Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:35:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 658 659 660 661 662 663 664 [665] 666 667 668 669 670 671 672 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14634164 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33200 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 14:58:30 »

Te is fóti vagy?

(Az a baj, hogy a rezsióradíjam qva magas...  eplus2)

Figyi, ez itt nem jogászat, itt dolgozni is kell valamit a pénzért... eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33201 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 15:07:36 »

Figyi, ez itt nem jogászat, itt dolgozni is kell valamit a pénzért... eplus2

AndyA

Erre utaltam, a rezsióradíjam arra vonatkozik, ha csak beszélek, képzeld ha még csinálok is valamit.  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33202 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 15:07:49 »

Te is fóti vagy?

(Az a baj, hogy a rezsióradíjam qva magas...  eplus2)

Szia!

Veresi vagyok ... minden nap átmegyek fóton !

Hideg motor mindig elsőre indul, de ha  felmelegszik nagyon érdekes dolgokat produkál.
Nem indul ha meg beindul másodpercekig nagyon *** hangja van olyan 600 fordulaton.
Aztán  felpörög és megy szépen.
Hátha dobott valami hibakódot.  Sad
Inkább pénzben fizetnék mint természetben  vigyor3
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33203 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 15:11:46 »

Szia!

Veresi vagyok ... minden nap átmegyek fóton !

Hideg motor mindig elsőre indul, de ha  felmelegszik nagyon érdekes dolgokat produkál.
Nem indul ha meg beindul másodpercekig nagyon *** hangja van olyan 600 fordulaton.
Aztán  felpörög és megy szépen.
Hátha dobott valami hibakódot.  Sad
Inkább pénzben fizetnék mint természetben  vigyor3

Én nem szeretem a pénzt, inkább felajánlom, hogy máson, pl. Tibcsin, segíthetnél természetben.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33204 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 15:21:57 »

Erre utaltam, a rezsióradíjam arra vonatkozik, ha csak beszélek, képzeld ha még csinálok is valamit.  eplus2 hehe

Bizony, az igen jelentős kedvezményre jogosít...! taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33205 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 16:56:04 »

Te is fóti vagy?

(Az a baj, hogy a rezsióradíjam qva magas...  eplus2)
Csak hibakódot kell olvasni! Nem felnőtt tartalom szolgáltatásodért csöngetnek be. hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33206 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 17:02:03 »

Hibakódot szívesen olvasok, viszont rendes diagnosztikát csak úgy tudom megcsinálni ha elmondod, hogy milyen adatokat nézzünk.  vigyor3
a csatlakozáskor az összes modult kiolvassa a forscan.ha van hibakód,akkor már ott meglesznek-külön nem kell vele foglalkozni.

amiket érdemes megnézni a PCM-ben a turbónyomás,üza nyomás.a csúcsok korrekciós értékei,és a töltés.ha ezek rendben vannak,nagybaj nem lehet...gyakorold.majd belejössz mint az urulógusi munkába..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #33207 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 19:38:23 »

Hali mindenki!

Hibajelenségem: 110 km/h tempomat. Megpadlózom villogó izzitásjelző. Ha tempomat nélkül állatkodok semmi. Hibakódolvasás holnap.

Tapasztalt már valaki ilyet?

Vezérműtengely jeladó cserélve, csúcsokat 1 éve nézettem meg, üza szűrő új, egr dugózott.

Köszi előre is!
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33208 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 20:02:33 »

Hali mindenki!

Hibajelenségem: 110 km/h tempomat. Megpadlózom villogó izzitásjelző. Ha tempomat nélkül állatkodok semmi. Hibakódolvasás holnap.

Tapasztalt már valaki ilyet?

Vezérműtengely jeladó cserélve, csúcsokat 1 éve nézettem meg, üza szűrő új, egr dugózott.

Köszi előre is!
szinte biztos üza rendszeri hibád van....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #33209 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 20:44:05 »

Fél órás klíma várakozás a görög határon, elment a töltés. ( a kocsi hőmérője kint 37 fokot mutatott)
Szétolvadt a kéttömegű ékszíjtárcsába a gumi, egyszerűen elfolyt !
Megállt a töltés, meg az ékszíj.
Kikapcsolt klíma melett is büdös volt, ezért lerángattam az ékszíjtárcsáról az ékszíjt, felkötöttem a motortérbe.
Nem tudom, hogy milyen márkájú a főtengely tárcsa, unixos, de gyanítom, hogy a legolcsóbban vettem meg annak idején.
Itt ragadtunk szalonikibe, holnap cserélik a tárcsát+ a szíjat filléres 300 juróért  rinya rinya rinya
Az egyetlen bordás segédgörgő is ki lett cserélve Poland NSK-ra.
Mi lehett az oka ?
A gyári is így fog viselkedni ?
Esetleg nem működik az autó görögbe, túl meleg van neki ?
Nagyon félek, hogy ha kicserélik, többé ne forduljon elő ez a hiba !
Kezd már a t...öm tele lenni az mk3-al.
Kéttömegű lendkerék(15e km után gariba cserélték mert szétment, valami vasak álltak ki belőle) abban az időbe kb 4x lett szétszedve, legutoljára én csináltam meg, azóta legalább ennek semmi baja nincs.
A hosszbordásszíj érzékeny, mindíg javítani kell.
Jövőre tuti, hogy nem jövök ezzel, keresek, valami jobb állapotú sokkarikásat szerintem, kevés pénzért.

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33210 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 23:19:50 »

Fél órás klíma várakozás a görög határon, elment a töltés. ( a kocsi hőmérője kint 37 fokot mutatott)
Szétolvadt a kéttömegű ékszíjtárcsába a gumi, egyszerűen elfolyt !
Megállt a töltés, meg az ékszíj.
Kikapcsolt klíma melett is büdös volt, ezért lerángattam az ékszíjtárcsáról az ékszíjt, felkötöttem a motortérbe.
Nem tudom, hogy milyen márkájú a főtengely tárcsa, unixos, de gyanítom, hogy a legolcsóbban vettem meg annak idején.
Itt ragadtunk szalonikibe, holnap cserélik a tárcsát+ a szíjat filléres 300 juróért  rinya rinya rinya
Az egyetlen bordás segédgörgő is ki lett cserélve Poland NSK-ra.
Mi lehett az oka ?
A gyári is így fog viselkedni ?
Esetleg nem működik az autó görögbe, túl meleg van neki ?
Nagyon félek, hogy ha kicserélik, többé ne forduljon elő ez a hiba !
Kezd már a t...öm tele lenni az mk3-al.
Kéttömegű lendkerék(15e km után gariba cserélték mert szétment, valami vasak álltak ki belőle) abban az időbe kb 4x lett szétszedve, legutoljára én csináltam meg, azóta legalább ennek semmi baja nincs.
A hosszbordásszíj érzékeny, mindíg javítani kell.
Jövőre tuti, hogy nem jövök ezzel, keresek, valami jobb állapotú sokkarikásat szerintem, kevés pénzért.


Hát ha tudod,hogy olcsó fost vettél akkor ne csodálkozz rajta.Az enyém 100e km-t ment és akkor adta meg magát hangos-berregéssel jelezte vége.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33211 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 23:33:28 »

Hát ha tudod,hogy olcsó fost vettél akkor ne csodálkozz rajta.Az enyém 100e km-t ment és akkor adta meg magát hangos-berregéssel jelezte vége.
Ennek milyen előjele szokott lenni, hogy szétmegy az a tárcsa?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33212 Dátum: 2014.07.22 kedd, 05:39:19 »

Hangos berregés gyorsításkor.

Ennek milyen előjele szokott lenni, hogy szétmegy az a tárcsa?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33213 Dátum: 2014.07.22 kedd, 09:07:36 »

Hangos berregés gyorsításkor.


Ez a berregés gyorsitáskor folyamatosan hallható vagy csak egy bizonyos fordulat tartományban, ami kb 1500-1800.  wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33214 Dátum: 2014.07.22 kedd, 09:22:42 »

Hali mindenki!

Hibajelenségem: 110 km/h tempomat. Megpadlózom villogó izzitásjelző. Ha tempomat nélkül állatkodok semmi. Hibakódolvasás holnap.

Tapasztalt már valaki ilyet?

Vezérműtengely jeladó cserélve, csúcsokat 1 éve nézettem meg, üza szűrő új, egr dugózott.

Köszi előre is!

Nem tudom, mi köze lehet a dologhoz, de engem is meglepett anno: attól hülyült a tempomatám, hogy a vezetőajtó sarkában a kábelköteg lelazult, nem volt rendesen a helyén.

Egy próbát megér, hátha segít. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #33215 Dátum: 2014.07.22 kedd, 09:25:10 »

Nem tudom, mi köze lehet a dologhoz, de engem is meglepett anno: attól hülyült a tempomatám, hogy a vezetőajtó sarkában a kábelköteg lelazult, nem volt rendesen a helyén.

Egy próbát megér, hátha segít. Smiley

AndyA

Megnézem köszi! Cheesy

Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33216 Dátum: 2014.07.22 kedd, 10:06:22 »



A /quote után írj, mert összecsúszik az idézettel a szöveged.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33217 Dátum: 2014.07.22 kedd, 10:35:23 »

Ez a berregés gyorsitáskor folyamatosan hallható vagy csak egy bizonyos fordulat tartományban, ami kb 1500-1800.  wow1

Ha (már) nagyon xar a szíjtárcsa akkor az csörög állandóan. 
Nekem mikor kezdte megadni magát inkább alapjáraton csörgött, bekapcsolt klímával pedig még hangosabb lett.....mikor kicsit ráléptem a gázra (1100-1200ford.) akkor elhalkult.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33218 Dátum: 2014.07.22 kedd, 14:18:51 »

Ha (már) nagyon xar a szíjtárcsa akkor az csörög állandóan. 
Nekem mikor kezdte megadni magát inkább alapjáraton csörgött, bekapcsolt klímával pedig még hangosabb lett.....mikor kicsit ráléptem a gázra (1100-1200ford.) akkor elhalkult.

Akkor nekem cserés a szíjtárcsám, mert ezeket mind produkálja. Alapjáraton csörömpöl, gyorsításkor morog, klímahasználatkor hangosabban csörög. Már megvan az új, csak ki kellene cserélni. (nem volt kedvem ebben a k. melegben nekiállni  szomoru1)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33219 Dátum: 2014.07.22 kedd, 14:36:48 »

Akkor nekem cserés a szíjtárcsám, mert ezeket mind produkálja. Alapjáraton csörömpöl, gyorsításkor morog, klímahasználatkor hangosabban csörög. Már megvan az új, csak ki kellene cserélni. (nem volt kedvem ebben a k. melegben nekiállni  szomoru1)

Már nincs is olyan meleg.

Nekem is csörömpöl valami, hidegindításkor valami körbefordulásonként ütemesen ciccen egyet a generátor oldalán. Azután pár perc múlva elhallgat, ahogy járt egy kicsit a motor. Csak azt kellene kifülelni, hogy mi az. Ezt mondjuk az ismétlődés sebessége és az alapjárati fordulat összehasonlításából ki lehetne sakkozni (mert kifülelni sajnos eléggé esélytelen), de még nem vettem rá a fáradságot. Jellemzően hétfő hajnal fél 6 körül szoktam vele szembesülni, amikor indulok, úgyhogy akkor se kedvem, se időm ilyennel szórakozni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33220 Dátum: 2014.07.22 kedd, 14:55:09 »

Hát ha tudod,hogy olcsó fost vettél akkor ne csodálkozz rajta.Az enyém 100e km-t ment és akkor adta meg magát hangos-berregéssel jelezte vége.
ha nem hullott szét a tárcsa, csak azt nem értem, miért ment el a töltése.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33221 Dátum: 2014.07.22 kedd, 22:37:28 »

ha nem hullott szét a tárcsa, csak azt nem értem, miért ment el a töltése.
Szét ment benne a gumi,0 és nem hajtotta tovább a szíjat, s a generátort. Gondolom.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33222 Dátum: 2014.07.22 kedd, 22:39:46 »

Fél órás klíma várakozás a görög határon, elment a töltés. ( a kocsi hőmérője kint 37 fokot mutatott)
Szétolvadt a kéttömegű ékszíjtárcsába a gumi, egyszerűen elfolyt !
Megállt a töltés, meg az ékszíj.
Kikapcsolt klíma melett is büdös volt, ezért lerángattam az ékszíjtárcsáról az ékszíjt, felkötöttem a motortérbe.
Nem tudom, hogy milyen márkájú a főtengely tárcsa, unixos, de gyanítom, hogy a legolcsóbban vettem meg annak idején.
Itt ragadtunk szalonikibe, holnap cserélik a tárcsát+ a szíjat filléres 300 juróért  rinya rinya rinya
Az egyetlen bordás segédgörgő is ki lett cserélve Poland NSK-ra.
Mi lehett az oka ?
A gyári is így fog viselkedni ?
Esetleg nem működik az autó görögbe, túl meleg van neki ?
Nagyon félek, hogy ha kicserélik, többé ne forduljon elő ez a hiba !
Kezd már a t...öm tele lenni az mk3-al.
Kéttömegű lendkerék(15e km után gariba cserélték mert szétment, valami vasak álltak ki belőle) abban az időbe kb 4x lett szétszedve, legutoljára én csináltam meg, azóta legalább ennek semmi baja nincs.
A hosszbordásszíj érzékeny, mindíg javítani kell.
Jövőre tuti, hogy nem jövök ezzel, keresek, valami jobb állapotú sokkarikásat szerintem, kevés pénzért.


Előtte/korábban nem volt hangja? Állítólag zörög/csörömpöl és nem csettintés alatt megy szét azonnal.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33223 Dátum: 2014.07.22 kedd, 23:11:27 »

Ez a berregés gyorsitáskor folyamatosan hallható vagy csak egy bizonyos fordulat tartományban, ami kb 1500-1800.  wow1
Ahogy mondod nekem is ilyen volt és borzasztó hangja van.Fölötte már nincs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33224 Dátum: 2014.07.23 szerda, 06:41:17 »

Valami elkezdett nagyon morogni a dízel mondeónkban olyan 1500-1700-as fordulatszám körül.
Igazából ezen a fordulaton is csak akkor morog, amikor tartom a sebességet, vagy amikor motorfékezésnél áthalad ezen a tartományon. Ha rálépek a gázra, vagy kinyomom a kuplungot megszűnik, ha alapjáraton felpörgetem a motort, akkor amikor esik vissza a fordulatszám, akkor egy pillanatra csinálja.

Váltó és motortartó bakok jónak tűnnek ránézésre, nem táncol a motor a helyén, generátor oldali szíjrendszer szinte új, lendkerék nem csattan leállításkor, alacsony fordulaton történő nagy gázadáskor se szól jobban, mint eddig.

Amire gondoltam:
a turbócsöveket a segédkerethez rögzítő konzolok rezonálnak, mert a gumiszilent szétment
a váltó valamelyik nyelestengely-csapágya már nem tökéletes, hidegen felengedett kuplungnál van hangja.

A váltó *** csapágyából jöhet ki ilyen hang? Vagy valakinek van még + ötlete, hogy mit kéne megnézni, ha már meg van emelve a kocsi?

Előre is  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33225 Dátum: 2014.07.23 szerda, 06:58:15 »

Valami elkezdett nagyon morogni a dízel mondeónkban olyan 1500-1700-as fordulatszám körül.
Igazából ezen a fordulaton is csak akkor morog, amikor tartom a sebességet, vagy amikor motorfékezésnél áthalad ezen a tartományon. Ha rálépek a gázra, vagy kinyomom a kuplungot megszűnik, ha alapjáraton felpörgetem a motort, akkor amikor esik vissza a fordulatszám, akkor egy pillanatra csinálja.

Váltó és motortartó bakok jónak tűnnek ránézésre, nem táncol a motor a helyén, generátor oldali szíjrendszer szinte új, lendkerék nem csattan leállításkor, alacsony fordulaton történő nagy gázadáskor se szól jobban, mint eddig.

Amire gondoltam:
a turbócsöveket a segédkerethez rögzítő konzolok rezonálnak, mert a gumiszilent szétment
a váltó valamelyik nyelestengely-csapágya már nem tökéletes, hidegen felengedett kuplungnál van hangja.

A váltó *** csapágyából jöhet ki ilyen hang? Vagy valakinek van még + ötlete, hogy mit kéne megnézni, ha már meg van emelve a kocsi?

Előre is  worship
+ kipufogó rendszer....
+ féltengely külső csapágy a jobb oldalon...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33226 Dátum: 2014.07.23 szerda, 12:07:07 »

+ kipufogó rendszer....
+ féltengely külső csapágy a jobb oldalon...

 worship

Féltengely csapágya szerintem álló helyzetben nem csinálná.
Kipufogót megnézzük, a hőpajzsait is, hogy elszabadultak-e.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33227 Dátum: 2014.07.23 szerda, 12:16:16 »

worship

Féltengely csapágya szerintem álló helyzetben nem csinálná.
Kipufogót megnézzük, a hőpajzsait is, hogy elszabadultak-e.
nekem az kiesett,hogy állóhelyben is rezeg.....merthogy nem is írtad. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33228 Dátum: 2014.07.23 szerda, 13:28:21 »

nekem az kiesett,hogy állóhelyben is rezeg.....merthogy nem is írtad. Roll Eyes

"ha alapjáraton felpörgetem a motort, akkor amikor esik vissza a fordulatszám, akkor egy pillanatra csinálja."

De mondjuk tényleg nem egyértelmű a dolog, nem írtam, hogy mindezt álló helyzetben.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33229 Dátum: 2014.07.23 szerda, 18:05:08 »

"ha alapjáraton felpörgetem a motort, akkor amikor esik vissza a fordulatszám, akkor egy pillanatra csinálja."

De mondjuk tényleg nem egyértelmű a dolog, nem írtam, hogy mindezt álló helyzetben.
Ok,hogy jönak tünik a generátor oldal,de járó motornál nézz bele milyen a szíj futása esetleg bentről valaki emelje a fordulatot,te meg kintről fülelj és hallgasd hátha jobban hallor-látod
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33230 Dátum: 2014.07.23 szerda, 19:12:41 »

Ok,hogy jönak tünik a generátor oldal,de járó motornál nézz bele milyen a szíj futása esetleg bentről valaki emelje a fordulatot,te meg kintről fülelj és hallgasd hátha jobban hallor-látod

Nem berreg klímát + sok elektromos fogyasztót rákapcsolva sem, nem látom, hogy ugrálna a szíj. Próbáltam felpörgettetni mással, de persze éppen nem csinálta, meg ma menet közben sem. Biztos szégyenlős, amikor nézik, és nem jön elő, de majd még próbálkozom.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #33231 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 12:52:31 »

Főtengely ékszíjtárcsából milyet érdemes venni?
Beszerzési forrás?

A gyári az milyen gyártmány?

Köszi. worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33232 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:03:57 »


A gyári az milyen gyártmány?



Xar
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #33233 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:08:11 »

Xar

Akkor a gyári helyett milyet vegyek?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33234 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:08:44 »

Xar

És tényleg.
 hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33235 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:09:07 »

Akkor a gyári helyett milyet vegyek?

A szabadonfutosításon gondolkodj el. Bár a hosszútávú tapasztalatok abban sem igazán győztek meg...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #33236 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:16:01 »

A szabadonfutosításon gondolkodj el. Bár a hosszútávú tapasztalatok abban sem igazán győztek meg...

Az már rajta van...

Sokáig nem volt klíma használva, mert eresztett a kompresszornál. Majd egy évig.
Most meg lett csinálva és ha bekapcsolom a klímát, akkor csörömpöl a főtengely ékszíjtárcsa.
Cserélnem kellene, de nem tudom mivel járok jobban.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
madmax78
Vendég
« Új hozzászólás #33237 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 17:34:48 »

sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
116 lovas tdci-m van.Vezérműlánc beállításával kapcsolatban kérném segítségeteket.
A vezérműtengelyen megvannak a beállítási pontok,de a főtengelyen viszont semmi jelzés nincs.
A lendkeréknél ha benézek a ckp-nál akkor van egy rész ahol hiányoznak a fogak, és egy rész ahol egy kicsit másképpen néz ki a fog mint ahogyan a többi áll.Melyiknél kell megakasztani a lendkereket??
Segítséget előre is köszi...

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33238 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 21:07:54 »

Sziasztok!
Ki tudna nekem gyári diagot csinálni,Pest megye,vagy pesten?
Előzmények:Alapjáraton hullámzik az autó,a kasznin is érezni.
Ma rámértünk a generátorra,14.25v,ráraktunk minden fogyasztót lement 13,2-re,majd rángatás,kopogás,villogó malacfarok.
Újraindít másodszorra nem csinálta.

emlékeztetőül.

2 téma,illetve 3.
1.p0251 vészüzem.  üza rendszeri hiba,utána kell járni
2.a generátor minden fogyasztóval bekúszik 13v-alá.ezt javítani kell.
3.ekkor jön a  p0325 a vészüzemmel.   P0325     Kopogásérzékelő 1 áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor)
ez a hiba nem jön majd,ha a generátor rendesen fog tölteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #33239 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 21:22:16 »

emlékeztetőül.

2 téma,illetve 3.
1.p0251 vészüzem.  üza rendszeri hiba,utána kell járni
2.a generátor minden fogyasztóval bekúszik 13v-alá.ezt javítani kell.
3.ekkor jön a  p0325 a vészüzemmel.   P0325     Kopogásérzékelő 1 áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor)
ez a hiba nem jön majd,ha a generátor rendesen fog tölteni.
Rajta leszek,és még egyszer köszönöm neked az önzetlen segítséget!!! worship worship worship
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33240 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 21:24:50 »

Rajta leszek,és még egyszer köszönöm neked az önzetlen segítséget!!! worship worship worship
nincs mit. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33241 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 23:59:24 »

sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
116 lovas tdci-m van.Vezérműlánc beállításával kapcsolatban kérném segítségeteket.
A vezérműtengelyen megvannak a beállítási pontok,de a főtengelyen viszont semmi jelzés nincs.
A lendkeréknél ha benézek a ckp-nál akkor van egy rész ahol hiányoznak a fogak, és egy rész ahol egy kicsit másképpen néz ki a fog mint ahogyan a többi áll.Melyiknél kell megakasztani a lendkereket??
Segítséget előre is köszi...


Mit és miért szeretnél rajta állítani?Huh??? wow1
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33242 Dátum: 2014.07.25 péntek, 08:23:18 »

Főtengely ékszíjtárcsából milyet érdemes venni?
Beszerzési forrás?

A gyári az milyen gyártmány?

Köszi. worship
Valaki próbálta már a durván csörgős tárcsáját fixre hegeszteni?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33243 Dátum: 2014.07.25 péntek, 09:05:02 »

Valaki próbálta már a durván csörgős tárcsáját fixre hegeszteni?

Ez szerintem kevéssé jó ötlet. A fix lendkerékhez olyan kuplung jár, amit ennek megfelelően alakítanak ki, ott vannak a rugózó elemek. Ilyen van a DMF kuplungjában is, persze, de korántsem olyan terhelésre méretezve, lévén számítanak a DMF csillapítására is. Szóval így látatlanban, saccra a kuplung gyors legyilkolásának alkalmas eszköze a fixre összehegesztett DMF.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33244 Dátum: 2014.07.25 péntek, 09:19:41 »

Valaki próbálta már a durván csörgős tárcsáját fixre hegeszteni?

Volt már ilyen, de szerintem nem jó ötlet.  Egyébként lehet kapni fix tárcsát is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33245 Dátum: 2014.07.25 péntek, 09:44:23 »

Ez szerintem kevéssé jó ötlet. A fix lendkerékhez olyan kuplung jár, amit ennek megfelelően alakítanak ki, ott vannak a rugózó elemek. Ilyen van a DMF kuplungjában is, persze, de korántsem olyan terhelésre méretezve, lévén számítanak a DMF csillapítására is. Szóval így látatlanban, saccra a kuplung gyors legyilkolásának alkalmas eszköze a fixre összehegesztett DMF.

AndyA

GiN a főtengely szijtárcsa fixre hegesztését kérdezte  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33246 Dátum: 2014.07.25 péntek, 09:53:01 »

Ez szerintem kevéssé jó ötlet. A fix lendkerékhez olyan kuplung jár, amit ennek megfelelően alakítanak ki, ott vannak a rugózó elemek. Ilyen van a DMF kuplungjában is, persze, de korántsem olyan terhelésre méretezve, lévén számítanak a DMF csillapítására is. Szóval így látatlanban, saccra a kuplung gyors legyilkolásának alkalmas eszköze a fixre összehegesztett DMF.

AndyA

Jaja, kettőstömegűt összehegeszteni olyan, mint a szoba sarkában féktárcsát fúrni.  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33247 Dátum: 2014.07.25 péntek, 10:16:28 »

Jaja, kettőstömegűt összehegeszteni olyan, mint a szoba sarkában féktárcsát fúrni.  hehe eplus2

Miért, szerinted a "gyári" fúrt tárcsákat hogyan állítják elő? Így öntik...? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33248 Dátum: 2014.07.25 péntek, 10:28:20 »

Miért, szerinted a "gyári" fúrt tárcsákat hogyan állítják elő? Így öntik...? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA


A gyárban így: http://www.youtube.com/watch?v=4VV6Ra3fkHk
Otthon meg így: http://www.youtube.com/watch?v=Z0yl9Grl04E
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33249 Dátum: 2014.07.25 péntek, 10:39:44 »


Én hülye, miért nem furkáltam szét a tárcsát két hete, mielőtt felraktam őket  falbav hehe hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 658 659 660 661 662 663 664 [665] 666 667 668 669 670 671 672 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.