütörtök, 09:02:42
2,5bar a diag szerint.overbostnál csak üzemanyagnyomást növel,turbót nem.még így is sok a levegő.....
a torque ingyenesével tudtam ma játszani(csak telefon volt nálam) és miután valósnak tűnő adatokat produkált az intake mezőben, meghajtottam az autót kicsit parton felfelé. 251kPa volt a max, de "sajnos" most nem tiltott le, így nem tudtam megfigyelni a bibit.
szépen mocorog az érték. egy pillanatkép:
Szted merre tapogatózzam még?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32205 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 20:08:15 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.22 csütörtök, 17:19:43
a torque ingyenesével tudtam ma játszani(csak telefon volt nálam) és miután valósnak tűnő adatokat produkált az intake mezőben, meghajtottam az autót kicsit parton felfelé. 251kPa volt a max, de "sajnos" most nem tiltott le, így nem tudtam megfigyelni a bibit.
szépen mocorog az érték. egy pillanatkép:
...
Szted merre tapogatózzam még?
A nők combjaik között!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32206 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 20:26:20 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.22 csütörtök, 17:19:43
a torque ingyenesével tudtam ma játszani(csak telefon volt nálam) és miután valósnak tűnő adatokat produkált az intake mezőben, meghajtottam az autót kicsit parton felfelé. 251kPa volt a max, de "sajnos" most nem tiltott le, így nem tudtam megfigyelni a bibit.
szépen mocorog az érték. egy pillanatkép:
[img width=337 height=600]http://gin.uw.hu/picture/torque.jpg[/img
Szted merre tapogatózzam még?
vajon a többi érték is olyan pontos, mint a 42 V ?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.22 csütörtök, 20:31:52 írta AndyA
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32207 Dátum:
2014.05.23 péntek, 06:35:48 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.22 csütörtök, 17:19:43
a torque ingyenesével tudtam ma játszani(csak telefon volt nálam) és miután valósnak tűnő adatokat produkált az intake mezőben, meghajtottam az autót kicsit parton felfelé. 251kPa volt a max, de "sajnos" most nem tiltott le, így nem tudtam megfigyelni a bibit.
szépen mocorog az érték. egy pillanatkép:
[img width=337 height=600]http://gin.uw.hu/picture/torque.jpg[/img
Szted merre tapogatózzam még?
maf kábelszakadás-kontakthiba....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.23 péntek, 07:37:20 írta AndyA
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32208 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:08:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.22 csütörtök, 20:26:20
vajon a többi érték is olyan pontos, mint a 42 V ?
Azokat figyelmen kívül hagytam. Bennem még az okozott csalódást, hogy ezt az intake értéket is csak a nyers adatok listájában találtam, máshol nem jelent meg.
(A lóvés verzióban ráadásul meg se moccant az érték, csak stagnált)
A végső következtetés mégis az, hogy ez akkor is szenzációs, hisz egy telefonnal és egy BT-s elm327-el turbónyomást mértem?!
Bo és Luke azt kiáltaná erre:
Yeeeee How!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32209 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:10:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.22 csütörtök, 20:08:15
A nők combjaik között!
Az nem olyan egyszerű, legutóbb bevittek ezért az örsre
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32210 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:11:33 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 08:08:53
Azokat figyelmen kívül hagytam. Bennem még az okozott csalódást, hogy ezt az intake értéket is csak a nyers adatok listájában találtam, máshol nem jelent meg.
(A lóvés verzióban ráadásul meg se moccant az érték, csak stagnált)
A végső következtetés mégis az, hogy ez akkor is szenzációs, hisz egy telefonnal és egy BT-s elm327-el turbónyomást mértem?!
Bo és Luke azt kiáltaná erre:
Yeeeee How!
laptop+elm327+ forscan.azzal diagolj!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32211 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:16:53 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 06:35:48
maf kábelszakadás-kontakthiba....
Arra nincs külön hibakód?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32212 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:18:25 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 08:11:33
laptop+elm327+ forscan.azzal diagolj!
Készülök arra is, csak a *** noti akksimmal 10 percem van az érdemi részre
Ebből kettő kell az op rendszer indulásához.
egyébként nekem is 1.5-ös ELM-nek írja ki a verzióját. kici kínai
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32213 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:20:00 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 06:35:48
maf kábelszakadás-kontakthiba....
OKOK.
Azért nem fura, hogy a tiltás /amikor épp van/ csak és kizárólag 3000 RPM-nél jelentkezik?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32214 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:22:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.23 péntek, 08:16:53
Arra nincs külön hibakód?
de,de a torque az mint halottnak a csók.....rendes diaggal lehet egyből meglenne....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32215 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:24:30 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 08:20:00
OKOK.
Azért nem fura, hogy a tiltás /amikor épp van/ csak és kizárólag 3000 RPM-nél jelentkezik?
lehet,hogy a turbó elektronikád dobja a vészüzemet.....ezért kell a rendes diag.vigyél hosszítót éd dugd a hálózatba a lapost,és diagolj úgy!komolyan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32216 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:30:06 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 08:24:30
lehet,hogy a turbó elektronikád dobja a vészüzemet.....ezért kell a rendes diag.vigyél hosszítót éd dugd a hálózatba a lapost,és diagolj úgy!komolyan!
akadna a geo?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32217 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:30:37 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 08:18:25
Készülök arra is, csak a *** noti akksimmal 10 percem van az érdemi részre
Ebből kettő kell az op rendszer indulásához.
egyébként nekem is 1.5-ös ELM-nek írja ki a verzióját. kici kínai
Akkor telefonon inkább a ForDTC-t használd....a diagnosztika topicban megtalálod a letöltéshez szükséges linket.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32218 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:40:55 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 08:30:06
akadna a geo?
ha az elktronika xarakik akkor még az is esélyes.de valamilyen szintig otthon is javítható az elektonyik.ha meg leveszed,meglehet nézni,hogy akad-e a geo.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32219 Dátum:
2014.05.23 péntek, 08:41:42 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 08:30:06
akadna a geo?
erre utalhat,hogy csak 3000körül tilt le.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32220 Dátum:
2014.05.23 péntek, 09:54:49 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 08:24:30
lehet,hogy a turbó elektronikád dobja a vészüzemet.....ezért kell a rendes diag.vigyél hosszítót éd dugd a hálózatba a lapost,és diagolj úgy!komolyan!
Ha menet közben akar diagolni, akkor jó hosszú hosszabbító kell majd neki
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32221 Dátum:
2014.05.23 péntek, 10:15:48 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.23 péntek, 08:30:37
Akkor telefonon inkább a ForDTC-t használd....a diagnosztika topicban megtalálod a letöltéshez szükséges linket.
Csekkolom, köszi a tippet!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32222 Dátum:
2014.05.23 péntek, 10:37:42 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 08:40:55
ha az elktronika xarakik akkor még az is esélyes.de valamilyen szintig otthon is javítható az elektonyik.ha meg leveszed,meglehet nézni,hogy akad-e a geo.
Ami a körülményekhez tartozik, hogy ez egy másik turbo, nem a gyári. Talán szeptember körül cseréltem ki és előtte én pucoltam meg. Akkor úgy tűnt, hogy szép csillogós és nem akad. Most visszakerestem és októberben írtam itt az ominózus hibakódról. Az azt jelentheti, hogy már akkor jelentkezhetett az "új" turbóval. Csak valszeg nem teszteltem akkor 3000 felett.
Egyik délután néztem az elektronika leakasztott rúdjával és mozgott az, bár ha nagyon lassan mozgattam, éreztem benne enyhe szaggatást. Illetve még az tűnt fel, hogy a turbó feletti hővédő lemez belül enyhén kormos volt ott, ahol a geo tengelye kijön az öntvényből.
Van ennek jelentősége?
Köszi!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32223 Dátum:
2014.05.23 péntek, 10:38:42 »
Idézetet írta: Domi - 2014.05.23 péntek, 09:54:49
Ha menet közben akar diagolni, akkor jó hosszú hosszabbító kell majd neki
néhány 30m-es sárga hosszabbítót összedugok
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32224 Dátum:
2014.05.23 péntek, 10:39:48 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 10:37:42
Ami a körülményekhez tartozik, hogy ez egy másik turbo, nem a gyári. Talán szeptember körül cseréltem ki és előtte én pucoltam meg. Akkor úgy tűnt, hogy szép csillogós és nem akad. Most visszakerestem és októberben írtam itt az ominózus hibakódról. Az azt jelentheti, hogy már akkor jelentkezhetett az "új" turbóval. Csak valszeg nem teszteltem akkor 3000 felett.
Egyik délután néztem az elektronika leakasztott rúdjával és mozgott az, bár ha nagyon lassan mozgattam, éreztem benne enyhe szaggatást. Illetve még az tűnt fel, hogy a turbó feletti hővédő lemez belül enyhén kormos volt ott, ahol a geo tengelye kijön az öntvényből.
Van ennek jelentősége?
Köszi!
Biztos van. Pl. siky kocsijában 305e van, neki is levettük ezt a hővédőt, és nem volt kormos sehol. Nem hiszem, hogy ott kormosnak kéne lennie.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32225 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:01:17 »
Idézetet írta: Domi - 2014.05.23 péntek, 10:39:48
Biztos van. Pl. siky kocsijában 305e van, neki is levettük ezt a hővédőt, és nem volt kormos sehol. Nem hiszem, hogy ott kormosnak kéne lennie.
Te ilyenekre figyeltél? Lehet, hogy kormos volt, csak az eső lemosta
Amúgy csak 303.199 km
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32226 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:06:15 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.23 péntek, 11:01:17
Te ilyenekre figyeltél? Lehet, hogy kormos volt, csak az eső lemosta
Amúgy csak 303.199 km
Mindig a részletek a fontosak
Az az eső meg kellett. Mint a meggymagos galambszar a kocsid tetejére
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32227 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:09:00 »
Idézetet írta: Domi - 2014.05.23 péntek, 11:06:15
Mindig a részletek a fontosak
Az az eső meg kellett. Mint a meggymagos galambszar a kocsid tetejére
Az hagyján, amikor napsütésben cseréltem a hátsó stabilizátorokat még a szerszámosládába is beleszart egy madár
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32228 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:11:11 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.23 péntek, 11:09:00
Az hagyján, amikor napsütésben cseréltem a hátsó stabilizátorokat még a szerszámosládába is beleszart egy madár
xar ügy.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32229 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:13:31 »
Idézetet írta: Domi - 2014.05.23 péntek, 09:54:49
Ha menet közben akar diagolni, akkor jó hosszú hosszabbító kell majd neki
a turbóelektonyik hiba valszeg benne lesz a tárolóba,nem kell hozzá aktív diag....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32230 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:13:45 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.23 péntek, 11:01:17
Te ilyenekre figyeltél?
Miért, te MÁSra figyeltél?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32231 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:14:23 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.23 péntek, 11:09:00
Az hagyján, amikor napsütésben cseréltem a hátsó stabilizátorokat még a szerszámosládába is beleszart egy madár
Mondom, szerelni csak esőben! Alapszabály.
Ja, és 3 számmal kisebb kabátban
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32232 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:15:16 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 10:37:42
Ami a körülményekhez tartozik, hogy ez egy másik turbo, nem a gyári. Talán szeptember körül cseréltem ki és előtte én pucoltam meg. Akkor úgy tűnt, hogy szép csillogós és nem akad. Most visszakerestem és októberben írtam itt az ominózus hibakódról. Az azt jelentheti, hogy már akkor jelentkezhetett az "új" turbóval. Csak valszeg nem teszteltem akkor 3000 felett.
Egyik délután néztem az elektronika leakasztott rúdjával és mozgott az, bár ha nagyon lassan mozgattam, éreztem benne enyhe szaggatást. Illetve még az tűnt fel, hogy a turbó feletti hővédő lemez belül enyhén kormos volt ott, ahol a geo tengelye kijön az öntvényből.
Van ennek jelentősége?
Köszi!
azért van az ott,mert már volt szétszedve a turbó,és az eredeti tomítés már nem zár tökéletesen.jelentősége nem sok.a turbónyomást nem befolyásolja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32233 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:16:23 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 11:13:31
a turbóelektonyik hiba valszeg benne lesz a tárolóba,nem kell hozzá aktív diag....
Ha a boost-os hibát olvasta, akkor azt miért nem?
összes egy, azaz 1db hibakód volt, az chargeres. (nem dodge)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32234 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:21:17 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 11:16:23
Ha a boost-os hibát olvasta, akkor azt miért nem?
összes egy, azaz 1db hibakód volt, az chargeres. (nem dodge)
de a torque az csak agysebészeknek való.(bocs,akinek nem inge ne vegye magára
)
rendes diaggal van ott még ahol az volt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabor.samoly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32235 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:49:26 »
Sziasztok!
Sikerült szemrevételeznem egy gépjárművet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_navi_digitklima_alufelni-7756410
A szemmel látható-tapintható részek kifogástalan állapotban vannak, belülről-kívülről egyaránt. Nem tudom hogy a megadott km mennyire valós, mindenesetre gyári szőnyeg van benne és kb ugyanannyira van elkopva, mint az enyém volt ennyi km-nél. Vagy 10-20 ezerrel többnél.
Érdeklődöm, hogy itt a fórumozók között akad-e olyan, aki bevállalná hogy eljön-megnézi, diag adatokat is, és elmondja a véleményét. Természetesen nem ingyen kérném. Nekem is van obd adapterem, és a torque nevű cuccal pár dolgot meg tudok nézni, de az adatok fele nekem semmit nem mond. Még a saját benzinesemnél sem, diesel-em még soha nem volt.
Szentmihályi út, Shell kút mellett. De a hirdetésben van térkép. Díjazást-időpontot emailben, telefonon, privát üzenetben is meg tudunk beszélni. Nem tudom hogy helyszínen mennyi mindent lehet felmérni, de elvinni egyeztetett időpontra be a városba valahova nekem is macera, és általában a kereskedőknek is, főleg ahol egyedül vannak.
(ha van már ilyen topic, akkor légyszi irányítsatok oda, nem találtam)
Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32236 Dátum:
2014.05.23 péntek, 11:59:41 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.23 péntek, 11:49:26
Sziasztok!
Sikerült szemrevételeznem egy gépjárművet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_navi_digitklima_alufelni-7756410
A szemmel látható-tapintható részek kifogástalan állapotban vannak, belülről-kívülről egyaránt. Nem tudom hogy a megadott km mennyire valós, mindenesetre gyári szőnyeg van benne és kb ugyanannyira van elkopva, mint az enyém volt ennyi km-nél. Vagy 10-20 ezerrel többnél.
Érdeklődöm, hogy itt a fórumozók között akad-e olyan, aki bevállalná hogy eljön-megnézi, diag adatokat is, és elmondja a véleményét. Természetesen nem ingyen kérném. Nekem is van obd adapterem, és a torque nevű cuccal pár dolgot meg tudok nézni, de az adatok fele nekem semmit nem mond. Még a saját benzinesemnél sem, diesel-em még soha nem volt.
Szentmihályi út, Shell kút mellett. De a hirdetésben van térkép. Díjazást-időpontot emailben, telefonon, privát üzenetben is meg tudunk beszélni. Nem tudom hogy helyszínen mennyi mindent lehet felmérni, de elvinni egyeztetett időpontra be a városba valahova nekem is macera, és általában a kereskedőknek is, főleg ahol egyedül vannak.
(ha van már ilyen topic, akkor légyszi irányítsatok oda, nem találtam)
Köszönöm!
A külső és belső állapota mindig feldobható. A legtöbb vevőt ez érdekli, ezt látja.....ehhez "ért". Szőnyeg semmiképp nem mérvadó a futásteljesítményben. Lehet cserélni, akár gyárira is, bontott...stb. Meg ha sokat mocorog az ember, sok a ki-be szállás, akkor jobban használódik. Ha csak megy folyamatosan, akkor annyira nem. Szóval indifferens, szerintem.
Persze fontos, de ez az első pont amit ha megfelel, jöhet a többi sokkal fontosabb állapot vizsgálat.
Amit a Torque-val meg tudsz nézni, hát az csak játék.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32237 Dátum:
2014.05.23 péntek, 12:00:54 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.23 péntek, 11:49:26
Sziasztok!
Sikerült szemrevételeznem egy gépjárművet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_navi_digitklima_alufelni-7756410
A szemmel látható-tapintható részek kifogástalan állapotban vannak, belülről-kívülről egyaránt. Nem tudom hogy a megadott km mennyire valós, mindenesetre gyári szőnyeg van benne és kb ugyanannyira van elkopva, mint az enyém volt ennyi km-nél. Vagy 10-20 ezerrel többnél.
Érdeklődöm, hogy itt a fórumozók között akad-e olyan, aki bevállalná hogy eljön-megnézi, diag adatokat is, és elmondja a véleményét. Természetesen nem ingyen kérném. Nekem is van obd adapterem, és a torque nevű cuccal pár dolgot meg tudok nézni, de az adatok fele nekem semmit nem mond. Még a saját benzinesemnél sem, diesel-em még soha nem volt.
Szentmihályi út, Shell kút mellett. De a hirdetésben van térkép. Díjazást-időpontot emailben, telefonon, privát üzenetben is meg tudunk beszélni. Nem tudom hogy helyszínen mennyi mindent lehet felmérni, de elvinni egyeztetett időpontra be a városba valahova nekem is macera, és általában a kereskedőknek is, főleg ahol egyedül vannak.
(ha van már ilyen topic, akkor légyszi irányítsatok oda, nem találtam)
Köszönöm!
Talán itt lenne jobb helyen (
http://mondeo.hu/index.php?topic=16.6350
) vagy MK3 általános.
Ez így ránézésre egy utolsó szériás fl1-esnek néz ki. A km lehet valós. Persze használt autónál ez mindig lutri, de így is 17,5e/év a km futása. Nem kötelesség szerű, hogy minden dízel 30-40e-t szaladjon egy évben. Ha vannak hozzá tankolási számlák, vagy egyéb, nehezen hamosítható dokumentumok (szervízkönyv már nem játszik), akkor meg lehet nézni, mennyire valós vagy sem.
Ha hasonló árban találsz fl2-eset, akkor lehet érdemesebb azt venni, mert ott pl. már kevésbé hajlamos az ajtók alja a rohadásra.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32238 Dátum:
2014.05.23 péntek, 12:06:47 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.23 péntek, 11:01:17
Te ilyenekre figyeltél? Lehet, hogy kormos volt, csak az eső lemosta
Amúgy csak 303.199 km
Arra figyelt, hogy nehogy koszos legyen a keze, ezért szúrta ki!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32239 Dátum:
2014.05.23 péntek, 12:08:14 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.23 péntek, 11:49:26
Sziasztok!
Sikerült szemrevételeznem egy gépjárművet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_navi_digitklima_alufelni-7756410
A szemmel látható-tapintható részek kifogástalan állapotban vannak, belülről-kívülről egyaránt. Nem tudom hogy a megadott km mennyire valós, mindenesetre gyári szőnyeg van benne és kb ugyanannyira van elkopva, mint az enyém volt ennyi km-nél. Vagy 10-20 ezerrel többnél.
Érdeklődöm, hogy itt a fórumozók között akad-e olyan, aki bevállalná hogy eljön-megnézi, diag adatokat is, és elmondja a véleményét. Természetesen nem ingyen kérném. Nekem is van obd adapterem, és a torque nevű cuccal pár dolgot meg tudok nézni, de az adatok fele nekem semmit nem mond. Még a saját benzinesemnél sem, diesel-em még soha nem volt.
Szentmihályi út, Shell kút mellett. De a hirdetésben van térkép. Díjazást-időpontot emailben, telefonon, privát üzenetben is meg tudunk beszélni. Nem tudom hogy helyszínen mennyi mindent lehet felmérni, de elvinni egyeztetett időpontra be a városba valahova nekem is macera, és általában a kereskedőknek is, főleg ahol egyedül vannak.
(ha van már ilyen topic, akkor légyszi irányítsatok oda, nem találtam)
Köszönöm!
Ambiente és digit klíma? Volt ilyen?
FL2-essel jobban járnál, lassan már téma ezeknél az autóknál is a rozsdásodás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32240 Dátum:
2014.05.23 péntek, 12:23:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.23 péntek, 12:08:14
Ambiente és digit klíma? Volt ilyen?
FL2-essel jobban járnál, lassan már téma ezeknél az autóknál is a rozsdásodás.
AndyA
2006-os szerinted nem FL2?
Ne vezesd félre.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32241 Dátum:
2014.05.23 péntek, 12:27:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.23 péntek, 12:23:54
2006-os szerinted nem FL2?
Ne vezesd félre.
Ebben a kocsiban semmi fl2-es nincs.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32242 Dátum:
2014.05.23 péntek, 12:29:22 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.23 péntek, 12:23:54
2006-os szerinted nem FL2?
Ne vezesd félre.
Hát ez az, 2006-os és mégis fl1-es...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32243 Dátum:
2014.05.23 péntek, 12:30:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.23 péntek, 12:29:22
Hát ez az, 2006-os és mégis fl1-es...
Hát nekem ez ellentmondásos, és emiatt már el is vetném mint lehetőséget.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gabor.samoly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32244 Dátum:
2014.05.23 péntek, 12:32:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.23 péntek, 12:29:22
Hát ez az, 2006-os és mégis fl1-es...
Nekem fl1-es van, mit kell figyelni, miben más egyáltalán az fl2? (todom, egyébként ez nem ebbe a topicba való)
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32245 Dátum:
2014.05.23 péntek, 13:00:19 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 11:21:17
de a torque az csak agysebészeknek való.(bocs,akinek nem inge ne vegye magára
)
rendes diaggal van ott még ahol az volt...
Az korábban nem a torque volt, hanem az fsuper. hibakód onnan van.
most a torque-ot turbónyomás miatt te.pe.lí.tettem
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32246 Dátum:
2014.05.23 péntek, 13:17:48 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.23 péntek, 12:32:02
Nekem fl1-es van, mit kell figyelni, miben más egyáltalán az fl2? (todom, egyébként ez nem ebbe a topicba való)
Pl.
http://mondeo.hu/index.php?topic=16.6350
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32247 Dátum:
2014.05.23 péntek, 13:21:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.23 péntek, 12:08:14
Ambiente és digit klíma? Volt ilyen?
FL2-essel jobban járnál, lassan már téma ezeknél az autóknál is a rozsdásodás.
AndyA
Volt...mindne FL-es digit klímás. Csak van belőle automata és manuális vezérlésű.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32248 Dátum:
2014.05.23 péntek, 13:49:19 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.23 péntek, 11:21:17
de a torque az csak agysebészeknek való.(bocs,akinek nem inge ne vegye magára
)
rendes diaggal van ott még ahol az volt...
kipróbáltam a parkolóban a ForDTC-t (köszi infót) és ez lett az eredménye:
A PCM modul által tárolt hibakódok:
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt. - ezt rendszeresen nyomja évek óta
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba - ezt is halogatom pár éve
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes - ez kuki
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben - mindenkinél ez van
P0191 - FRP érzékelő tartomány / teljesítőképesség - ne már, sztem ezt úgy csináltam, hogy aktív elm327 csatlakozással indítani akartam, de nem indult be
Nincs turbós kód..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32249 Dátum:
2014.05.23 péntek, 13:52:37 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.23 péntek, 13:49:19
kipróbáltam a parkolóban a ForDTC-t (köszi infót) és ez lett az eredménye:
A PCM modul által tárolt hibakódok:
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt. - ezt rendszeresen nyomja évek óta
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba - ezt is halogatom pár éve
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes - ez kuki
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben - mindenkinél ez van
P0191 - FRP érzékelő tartomány / teljesítőképesség - ne már, sztem ezt úgy csináltam, hogy aktív elm327 csatlakozással indítani akartam, de nem indult be
Nincs turbós kód..
Azt majd a forscannel fogsz találni.
A telefonos progik tényleg csak nagyon alap dolgokra jók....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
638
639
640
641
642
643
644
[
645
]
646
647
648
649
650
651
652
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ