Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:50:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 642 643 644 645 646 647 648 [649] 650 651 652 653 654 655 656 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684884 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32400 Dátum: 2014.05.28 szerda, 09:47:45 »

Ékszíj nincs a Mondeoban. Hosszbordás szíj van. Smiley

Melyik cicereg? A kis szíjkör a motor és a váltó találkozása fölött van, ott nem nagy ügy a csere (plusz egy passzos méretű golyóscsapágy beépítése a gyári görgő helyett, és örök élet, meg egy nap).

A nagy szíjkör a generátornál van az autó jobb oldalánál, rögvest a motor és a sárvédő közötti pár centis résben. Kész öröm szerelni...  falbav falbav

AndyA


A hosszbordás is ékszíj!  Sok kisebb ékszíj egymás mellett, ugyanúgy ÉK elven működik.  vigyor3
Amúgy tényleg nincs a motorban, hanem a motoron kívül van!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32401 Dátum: 2014.05.28 szerda, 09:57:48 »


A hosszbordás is ékszíj!  Sok kisebb ékszíj egymás mellett, ugyanúgy ÉK elven működik.  vigyor3
Amúgy tényleg nincs a motorban, hanem a motoron kívül van!  eplus2

Vááááááááááááááááá  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32402 Dátum: 2014.05.28 szerda, 10:03:32 »

Vááááááááááááááááá  laugh

Mi van, jogász úr, nem bírja, ha a saját módszereit mások alkalmazzák?

Szőrszál és az ő hasogatása effekt? eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32403 Dátum: 2014.05.28 szerda, 10:03:43 »

Sziasztok!

Az ékszíjat mennyire bonyolult kicserélni a motorban?Ki kell-e venni hozzá a motort a könnyebb hozzáférhetőség miatt,vagy meg tudják oldani anélkül is?
Csak azért kérdezem,hogy ha elvinném egy szerelőhöz,kb. milyen összegre számítsak?
Annyi a gondom,hogy alapjáraton hallatszik,hogy folyamatosan ciripel,bár még nem feltűnő.A motor leállításánál lehet inkább jobban hallani a nyikorgást.
Nemtudom házilag lehet-e valamit buherálni vele,vagy csak csere...
házilag is szerelhető.de a mocit ne vedd ki! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32404 Dátum: 2014.05.28 szerda, 10:08:26 »

Mi van, jogász úr, nem bírja, ha a saját módszereit mások alkalmazzák?

Szőrszál és az ő hasogatása effekt? eplus2

AndyA

Úgy van!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #32405 Dátum: 2014.05.28 szerda, 14:23:10 »

sziasztok,megtudná e mondani nekem valaki hogy mi a cikkszáma a gyári üzemanyagszűrönek ,diesel,2003,2.0 ?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32406 Dátum: 2014.05.28 szerda, 15:20:44 »

sziasztok,megtudná e mondani nekem valaki hogy mi a cikkszáma a gyári üzemanyagszűrönek ,diesel,2003,2.0 ?
Én nem. A Bosch-t nyugodtan megveheted, mert az a gyári és a cikkszámuk (amit ugye nem tudok) is megeggyezik, csak olcsóbb pár ezerrel.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32407 Dátum: 2014.05.28 szerda, 16:01:56 »

sziasztok,megtudná e mondani nekem valaki hogy mi a cikkszáma a gyári üzemanyagszűrönek ,diesel,2003,2.0 ?
3S71 9155 B1A
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #32408 Dátum: 2014.05.28 szerda, 20:01:53 »

Köszönöm a válaszokat!

Én úgy hallom,hogy a generátor felöli szíj nyikorog,tehát a nagyobb,amelyiket ezek szerint bonyolultabb szerelni.Miért is ne?
Azért megnyugtató,hogy talán nem kell vagyonokat rá költeni.

De ha már a költségekről van szó,egy másik dolgot is megkérdeznék: a kartergáz szűrő is cserére szorul.Már régebb óta esedékes,de annak az ára tényleg húzós,ezért  csak halasztgatom.Sajnos csak egyben lehet cserélni,mivel egy darab az egész.
Az nagyon gáz,ha sokáig eltömődött szűrővel hajtom a kocsit?
Esetleg ha valakinek már volt ilyen cseréje,tudna mondani árat?

Köszönöm

Laci
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32409 Dátum: 2014.05.28 szerda, 20:49:13 »

Én nem. A Bosch-t nyugodtan megveheted, mert az a gyári és a cikkszámuk (amit ugye nem tudok) is megeggyezik, csak olcsóbb pár ezerrel.  wave

Én most vettem a Nagyautótól gyárit, 8-9e ft körül volt.
Naplózva
capuccino62
Vendég
« Új hozzászólás #32410 Dátum: 2014.05.28 szerda, 22:16:13 »

Sziasztok. Tudna valaki segíteni: alapjáraton remeg a motor és hidegen füstöl..


Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32411 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 07:29:17 »

Szerviz, szakműhely tud segíteni.

Autó adatai - aláírásba
Helyzeted - lakhely
.
.
.
.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #32412 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 08:00:20 »

Sziasztok!

Ma volt időm kicsit foglalkozni az autóval, feszültséget mértem. Akksiban a feszültség 12.4V körül (előtte 3.5 nap állás) gyújtást ráadva 11.4, indításnál 11.0ig csökkent csak le, pöccre indult az autó. Indítás után 14.3-14.4, fél perc elteltével 14.4 maradt stabilan, ha ráadtam a nagy fogyasztókat, akkor sem ment 14.3 alá, sőt szinte egy mp-en belül visszaállt 14.4-re.
Viszont!
Menet közben, mikor kikapcsoltam a hátsóablak fűtést, akkor jó pár másodpercig 14.7 volt a fesz és csak lassan esett vissza 14.4-re. Ezt alapjáraton megismételve szintén megcsinálta.

Ez normális jelenség, és keressem tovább a hibát (a fordulatszám fennakadásos téma)vagy készüljek generátor cserére/javításra?

Köszi a választ előre is.

Üdv:
Andor
Majd leírják, akikkel előfordult, de a generátor hibája, meg a testkábel kontakhibája szokott ilyen jelenségeket okozni!
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32413 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 08:19:42 »


Helyzeted
.
.
.
.

Tutti, hogy nem a lakhelyre gondoltál.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32414 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 08:25:49 »

Sziasztok!

Ma volt időm kicsit foglalkozni az autóval, feszültséget mértem. Akksiban a feszültség 12.4V körül (előtte 3.5 nap állás) gyújtást ráadva 11.4, indításnál 11.0ig csökkent csak le, pöccre indult az autó. Indítás után 14.3-14.4, fél perc elteltével 14.4 maradt stabilan, ha ráadtam a nagy fogyasztókat, akkor sem ment 14.3 alá, sőt szinte egy mp-en belül visszaállt 14.4-re.
Viszont!
Menet közben, mikor kikapcsoltam a hátsóablak fűtést, akkor jó pár másodpercig 14.7 volt a fesz és csak lassan esett vissza 14.4-re. Ezt alapjáraton megismételve szintén megcsinálta.

Ez normális jelenség, és keressem tovább a hibát (a fordulatszám fennakadásos téma)vagy készüljek generátor cserére/javításra?

Köszi a választ előre is.

Üdv:
Andor

Ha fogyasztókkal is 14 fölött van a töltés, szerintem az tök normális. Szerintem ez nem generátor hiba. Ott valami más lesz a grimbusz. Hogy mi, azt nem tudom.
Naplózva
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #32415 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 08:30:26 »

A 14.7  nem túl sok?

A másik lehetőség, amire a srácok tippeltek a generátor vagy testkábel hiba mellett, hogy a kuplungpedál kapcsolója nem mindig érzékel. De ma reggel pl. hibátlanul működött. Megyek ma Siófokra meg vissza Pestre, kíváncsi leszek, hogy mit fog mutatni a rendszer.

Ha fogyasztókkal is 14 fölött van a töltés, szerintem az tök normális. Szerintem ez nem generátor hiba. Ott valami más lesz a grimbusz. Hogy mi, azt nem tudom.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32416 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 08:32:19 »

A 14.7  nem túl sok?

A másik lehetőség, amire a srácok tippeltek a generátor vagy testkábel hiba mellett, hogy a kuplungpedál kapcsolója nem mindig érzékel. De ma reggel pl. hibátlanul működött. Megyek ma Siófokra meg vissza Pestre, kíváncsi leszek, hogy mit fog mutatni a rendszer.


Az még nem zárja ki, hogy nem rossz. Ha csak érintkezési problémája van (mi más baja lehetne), akkor egyszer érintkezik rendesen, egyszer nem. Ez egy kb 4-5e ft-os alkatrész.
Naplózva
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #32417 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 08:40:27 »

Igazad van, de a  generátorra is gyanakodtak, sőt főleg arra, és azt egyszerűbb nekem házilag ellenőrizni, mint a pedálkapcsolót. Igazából örülnék is, ha a pedálkapcsoló lenne a ludas, mert akkor menne bele a tempomat, ahhoz meg ha jól tudom úgy is kell másik pedálkapcsoló.
 Smiley
Az még nem zárja ki, hogy nem rossz. Ha csak érintkezési problémája van (mi más baja lehetne), akkor egyszer érintkezik rendesen, egyszer nem. Ez egy kb 4-5e ft-os alkatrész.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #32418 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 08:48:07 »

Sziasztok!

Ma volt időm kicsit foglalkozni az autóval, feszültséget mértem. Akksiban a feszültség 12.4V körül (előtte 3.5 nap állás) gyújtást ráadva 11.4, indításnál 11.0ig csökkent csak le, pöccre indult az autó. Indítás után 14.3-14.4, fél perc elteltével 14.4 maradt stabilan, ha ráadtam a nagy fogyasztókat, akkor sem ment 14.3 alá, sőt szinte egy mp-en belül visszaállt 14.4-re.
Viszont!
Menet közben, mikor kikapcsoltam a hátsóablak fűtést, akkor jó pár másodpercig 14.7 volt a fesz és csak lassan esett vissza 14.4-re. Ezt alapjáraton megismételve szintén megcsinálta.

Ez normális jelenség, és keressem tovább a hibát (a fordulatszám fennakadásos téma)vagy készüljek generátor cserére/javításra?

Köszi a választ előre is.

Üdv:
Andor
az akksit méresd meg terhelő villával
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32419 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 08:50:53 »

Igazad van, de a  generátorra is gyanakodtak, sőt főleg arra, és azt egyszerűbb nekem házilag ellenőrizni, mint a pedálkapcsolót. Igazából örülnék is, ha a pedálkapcsoló lenne a ludas, mert akkor menne bele a tempomat, ahhoz meg ha jól tudom úgy is kell másik pedálkapcsoló.
 Smiley

Nem feltétlen kell másik a tempomatosításhoz, ha eleve ki van építve. (valamelyik be van eleve vezetékelve). A FAQ-ban találsz róla leírást képekkel, hogy mit kell nézni. Amúgy a kuplungnál a tempomatos kapcsoló piros. Ha mégis cserélni kell, akkor olyat kell venned.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #32420 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 13:42:40 »

Holtponti jeladó....jelenleg annyit tudok tré ha nem müxik
Kéne kis help,hogy  veztengelyen  van ?/ keresésre többféle is feljött /...esetleg kép
Egy kis eligazitást szivesen vennék...köszi. /nincs hibám,de ilyen banális dolog miatt nem szivesen aludnék máshol/.

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32421 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 22:51:27 »

Holtponti jeladó....jelenleg annyit tudok tré ha nem müxik
Kéne kis help,hogy  veztengelyen  van ?/ keresésre többféle is feljött /...esetleg kép
Egy kis eligazitást szivesen vennék...köszi. /nincs hibám,de ilyen banális dolog miatt nem szivesen aludnék máshol/.


ha szembe állsz a motorral akkor jobb szélén a szívósor alatt találod.megy rá 3 vezeték és ott van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #32422 Dátum: 2014.05.31 szombat, 08:56:19 »

ha szembe állsz a motorral akkor jobb szélén a szívósor alatt találod.megy rá 3 vezeték és ott van.
Köszi,megkeresen.Tegnap megtudtam,kb minden autoban van ilyen rémisztő alkatrész. smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #32423 Dátum: 2014.05.31 szombat, 13:01:23 »

Sziasztok!

Turbónyomásnál mi a megfelelő max. érték kPa-ban?
Valamint a légtömeg érték is érdekelne min.-max-ig (mg-ban)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32424 Dátum: 2014.05.31 szombat, 13:04:51 »

Sziasztok!

Turbónyomásnál mi a megfelelő max. érték kPa-ban?
Valamint a légtömeg érték is érdekelne min.-max-ig (mg-ban)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Tamás
250 kPa körül kell lennie
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32425 Dátum: 2014.05.31 szombat, 13:23:02 »

Bocs, hogy megint előhozakodok az üzemanyagrendszerproblémával, de most már kiderült,hogy nem a porlasztócsúcsokkal van a gond hanem valószínüleg a nagynyomású szivattyúval , csak az a kérdés hogy mi mert ahhoz be kell vizsgáltatni ami pénzbe kerül(25400) így patt helyzet van, mert lehet hogy a bevizsgálás helyett felújítattam volna akkor a bevizsgálás összegét megspórolom.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32426 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:06:17 »

250 kPa körül kell lennie
x1000 vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32427 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:16:49 »

x1000 vigyor3

2500 bar?  Ejha....... ez durva!  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32428 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:17:45 »

2500 bar?  Ejha....... ez durva!  Shocked
gyogyó.a diag 250000kpa-t mér....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32429 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:25:31 »

gyogyó.a diag 250000kpa-t mér....

Ami 2500 bar. De ezt már írtam.
gyogyó
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32430 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:41:42 »

"Köszi" a segítséget.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32431 Dátum: 2014.05.31 szombat, 18:15:44 »

gyogyó.a diag 250000kpa-t mér....
nekem csak 250-et
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #32432 Dátum: 2014.05.31 szombat, 20:19:20 »

Válasz
250 kPa körül kell lennie

köszönöm.  worship

Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #32433 Dátum: 2014.05.31 szombat, 20:45:43 »

Bocs, hogy megint előhozakodok az üzemanyagrendszerproblémával, de most már kiderült,hogy nem a porlasztócsúcsokkal van a gond hanem valószínüleg a nagynyomású szivattyúval , csak az a kérdés hogy mi mert ahhoz be kell vizsgáltatni ami pénzbe kerül(25400) így patt helyzet van, mert lehet hogy a bevizsgálás helyett felújítattam volna akkor a bevizsgálás összegét megspórolom.
Mondjuk erre én is kiváncsi lennék,miért kerül 25400ba....kiolvasással majd ingyen  lenne.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32434 Dátum: 2014.05.31 szombat, 20:57:00 »

Mondjuk erre én is kiváncsi lennék,miért kerül 25400ba....kiolvasással majd ingyen  lenne.

gondolom ez egy rendes tesztpados mérés lenne. bár akkor is drága
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #32435 Dátum: 2014.05.31 szombat, 21:22:51 »

gondolom ez egy rendes tesztpados mérés lenne. bár akkor is drága
Én még csak ismerkedem a témával,de a diag mutatja a nyomásértéket.Ha kevés,az jelzés értékű.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32436 Dátum: 2014.05.31 szombat, 21:25:48 »

Én még csak ismerkedem a témával,de a diag mutatja a nyomásértéket.Ha kevés,az jelzés értékű.

és ki tudja fejből, minden egyes üzemmódban milyennek kell lenni? szerintem senki. az értéket látjuk a diaggal, csak nem tudjuk, hogy az mit jelent valójában
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #32437 Dátum: 2014.05.31 szombat, 21:52:28 »

Kössz srácok üdv



Én 6000 Ft körül vettem a Bárdiban.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32438 Dátum: 2014.05.31 szombat, 22:39:07 »

Bocs, hogy megint előhozakodok az üzemanyagrendszerproblémával, de most már kiderült,hogy nem a porlasztócsúcsokkal van a gond hanem valószínüleg a nagynyomású szivattyúval , csak az a kérdés hogy mi mert ahhoz be kell vizsgáltatni ami pénzbe kerül(25400) így patt helyzet van, mert lehet hogy a bevizsgálás helyett felújítattam volna akkor a bevizsgálás összegét megspórolom.
és ha ahoz hozzá kell nyúlni akkor a csúcsokat is meg kell nézni,mert a kopott szivattyú a csúcsokat is tönkre teszi.Egy diaggal is meglehet nézni milyen értékeket tud.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32439 Dátum: 2014.05.31 szombat, 22:42:16 »

Bocs, hogy megint előhozakodok az üzemanyagrendszerproblémával, de most már kiderült,hogy nem a porlasztócsúcsokkal van a gond hanem valószínüleg a nagynyomású szivattyúval , csak az a kérdés hogy mi mert ahhoz be kell vizsgáltatni ami pénzbe kerül(25400) így patt helyzet van, mert lehet hogy a bevizsgálás helyett felújítattam volna akkor a bevizsgálás összegét megspórolom.

Álltalában ahol felujítatod és ott volt a bevizsgálás, azt nem kell külön kifizetni...tehát egy felujjitás árát kell már csak....
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32440 Dátum: 2014.05.31 szombat, 23:00:06 »

Álltalában ahol felujítatod és ott volt a bevizsgálás, azt nem kell külön kifizetni...tehát egy felujjitás árát kell már csak....

Fel ujj? Te is?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #32441 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 10:45:44 »

és ki tudja fejből, minden egyes üzemmódban milyennek kell lenni? szerintem senki. az értéket látjuk a diaggal, csak nem tudjuk, hogy az mit jelent valójában

Hát én biztos nem...de pl alf amit mért,asszem alapjárati nyomásérték volt,egyik autóban 6000.....másikban 23000asszem  ezt már eltérőnek gondolnám  eplus2
Nyilván nekem ,aki nem értek hozzá  túl sokat nem mond,de annak aki szakember tudja mi legyen a következő lépése.

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32442 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 11:00:26 »

Hát én biztos nem...de pl alf amit mért,asszem alapjárati nyomásérték volt,egyik autóban 6000.....másikban 23000asszem  ezt már eltérőnek gondolnám  eplus2
Nyilván nekem ,aki nem értek hozzá  túl sokat nem mond,de annak aki szakember tudja mi legyen a következő lépése.


ekkora eltérés valóban jól látható, de ez csak egy üzemmód a többszáz közül. gondolom mindet nem tudja fejből.  ráadásul lényegesen kisebb eltérés is probléma lehet már. ezeket nem lehet diaggal mérni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32443 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 12:56:12 »

Kiolvasásnál a gép csak azt mutatta hogy nincs meg a rail nyomás azt hogy mitől azt nem.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32444 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:00:12 »

Kiolvasásnál a gép csak azt mutatta hogy nincs meg a rail nyomás azt hogy mitől azt nem.

Azt hogyan tudná kimutatni?
Sehogy és semmiből.

Visszafolyást kell mérni, ha nagy ott megy el a nyomás.
Ha megfelelő, akkor lehet a szabályzó szelep hibás vagy egyszerűen a nagynyomású nem állít elő.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32445 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:07:10 »

A szabályzószelep javítása kb mennyibe kerülhet?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32446 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:08:31 »

A szabályzószelep javítása kb mennyibe kerülhet?

Javítása=csere

De ehhez meg kell állapítani, hogy hibás-e vagy nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32447 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:10:36 »

Nyilván a csere drágább de az mennyi?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32448 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:14:56 »

Nyilván a csere drágább de az mennyi?
valaki korábban 40 körül emlegette.... Roll Eyes bontottan meg 25...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32449 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:19:52 »

Ha ennyibe kerül egy szabályzószelep akkor lehet hogy gazdaságosabb a saját szivattyúmat felújíttatni?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Oldalak: 1 ... 642 643 644 645 646 647 648 [649] 650 651 652 653 654 655 656 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.