Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:27:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 666 667 668 669 670 671 672 [673] 674 675 676 677 678 679 680 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14626350 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33600 Dátum: 2014.08.22 péntek, 13:04:36 »

Ott a szervó szíj feszítőgörgője van ami szólhat.

Azt meg simán egy passzos méretű golyóscsapágyra ki lehet cserélni, és utána örök élet, meg egy nap. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33601 Dátum: 2014.08.22 péntek, 22:08:43 »

Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell?  help
  Huh?
ZEN   5429
WAI   24-2282
LESTER   22150
LUK   535007410
LUK   535007400
INA   F-232854
INA   F-556615
FORD   1S7U1OA352DB
RML PART NO.   500-429
CARGO PULLEY REF   234401
WOODS   ec4276

Valogathatsz. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #33602 Dátum: 2014.08.22 péntek, 22:54:23 »

Sziasztok!

A kérdésem a következő a napokban vettem észre, hogy mikor leállítom a motort hallom meg csörrenni a kettős tömegű lendkereket.(Kuplungot benyomva tartva semmi zaj). A komplett lendkerék és kuplung szerkezet (LUK) csere óta 24 000 Km mentem vele, kezdek megijedni hogy megint cserélni kell, vagy ez normális jelenség?
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33603 Dátum: 2014.08.23 szombat, 01:07:56 »

ZEN   5429
WAI   24-2282
LESTER   22150
LUK   535007410
LUK   535007400
INA   F-232854
INA   F-556615
FORD   1S7U1OA352DB
RML PART NO.   500-429
CARGO PULLEY REF   234401
WOODS   ec4276

Valogathatsz. Smiley

Ez milyen fajta? Ezek szerint az enyém nem ZEN, mert ez a száma. (tőled vettem)
Naplózva
micaufo
Vendég
« Új hozzászólás #33604 Dátum: 2014.08.23 szombat, 08:56:03 »

Szia!

Milyen átalakításra van szükség? A fórumon sehol nem találtam pontos leírást róla.

ZEN   5429
WAI   24-2282
LESTER   22150
LUK   535007410
LUK   535007400
INA   F-232854
INA   F-556615
FORD   1S7U1OA352DB
RML PART NO.   500-429
CARGO PULLEY REF   234401
WOODS   ec4276

Valogathatsz. Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33605 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:24:57 »

Szia!

Milyen átalakításra van szükség? A fórumon sehol nem találtam pontos leírást róla.

pedig ott van elég részletesen a wikiben
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33606 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:30:43 »

Sziasztok!

A kérdésem a következő a napokban vettem észre, hogy mikor leállítom a motort hallom meg csörrenni a kettős tömegű lendkereket.(Kuplungot benyomva tartva semmi zaj). A komplett lendkerék és kuplung szerkezet (LUK) csere óta 24 000 Km mentem vele, kezdek megijedni hogy megint cserélni kell, vagy ez normális jelenség?

Nemigen normális... 24 ezernél azért többet kellene bírjon egy kicsivel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #33607 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:32:47 »

ne LUK-ot vegyél hanem http://www.fridcar.hu/alkatresz/kuplung/sachs_kuplung-keszlet/
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.23 szombat, 09:38:24 írta Proconsul » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #33608 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:33:10 »

Szia!

Milyen átalakításra van szükség? A fórumon sehol nem találtam pontos leírást róla.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33609 Dátum: 2014.08.23 szombat, 09:54:56 »

miért is?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #33610 Dátum: 2014.08.23 szombat, 12:17:14 »


Én úgy tudom a LUK gyári beszállító azért esett erre a márkára a választás, de ezek szerint minőségben mégsem olyan tökéletes. De remélem legalább 40 000 kilométert még ki fog bírni.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33611 Dátum: 2014.08.23 szombat, 16:53:09 »

Én úgy tudom a LUK gyári beszállító azért esett erre a márkára a választás, de ezek szerint minőségben mégsem olyan tökéletes. De remélem legalább 40 000 kilométert még ki fog bírni.

A LUK nem rég felvásárolt valami noname márkát, és most már LUK márka alatt adja el azokat a termékeit is.
Szerk: ezzel nem azt mondom, hogy a tiedbe olyan került, csak érdekességként írtam.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33612 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:03:52 »

... Én a gyári INA futót javasolom. wave
Tisztelettel László! worship
Én meg a P utáni verziót.   Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33613 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:05:19 »

Én meg a P utáni verziót.   Cheesy
Ne röhögtess! Pont te?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33614 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:06:29 »

A ZEN-ek mennyi az átlagos életkora?
Nekem csak 18 ezret ment el. Most Japán van fent. Eddig 21400 km-en van túl. vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33615 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:07:21 »

Ne röhögtess! Pont te?
Miért? Zavar?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33616 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 23:07:52 »

A LUK nem rég felvásárolt valami noname márkát, és most már LUK márka alatt adja el azokat a termékeit is.
Szerk: ezzel nem azt mondom, hogy a tiedbe olyan került, csak érdekességként írtam.
Most jól megnyugtattad!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33617 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 09:40:40 »

Nekem csak 18 ezret ment el. Most Japán van fent. Eddig 21400 km-en van túl. vigyor3

Felszerelt ZEN-nel kaptam az autómat TrekXC-től, nem tudom, mikor rakta fel. Nálam ment 90 ezret, amikor generátor felújítás kapcsán kapott az új generátorral együtt egy INÁ-t, és akkor még messze nem volt halott.

Szóval van kivétel, ami erősíti a szabályt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33618 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:04:33 »

Felszerelt ZEN-nel kaptam az autómat TrekXC-től, nem tudom, mikor rakta fel. Nálam ment 90 ezret, amikor generátor felújítás kapcsán kapott az új generátorral együtt egy INÁ-t, és akkor még messze nem volt halott.

Szóval van kivétel, ami erősíti a szabályt. Smiley

AndyA
Nem mondtam, hogy nem lehet ilyen. Csak azt írtam le, hogy nálam mennyit bírt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33619 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:18:12 »

Nem mondtam, hogy nem lehet ilyen. Csak azt írtam le, hogy nálam mennyit bírt.

Nyilván függ a hsználattól is. Ha sokszor megy vele hosszútávot, akkor nem megy olyan hamar tönkre, mintha naponta 10* beindítja-leállítja az autót, ami ugye fogyasztja az akksiból az áramot, amit a generátornak utána kell töltenie. Nekem van egy ilyenem, amit még Relhist-től vettem egy éve, de még nem került fel, mert utólag kiderült, hogy most is van fenn a generátoron szabadonfutó, úgyhogy eladó. RML PART NO.   500-429
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 10:58:36 írta Lacika71 » Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33620 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:53:54 »

Most jól megnyugtattad!  Cheesy

Nem az volt a cél, hanem a tájékoztatás  integet2
Egyébként a sztori úgy volt, hogy haverom szervizt üzemeltet, és berendeltek egy autóhoz kuplungot LUK és AISIN márkát, és csontra ugyanaz a kuplung volt mindkettőben azonos sorozatszámmal, csak más dobozban. És nyilván a LUK dobozos kétszer annyiba került. Ez volt az első eset, de azóta már többször találkoztak ilyen esettel. Tehát simán lehet, hogy te megveszel egy LUK kuplungot 100k-ért, közben pedig megvehetnéd ugyanazt AISIN dobozban 50k-ért.. levele
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33621 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 11:01:54 »

Nem az volt a cél, hanem a tájékoztatás  integet2
Egyébként a sztori úgy volt, hogy haverom szervizt üzemeltet, és berendeltek egy autóhoz kuplungot LUK és AISIN márkát, és csontra ugyanaz a kuplung volt mindkettőben azonos sorozatszámmal, csak más dobozban. És nyilván a LUK dobozos kétszer annyiba került. Ez volt az első eset, de azóta már többször találkoztak ilyen esettel. Tehát simán lehet, hogy te megveszel egy LUK kuplungot 100k-ért, közben pedig megvehetnéd ugyanazt AISIN dobozban 50k-ért.. levele

Az Aisinre nem mondanám, hogy noname kis gyártó, ami szemetet termel.
Amúgy Luk dobozból is került már elő Sachs DMF, Gates dobozból Febi szíjtárcsa, de ez nem jelenti azt, hogy minden terméket a másiktól vesznek, vagy hogy felvásárolták volna egymást.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33622 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 11:04:33 »

Az Aisinre nem mondanám, hogy noname kis gyártó, ami szemetet termel.
Amúgy Luk dobozból is került már elő Sachs DMF, Gates dobozból Febi szíjtárcsa, de ez nem jelenti azt, hogy minden terméket a másiktól vesznek, vagy hogy felvásárolták volna egymást.

Nekem pl INA dobozból került elő SKF görgő.
Naplózva
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #33623 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 13:20:15 »

Sziasztok!

Az alábbi problémával kapcsolatban szükségem lenne a segítségetekre.
Ma munkába menet észrevettem, hogy alapjáraton berángat a motor.
Félreálva megnéztem diaggal hátha találok a gépben hibakódot, és 2db-ot dobott:
P0191
P2288

Ezek a kódok milyen hibára utalhatnak?

Köszi.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33624 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 13:53:20 »

Sziasztok!

Az alábbi problémával kapcsolatban szükségem lenne a segítségetekre.
Ma munkába menet észrevettem, hogy alapjáraton berángat a motor.
Félreálva megnéztem diaggal hátha találok a gépben hibakódot, és 2db-ot dobott:
P0191
P2288

Ezek a kódok milyen hibára utalhatnak?

Köszi.

Tamás

P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance
P2288 Injector Control Pessure Too High

nincs véletlenül tuning boxod?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #33625 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:11:48 »

Válasz
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance
P2288 Injector Control Pessure Too High

nincs véletlenül tuning boxod?

Szia!

Már kérdezték páran, de nem tudom.
Ha van hol kellene megnéznem?

Tamás
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 15:24:41 írta Tomi76 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Enteo
Vendég
« Új hozzászólás #33626 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:15:59 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 115 lovas CI-ben hol találom a MAF szenzort, mert a video, ami itt fent van az enyémben ott épp semmi nincs, nemtom van-e valami eltérés a 130 lovastól.

A hibajelenség az, hogy indítás után kb fél percig ugrál az alapjárat, aztán kb helyrejön.
Ha más tippetek van esetleg akkor légyszives írjátok meg provátban.
Motor egyébként nyomatékos, nagyon is jól megy, egy gramm korom nincs. 2003-as

Köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33627 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:21:44 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 115 lovas CI-ben hol találom a MAF szenzort, mert a video, ami itt fent van az enyémben ott épp semmi nincs, nemtom van-e valami eltérés a 130 lovastól.

A hibajelenség az, hogy indítás után kb fél percig ugrál az alapjárat, aztán kb helyrejön.
Ha más tippetek van esetleg akkor légyszives írjátok meg provátban.
Motor egyébként nyomatékos, nagyon is jól megy, egy gramm korom nincs. 2003-as

Köszi.

Asszem a tiedben nincs olyan. László fórumtársunknak is 115 pacis gépe van és neki sincs gyárilag. Az alapjárat ugrálás lehet a generátortól is. Töltőfeszt kellene mérni.
Naplózva
Enteo
Vendég
« Új hozzászólás #33628 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:29:42 »

Asszem a tiedben nincs olyan. László fórumtársunknak is 115 pacis gépe van és neki sincs gyárilag. Az alapjárat ugrálás lehet a generátortól is. Töltőfeszt kellene mérni.

De ha a generátor, akkor az elvileg nem is hagyhatná abba, nem?
Nem tudod, Lászlónak sikerült megoldania?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33629 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:35:54 »

De ha a generátor, akkor az elvileg nem is hagyhatná abba, nem?
Nem tudod, Lászlónak sikerült megoldania?
Nem azt írta, hogy Lászlónak is ilyen baja volt, hanem, hogy neki is 115 lovas és nincs MAF gyárilag.
Izzítógyertyák jók?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Enteo
Vendég
« Új hozzászólás #33630 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:41:41 »

Nem azt írta, hogy Lászlónak is ilyen baja volt, hanem, hogy neki is 115 lovas és nincs MAF gyárilag.
Izzítógyertyák jók?

Ja értem Smiley
Majd a hét vége felé nekiállok átnézegetni, mert nem rég óta van meg az autó és hála az égnek nem is kellett még hozzányúlni.
Valahol találtam róla egy jó hosszú listát, hogy mik lehetnek még a problémák, de gondolom másnál is már volt ilyen, aztán hátha valami típus betegség.
Elején nagyon ugrál, kb 4x, utána egyre kisebbeket és a végén beáll. Nem hiszem hogy valami oltári baja lenne.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33631 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:48:51 »

Ja értem Smiley
Majd a hét vége felé nekiállok átnézegetni, mert nem rég óta van meg az autó és hála az égnek nem is kellett még hozzányúlni.
Valahol találtam róla egy jó hosszú listát, hogy mik lehetnek még a problémák, de gondolom másnál is már volt ilyen, aztán hátha valami típus betegség.
Elején nagyon ugrál, kb 4x, utána egyre kisebbeket és a végén beáll. Nem hiszem hogy valami oltári baja lenne.
Majd jönnek az okosok és megmondják.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33632 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:53:18 »

De ha a generátor, akkor az elvileg nem is hagyhatná abba, nem?
Nem tudod, Lászlónak sikerült megoldania?
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem is 115 LE és nincs benne MAF szenzor csak MAP. Azzal meg nem kell foglalkozni, mert rendkívül ritkán hibásodik meg, és megközelítőleg sem olyan érzékeny mint a MAF. Nekem akkor volt egy kis alapjárati fordulat ingadozás, amikor az izzítógyertyák közül már kettő halott volt és a generátorom meg megérett a felújításra. Mindez 100 ezer Km után volt. Mindenképp ellenőrizd le az izzítógyertyákat, külön-külön. Ha már egy is rossz, akkor megéri az összeset cserélni mivel az új gyári gyertya csak pár ezer Ft. A generátorban a kopott csúszógyűrűk és az elrövidült, kopott szénkefék tudnak még ilyen kellemetlenséget okozni, amit a késbbiek folyamán a PCM modul se  szeret. Legvégére hagytam az "esetleges porlasztó problémát". Itt előfordulhat az, hogy a porlasztók hidegen a normál működési és befecskendezési határértékeken kívül üzemelnek egy rövid ideig. Foscan diaggal ez jól nyomon követhető. De mint írtam, én ezt hagynám legutoljára. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33633 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 19:54:06 »

Majd jönnek az okosok és megmondják.  wave
Mért te nem vagy okos??Te is mondasz jót...
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33634 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:20:31 »

Mért te nem vagy okos??Te is mondasz jót...
néha.
Azért irhattad volna kisebb betűvel. Nem kell hogy mindenki lássa
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33635 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:29:36 »

Mért te nem vagy okos??Te is mondasz jót...
Próbálok.  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33636 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:29:58 »

néha.
Azért irhattad volna kisebb betűvel. Nem kell hogy mindenki lássa
Gyökér! Most is jót mondtam!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33637 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:32:00 »

Próbálok.  worship eljen eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33638 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:34:57 »

Megy ám a nyali fali. Uj szerelem van kilatasban.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33639 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:38:01 »

Megy ám a nyali fali. Uj szerelem van kilatasban.
Használján mán (grammarnazinak eplus2) smiley-kat, pl most irígykedőt!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33640 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:40:43 »

Használján mán (grammarnazinak eplus2) smiley-kat, pl most irígykedőt!  hehe
mifele smijlikat ? Telefonrol orulok hogy le tudok szepen ekezetekkel irni egy mondatot. hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33641 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:04:01 »

Szia!

Már kérdezték páran, de nem tudom.
Ha van hol kellene megnéznem?

Tamás
a hibák a rail nyomás szenzor és rossz nyomásérték.a rail szenzor elé kell bekötni a tuningboxot egy csatival.az szokott ilyen hibát produkálni.de lehet,hogy csak 1x valaki lehúzta gyujtás alatt a rail szenzorról a csatit.....amúgy jó a verda? a rángatás biztos nem ettől van,hacsaknem levan a csati csúszva és érintkezési hiba áll fenn.de azt sem hiszem,mert attól vészüzemre állna az autó,és egyből meg is állna a moci.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 21:05:32 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33642 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:10:49 »

mifele smijlikat ? Telefonrol orulok hogy le tudok szepen ekezetekkel irni egy mondatot. hehe
Használj swiftkeyt a mobilon és írj flow írással! Menni fog.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33643 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:13:35 »

Használj swiftkeyt a mobilon és írj flow írással! Menni fog.  Wink
igysimegy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Enteo
Vendég
« Új hozzászólás #33644 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:14:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem is 115 LE és nincs benne MAF szenzor csak MAP. Azzal meg nem kell foglalkozni, mert rendkívül ritkán hibásodik meg, és megközelítőleg sem olyan érzékeny mint a MAF. Nekem akkor volt egy kis alapjárati fordulat ingadozás, amikor az izzítógyertyák közül már kettő halott volt és a generátorom meg megérett a felújításra. Mindez 100 ezer Km után volt. Mindenképp ellenőrizd le az izzítógyertyákat, külön-külön. Ha már egy is rossz, akkor megéri az összeset cserélni mivel az új gyári gyertya csak pár ezer Ft. A generátorban a kopott csúszógyűrűk és az elrövidült, kopott szénkefék tudnak még ilyen kellemetlenséget okozni, amit a késbbiek folyamán a PCM modul se  szeret. Legvégére hagytam az "esetleges porlasztó problémát". Itt előfordulhat az, hogy a porlasztók hidegen a normál működési és befecskendezési határértékeken kívül üzemelnek egy rövid ideig. Foscan diaggal ez jól nyomon követhető. De mint írtam, én ezt hagynám legutoljára. wave
Tisztelettel László! worship

Rendben, köszi, a gyertyákat megnézem meg cserélem, generátorra meg rámérek.
Esetleg még annyi kérdés, h a fl-es modelleknek mi a motor kódja? Mert sok helyen olvastam, hogy a fl utáni CI-sekkel kevesebb a probléma, és csak kíváncsiságból, ha valaki tudja. (115 lovasnak)
Üdv!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33645 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:16:36 »

igysimegy
debéna.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33646 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:18:06 »

debéna.... Cheesy
aha ez tenyleg szhar volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33647 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:19:02 »

aha ez tenyleg szhar volt
laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #33648 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 22:20:14 »

a hibák a rail nyomás szenzor és rossz nyomásérték.a rail szenzor elé kell bekötni a tuningboxot egy csatival.az szokott ilyen hibát produkálni.de lehet,hogy csak 1x valaki lehúzta gyujtás alatt a rail szenzorról a csatit.....amúgy jó a verda? a rángatás biztos nem ettől van,hacsaknem levan a csati csúszva és érintkezési hiba áll fenn.de azt sem hiszem,mert attól vészüzemre állna az autó,és egyből meg is állna a moci.

Tuningbox akkor biztos nincs az autóban.
Lehet, hogy a hibához köze van, de észrevettem egy furcsa zajt a hétvégén a motortérben.
Ha hirtelen gázadás után a motor fordulatszáma visszaesik normál fordulatra, akkor egy vibráló/berregő hangot ad kb.: 1-2mp.-ig.(nem a generátor, ill. szíj)
A hang a közösnyomócső utáni porlasztók felé haladó kis csövek környékén halható. Amíg ez a kis berregő hang hallható(1-2mp), addig az alapjáraton lehet érezni egy kis egyenetlenséget.

Előre is köszönöm a segítséget.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33649 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 23:03:30 »

Tuningbox akkor biztos nincs az autóban.
Lehet, hogy a hibához köze van, de észrevettem egy furcsa zajt a hétvégén a motortérben.
Ha hirtelen gázadás után a motor fordulatszáma visszaesik normál fordulatra, akkor egy vibráló/berregő hangot ad kb.: 1-2mp.-ig.(nem a generátor, ill. szíj)
A hang a közösnyomócső utáni porlasztók felé haladó kis csövek környékén halható. Amíg ez a kis berregő hang hallható(1-2mp), addig az alapjáraton lehet érezni egy kis egyenetlenséget.

Előre is köszönöm a segítséget.

Tamás
Nyisd fel a motorháztetőt és hallgasd meg úgy aztán akaszd le a generátor szíjat is és úgy is milyen hangja van.Talán hamarabb nyersz megoldást.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 666 667 668 669 670 671 672 [673] 674 675 676 677 678 679 680 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.