Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:28:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 643 644 645 646 647 648 649 [650] 651 652 653 654 655 656 657 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14647851 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32450 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:19:53 »

Nyilván a csere drágább de az mennyi?

Mennyi mi?
Idő vagy darab?

Most komolyan..... nem így kell autót javítani, mert lehet kicserélsz egy rakás olyan dolgot is, amit nem kell-ene.

Még az is lehet, hogy azért nem jön létre a nagy nyomás, mert eleve nem jut elegendő gázolaj a nagynyomású pumpába.
Nem találgatni kell, szisztematikusan végigellenőrizni, vizsgálni, diagnosztizálni -nem csak hibakód kiolvasóra gondolok- és a szükséges módon javítani.

El kell vinni szakműhelybe vagy diesel-eshez.....állapítsa meg a hibát. Ezt nem lehet elkerülni, ez van.
Ezt is bátran viselni kell, nem csak azt, hogy 5-6 litert eszik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32451 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:20:41 »

Ha ennyibe kerül egy szabályzószelep akkor lehet hogy gazdaságosabb a saját szivattyúmat felújíttatni?
Ha abban rossz a szelep, akkor ugyanúgy cserélni kell.....  + felújítás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32452 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:30:37 »

Én is komolyan gondolom csak múlt szombaton lerobbantam az Őrsnél és egy ismerősöm  Delta- Popp autópiacon árul kocsikat oda elhúztuk az autót és agy ottani szerelő elvitte a porlasztócsúcsokat beméretni és az akkor kapott értékek miatt még az autónak be kellett volna indulni ezért azt mondta hogy valószinüleg a szivattyú a rossz de ahhoz hogy pontosan mi a baja el jell vinni a philep dízelhez és ott 25400ft. ellenében diagnosztizálják a hibát.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32453 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:32:54 »

Ja és a kocsim sohasem fogyasztott 5-6 l-t
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32454 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:51:20 »


Ezt is bátran viselni kell, nem csak azt, hogy 5-6 litert eszik.
ez nem tuskó,cinikus és rasszista megjegyzés?de.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32455 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:58:23 »

Ja és a kocsim sohasem fogyasztott 5-6 l-t
Mennyit fogyasztott 100 km alatt?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32456 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:00:03 »

ez nem tuskó,cinikus és rasszista megjegyzés?de.... eplus2
Nem.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #32457 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:00:08 »

ez nem tuskó,cinikus és rasszista megjegyzés?de.... eplus2
Rassz = diesel.....sztem is az volt a benzines kollégátol  eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #32458 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:02:03 »

Nem.  Cool
Egyébiránt abban igazad van,mindig az olcsobb a drágább.Profi mühelybe kell vinni átnézetni.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32459 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:03:52 »

Akkor most szerintetek mi a legoptimálisabb megoldás?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32460 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:04:02 »

Én is komolyan gondolom csak múlt szombaton lerobbantam az Őrsnél és egy ismerősöm  Delta- Popp autópiacon árul kocsikat oda elhúztuk az autót és agy ottani szerelő elvitte a porlasztócsúcsokat beméretni és az akkor kapott értékek miatt még az autónak be kellett volna indulni ezért azt mondta hogy valószinüleg a szivattyú a rossz de ahhoz hogy pontosan mi a baja el jell vinni a philep dízelhez és ott 25400ft. ellenében diagnosztizálják a hibát.

Mielőtt kivette az ottani szerelő a befecskendezőket, akkor kellett volna diagnosztizálni a komplett rendszert.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32461 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:10:49 »

Utólag én is így gondolom de most már ezen túl vagyok most mi a megoldás?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32462 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:18:53 »

Tudom hogy a kérdés költői de a szerelő ha nincs negfelelő műszere a hiba behatárolásához akkor miért nem mondta hogy vigyem máshova.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #32463 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:57:10 »

Tudom hogy a kérdés költői de a szerelő ha nincs negfelelő műszere a hiba behatárolásához akkor miért nem mondta hogy vigyem máshova.
Tisztelt Fórumtárs!
Egyszerű a válasz. A pénz miatt amit ott hagytál nála. Gondolom nem ingyen végezte a műveletsort. A diesel gépeknél mielőtt bármi komoly kiadásba verné magát az ember, érdemes egy megbízható, gyári diagnosztikát csinálni. Ez nagyon sokat segíthet a hiba behatárolásánál. Ezek után még mindig ott a kérdés, hogy hova vigyem a gépet ahol nem nyúlnak le, értenek is hozzá és garanciával meg is csinálják. Én személy szerint a Filep dieselt tudom ajánlani. Nem olcsók de profi munkát végeznek garanciával. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32464 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 15:06:36 »

Ő is mármint a szerelő is oda akarja vinni a szivattyút bevizsgáltatni 25400ft-ért.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32465 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 15:07:56 »

Tudom hogy a kérdés költői de a szerelő ha nincs negfelelő műszere a hiba behatárolásához akkor miért nem mondta hogy vigyem máshova.

Egy multimétere csak van, azza már megállpítható, hogy felépül-e az inuláshoz szükséges nyomás.
Ha nem, akkor filléres beruházásból lehet visszafolyást mérni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #32466 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 15:30:25 »

köszönöm.  worship



Ma megmértem a túrbónyomást, és 25 kPa max. értéket mutatott, lehet hogy az érzékelő rossz, vagy esetleg a diagom (Fsuper/Formidable).

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
verik
Vendég
« Új hozzászólás #32467 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 16:29:11 »

Egy multimétere csak van, azza már megállpítható, hogy felépül-e az inuláshoz szükséges nyomás.
Ha nem, akkor filléres beruházásból lehet visszafolyást mérni.
Szia .
Hol és mit és mennyit kell mérni a multiméterrel hogy jó e a pumpa.
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32468 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:41:18 »

Ez a multiméteres dolog engem érdekel csak azt nem értem hogy a szerelőt miért nem.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32469 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:44:33 »

Ez a multiméteres dolog engem érdekel csak azt nem értem hogy a szerelőt miért nem.

Nem ért hozzá, így.
Mindenkinek ismernie kell a korlátait, ő vizsgálatokkal nem támasztotta alá az "ötletét" ezért találomra elvitte a befecskendezőket bevizsgálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32470 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:56:44 »

Akkor most már tényleg nem értem(ne haragudjatok ezért rám) hogy a laptopos vizsgálat hehelyett vagy utám miért nem vette elő a multiméterét(ha van neki)
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32471 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:58:50 »

Akkor most már tényleg nem értem(ne haragudjatok ezért rám) hogy a laptopos vizsgálat hehelyett vagy utám miért nem vette elő a multiméterét(ha van neki)

Mert lusta barbár disznó.  laugh

Na, most jó?

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32472 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 19:59:07 »

Akkor most már tényleg nem értem(ne haragudjatok ezért rám) hogy a laptopos vizsgálat hehelyett vagy utám miért nem vette elő a multiméterét(ha van neki)
biztos nem tudja, mit kell vele csinálni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32473 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:02:46 »

Akkor most már tényleg nem értem(ne haragudjatok ezért rám) hogy a laptopos vizsgálat hehelyett vagy utám miért nem vette elő a multiméterét(ha van neki)


Nyilván diagnosztikai műszerrel is lehet jól diagnosztizálni.
De ha nincs, akkor is lehet pár alapvető vizsgálatot végezni multiméterrel, laptop előtt vagy helyett is.

Laptoppal aki ügyes és tudja mit és hol és hogyan kell nézni, az többet megtudhat akár az IMV szelepről is. Máris többet lehet tudni, hogy miért és talán mi miatt nem alakul ki a nagy nyomás.
De alapméréseket egy multiméterrel is meg lehet csinálni, laptop nélkül.

A legjobb és legpontosabb pedig a szkóp.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #32474 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:03:39 »

Akkor most eláruljátok,hogy mit, és mennyit kell mérni multiméterrel,ja meg hol?
Vagy ez titok nyes
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32475 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:04:05 »

Mert lusta barbár disznó.  laugh

Na, most jó?


kezded felvenni Tibcsi tuskó stílusát.... ejnye1 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32476 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:05:38 »

kezded felvenni Tibcsi tuskó stílusát.... ejnye1 nevetes1

Most miért mondod rám, hogy tuskó a stílusom?
Még egy ilyen negatív beszólás.....és......és....leregelek!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32477 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:06:24 »

Most miért mondod rám, hogy tuskó a stílusom?
Még egy ilyen negatív beszólás.....és......és....leregelek!  hehe
alig várom! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32478 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:07:34 »

Most miért mondod rám, hogy tuskó a stílusom?
Még egy ilyen negatív beszólás.....és......és....leregelek!  hehe

Negatív! Negatív! negatív!   eplus2

 integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32479 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:08:37 »

alig várom! hehe

Viszont én döntök, hogy mi minősül annak!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32480 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:09:45 »

Negatív! Negatív! negatív!   eplus2

 integet2

Azt írtam, hogy "még egy"  ez pedig 3 volt........szóval ez így nem jó.  Cheesy
Ja és ezt nem is veszem annak!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32481 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:10:14 »



Mennyi jóakaróm van itt!   Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32482 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:11:49 »


Mennyi jóakaróm van itt!   Cheesy
De legalább őszinték vagyunk!  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32483 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:13:42 »

De legalább őszinték vagyunk!  eplus2

Kértem én, hogy azok legyetek?  Cry
....és a kegyes hazugság? az semmi?  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32484 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:14:19 »

Kértem én, hogy azok legyetek?  Cry

Hát inkább nyaljuk a shegged?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32485 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:15:10 »

Hát inkább nyaljuk a shegged?  hehe

Dehogy.... inkább a Koenigsegg-et nyaljátok!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32486 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:17:44 »

Svéd  " sportautó"?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32487 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:22:16 »

Én is komolyan gondolom csak múlt szombaton lerobbantam az Őrsnél és egy ismerősöm  Delta- Popp autópiacon árul kocsikat oda elhúztuk az autót és agy ottani szerelő elvitte a porlasztócsúcsokat beméretni és az akkor kapott értékek miatt még az autónak be kellett volna indulni ezért azt mondta hogy valószinüleg a szivattyú a rossz de ahhoz hogy pontosan mi a baja el jell vinni a philep dízelhez és ott 25400ft. ellenében diagnosztizálják a hibát.
Elhoznád a szerelőmhöz és nem nagy képüség,de 2 óra tüzetes átvizsgálás után megmondaná mi a gond és megoldódna a probléma.itt már segített fórumtársaknak és a kocsi jó.nem kell ahoz ennyi pénzt kifzetni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32488 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:25:37 »

Köszi, nagyon rendes vagy de én pesti vagyok nekem ezt itt kell megoldanom valahogy.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32489 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:47:57 »

Köszi, nagyon rendes vagy de én pesti vagyok nekem ezt itt kell megoldanom valahogy.
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32490 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 10:19:52 »

Köszi, nagyon rendes vagy de én pesti vagyok nekem ezt itt kell megoldanom valahogy.

A szivattyút a Filepdízelnél is kiszereléssel tudják megnézni. Kiszerelés nélkül csak a gázolajszűrőből leengedett gázolaj állapota alapján tudnak véleményt mondani. (van-e benne fémreszelék vagy nincs). A porlasztókat computeres méréssel meg tudják vizsgálni. Nekem is ők csinálták meg. Tényleg profin dolgoznak. Sok szerelő oda hordja bevizsgálásra+javításra.
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32491 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 11:05:35 »

A szerelő akinél a kocsi van ő is oda viszi és ott nézik meg. A porlasztócsúcsokat már megnézette azt mondták neki hogy az értékek már nem gyáriak de ettől a kocsinak még be kéne indulnia. ( A porlasztócsúcsokat máshol nézette meg)
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32492 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 15:08:57 »

Sziasztok!
Vettem par napja egy 2002-es Ghia tdci-t, 130,pacisat. Tudtam, hogy van valami bibi vele, hiszen olcso volt. A tunetek a kovetkezok. Uzemmeleg motornal, 100-110 km/h folott megtorpan egy pillanatra a kocsi es a gyertyaikon elkezd villogni. Es vagy ennyi vagy pedig le is all a motor, eppen milyen kedve van. Olyankor kuplung kinyomas, inditas, vezetes folytatasa. Megoldhato, de kenyelmetlen. Mi lehet a bibi? Amugy erezni, hogy combos meg minden.
Elore is koszi a valaszt, udv!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32493 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 15:11:42 »

Sziasztok!
Vettem par napja egy 2002-es Ghia tdci-t, 130,pacisat. Tudtam, hogy van valami bibi vele, hiszen olcso volt. A tunetek a kovetkezok. Uzemmeleg motornal, 100-110 km/h folott megtorpan egy pillanatra a kocsi es a gyertyaikon elkezd villogni. Es vagy ennyi vagy pedig le is all a motor, eppen milyen kedve van. Olyankor kuplung kinyomas, inditas, vezetes folytatasa. Megoldhato, de kenyelmetlen. Mi lehet a bibi? Amugy erezni, hogy combos meg minden.
Elore is koszi a valaszt, udv!

A bibi az, hogy van bibi. Vidd el hibakódot kiolvasni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32494 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 15:14:01 »

Sziasztok!
Vettem par napja egy 2002-es Ghia tdci-t, 130,pacisat. Tudtam, hogy van valami bibi vele, hiszen olcso volt. A tunetek a kovetkezok. Uzemmeleg motornal, 100-110 km/h folott megtorpan egy pillanatra a kocsi es a gyertyaikon elkezd villogni. Es vagy ennyi vagy pedig le is all a motor, eppen milyen kedve van. Olyankor kuplung kinyomas, inditas, vezetes folytatasa. Megoldhato, de kenyelmetlen. Mi lehet a bibi? Amugy erezni, hogy combos meg minden.
Elore is koszi a valaszt, udv!

Ahogy BT is mondja, hibakód olvasás. Erős a gyanú, hogy ez egy kicsit zsebbenyúlós javítás lesz (ne legyen igazam). Az a villogás a vészüzem. A legtöbb esetben az üzemanyagrendszer hibájakor szokott villogni. Én a helyedben visszavinném az autót oda, ahol vettem és kenjék a hajukra. De komolyan. Mi az a nem olcsó, ha nem vagyok indiszkrét?
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.02 hétfő, 15:16:11 írta Lacika71 » Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32495 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 16:08:21 »

Ahogy BT is mondja, hibakód olvasás. Erős a gyanú, hogy ez egy kicsit zsebbenyúlós javítás lesz (ne legyen igazam). Az a villogás a vészüzem. A legtöbb esetben az üzemanyagrendszer hibájakor szokott villogni. Én a helyedben visszavinném az autót oda, ahol vettem és kenjék a hajukra. De komolyan. Mi az a nem olcsó, ha nem vagyok indiszkrét?
Lehet egy egyzerű 6e Ft-os CMP is. Motorleállás, és malacfarok ott is van. Bár ott nem sűrűn indul újra a motor.

Kell a hibakódolvasás. Utána lehet okosa(bbaka)t mondani.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32496 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 17:47:46 »

Ahogy BT is mondja, hibakód olvasás. Erős a gyanú, hogy ez egy kicsit zsebbenyúlós javítás lesz (ne legyen igazam). Az a villogás a vészüzem. A legtöbb esetben az üzemanyagrendszer hibájakor szokott villogni. Én a helyedben visszavinném az autót oda, ahol vettem és kenjék a hajukra. De komolyan. Mi az a nem olcsó, ha nem vagyok indiszkrét?
Szia(sztok)!
Koszi a valaszt. A kocsi meg egy tank uzemenyag 295 font volt.
Udv!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32497 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:26:36 »

Szia(sztok)!
Koszi a valaszt. A kocsi meg egy tank uzemenyag 295 font volt.
Udv!

Az tényleg nem volt grága. Merre laksz? Bp-n és SzFváron van a Filepdiesel. Ők profin dolgoznak, igaz nem olcsó, de megbízható minőségben.
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32498 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:29:46 »

Az tényleg nem volt grága. Merre laksz? Bp-n és SzFváron van a Filepdiesel. Ők profin dolgoznak, igaz nem olcsó, de megbízható minőségben.
Koszonom, de sajna kb. 2000 km-rel arrebb lakom. Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32499 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:37:49 »

Koszonom, de sajna kb. 2000 km-rel arrebb lakom. Smiley

Csak nem GB? Ott még drágább a szerviz, mint itthon.  rinya Akkor marad a diagnosztika. Elvileg az angol ebay-en viszonylag olcsón lehet venni porlasztókat, ha az a hibája. (csak a megfelelő diagnosztika után kezdj alkatrészvásárlásba).
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.02 hétfő, 18:42:24 írta Lacika71 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 643 644 645 646 647 648 649 [650] 651 652 653 654 655 656 657 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.