Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 16:07:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 651 652 653 654 655 656 657 [658] 659 660 661 662 663 664 665 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13832258 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #32850 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:27:33 »

220 korul. Az uj tulaja nyugodtan jarhat majd vele...  nyes

És ebből mennyi a szivattyú?
Mi alapján mondták, hogy cserélni kell az izzítógyertyákat?

(nem kötekszek, csak érdeklődöm, mert előbb-utóbb nekem is aktuális lesz)
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32851 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:31:10 »

Ebbe benne van a porlasztó csere is?

Nincs. A szivattyu volt gaz, volt hogy letiltott 3000 felett nagy gaznal.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32852 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:32:51 »

És ebből mennyi a szivattyú?
Mi alapján mondták, hogy cserélni kell az izzítógyertyákat?

(nem kötekszek, csak érdeklődöm, mert előbb-utóbb nekem is aktuális lesz)

Hat tudomasom szerint meg az eredetiek vannak benne. 2005 ota van nalam a kocsi, es en meg nem csereltettem. A szivattyu 100 korul van. Nekem kompletten ok csinaljak nem szereltettem ki.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32853 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:48:02 »

Hat tudomasom szerint meg az eredetiek vannak benne. 2005 ota van nalam a kocsi, es en meg nem csereltettem. A szivattyu 100 korul van. Nekem kompletten ok csinaljak nem szereltettem ki.
Így soknak tűnik nekem a 220e...
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32854 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 11:02:48 »

Így soknak tűnik nekem a 220e...

Filep csak a szivattyut ujjitana fel ennyiert es nekem kellene ki es vissza szereltetnem. Nem keves penz, plane hogy el akarom adni. De igy nyugodtabb leszek.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32855 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 11:06:24 »

Filep csak a szivattyut ujjitana fel ennyiert es nekem kellene ki es vissza szereltetnem. Nem keves penz, plane hogy el akarom adni. De igy nyugodtabb leszek.

Szivattyú felújítás nincs ennyi magában. Ebben valami másnak is benne kellene lenni (vagyis inkább illene, hogy benne legyen).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #32856 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 11:12:22 »

Filep csak a szivattyut ujjitana fel ennyiert es nekem kellene ki es vissza szereltetnem. Nem keves penz, plane hogy el akarom adni. De igy nyugodtabb leszek.
a soroksári úton van egy kis öreg,aki 60e ft ért újít fel nagynyomású szivattyút garanciával.....valahol a közvágóhídtól nem messze  van egy ipartelep és ott benn dolgozik....sajnos nincs hozzá telefonszámom...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32857 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 11:16:14 »

a soroksári úton van egy kis öreg,aki 60e ft ért újít fel nagynyomású szivattyút garanciával.....valahol a közvágóhídtól nem messze  van egy ipartelep és ott benn dolgozik....sajnos nincs hozzá telefonszámom...

Namost az milyen lehet? Ráadásul még telefonja sincs...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32858 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 11:44:49 »

Halihó
Hogyan tudom a szervíz intervallum lámpát nullázni?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32859 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:21:07 »

Halihó
Hogyan tudom a szervíz intervallum lámpát nullázni?

DPF-es a kocsid?

Minden ajtó becsukva, gyújtás, fék+gázpedál padlóig fél percre, lámpa villog, kialszik kész.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32860 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:21:26 »

Halihó
Hogyan tudom a szervíz intervallum lámpát nullázni?
Van szervíz intervallum lámpa?  wow1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32861 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:23:01 »

Van szervíz intervallum lámpa?  wow1

dpf-esben igen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32862 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:36:19 »

DPF-es a kocsid?

Minden ajtó becsukva, gyújtás, fék+gázpedál padlóig fél percre, lámpa villog, kialszik kész.
Köszi, sikerült is.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32863 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 13:27:24 »

Sziasztok,

két "érdekes" jelenséget vettem észre az elmúlt időszakban:

1. hideg indításnál, azaz, ha a kocsi állt egy éjszakát vagy még hosszabban, akkor indításkor nyom egy nagyobb kékes - szürkés füstpamacsot. Utána semmi.. Pár órás állás után sincs ilyen.

2. a hűtő ventillátorom nagyon hangos lett az utóbbi időben. Menet közben is hallom időnként, eddig ez nem volt. Mintha nagyobb fordulaton menne.. Az autó leállítása után is megy még egy ideig, eddig ez sem volt jellemző.
    A hűtő vízhőmérséklet normális.

Szerintetek mire utalhatnak ezek a jelek? szomoru1

thanx!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32864 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 13:32:03 »

Sziasztok,

két "érdekes" jelenséget vettem észre az elmúlt időszakban:

1. hideg indításnál, azaz, ha a kocsi állt egy éjszakát vagy még hosszabban, akkor indításkor nyom egy nagyobb kékes - szürkés füstpamacsot. Utána semmi.. Pár órás állás után sincs ilyen.

2. a hűtő ventillátorom nagyon hangos lett az utóbbi időben. Menet közben is hallom időnként, eddig ez nem volt. Mintha nagyobb fordulaton menne.. Az autó leállítása után is megy még egy ideig, eddig ez sem volt jellemző.
    A hűtő vízhőmérséklet normális.

Szerintetek mire utalhatnak ezek a jelek? szomoru1

thanx!
1. Izzítógyertyák rosszak.
2. Klímázol.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32865 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 13:36:22 »

Sziasztok,

két "érdekes" jelenséget vettem észre az elmúlt időszakban:

1. hideg indításnál, azaz, ha a kocsi állt egy éjszakát vagy még hosszabban, akkor indításkor nyom egy nagyobb kékes - szürkés füstpamacsot. Utána semmi.. Pár órás állás után sincs ilyen.

2. a hűtő ventillátorom nagyon hangos lett az utóbbi időben. Menet közben is hallom időnként, eddig ez nem volt. Mintha nagyobb fordulaton menne.. Az autó leállítása után is megy még egy ideig, eddig ez sem volt jellemző.
    A hűtő vízhőmérséklet normális.

Szerintetek mire utalhatnak ezek a jelek? szomoru1

thanx!

1. Izzítógyertya első körben. Ki kell mérni őket, izzítanak-e valóban. Peches esetben pisilnek az injektorok, azaz a leállítás után a rendszerben maradt nyomás a henger felé tolja a GO-t. Ez azért nem jó ötlet, mert ha rosszabb lesz a dolog és több GO jut a hengerbe, folyadék lévén összenyomhatatlan, és indításkor elgörbítheti a dugattyú hajtókarját.

2. Használsz (többet) klímát mostanában? Azt is csak ugyanaz hűti.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32866 Dátum: 2014.06.27 péntek, 09:37:35 »

1. Izzítógyertya első körben. Ki kell mérni őket, izzítanak-e valóban. Peches esetben pisilnek az injektorok, azaz a leállítás után a rendszerben maradt nyomás a henger felé tolja a GO-t. Ez azért nem jó ötlet, mert ha rosszabb lesz a dolog és több GO jut a hengerbe, folyadék lévén összenyomhatatlan, és indításkor elgörbítheti a dugattyú hajtókarját.

2. Használsz (többet) klímát mostanában? Azt is csak ugyanaz hűti.

AndyA

Köszi a válaszokat.
1. izzító gyertyát ki tudom mérni vagy szaki kell hozzá?
2. persze, mostanában többet klímázok, de akkor is hallottam, amikor nem ment a klíma (és előtte sem) + 5 éve van meg az autó, és korábban is klímáztam ilyen furcsaságok nélkül.  wow1
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32867 Dátum: 2014.06.27 péntek, 09:43:33 »

Köszi a válaszokat.
1. izzító gyertyát ki tudom mérni vagy szaki kell hozzá?
2. persze, mostanában többet klímázok, de akkor is hallottam, amikor nem ment a klíma (és előtte sem) + 5 éve van meg az autó, és korábban is klímáztam ilyen furcsaságok nélkül.  wow1

Nem kell kivenni az ellenőrzéshez. Egy lakatfogós árammérőt kell a madzagjára akasztani, és megnézni, mennyi a felvett villany. Hideg motor, első izzításnál 80A körül kell induljon, ami lassan esni kezd. Ha ennél kevesebb, akkor a 20A többszörösei alapján lehet megsaccolni, hány darab halott. Smiley

Akkor le kell akasztani őket a sínről, amin a villanyt kapják, és egyenként ugyanígy megnézni, melyik működik és melyik rossz. Utána lehet gondolkodni a csereberéről.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32868 Dátum: 2014.06.27 péntek, 10:18:49 »

Nem kell kivenni az ellenőrzéshez. Egy lakatfogós árammérőt kell a madzagjára akasztani, és megnézni, mennyi a felvett villany. Hideg motor, első izzításnál 80A körül kell induljon, ami lassan esni kezd. Ha ennél kevesebb, akkor a 20A többszörösei alapján lehet megsaccolni, hány darab halott. Smiley

Akkor le kell akasztani őket a sínről, amin a villanyt kapják, és egyenként ugyanígy megnézni, melyik működik és melyik rossz. Utána lehet gondolkodni a csereberéről.

AndyA

Thanx, teszek vele egy próbát Smiley   worship
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Krisz81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #32869 Dátum: 2014.06.28 szombat, 14:19:02 »

Sziasztok!

Az a problémám, hogy a vezérlés oldalról zörgő fémes hangot hallok alapjáraton, ami gázadásra megszűnik. Nem tudom pontosan elkülöníteni, hogy a szíjhajtás vagy a vezérműfedéltől jön-e. Talán mintha mégis a vezérléstől hallanám. Elsőre nem mondanám a szíjhajtást, mert a gen. szíjfeszítőt én magam alakítottam át (fémgörgő nagy teherbírású golyóscsapággyal + a csillapítónál aluszilenttel, amit ellenőriztem és nincs kiverődve) és az összes vezetőgörgő + a szíjtárcsa is lett már cserélve. A kettőstömegű szíjtárcsa megtréfálhat, mert abban már kb 40e km van (talán 50e-t bírnak). A fórumban már írtátok hogy a vezérlés kb 400e km-t bír. Az enyémben most 232E km van amit 5 évesen vettem 154E km-rel (Mo-i autó). Holnap leveszem a szíjat és anélkül indítom be. Ha megszűnik a hang akkor a kettőstömegű szíjtárcsa a ludas, ha nem akkor sajna vezérlés. Vajon a vez.lánc feszítő kezdi megadni magát? Ez is logikus lehet, mivel csak olajnyomásra feszít. A vez. lánc feszítőnek is bírnia kellene addig amíg a vez.láncnak? Van valakinek tapasztalata e téren?

Naplózva

2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32870 Dátum: 2014.06.28 szombat, 14:23:08 »

Sziasztok!

Az a problémám, hogy a vezérlés oldalról zörgő fémes hangot hallok alapjáraton, ami gázadásra megszűnik. Nem tudom pontosan elkülöníteni, hogy a szíjhajtás vagy a vezérműfedéltől jön-e. Talán mintha mégis a vezérléstől hallanám. Elsőre nem mondanám a szíjhajtást, mert a gen. szíjfeszítőt én magam alakítottam át (fémgörgő nagy teherbírású golyóscsapággyal + a csillapítónál aluszilenttel, amit ellenőriztem és nincs kiverődve) és az összes vezetőgörgő + a szíjtárcsa is lett már cserélve. A kettőstömegű szíjtárcsa megtréfálhat, mert abban már kb 40e km van (talán 50e-t bírnak). A fórumban már írtátok hogy a vezérlés kb 400e km-t bír. Az enyémben most 232E km van amit 5 évesen vettem 154E km-rel (Mo-i autó). Holnap leveszem a szíjat és anélkül indítom be. Ha megszűnik a hang akkor a kettőstömegű szíjtárcsa a ludas, ha nem akkor sajna vezérlés. Vajon a vez.lánc feszítő kezdi megadni magát? Ez is logikus lehet, mivel csak olajnyomásra feszít. A vez. lánc feszítőnek is bírnia kellene addig amíg a vez.láncnak? Van valakinek tapasztalata e téren?



Vedd le a hosszbordás szíjat és indítsd el anélkül a motort. Ha továbbra is zajos, akkor vezérműből jön.
Ha megszűnt, akkor mégis a szíjhajtástól jön a zaj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32871 Dátum: 2014.06.28 szombat, 14:35:42 »

Vedd le a hosszbordás szíjat és indítsd el anélkül a motort. Ha továbbra is zajos, akkor vezérműből jön.
Ha megszűnt, akkor mégis a szíjhajtástól jön a zaj.
Ezt akár tőle is idézhetted volna:
 "Holnap leveszem a szíjat és anélkül indítom be. Ha megszűnik a hang akkor a kettőstömegű szíjtárcsa a ludas, ha nem akkor sajna vezérlés."

Hasznos tanácsod nincs?  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32872 Dátum: 2014.06.28 szombat, 14:47:21 »

Ezt akár tőle is idézhetted volna:
 "Holnap leveszem a szíjat és anélkül indítom be. Ha megszűnik a hang akkor a kettőstömegű szíjtárcsa a ludas, ha nem akkor sajna vezérlés."

Hasznos tanácsod nincs?  eplus2

De nem.
Ő nem így írta ezért nem is idézhettem.
Valóban nem olvastam végig. A jelenség leírása után azonnal írtam.
Remélem megbocsátható ez nekem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32873 Dátum: 2014.06.28 szombat, 14:54:22 »

De nem.
Ő nem így írta ezért nem is idézhettem.
Valóban nem olvastam végig. A jelenség leírása után azonnal írtam.
Remélem megbocsátható ez nekem.
Dehogynem, ugyanazt írta, szó szerint idéztem!
Ne haragudj, de ezt nem tudom megbocsátani  Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32874 Dátum: 2014.06.28 szombat, 17:01:16 »

Dehogynem, ugyanazt írta, szó szerint idéztem!
Ne haragudj, de ezt nem tudom megbocsátani  Cheesy

Valami hiba lehet nálad. Én nem szó szerint azt írtam, amit ő. Te írtad szó szerint.
Szóval nem én idéztem.....
Nem haragszom.... pont annyira érdekel, mint Ennek a halnak a kihalása.....  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.28 szombat, 17:03:04 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32875 Dátum: 2014.06.28 szombat, 17:42:53 »

Valami hiba lehet nálad. Én nem szó szerint azt írtam, amit ő. Te írtad szó szerint.
Szóval nem én idéztem.....
Nem haragszom.... pont annyira érdekel, mint Ennek a halnak a kihalása.....  hehe
A hal vicces volt  eljen

Te nem érted amit én írtam! Én az írtam, hogy szó szerint azt írtam, mint Krisz81. Valamint azt mondtam, hogy ugyanazt amit te, nem szó szerint, hanem jelentésében ugyanazt  wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32876 Dátum: 2014.06.28 szombat, 17:48:55 »

A hal vicces volt  eljen

Te nem érted amit én írtam! Én az írtam, hogy szó szerint azt írtam, mint Krisz81. Valamint azt mondtam, hogy ugyanazt amit te, nem szó szerint, hanem jelentésében ugyanazt  wave

Nagyon ráérsz te.......... nincs fuvar?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32877 Dátum: 2014.06.28 szombat, 18:06:07 »

Nagyon ráérsz te.......... nincs fuvar?  eplus2
Nagyon nincs  falbav

 hehe
Naplózva
Krisz81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #32878 Dátum: 2014.06.28 szombat, 18:45:26 »

Ne veszekedjetek már ezen.
Remélem azért valakinek van tapasztalata a problémámmal kapcsolatban és tud segíteni.
Naplózva

2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32879 Dátum: 2014.06.28 szombat, 19:07:49 »

Ne veszekedjetek már ezen.
Remélem azért valakinek van tapasztalata a problémámmal kapcsolatban és tud segíteni.
Azt próbálják a maguk faragatlan módján elmagyarázni, hogy úgy csináld, ahogy eltervezted, az a jó módszer eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32880 Dátum: 2014.06.28 szombat, 19:20:52 »

Ne veszekedjetek már ezen.
Remélem azért valakinek van tapasztalata a problémámmal kapcsolatban és tud segíteni.
Nem veszekszün, itt ez a normális  eplus2
Majd idővel megérted  Wink
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32881 Dátum: 2014.06.28 szombat, 21:30:25 »

Na, a malacfarok újra megjelent, pedig most nem is Domi vezette a gépet.
P179A hibakódot produkált, ami újraindítást követően sem szűnt meg, valamint nem engedte törölni sem. Lehúztam a cstlakozót a turbóvezérlőről és így is beindítotttam, majd visszadugtam és kitöröltem a kódot. Beindítás után nem produkálta többet a hibát. Mi lehetett a baj?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32882 Dátum: 2014.06.28 szombat, 21:33:16 »

Na, a malacfarok újra megjelent, pedig most nem is Domi vezette a gépet.
P179A hibakódot produkált, ami újraindítást követően sem szűnt meg, valamint nem engedte törölni sem. Lehúztam a cstlakozót a turbóvezérlőről és így is beindítotttam, majd visszadugtam és kitöröltem a kódot. Beindítás után nem produkálta többet a hibát. Mi lehetett a baj?

Az, hogy dízel.....   hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32883 Dátum: 2014.06.28 szombat, 21:36:24 »

Na, a malacfarok újra megjelent, pedig most nem is Domi vezette a gépet.
P179A hibakódot produkált, ami újraindítást követően sem szűnt meg, valamint nem engedte törölni sem. Lehúztam a cstlakozót a turbóvezérlőről és így is beindítotttam, majd visszadugtam és kitöröltem a kódot. Beindítás után nem produkálta többet a hibát. Mi lehetett a baj?
kontakthiba?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32884 Dátum: 2014.06.28 szombat, 21:44:10 »

Az, hogy dízel.....   hehe
duhos2 gun beka3
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32885 Dátum: 2014.06.28 szombat, 21:44:43 »

kontakthiba?
Nadehol? Az a csati úgy állt, mint Katiban a gyerek!
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32886 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 09:10:37 »

Nadehol? Az a csati úgy állt, mint Katiban a gyerek!

Szerény véleményem szerint,hogy "úgy állt mint Katiban a gyerek" még lehetett kontakthiba.Ugyanis a csatiban lévő lábak egy azon helyen érintkeznek egymáshoz,  minimális vagy egyáltalán nem mozognak.Oxid réteg alakulhatott ki az évek során.Ki ill. bedugással letúrtad az oxidréteget.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32887 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 12:48:39 »

Szerény véleményem szerint,hogy "úgy állt mint Katiban a gyerek" még lehetett kontakthiba.Ugyanis a csatiban lévő lábak egy azon helyen érintkeznek egymáshoz,  minimális vagy egyáltalán nem mozognak.Oxid réteg alakulhatott ki az évek során.Ki ill. bedugással letúrtad az oxidréteget.
Isten adja, hogy ez legyen, de Ervin amikor takarította biztosan lehúzta a csatit, az pedig nem olyan régen volt  fejvakaras
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32888 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 14:10:20 »

Isten adja, hogy ez legyen, de Ervin amikor takarította biztosan lehúzta a csatit, az pedig nem olyan régen volt  fejvakaras

Hosszas töprengés után arra jöttem még rá,hogy a csatiban lévő csúszó saruk "anya" része amibe belecsúszik ki van egy kicsit tágulva és nem megfelelő kontaktus volt.Ez is okozhatta a hibát.Kívánom,hogy csak ennyi legyen gond.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32889 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 15:09:03 »

Isten adja, hogy ez legyen, de Ervin amikor takarította biztosan lehúzta a csatit, az pedig nem olyan régen volt  fejvakaras
Szia!
Ha sokáig erőlködött az elektronika a beragadt geoval, akkor előfordult már pár autónál, hogy a többlet hőtől elengedett a forrasztás az alaplapon, ezt újraforrasztod és jó lesz.
Egy csavar biztosítja a dobozt, hogy szét tudd szedni, ezt egy kis dugó takarja amit le kell fúrni utána hozzáférni a csavarhoz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32890 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 17:54:26 »

Szia!
Ha sokáig erőlködött az elektronika a beragadt geoval, akkor előfordult már pár autónál, hogy a többlet hőtől elengedett a forrasztás az alaplapon, ezt újraforrasztod és jó lesz.
Egy csavar biztosítja a dobozt, hogy szét tudd szedni, ezt egy kis dugó takarja amit le kell fúrni utána hozzáférni a csavarhoz.

Ha a forrasztás elengedett akkor szerintem a probléma utána is elő jött volna,mert a forrasztásnál vagy van érintkezés vagy nincs.De érdemes megnézni.Egy hiba lehetőség ki lesz zárva. Wink
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32891 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 18:08:49 »

Ha a forrasztás elengedett akkor szerintem a probléma utána is elő jött volna,mert a forrasztásnál vagy van érintkezés vagy nincs.De érdemes megnézni.Egy hiba lehetőség ki lesz zárva. Wink
meg más hibakódot ír
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32892 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 21:03:54 »

Ha a forrasztás elengedett akkor szerintem a probléma utána is elő jött volna,mert a forrasztásnál vagy van érintkezés vagy nincs.De érdemes megnézni.Egy hiba lehetőség ki lesz zárva. Wink
Na ez nagyon nem így van... vigyor3 kb 2 hónapja kűzdött vele egy srác...hidegen dobálta a kódot ahogy kicsit meleg lett a motor semmi hiba... átforrasztotta, azóta jó.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.29 vasárnap, 21:05:27 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32893 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 11:58:29 »

Szia!
Ha sokáig erőlködött az elektronika a beragadt geoval, akkor előfordult már pár autónál, hogy a többlet hőtől elengedett a forrasztás az alaplapon, ezt újraforrasztod és jó lesz.
Egy csavar biztosítja a dobozt, hogy szét tudd szedni, ezt egy kis dugó takarja amit le kell fúrni utána hozzáférni a csavarhoz.
A tisztítás óta már mentem 5000 városi km-t és most dobta a hibát először. Ráadásul közvetlenül motorindítás után, csak kuplunggal indultam és le is fulladtam, mert nem jött az erő. Azóta (a fentebb leírt műveletsor után) nem dobta a hibát.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32894 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 11:59:43 »

Hosszas töprengés után arra jöttem még rá,hogy a csatiban lévő csúszó saruk "anya" része amibe belecsúszik ki van egy kicsit tágulva és nem megfelelő kontaktus volt.Ez is okozhatta a hibát.Kívánom,hogy csak ennyi legyen gond.
Te nem a nickneved miatt gondolsz mindig a laza csatlakozásra?  hehe
(egyébként köszönöm az észrevételt Smiley)
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32895 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 12:05:26 »

A tisztítás óta már mentem 5000 városi km-t és most dobta a hibát először. Ráadásul közvetlenül motorindítás után, csak kuplunggal indultam és le is fulladtam, mert nem jött az erő. Azóta (a fentebb leírt műveletsor után) nem dobta a hibát.
Ha újra dobja, nézz rá a forrasztásra. Hidegen kezdi általában.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32896 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 12:09:09 »

Ha újra dobja, nézz rá a forrasztásra. Hidegen kezdi általában.
A motor meleg volt. Remélem, hogy csak a csati volt a ludas, ha mégsem, megnézem!
Köszönöm mindenkinek  worship
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32897 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 16:47:10 »

Te nem a nickneved miatt gondolsz mindig a laza csatlakozásra?  hehe
(egyébként köszönöm az észrevételt Smiley)

Áááá dehogy vigyor3 Egy jobb fajta hüvelyt is össze kell húzatni ha túlságosan tág. wow1
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.30 hétfő, 16:50:30 írta laza » Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32898 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 16:52:16 »

A motor meleg volt. Remélem, hogy csak a csati volt a ludas, ha mégsem, megnézem!
Köszönöm mindenkinek  worship

Részemről nagyon szívesen  Wink
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32899 Dátum: 2014.07.01 kedd, 17:26:03 »

Sziasztok!
Mar par hete leirtam a tortenetem. Olcson vettem a mondit, tudtam, hogy baja van, azert volt olcso, ugy is hirdettek. Melegen, nagy fordulaton malacfarok, olykor leallas, inditas rogvest, ero vissza. Cserelve uzemanyagszuro, jobb lett, de nem tokeletes, olaj, szuro, legszuro, meg mindig nem lett tokeletes, cam shaft sensor, crank shaft sensor cserelve, semmi valtozas, manifold absolute sensor csere, onnantol mar nem harapott egyaltalan, vissza az eredeti, de a harapas nem jott vissza. Gyakorlatilag semmi nem valtozott, de megse harap. Ja, EGR kipucolva, rendben, ket vakuumcso cserelve, de a csere mar azota, amiota nem harap. Mi a francot lehet meg csinalni? A diesel specialistak foglaltak es dragak, holnap nagy ut varna rank, de az emelkedokon gyenge. Cseszhetem, hogy nincs malacfarok, amiota gyenge.
Elore is koszi. Magyarban elvinnem altalatok javasolt szerelohoz, de odaig meg el kene jutnom. Udv!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 651 652 653 654 655 656 657 [658] 659 660 661 662 663 664 665 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.