Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:55:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 664 665 666 667 668 669 670 [671] 672 673 674 675 676 677 678 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14627358 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Ede
Vendég
« Új hozzászólás #33500 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 15:15:09 »

a porlasztó újra lett kódolva a saját kalibrációs kódjaival?

Szerintem nem, mert a szerelő szerint nem kell... Sad
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33501 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 15:15:53 »

Szerintem nem, mert a szerelő szerint nem kell... Sad

keress másikat...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ede
Vendég
« Új hozzászólás #33502 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 15:16:08 »

Szerintem nem, mert a szerelő szerint nem kell... Sad

Pedig a párom nagyon mondja neki, hogy biztos az a baja..
Naplózva
Ede
Vendég
« Új hozzászólás #33503 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 15:17:18 »

keress másikat...

Kecskemét környékéről valakit tudtok ajánlani?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33504 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 15:28:42 »

keress másikat...
Szerelőt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kék batár
Vendég
« Új hozzászólás #33505 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 16:10:04 »

Üdv mindenkinek! 3 év együttélés után eljutottam a Mondeómmal a régóta (nem) várt, és a fórumon is gyakran emlegetett hiba jelenségekhez. Az autóm MK III. 115 lovas 2.0 tdci (2007-es évjárat, óra szerint 220ezer km van benne), feketén füstöl és rángat. Tanácsot várok, mely autószerelőt illetve műhelyt, vagy műhelyeket érdemes felkeresni, ahol pontosan tudnák diagnosztizáni, aztán szakszerűen javítani. Mindegy hol van, remélem elvisz a saját lábán.. Telefonszámnak  vagy bármilyen címnek is örülök, az autót ismerem (és szeretem is), de nem vagyok szaki (legalábbis egyelőre Smiley Hát, előre is köszi!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33506 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 16:19:19 »

Üdv mindenkinek! 3 év együttélés után eljutottam a Mondeómmal a régóta (nem) várt, és a fórumon is gyakran emlegetett hiba jelenségekhez. Az autóm MK III. 115 lovas 2.0 tdci (2007-es évjárat, óra szerint 220ezer km van benne), feketén füstöl és rángat. Tanácsot várok, mely autószerelőt illetve műhelyt, vagy műhelyeket érdemes felkeresni, ahol pontosan tudnák diagnosztizáni, aztán szakszerűen javítani. Mindegy hol van, remélem elvisz a saját lábán.. Telefonszámnak  vagy bármilyen címnek is örülök, az autót ismerem (és szeretem is), de nem vagyok szaki (legalábbis egyelőre Smiley Hát, előre is köszi!


Kezdetnek nézd át a turbó csöveket. Keress lelazult bilincset, olajsarat a csövön.
BP-n tudok szerelőt, ha kell küldj PÜ-t.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33507 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 16:51:26 »

Üdv mindenkinek! 3 év együttélés után eljutottam a Mondeómmal a régóta (nem) várt, és a fórumon is gyakran emlegetett hiba jelenségekhez. Az autóm MK III. 115 lovas 2.0 tdci (2007-es évjárat, óra szerint 220ezer km van benne), feketén füstöl és rángat. Tanácsot várok, mely autószerelőt illetve műhelyt, vagy műhelyeket érdemes felkeresni, ahol pontosan tudnák diagnosztizáni, aztán szakszerűen javítani. Mindegy hol van, remélem elvisz a saját lábán.. Telefonszámnak  vagy bármilyen címnek is örülök, az autót ismerem (és szeretem is), de nem vagyok szaki (legalábbis egyelőre Smiley Hát, előre is köszi!

Küldem pü-t. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #33508 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 17:02:48 »

Sziasztok Fórumtársak,
Kecskeméten vagy környékéről tud-e valaki egy szakértő mondi szerelőt. Porlasztóval vannak gondok, mivel ki lett cserélve, és azóta nem akar beindulni. Már jeladót is cserélt, de még mindig semmi eredmény. 5 hete nincs autóm, már nagyon unom...   falbav
Köszi előre is, Edit
Szerelőt nem tudok.
Mind a négy porlasztót (injektort) kicseréltétek újra? Vagy valami másra? Ha a régieket visszaszerelitek azzal beindul?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33509 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 22:20:59 »

a porlasztó újra lett kódolva a saját kalibrációs kódjaival?
szerintem elindulnia el kéne akkor is, ha nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33510 Dátum: 2014.08.15 péntek, 06:14:35 »

szerintem elindulnia el kéne akkor is, ha nem

az a baj,hogy nem.nem én találom ki,így van a TIS-ben is,és amíg a hiba nincs törölve és az új kódok bevíve,addig csak villogó malacfarok van.az ecu tiltja a szippancsot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33511 Dátum: 2014.08.15 péntek, 08:34:47 »

az a baj,hogy nem.nem én találom ki,így van a TIS-ben is,és amíg a hiba nincs törölve és az új kódok bevíve,addig csak villogó malacfarok van.az ecu tiltja a szippancsot.
dual-module tdci esetén meg pláne. (ami évjárat alapján esélyes)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33512 Dátum: 2014.08.15 péntek, 08:49:01 »

dual-module tdci esetén meg pláne. (ami évjárat alapján esélyes)
nem értem ,miért nem akarják ezt megérteni az emberek...? Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #33513 Dátum: 2014.08.15 péntek, 18:13:59 »

nem értem ,miért nem akarják ezt megérteni az emberek...? Undecided

Mert ez már egy kicsit komoly szaktudást igényel vagy netán le ragadtak a sima szívós mociknál vigyor3
Nem bántás képen írtam!
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #33514 Dátum: 2014.08.15 péntek, 18:38:19 »

Szerintetek ezeket a TDCi-be való porlasztókat, simán lehet tárolni egy fiókban, vagy egy zacskóban? Nem károsodik benne semmi?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33515 Dátum: 2014.08.15 péntek, 19:04:29 »

Szerintetek ezeket a TDCi-be való porlasztókat, simán lehet tárolni egy fiókban, vagy egy zacskóban? Nem károsodik benne semmi?
ha rozsda éri,akkor kuka.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #33516 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:18:50 »

 Üdv mindenkinek!!

Ma megpróbáltam generátorszíjat cserélni.Szétszoptam az agyam a régit simán kézzel leszedtem,felraktam.
Az újat ha belepusztulok sem birom rárakni.Kikötöttem a feszitőrugó csvarját és akkor sem megy rá.
QBR61638-as szíjat adtak hozzá.
Lehet hogy nem jó rá?? falbav
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33517 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:21:18 »

Üdv mindenkinek!!

Ma megpróbáltam generátorszíjat cserélni.Szétszoptam az agyam a régit simán kézzel leszedtem,felraktam.
Az újat ha belepusztulok sem birom rárakni.Kikötöttem a feszitőrugó csvarját és akkor sem megy rá.
QBR61638-as szíjat adtak hozzá.
Lehet hogy nem jó rá?? falbav
méretre jó kéne legyen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #33518 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:29:08 »

méretre jó kéne legyen

Hogy rakjam rá??? ötlet?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33519 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:31:41 »

Hogy rakjam rá??? ötlet?

ha így nem megy rá, akkor máshogy
amúgy nem tudom
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33520 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:41:26 »

Hogy rakjam rá??? ötlet?

A méret jó rá.A főtengely ékszíjtárcsát lelazítottad.2 csavart kivetted és elfordítottad?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33521 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:44:37 »

A méret jó rá.A főtengely ékszíjtárcsát lelazítottad.2 csavart kivetted és elfordítottad?
anélkül is fel kéne mennie
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #33522 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:49:39 »

A méret jó rá.A főtengely ékszíjtárcsát lelazítottad.2 csavart kivetted és elfordítottad?
Azt nem.
Csak levettem a feszítőt,szijcsere feszítö vissza és fel akartam rakni kézzel ahogy a régit leszedtem de nem megy sehogy.
A régi szijam kb 2 cmvel hosszabb.nyúlhat ennyit??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33523 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:50:40 »

anélkül is fel kéne mennie

A szerelőm ezt rakta fel utoljára miután befűzte az ujjat.Előtte még az uj feszítőt is felrakta.de láttam úgy is mikor lelazította a tárcsát befűzte az ujjat és vissza.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33524 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:51:44 »

A szerelőm ezt rakta fel utoljára miután befűzte az ujjat.Előtte még az uj feszítőt is felrakta.de láttam úgy is mikor lelazította a tárcsát befűzte az ujjat és vissza.
persze, mert nem tudta a feszítőt oldani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33525 Dátum: 2014.08.15 péntek, 20:52:07 »

Azt nem.
Csak levettem a feszítőt,szijcsere feszítö vissza és fel akartam rakni kézzel ahogy a régit leszedtem de nem megy sehogy.
A régi szijam kb 2 cmvel hosszabb.nyúlhat ennyit??
Nekem most mikor mindent cseréltünk 1640-es ment rá,de amit leszedtünk az meg 1637-es volt azt a régi tulaj rakta rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #33526 Dátum: 2014.08.15 péntek, 21:00:59 »

Nekem most mikor mindent cseréltünk 1640-es ment rá,de amit leszedtünk az meg 1637-es volt azt a régi tulaj rakta rá.
Akkor megpróbáljam visszacserélni a szíjat 1640-re?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33527 Dátum: 2014.08.15 péntek, 21:14:44 »

Akkor megpróbáljam visszacserélni a szíjat 1640-re?

Rá kell menni a rövidebbnek is....nekem is az van.
Kézzel hiába próbálkozol.
Vagy a feszítőt nyomod össze a megfelelő célszerszámmal.
Vagy a főtengely szíjtárcsával játszol.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #33528 Dátum: 2014.08.15 péntek, 21:19:13 »

Rá kell menni a rövidebbnek is....nekem is az van.
Kézzel hiába próbálkozol.
Vagy a feszítőt nyomod össze a megfelelő célszerszámmal.
Vagy a főtengely szíjtárcsával játszol.

Utána a szíjtárcsa csavarjait hogy rakom vissza?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33529 Dátum: 2014.08.15 péntek, 21:24:31 »

Utána a szíjtárcsa csavarjait hogy rakom vissza?


Kézzel.  vigyor3
Csak 2db-ot vegyél ki....az utolsót csak fel kell lazítani. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #33530 Dátum: 2014.08.15 péntek, 21:26:46 »

Kézzel.  vigyor3
Csak 2db-ot vegyél ki....az utolsót csak fel kell lazítani. 
worship worship :worship:Reggel megpróbálom worship worship worship
Köszönöm szépen!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33531 Dátum: 2014.08.15 péntek, 21:42:53 »

nem értem ,miért nem akarják ezt megérteni az emberek...? Undecided

Csináltunk olyat hogy hosszú porlasztót tettünk rövid porlasztós bontott motorba, mert mind a 4 sz@r volt motorcsere után....pöcc-röff....kód azóta se lett beirva, és azóta is megy nem keveset, mert egy taxi...ja a második motorcseréje kb 300.000-ként lett cserélve.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33532 Dátum: 2014.08.15 péntek, 22:03:11 »

Csináltunk olyat hogy hosszú porlasztót tettünk rövid porlasztós bontott motorba, mert mind a 4 sz@r volt motorcsere után....pöcc-röff....kód azóta se lett beirva, és azóta is megy nem keveset, mert egy taxi...ja a második motorcseréje kb 300.000-ként lett cserélve.
  eljen
Ha a hibakód miatt nincs tiltva a szivattyú, bármit rakhatsz bele, menni fog.
Ha már a korábbival sem indult be, az újjal sem fog.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33533 Dátum: 2014.08.15 péntek, 22:14:13 »

  eljen
Ha a hibakód miatt nincs tiltva a szivattyú, bármit rakhatsz bele, menni fog.
Ha már a korábbival sem indult be, az újjal sem fog.

Hát azért mindent nembiztos hogy bele lehet tenni, mert pl a talicska nem fér bele és nemhiszem hogy beindul tőle... eplus2
Mint irtam a saját porlasztói 2ft-ot nem értek....de nem a kódtól indulnak az autók... eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33534 Dátum: 2014.08.15 péntek, 22:32:33 »

Akkor megpróbáljam visszacserélni a szíjat 1640-re?
nem kell,ahogy Zolexx is és én is írtam a főtengely ékszíjtárcsával játsz.És ahogy írtuk.,menni fog.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33535 Dátum: 2014.08.16 szombat, 10:00:14 »

Hát azért mindent nembiztos hogy bele lehet tenni, mert pl a talicska nem fér bele és nemhiszem hogy beindul tőle... eplus2
Mint irtam a saját porlasztói 2ft-ot nem értek....de nem a kódtól indulnak az autók... eplus2
Krisz,te ezt mondod a ford meg nem.ez olyan,hogy a román az út szélén egy fatuskón képes felújítani a porlasztócsúcsot ,és kifordítva még porlasztási képet is ellenőriz..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #33536 Dátum: 2014.08.16 szombat, 11:19:46 »

nem kell,ahogy Zolexx is és én is írtam a főtengely ékszíjtárcsával játsz.És ahogy írtuk.,menni fog.
:worship:Mégegyszer köszönöm!Fent van a szíj!!!Ìgy már pillanatok alatt felment!! worship
Élvezem a nyüszögés mentes alapjáratot!!
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #33537 Dátum: 2014.08.16 szombat, 13:06:10 »

ha rozsda éri,akkor kuka.
Mibe érdemes beletenni a bontott porlasztókat, hogy ne érje?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33538 Dátum: 2014.08.16 szombat, 14:26:18 »

Mibe érdemes beletenni a bontott porlasztókat, hogy ne érje?
olaj,nylon zacskó és légmentesen lezárni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #33539 Dátum: 2014.08.16 szombat, 17:30:25 »

olaj,nylon zacskó és légmentesen lezárni.
Köszi.
Gondolom olaj VAGY nejlon.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33540 Dátum: 2014.08.16 szombat, 17:33:19 »

Krisz,te ezt mondod a ford meg nem.ez olyan,hogy a román az út szélén egy fatuskón képes felújítani a porlasztócsúcsot ,és kifordítva még porlasztási képet is ellenőriz..... eplus2

Hogy a ford mit mond az a kutyát sem érdekli....a gyakorlat nem ezt igazolja....
Porlasztót is ujjitottunk már fel tdci-be , igaz nem az út szélén hanem satupadon....azóta is megy....akkor?  amig a tekercs nem döglik meg kóddal nemis kell foglalkozni egyáltalán...mindben a kapcsolószelep döglik meg álltalában...ezeket biztos nemis irja le a ford.... eplus2

Naplózva
KS
Vendég
« Új hozzászólás #33541 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 14:19:51 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. A következő történt velem a múlt héten: 2.0TDCI Mondeom van (2007es facelift-es).
Az autót amikor megvettem a motorhiba kód világított. Kérdeztem akkor is az előző tulajt, hogy mi ez, mondta, hogy az EGR le van "dugózva". Az autót megvettem, aztán elvittem szervizbe, ahol megerősítették, hogy tényleg le van "dugózva". Aztán így mentem az autóval 20eKm-t. Semmi baja nem volt, nem lett hangosabb, nem húzott kevésbé..ÉS akkor elvittem klímatöltésre az autót egy márkaképviseletbe. Kértem, hogy ők is vizsgálják azért át az autót. (több szem többet lát alapon). Majd az autóval mentem 300km-t, majd reggel amikor beindítottam nem volt benne semmi erő, és plusszba még egy kis ikonka is elkezdett villogni (kis sárga spirál a bal oldalon). Az autót elvittem ott helyben szervizbe, ahol nem produkálta ezt a hibát (számítógépre dugták és hibalistát töröltek), de mikor hazaindultam újra előjött, gondolom újra hibát jelzett a gép. Na azóta viszont újra nem megy. (max50-60km/óra tövig nyomva).
Én az EGR-re gyanakszom, de szaki már szinte mindent cseréltetne velem, JÓ PÉNZÉRT persze falbav
Ha valakinek van konkrét ötlete, kérem jelezze. Nem szeretnék lutrira mindent cserélni benne.  vigyor3
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #33542 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 14:25:14 »

Vecsésen valaki javította már a turbóelektronikát?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33543 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 15:49:08 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. A következő történt velem a múlt héten: 2.0TDCI Mondeom van (2007es facelift-es).
Az autót amikor megvettem a motorhiba kód világított. Kérdeztem akkor is az előző tulajt, hogy mi ez, mondta, hogy az EGR le van "dugózva". Az autót megvettem, aztán elvittem szervizbe, ahol megerősítették, hogy tényleg le van "dugózva". Aztán így mentem az autóval 20eKm-t. Semmi baja nem volt, nem lett hangosabb, nem húzott kevésbé..ÉS akkor elvittem klímatöltésre az autót egy márkaképviseletbe. Kértem, hogy ők is vizsgálják azért át az autót. (több szem többet lát alapon). Majd az autóval mentem 300km-t, majd reggel amikor beindítottam nem volt benne semmi erő, és plusszba még egy kis ikonka is elkezdett villogni (kis sárga spirál a bal oldalon). Az autót elvittem ott helyben szervizbe, ahol nem produkálta ezt a hibát (számítógépre dugták és hibalistát töröltek), de mikor hazaindultam újra előjött, gondolom újra hibát jelzett a gép. Na azóta viszont újra nem megy. (max50-60km/óra tövig nyomva).
Én az EGR-re gyanakszom, de szaki már szinte mindent cseréltetne velem, JÓ PÉNZÉRT persze falbav
Ha valakinek van konkrét ötlete, kérem jelezze. Nem szeretnék lutrira mindent cserélni benne.  vigyor3
vészüzem.
több oka is lehet.
Turbó elektronika,üza rendszeri hiba,estetleg valamelyik jeladó(cmp).

Hibakódot kell olvasni,amikor villog a malacfarka(izzítás jel).Merre laksz?hátha tud fórumos kolléga segíteni a hibakódot kiolvasni...
az egr szelepnek ehhez semmi köze,még annak sem hogy levan dugózva(amúgy nagyon helyesen).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33544 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 16:13:25 »

Hi.

Egy ismerős most vett egy 2006-os Mk3 2.0 TDCI-t Angliában, Angliai munkához.
1 hét után a 2. p csúcs körül felgyűlt egy kis olaj. Nyilván g.o.
A nyomócső meg a hollander száraz, így olyan mintha p csúcs meg az alatta lévő karika közt a menetnél jönne a gázolaj. Mintha kicsit kijjebb is lenne ez a p csúcs a menet kilátszása alapján, mint a többi.
Vigye vissza, rohadt messzire, vagy ez egy olcsón csináltatható problémának tűnik, tehát gari nélkül is megoldhatja?
Az autónak semmi baja. Megy szépen, hiba kód sincs.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33545 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 16:52:12 »

Hi.

Egy ismerős most vett egy 2006-os Mk3 2.0 TDCI-t Angliában, Angliai munkához.
1 hét után a 2. p csúcs körül felgyűlt egy kis olaj. Nyilván g.o.
A nyomócső meg a hollander száraz, így olyan mintha p csúcs meg az alatta lévő karika közt a menetnél jönne a gázolaj. Mintha kicsit kijjebb is lenne ez a p csúcs a menet kilátszása alapján, mint a többi.
Vigye vissza, rohadt messzire, vagy ez egy olcsón csináltatható problémának tűnik, tehát gari nélkül is megoldhatja?
Az autónak semmi baja. Megy szépen, hiba kód sincs.
szerintem az nem go.
ott egy tömítőgyűrű van,ami itthon 1700ft/db,és a motorolajat tömíti le a szelepfedél és a csúcs körül.

https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07


ja.és házilag is cserélhető,csak lekell csontozni mindent a csúcsról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33546 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 16:57:38 »

Szuper. Akkor semmi gáz.
Gondolom akkor akár még úgy is hagyhatja akár hosszabb távon is.
Alig alig jön belőle.

szerintem az nem go.
ott egy tömítőgyűrű van,ami itthon 1700ft/db,és a motorolajat tömíti le a szelepfedél és a csúcs körül.

https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07


ja.és házilag is cserélhető,csak lekell csontozni mindent a csúcsról.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33547 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:21:01 »

Szuper. Akkor semmi gáz.
Gondolom akkor akár még úgy is hagyhatja akár hosszabb távon is.
Alig alig jön belőle.

nagy gondot nem okoz csak randa.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33548 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 22:01:12 »

Hogy a ford mit mond az a kutyát sem érdekli....a gyakorlat nem ezt igazolja....
Porlasztót is ujjitottunk már fel tdci-be , igaz nem az út szélén hanem satupadon....azóta is megy....akkor?  amig a tekercs nem döglik meg kóddal nemis kell foglalkozni egyáltalán...mindben a kapcsolószelep döglik meg álltalában...ezeket biztos nemis irja le a ford.... eplus2


a Ford nem, de a delphi igen. eplus2
Meg azt is leírja, hogy az c2i kód az optimális üzemhez kell, tehát megy nélküle is, csak máshogy.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bageros
Vendég
« Új hozzászólás #33549 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 23:35:03 »

Sziasztok! 2hónapja vettem 1 mondeot (2004 2000TDCi 131 paci)golf3 ból ültem át,ahoz képest nagyon jól megy de valahogy még mindig nem bízok benne úgy mint az öreg golfban.először azért sem mert már jó párszor leállt menet közben minden előjel nélkül(folyamatos haladás közben).menet közben ujra indítok és megy tovább.ez mitől lehet? a következő kérdésem,eleinte csak hidegen de mostanában melegen is rángat a motor alapjáraton nem jár egyenletesen.ennek mi lehet az oka?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 664 665 666 667 668 669 670 [671] 672 673 674 675 676 677 678 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.