Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:50:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
642
643
644
645
646
647
648
[
649
]
650
651
652
653
654
655
656
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684884 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32400 Dátum:
2014.05.28 szerda, 09:47:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.28 szerda, 09:41:25
Ékszíj nincs a Mondeoban. Hosszbordás szíj van.
Melyik cicereg? A kis szíjkör a motor és a váltó találkozása fölött van, ott nem nagy ügy a csere (plusz egy passzos méretű golyóscsapágy beépítése a gyári görgő helyett, és örök élet, meg egy nap).
A nagy szíjkör a generátornál van az autó jobb oldalánál, rögvest a motor és a sárvédő közötti pár centis résben. Kész öröm szerelni...
AndyA
A hosszbordás is ékszíj! Sok kisebb ékszíj egymás mellett, ugyanúgy ÉK elven működik.
Amúgy tényleg nincs a motorban, hanem a motoron kívül van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32401 Dátum:
2014.05.28 szerda, 09:57:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.28 szerda, 09:47:45
A hosszbordás is ékszíj! Sok kisebb ékszíj egymás mellett, ugyanúgy ÉK elven működik.
Amúgy tényleg nincs a motorban, hanem a motoron kívül van!
Vááááááááááááááááá
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32402 Dátum:
2014.05.28 szerda, 10:03:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.28 szerda, 09:57:48
Vááááááááááááááááá
Mi van, jogász úr, nem bírja, ha a saját módszereit mások alkalmazzák?
Szőrszál és az ő hasogatása effekt?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32403 Dátum:
2014.05.28 szerda, 10:03:43 »
Idézetet írta: Laci74 - 2014.05.28 szerda, 08:47:18
Sziasztok!
Az ékszíjat mennyire bonyolult kicserélni a motorban?Ki kell-e venni hozzá a motort a könnyebb hozzáférhetőség miatt,vagy meg tudják oldani anélkül is?
Csak azért kérdezem,hogy ha elvinném egy szerelőhöz,kb. milyen összegre számítsak?
Annyi a gondom,hogy alapjáraton hallatszik,hogy folyamatosan ciripel,bár még nem feltűnő.A motor leállításánál lehet inkább jobban hallani a nyikorgást.
Nemtudom házilag lehet-e valamit buherálni vele,vagy csak csere...
házilag is szerelhető.de a mocit ne vedd ki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32404 Dátum:
2014.05.28 szerda, 10:08:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.28 szerda, 10:03:32
Mi van, jogász úr, nem bírja, ha a saját módszereit mások alkalmazzák?
Szőrszál és az ő hasogatása effekt?
AndyA
Úgy van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32405 Dátum:
2014.05.28 szerda, 14:23:10 »
sziasztok,megtudná e mondani nekem valaki hogy mi a cikkszáma a gyári üzemanyagszűrönek ,diesel,2003,2.0 ?
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32406 Dátum:
2014.05.28 szerda, 15:20:44 »
Idézetet írta: loranger - 2014.05.28 szerda, 14:23:10
sziasztok,megtudná e mondani nekem valaki hogy mi a cikkszáma a gyári üzemanyagszűrönek ,diesel,2003,2.0 ?
Én nem. A Bosch-t nyugodtan megveheted, mert az a gyári és a cikkszámuk (amit ugye nem tudok) is megeggyezik, csak olcsóbb pár ezerrel.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32407 Dátum:
2014.05.28 szerda, 16:01:56 »
Idézetet írta: loranger - 2014.05.28 szerda, 14:23:10
sziasztok,megtudná e mondani nekem valaki hogy mi a cikkszáma a gyári üzemanyagszűrönek ,diesel,2003,2.0 ?
3S71 9155 B1A
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32408 Dátum:
2014.05.28 szerda, 20:01:53 »
Köszönöm a válaszokat!
Én úgy hallom,hogy a generátor felöli szíj nyikorog,tehát a nagyobb,amelyiket ezek szerint bonyolultabb szerelni.Miért is ne?
Azért megnyugtató,hogy talán nem kell vagyonokat rá költeni.
De ha már a költségekről van szó,egy másik dolgot is megkérdeznék: a kartergáz szűrő is cserére szorul.Már régebb óta esedékes,de annak az ára tényleg húzós,ezért csak halasztgatom.Sajnos csak egyben lehet cserélni,mivel egy darab az egész.
Az nagyon gáz,ha sokáig eltömődött szűrővel hajtom a kocsit?
Esetleg ha valakinek már volt ilyen cseréje,tudna mondani árat?
Köszönöm
Laci
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32409 Dátum:
2014.05.28 szerda, 20:49:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.28 szerda, 15:20:44
Én nem. A Bosch-t nyugodtan megveheted, mert az a gyári és a cikkszámuk (amit ugye nem tudok) is megeggyezik, csak olcsóbb pár ezerrel.
Én most vettem a Nagyautótól gyárit, 8-9e ft körül volt.
Naplózva
capuccino62
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32410 Dátum:
2014.05.28 szerda, 22:16:13 »
Sziasztok. Tudna valaki segíteni: alapjáraton remeg a motor és hidegen füstöl..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32411 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 07:29:17 »
Szerviz, szakműhely tud segíteni.
Autó adatai - aláírásba
Helyzeted - lakhely
.
.
.
.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32412 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 08:00:20 »
Sziasztok!
Ma volt időm kicsit foglalkozni az autóval, feszültséget mértem. Akksiban a feszültség 12.4V körül (előtte 3.5 nap állás) gyújtást ráadva 11.4, indításnál 11.0ig csökkent csak le, pöccre indult az autó. Indítás után 14.3-14.4, fél perc elteltével 14.4 maradt stabilan, ha ráadtam a nagy fogyasztókat, akkor sem ment 14.3 alá, sőt szinte egy mp-en belül visszaállt 14.4-re.
Viszont!
Menet közben, mikor kikapcsoltam a hátsóablak fűtést, akkor jó pár másodpercig 14.7 volt a fesz és csak lassan esett vissza 14.4-re. Ezt alapjáraton megismételve szintén megcsinálta.
Ez normális jelenség, és keressem tovább a hibát (a fordulatszám fennakadásos téma)vagy készüljek generátor cserére/javításra?
Köszi a választ előre is.
Üdv:
Andor
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.22 csütörtök, 10:05:37
Majd leírják, akikkel előfordult, de a generátor hibája, meg a testkábel kontakhibája szokott ilyen jelenségeket okozni!
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32413 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 08:19:42 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.29 csütörtök, 07:29:17
Helyzeted
.
.
.
.
Tutti, hogy nem a lakhelyre gondoltál.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32414 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 08:25:49 »
Idézetet írta: And667 - 2014.05.29 csütörtök, 08:00:20
Sziasztok!
Ma volt időm kicsit foglalkozni az autóval, feszültséget mértem. Akksiban a feszültség 12.4V körül (előtte 3.5 nap állás) gyújtást ráadva 11.4, indításnál 11.0ig csökkent csak le, pöccre indult az autó. Indítás után 14.3-14.4, fél perc elteltével 14.4 maradt stabilan, ha ráadtam a nagy fogyasztókat, akkor sem ment 14.3 alá, sőt szinte egy mp-en belül visszaállt 14.4-re.
Viszont!
Menet közben, mikor kikapcsoltam a hátsóablak fűtést, akkor jó pár másodpercig 14.7 volt a fesz és csak lassan esett vissza 14.4-re. Ezt alapjáraton megismételve szintén megcsinálta.
Ez normális jelenség, és keressem tovább a hibát (a fordulatszám fennakadásos téma)vagy készüljek generátor cserére/javításra?
Köszi a választ előre is.
Üdv:
Andor
Ha fogyasztókkal is 14 fölött van a töltés, szerintem az tök normális. Szerintem ez nem generátor hiba. Ott valami más lesz a grimbusz. Hogy mi, azt nem tudom.
Naplózva
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32415 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 08:30:26 »
A 14.7 nem túl sok?
A másik lehetőség, amire a srácok tippeltek a generátor vagy testkábel hiba mellett, hogy a kuplungpedál kapcsolója nem mindig érzékel. De ma reggel pl. hibátlanul működött. Megyek ma Siófokra meg vissza Pestre, kíváncsi leszek, hogy mit fog mutatni a rendszer.
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.05.29 csütörtök, 08:25:49
Ha fogyasztókkal is 14 fölött van a töltés, szerintem az tök normális. Szerintem ez nem generátor hiba. Ott valami más lesz a grimbusz. Hogy mi, azt nem tudom.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Lacika71
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32416 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 08:32:19 »
Idézetet írta: And667 - 2014.05.29 csütörtök, 08:30:26
A 14.7 nem túl sok?
A másik lehetőség, amire a srácok tippeltek a generátor vagy testkábel hiba mellett, hogy a kuplungpedál kapcsolója nem mindig érzékel. De ma reggel pl. hibátlanul működött. Megyek ma Siófokra meg vissza Pestre, kíváncsi leszek, hogy mit fog mutatni a rendszer.
Az még nem zárja ki, hogy nem rossz. Ha csak érintkezési problémája van (mi más baja lehetne), akkor egyszer érintkezik rendesen, egyszer nem. Ez egy kb 4-5e ft-os alkatrész.
Naplózva
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32417 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 08:40:27 »
Igazad van, de a generátorra is gyanakodtak, sőt főleg arra, és azt egyszerűbb nekem házilag ellenőrizni, mint a pedálkapcsolót. Igazából örülnék is, ha a pedálkapcsoló lenne a ludas, mert akkor menne bele a tempomat, ahhoz meg ha jól tudom úgy is kell másik pedálkapcsoló.
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.05.29 csütörtök, 08:32:19
Az még nem zárja ki, hogy nem rossz. Ha csak érintkezési problémája van (mi más baja lehetne), akkor egyszer érintkezik rendesen, egyszer nem. Ez egy kb 4-5e ft-os alkatrész.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32418 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 08:48:07 »
Idézetet írta: And667 - 2014.05.29 csütörtök, 08:00:20
Sziasztok!
Ma volt időm kicsit foglalkozni az autóval, feszültséget mértem. Akksiban a feszültség 12.4V körül (előtte 3.5 nap állás) gyújtást ráadva 11.4, indításnál 11.0ig csökkent csak le, pöccre indult az autó. Indítás után 14.3-14.4, fél perc elteltével 14.4 maradt stabilan, ha ráadtam a nagy fogyasztókat, akkor sem ment 14.3 alá, sőt szinte egy mp-en belül visszaállt 14.4-re.
Viszont!
Menet közben, mikor kikapcsoltam a hátsóablak fűtést, akkor jó pár másodpercig 14.7 volt a fesz és csak lassan esett vissza 14.4-re. Ezt alapjáraton megismételve szintén megcsinálta.
Ez normális jelenség, és keressem tovább a hibát (a fordulatszám fennakadásos téma)vagy készüljek generátor cserére/javításra?
Köszi a választ előre is.
Üdv:
Andor
az akksit méresd meg terhelő villával
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32419 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 08:50:53 »
Idézetet írta: And667 - 2014.05.29 csütörtök, 08:40:27
Igazad van, de a generátorra is gyanakodtak, sőt főleg arra, és azt egyszerűbb nekem házilag ellenőrizni, mint a pedálkapcsolót. Igazából örülnék is, ha a pedálkapcsoló lenne a ludas, mert akkor menne bele a tempomat, ahhoz meg ha jól tudom úgy is kell másik pedálkapcsoló.
Nem feltétlen kell másik a tempomatosításhoz, ha eleve ki van építve. (valamelyik be van eleve vezetékelve). A FAQ-ban találsz róla leírást képekkel, hogy mit kell nézni. Amúgy a kuplungnál a tempomatos kapcsoló piros. Ha mégis cserélni kell, akkor olyat kell venned.
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32420 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 13:42:40 »
Holtponti jeladó....jelenleg annyit tudok tré ha nem müxik
Kéne kis help,hogy veztengelyen van ?/ keresésre többféle is feljött /...esetleg kép
Egy kis eligazitást szivesen vennék...köszi. /nincs hibám,de ilyen banális dolog miatt nem szivesen aludnék máshol/.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32421 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 22:51:27 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.29 csütörtök, 13:42:40
Holtponti jeladó....jelenleg annyit tudok tré ha nem müxik
Kéne kis help,hogy veztengelyen van ?/ keresésre többféle is feljött /...esetleg kép
Egy kis eligazitást szivesen vennék...köszi. /nincs hibám,de ilyen banális dolog miatt nem szivesen aludnék máshol/.
ha szembe állsz a motorral akkor jobb szélén a szívósor alatt találod.megy rá 3 vezeték és ott van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32422 Dátum:
2014.05.31 szombat, 08:56:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.05.29 csütörtök, 22:51:27
ha szembe állsz a motorral akkor jobb szélén a szívósor alatt találod.megy rá 3 vezeték és ott van.
Köszi,megkeresen.Tegnap megtudtam,kb minden autoban van ilyen rémisztő alkatrész.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32423 Dátum:
2014.05.31 szombat, 13:01:23 »
Sziasztok!
Turbónyomásnál mi a megfelelő max. érték kPa-ban?
Valamint a légtömeg érték is érdekelne min.-max-ig (mg-ban)
Segítségeteket előre is köszönöm.
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32424 Dátum:
2014.05.31 szombat, 13:04:51 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2014.05.31 szombat, 13:01:23
Sziasztok!
Turbónyomásnál mi a megfelelő max. érték kPa-ban?
Valamint a légtömeg érték is érdekelne min.-max-ig (mg-ban)
Segítségeteket előre is köszönöm.
Tamás
250 kPa körül kell lennie
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32425 Dátum:
2014.05.31 szombat, 13:23:02 »
Bocs, hogy megint előhozakodok az üzemanyagrendszerproblémával, de most már kiderült,hogy nem a porlasztócsúcsokkal van a gond hanem valószínüleg a nagynyomású szivattyúval , csak az a kérdés hogy mi mert ahhoz be kell vizsgáltatni ami pénzbe kerül(25400) így patt helyzet van, mert lehet hogy a bevizsgálás helyett felújítattam volna akkor a bevizsgálás összegét megspórolom.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32426 Dátum:
2014.05.31 szombat, 17:06:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.31 szombat, 13:04:51
250 kPa körül kell lennie
x1000
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32427 Dátum:
2014.05.31 szombat, 17:16:49 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.31 szombat, 17:06:17
x1000
2500 bar? Ejha....... ez durva!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32428 Dátum:
2014.05.31 szombat, 17:17:45 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.31 szombat, 17:16:49
2500 bar? Ejha....... ez durva!
gyogyó.a diag 250000kpa-t mér....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32429 Dátum:
2014.05.31 szombat, 17:25:31 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.31 szombat, 17:17:45
gyogyó.a diag 250000kpa-t mér....
Ami 2500 bar. De ezt már írtam.
gyogyó
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32430 Dátum:
2014.05.31 szombat, 17:41:42 »
"Köszi" a segítséget.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32431 Dátum:
2014.05.31 szombat, 18:15:44 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.31 szombat, 17:17:45
gyogyó.a diag 250000kpa-t mér....
nekem csak 250-et
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32432 Dátum:
2014.05.31 szombat, 20:19:20 »
Válasz
250 kPa körül kell lennie
köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32433 Dátum:
2014.05.31 szombat, 20:45:43 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.31 szombat, 13:23:02
Bocs, hogy megint előhozakodok az üzemanyagrendszerproblémával, de most már kiderült,hogy nem a porlasztócsúcsokkal van a gond hanem valószínüleg a nagynyomású szivattyúval , csak az a kérdés hogy mi mert ahhoz be kell vizsgáltatni ami pénzbe kerül(25400) így patt helyzet van, mert lehet hogy a bevizsgálás helyett felújítattam volna akkor a bevizsgálás összegét megspórolom.
Mondjuk erre én is kiváncsi lennék,miért kerül 25400ba....kiolvasással majd ingyen lenne.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32434 Dátum:
2014.05.31 szombat, 20:57:00 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.31 szombat, 20:45:43
Mondjuk erre én is kiváncsi lennék,miért kerül 25400ba....kiolvasással majd ingyen lenne.
gondolom ez egy rendes tesztpados mérés lenne. bár akkor is drága
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32435 Dátum:
2014.05.31 szombat, 21:22:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.31 szombat, 20:57:00
gondolom ez egy rendes tesztpados mérés lenne. bár akkor is drága
Én még csak ismerkedem a témával,de a diag mutatja a nyomásértéket.Ha kevés,az jelzés értékű.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32436 Dátum:
2014.05.31 szombat, 21:25:48 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.31 szombat, 21:22:51
Én még csak ismerkedem a témával,de a diag mutatja a nyomásértéket.Ha kevés,az jelzés értékű.
és ki tudja fejből, minden egyes üzemmódban milyennek kell lenni? szerintem senki. az értéket látjuk a diaggal, csak nem tudjuk, hogy az mit jelent valójában
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32437 Dátum:
2014.05.31 szombat, 21:52:28 »
Kössz srácok üdv
Idézetet írta: siky - 2014.05.27 kedd, 07:11:06
Én 6000 Ft körül vettem a Bárdiban.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32438 Dátum:
2014.05.31 szombat, 22:39:07 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.31 szombat, 13:23:02
Bocs, hogy megint előhozakodok az üzemanyagrendszerproblémával, de most már kiderült,hogy nem a porlasztócsúcsokkal van a gond hanem valószínüleg a nagynyomású szivattyúval , csak az a kérdés hogy mi mert ahhoz be kell vizsgáltatni ami pénzbe kerül(25400) így patt helyzet van, mert lehet hogy a bevizsgálás helyett felújítattam volna akkor a bevizsgálás összegét megspórolom.
és ha ahoz hozzá kell nyúlni akkor a csúcsokat is meg kell nézni,mert a kopott szivattyú a csúcsokat is tönkre teszi.Egy diaggal is meglehet nézni milyen értékeket tud.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32439 Dátum:
2014.05.31 szombat, 22:42:16 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.31 szombat, 13:23:02
Bocs, hogy megint előhozakodok az üzemanyagrendszerproblémával, de most már kiderült,hogy nem a porlasztócsúcsokkal van a gond hanem valószínüleg a nagynyomású szivattyúval , csak az a kérdés hogy mi mert ahhoz be kell vizsgáltatni ami pénzbe kerül(25400) így patt helyzet van, mert lehet hogy a bevizsgálás helyett felújítattam volna akkor a bevizsgálás összegét megspórolom.
Álltalában ahol felujítatod és ott volt a bevizsgálás, azt nem kell külön kifizetni...tehát egy felujjitás árát kell már csak....
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32440 Dátum:
2014.05.31 szombat, 23:00:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.31 szombat, 22:42:16
Álltalában ahol felujítatod és ott volt a bevizsgálás, azt nem kell külön kifizetni...tehát egy felujjitás árát kell már csak....
Fel ujj? Te is?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32441 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 10:45:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.31 szombat, 21:25:48
és ki tudja fejből, minden egyes üzemmódban milyennek kell lenni? szerintem senki. az értéket látjuk a diaggal, csak nem tudjuk, hogy az mit jelent valójában
Hát én biztos nem...de pl alf amit mért,asszem alapjárati nyomásérték volt,egyik autóban 6000.....másikban 23000asszem ezt már eltérőnek gondolnám
Nyilván nekem ,aki nem értek hozzá túl sokat nem mond,de annak aki szakember tudja mi legyen a következő lépése.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32442 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 11:00:26 »
Idézetet írta: wofer - 2014.06.01 vasárnap, 10:45:44
Hát én biztos nem...de pl alf amit mért,asszem alapjárati nyomásérték volt,egyik autóban 6000.....másikban 23000asszem ezt már eltérőnek gondolnám
Nyilván nekem ,aki nem értek hozzá túl sokat nem mond,de annak aki szakember tudja mi legyen a következő lépése.
ekkora eltérés valóban jól látható, de ez csak egy üzemmód a többszáz közül. gondolom mindet nem tudja fejből. ráadásul lényegesen kisebb eltérés is probléma lehet már. ezeket nem lehet diaggal mérni.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32443 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 12:56:12 »
Kiolvasásnál a gép csak azt mutatta hogy nincs meg a rail nyomás azt hogy mitől azt nem.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32444 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 13:00:12 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.06.01 vasárnap, 12:56:12
Kiolvasásnál a gép csak azt mutatta hogy nincs meg a rail nyomás azt hogy mitől azt nem.
Azt hogyan tudná kimutatni?
Sehogy és semmiből.
Visszafolyást kell mérni, ha nagy ott megy el a nyomás.
Ha megfelelő, akkor lehet a szabályzó szelep hibás vagy egyszerűen a nagynyomású nem állít elő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32445 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 13:07:10 »
A szabályzószelep javítása kb mennyibe kerülhet?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32446 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 13:08:31 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.06.01 vasárnap, 13:07:10
A szabályzószelep javítása kb mennyibe kerülhet?
Javítása=csere
De ehhez meg kell állapítani, hogy hibás-e vagy nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32447 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 13:10:36 »
Nyilván a csere drágább de az mennyi?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32448 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 13:14:56 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.06.01 vasárnap, 13:10:36
Nyilván a csere drágább de az mennyi?
valaki korábban 40 körül emlegette....
bontottan meg 25...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32449 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 13:19:52 »
Ha ennyibe kerül egy szabályzószelep akkor lehet hogy gazdaságosabb a saját szivattyúmat felújíttatni?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Oldalak:
1
...
642
643
644
645
646
647
648
[
649
]
650
651
652
653
654
655
656
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ