Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:01:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 638 639 640 641 642 643 644 [645] 646 647 648 649 650 651 652 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14513344 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #32200 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 11:00:08 »

Most volt valakinek ilyen, és ha jól emlékszem kuplungpedál-kapcsoló volt a hibás, nem mindig látta, hogy kinyomta.
A miénk is csinálja néha, de nem foglalkozom vele   nyes
És ez nálatok is időjárás függő? Smiley
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32201 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 11:09:52 »

És ez nálatok is időjárás függő? Smiley

Nem figyeltem meg különösebben, amikor előjön, akkor hümmögök egyet és megyek tovább  vigyor3
Párás levegő pl. lehet befolyásolja a kapcsolót.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32202 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 11:55:14 »

És ez nálatok is időjárás függő? Smiley
visszatérve a generátorra, a generátor töltőfeszültsége se mellékes. Ezért javasolt a fordulatszám visszaesési hiba fennállásánál a feszültségmérés.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32203 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 12:24:05 »

Ne, ne hivogass. Meg ne néezegess. Mindegyikben drogosnak fognak nézni!! Tikitakinak szólj és talira hozza...

Na...kaptam a gyógyszertárban 100ml-est és 50ml-est is. Nem néztek drogosnak, de mondták, hogy a 2T vérbe ne nyomjam!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32204 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 17:19:43 »

2,5bar a diag szerint.overbostnál csak üzemanyagnyomást növel,turbót nem.még így is sok a levegő..... Wink
a torque ingyenesével tudtam ma játszani(csak telefon volt nálam) és miután valósnak tűnő adatokat produkált az intake mezőben, meghajtottam az autót kicsit parton felfelé. 251kPa volt a max, de "sajnos" most nem tiltott le, így nem tudtam megfigyelni a bibit.
szépen mocorog az érték. egy pillanatkép:


Szted merre tapogatózzam még?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32205 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 20:08:15 »

a torque ingyenesével tudtam ma játszani(csak telefon volt nálam) és miután valósnak tűnő adatokat produkált az intake mezőben, meghajtottam az autót kicsit parton felfelé. 251kPa volt a max, de "sajnos" most nem tiltott le, így nem tudtam megfigyelni a bibit.
szépen mocorog az érték. egy pillanatkép:
...

Szted merre tapogatózzam még?
A nők combjaik között!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32206 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 20:26:20 »

a torque ingyenesével tudtam ma játszani(csak telefon volt nálam) és miután valósnak tűnő adatokat produkált az intake mezőben, meghajtottam az autót kicsit parton felfelé. 251kPa volt a max, de "sajnos" most nem tiltott le, így nem tudtam megfigyelni a bibit.
szépen mocorog az érték. egy pillanatkép:
[img width=337 height=600]http://gin.uw.hu/picture/torque.jpg[/img

Szted merre tapogatózzam még?
vajon a többi érték is olyan pontos, mint a 42 V ?
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.22 csütörtök, 20:31:52 írta AndyA » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32207 Dátum: 2014.05.23 péntek, 06:35:48 »

a torque ingyenesével tudtam ma játszani(csak telefon volt nálam) és miután valósnak tűnő adatokat produkált az intake mezőben, meghajtottam az autót kicsit parton felfelé. 251kPa volt a max, de "sajnos" most nem tiltott le, így nem tudtam megfigyelni a bibit.
szépen mocorog az érték. egy pillanatkép:
[img width=337 height=600]http://gin.uw.hu/picture/torque.jpg[/img

Szted merre tapogatózzam még?
maf kábelszakadás-kontakthiba....
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.23 péntek, 07:37:20 írta AndyA » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32208 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:08:53 »

vajon a többi érték is olyan pontos, mint a 42 V ?
Azokat figyelmen kívül hagytam. Bennem még az okozott csalódást, hogy ezt az intake értéket is csak a nyers adatok listájában találtam, máshol nem jelent meg.
(A lóvés verzióban ráadásul meg se moccant az érték, csak stagnált)

A végső következtetés mégis az, hogy ez akkor is szenzációs, hisz egy telefonnal és egy BT-s elm327-el turbónyomást mértem?!

Bo és Luke azt kiáltaná erre:

Yeeeee How!   vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32209 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:10:26 »

A nők combjaik között!  Wink
Az nem olyan egyszerű, legutóbb bevittek ezért az örsre Cheesy
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32210 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:11:33 »

Azokat figyelmen kívül hagytam. Bennem még az okozott csalódást, hogy ezt az intake értéket is csak a nyers adatok listájában találtam, máshol nem jelent meg.
(A lóvés verzióban ráadásul meg se moccant az érték, csak stagnált)

A végső következtetés mégis az, hogy ez akkor is szenzációs, hisz egy telefonnal és egy BT-s elm327-el turbónyomást mértem?!

Bo és Luke azt kiáltaná erre:

Yeeeee How!   vigyor3
laptop+elm327+ forscan.azzal diagolj! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32211 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:16:53 »

maf kábelszakadás-kontakthiba....

Arra nincs külön hibakód?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32212 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:18:25 »

laptop+elm327+ forscan.azzal diagolj! Wink wave
Készülök arra is, csak a *** noti akksimmal 10 percem van az érdemi részre Smiley Ebből kettő kell az op rendszer indulásához. szomoru1

egyébként nekem is 1.5-ös ELM-nek írja ki a verzióját. kici kínai  hehe
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32213 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:20:00 »

maf kábelszakadás-kontakthiba....
OKOK.
Azért nem fura, hogy a tiltás /amikor épp van/ csak és kizárólag 3000 RPM-nél jelentkezik?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32214 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:22:44 »

Arra nincs külön hibakód?
de,de a torque az mint halottnak a csók.....rendes diaggal lehet egyből meglenne....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32215 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:24:30 »

OKOK.
Azért nem fura, hogy a tiltás /amikor épp van/ csak és kizárólag 3000 RPM-nél jelentkezik?
lehet,hogy a turbó elektronikád dobja a vészüzemet.....ezért kell a rendes diag.vigyél hosszítót éd dugd a hálózatba a lapost,és diagolj úgy!komolyan!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32216 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:30:06 »

lehet,hogy a turbó elektronikád dobja a vészüzemet.....ezért kell a rendes diag.vigyél hosszítót éd dugd a hálózatba a lapost,és diagolj úgy!komolyan!
akadna a geo?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32217 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:30:37 »

Készülök arra is, csak a *** noti akksimmal 10 percem van az érdemi részre Smiley Ebből kettő kell az op rendszer indulásához. szomoru1

egyébként nekem is 1.5-ös ELM-nek írja ki a verzióját. kici kínai  hehe

Akkor telefonon inkább a ForDTC-t használd....a diagnosztika topicban megtalálod a letöltéshez szükséges linket.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32218 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:40:55 »

akadna a geo?
ha az elktronika xarakik akkor még az is esélyes.de valamilyen szintig otthon is javítható az elektonyik.ha meg leveszed,meglehet nézni,hogy akad-e a geo.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32219 Dátum: 2014.05.23 péntek, 08:41:42 »

akadna a geo?
erre utalhat,hogy csak 3000körül tilt le..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32220 Dátum: 2014.05.23 péntek, 09:54:49 »

lehet,hogy a turbó elektronikád dobja a vészüzemet.....ezért kell a rendes diag.vigyél hosszítót éd dugd a hálózatba a lapost,és diagolj úgy!komolyan!
Ha menet közben akar diagolni, akkor jó hosszú hosszabbító kell majd neki  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32221 Dátum: 2014.05.23 péntek, 10:15:48 »

Akkor telefonon inkább a ForDTC-t használd....a diagnosztika topicban megtalálod a letöltéshez szükséges linket.  
Csekkolom, köszi a tippet! wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32222 Dátum: 2014.05.23 péntek, 10:37:42 »

ha az elktronika xarakik akkor még az is esélyes.de valamilyen szintig otthon is javítható az elektonyik.ha meg leveszed,meglehet nézni,hogy akad-e a geo.
Ami a körülményekhez tartozik, hogy ez egy másik turbo, nem a gyári. Talán szeptember körül cseréltem ki és előtte én pucoltam meg. Akkor úgy tűnt, hogy szép csillogós és nem akad. Most visszakerestem és októberben írtam itt az ominózus hibakódról. Az azt jelentheti, hogy már akkor jelentkezhetett az "új" turbóval. Csak valszeg nem teszteltem akkor 3000 felett.

Egyik délután néztem az elektronika leakasztott rúdjával és mozgott az, bár ha nagyon lassan mozgattam, éreztem benne enyhe szaggatást. Illetve még az tűnt fel, hogy a turbó feletti hővédő lemez belül enyhén kormos volt ott, ahol a geo tengelye kijön az öntvényből.
Van ennek jelentősége?
Köszi!  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32223 Dátum: 2014.05.23 péntek, 10:38:42 »

Ha menet közben akar diagolni, akkor jó hosszú hosszabbító kell majd neki  nyes
néhány 30m-es sárga hosszabbítót összedugok  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32224 Dátum: 2014.05.23 péntek, 10:39:48 »

Ami a körülményekhez tartozik, hogy ez egy másik turbo, nem a gyári. Talán szeptember körül cseréltem ki és előtte én pucoltam meg. Akkor úgy tűnt, hogy szép csillogós és nem akad. Most visszakerestem és októberben írtam itt az ominózus hibakódról. Az azt jelentheti, hogy már akkor jelentkezhetett az "új" turbóval. Csak valszeg nem teszteltem akkor 3000 felett.

Egyik délután néztem az elektronika leakasztott rúdjával és mozgott az, bár ha nagyon lassan mozgattam, éreztem benne enyhe szaggatást. Illetve még az tűnt fel, hogy a turbó feletti hővédő lemez belül enyhén kormos volt ott, ahol a geo tengelye kijön az öntvényből.
Van ennek jelentősége?
Köszi!  wave
Biztos van. Pl. siky kocsijában 305e van, neki is levettük ezt a hővédőt, és nem volt kormos sehol. Nem hiszem, hogy ott kormosnak kéne lennie.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32225 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:01:17 »

Biztos van. Pl. siky kocsijában 305e van, neki is levettük ezt a hővédőt, és nem volt kormos sehol. Nem hiszem, hogy ott kormosnak kéne lennie.
Te ilyenekre figyeltél? Lehet, hogy kormos volt, csak az eső lemosta  hehe
Amúgy csak 303.199 km
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32226 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:06:15 »

Te ilyenekre figyeltél? Lehet, hogy kormos volt, csak az eső lemosta  hehe
Amúgy csak 303.199 km
Mindig a részletek a fontosak  Wink
Az az eső meg kellett. Mint a meggymagos galambszar a kocsid tetejére  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32227 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:09:00 »

Mindig a részletek a fontosak  Wink
Az az eső meg kellett. Mint a meggymagos galambszar a kocsid tetejére  eplus2
Az hagyján, amikor napsütésben cseréltem a hátsó stabilizátorokat még a szerszámosládába is beleszart egy madár   falbav hehe
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32228 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:11:11 »

Az hagyján, amikor napsütésben cseréltem a hátsó stabilizátorokat még a szerszámosládába is beleszart egy madár   falbav hehe

 2funny  taps  xar ügy.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32229 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:13:31 »

Ha menet közben akar diagolni, akkor jó hosszú hosszabbító kell majd neki  nyes
a turbóelektonyik hiba valszeg benne lesz a tárolóba,nem kell hozzá aktív diag.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32230 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:13:45 »

Te ilyenekre figyeltél?

Miért, te MÁSra figyeltél?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32231 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:14:23 »

Az hagyján, amikor napsütésben cseréltem a hátsó stabilizátorokat még a szerszámosládába is beleszart egy madár   falbav hehe
taps Mondom, szerelni csak esőben! Alapszabály.

Ja, és 3 számmal kisebb kabátban  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32232 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:15:16 »

Ami a körülményekhez tartozik, hogy ez egy másik turbo, nem a gyári. Talán szeptember körül cseréltem ki és előtte én pucoltam meg. Akkor úgy tűnt, hogy szép csillogós és nem akad. Most visszakerestem és októberben írtam itt az ominózus hibakódról. Az azt jelentheti, hogy már akkor jelentkezhetett az "új" turbóval. Csak valszeg nem teszteltem akkor 3000 felett.

Egyik délután néztem az elektronika leakasztott rúdjával és mozgott az, bár ha nagyon lassan mozgattam, éreztem benne enyhe szaggatást. Illetve még az tűnt fel, hogy a turbó feletti hővédő lemez belül enyhén kormos volt ott, ahol a geo tengelye kijön az öntvényből.
Van ennek jelentősége?
Köszi!  wave
azért van az ott,mert már volt szétszedve a turbó,és az eredeti tomítés már nem zár tökéletesen.jelentősége nem sok.a turbónyomást nem befolyásolja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32233 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:16:23 »

a turbóelektonyik hiba valszeg benne lesz a tárolóba,nem kell hozzá aktív diag.... Cheesy
Ha a boost-os hibát olvasta, akkor azt miért nem?

összes egy, azaz 1db hibakód volt, az chargeres. (nem dodge)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32234 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:21:17 »

Ha a boost-os hibát olvasta, akkor azt miért nem?

összes egy, azaz 1db hibakód volt, az chargeres. (nem dodge)
de a torque az csak agysebészeknek való.(bocs,akinek nem inge ne vegye magára  Cheesy )

rendes diaggal van ott még ahol az volt... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #32235 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:49:26 »

Sziasztok!

Sikerült szemrevételeznem egy gépjárművet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_navi_digitklima_alufelni-7756410

A szemmel látható-tapintható részek kifogástalan állapotban vannak, belülről-kívülről egyaránt. Nem tudom hogy a megadott km mennyire valós, mindenesetre gyári szőnyeg van benne és kb ugyanannyira van elkopva, mint az enyém volt ennyi km-nél. Vagy 10-20 ezerrel többnél.

Érdeklődöm, hogy itt a fórumozók között akad-e olyan, aki bevállalná hogy eljön-megnézi, diag adatokat is, és elmondja a véleményét. Természetesen nem ingyen kérném. Nekem is van obd adapterem, és a torque nevű cuccal pár dolgot meg tudok nézni, de az adatok fele nekem semmit nem mond. Még a saját benzinesemnél sem, diesel-em még soha nem volt.

Szentmihályi út, Shell kút mellett. De a hirdetésben van térkép. Díjazást-időpontot emailben, telefonon, privát üzenetben is meg tudunk beszélni. Nem tudom hogy helyszínen mennyi mindent lehet felmérni, de elvinni egyeztetett időpontra be a városba valahova nekem is macera, és általában a kereskedőknek is, főleg ahol egyedül vannak.

(ha van már ilyen topic, akkor légyszi irányítsatok oda, nem találtam)

Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32236 Dátum: 2014.05.23 péntek, 11:59:41 »

Sziasztok!

Sikerült szemrevételeznem egy gépjárművet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_navi_digitklima_alufelni-7756410

A szemmel látható-tapintható részek kifogástalan állapotban vannak, belülről-kívülről egyaránt. Nem tudom hogy a megadott km mennyire valós, mindenesetre gyári szőnyeg van benne és kb ugyanannyira van elkopva, mint az enyém volt ennyi km-nél. Vagy 10-20 ezerrel többnél.

Érdeklődöm, hogy itt a fórumozók között akad-e olyan, aki bevállalná hogy eljön-megnézi, diag adatokat is, és elmondja a véleményét. Természetesen nem ingyen kérném. Nekem is van obd adapterem, és a torque nevű cuccal pár dolgot meg tudok nézni, de az adatok fele nekem semmit nem mond. Még a saját benzinesemnél sem, diesel-em még soha nem volt.

Szentmihályi út, Shell kút mellett. De a hirdetésben van térkép. Díjazást-időpontot emailben, telefonon, privát üzenetben is meg tudunk beszélni. Nem tudom hogy helyszínen mennyi mindent lehet felmérni, de elvinni egyeztetett időpontra be a városba valahova nekem is macera, és általában a kereskedőknek is, főleg ahol egyedül vannak.

(ha van már ilyen topic, akkor légyszi irányítsatok oda, nem találtam)

Köszönöm!

A külső és belső állapota mindig feldobható. A legtöbb vevőt ez érdekli, ezt látja.....ehhez "ért". Szőnyeg semmiképp nem mérvadó a futásteljesítményben. Lehet cserélni, akár gyárira is, bontott...stb. Meg ha sokat mocorog az ember, sok a ki-be szállás, akkor jobban használódik. Ha csak megy folyamatosan, akkor annyira nem. Szóval indifferens, szerintem.
Persze fontos, de ez az első pont amit ha megfelel, jöhet a többi sokkal fontosabb állapot vizsgálat.
Amit a Torque-val meg tudsz nézni, hát az csak játék.....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32237 Dátum: 2014.05.23 péntek, 12:00:54 »

Sziasztok!

Sikerült szemrevételeznem egy gépjárművet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_navi_digitklima_alufelni-7756410

A szemmel látható-tapintható részek kifogástalan állapotban vannak, belülről-kívülről egyaránt. Nem tudom hogy a megadott km mennyire valós, mindenesetre gyári szőnyeg van benne és kb ugyanannyira van elkopva, mint az enyém volt ennyi km-nél. Vagy 10-20 ezerrel többnél.

Érdeklődöm, hogy itt a fórumozók között akad-e olyan, aki bevállalná hogy eljön-megnézi, diag adatokat is, és elmondja a véleményét. Természetesen nem ingyen kérném. Nekem is van obd adapterem, és a torque nevű cuccal pár dolgot meg tudok nézni, de az adatok fele nekem semmit nem mond. Még a saját benzinesemnél sem, diesel-em még soha nem volt.

Szentmihályi út, Shell kút mellett. De a hirdetésben van térkép. Díjazást-időpontot emailben, telefonon, privát üzenetben is meg tudunk beszélni. Nem tudom hogy helyszínen mennyi mindent lehet felmérni, de elvinni egyeztetett időpontra be a városba valahova nekem is macera, és általában a kereskedőknek is, főleg ahol egyedül vannak.

(ha van már ilyen topic, akkor légyszi irányítsatok oda, nem találtam)

Köszönöm!
Talán itt lenne jobb helyen ( http://mondeo.hu/index.php?topic=16.6350 ) vagy MK3 általános.

Ez így ránézésre egy utolsó szériás fl1-esnek néz ki. A km lehet valós. Persze használt autónál ez mindig lutri, de így is 17,5e/év a km futása. Nem kötelesség szerű, hogy minden dízel 30-40e-t szaladjon egy évben. Ha vannak hozzá tankolási számlák, vagy egyéb, nehezen hamosítható dokumentumok (szervízkönyv már nem játszik), akkor meg lehet nézni, mennyire valós vagy sem.
Ha hasonló árban találsz fl2-eset, akkor lehet érdemesebb azt venni, mert ott pl. már kevésbé hajlamos az ajtók alja a rohadásra.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32238 Dátum: 2014.05.23 péntek, 12:06:47 »

Te ilyenekre figyeltél? Lehet, hogy kormos volt, csak az eső lemosta  hehe
Amúgy csak 303.199 km
Arra figyelt, hogy nehogy koszos legyen a keze, ezért szúrta ki!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #32239 Dátum: 2014.05.23 péntek, 12:08:14 »

Sziasztok!

Sikerült szemrevételeznem egy gépjárművet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente_navi_digitklima_alufelni-7756410

A szemmel látható-tapintható részek kifogástalan állapotban vannak, belülről-kívülről egyaránt. Nem tudom hogy a megadott km mennyire valós, mindenesetre gyári szőnyeg van benne és kb ugyanannyira van elkopva, mint az enyém volt ennyi km-nél. Vagy 10-20 ezerrel többnél.

Érdeklődöm, hogy itt a fórumozók között akad-e olyan, aki bevállalná hogy eljön-megnézi, diag adatokat is, és elmondja a véleményét. Természetesen nem ingyen kérném. Nekem is van obd adapterem, és a torque nevű cuccal pár dolgot meg tudok nézni, de az adatok fele nekem semmit nem mond. Még a saját benzinesemnél sem, diesel-em még soha nem volt.

Szentmihályi út, Shell kút mellett. De a hirdetésben van térkép. Díjazást-időpontot emailben, telefonon, privát üzenetben is meg tudunk beszélni. Nem tudom hogy helyszínen mennyi mindent lehet felmérni, de elvinni egyeztetett időpontra be a városba valahova nekem is macera, és általában a kereskedőknek is, főleg ahol egyedül vannak.

(ha van már ilyen topic, akkor légyszi irányítsatok oda, nem találtam)

Köszönöm!

Ambiente és digit klíma? Volt ilyen?

FL2-essel jobban járnál, lassan már téma ezeknél az autóknál is a rozsdásodás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32240 Dátum: 2014.05.23 péntek, 12:23:54 »

Ambiente és digit klíma? Volt ilyen?

FL2-essel jobban járnál, lassan már téma ezeknél az autóknál is a rozsdásodás.

AndyA
2006-os szerinted nem FL2?  Cheesy Ne vezesd félre.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32241 Dátum: 2014.05.23 péntek, 12:27:02 »

2006-os szerinted nem FL2?  Cheesy Ne vezesd félre.  Wink
Ebben a kocsiban semmi fl2-es nincs.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32242 Dátum: 2014.05.23 péntek, 12:29:22 »

2006-os szerinted nem FL2?  Cheesy Ne vezesd félre.  Wink

Hát ez az, 2006-os és mégis fl1-es...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32243 Dátum: 2014.05.23 péntek, 12:30:49 »

Hát ez az, 2006-os és mégis fl1-es...
Hát nekem ez ellentmondásos, és emiatt már el is vetném mint lehetőséget.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #32244 Dátum: 2014.05.23 péntek, 12:32:02 »

Hát ez az, 2006-os és mégis fl1-es...

Nekem fl1-es van, mit kell figyelni, miben más egyáltalán az fl2? (todom, egyébként ez nem ebbe a topicba való)
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32245 Dátum: 2014.05.23 péntek, 13:00:19 »

de a torque az csak agysebészeknek való.(bocs,akinek nem inge ne vegye magára  Cheesy )

rendes diaggal van ott még ahol az volt... nyes

Az korábban nem a torque volt, hanem az fsuper. hibakód onnan van.
most a torque-ot turbónyomás miatt te.pe.lí.tettem Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32246 Dátum: 2014.05.23 péntek, 13:17:48 »

Nekem fl1-es van, mit kell figyelni, miben más egyáltalán az fl2? (todom, egyébként ez nem ebbe a topicba való)
Pl. http://mondeo.hu/index.php?topic=16.6350
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32247 Dátum: 2014.05.23 péntek, 13:21:43 »

Ambiente és digit klíma? Volt ilyen?

FL2-essel jobban járnál, lassan már téma ezeknél az autóknál is a rozsdásodás.

AndyA

Volt...mindne FL-es digit klímás.  Csak van belőle automata és manuális vezérlésű.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32248 Dátum: 2014.05.23 péntek, 13:49:19 »

de a torque az csak agysebészeknek való.(bocs,akinek nem inge ne vegye magára  Cheesy )

rendes diaggal van ott még ahol az volt... nyes
kipróbáltam a parkolóban a ForDTC-t (köszi infót) és ez lett az eredménye:
A PCM modul által tárolt hibakódok:
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt.   - ezt rendszeresen nyomja évek óta Smiley
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba                   - ezt is halogatom pár éve
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes  - ez kuki
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben              - mindenkinél ez van  Grin
P0191 - FRP érzékelő tartomány / teljesítőképesség                            - ne már, sztem ezt úgy csináltam, hogy aktív elm327 csatlakozással indítani akartam, de nem indult be  taps


Nincs turbós kód..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32249 Dátum: 2014.05.23 péntek, 13:52:37 »

kipróbáltam a parkolóban a ForDTC-t (köszi infót) és ez lett az eredménye:
A PCM modul által tárolt hibakódok:
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt.   - ezt rendszeresen nyomja évek óta Smiley
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba                   - ezt is halogatom pár éve
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes  - ez kuki
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben              - mindenkinél ez van  Grin
P0191 - FRP érzékelő tartomány / teljesítőképesség                            - ne már, sztem ezt úgy csináltam, hogy aktív elm327 csatlakozással indítani akartam, de nem indult be  taps


Nincs turbós kód..

Azt majd a forscannel fogsz találni.  vigyor3  A telefonos progik tényleg csak nagyon alap dolgokra jók....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 638 639 640 641 642 643 644 [645] 646 647 648 649 650 651 652 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.