Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:07:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 660 661 662 663 664 665 666 [667] 668 669 670 671 672 673 674 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14632782 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #33300 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 23:20:52 »

És mivan akkor ha kikapcsolod akkor mit csinál???

Nemtudom kikapcsolni, az az érdekes... nem reagáll akárhogy nyomogatom..
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #33301 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 23:22:00 »

Ezeknél a kocsiknál az ESP kipörgésgátlás funkciója tud szólni a PCM-nek, hogy vegye vissza a nyomatékot, vagy kizárólag a fékkel operál?
Ha tud, akkor lehet, hogy hülyeséget lát, és azért nem volt ereje a gépnek.

De mindenekelőtt hibakód-olvasás.

Fékhez nem nyúl, csak nyomom és nem megy, 2 másodperc és minden ok.. de körülbelül 30-40 tartománynál..
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33302 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 23:24:08 »

Nemtudom kikapcsolni, az az érdekes... nem reagáll akárhogy nyomogatom..
GSR írta ha világít a lámpa akkor már nem tudod kikapcsolni mert rossz.nekem még nem volt rossz ezért nem tudtam ezt. worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #33303 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 23:26:57 »

GSR írta ha világít a lámpa akkor már nem tudod kikapcsolni mert rossz.nekem még nem volt rossz ezért nem tudtam ezt. worship

Okés  eljen Valami jeladó rakoncátlankodik, akkor, mert van, hogy indításnál elalszik egy jó darabig
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33304 Dátum: 2014.07.29 kedd, 00:52:38 »

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/148/9152/49697639/abs-und-esp-3274252142060618824.jpg

A jobb oldali kis ikon ég, és gyorsításnál villog eddig kétszer csinálta. Olvastam itt fórumon, hogy ez lehet csak a kormány miatt van. Arra gondoltam, ESP rossz jelet kap, ezért letiltja a gyorsítást vagy ilyesmi..
Csak találgatok én is..

Kerékcsapágy csere nem volt mostanában elől?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33305 Dátum: 2014.07.29 kedd, 05:35:29 »

Kerékcsapágy csere nem volt mostanában elől?
Nem tudni, most vette.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33306 Dátum: 2014.07.29 kedd, 05:39:28 »

Okés  eljen Valami jeladó rakoncátlankodik, akkor, mert van, hogy indításnál elalszik egy jó darabig

Beszéltem múltkor Alf-al. Hydimesternek volt ESP hibája. Azt hiszem kormányszög jeladó volt a ludas, de csapágyban is lehet hibás a jeladó. Hazajössz megnézzük Forscan-nel. Ne parázz,  jó lesz a verda!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33307 Dátum: 2014.07.29 kedd, 08:00:22 »

Okés  eljen Valami jeladó rakoncátlankodik, akkor, mert van, hogy indításnál elalszik egy jó darabig

Olyankor kapcsold ki, ha még hagyja magát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33308 Dátum: 2014.07.29 kedd, 10:09:19 »

Beszéltem múltkor Alf-al. Hydimesternek volt ESP hibája. Azt hiszem kormányszög jeladó volt a ludas, de csapágyban is lehet hibás a jeladó. Hazajössz megnézzük Forscan-nel. Ne parázz,  jó lesz a verda!  wave

Ha csapágy vagy valamelyik keréknél a jeladó hibás akkor nem csak az ESP lámpa világítana.  Akkor folyamatosan világítana a kézifék és ABS visszajelző is.  
Tényleg a kormányszög jeladó a legvalószínűbb.    
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33309 Dátum: 2014.07.29 kedd, 11:33:43 »

Enyém is vilagitott mielőtt megvettem .
Forscan esp kalibralas es jó lett
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
socks
Vendég
« Új hozzászólás #33310 Dátum: 2014.07.29 kedd, 17:33:29 »

Üdv Szakik!
A következő jelenséget tapasztalom:
Elindulás után minden OK, de átlag 40 perc közlekedés után alapjárat és 1050-es fordulat között pislog az olajnyomás lámpa. Magasabb fordulaton semmi.
Ez inkább azért kellemetlen, mert Horvátországban vagyok, pénteken indulnék haza és a pályán a kapuknál hatalmas a sor, ergo sok az alapjárat közeli közlekedés.
Mi lehet a gond, elvigyem-e itt szerelőhöz (tuti megkaszál), vagy valahogy vigyem haza a gépet állandóan pörgetve.
Nem szeretnék kockáztatni, hogy beáll a motor.
SOS HELP.......
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33311 Dátum: 2014.07.29 kedd, 17:46:37 »

Üdv Szakik!
A következő jelenséget tapasztalom:
Elindulás után minden OK, de átlag 40 perc közlekedés után alapjárat és 1050-es fordulat között pislog az olajnyomás lámpa. Magasabb fordulaton semmi.
Ez inkább azért kellemetlen, mert Horvátországban vagyok, pénteken indulnék haza és a pályán a kapuknál hatalmas a sor, ergo sok az alapjárat közeli közlekedés.
Mi lehet a gond, elvigyem-e itt szerelőhöz (tuti megkaszál), vagy valahogy vigyem haza a gépet állandóan pörgetve.
Nem szeretnék kockáztatni, hogy beáll a motor.
SOS HELP.......
Szia!  wave

Értem, hogy aggódsz, de ne irkáld be több helyre, mert attól nem fogsz előbb segítséget kapni!
Amint jön hozzáértő ember, kapni fogsz választ. Én sajnos nem tudok ebben tanácsot adni.
Esetleg hozzáértő embereknek lehet fontos infó az előzmény is, hogy kicsit túltöltötted.

Idézlek:
"Üdv Szakik!
Utánöntöttem az olajat a gépbe, de egy kicsit túlszaladt, kb 20%-al ment a nivó max jelzése fölé (úgy 4mm).
Lehet-e ebből gondom?
Sok kedvem nincs leengedni az egészet és újratölteni, de ha muszáj megoldom.
Mostanában nem esedékes az olajcsere sem, viszont hosszabb útra indulnék.
"

Egyébként az olajszinted, hogy áll most?
Mikor indulnál haza?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
socks
Vendég
« Új hozzászólás #33312 Dátum: 2014.07.29 kedd, 17:58:14 »

Szia!
Pénteken, 3 nap múlva indulok.
Az olajam ugyanúgy a nivo max jelzése fölött van, csöpögés nincs, egyéb rendellenes jelenség sincs, leszámítva az olajvisszajelzőt.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33313 Dátum: 2014.07.29 kedd, 18:10:59 »

Szia!
Pénteken, 3 nap múlva indulok.
Az olajam ugyanúgy a nivo max jelzése fölött van, csöpögés nincs, egyéb rendellenes jelenség sincs, leszámítva az olajvisszajelzőt.
Ez is fontos infó szerintem. Akkor még van egy kis idő kideríteni, hogy mi tévő legyél.
Azt elfelejtettem írni, hogy azért kár több helyre beírni, mert aki tud segíteni, az úgy is szinte mindegyik topicot olvassa.
Kitartás, biztos lesz érdemi válasz!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
socks
Vendég
« Új hozzászólás #33314 Dátum: 2014.07.29 kedd, 18:29:05 »

Legfeljebb kihasználom az auto assistance biztosításom. Smiley
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #33315 Dátum: 2014.07.29 kedd, 18:29:53 »

és mi van ebben a 35-ben? egy alap(csapágyak, csúszógyűrű szénkefe csere) javításért elég húzós
az mk1-2 generátorért nálunk 20-at kértek volna, 8-ból megvolt, plusz 2 óra meló. ha komoly baja nincs, az anyag ennek is megáll 10-ből
nekem csak feszszabályzó diódahíd és a szénkefe volt 20e
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33316 Dátum: 2014.07.29 kedd, 21:10:58 »

nekem csak feszszabályzó diódahíd és a szénkefe volt 20e
az lehet, csak  diódahíd a javítások 80%-ban nem kell. a felújítás a legtöbb esetben kimerül a csapágyak, a szénkefék és a csúszógyűrűk cseréjében. az hogy le is mossák kívülről az engem pl nem érdekel dupla árért.

nincs ezzel gond, aki nem ért hozzá megcsináltatja annyiért, csak van azért más lehetőség is
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.29 kedd, 21:13:09 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33317 Dátum: 2014.07.29 kedd, 21:37:25 »

az lehet, csak  diódahíd a javítások 80%-ban nem kell. a felújítás a legtöbb esetben kimerül a csapágyak, a szénkefék és a csúszógyűrűk cseréjében. az hogy le is mossák kívülről az engem pl nem érdekel dupla árért.

nincs ezzel gond, aki nem ért hozzá megcsináltatja annyiért, csak van azért más lehetőség is

Amit nem kérsz, azt nem cserélik ki Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33318 Dátum: 2014.07.29 kedd, 21:39:21 »

Amit nem kérsz, azt nem cserélik ki Wink
ez mióta kívánság műsor? azt kell kicserélni, ami rossz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33319 Dátum: 2014.07.29 kedd, 21:43:21 »

ez mióta kívánság műsor? azt kell kicserélni, ami rossz

madar89 azt írta, hogy nála a feszabályzó diódahíd és szénkefe volt 20K.
Erre te írtad, hogy a diódahíd a 80%-ban nem kell.
Erre írtam, hogy amit nem kérsz azt nem cserélik, azaz, hogy ha nem kell a diódahidat cserélni, akkor nem fogják. (Ha félreérthető volt, sry.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #33320 Dátum: 2014.07.29 kedd, 21:49:25 »

az lehet, csak  diódahíd a javítások 80%-ban nem kell. a felújítás a legtöbb esetben kimerül a csapágyak, a szénkefék és a csúszógyűrűk cseréjében. az hogy le is mossák kívülről az engem pl nem érdekel dupla árért.

nincs ezzel gond, aki nem ért hozzá megcsináltatja annyiért, csak van azért más lehetőség is

1 pár Bosch bronzkefe az mk3 generátorba kemény 600 HUF... nyes wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33321 Dátum: 2014.07.29 kedd, 21:58:37 »

1 pár Bosch bronzkefe az mk3 generátorba kemény 600 HUF... nyes wave

És a csúszógyűrű hozzá...? Mert az enyém 245 ezer km után nem nézett ki barátságosan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33322 Dátum: 2014.07.30 szerda, 03:29:43 »

És a csúszógyűrű hozzá...? Mert az enyém 245 ezer km után nem nézett ki barátságosan.

AndyA
500 ft
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33323 Dátum: 2014.07.30 szerda, 07:25:19 »

500 ft

És utána az egészet szétszedni, összerakni... Tudom, nem űrtechnika, de azért nem is átlagos, hétköznapi rutinfeladat egy átlag autósnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33324 Dátum: 2014.07.30 szerda, 16:26:30 »

És utána az egészet szétszedni, összerakni... Tudom, nem űrtechnika, de azért nem is átlagos, hétköznapi rutinfeladat egy átlag autósnak.

AndyA
ugyan már tele van a fórum  tulkepzett emberekkel akik mindent maguk csinalnak az autón(állítólag)
Egy generatort konnyebb szetszedni mint a helyéről leszedni
 Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33325 Dátum: 2014.07.30 szerda, 17:31:15 »

ugyan már tele van a fórum  tulkepzett emberekkel akik mindent maguk csinalnak az autón(állítólag)
Egy generatort konnyebb szetszedni mint a helyéről leszedni
 Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Engedtessék meg nekem, hogy ne értsek veled egyet. falbav falbav falbav Meg kérdezném, hány mondeo generátort szedtél már széjjel? Mert ahogy nyilatkozol, abból arra következtetésre jutok, hogy egyet se. A generátor felújítása, nem csak mechanikus munkából áll. Az egyenirányító diódahíd, csak forrasztással kiszerelhető. Akkor még nem beszéltünk az állórész vizsgálatához szükséges műszer, a csapágyak és a csúszógyűrű cseréjéhez szűkséges nem olcsó célszerszámokról. Nem elég a csúszógyűrűket cserélni, ki kell egyensúlyozni és  padon fel kell szabályozni. Mindezek vizsgálatáért cseréjéért, és a teljes felújításért, nem sok a 35 ezer Ft. Viszont aki bátor és vállalkozó szellemű, az csak lazán könnyedén fogjon hozzá, mert csukott szemmel is meg csinálható. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33326 Dátum: 2014.07.30 szerda, 18:24:43 »

Tisztelt Fórumtárs!
Engedtessék meg nekem, hogy ne értsek veled egyet. falbav falbav falbav Meg kérdezném, hány mondeo generátort szedtél már széjjel? Mert ahogy nyilatkozol, abból arra következtetésre jutok, hogy egyet se. A generátor felújítása, nem csak mechanikus munkából áll. Az egyenirányító diódahíd, csak forrasztással kiszerelhető. Akkor még nem beszéltünk az állórész vizsgálatához szükséges műszer, a csapágyak és a csúszógyűrű cseréjéhez szűkséges nem olcsó célszerszámokról. Nem elég a csúszógyűrűket cserélni, ki kell egyensúlyozni és  padon fel kell szabályozni. Mindezek vizsgálatáért cseréjéért, és a teljes felújításért, nem sok a 35 ezer Ft. Viszont aki bátor és vállalkozó szellemű, az csak lazán könnyedén fogjon hozzá, mert csukott szemmel is meg csinálható. wave
Tisztelettel László! worship
Cheesy eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33327 Dátum: 2014.07.30 szerda, 19:45:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Engedtessék meg nekem, hogy ne értsek veled egyet. falbav falbav falbav Meg kérdezném, hány mondeo generátort szedtél már széjjel? Mert ahogy nyilatkozol, abból arra következtetésre jutok, hogy egyet se. A generátor felújítása, nem csak mechanikus munkából áll. Az egyenirányító diódahíd, csak forrasztással kiszerelhető. Akkor még nem beszéltünk az állórész vizsgálatához szükséges műszer, a csapágyak és a csúszógyűrű cseréjéhez szűkséges nem olcsó célszerszámokról. Nem elég a csúszógyűrűket cserélni, ki kell egyensúlyozni és  padon fel kell szabályozni. Mindezek vizsgálatáért cseréjéért, és a teljes felújításért, nem sok a 35 ezer Ft. Viszont aki bátor és vállalkozó szellemű, az csak lazán könnyedén fogjon hozzá, mert csukott szemmel is meg csinálható. wave
Tisztelettel László! worship
jópár generátort csináltunk már meg az mk1-2-höz. forrasztó minden háztartásban kell legyen, aki szerelget, multiméter mindenhol van, csapágyhoz nem kell semmi csak egy 2000 ft-os lehúzó. a csúszógyűrű kiegyensúlyozás, felszabályozás parasztvakítás. rendes fajtát kell venni.
ugye, amit itt felsoroltál, az ha valóban végig lenne minden alkalommal járva, akkor nem lenne meg 3 óra alatt, ahogy ígérik
nem kell egyet érteni, el lehet vinni akármit megcsináltatni a márkaszervízbe is, mégis mindenki magának akarja csinálni(ezért van  itt)
de:
eddig még egyel sem volt gond amit csináltunk, és mind alatta volt a fél árnak.
de a lényeg: akinek nincs szerszáma, nincs érzéke, vagy csak jobban bízik a műhelyben, az vigye el, csináltassa meg, de nem kell elájulni ettől a 35ezres javítási összegtől
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.30 szerda, 19:47:20 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33328 Dátum: 2014.07.30 szerda, 20:38:26 »

jópár generátort csináltunk már meg az mk1-2-höz. forrasztó minden háztartásban kell legyen, aki szerelget, multiméter mindenhol van, csapágyhoz nem kell semmi csak egy 2000 ft-os lehúzó. a csúszógyűrű kiegyensúlyozás, felszabályozás parasztvakítás. rendes fajtát kell venni.
ugye, amit itt felsoroltál, az ha valóban végig lenne minden alkalommal járva, akkor nem lenne meg 3 óra alatt, ahogy ígérik
nem kell egyet érteni, el lehet vinni akármit megcsináltatni a márkaszervízbe is, mégis mindenki magának akarja csinálni(ezért van  itt)
de:
eddig még egyel sem volt gond amit csináltunk, és mind alatta volt a fél árnak.
de a lényeg: akinek nincs szerszáma, nincs érzéke, vagy csak jobban bízik a műhelyben, az vigye el, csináltassa meg, de nem kell elájulni ettől a 35ezres javítási összegtől
Tisztelt Fórumtárs!
A általad képviselt vélemény az érem másik oldala némi leegyszerűsítésekkel wow1 Ha már szakmáról és javításról beszélünk, akkor Pl én az állórész vizsgálatánál nem egy egyszerű multimétert értettem. Komoly összeget képvisel egy biztonságos és megbízható szigetelés vizsgáló és  nem sokkal olcsóbb egy induktív ellenállást képviselő elem, zárlatának vizsgálatára képes műszer sem. A csúszógyűrű szabályozása kiegyensúlyozása nem paraszt vakítás, hanem a hosszútávú megbízható működés alapfeltétele, mely megkíméli a szénkeféket a nemkívánatos mechanikai rezonanciáktól, és a fölösleges hőterheléstől mely az erős szikrázás következménye, ha a szénkefe ugrál a kiegyensúlyozatlan, szabályozatlan, csúszógyűrűn. A csapágy lehúzók se csak 2 ezer Ft-ba kerülnek mint ahogy írod. Könnyített körmű megfelelően erős csapágy lehúzókra van szükség, nem olcsó kínai gagyira. Utoljára de nem utolsó sorban ott van a terheléses próbapadi vizsgálat. Egy ilyen terheléses forgatópad ára megközelíti az 1 miliő Ft.
Természetesen a véleményed tiszteletben tartom. Nem óhajtok vitát provokálni.
De az írásod mellett nem mehettem el szó nélkül.
Továbbiakban osztom ama véleményed, hogy mindenki ott csináltatja és úgy a generátorát ahol jónak látja. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.31 csütörtök, 06:24:28 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33329 Dátum: 2014.07.30 szerda, 21:37:08 »

jópár generátort csináltunk már meg az mk1-2-höz. forrasztó minden háztartásban kell legyen, aki szerelget, multiméter mindenhol van, csapágyhoz nem kell semmi csak egy 2000 ft-os lehúzó. a csúszógyűrű kiegyensúlyozás, felszabályozás parasztvakítás. rendes fajtát kell venni.
ugye, amit itt felsoroltál, az ha valóban végig lenne minden alkalommal járva, akkor nem lenne meg 3 óra alatt, ahogy ígérik
nem kell egyet érteni, el lehet vinni akármit megcsináltatni a márkaszervízbe is, mégis mindenki magának akarja csinálni(ezért van  itt)
de:
eddig még egyel sem volt gond amit csináltunk, és mind alatta volt a fél árnak.
de a lényeg: akinek nincs szerszáma, nincs érzéke, vagy csak jobban bízik a műhelyben, az vigye el, csináltassa meg, de nem kell elájulni ettől a 35ezres javítási összegtől
Nem mindenki tud mindent megcsinálni, aki ide jár a fórumra.
Nekem nincsen itthon multiméterem, se Weller pákám (csak egy sima), nincs hozzá tudásom se megfelelő, hiába veszem meg olcsóbban az alkatrészeket, egy ilyen volumenű dolgot nem tudok megcsinálni. 46000 Ft nem volt kevés (35+5+6), de jó munkát szerettem volna, és az említett cégről jók a visszajelzések. Remélem, most sokáig jó lesz a generátorom.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #33330 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 09:20:32 »

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Megérkezett Angliából a magasnyomású szivattyú szabályozó szelepe (elvileg ez okozza a leállásokat) és a gyártó (delphi) mellékelt egy cetlit, melyben jelzi, hogy a 2 db zöld gumigyűrűt kenjem be 4113 számú folyadékkal. Ez olaj dízel-üzemanyag-befecskendező kalibrációjához (Diesel Calibration Fluid).  Nem lehet venni boltban hazánkban kis mennyiségben ilyet. Mit tegyek? Van aki azt mondja, hogy kenjem be sima motorolajjal. Az én ötletem, hogy (mivel ez is valami Petróleum származék) bekenem a Catrol TDA üza adalékkal.

Üdvözlettel:
Gáborp
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33331 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 11:31:29 »

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Megérkezett Angliából a magasnyomású szivattyú szabályozó szelepe (elvileg ez okozza a leállásokat) és a gyártó (delphi) mellékelt egy cetlit, melyben jelzi, hogy a 2 db zöld gumigyűrűt kenjem be 4113 számú folyadékkal. Ez olaj dízel-üzemanyag-befecskendező kalibrációjához (Diesel Calibration Fluid).  Nem lehet venni boltban hazánkban kis mennyiségben ilyet. Mit tegyek? Van aki azt mondja, hogy kenjem be sima motorolajjal. Az én ötletem, hogy (mivel ez is valami Petróleum származék) bekenem a Catrol TDA üza adalékkal.

Üdvözlettel:
Gáborp
beszélj egy adagolossal és bekenitek mérő olajjal
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #33332 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 14:23:18 »

Visszatérve a pár nappal ezelőtti íráshoz, sikerült kiolvasni az ESP hibakódját Gáboréknál  worship
ABS C1278 This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position

Ezt írta a ketyere
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33333 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 14:30:00 »

Visszatérve a pár nappal ezelőtti íráshoz, sikerült kiolvasni az ESP hibakódját Gáboréknál  worship
ABS C1278 This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position

Ezt írta a ketyere


Nekem úgy tűnik futóművet kellene állítanod. Ha jól fordítottam, akkor 15 foknál nagyobb eltérés van a középtől a kormánykeréknek. "Középen" áll a kormányod? Illetve nem húz semerre sem?
Naplózva
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #33334 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 14:30:07 »

Visszatérve a pár nappal ezelőtti íráshoz, sikerült kiolvasni az ESP hibakódját Gáboréknál  worship
ABS C1278 This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position

Ezt írta a ketyere


Most láttam Alf írását, bár elég viccesen sikerült megtalálnom google dobta ki csak ezt az egy találatot magyarul..
Azt írta: a kormány szögeltérése nagyob  15fokkal az egyeneshez képest.

Irány a szakszervíz,és bekell állíttatni a kormány egyenesbe,amikor a szögeltérés nula,illetve fordítva. úgyhogy irány a szerviz, köszönöm Alf visszamenőleg is a 2013.10.30 szerdai kommentet  nyes  worship
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33335 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 14:31:29 »

Nekem úgy tűnik futóművet kellene állítanod. Ha jól fordítottam, akkor 15 foknál nagyobb eltérés van a középtől a kormánykeréknek. "Középen" áll a kormányod? Illetve nem húz semerre sem?

Nem. Az ESP hiszi azt, hogy máshol van az egyenes, mint ahol valójában. Újra kell kalibrálni az ESP-t. ForScan megoldja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
.Balázs.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #33336 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 14:32:18 »

Nekem úgy tűnik futóművet kellene állítanod. Ha jól fordítottam, akkor 15 foknál nagyobb eltérés van a középtől a kormánykeréknek. "Középen" áll a kormányod? Illetve nem húz semerre sem?

Igen, középen áll egyenesen megy, amikor megvettem akkor jobbra húzott kicsit.... guminyomás ellenőrzés után kiderült 0.6 barral kevesebb volt a jobb 1 be......................  falbav Azóta a jobbra húzás is megszűnt, de a 15 fok pedig nem kevés szóval akkor lehet a jeladó, bár gondolom egy ilyen kalibrálással ártani nem árt az ember, jó ha megcsinálja a frissen vett járgányon..
Naplózva

2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33337 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 14:34:13 »

Igen, középen áll egyenesen megy, amikor megvettem akkor jobbra húzott kicsit.... guminyomás ellenőrzés után kiderült 0.6 barral kevesebb volt a jobb 1 be......................  falbav Azóta a jobbra húzás is megszűnt, de a 15 fok pedig nem kevés szóval akkor lehet a jeladó, bár gondolom egy ilyen kalibrálással ártani nem árt az ember, jó ha megcsinálja a frissen vett járgányon..

Egy futómű ellenőrzést nem árt megejteni. Az is lehet, hogy a hátsó és az első futóműnek az értékei nem jók. Attól még mehet "keresztben", hogy nem húz semerre.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33338 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 14:49:18 »

Egy futómű ellenőrzést nem árt megejteni. Az is lehet, hogy a hátsó és az első futóműnek az értékei nem jók. Attól még mehet "keresztben", hogy nem húz semerre.

Láttam már ilyen autót, hogy az első kerekeket nem ugyanazon a nyomon követték a hátsók... Durván nézett ki!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33339 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:10:26 »

Igen, középen áll egyenesen megy, amikor megvettem akkor jobbra húzott kicsit.... guminyomás ellenőrzés után kiderült 0.6 barral kevesebb volt a jobb 1 be......................  falbav Azóta a jobbra húzás is megszűnt, de a 15 fok pedig nem kevés szóval akkor lehet a jeladó, bár gondolom egy ilyen kalibrálással ártani nem árt az ember, jó ha megcsinálja a frissen vett járgányon..
Stájler Gabi megcsinálja neked a forscannel. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33340 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:11:32 »

Láttam már ilyen autót, hogy az első kerekeket nem ugyanazon a nyomon követték a hátsók... Durván nézett ki!

AndyA
én már úthengert is
 Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33341 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:19:33 »

Olyannal találkozott már valaki, hogy a xenonból semmilyen kalibrációval nem lehet eltüntetni a B2477, B2626 hibakódokat?

Forscan nem tudja a kalibrációt végigfuttatni, azt mondja contact developers.
Gyári géppel végigmegy a kalibráció, mozgatja a fényszórókat fel-le, jó értékre is állítja be őket, de a hibakódok a bal oldali xenonban mindig megmaradnak.
Próbálkoztunk azzal is, hogy fényszóró lehúz, visszadug, és gyári gépen valami új modul inicializálás, az is végigmegy, utána kalibrálás, de a hibakód ott van utána is.

Gyári a fényszóró.

Esetleg valakinek valami ötlet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33342 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:19:50 »

én már úthengert is
 Wink

Abból én már olyat is, aminek 7 (de lehet, hogy 9) kereke volt!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33343 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:20:45 »

Olyannal találkozott már valaki, hogy a xenonból semmilyen kalibrációval nem lehet eltüntetni a B2477, B2626 hibakódokat?

Forscan nem tudja a kalibrációt végigfuttatni, azt mondja contact developers.
Gyári géppel végigmegy a kalibráció, mozgatja a fényszórókat fel-le, jó értékre is állítja be őket, de a hibakódok a bal oldali xenonban mindig megmaradnak.
Próbálkoztunk azzal is, hogy fényszóró lehúz, visszadug, és gyári gépen valami új modul inicializálás, az is végigmegy, utána kalibrálás, de a hibakód ott van utána is.

Gyári a fényszóró.

Esetleg valakinek valami ötlet?

Contact developers. Ha elküldöd a részleteket, továbbítom nekik, ill. megkérdezem, hogy mire kiváncsiak pontosan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33344 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:32:49 »

Contact developers. Ha elküldöd a részleteket, továbbítom nekik, ill. megkérdezem, hogy mire kiváncsiak pontosan.

AndyA

Ok, majd egy logot csinálok legközelebbi próbálkozásomról, aztán küldöm.
Azt, hogy mindezt miért a TDCi totyikba írtam nem tudom, amikor beírtam a bejelentkezési adataimat, akkor még az elektromosban voltam  fejvakaras
Naplózva
lecso 88
Vendég
« Új hozzászólás #33345 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:53:59 »

Sziasztok 2004 es evj. 2.0 tdci ghia mondeom 4- ik henger injektor megkotlott ... kérdésem az lenne , hogy tud-e esetleg valaki viszonylag normális áron beszerezhetőt ? Előre is köszi !
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33346 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 15:56:54 »

Sziasztok 2004 es evj. 2.0 tdci ghia mondeom 4- ik henger injektor megkotlott ... kérdésem az lenne , hogy tud-e esetleg valaki viszonylag normális áron beszerezhetőt ? Előre is köszi !

Vidd el a filepdiesel-hez. Ők felújítják neked és jó lesz. Nekem is ők csinálták kb 30e km-re ezelőtt és még mindig működik. Vagy vehetsz bele "újat" (gyárilag felújított) is 100e ft környéki áron.
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33347 Dátum: 2014.08.01 péntek, 09:49:54 »

2003-as fmba mondeom 1,5éve üzemanyagrendszer felújítást kapott (nem cserélve, csak Móriczéknál felújítva lett), ehhez képest minden más egyéb hibajelenség ellenére komolyan kormol, egr szelep dugózva, cserével tesztelve, légtömegmérő és hőgomba csere után is ugyanúgy kormol. semmi hibakód, az alapjárat is rendben, hidegen is, teljesítmény, elindulási hajlam is ok. alacsony fordulaton terhelésnél (elváltás után) és nagy gáznál is hömpölyög a fekete füst. van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, mi okozhat ilyet, hogyan kellene továbblépnem?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33348 Dátum: 2014.08.01 péntek, 09:55:58 »

2003-as fmba mondeom 1,5éve üzemanyagrendszer felújítást kapott (nem cserélve, csak Móriczéknál felújítva lett), ehhez képest minden más egyéb hibajelenség ellenére komolyan kormol, egr szelep dugózva, cserével tesztelve, légtömegmérő és hőgomba csere után is ugyanúgy kormol. semmi hibakód, az alapjárat is rendben, hidegen is, teljesítmény, elindulási hajlam is ok. alacsony fordulaton terhelésnél (elváltás után) és nagy gáznál is hömpölyög a fekete füst. van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, mi okozhat ilyet, hogyan kellene továbblépnem?

Turbócsöveket, bilincseiket át kéne nézni, főleg az EGR alatti szeret kirepedni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33349 Dátum: 2014.08.01 péntek, 10:25:33 »

Olyannal találkozott már valaki, hogy a xenonból semmilyen kalibrációval nem lehet eltüntetni a B2477, B2626 hibakódokat?

Forscan nem tudja a kalibrációt végigfuttatni, azt mondja contact developers.
Gyári géppel végigmegy a kalibráció, mozgatja a fényszórókat fel-le, jó értékre is állítja be őket, de a hibakódok a bal oldali xenonban mindig megmaradnak.
Próbálkoztunk azzal is, hogy fényszóró lehúz, visszadug, és gyári gépen valami új modul inicializálás, az is végigmegy, utána kalibrálás, de a hibakód ott van utána is.

Gyári a fényszóró.

Esetleg valakinek valami ötlet?

http://forscan.org/contactus.html

Eszerint kell logot gyártani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 660 661 662 663 664 665 666 [667] 668 669 670 671 672 673 674 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.