Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:42:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
658
659
660
661
662
663
664
[
665
]
666
667
668
669
670
671
672
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634449 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33200 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 14:58:30 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.21 hétfő, 14:52:39
Te is fóti vagy?
(Az a baj, hogy a rezsióradíjam qva magas...
)
Figyi, ez itt nem jogászat, itt dolgozni is kell valamit a pénzért...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33201 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 15:07:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.21 hétfő, 14:58:30
Figyi, ez itt nem jogászat, itt dolgozni is kell valamit a pénzért...
AndyA
Erre utaltam, a rezsióradíjam arra vonatkozik, ha csak beszélek, képzeld ha még csinálok is valamit.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33202 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 15:07:49 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.21 hétfő, 14:52:39
Te is fóti vagy?
(Az a baj, hogy a rezsióradíjam qva magas...
)
Szia!
Veresi vagyok ... minden nap átmegyek fóton !
Hideg motor mindig elsőre indul, de ha felmelegszik nagyon érdekes dolgokat produkál.
Nem indul ha meg beindul másodpercekig nagyon *** hangja van olyan 600 fordulaton.
Aztán felpörög és megy szépen.
Hátha dobott valami hibakódot.
Inkább pénzben fizetnék mint természetben
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33203 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 15:11:46 »
Idézetet írta: jasper - 2014.07.21 hétfő, 15:07:49
Szia!
Veresi vagyok ... minden nap átmegyek fóton !
Hideg motor mindig elsőre indul, de ha felmelegszik nagyon érdekes dolgokat produkál.
Nem indul ha meg beindul másodpercekig nagyon *** hangja van olyan 600 fordulaton.
Aztán felpörög és megy szépen.
Hátha dobott valami hibakódot.
Inkább pénzben fizetnék mint természetben
Én nem szeretem a pénzt, inkább felajánlom, hogy máson, pl. Tibcsin, segíthetnél természetben.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33204 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 15:21:57 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.21 hétfő, 15:07:36
Erre utaltam, a rezsióradíjam arra vonatkozik, ha csak beszélek, képzeld ha még csinálok is valamit.
Bizony, az igen jelentős kedvezményre jogosít...!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33205 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 16:56:04 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.21 hétfő, 14:52:39
Te is fóti vagy?
(Az a baj, hogy a rezsióradíjam qva magas...
)
Csak hibakódot kell olvasni! Nem felnőtt tartalom szolgáltatásodért csöngetnek be.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33206 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 17:02:03 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.21 hétfő, 14:54:09
Hibakódot szívesen olvasok, viszont rendes diagnosztikát csak úgy tudom megcsinálni ha elmondod, hogy milyen adatokat nézzünk.
a csatlakozáskor az összes modult kiolvassa a forscan.ha van hibakód,akkor már ott meglesznek-külön nem kell vele foglalkozni.
amiket érdemes megnézni a PCM-ben a turbónyomás,üza nyomás.a csúcsok korrekciós értékei,és a töltés.ha ezek rendben vannak,nagybaj nem lehet...gyakorold.majd belejössz mint az urulógusi munkába.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33207 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 19:38:23 »
Hali mindenki!
Hibajelenségem: 110 km/h tempomat. Megpadlózom villogó izzitásjelző. Ha tempomat nélkül állatkodok semmi. Hibakódolvasás holnap.
Tapasztalt már valaki ilyet?
Vezérműtengely jeladó cserélve, csúcsokat 1 éve nézettem meg, üza szűrő új, egr dugózott.
Köszi előre is!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33208 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 20:02:33 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2014.07.21 hétfő, 19:38:23
Hali mindenki!
Hibajelenségem: 110 km/h tempomat. Megpadlózom villogó izzitásjelző. Ha tempomat nélkül állatkodok semmi. Hibakódolvasás holnap.
Tapasztalt már valaki ilyet?
Vezérműtengely jeladó cserélve, csúcsokat 1 éve nézettem meg, üza szűrő új, egr dugózott.
Köszi előre is!
szinte biztos üza rendszeri hibád van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hajae
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33209 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 20:44:05 »
Fél órás klíma várakozás a görög határon, elment a töltés. ( a kocsi hőmérője kint 37 fokot mutatott)
Szétolvadt a kéttömegű ékszíjtárcsába a gumi, egyszerűen elfolyt !
Megállt a töltés, meg az ékszíj.
Kikapcsolt klíma melett is büdös volt, ezért lerángattam az ékszíjtárcsáról az ékszíjt, felkötöttem a motortérbe.
Nem tudom, hogy milyen márkájú a főtengely tárcsa, unixos, de gyanítom, hogy a legolcsóbban vettem meg annak idején.
Itt ragadtunk szalonikibe, holnap cserélik a tárcsát+ a szíjat filléres 300 juróért
Az egyetlen bordás segédgörgő is ki lett cserélve Poland NSK-ra.
Mi lehett az oka ?
A gyári is így fog viselkedni ?
Esetleg nem működik az autó görögbe, túl meleg van neki ?
Nagyon félek, hogy ha kicserélik, többé ne forduljon elő ez a hiba !
Kezd már a t...öm tele lenni az mk3-al.
Kéttömegű lendkerék(15e km után gariba cserélték mert szétment, valami vasak álltak ki belőle) abban az időbe kb 4x lett szétszedve, legutoljára én csináltam meg, azóta legalább ennek semmi baja nincs.
A hosszbordásszíj érzékeny, mindíg javítani kell.
Jövőre tuti, hogy nem jövök ezzel, keresek, valami jobb állapotú sokkarikásat szerintem, kevés pénzért.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33210 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 23:19:50 »
Idézetet írta: hajae - 2014.07.21 hétfő, 20:44:05
Fél órás klíma várakozás a görög határon, elment a töltés. ( a kocsi hőmérője kint 37 fokot mutatott)
Szétolvadt a kéttömegű ékszíjtárcsába a gumi, egyszerűen elfolyt !
Megállt a töltés, meg az ékszíj.
Kikapcsolt klíma melett is büdös volt, ezért lerángattam az ékszíjtárcsáról az ékszíjt, felkötöttem a motortérbe.
Nem tudom, hogy milyen márkájú a főtengely tárcsa, unixos, de gyanítom, hogy a legolcsóbban vettem meg annak idején.
Itt ragadtunk szalonikibe, holnap cserélik a tárcsát+ a szíjat filléres 300 juróért
Az egyetlen bordás segédgörgő is ki lett cserélve Poland NSK-ra.
Mi lehett az oka ?
A gyári is így fog viselkedni ?
Esetleg nem működik az autó görögbe, túl meleg van neki ?
Nagyon félek, hogy ha kicserélik, többé ne forduljon elő ez a hiba !
Kezd már a t...öm tele lenni az mk3-al.
Kéttömegű lendkerék(15e km után gariba cserélték mert szétment, valami vasak álltak ki belőle) abban az időbe kb 4x lett szétszedve, legutoljára én csináltam meg, azóta legalább ennek semmi baja nincs.
A hosszbordásszíj érzékeny, mindíg javítani kell.
Jövőre tuti, hogy nem jövök ezzel, keresek, valami jobb állapotú sokkarikásat szerintem, kevés pénzért.
Hát ha tudod,hogy olcsó fost vettél akkor ne csodálkozz rajta.Az enyém 100e km-t ment és akkor adta meg magát hangos-berregéssel jelezte vége.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33211 Dátum:
2014.07.21 hétfő, 23:33:28 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.07.21 hétfő, 23:19:50
Hát ha tudod,hogy olcsó fost vettél akkor ne csodálkozz rajta.Az enyém 100e km-t ment és akkor adta meg magát hangos-berregéssel jelezte vége.
Ennek milyen előjele szokott lenni, hogy szétmegy az a tárcsa?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33212 Dátum:
2014.07.22 kedd, 05:39:19 »
Hangos berregés gyorsításkor.
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.21 hétfő, 23:33:28
Ennek milyen előjele szokott lenni, hogy szétmegy az a tárcsa?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33213 Dátum:
2014.07.22 kedd, 09:07:36 »
Idézetet írta: DomeSL - 2014.07.22 kedd, 05:39:19
Hangos berregés gyorsításkor.
Ez a berregés gyorsitáskor folyamatosan hallható vagy csak egy bizonyos fordulat tartományban, ami kb 1500-1800.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33214 Dátum:
2014.07.22 kedd, 09:22:42 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2014.07.21 hétfő, 19:38:23
Hali mindenki!
Hibajelenségem: 110 km/h tempomat. Megpadlózom villogó izzitásjelző. Ha tempomat nélkül állatkodok semmi. Hibakódolvasás holnap.
Tapasztalt már valaki ilyet?
Vezérműtengely jeladó cserélve, csúcsokat 1 éve nézettem meg, üza szűrő új, egr dugózott.
Köszi előre is!
Nem tudom, mi köze lehet a dologhoz, de engem is meglepett anno: attól hülyült a tempomatám, hogy a vezetőajtó sarkában a kábelköteg lelazult, nem volt rendesen a helyén.
Egy próbát megér, hátha segít.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33215 Dátum:
2014.07.22 kedd, 09:25:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.22 kedd, 09:22:42
Nem tudom, mi köze lehet a dologhoz, de engem is meglepett anno: attól hülyült a tempomatám, hogy a vezetőajtó sarkában a kábelköteg lelazult, nem volt rendesen a helyén.
Egy próbát megér, hátha segít.
AndyA
Megnézem köszi!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33216 Dátum:
2014.07.22 kedd, 10:06:22 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2014.07.22 kedd, 09:25:10
A /quote után írj, mert összecsúszik az idézettel a szöveged.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33217 Dátum:
2014.07.22 kedd, 10:35:23 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.22 kedd, 09:07:36
Ez a berregés gyorsitáskor folyamatosan hallható vagy csak egy bizonyos fordulat tartományban, ami kb 1500-1800.
Ha (már) nagyon xar a szíjtárcsa akkor az csörög állandóan.
Nekem mikor kezdte megadni magát inkább alapjáraton csörgött, bekapcsolt klímával pedig még hangosabb lett.....mikor kicsit ráléptem a gázra (1100-1200ford.) akkor elhalkult.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33218 Dátum:
2014.07.22 kedd, 14:18:51 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.07.22 kedd, 10:35:23
Ha (már) nagyon xar a szíjtárcsa akkor az csörög állandóan.
Nekem mikor kezdte megadni magát inkább alapjáraton csörgött, bekapcsolt klímával pedig még hangosabb lett.....mikor kicsit ráléptem a gázra (1100-1200ford.) akkor elhalkult.
Akkor nekem cserés a szíjtárcsám, mert ezeket mind produkálja. Alapjáraton csörömpöl, gyorsításkor morog, klímahasználatkor hangosabban csörög. Már megvan az új, csak ki kellene cserélni. (nem volt kedvem ebben a k. melegben nekiállni
)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33219 Dátum:
2014.07.22 kedd, 14:36:48 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.22 kedd, 14:18:51
Akkor nekem cserés a szíjtárcsám, mert ezeket mind produkálja. Alapjáraton csörömpöl, gyorsításkor morog, klímahasználatkor hangosabban csörög. Már megvan az új, csak ki kellene cserélni. (nem volt kedvem ebben a k. melegben nekiállni
)
Már nincs is olyan meleg.
Nekem is csörömpöl valami, hidegindításkor valami körbefordulásonként ütemesen ciccen egyet a generátor oldalán. Azután pár perc múlva elhallgat, ahogy járt egy kicsit a motor. Csak azt kellene kifülelni, hogy mi az. Ezt mondjuk az ismétlődés sebessége és az alapjárati fordulat összehasonlításából ki lehetne sakkozni (mert kifülelni sajnos eléggé esélytelen), de még nem vettem rá a fáradságot. Jellemzően hétfő hajnal fél 6 körül szoktam vele szembesülni, amikor indulok, úgyhogy akkor se kedvem, se időm ilyennel szórakozni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33220 Dátum:
2014.07.22 kedd, 14:55:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.07.21 hétfő, 23:19:50
Hát ha tudod,hogy olcsó fost vettél akkor ne csodálkozz rajta.Az enyém 100e km-t ment és akkor adta meg magát hangos-berregéssel jelezte vége.
ha nem hullott szét a tárcsa, csak azt nem értem, miért ment el a töltése.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33221 Dátum:
2014.07.22 kedd, 22:37:28 »
Idézetet írta: GiN - 2014.07.22 kedd, 14:55:09
ha nem hullott szét a tárcsa, csak azt nem értem, miért ment el a töltése.
Szét ment benne a gumi,0 és nem hajtotta tovább a szíjat, s a generátort. Gondolom.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33222 Dátum:
2014.07.22 kedd, 22:39:46 »
Idézetet írta: hajae - 2014.07.21 hétfő, 20:44:05
Fél órás klíma várakozás a görög határon, elment a töltés. ( a kocsi hőmérője kint 37 fokot mutatott)
Szétolvadt a kéttömegű ékszíjtárcsába a gumi, egyszerűen elfolyt !
Megállt a töltés, meg az ékszíj.
Kikapcsolt klíma melett is büdös volt, ezért lerángattam az ékszíjtárcsáról az ékszíjt, felkötöttem a motortérbe.
Nem tudom, hogy milyen márkájú a főtengely tárcsa, unixos, de gyanítom, hogy a legolcsóbban vettem meg annak idején.
Itt ragadtunk szalonikibe, holnap cserélik a tárcsát+ a szíjat filléres 300 juróért
Az egyetlen bordás segédgörgő is ki lett cserélve Poland NSK-ra.
Mi lehett az oka ?
A gyári is így fog viselkedni ?
Esetleg nem működik az autó görögbe, túl meleg van neki ?
Nagyon félek, hogy ha kicserélik, többé ne forduljon elő ez a hiba !
Kezd már a t...öm tele lenni az mk3-al.
Kéttömegű lendkerék(15e km után gariba cserélték mert szétment, valami vasak álltak ki belőle) abban az időbe kb 4x lett szétszedve, legutoljára én csináltam meg, azóta legalább ennek semmi baja nincs.
A hosszbordásszíj érzékeny, mindíg javítani kell.
Jövőre tuti, hogy nem jövök ezzel, keresek, valami jobb állapotú sokkarikásat szerintem, kevés pénzért.
Előtte/korábban nem volt hangja? Állítólag zörög/csörömpöl és nem csettintés alatt megy szét azonnal.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33223 Dátum:
2014.07.22 kedd, 23:11:27 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.22 kedd, 09:07:36
Ez a berregés gyorsitáskor folyamatosan hallható vagy csak egy bizonyos fordulat tartományban, ami kb 1500-1800.
Ahogy mondod nekem is ilyen volt és borzasztó hangja van.Fölötte már nincs.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33224 Dátum:
2014.07.23 szerda, 06:41:17 »
Valami elkezdett nagyon morogni a dízel mondeónkban olyan 1500-1700-as fordulatszám körül.
Igazából ezen a fordulaton is csak akkor morog, amikor tartom a sebességet, vagy amikor motorfékezésnél áthalad ezen a tartományon. Ha rálépek a gázra, vagy kinyomom a kuplungot megszűnik, ha alapjáraton felpörgetem a motort, akkor amikor esik vissza a fordulatszám, akkor egy pillanatra csinálja.
Váltó és motortartó bakok jónak tűnnek ránézésre, nem táncol a motor a helyén, generátor oldali szíjrendszer szinte új, lendkerék nem csattan leállításkor, alacsony fordulaton történő nagy gázadáskor se szól jobban, mint eddig.
Amire gondoltam:
a turbócsöveket a segédkerethez rögzítő konzolok rezonálnak, mert a gumiszilent szétment
a váltó valamelyik nyelestengely-csapágya már nem tökéletes, hidegen felengedett kuplungnál van hangja.
A váltó *** csapágyából jöhet ki ilyen hang? Vagy valakinek van még + ötlete, hogy mit kéne megnézni, ha már meg van emelve a kocsi?
Előre is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33225 Dátum:
2014.07.23 szerda, 06:58:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.07.23 szerda, 06:41:17
Valami elkezdett nagyon morogni a dízel mondeónkban olyan 1500-1700-as fordulatszám körül.
Igazából ezen a fordulaton is csak akkor morog, amikor tartom a sebességet, vagy amikor motorfékezésnél áthalad ezen a tartományon. Ha rálépek a gázra, vagy kinyomom a kuplungot megszűnik, ha alapjáraton felpörgetem a motort, akkor amikor esik vissza a fordulatszám, akkor egy pillanatra csinálja.
Váltó és motortartó bakok jónak tűnnek ránézésre, nem táncol a motor a helyén, generátor oldali szíjrendszer szinte új, lendkerék nem csattan leállításkor, alacsony fordulaton történő nagy gázadáskor se szól jobban, mint eddig.
Amire gondoltam:
a turbócsöveket a segédkerethez rögzítő konzolok rezonálnak, mert a gumiszilent szétment
a váltó valamelyik nyelestengely-csapágya már nem tökéletes, hidegen felengedett kuplungnál van hangja.
A váltó *** csapágyából jöhet ki ilyen hang? Vagy valakinek van még + ötlete, hogy mit kéne megnézni, ha már meg van emelve a kocsi?
Előre is
+ kipufogó rendszer....
+ féltengely külső csapágy a jobb oldalon...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33226 Dátum:
2014.07.23 szerda, 12:07:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.23 szerda, 06:58:15
+ kipufogó rendszer....
+ féltengely külső csapágy a jobb oldalon...
Féltengely csapágya szerintem álló helyzetben nem csinálná.
Kipufogót megnézzük, a hőpajzsait is, hogy elszabadultak-e.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33227 Dátum:
2014.07.23 szerda, 12:16:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.07.23 szerda, 12:07:07
Féltengely csapágya szerintem álló helyzetben nem csinálná.
Kipufogót megnézzük, a hőpajzsait is, hogy elszabadultak-e.
nekem az kiesett,hogy állóhelyben is rezeg.....merthogy nem is írtad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33228 Dátum:
2014.07.23 szerda, 13:28:21 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.23 szerda, 12:16:16
nekem az kiesett,hogy állóhelyben is rezeg.....merthogy nem is írtad.
"ha alapjáraton felpörgetem a motort, akkor amikor esik vissza a fordulatszám, akkor egy pillanatra csinálja."
De mondjuk tényleg nem egyértelmű a dolog, nem írtam, hogy mindezt álló helyzetben.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33229 Dátum:
2014.07.23 szerda, 18:05:08 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.07.23 szerda, 13:28:21
"ha alapjáraton felpörgetem a motort, akkor amikor esik vissza a fordulatszám, akkor egy pillanatra csinálja."
De mondjuk tényleg nem egyértelmű a dolog, nem írtam, hogy mindezt álló helyzetben.
Ok,hogy jönak tünik a generátor oldal,de járó motornál nézz bele milyen a szíj futása esetleg bentről valaki emelje a fordulatot,te meg kintről fülelj és hallgasd hátha jobban hallor-látod
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33230 Dátum:
2014.07.23 szerda, 19:12:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.07.23 szerda, 18:05:08
Ok,hogy jönak tünik a generátor oldal,de járó motornál nézz bele milyen a szíj futása esetleg bentről valaki emelje a fordulatot,te meg kintről fülelj és hallgasd hátha jobban hallor-látod
Nem berreg klímát + sok elektromos fogyasztót rákapcsolva sem, nem látom, hogy ugrálna a szíj. Próbáltam felpörgettetni mással, de persze éppen nem csinálta, meg ma menet közben sem. Biztos szégyenlős, amikor nézik, és nem jön elő, de majd még próbálkozom.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33231 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 12:52:31 »
Főtengely ékszíjtárcsából milyet érdemes venni?
Beszerzési forrás?
A gyári az milyen gyártmány?
Köszi.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33232 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 13:03:57 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.07.24 csütörtök, 12:52:31
A gyári az milyen gyártmány?
Xar
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33233 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 13:08:11 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.24 csütörtök, 13:03:57
Xar
Akkor a gyári helyett milyet vegyek?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33234 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 13:08:44 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.24 csütörtök, 13:03:57
Xar
És tényleg.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33235 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 13:09:07 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.07.24 csütörtök, 13:08:11
Akkor a gyári helyett milyet vegyek?
A szabadonfutosításon gondolkodj el. Bár a hosszútávú tapasztalatok abban sem igazán győztek meg...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33236 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 13:16:01 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.24 csütörtök, 13:09:07
A szabadonfutosításon gondolkodj el. Bár a hosszútávú tapasztalatok abban sem igazán győztek meg...
Az már rajta van...
Sokáig nem volt klíma használva, mert eresztett a kompresszornál. Majd egy évig.
Most meg lett csinálva és ha bekapcsolom a klímát, akkor csörömpöl a főtengely ékszíjtárcsa.
Cserélnem kellene, de nem tudom mivel járok jobban.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
madmax78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33237 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 17:34:48 »
sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
116 lovas tdci-m van.Vezérműlánc beállításával kapcsolatban kérném segítségeteket.
A vezérműtengelyen megvannak a beállítási pontok,de a főtengelyen viszont semmi jelzés nincs.
A lendkeréknél ha benézek a ckp-nál akkor van egy rész ahol hiányoznak a fogak, és egy rész ahol egy kicsit másképpen néz ki a fog mint ahogyan a többi áll.Melyiknél kell megakasztani a lendkereket??
Segítséget előre is köszi...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33238 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 21:07:54 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2014.07.19 szombat, 19:13:37
Sziasztok!
Ki tudna nekem gyári diagot csinálni,Pest megye,vagy pesten?
Előzmények:Alapjáraton hullámzik az autó,a kasznin is érezni.
Ma rámértünk a generátorra,14.25v,ráraktunk minden fogyasztót lement 13,2-re,majd rángatás,kopogás,villogó malacfarok.
Újraindít másodszorra nem csinálta.
emlékeztetőül.
2 téma,illetve 3.
1.p0251 vészüzem. üza rendszeri hiba,utána kell járni
2.a generátor minden fogyasztóval bekúszik 13v-alá.ezt javítani kell.
3.ekkor jön a p0325 a vészüzemmel. P0325 Kopogásérzékelő 1 áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor)
ez a hiba nem jön majd,ha a generátor rendesen fog tölteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33239 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 21:22:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.24 csütörtök, 21:07:54
emlékeztetőül.
2 téma,illetve 3.
1.p0251 vészüzem. üza rendszeri hiba,utána kell járni
2.a generátor minden fogyasztóval bekúszik 13v-alá.ezt javítani kell.
3.ekkor jön a p0325 a vészüzemmel. P0325 Kopogásérzékelő 1 áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor)
ez a hiba nem jön majd,ha a generátor rendesen fog tölteni.
Rajta leszek,és még egyszer köszönöm neked az önzetlen segítséget!!!
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33240 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 21:24:50 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2014.07.24 csütörtök, 21:22:16
Rajta leszek,és még egyszer köszönöm neked az önzetlen segítséget!!!
nincs mit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33241 Dátum:
2014.07.24 csütörtök, 23:59:24 »
Idézetet írta: madmax78 - 2014.07.24 csütörtök, 17:34:48
sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
116 lovas tdci-m van.Vezérműlánc beállításával kapcsolatban kérném segítségeteket.
A vezérműtengelyen megvannak a beállítási pontok,de a főtengelyen viszont semmi jelzés nincs.
A lendkeréknél ha benézek a ckp-nál akkor van egy rész ahol hiányoznak a fogak, és egy rész ahol egy kicsit másképpen néz ki a fog mint ahogyan a többi áll.Melyiknél kell megakasztani a lendkereket??
Segítséget előre is köszi...
Mit és miért szeretnél rajta állítani?
??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33242 Dátum:
2014.07.25 péntek, 08:23:18 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.07.24 csütörtök, 12:52:31
Főtengely ékszíjtárcsából milyet érdemes venni?
Beszerzési forrás?
A gyári az milyen gyártmány?
Köszi.
Valaki próbálta már a durván csörgős tárcsáját fixre hegeszteni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33243 Dátum:
2014.07.25 péntek, 09:05:02 »
Idézetet írta: GiN - 2014.07.25 péntek, 08:23:18
Valaki próbálta már a durván csörgős tárcsáját fixre hegeszteni?
Ez szerintem kevéssé jó ötlet. A fix lendkerékhez olyan kuplung jár, amit ennek megfelelően alakítanak ki, ott vannak a rugózó elemek. Ilyen van a DMF kuplungjában is, persze, de korántsem olyan terhelésre méretezve, lévén számítanak a DMF csillapítására is. Szóval így látatlanban, saccra a kuplung gyors legyilkolásának alkalmas eszköze a fixre összehegesztett DMF.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33244 Dátum:
2014.07.25 péntek, 09:19:41 »
Idézetet írta: GiN - 2014.07.25 péntek, 08:23:18
Valaki próbálta már a durván csörgős tárcsáját fixre hegeszteni?
Volt már ilyen, de szerintem nem jó ötlet. Egyébként lehet kapni fix tárcsát is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33245 Dátum:
2014.07.25 péntek, 09:44:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.25 péntek, 09:05:02
Ez szerintem kevéssé jó ötlet. A fix lendkerékhez olyan kuplung jár, amit ennek megfelelően alakítanak ki, ott vannak a rugózó elemek. Ilyen van a DMF kuplungjában is, persze, de korántsem olyan terhelésre méretezve, lévén számítanak a DMF csillapítására is. Szóval így látatlanban, saccra a kuplung gyors legyilkolásának alkalmas eszköze a fixre összehegesztett DMF.
AndyA
GiN a főtengely szijtárcsa fixre hegesztését kérdezte
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33246 Dátum:
2014.07.25 péntek, 09:53:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.25 péntek, 09:05:02
Ez szerintem kevéssé jó ötlet. A fix lendkerékhez olyan kuplung jár, amit ennek megfelelően alakítanak ki, ott vannak a rugózó elemek. Ilyen van a DMF kuplungjában is, persze, de korántsem olyan terhelésre méretezve, lévén számítanak a DMF csillapítására is. Szóval így látatlanban, saccra a kuplung gyors legyilkolásának alkalmas eszköze a fixre összehegesztett DMF.
AndyA
Jaja, kettőstömegűt összehegeszteni olyan, mint a szoba sarkában féktárcsát fúrni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33247 Dátum:
2014.07.25 péntek, 10:16:28 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.25 péntek, 09:53:01
Jaja, kettőstömegűt összehegeszteni olyan, mint a szoba sarkában féktárcsát fúrni.
Miért, szerinted a "gyári" fúrt tárcsákat hogyan állítják elő? Így öntik...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33248 Dátum:
2014.07.25 péntek, 10:28:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.25 péntek, 10:16:28
Miért, szerinted a "gyári" fúrt tárcsákat hogyan állítják elő? Így öntik...?
AndyA
A gyárban így:
http://www.youtube.com/watch?v=4VV6Ra3fkHk
Otthon meg így:
http://www.youtube.com/watch?v=Z0yl9Grl04E
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33249 Dátum:
2014.07.25 péntek, 10:39:44 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.07.25 péntek, 10:28:20
A gyárban így:
http://www.youtube.com/watch?v=4VV6Ra3fkHk
Otthon meg így:
http://www.youtube.com/watch?v=Z0yl9Grl04E
Én hülye, miért nem furkáltam szét a tárcsát két hete, mielőtt felraktam őket
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
658
659
660
661
662
663
664
[
665
]
666
667
668
669
670
671
672
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ